g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.04.2014

[1068-1072] Bad Blood

Witam Was wszystkich serdecznie w to piękne, niedzielne popołudnie ;) Jestem kolejną, nową stażystką na Zaczarowanych. Zgłoszenie się tutaj było impulsem, podobnie jak samo robienie przeze mnie szablonów. Grafikę próbuję okiełznać dopiero od jakichś dwóch miesięcy. Ale może po kolei ;) Mam na imię Ania i studiuję Historię Sztuki, kocham herbatę (każdą), wolne dni i słodycze (chyba jak każdy). Pisuję fantastykę, prowadzę także bloga związanego z historią sztuki ;) Póki co może na tym poprzestańmy, zapraszam do obejrzenia tych kilku szablonów, które wykonałam dla Was ostatnio. Mam nadzieję, że przypadnie coś komuś do gustu.

 podgląd


Szablon nieco mroczny. Według mnie chyba najlepszy z całej notki ;)








Szablon uniwersalny, że tak powiem - bez napisu ;)




To by było na tyle ;) Zamówień nie przyjmuję - mam nawał pracy na studiach.

57 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku z tą prędkością :D

      Usuń
    2. Ja też :) Ale w końcu się udało!

      Usuń
    3. Komentarz miał być trochę wcześniej, ale nie wyszło, zjadłam obiad i odrobiłam zaległe prace domowe, jestem na "czysto" i już komentuję twoje prace :)
      No hej, cześć, witam się miło, cieszę się, że załoga Zaczarowanych się powiększa :) Nawet ci zdradzę, że zaczęłam czytać Naznaczonego, ale ostatnio mam strasznie mało czasu i nie wyrabiam, ale jeszcze wrócę do twojego opowiadania, bo masz cudowny styl. Ale bez dalszych wstępów przechodzę do szablonów!
      Plus dla ciebie już na starcie, bo miniaturki są zalinkowane.
      1068 - nie wiem, skąd wytrzasnęłaś ten art, ale jest cudowny i taki mroczny. A to bardzo się chwali, bo skoro obrazki ładne, to coś czuję, że twoje prace mi się spodobają :) Zieleń pasuje do tego szablonu wręcz idealnie, czcionkę ładnie dobrałaś (z czym ja mam problemy). Jak na dwa miesiące "przygotowań" ta praca jest idealna, nigdy nie powiedziałabym, że tak krótko robisz szablony. Ale idźmy dalej.
      1069 - nie wiem, kim jest ta pani, ale ma ładną twarz. A co do szablonu.. trochę mi w nim pusto. Całą grafikę mamy po lewej i po prawej troszkę mi brakuje.. czegoś. I na twoim miejscu przeniosłabym strony na lewą, bo moim zdaniem przy takim układzie ta "pustota" mniej rzuca się w oczy. Ale oczywiście każdy ma inne zdanie, ja tylko piszę to, co myślę. No i trochę w CSS'ie ubogo, ale ja mam uczulenie na tym punkcie. Ale to łatwo dopracować :)
      1070 - ten nagłówek bardziej mi się podoba od poprzedniego, jest w nim coś, czego jeszcze nigdy nie widziałam. Ale znowu będę marudzić, po środkową kolumnę delikatnie by zwęziła i oddaliła od bocznych kolumn, bo nie lubię, jak kolumny są w takiej "kupie".
      1071 - CSS jest bardzo podobny do tego z poprzedniego szablonu, ale u mnie często jest tak samo - wszystkie szablony mają podobne układy czy kody, ciężko się z tym walczy :) Ale nagłówek bardzo mi się podoba, jest minimalistyczny i schludny. Tylko czy ten obrazek nie był wykorzystany w szablonie na którymś naznaczonym? Tym jeszcze nie na blogspocie tylko mylog (czy jakoś tak)? Bo go kojarzę.
      1072 - nie wiem co to za ptactwo (mewy, bociany, aj dont noł), ale szare ptactwo nad skałami to dobre ptactwo. Ładne te skały, lubię takie krajobrazy, ale tak pusto mi w tym nagłówku, jakoś mi do tego szablonu to nie pasuje. Ale CSS jest inny niż w poprzednich, ciekawszy, lepiej się prezentuje.
      To byłby koniec mojej opinii. Podsumowując - pierwszy szablon powalił mnie na kolana, mroczny i utrzymany w jednolitej kolorystyce, bardzo mi się podobał. Co do reszty, to czasem nagłówki były dla mnie zbyt puste, innym razem CSS nie był zbyt ciekawy. Niemniej jednak jak na dwa miesiące szablonowania idzie ci naprawdę dobrze i czuję, że w kolejnej notce czymś mnie zaskoczysz :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    4. Ojejku dziękuję, bardzo mi miło :) Jestem zaskoczona, że ktoś czyta mego blogaska :D haha
      1068 - dziękuję bardzo, to akurat był przypływ chwili, gdy robiłam ten szablon, cieszę się, że się podoba :)
      1069 - ten robiłam dosyć dawno i teraz jak tak piszecie to wiem, że nie jest najlepszy :D
      1070 - tu miałam zupełnie inny koncept na nagłówek, a wyszło zupełnie co innego, ale osobiście mi się spodobał bardzo ;) będę walczyć z css :P
      1071 - był kiedyś na ownlogu na moim szablonie, uwielbiam prace tego pana i musiałam którąś wykorzystać, akurat padło na tą ;p
      1072 - z Css siedziałam troszkę i kombinowałam także cieszę się, że komuś się podoba ;p robiłam całość dzisiaj, więc wybaczcie :D

      Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Była edycja, więc jesteś pierwsza po edycji :D

      Usuń
    2. dodałam mega długi komentarz i oczywiście internet mi siadł :)))) .__________.
      Ogólnie napisałam w nim, że 1. ładny, ale za pusto po lewej, mogłaś dać jakąś lekką teksturę. Drugi mi się nie podoba, pani jest straszna, napisy w ogóle nie pasują, css ubogi i znowu pusto. Trzeci ma ciekawy css, kolory są przyjemne dla oka, ale kolor czcionki nie pasuje, zmieniłabym na jakiś z nagłówka. W kolejnym znowu pusto i css podobny do poprzedniego, ale ja tez na poczatku dawalam wszedzie ten sam ._. Wiem, ze ciezko jest czasami dobrac tekstury, albo stocki do zdjec, ale tutaj jedna teksturka by nie zaszkodziła.
      I kolejny, znowu brak stocków i tekstur, smutno, szaro ubogo. Css bardzo ładny, ciekawy.

      Aha! Jeszcze pjona,
      bo też mam na imię Ania ;c

      Komentarz napisany w dwie minuty ♥

      Usuń
    3. Witam ;) powiem tak - nie jestem zwolennikiem dodawania wszędzie stocków i tekstur ;p mi osobiście taka przejrzystość bardziej pasuje - no ale są różne gusta i postaram się zastosować się do tej rady następnym razem :)
      Ogólnie to drugi problem jest taki, że szablony wykonuję na moim lapku i tutaj jest z nimi wszystko ok - nie mam jak sprawdzić, jak się prezentują na wyższej rozdzielczości :c stąd może ta pustka, no ale rozumiem o co chodzi ;)

      Wiem, jakie straszne jest zjadanie komentarzy :c

      Usuń
    4. Cudzie Ty mój - gdzieś Ty się uchowała? :D
      Co do tego stosowania sie do innych gustów - pamiętaj też o biednych czytelnikach, którym marzy się szablon niezepsuty tuzinem stocków! Sama tęsknię za przejrzystymi i wygodnymi szablonami i mam nadzieję, że właśnie takie będziesz tworzyć.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. 1068 - jaku wisielec *-* Ta zieleń mnie wciąga :O W ogóle, świetny szablon! :D Nie mam się czego przyczepić! Cytat wygląda zajebiście <3 Zajebisty cytat XD
      1069 - piękny fiolet <3 Grafika bardzo fajna! Ta kobieta jest taka... przyciągająca wzrok *-* Czcionka bardzo dobra :D Coś mi jedynie w układzie cytatu nie siedzi. Jakby za bardzo przesadzony ten układ wyrazów (jak na mój gust)
      1070 - świetny! *_* Nie mam się czego przyczepić :D Kolory dobrane, grafika dobrana - jest git *_* Cytat wygląda świetne :D
      1071 - lubię to połączenie kolorów. Szkoda, że nagłówek taki mały, mógłby być trochę szerszy/bardziej rozciągnięty.
      1072 - zdecydowanie mój faworyt w tej notce :) Nie mam się
      czego przyczepić :D
      Mocno trzymam za Ciebie kciuki, żebyś została na stałe :D Świetne szablony! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. 1068 - zaintrygowałaś mnie tym zdjęciem z tymi powieszonymi dziewczynami. świetna kolorystyka i super układ! :D
      1069 - kocham fioletowy! *-* Piękna dziewczyna, wiesz może jak się nazywa? No i wspaniały cytat!
      1070 - ciekawy, przyjemne kolory i ładny układ :)
      1071 - mój ulubiony z tych, które dodałaś. Tak bardzo mi się ze Śródziemiem kojarzy! KOCHAM! <3
      1072 - taki marzycielski i piękny... Te ptaki to bociany, czy żurawie? :D

      Pozdrawiam :)
      Eveneth.

      Usuń
    2. Jesteś czwarta, kotkynieńku! :* Trzecia jestem ja :3

      Usuń
    3. Ojej, cichaj Sajlens :c Jak dodawałam komentarz, to tego od Ady nie było :<

      Usuń
    4. Dziękuję pięknie za komentarza :D
      1068 - jak zobaczyłam to zdjęcie to od razu miałam wizję xd musiałam to wykorzystać :)
      1069 - niestety nie mam pojęcia jak się nazywa :c ale to raczej nie jest żadna aktorka/modelka
      1071 - cieszę się, że Ci się podoba :D
      1072 - żurawie :>

      Również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Piąta! Już sobie nie zawyżaj :< ♥ Na korki z matmy, ale już!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. zaczarowane matematyka level hard

      Usuń
    2. Nie ma to jak odpowiadać na swoje komentarze, Sajlens :< ._.

      Usuń
    3. sama odpowiedziałaś sobie 4 razy ._.

      FOREVER ALONE

      Usuń
    4. lol mialam na mysli 2 ._.

      hahahaha matematyka ♥

      Usuń
    5. Ja się nawet nie zabieram do liczenia :3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak bardzo <3
      Witaj na ZS. Obiecuję, że będę miła :c Chyba :/
      1068- Tyle dużo zielonego ;o I co tam wisi? Czemu jest tylko po prawej stronie, a po lewej takie pustki? Może tej lewej stronie teraz jest smutno, co? Ale tak ogółem to mi się podoba ;p
      1069- Numer szablonu tak bardzo <3 Ale sam szablon już nie tak bardzo. Zupełnie mi się nie podoba. Ten napis zupełnie tam nie pasuje. Ogólnie nie jestem fanką takich szablonów :/
      1070- Boję się tej kobiety... Straszna jest. Nagłówek jest nawet dobry, ale CSS mi się nie podoba. Ramki w prawej kolumnie powinny być bardziej oddalone od kolumny z postem. Nie wygląda to zbyt fajnie, jak się tak stykają :/ Poza tym Strony też mogły być w ramce.
      1071- Szczerz? Fajny. Gdyby tylko ciągnął się do końca prawej strony to bym się nim jarała ;o
      1072- Najlepszy. Uwielbiam biało-czarne odcienie i po prostu podobają mi się takie szablony. CSS bardzo mi przypadł do gusty. Więcej takich jak ten :>
      To chyba tyle ;o

      Usuń
    2. Witam również :)
      Już zostałam okrzyczana za pustki, obiecuję coś z tym zrobić :D
      Dziękuję za rady i pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  8. WITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMY uprzejmie w naszych skromnych progach! Tak, naszych, bowiem choć nie jestem szabloniarką, to my wszyscy tu tworzymy taką jedną wielką społeczność :D Poza tym zapewniam cę, że ujrzysz mój komentarz pod każdą notką tutaj, także ten. A, no właśnie, jestem Meth. Ten nick przewijał się będzie dość często, nieskromnie mówiąc :D Ale wracając, to życzę ci, abyś tu nie ześwirowała. Jak przez ten miesiąc sie w miarę oswoisz zamiast uciekać z krzykiem, to żebyś przeszła staż (choć oczywiście to ocenię po ujrzeniu szablonów). I żebyś świetnie się tu bawiła i poznała masę genialnych ludzi! No i przede wszystkim żeby nigdy nie zabrakło ci pasji, chęci i weny do tworzenia coraz to wspanialszych szablonów!! ^^
    Ale mniejsza. Cholernie zainteresowałaś mnie swoją osobą, wiesz? I nie mam tu na myśli miłości do herbaty i słodyczy, gdyż to samo występuje u mnie. Ale historia sztuki? Łohoho ^^ Blog o historii sztuki? ;o I fantastka ;3 No i tylko dwa miesiące kombinowania? :D No to tym bardziej jestem ciekawa efektów!
    1068 - im bardziej ponuro, tym lepiej! <3 Oby takich więcej i tyle. No dobra, zobaczmy... Ech :c Jestem drażliwa na punkcie pustek. A taką, i to dość dużą, widzimy po lewej stronie. Czemu tam nic nie ma? Chociaż jakieś wzorki albo cienie... cokolwiek... Ale powieszony na drzewie duch wymiata :D Czerń i zieleń, szczególnie taka widmowa jak w tym przypadku, bardzo do siebie pasują, więc z kolorystyką jest genialnie. Kolumn są ładne, podobają mi się, także gdyby nie ta pustka po lewo, byłoby znakomicie ^^ A tak to i tak jest gut ^^
    1069 - o, fajny szablonik, nie powiem ^^ Nagłówek w rogu? Tego często nie widuję, co jest pozytywem jak najbardziej! Pozytywem w sensie że dobrze, że coś takiego wyczarowałaś. Ech, ale cytat... "Mów szeptem..." powinno być nad 'miłości', bo wygląda to tak, jakby zaczynało się czytać od 'miłości', a potem resztę. Kąt i czcionka też niezbyt mi pasują, ale możliwe, że to tylko moje widzimisię. Na pewno wyżej bym dała pierwsze zdanie. 'Miłości' dałabym niżej, a nad tym wyrazem drobno, trochę niewyraźnie ten napis, w sensie to zdanie. A taaak to... podstrony też bym dała niżej, bo wydaje się być niżej pusto. Już chyba gdyby tych podstron na górze nie było, te puste miejsce nie wyglądałoby źle, bo i tak nie ma w nagłówku wielu elementów. A tak to jestem za! Fajna kolorystyka no i cieszy mnie to, że jak na razie nie powtarzasz się.
    1070 - OCH, TEN JEST WSPANIAŁY!!! Tak, znowu się nie powtarzasz, cudownie! Jak dla mnie ten szablon jest chyba nieco bardziej ponury niż pierwszy, a to za sprawą tego zdjęcia ^^ Cytat jak dla mnie fajnie umieszczony, no i na pewno czcionka pasuje do klimatu :D A tak to wszystko mi się podoba i w sumie nie zmieniałabym tu nic ^^
    1071 - bez napisu? Może być ^^ W sumie jest to dość wygodne, bo zawsze, jak ktoś będzie chciał go pobrać, może zwrócić się do twórczyni z prośbą o dodanie odpowiedniego cytatu, a dla większości blogowiczów jest on dość istotny. Hm, znowu mi trochę pusto po bokach, ale da się wytrzymać XD za to bardzo podoba mi się klimat - to zdjęcie jest świetne ^^ Kody fajniutkie, a i kolorystyka jak dla mnie ładnie dobrana <3
    1072 - o matko, co za przecudny szablon!! *___* Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam - booooćki! Kolumny i te takie inne ramki - świetne! Kolory doskonałe, tylko dostrzegam lubość w tworzeniu nagłówka poprzez dodanie zdjęcia i otoczenie go tłem, pozostawiając pewne fragmenty puste. Ale i tak szablon piękny! :D
    A więć jak na kogoś, kto tworzy tylko dwa miesiące, no to szacun ^^ A podsumowując, to dużo pustek występuje w twoich dziełach, je radziłabym powoli eliminować. Chciałabym w twoim wykonaniu zobaczyć znacznie bardziej urozmaicone nagłówki, które takich miejsc pustych w ogóle nie zostawiają. Wiesz, co mam na myśli? Mam nadzieję. Tak czy owak życzę powodzenia! ^^
    Ok, tyle ode mnie, czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! Cieszę się ogromnie, że ktoś ma czas i chęci komentować te moje "tworki" :D I za tyle ciepłych słów! Naprawdę jest mi bardzo miło :) Obiecam eliminować pustki :D

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Witamy świeżą krew w załodze! Mam nadzieję, że będzie nam tu miluśko. Herbata? Oczywiście! Dni wolne? Oczywiście! Słodycze? Oczywiście, ale nie w tej chwili, bo ślub siostry się zbliża i trzeba ograniczać :) Studiujesz historię sztuki? Ja chcę to na maturze zdać :) Powiadasz, że pisujesz fantastykę... Zajrzę jak znajdę czas, a co! Wejdę na oba, of kors ;)
    1068 - No, no! Fajowski. To jest jeden obrazeczek, czy dwa? Nie można ukryć, że nadaje nastroju. Tylko na lewo tak troszeczkę pusto. Można było tam same strony wstawić, albo coś. CSS też niczemu sobie, ale mam lekki wstręcik do tych transformacji kart. To chyba przez to, że swego czasu na każdym szablonie było ;c
    1069 - Ten już gorszy od poprzednika. Taki troszkę nijaki, chociaż pani ma potencjał. Nie ma na czym oka zawiesić i się zachwycić. Tekst trzeba transformować z rozmysłem, a tu jest tak chaotycznie. I musisz zainwestować w czcionki i kombinować z kolorami :) Kody też nie zachwycają. Tak ich tu mało ;c Ach, i jest tu jakaś koloryzacja? Może coś by się polepszyło.
    1070 - Ten też nie najlepszy. Nie lubię jak są dwie ozdobne czcionki na szablonie ;< Ta pani się tak patrzy jakby miała mi wbić nóż w serce, albo poderżnąć gardło, a te kwiatki tu po prostu nie pasują. Kody jeszcze, jeszcze, ale nie są takie mega super.
    1071 - O! Ten już lepszy, chociaż z jednym/dwoma obrazkami. Po bokach trochę pusto, dlatego podniosłabym boczne kolumny trochę wyżej, żeby nie było tak tego widać. I transformacja kart mi się nie podoba ;c
    1072 - Pierwsza myśl: O, BOCIANY! BOCIANY WSZĘDZIE! Tak szaro, smutnie ;c Gdzie wiosna? Ta wyspa (bo to chyba wyspa) od razu skojarzyła mi się z Parkiem Jurajskim, a te ptaszki to pewnie jakieś zmutowanie pterodaktylki, nie? Nadawałby się chyba na takie smutaśne opowiadania o życiu.
    W każdym bądź razie - do gustu przypadł mi tylko jeden, ale zobaczymy jak to dalej będzie! Z czasem przybędzie talentu i będzie już tylko lepiej! Mam nadzieję, że mnie nie znielubisz za tą krytykę, co jest jej tu tak dużo ;c Później będzie już jej mniej jak się postarasz ♥
    Pozdrowionka i ciepłego dzionka,
    Faith ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz ;) nie gniewam się :P pewnie za miesiąc sama stwierdzę, że te szablony są do kitu xd haha także spokojnie. Postaram się bardziej następnym razem ;)
      Pozdrawiam cieplutko również :)

      Usuń

  10. Miałam dać tylko krótki, jednozdaniowy komentarz, ale wypowiedź Meth mnie zmotywowała. Także drodzy czytelnicy...
    Karzeł wraca do gry!

    Lubię herbatę (mało powiedziane), na widok słodyczy już mnie odrzuca, ale jestem pasjonatem historii, więc powiedzmy, że Cię lubię i nie ugryzę. :C
    1068 Wszystko jest dobre. Nagłówek, obróbka ramek/gadżetów, ale ta pustka po lewej... Psuje cały efekt. W tym podpunkcie popieram wypowiedź Methrylis, że trzeba by coś tu dodać, bo wygląda to po prostu źle i niszczy całą prace, jaką włożyłaś w zrobienie szablonu.
    1069 Podoba mi się ten nagłówek w boku i ten minimalizm w wykonaniu, ale jest coś, co mną zamotało – mianowicie tekst, a dokładniej słowo „miłość”. Wpierw przeczytałam „Miłość, mów szeptem, jeśli mówisz o” i dopiero później zatrybiłam, gdzie owe „miłość” powinno być. Prawdopodobnie to tylko moje spaczenie.
    1070 Nie lubię takich okrągłych ramek, ale całość jest... Awww <3 i tyle w tym temacie.
    1071 Świetny obrazek, odpowiednia kolorystyka i dobre wykonanie ramek, ale... Pustka wokół nagłówka i podkład pod nagłówkiem jest fe. Co więcej ten podkład przypomina mi stare tapety w mieszkaniu mojej babci. Fe. Zniszczyć, spalić, wyrzucić. Inaczej obrobić nagłówek i w stu procentach wykorzystać potencjał tak dobrego szablonu.
    1072 Awww <3 Minimalizm i szara kolorystyka. Kocham.

    Karzeł wróci do gry, a teraz wraca do nauki :C

    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam :D
      Już sobie zapisałam drukowanymi literami, by porzucić pustkę :P Mimo wszystko cieszę się, że coś się spodobało ;)

      Pozdrawiam ciepło i wytrwałości w nauce! ;)

      Usuń
    2. Nomido - broń boże! Cały urok twoich szablonów w tej pięknej prostocie. Niech Cię ręka boska broni tego psuć stockami! Toż to szablonowa zbrodnia by była. Wystarczy, że prawie każda szabloniarnia robi w napaćkanym stylu. Aż nie ma człowiek gdzie znaleźć ładnego szablonu, który nie przytłacza swoim bogactwem i inwazją zbędnych stocków!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. TAK, Karle wstrętny :c
      WITAM NOMIDĘ!
      Same nowe buźki tutaj ostatnio widać, ciekawe. Wywiało wszystkich, czy co? Wrogie przejęcie? Akotalipsa?
      Nie będę dociekać, bo są szablony, a ja chcę skomentować szablony. Mniej mam dziś czasu niż zwykle, ale chyba dam radę sklecić porządny koment :3
      1068. "Trochę mroczny" - powiedziała Nomida. A tu wisielec i czuć trupem. Dosłownie. Ta zieleń jest bardzo sugestywna pod tym względem. Podoba mi się. CSS nie jest jakiś wyszukany, ale ładnie, schludnie. Podoba mi się nagłówek, wisielec, jacyś zbójcy, cienie, te klimaty. Szkoda trochę tej pustki po lewej, ale powiem, że wyjątkowo nie przeszkadza mi ona jakoś tak strasznie, a zwykle mnie strasznie się rzucało to w oczy. Może to dzięki tej wystającej kolumnie.
      1069. Tu się zgodzę z Ka... z Kuchareczką i Meth co do napisu. Jakiś pogmatwany i zamieniony miejscami. Ostatnio coraz częściej to widuję na szablonach i się dziwię co tam w ogóle pisze. Jakaś nowa zła moda, tyle powiem. Jeszcze przydałoby się nieco inne tło dobrać do nagłówka, bo trochę widać jak się kończy nagłówek a jak zaczyna tło. Wiesz co mam na myśli, no nie? :c Jest całkiem ładnie, podoba mi się dobór dziewczyny na nagłówek, jest taka... modelkowo charakterystyczna :3 Jestem aktualnie fanką tych w ramce posta <3
      1070. Podoba mi się wykonanie. Bardzo. Pomysł na okrągły nagłówek w takim prostym układzie jest miodzio. Kolorki takie... przejrzałe (pierwsze skojarzenie), ale ładnie wyglądają. Takie... kwiaciaste no. Jeszcze ta kobita (SKĄDŚ JĄ KOJARZĘ!) tak się wyróżnia, ale jednocześnie nie psuje kompozycji. Congrats. Kawał ładnego szablonu. CSS całkiem milutki, fajnie wyglądają gadżety takie przytulone do posta :>
      1071. Najgorszy, moim zdaniem, szablon z tej notki. Znowu taki niewymagający cssik, ale to pół biedy. Gorzej z nagłówkiem. Fajnie wybrany obrazek ale ta teksturka na podkładzie psuje wszystko i jest taka... z nie wiadomo skąd. I nagłówek źle wymazany. Czyli zgadzam się z Kuchareczkiem co do nagłówka i z Faith, jeśli chodzi o pustkę. Dzisiaj taka zgodna jestem, bo zmęczona. Obiecuję poprawę i wykłócanie się z każdym na wszystkie strony. Ale szablon do poprawy!
      1072. Plażowy. Kanciastość ramek kojarzy mi się z plażą, kolorystyka też (niby szary, ale co poradzić na skojarzenia? ;c) i boćki wyglądają jak takie co z plaży sobie lecą. Nie wiem czemu. Może to te opalone dzioby. Podoba mi się pomysł, wykonanie etc. tylko nagłówek mógłby być lepiej dopasowany kolorystycznie do tła, lub raczej odwrotnie, tło do nagłówka, bo to odróżnienie jednak przeszkadza.
      Z tego co tu widzę, to jesteś na jak najlepszej drodze do naprawdę genialnych szablonów!
      Życzę sukcesów w tym całym grafikowaniu!
      Pozdrawiam cieplutko
      Kraken

      Usuń
    2. Witam również :D
      Dziękuję za pochwały i za krytykę :3 biorę ją sobie do serduszka i postaram się coś z tym zrobić :) Wszyscy piszą, że boćki a to są żurawie przecie :< no aleee...
      Pozdrawiam również ciepło!

      Usuń
  12. Według mnie najlepszy ostatni! Strasznie mi się podoba, aż mi szkoda, że nie mam żadnego bloga, na którego by przypasował tak piękny szablon :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło ;)

      Usuń
  13. 1068- Suuper! Podoba mi się i pewnie za jakiś miesiąc wstawię go na swojego bloga!!! Piękny! Trochę budzący dreszczyk, ale załagodziłaś go tym zielonym kolorkiem ; >
    1069- podoba mi się... dobrze rozplanowany, dobrze dobrane kolory. Jest okey.
    1070- ten mi się mniej podoba, ale każdy ma swój gust. Ja sądzę, że ta kobieta (lub mężczyzna xD) jest zbyt wyrazista jak na blade tło. Choć z jedynej strony to nawet dodaje temu szablonowi uroku. No nwm, nie jestem ekspertem.
    1071- no powiem ci, że całkiem ładny. Ma coś w sobie...
    1072- Nawet, nawet. Szarość nie jest moim ulubioną barwą, ale jak dla mnie dobrze wykonałaś ten szablon.
    Podsumowując... Masz talent. Robisz piękne szablony i jeśli będziesz przyjmowała zamówienia to mam nadzieję, że zdążę się do ciebie zgłosić :D
    Pozdrawiam i czekam na twoje następne arcydzieła.
    ~~Syrin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo za miłe słowa! :3
      Również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. A ja nie wiem która, liczyć się nie chcę. ^^ Przejdę może do grafiki.
    1 szablon- łał, podobają mi się takie mroczne i nieco straszne szablony. Kody css świetnie pasują do reszty. Jednak czegoś mi tu brakuje. Takie efekty WOW!
    Szablon 2- też ładny, grafika bardzo mi się podoba a css trochę nudnawy. Ale jednak i tak pasuję do całości.
    Szablon 3- o, ten od razu przypadł mi do gustu. Podoba mi się i nic bym nie zmieniła.
    Szablon 4- Fajny pomysł miałaś i wykonanie bardzo fajne. :)
    Szablon 5- O bociany! Od razu skojarzenie to wiosna! Śliczny szablon, nic więcej nie powiem.

    Fajnie, że to już kolejna nowa stażystka, gdyż niestety ostatnio załoga coś wam się skurczyła. Mam nadzieję, że szybko odrboicie straty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! ;) Wszyscy piszą, że bociany :< a to żurawie są przecie! :<

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Ups...ja tam na ptakach się nie znam, więc nie bij!

      Usuń
  15. A ja muszę przyznać, że jestem zachwycona. Nie wiem co ludzie widzą w tych napaćkanych szablonach. Gdzie nie spojrzeć wszędzie milion idiotycznych stocków wepchniętych na siłę. Ani to ładne ani ciekawe. Dlatego kochana Nomido - chwała Ci za śliczny, skromny styl. Broń boże nie zmieniaj go i nie rób napaćkanych szablonów! Obecne są piękne. Proste i wygodne. Coś takiego właśnie chciałabym mieć na blogu. Wiem, że koleżanki radzą Ci z dobrego serca, bo ten specyficzny napaćkany styl jest jakimś cudem modny, ale ja wypowiadam się jako odbiorca ;) Prostota jest ważniejsza i ładniejsza. Na chwilę obecną Twoje prace są jednymi z najlepszych na Zaczarowanych Szablonach. Oby tak dale i broń boże nie zmieniaj stylu ;)

    ps. Przepraszam jeśli uraziłam kogoś z ekipy Zaczarowanych Szablonów. Wszystkie jesteście zdolne, ale niepotrzebnie poddajecie sie te napaćkanej modzie. Proste, skromne szablony są o wiele lepsze, a strasznie ciężko jest je gdziekolwiek znaleźć. Czasem trafiają się pojedyncze perełki. Naprawdę co za duzo to niezdrowo. Zwłaszcza dotyczy to używania stocków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię moja droga! :) Odpiszę tutaj na twoje komentarze :) Cieszę się, że jest tu ktoś, kto nie przepada za teksturo-stockami na każdym kroku :D Zmieniać na siłę nie będę - pojawią się szablony podobne, ale jestem otwarta więc spróbuję sił też w innych :)

      Pozdrawiam Cię ciepło! :3

      Usuń
  16. No witamy w ekipie Zaczarowanych! :D Sama jestem stażystką, więc życzę przejścia stażu :) Przepraszam, że tak późno komentuję, ale mnie tam się nigdzie nie spieszy. Lepiej późno niż wcale, nie? :D

    Szablon 1068 - szablon jest świetny, chociaż po lewej stronie jak dla mnie strasznie pusto, po prostu zrobiłabym większy nagłówek. Za takimi kolorami może nie przepadam, ale tutaj wyglądają przyzwoicie ;)
    Szablon 1069 - średnio mi się podoba, choć kolorystyka jest genialna <3 napis całkowicie mi tam nie pasuje, css raczej skromniutki, ale to akurat tutaj wygląda całkiem dobrze.
    Szablon 1070 - nie podoba mi się kolor tła kolumny i posta, nagłówek jest fajny, a ta kobieta z nagłówka tak na mnie łypie okiem jakby chciała mnie zabić czy coś xD fajne odczucie i fajny efekt :D
    Szablon 1071 - mój faworyt! Piękno same w sobie, nic dodać, nic ująć. Ideał! Skromny szablon, ze skromnym nagłówkiem, perełka <3 Porwałabym na swojego bloga, ale niestety nie posiadam o takiej tematyce ;c
    Szablon 1072 - ten również bardzo mi się podoba, ale nie aż tak jak jego poprzednik. W życiu bym na to nie wpadła, żeby zrobić szablon z bocianami. Za to ogromny plus! No i ma świetne kolory, takie stonowane, bardzo przyjemnie się na niego patrzy.

    Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej w załodze Zaczarowanych i będziesz tworzyć piękne prace <3
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także witam stażystkę :D dziękuję, że zajrzałaś ;)

      Cieszę się, że cokolwiek się podoba :) również ciepło pozdrawiam i też mam nadzieję, że zostaniesz, bo Twoje szablony także mi się podobały :)

      Usuń