g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.04.2014

[1073-1078] ‘Cause I’m on top of the world


Witam wszystkich tego jakże miłego prawie-popołudnio-poranka! Jak się pewnie domyślacie (albo i nie), jestem nową stażystką na Zaczarowanych (kolejną). W tym momencie składam Ci dzięki, o wielka Avio, za to, że postanowiłaś mnie przyjąć na ten miesiąc.
Idąc dalej - na blogach figuruję jako Caireann Devin, w skrócie Cai. Może ktoś mnie kojarzy (Kraken, tak, o tobie mówię!), ale wątpię, zresztą nie mam pojęcia skąd mógłby mnie kojarzyć.
Tak naprawdę to mam na imię Adrianna (rodzice mnie nienawidzili i tak nazwali, chlip :c) i w lipcu będę obchodziła 16 urodziny. Moje drugie imię to Fantastyka, tak na marginesie mówiąc (mogłam sama wybrać :D). Uczę się w dwujęzycznym gimnazjum z językiem hiszpańskim, który będę kontynuowała w liceum. Na razie to wszystko brzmi strasznie oficjalnie, dlatego dodam, że jestem zapominalska, śmieję się ze wszystkiego, uzależniłam się od wszelkiego rodzaju słodyczy i nie wyobrażam sobie swojego życia bez tańca i pisania - to tak w skrócie. Jeśli chcecie poznać mnie bliżej, zapraszam na stronkę.
Szablonuję sobie od jakiś ośmiu miesięcy ze sporymi przerwami. Mistrzem nie jestem, dlatego nie spodziewajcie się po zwykłej stażystce nie wiadomo czego!
Moim celem pisania tej notki, jest pokazanie wam kilku moich prac. Nie jestem pewna, czy wam się spodobają, ale taką mam nadzieję! W komentarzach piszcie śmiało, co wam się podoba, a co nie nadaje się do publikacji!

Przyznaję, że ten szablon to jeden z moich staroci. Leżał na dysku i się kurzył, a nie jest taki straszny. Dopracowałam tylko trochę CSS. I tak, to szablon inspirowany pracą (zgadliście). Wstawiony za zgodą Jill.

Przeglądając sobie propozycje, wyłowiłam jedną - prośbę o szablon z Tomem Hiddlestonem jako królem Henrykiem. Lubię tego aktora, stąd ten szablon. Nie jestem z niego bardzo zadowolona, bo w mojej wyobraźni wyglądał inaczej, ale chyba nie jest zły, prawda?

Jako że niedługo zawita wiosna, postanowiłam zrobić coś choć trochę wiosennego. Jest zielono, jest Chloe, nie jest źle. Nawet mi się podoba ten szablon, mam nadzieję, że wam również!

Szczerze? Jestem z niego zadowolona. Bo tak. Bo mi się podoba. Bo jest na nim Isabel Lucas. Bo inspiracją była jedna z moich ulubionych piosenek. Przyczepiłabym się do tych stron, bo jak tak teraz patrzę, to ich kolor mi trochę nie pasuje, ale co tam!

Kimże bym była, gdybym nie wstawiła czegoś Tolkienowskiego? Na pewno nie byłabym sobą. Dlatego w wasze rączki leci szablonik z Hobbita. To mój drugi ulubiony z dzisiejszej notki.

Łapajta ostatnią z moich dzisiejszych prac! Oto i mój faworyt, ciekawe na którym miejscu wy go wytypujecie :) Szablon jest ciemny, jest LOTR, jest dobrze. I jako że Sajlens też gdzieś tam jest (niby jej nie ma, ale jest), to ten szablonik jest dla niej. Z dedykacją od serca :<

Z szablonów to by było tyle! Liczę, że każdy znajdzie w nich coś, co mu przypadnie do gustu. I komentujcie, proszę, miło wiedzieć, które szablony uważacie za lepsze a które gorsze.
No i jeszcze wredna Cai zaprosi was na swoje blogi - igrzyska Morvoren (ff Igrzysk Śmierci) i Nadelria (moje własne fantasy).
A miniaturki zalinkowane z dedykacją dla Meth (której komentarza boję się najbardziej)!

A to ja, gdy ktoś zada mi pytanie, na które nie znam odpowiedzi :<
Przyjmę 2 zamówienia,
które wybiorę sobie sama! O ile znajdą się jacyś chętni...
Edit:
Przyjęłam zamówienia od: Nokadotaka Noshimozitoka, frank i Shetani!

65 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A więc tak
      Szablon pierwszy jest śliczne aczykolwiek powiększyłambym troszeczkę napis (ale to chyba tylko ja ;c)

      Szablon 2
      Ładny, posty css^^ Bardzo lubię takie kody!
      Szablon 3
      Śliczny ^_______^ Jaki fajny kruk w tytule gażetu po prawej stronie! No po prostu napatrzeć się nie mogę! ;3
      Szablon 4
      Mój faworyt! Uwielbiam takie klimaty i kolory! Trafiłaś w moje gusta.
      Szablon 5
      Uwielbiam takie zamknięte szablony. Ten nagłowek jest z Hobbita? ;)
      Szablon 6
      Jaka ładna czcionka w nagłówku! Widzę ,że chyba lubisz HP ,ja nie ale lubię szablony z nim^^

      Usuń
    2. Muszę przyznać Ci rację z tym napisem - troszkę za mały jest, ale teraz tego nie zmienię :(
      Taki CSS to moja specjalność - prosty, ładnie się prezentujący i zawierający troszeńkę bajerów, które widać dopiero po najechaniu myszką ^^
      W 3 szablonie postanowiłam się pobawić, stąd te kruczki. Cieszę się, że Ci przypadły do gustu.
      Tak, nagłówek jest z Hobbita, a w kolejnym szablonie jest Władca Pierścieni, nie HP.
      Bardzo dziękuję za komentarz, miło że szablony się podobają.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kto tak wcześnie notki dodaje ;-; Jakaś niezaczarowane jesteś Caireann :) Tutaj notki dodaje się późnym wieczorem, żeby wkurzyć odwiedzających!

      Usuń
    2. Ech, ale ja wieczorem będę daleko stąd, bez dostępu do internetów :( Bo moja siostra ma ważny mecz i notki bym nie mogła wstawić.

      Usuń
  3. Imagine Dragons! <3
    Wszystkie szablony są na pierwszy rzut oka takie proste i zwyczajne, ale mają coś w sobie zaczarowanego.
    Szablon jeden i dwa to nie moje gusta, ale są śliczne.
    Zachwycają mnie 3 i 4. Gdybym miała taką możliwość, to bym ustawiła sobie któryś z szablonów na moim blogu., Ale możliwości nie mam, bo tematyka nie pasuję :( Może gdy stworzę nowe opowiadanie, to się na któryś skuszę.
    Hobbit <3 Szablon prześliczny. Tak samo jak i ostatni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić takie niby proste szablony, one zawsze wychodzą najładniejsze :)
      Cieszę się, że prace się podobają, zwłaszcza, że miałam co do ich jakości pewne wątpliwości. Nie pozostaje mi nic innego, jak liczyć, że może kiedyś się na któryś skusisz :D
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A teraz prawdziwy komentarz :P Masz wielkiego, mega plusa za maj lov zespół! <3
      Jak dla mnie szablony są super, bo takie proste, nieudziwnione, jakie ja lubię najbardziej ;) to teraz po kolei :P
      1073 - Jak pisałam te panie bardzo mi się podobają <3 fajny pomysł z tym szablonem, jedynie jakoś mi napis nie pasuje, w sensie czcionki;
      1074- trochę bym ten obrazek co siedzą na koniach wymazała z góry z tej bieli by odsłonić pana powyżej :) Co nie zmienia faktu, że szablon jest świetny i być może ukradnę go kiedyś na swego bloga :3
      1075- ciekawy pomysł z tymi ptaszkami w widżetach ;p musisz mi kiedyś zdradzić jak coś podobnego się robi :P ładne, pastelowe barwy, choć mi te jaskółki przeszkadzają xd
      1076- ten ciekawy, aczkolwiek nie trafia w me osobiste gusta ;p
      1077- Hobbit! <3
      1078- prosty, ale ładniusi :D

      Pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
    2. Jak tu nie lubić Imagine Dragons? <3
      1073 - nagłówek stary, czcionka niezbyt dobrana, ale nie mam jak pliku edytować, bo go kiedyś usunęłam :c Panie z jednej z sesji Emily Soto, jej zdjęcia są cudne.
      1074 - Kradnij, kradnij, będę wtedy bardzo szczęśliwa :)
      1075 - Ptaszki w widżetach to nic trudnego ;p Za to ładnie wyglądają. Co do jaskółek - miałam dylemat, zostawić je czy nie. I zostawiłam.
      1076 - każdy lubi co innego ;)
      Hobbit i LOTR być musi, bez nich nie byłoby tej notki.
      Dziękuję pięknie za opinię, teraz pozostaje mi czekać na kolejną twoją notkę, hihi.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Dzięki za namiary zdjęć tej pani :3 chyba coś wykorzystam, bo są świetne <3

      Usuń
  5. Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://trwalosc-pamieci.blogspot.com/
    Koncepcja: Bardzo podoba mi się styl i układ Twojego szablonu nr 1078, tyle tylko, że nagłówek będzie u góry, a nie z boku, ale układ i takie inne, jakby mogły być taki same, to super :) Kolorystyka, no cóż, żeby pasowała do zdjęcia, nie mam jakiś specjalnych preferencji.
    Ewentualne zdjęcia: http://sandara.deviantart.com/art/knight-314332111?q=favby%3AEtoilesDuCiel%2F51107895&qo=520
    Ewentualny cytat: -
    Inne uwagi: -
    Kontakt: e-mail: weronika.grzyl@gmail.com GG: 13105815

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://give-me-your-heart-and-your-soul.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym żeby znalazły się tam postacie Ashley Benson I Chace Crawford, do tego zdj jakiegos pistoletu takiego małego ( bo to cos z kryminałem ) i zamku, kolory raczej ciemne jak można prosić
    4.Ewentualne zdjęcia:
    1.http://3.bp.blogspot.com/-BptgQ-g54Zs/UYdxOB_BJbI/AAAAAAAAJw0/nvugBuIoa7U/s1600/ab1.jpg
    2. http://www.944.com/944/blog/images/chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list.jpg?url=chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list&type=blog
    5.Ewentualny cytat: Give me your heart and your soul
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com

    Z góry dziękuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szósta, chyba :c Liczyć nie umiem.
    Hej wam! Widzę nowy szablon główny na waszym blogu. Jest naprawdę bardzo ładny, a css są świetne. I co by tu jeszcze dodać? Kolejna stażystka na blogu, jejciu! Ale fajnie. Znów można poznać kolejną świetną graficzkę, która wcześniej się nigdzie nie pokazywała.
    Szablon 1- Piękny, piękny, piękny! Świetne kółeczka i co najważniejsze świetny pomysł. Jeżeli ktoś tak jak ty by go świetnie zrealizował to nie dziwne, że szablon mi się bardzo podoba. Śloczne dobrane modelki, oraz pasujący css. Czego można chcieć więcej?
    Szablon2- Hm...mam mówić szczerze? Tylko nie gryż! Ani nie bij! Szablon jest nawet fajny, ale nie podoba mi się ten gradient. Ogólnie to puściutko tutaj. No nie wiem, coś bym dodała.
    Szablon 3- O, ale piękne wiosenne kolorki. Idelanie pasuje do pogody za oknem. Śliczne obrazki przy tutułach gadżetów. Cały css zresztą jest dosyć fajny i pomysłowy. Ej no...mogłaś zrobić archiwum bloga jakieś takie fajno-efektowe.
    Szablon 4- I po raz kolejny muszę użyć słowa PIĘKNY! Świetnie pasujące obrazki i świetna kolorystyka. Śliczneee css.
    Szablon 5- Mój faworyt, ale ciii. No, no nawet nie wiem co mam powiedzieć. Wszystko wyszło idelanie i nie mam żadnego ale. Świetne kody jak i grafika. Niby wszystko takie skromne i proste, ale kiedy komponuje się razem daje coś naprawdę fajnego.
    Szablon 5- To jest topaz? Bo trochę tak dziwne wygląda. Zresztą tutaj coś bym dodała, ale sama nie wiem co. Może parę texturek?

    No to ja już kończę te moje "poprawianie innych" :c Bo wszyscy mnie znienawidzą! Pracuj tak dalej i życzę pomyślnego przejścia stażu, czekam na kolejne noteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1073 - nie tylko mnie zachwycają te modelki? Jupi! Aż się zaczerwieniłam. Dziękuję, strasznie mi miło to słyszeć!
      1074 - spokojnie, o ile nie jesteś apetycznie wyglądającym ciastem, to nie ugryzę :D Próbowałam wersję bez gradientu i wyglądała według mnie gorzej, ale dziękuje, że podzieliłaś się swoimi spostrzeżeniami. Mnie naprawdę nie trzeba się bać!
      1075 - następne archiwum będzie z dedykacją! Takie fajno-efektowe, obiecuję! :)
      1076 - tu miałam przy cssie wątpliwości, a tu proszę jaka miła niespodzianka! Dziękuję ^^
      1077 - przy tym szablonie stwierdziłam, że kiedyś będę robiła więcej prac minimalistycznych. Z twojego komentarza wnioskuję, że efekt się udał ;)
      1078 - ten szablon z założenia miał być minimalistyczny, bez tekstur czy... stocków. Tak, to jest topaz, ale mi się efekt podoba.
      Ja cię nie nienawidzę! Prosiłam o szczere komentarze, twoje uwagi pomogą mi przy tworzeniu kolejnych prac. A przy czytaniu twojego komentarza nie mogłam przestać szczerzyc się do monitora :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Uf...bo już się wystraszyłam, że mnie znienawidzisz ^^ Jeszcze raz życzę weny!

      Usuń
  8. Czwarta... :< Ileś + cztery = ileś.
    Tu będzie komentarz, jak się wzorów nauczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nauczycielka matematyki byłaby z ciebie dumna :<

      Usuń
    2. Tak, wiem :< Matematyka wyższa!
      Może wreszcie to skomentuję.
      Też nazywam się Ada i bardzo lubię swoje imię. Ja kończę 16 lat w kwietniu, co znaczy, że w tym roku również piszę egzamin.
      Ja Cię kojarzę, bo wymieniłyśmy kilka zdań O.o
      Też kocham tańczyć <3

      1073 - podoba mi się. Kolory są fajne i grafika skromna, acz bardzo ładna. Cytat delikatny, na białym tle - super. Dla mnie trochę za pusto z lewej (chyba, że tam coś ma być).

      1074 - lubię fioletowy. Strony mi się podobają, ogólnie układ mi się podoba. Nagłówek mi się podoba. Nie wiem, co to za król jakiś-tam, ale fajny jest. I cytat fajnie wygląda.

      1075 - te ptaszki wyglądają pięknie! Nagłówek jest śliczny! W ogóle, genialny szablon. Kurczę, znów mi jednak trochę po prawej czegoś brakuje, chyba, że w praktyce wygląda to inaczej.

      1076 - w tym nie mam nic do zarzucenia, wszystko mi się podoba. Mogłabym tylko gadać: fajny nagłówek, fajny cytat, fajny układ, fajne czcionki...

      1077 - HOOOOOOOOOOOOOOOOBBIT *-* *-* *-* *-* Już za samą tematykę Cię kocham! A tak na serio, to podoba mi się ten szablon. Wydaje się taki prosty, a jednak piękny w tej swojej prostocie. Zmieniłabym jednak kształt stron. Wszystko jest takie kwadratowe a one są okrągłe O.o

      1078 - Władca Pierścieni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *_* Znów Cię kocham. You must be strong, Frodo - to wygląda wspaniale! Zdecydowanie mój ulubiony szablon z całej notki!

      No to skomentowałam i czekam na piękną odpowiedź :< <3

      Usuń
    3. Też Cię kojarzę :)
      1073 - dziękuję, dobrze, że się podoba. Z lewej pusto, bo pusto, nie wiedziałam co z tą pustką zrobić :(
      1074 - fioletowy to mój ulubiony kolor *.* Król Henryk któryśtam, z propozycji wzięłam, a cytat... wujek google mi pomógł :<
      1075 - nie umiem zapełniać bocznych pustek, to taka moja robienio-szablonowa wada. Co do ptaszków, to miałam dylemat - dać je czy też nie dać, oto jest pytanie! Także cieszę się, że jednak je dałam.
      1076 - fajny komentarz :< aż się czerwona na twarzy zrobiłam, czytając to "nie mam nic do zarzucenia" :3
      1077 - Hobbit musi być! A wszystko nie jest takie kwadratowe, kolumna i całe obramowanie bloga jest zaokrąglone u dołu... muszę robić większe podglądy :<
      1078 - mamy takiego samego faworyta, jupi! Tak w sekrecie dodam, że Frodo musi być silny, bo gdzieś tam, w odmętach internetów czai się Sajlens-Wielkie-Oko i chce mu zabrać pierścień :c

      Nie wiem, czy odpowiedź piękna, ale jest. Tak mi miło, że szablony przypadły ci do gustu, że aż siedzę i się uśmiecham do samej siebie :<
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: zyciemilele.blogspot.com

    3.Koncepcja: układ jednokolumnowy ze stronami na górze, kolorystyka ciepła, do szablonu mogą być dodane jakieś zdjęcia z naturą (góry, lasy).

    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.deviantart.com/art/Look-up-Commission-405832898

    http://kohu-arts.deviantart.com/art/Lunewen-Commission-381386027

    http://tinypic.com/view.php?pic=jg4934&s=5#.Uw2jGvl5Mxs (fajnie by było, jakby udało się coś zrobić z tym zdjęciem, mimo tego, iż jest tu znak wodny)

    http://kohu-arts.deviantart.com/art/Nyashia-Art-Trade-354898089

    5.Ewentualny cytat: We're all stories, in the end. Just make it a good one.

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: nyota71@gmail.com

    Mam nadzieję, że uda Ci się przyjąć moje zamówienie, będę bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, a ten szablon z Tomem Hiddlestonem jest przepiękny! Naprawdę bardzo Ci się udał :)

      Usuń
    2. Miło, że się podoba :)
      A zamówienie przyjęłam.

      Usuń
  10. Witam ! Cudowny szablon główny <3 Kto robił ?
    Widzę ,że tu kolejna nowa dusza. No to komentujemy.
    1 - Prosty,ale jaki piękny !Tylko coś z tym napisem jest nie tak. Wina czcionki , a może za mały ? Ty się lepiej znasz :P
    2 - Też ładny, ale kolory bardziej mi przypadły do gustu niż w pierwszym.I w sumie nic dodać nic ująć -podoba mi się.
    3 - Idealny ! Taki wiosenny i jeszcze te ptaki ! *.*Szczególnie podoba mi sie też ten pasek w poście :) Ach no i tekstura z terriblecrash świetnie tu pasuje.
    4 - Zdecydowanie mój faworyt.Moje ukochane kolorki <3 Css cudowny !
    5 - Prosty Css i nagłówek , ale razem ciekawie współgra. Ładny :)
    6 - Ten jest moim drugim faworytem! Śliczne kolory ,śliczne wszystko <3 No i znowu się powtarzam , ale to nic :)

    Aż się cieszę ,ze tyle nowych osób w tym miesięcu tu przybywa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główny wykonał Raion ^^
      1 - to ta czcionka, ale nie mam jej jak zmienić :c Ale cieszę się, że przypadł Ci do gustu.
      2 - Miło mi :)
      3 - nie ma to jak porządna teksturka z terriblecrash :)
      4 - Css nie byłam pewna, tym bardziej cieszę się, że ci się spodobał.
      5 - chyba zacznę robić więcej minimalistycznych szablonów :D
      6 - to i ja się powtórzę - dziękuję!
      Za cały komentarz dziękuję, tyle miłych słów, och :3 Aż mi się cieplutko na sercu zrobiło!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. dwudziesty ósmy komentarz :c a co się będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa i osiem to moje ulubine cyferki <3 :c

      Usuń
    2. Zaszczyt mnie kopnął :c 1076 jest najlepszy i po prostu super świetny czy to Edzio cię inspirował? Kocham go <3 najmniej mi się podoba 1075 kody są okej ale tak jakoś nagłówek wygląda na niedorobiony :c wybacz, że taka krótka ocena ale póki nie będę mistrzem szablonów uważam, że się nie znam i nie będę ci głowy zaśmiecać moją nieprofesjonalną opinią :c

      Usuń
    3. Ale ja lubię czytać nawet takie nieprofesjonalne opinie! Tak, przy 1076 Edzio mnie inspirował, aż tak to widać? :<
      Zastanawiałam się czy nie dodać coś do nagłówka w 1075, bo też wydawał się trochę pusty, ale nie dodałam.
      Wybaczam, ale liczę, że przy następnej notce komentarz będzie dłuższy!

      Usuń
    4. Ja dłuższy komentarz. Hehe dobry żart. Zaraz mi tu jakieś biegi zasugerujesz czy coś :c Jestem niekomentarzowa. Ale spróbuję. Poznałam po tekście i jest Edziowe zdjęcie z Give me love. Każdy prawdziwy fan rozpozna.

      Usuń
  12. Yay! Jest moja propozycja z Tomem, jest LOTR, jest Ed. Jest wszysto, czego potrzeba. ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Na początku chciałabym Cię powitać :D witaj :3
      Też w lipcu kończę 16 lat, więc mamy ze sobą coś wspólnego :') takie wzruszające, och i ach! :')
      Teraz przejdźmy do szablonów! *.*
      1073 - fajna kolorystyka, ładnie zdjęcia (szczególnie to, gdzie dziewczyna ma kręcone włosy) i przecudny cytat!
      Ale jednak ten szablon jest, że tak powiem, najgorszy z tych, które dzisiaj wstawiłaś. Ładny, ale jednak... xD
      1074 - Zrobiłaś szablon z Tomem. Kocham Cię <3 Piękny układ, super kolorystyka, która oddaje całą wspaniałość tego aktora! Nic dodać, nic ująć!
      1075 - Śliczny! Taki bajeczny... uwielbiam takie szablony. No i ładna dziewczyna w tle... pewnie jakaś aktorka, której nie znam XD
      1076 - Faworyt, najbardziej mnie 'pociąga'. Nie wiem, jak go opisać, ale bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Taki fantastyczny <3
      1077 - Kocham Cię jeszcze bardziej. Szablon z Hobbita... MARZENIE! I ten cytat z "I see fire"! Rozpływam się! Kocham Tolkiena, uwielbiam jego twórczość i tak mi miło się ogląda, kiedy szabloniarki robią szablony z postaciami z filmów na bazie jego książek *-*
      1078 - Teraz to kocham Cię najmocniej na świecie! Im więcej hobbitów, tym świat staje się lepszy! :D Bardzo mi się podoba kolorystyka i układ. oddają wspaniałą aurę tematu "Władcy Pierścieni". Gratulacje! :*
      PODSUMOWUJĄC:
      Najlepsze szablony dałaś na sam koniec, to dobrze, bo taki obserwator, jak na przykład ja, coraz bardziej się zachwyca oglądając coraz to kolejny, cudowny szablon *-*
      Cieszę się, że Avia Cię przyjęła i obyś została na Zaczarowanych jak najdłużej. Powodzenia <3

      Usuń
    2. Płaczę :' nie dość, że ssaki, to jeszcze urodzone w tym samym miesiącu, chlip :)
      1073 - też mi się najmniej podoba z tej notki, dodawałam je według własnej oceny, od najsłabszego do najlepszego :) Cieszę się jednak, że Ci się podoba!
      1074 - och, Tom! Jakże bym mogła nie zrobić choć jednego szablonu z nim? Kocham go jako aktora i mam nadzieję, że po szablonie choć trochę to widać :D
      1075 - Chloe Grace Moretz i jej najpiękniejsze zdjęcie się kłania ;) Pewnie się powtórzę, ale dziękuję, miło mi to słyszeć!
      1076 - Uuuu, nie sądziłam, że aż tak się spodoba! Ale cóż - Edzio ma taki głos, że szablony robią się same ;p
      1077 - Hobbit musi być, bo Tolkien to moja pierwsza miłość (dobra, skłamałam, moją pierwszą miłością był Boromir :3). Tylko nie rozpłyń się zbyt mocno, bo jeszcze nie będziesz mogła komentować innych notek :O
      1078 - krótko: dziękuję ^^
      Też mam nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej, tacy mili ludzie! Mam nadzieję, że kolejne moje prace również Ci się spodobają!
      A skoro życzysz mi powodzenia, to nie dziękuję!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. No hej, Ca... Caireann! Dość skomplikowany nick, przynajmniej dość ciężko go zapamiętać. Skąd pomysł? Jeśli to imię i nazwisko jakiejś postaci, to nie dziw się, że nie ogarniam, jestem dość ograniczona i jeśli w Harrym Potterze albo w Supernatural nie ma takiego nazwiska, no to ja już nie wiem, kto to może być.
    Taaa, Avu spoko człowiek, ale ciekawa jestem, czy słusznie się zgodziła... hłhłehłeh 3:) Nie no, na pewno, ale czy zostaniesz, to też inna kwestia ;p A to lubię oceniać ja :3
    No... Cai. Tak jest o wiele łatwiej. No, Cai, ja cię niestety nie kojarzę, ale to nic strasznego, bowiem ja nikogo spoza ZS nie kojarzę.
    Łeeeee tam, czegóż ty, droga Adziu, chcesz od tego imienia? :D A tak poważnie to nie czepiaj się. Wielu ma o wiele gorsze, zresztą nie kumam, czemu większość ludu nie lubi swoich imion. Drugie imię wymiata :D Taniec ble. Ale pisanie jak najbardziej :3 Co pisasz? ;>
    No, dobra, stary. Życzę ci zdania stażu, coraz lepszych szablonów, masy satysfakcji i radochy z tego, co robisz, poznania tu fantastycznych ludzi, przyzwyczajenia się do nas, pozostania tu jak najdłużej się da!
    Łok, zajmijmy się częścią właściwą.
    1073 - plusa masz za linkowanie. Likowanie musi być. Ale... co to jest to po prawej stronie? No właśnie nic. Czemu tam nic nie ma? Nie wygląda to najlepiej, zdecydowanie nie wygląda. Gdyby tak to puste po prawej uciąć, szablon byłby naprawdę fajny, bo i kolorki do siebie pasują, i ogólnie to wszystko jest tak zgranie ustawione.
    1074 - nieeee, źle nie jest! Co prawda dla mnie i tak jest nieco pusto, ale ja się zawsze tego czepiam. Serio, jest dobrze, podoba mi się kolorystyka, acz ta jedna kolumna po lewej taka samotna... ładniej by wyglądała wraz ze starszą siostrą po prawej stronie, oczywiście w przypadku, gdyby ta długa kolumna była niżej, by zrobić miejsce mniejszej. A tak to mi się podoba :3 Temat niebanalny, wzięty z propozycji prostego ludu, więc brawo, to jest zdecydowanie na plus!
    1075 - JAK JA NIENAWIDZĘ WIOSNY!!!!!! No i znowu pusto po prawej stronie. Pustki wszelakie to zło największe w szablonów czynieniu!!! xD Ogólnie jest przepięknie, ten ptaszek(?) przy tytule każdej z kolumn, ładnie dopasowana czcionka, śliczny nagłówek, dobrze dobrana kolorystyka... ach!, gdyby tylko nie było tego pustego miejsca po prawej. No bo na co ono? Do czego? Ani gadżetu się tam nie walnie, ani to oka zbytnio nie cieszy... Ale szablon bez tej pustki bardzo ładny ^^
    1076 - o, teraz jest znacznie lepiej! Czy ja wiem, czy kolorystyka nie pasuje? Jak dla mnie jest dobrze. Fajnie, że nie robisz w kółko tego samego, te szablony nie są powtarzalne prócz tego, że nagłówki nie rozciągają się na całej szerokości, co tak bardzo lubię, tylko otoczone są pustą częścią tła. Te pustki tu nie są duże, więc to dobrze wygląda. Podobają mi się kolumny, ogólnie szablon jest bardzo fajny ^^
    1077 - TOOOOOOLKIEEENOOOWSKIEEEEEE KLIIIMAAAATYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUŻ CIĘ KOCHAM!!! Jest tu ich straasznie mało, więc jak najbardziej wskazane wykonywanie tego typu szablonów znacznie częściej! Poza tym tego typu szablony bardzo fajnie wyglądają ^^ Piękny nagłówek, po prostu doskonały :3 Z kolorystką ładnie się dopasowałaś do nagłówka, a o to chodzi ^^ Ładne inicjały, fajnie, że takie walnęłaś. Kolumna oddzielona tylko linią od reszty - też fajne ^^ Nie no, ten szablon podoba mi się chyba jak na razie najbardziej ze wszystkich! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1078 - A OSTATNI CZEMU NIEZALINKOWANY?!?!!?!?!?!?!!?!?!?! Bu :c
      No tak, Tolkieny zawsze spoko :3 Serio, pokochałam cię dzięki tym dwóm ostatnim szablonom <3 Ej, jest świetnie, bardzo klimatycznie. Oczywiście, swoim zwyczajem muszę napisać, że nieco za dużo tej czerni, no ale cóż. Jest bosko ;3
      No, z dedykacją dla Meth, no ale jednak OSTATNI NIE BYŁ!!!!! Ej no, tak plusowałaś, a tu taka wtopa? To dlatego renifer, łoś, czy jaka cholera to jest (oglądałam to!, ale nie pamiętam), tak się rozkraczył, na znak twojej końcowej wpadki ;ppp A czemu mojego komenta boisz się najbardziej? :3333333 JAAAAAK MIIIILO :33333 Lubię rozsiewać strach i panikę :3 Ej no, ale serio, czemu mojego? O.o :D
      Łok, tyle ode mnie. Życzę ci wielkiego powodzenia, no i czekam na kolejne notki - jakie to cudowne znać ich daty. Taak duuuużo do komentowania się zbliża! :3 Matura też się zbliża... a ja zamiast się uczyć co robię? komentuję wasze nędzne wypociny! Wiem, ja też was kocham.
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Kiedyś szukałam jakiś ciekawych imion celtyckich i to akurat wpadło mi w oko :) Na początku sama miałam problem z zapamiętaniem, ale już mi przeszło! Tym bardziej mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej i zdążysz się do tego nicku przyzwyczaić!
      Nie wiem, czego chcę od tego imienia, ale ja po prostu go nie lubię! Jestem wybrednym człowiekiem w kwestii imion, bardzo wybrednym!
      1073 - ech, pustki po prawej to moja zmora. Nawiedza mnie w snach i na jawie i nijak się jej pozbyć nie mogę :c Ale staram się, staram, w następnej notce postaram się jeszcze bardziej!
      1074 - propozycja prostego ludu mi się spodobała, to i szablon musiał się pojawić! Twoje "kolumnowe" instrukcje były na dwa przeczytania, żebym zrozumiała, o co Ci chodziło xD Ale jestem nieogarniętą osóbką, u mnie to normalne!
      1075 - jak wspominałam wcześniej - pustki zUe mnie prześladują! i nijak nie idzie się ich pozbyć! Walczę z nimi i walczę, a one wciąż wracają, pustki wrednie :/ Ale jakby tak przymknąć jedno oko bądź zasłonić prawą część ekranu... to nie jest tak źle, prawda? :D Złoty środek na eliminowanie pustek.
      1076 - mam duży monitor i gdybym robiła na całą jego szerokość... szablon wyglądałby osobliwie xD A ja miałam wrażenie, że te wszystkie szablony to do siebie podobne są, ale może to tylko ja i czas wybrać się po okulary! Ale dziękuję, miło, że się spodobał!
      1077 - czyli prostota jest mile widziana, hihi :) Też mi zawsze było mało Tolkiena, to sobie zrobiłam taki szablonik, a co! Miał być jeszcze ze Smaugiem, ale nie wyszło ;-;
      1078 - Niezalinkowany? :O Gapowata ja, zawsze gdzieś się potknę :(
      Tolkieny być muszą. Ciemno miało być z założenia, ale marudź sobie, mi to nie przeszkadza! Lubię znać opinię innych :)
      To pewnie wina Sajlens, zwalmy wszystko na nią! Nie no, żartowałam tylko. Nie wiem, jak to się stało, że nie zalinkowałam tej jednej miniaturki, potem nawet sprawdzałam, czy wszystkie są podlinkowane :c Ale taka sytuacja tak bardzo do mnie pasuje, chlip.
      Sama nie wiem czy łoś, czy renifer, Sven się nazywa i we Frozen wystąpił <3
      Twoje komentarze zawsze są długie i bardzo szczegółowe, nie wiem czego się po Tobie spodziewać! To mnie najbardziej przeraża (chociaż może powinnam bać się komentarza Krakena, w końcu to czyste zUo).
      A co ja robię, zamiast się uczyć do egzaminów gimnazjalnych? Szablony robię i odpowiadam na komentarze! (i tak bym sie nie uczyła :D).
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHE JUŻ CIE LUBIĘ PO TEJ ODPOWIEDZI :D W ogóle myślałam, że w ogóle nie odpowiesz, wtedy miałabyś u mnie na pieńku już na starcie, ale jest ok. No fakt, znajdzie się tu kilka osóbek, które komentują dość szczegółowo, ja tu jestem od dawien dawna i zawsze coś po sobie zostawiam. Fajne jest to, że i ja coraz lepiej radzę sobie z ocenianiem szablonów, a więc mogę i wam coraz więcej przekazać. Nie mam pojęcia, czy cokolwiek z tego wynosicie, choć wielokrotnie mnie tu zapewniano, że moje komentarze są tu w tym wszystkim istotne... xD Tak czy siak pracuj dalej, wierzę szczerze, że będziesz naprawdę bardzo dobra! ^^ Już sobie świetnie radzisz, więc wiesz... jestem spokojna, a i ty bądź ^^
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
    4. Musiałam odpowiedzieć, zwłaszcza, że taki długi ten twój komentarz ^^
      Wnoszą wiele, przynajmniej wiem, nad czym popracować (czyt. pustki) :D W takim razie jestem spokojna i pracuję dalej :)

      Usuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://feelings-dont-die.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Nagłówek na środku, a pod nim podstrony i kolumny po prawej stronie.
    Kolorystyka - Ciemna, kolory czarny/szary kolorek :)
    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://static1.celebrityredcarpet.co.uk/articles/7/37/@/403-beautiful-barbara-palvin-is-a-new-1000x0-2.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr178/3cf3b5eb0007b119515c3480/tumblr_mkn9hkjhfM1qhft5ko1_r2_500.jpg

    5.Ewentualny cytat: "Feelings don't Die? Love, Lies, Secrets.."
    6 - Jeżeli te zdjęcia nie pasują, to mogłabyś znaleźć jakieś pasujące Barbary Palvin i Justina Biebiera? Z góry dziękuję :*
    7.Kontakt: olivia.kidrauhl@wp.pl
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZE EWENTUALNE PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA. POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szablony niesamowite! Chyba znalazłam idealną stronę do pomocy! W końcu!
    A więc próbujmy:

    1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://byakko-moj-swiat.blogspot.com/

    3.Koncepcja:
    Nagłówek proszę na środku i pod nagłówkiem podstrony, a kolumny po prawej stronie :)
    Kolory: Biały oraz czerwony ^^

    4.Ewentualne zdjęcia:
    * http://cs319216.vk.me/v319216222/585f/TjoYm69A7IE.jpg
    * http://4.bp.blogspot.com/-MFy-GQStNhU/UxiyklWNRNI/AAAAAAAABJA/-Rr1GDBpbrQ/s1600/deisaku.jpg
    * http://static.comicvine.com/uploads/original/13/135592/3129205-9875936384-shika.jpg
    * http://2.bp.blogspot.com/-RjJDLyQxRCc/UQ68b4emXkI/AAAAAAAAAXQ/DFmIsKjzM2E/s400/Kiba-Inuzuka-kiba-from-naruto-shippuden-19144095-900-800.jpg

    5.Ewentualny cytat: "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

    6.Inne uwagi:
    Zdjęcia możesz przerobić na czarno-białe. Jeśli te obrazki Ci nie odpowiadają to możesz wybrać własne (Sasuke Uchiha, Kiba Inuzuka, Shikamaru Nara, a główna postać to ten blondyn Deidara) ^^

    7.Kontakt:
    dotaka@onet.pl
    GG:48910827

    Hm... Nie będę tu dyrygować, bo to Ty jesteś tu szefem, a więc liczę, że wybierzesz mój blog, bo naprawdę potrzebuję pomocy! Nie będę popędzała i dziękuję za każdy element! Bardzo proszę o pomoc :) Liczę na "Zaczarowane Szablony" i kłaniam się nisko ^^ Link prowadzący tutaj już widnieje u mnie na blogu ;)
    Nalegam, błagam i bardzo proszę o pomoc! Wena kipi, a ja nie mam gdzie jej wylać! Blog będzie dopiero funkcjonował po całym'remoncie', a więc czekam na odpowiedź ;)
    Jeśli wybierzesz mnie na swoją klientkę to już z góry bardzo serdecznie dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://the-death-is-loss-of-the-faith.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Akcja bloga, dzieje się w dość źle wróżącej przyszłości, więc proszę by szablon był trochę bardziej ciemny, ale też bez przesady, żeby nie bolały oczy i nie był zbytnio przygnębiający. Poniżej załączam trzy zdjęcia krajobrazu i jedno postaci. Jakby szablon miał podobną kolorystykę do krajobrazów to była bym niezwykle wdzięczna.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://indervilla.com/home/Gas-Mask-Artwork-HD.jpg
    http://www.geimaku.com/wp-content/uploads/2013/02/1360848429-3.jpg
    http://matteomazzali.files.wordpress.com/2013/02/addictedtoludus-remberme-0010.jpg
    http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2013/02/Remember-Me_Artwork-2.jpg
    5.Ewentualny cytat: Próżno, skazańcom czekać na świt nowego życia skoro światem ich tylko ciepła krew i martwe ciała.
    6.Inne uwagi: Prosiła bym o usunięcie wszystkich napisów z obrazków. (tz. Remember Me)
    7.Kontakt: elusiveguide@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tak jeszcze z innej beczki to naprawdę niesamowite prace ^^ Zazdroszczę talentu xD

      Usuń
  19. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://on-side-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Ogólnie blog jest o niebezpiecznym, brytyjskim gangu, także prosiłabym o mroczną kolorystykę. Chciałabym, aby na szablonie znalazł się Harry Styles i Zayn Malik - oni po bokach, a na środku dziewczyna, której zdjęcie zamieszczę wedle regulaminu w następnym punkcie :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://2.bp.blogspot.com/-YaRcaS4KxWA/T-jK8A0CLvI/AAAAAAAABiY/kixwqnFPsH4/s1600/Sophie-20Marceau-0476.jpg
    5.Ewentualny cytat:"On The Dark Side"
    6.Inne uwagi: Chyba nie mam innych uwag, wszystko wyjaśniłam, tak myślę x
    7.Kontakt: E-mail: mkrol.111a@interia.pl

    Z góry bardzo, bardzo dziękuje, jeśli wykonasz dla mnie szablon. Te, które zamieściłaś w poście są bardzo śliczne *-*
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://hhunterss.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Odcienie czerni i szarości, oraz może być trochę niebieskiego, bądź czerwonego. najlepiej układ otwarty, ale decyzje zostawiam tobie :D Chciałabym żeby był na nim anioł, mężczyzna, ale nie musi być widać jego twarzy. Wystarczy nawet samo skrzydło, gdzies z boku. W centrum dziewczyna, której zdjęcia są niżej, lub jakaś inna, jeśli uznasz, że będzie bardziej pasować.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2010/033/2/9/Insane_by_ValentinaKallias.jpg
    http://th06.deviantart.net/fs71/300W/f/2010/069/e/7/The_Witch_by_ValentinaKallias.jpg
    http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/127/f/1/that_little_ugly_fairie_by_valentinakallias-d3fshw4.jpg
    http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/033/0/0/Darkside_of_me_by_ValentinaKallias.jpg
    5.Ewentualny cytat: Nagłowek u dołu: Hunters, Cytat pod nagłówkiem: We need some pain to find the right way
    6.Inne uwagi: Żadnych nie mam… zdaje się na ciebie, oczywiście jak zdecydujesz się wybrać mój szablon ^^
    7.Kontakt: plabes113@gmail.com gg nie mam 

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cię znaaaaaam :3
    Tu będzie komentarz jak nadrobię zaległości z komentarzami i tym całym zuem blogera ;-;

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://landforstories.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby tytuł bloga był jakoś ładnie zrobiony, co do układu, nie mam konkretów. Kolorystyka biało - pastelowa, zdjęcia w miarę możliwości trochę przerobione w jakimś programie, żeby wyglądały na "olejne", las w tle (nie olejny)

    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.gogogu.pl/media/catalog/product/cache/1/image/769918080875dd3a58a2cabbe349e416/2/9/29_52.jpg

    http://www.handsomemen.pl/portal/upload/doc/big/rudy.jpeg

    http://images4.alphacoders.com/430/43056.jpg

    5.Ewentualny cytat: My stories for you

    6.Inne uwagi: Nie mam :) mam nadzieję, że jeszcze wybierasz szablony :P

    7.Kontakt: luziannenegro@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! Witam kolejną nową stażystkę! Ja jak zwykle w żółwim tempie komentuję notkę, ale cóż zrobić xD

    1073 - szablon jest świetny! Lubię takie klimaty, brak tekstur, kilka ozdóbek, ale... kolorystyka tych pań w nagłówku wgl. tam nie pasuje... do niebieskiego i fioletu mają się tak jakoś... nijak xD I napis też mi nie pasuje, jego kolory są okej, ale czcionkę wybrałabym inną.

    1074 - ładniuśki, ale strasznie "kuje" mnie w oczy ten gradient w nagłówku, jest straszny xD ale kolorki są fajniutkie, ogólnie po za tym gradientem, szablon świetny :D

    1075 - ten jest bardzo ładny :D kolory są takie wiosenne, przyjemnie się na niego patrzy, ciekawy pomysł z tym "ptaszkiem" w tytułach widżetów xD

    1076 - jej z teledysku Give Me Love <3 też zrobiłam kiedyś szablon z tym obrazkiem co jest na dole nagłówka, ale to było dawno... i nie było tak dobrze ;c xD podoba mi się, fajna kolorystyka, choć mogła być troszkę jaśniejsza, kody też dobrze dobrane ;)

    1077 - faworyt <3 kocham ten szablon! Jest nieziemski! I to świetne ujęcie z Hobbita :D kolory, układ, nagłówek, wszystko jest piękne! Tylko tak napis troszkę nie pasuje, ale z czasem i z tym będzie lepiej ;)

    1078 - całkiem fajny, ale nie podoba mi się ten efekt rozmycia nagłówka, czy cokolwiek to jest za efekt (topaz czy cuś takiego xD), css prosty, fajnie wszystko ze sobą współgra ;)

    No to ja życzę powodzenia na stażu, abyś została w ekipie Zaczarowanych jak najdłużej!

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szablony są wspaniałe! Dlatego chciałabym złożyć zamówienie.

    1. Źródlana kostucha
    2. hello-love-yurakoion.blogspot.com
    3. Chodzi mi o raczej jasny szablon z niebieskimi lub czerwonymi elementami.
    4. -
    5. Love is putting someone else's needs before yours
    6. Chciałabym, aby na szablonie byli Lily Collins, Jamie Campbell Bower i Louis Tomlinson ;)
    7. yurakoion@gmail.com GG: 50447395
    Pozdrawiam Yurakoion :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba - super :) Mam pytanie odnośnie szablonu 1074 ~ chciałabym użyć na mojego bloga tego nagłówka bez napisu, centralnie do posta. Czy byłoby to możliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, mam na dysku zapisaną wersję bez napisu, napisz do mnie na maila (caireann.devin@gmail.com), a wszystko ci wyślę ;)

      Usuń
  27. If you are searching for the ultimate Bitcoin exchange service, then you should use CoinMama.

    OdpowiedzUsuń