g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.04.2014

[1079-1083] "What if I'm an angel without wings"



Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie. Jestem kolejną stażystką przyjętą na okres próbny do Zaczarowanych Szablonów. Chciałam już na wstępie podziękować za danie mi szansy na wykazanie się. Obiecuję, że będę się starała i uczyła, by stawać się coraz lepszą. Długo zastanawiałam się, jak zacząć swoją pierwszą notkę i chyba takie oficjalne powitanie było odpowiednim rozwiązaniem... Mimo wszystko nie jest to dla mnie zbyt przyjemne powitanie, bo mam świadomość, że jest to również pierwsza notka od dodanej wczoraj informacji o odejściu Jill, jednak wszystko musi iść w końcu na przód i myślę, że wszyscy powinniśmy się teraz bardzo starać, niezależnie od tego, czy jesteśmy jeszcze stażystami, czy już szabloniarzami, by Zaczarowane nie straciły swojej magii i dalej świetnie działały i oczekiwać na upragniony powrót Jill.
Po tych oficjalnych słowach chyba wypadałoby się przedstawić, prawda? Jestem Szkielet Smoka, raczej nikt nie może mnie kojarzyć, gdyż pierwszy raz tworzę gdzieś pod tym pseudonimem. Przygodę z grafiką rozpoczęłam już parę lat temu, a pierwszy szablon (jeszcze na onetowskiego bloga) powstał mniej więcej w zimę 2011 roku (i był beznadziejny xD). Wcześniej tworzyłam na kilku innych blogach graficznych, jednak wolałabym nie zagłębiać się w swoją graficzną przeszłość. Moje prace w większości bazują na artach, ja sama uwielbiam mangę i anime. Nie uciekam jednak jakoś specjalnie od zdjęć, jednak po prostu nie lubię z nich nic tworzyć. Lubię fantastykę, co chyba widać już po moim pseudonimie, więc szablony w tej tematyce raczej będą u mnie na porządku dziennym, jeśli uda mi się przejść przez staż z pozytywnym skutkiem. Jeśli chodzi o zainteresowania nie związane z grafiką, to na pewno czytanie i śpiewanie... Poza tym jeśli tylko mam czas, gram we wszelkiego rodzaju gry komputerowe (spodziewajcie się szablonów ze Skyrim i Assassin's Creeda :3) i piszę... Nie mam póki co czym się pochwalić, ale myślę, że w wakacje ruszę ze swoim popędem do pisania opowiadań... Do pracy nad szablonem jest w stanie zainspirować mnie wszystko... Konkretny art, artysta, piosenka, film, anime, czy manga... Dosłownie wszystko.
Ale znów zaczęłam się niemiłosiernie rozpisywać... Chyba dla wszystkich będzie lepiej, jeśli przejdę już do przygotowanych na dzisiaj szablonów.


Nie mogłam sobie darować zrobienia szablonu z Hatsune Miku (Vocaloid), czyli jak dla mnie niekończącą się inspiracją.

Nie wiem, czy ktoś jeszcze zna to uczucie, ale ten art tak mi się podobał, że było mi po prostu smutno, kiedy dotarło do mnie, że tak szybko wykorzystałam tworząc z nim od razu szablon ^^ Poza tym... Bardzo lubię zamknięte szablony i... Chociaż zwykle nie oceniam własnych prac, to zdecydowanie jest mój faworyt.


I znów zamknięty szablon... Obiecuję, że w kolejnej notce postaram się zrobić więcej "otwartych prac".

Jest szkielet, to by się i jakiś "cały smok" na szablonie przydał xD Co prawda nie jest na pierwszym planie, ale troszkę go widać... Touhou, podobnie jak Vocaloid to dla mnie niewyczerpalne źródło artów. Poza tym nie lubię czerwonego, ale w tym szablonie wyjątkowo pasował... Tak myślę.


Pierwszy raz najpierw zrobiłam tło szablonu, a dopiero później zaczęłam szukać pasującego obrazka do nagłówka. I w sumie nie chcę tak więcej robić, myślę, że tak jest dużo trudniej ^^"

To już wszystko, przynajmniej na razie... Ale w tym miejscu chciałam podziękować pewnej wyjątkowej osobie, która dodała mi sił, gdy wątpiłam w swoje umiejętności i sens wysyłania zgłoszenia na rekrutację. Dziękuję jej, bo wytrzymała ze mną już ponad dziesięć lat, cierpliwie ogląda wszystkie moje prace i zawsze ma dla mnie konstruktywne rady oraz motywuje mnie do działania. Poza tym, chciałam też podziękować Avii za pomoc przy szablonach oraz za szansę, jaką dała mi przyjęciem na staż.
(Znów za bardzo się rozpisałam, przepraszam ;__;)
Poza tym, przyjmę kilka zamówień, które sama wybiorę. O ile ktoś będzie chętny do złożenia owego zamówienia własnie u mnie c:


EDIT:
Przyjęłam zamówienia od:
Finnick Odair
Madness
Póki co tyle starczy ^^

80 komentarzy:

  1. Hej mogłabyś zrobić dla mnie szablon z Justinem Bieberem i Seleną Gomez ? Mój tt: @Bieber_Vogue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko podasz dokładnie o co chodzi, przeczytasz regulamin i takie tam, to why not? c:

      Usuń
  2. Nie jestem fanką anime i mangi, dlatego o szablonach za bardzo się nie wypowiem.
    Wtrącę tylko, że jeżeli zostaniesz przyjęta (czego życzę Ci bardzo gorąco), to chętnie zobaczę szablony ze Skyrima i Assasina! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ^^ Na pewno będą gry... Będzie dużo gier c: Może nawet jeszcze podczas mojego stażu ^^ Będzie Lol (bo arty aż się proszą o wykorzystanie xD), będzie Alice Madness Returns, troszkę tego będzie, bo w sumie czemu nie c:

      Usuń
    2. Ja również czekam z niecierpliwością na Assassina! ;3

      Usuń
    3. Hej. Już Cię uwielbiam! Skoro szablony z LoL'em będą, to na pewno skorzystam!
      Powodzenia!

      Usuń
    4. Ojejku *-* Nie przypuszczałam, że tematyka gier komputerowych zainteresuje tyle osób c: Strasznie mnie to cieszy ^^

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe szablony ;)
    Życzę Ci powodzenia w tworzeniu zaczarowanych szablonów :D
    /Pozdrawiam
    Shandie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Na pewno będę się starała :3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawie ^^"
      Skyrim moim drugim domem ♥ xD

      Usuń
    2. nie prawie, ja zawsze jestem pierwsza ;c
      eh, denerwują mnie te numerki na belce, czemu numerowanie nie jest jak na miniaturkach?
      1079 - nie podoba mi się. Ani jedna rzecz mi się w nim nie podoba. Wtopienie w tło leży, grafika leży, css leży. Tekstury do siebie nie pasuja, nie ma żadnej kolorystyki, napis w ogóle nie widoczny, nie ma żadnego stocku czy jakiegoś...czegokolwiek oprócz kwiatków. Dlaczego nie ma pokazanych stron na podglądzie? Bo tak, to wygląda bardzo ubogo. Kolory tła dat nie pasują, ale najbardziej razi po oczach czcionka, która kojarzy mi się z czasami onetowskimi. Nie, nie, nie.
      1080 - css jest lepszy, chociaż tutaj denerwuje mnie ta różnorodność czcionek, niekoniecznie do siebie wszystkie pasują. Jeżeli chodzi o grafikę, to niestety dalej mi się nie podoba. Nie wiem co to jest za filtr czy efekt, ale te tekstury są jakby...szorstkie. Takie jakieś jakby...ziarniste? ._. Nie wiem jak to opisać. Napis znowu nie pasuje, może i jest czytelny, ale jego ułożenie. Skoro dajesz trzy kropki po jednej części zdania i trzy przed drugą, to staraj się układać je daleko od siebie a nie tuż obok. To nie wygląda estetycznie.
      1081 - Css jest poprawny, schludny, jednak nie jestem fanką aż tak wielkich nagłówków. Lepiej by wyglądał o wiele mniejszy obraz, ten zdaje się być taki ciężki.
      1082 - Znowu ta straszna czcionka, chociaż sam css nie jest najgorszy. Napis znowu nieczytelny i fatalne połączenie czcionek. O samej grafice ciężko mi coś stwierdzić, większość zasłania post i kolumna.
      1083 - Eh, nie czaję tego szablonu. Tak to wszystko...lata. Miałaś ciekawy pomysł na oddzielenie stron, ale niezbyt to wyszło. Nie wiem czy coś robiłaś z nagłówkiem (oprócz napisu, który ZNOWU jest niewidoczny i nieczytelny), ale zanim zauważylam tam tę spadającą panią musiałam nieźle wysilić wzrok. Jest napaćkana treksturami i bardzo zlewa się kolorystycznie z tłem. O, własnie zauważyłam, że tam też jest inne zdjęcie ._. Dlaczego takie przezroczyste?

      Podsumowując, szablony, według mnie oczywiście, nie są najlepsze. Nie mówmy tutaj "o gustach się nie dyskutuje", ponieważ chodzi mi o wykonanie techniczne, a nie o tematykę szablonów. Technicznie nie jest dobrze, z css'em idzie Ci lepiej niż z grafiką, no ale to Twoja pierwsza notka, więc nie ma co wyolbrzymiać.

      +za Skyrim

      Usuń
    3. No cóż, już na wstępie dziękuję za tak, no mimo wszystko, pozytywną krytykę ^^ Cieszę się, że wszystko, co napisałaś w tym komentarzu odpowiednio uargumentowałaś, bo w sumie krytyka bez oparcia to czysty hejt xD Nie będę tu zmyślać o gustach, o dyskusjach na ich temat, czy czymkolwiek innym, bo rzeczywiście, tu nie o to chodzi ^^ Oczywiście, jak to ja, nie zgodzę się ze wszystkimi uwagami, które mimo wszystko, chociaż bardzo zastrzegałaś sobie, że są oparte o stronę techniczną, moim zdaniem wynikają z twojego, indywidualnego poczucia stylu, nieco odmiennego od mojego ^^ Nie twierdzę, że jestem jakimś nie wiadomo kim i mam też świadomość, że od owej strony technicznej masz większe doświadczenie niż ja c: Mimo wszystko w niektórych dziedzinach nasze szablony się różnią i zawsze będą się różniły ^^ Ale cóż by to była za zabawa, gdyby wszyscy twórcy tworzyli taki same prace, według takiego samego kanony? ^^ Mam nadzieję jednak, że te różnice tylko ubarwnią naszą współpracę, która będzie trwała jak najdłużej :3

      Usuń
    4. Ja nigdy nie krytykuję bezpodstawnie. Wiem, że nasze szablony się różnią i to nawet bardzo, ale pisząc "strona techniczna" miałam na myśli coś co każdy w sowim szablonie zawiera. Każdy justuje czy tam inaczej ustawia tekst, każdy dodaje marginesy, każdy ustala szerokość i wysokość pola tekstowego. I raczej nie można powiedzieć, że "o, masz post ustawiony na wysokość 500px, nie podoba mi się, bo ja zawsze ustawiam na 200" ._. O takie rzeczy mi chodziło, takie, do których nie można odnieść się z "o gustach się nie dyskutuje" lub "mamy odmienny styl". Chodziło mi o to, że Twoje szablony nie są do końca dopracowane, ale nie mówię też, że były robione na "odwal się", ponieważ wierzę, że wkładałaś w nie swoje serce. Jednak jestem ciekawa, czy dopracowałaś hover tytułu posta, hover linków (nie chodzi mi o strony), komentarze, stopkę i tak dalej. O takich drobiazgach często się zapomina, ponieważ nie widać ich na podglądzie.
      Jednakże trzymam za Ciebie kciuki i liczę w następnej notce na przepiękne szablony.

      naszej współpracy raczej nie będzie, ponieważ już nie funkcjonuję na zaczarowanych, chyba że chodziło Ci o coś innego :c

      Usuń
    5. No tak, rozumiem i wiem, że w tych sprawach czysto technicznych będę musiała być bardziej uważna i wiele się jeszcze nauczyć. Cały czas się uczę i będę, bo to jest najlepsze, co może człowieka (czy też smoka) spotkać podczas robienia szablonu ^^ Przykład, który podałaś jest naprawdę świetny i wręcz wywołał rozbawiony uśmiech na mojej twarzy, bardzo pozytywny uśmiech :3 Moja opinia jednak różni się w niektórych sprawach nie związanych z techniką, jak na przykład dobór czcionki, czy textur ^^ To już ewidentnie jest kwestia gustu...
      Nie wiem, czy będę w stanie poprawić się już do następnej notki tak, by Cię czymś zachwycić, jednak będę się bardzo starała, obiecuję :3 A jeśli chodzi o współpracę, to rzeczywiście D: Wybacz, jeszcze to wszystko staram się ogarnąć... v.v W takim razie mam jednak nadzieję, że jeśli kiedyś będę miała problem, z którym nie będę umiała sobie poradzić (oczywiście w kwestach graficznych ^^"), będę mogła zwrócić się do Ciebie o pomoc c:

      Usuń
    6. Tak dla jasności jeszcze powiem, że nie krytykuję Twoich prac, bo jestem wredna i całe zło tego świata to ja, tylko dlatego, iż moje prace również nie były za dobre na początku i też nie zwracałam uwagi na takie drobiazgi. I teraz staram się wypominać to nowym osobom, żeby odkryły przydatne kody szybciej niż ja.
      Jasne, zawsze możesz do mnie napisać, chętnie pomogę, nie tylko w grafice, ale i w kodach.

      Usuń
    7. Spokojnie, nie jestem typem, który po usłyszeniu kilka słów krytyki ma zamiar znienawidzić osobę, która wypomina mu jego błędy ^^ Zwłaszcza, jeśli tak jak powiedziałam wcześniej, jest to krytyka pozytywna c: Ale też nie lubię, gdy ktoś odpowiada zwykłe "Aha. Dziękuję za krytykę", na tym kończy i z nienawiścią patrzy na osobę komentującą ^^ Lubię mówić to co myślę i czasem wdawać się dyskusje, zwłaszcza jeśli trafia się ktoś tak interesujący, ktoś od kogo mogę się wiele nauczyć :3
      I dziękuję. Wiele dla mnie znaczy taka możliwość ^^

      Usuń
    8. Napisałabym coś, ale Sajlens napisała wszystko to, co ja bym chciała, więc od siebie dodam tylko: WITAJ! ;)

      Usuń
    9. Oj, to nie te święta. Wesołego jajka!

      Usuń
    10. Ale w zasadzie to wesołego jajka brzmi lepiej!

      Usuń
    11. A żeby było oryginalnie - owieczki z króliczymi uszkami, która przyniesie w kopytkach koszyczek z jajeczkami!

      Usuń
    12. Borze, co ja biorę ;-; To przez te gumy miętowe!

      Usuń
  5. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://tojestwalka.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Fanfick o Igrzyskach Śmierci z punktu widzenia Rue, dwunastolatki z Jedenastego Dystryktu. Długo szukałem takiego szablonu, ale nie znalazłem i zamawiam u Ciebie ;3 Układ to jaki będzie Ci wygodniej :3 Kolorystyka nie jakaś bardzo jasna, ale nie też bardzo ciemna ;o Nie mam pomysłu za bardzo ;c Mogłabyś sama dopasować jakoś? Jeśli nie to napisz mi na gmaila jeśli przyjmiesz moje zamówienie to ja po prostu dopiszę ;3
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120519100846/thehungergames/images/b/bc/Rue_points_out_the_nest.jpg - może to?
    http://img2-1.timeinc.net/ew/i/2012/03/29/hunger-games-rue_610.jpg - tutaj chyba troszkę większe.
    Jak te Ci nie przypasują to też napisz :3
    5.Ewentualny cytat: You have to win. Jeśli ten cytat nie będzie WGL. pasował i nie dasz rady z nim nic zrobić to... po prostu bez cytatu ;3
    6.Inne uwagi: Brak ;3
    7.Kontakt: finnick977@gmail.com, 49861768 Wolałbym kontakt GG, ale to już jak chcesz :3

    Gratuluje, powodzenia, szablony piękne :3 Z góry dziękuje :3

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Źródlana kostucha

    2.Adres bloga: http://landforstories.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Kolorystyka biało - pastelowa, co do układu nie mam specjalnych wymagań :)

    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.gogogu.pl/media/catalog/product/cache/1/image/769918080875dd3a58a2cabbe349e416/2/9/29_52.jpg

    http://www.handsomemen.pl/portal/upload/doc/big/rudy.jpeg

    http://images4.alphacoders.com/430/43056.jpg

    5.Ewentualny cytat: "My stories for you"

    6.Inne uwagi: Brak :P

    7.Kontakt: luziannenegro@gmail.com, 50304814 :)

    Fajne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe szablony.
    Mimo iż obejrzałam tylko 1/10 jednego anime, to muszę przyznać że szablony są interesujące.
    Dla mnie najlepszy jest 1080 i 1083.
    Ach i powodzenia na zaczarowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ^^ Każdy ma swój gust, ale warto próbować, kto wie, może kiedyś zainteresuje Cię jakaś seria c:
      Dziękuję za miłe słowa, będę starała się nadal tworzyć interesujące prace :3

      Usuń
    2. Nie chodzi o zainteresowanie, bo przyznać musze że zainteresowała. Chodzi o brak czasu i za duże oddanie się serialom, ale myślę że pewnie dokończę to co zaczęłam c:
      I nie ma za co :))

      Usuń
  8. Witam! ;)
    Ach, miłośniczka M&A! Czuję, że się dogadamy, szczególnie kiedy produkujesz tak piękne szablony :D
    1. Przyznam się szczerze, że weszłam dziś na ZS tylko dlatego, że na miniaturce powiadomienia pokazała mi się postać z różowymi włosami, którą wzięłam za Sakurę z Naruto i właśnie przez to trafiłam na twoją notkę. Mimo, że nie jest to Haruno cieszę się, że dane mi było zobaczyć inne twoje prace :) Szablon bardzo przyjemny i ciekawy mimo tego, że nie wydaje się skomplikowany. Masz u mnie ogromnego plusa, że umieściłaś swój nick tak dyskretnie. Nie walnęłaś wielkiego napisu, który psuje całą kompozycję, irytując i autora i czytelników. Naprawdę, to się ceni :>
    2. Ten na pierwszy rzut oka skojarzył mi się z Death Note. Po chwili doszło do mnie, że nie tam prawie nic, co mogłoby nasuwać mi na myśl takie stwierdzenie, lecz to dopiero potem, jak już się zachwyciłam. Ciemne kolory, ciemne. Shee kocha ciemne kolory. Na moim głównym blogu doszłam do wniosku, że raz zaszaleję i wgram jasny. Jest śliczny, a szabloniarka, która go robiła naprawdę włożyła w niego mnóstwo roboty, ale ma on jeden defekt... nie jest ciemny xd Także spodziewaj się niedługo z mojej strony propozycji współpracy :)
    3. I tym szablonem zniszczyłaś moje osądy o jasnych tłach. Ta zdezorientowana dziewczyna na nagłówku idealnie tu pasuje. Ogólnie wszystko ze sobą współgra i aż musiałam się kilkanaście sekund napatrzeć, aby w końcu powiedzieć: wow. Jedyny minus jest taki, że aby to dobrze wyglądało, w kolumnach po bokach musi być jakiś tekst. Inne gadżety zepsują pierwsze wrażenie, które naprawdę jest... piorunujące ;)
    4.A tutaj to odpłynęłam. Kocham czerwień i czerń - ach ten urok czerwonych włosów i czarnych ubrań :D A w tej pracy jest tak dużo czerwieni i bordo *^* Nie przepadam za zielonym, ale tutaj bardzo mi on pasuje mimo pozornego gryzienia się z czerwienią. Postać po środku też przyciąga uwagę. Jedyne co mi troszkę nie prądzi, to w nagłówkach gadżetów jest takie zielone tło z jakimiś plamami, które jak dla mnie troszkę ujmują wspaniałej reszcie.
    5.Ten szablon podoba mi się najmniej. Nie chodzi o to, że jest prosty, żebyś mnie źle nie zrozumiała. Prostota też może być piękna i jak najbardziej się z tym zgadzam, jednak tutaj... czegoś mi po prostu brakuje. Nie potrafię powiedzieć ci co to jest, lecz czuję lekki niedosyt.

    Kurde. To chyba najdłuższy komentarz na szbloniarni, jaki kiedykolwiek napisałam, ale twoje prace mnie do tego natchnęły, to ich wina ^^ Mam nadzieję, że zostaniesz na stałe, będąc dobrym zastępstwem za Jill, której zawdzięczam szablon na mojego pierwszego bloga, przez co zawsze będę miała do niej sentyment.
    Życzę powodzenia :>
    Pozdrawiam Sheeiren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak, zdecydowałam się ^^
      Źródlana Kostucha
      Adres bloga: www.carousel-of-chances-ss.blogspot.com
      Koncepcja & Ewentualne zdjęcia & Ewentualny cytat & Inne uwagi - napiszę ci maila, gdzie chciałam wszystko dobrze opisać. Na chwilę obecną nie mam jeszcze pełnej koncepcji szablonu, więc nie chcę pisać czegoś, co nie miałoby najmniejszego sensu. Wyślę też obrazki i całą potrzebną resztę.
      Jeśli chciałabyś wykonać dla mnie zamówienie napisz:
      GG: 3222534
      sheeiren.imai@gmail.com
      a chętnie wszystko ci przedstawię ;)

      Pozdrawiam Shee

      Usuń
    2. Ojejku *-* Jak ja się cieszę zawsze, kiedy widzę tak długi komentarz c:
      No tak, Luka rzeczywiście wygląda nieco jak Sakura na tym arcie, a przynajmniej na miniaturce ^^" Chociaż w sumie, nie oglądałam Naruto (nie przepadam za tasiemcami... Ale kto wie, może kiedyś). Mimo wszystko grzechem jest nie znać tak kultowej serii obracając się w tych kręgach tyle lat co ja ^^ Także... Prędzej, czy później i tak zrobiłabym coś z tej serii c: Podobnie jak z innych bardziej znanych anime ^^ Jeśli chodzi o podpis, to uważam, że jest to najmniej ważna część szablonu... Bo w końcu... Ni to mój art, ni to moje textury, to gdzie ja mam się chełpić, że coś zrobiłam z gotowym artem? xD Jeśli już wstawiam swój podpis, to naprawdę staram się, by był ledwo widoczny... Chyba, że jest tak ledwo widoczny, jak na reszcie szablonów, że go w ogóle nie ma XD To też inna sprawa, że często o tym w ogóle zapominam ^^" Ale chyba... Mimo wszystko będę musiała tego pilnować od kolejnej notki...
      Szczerze mówiąc, sama musiałam spojrzeć jeszcze raz na drugi szablon, żeby zobaczyć te skojarzenia z Death Note i... No w sumie coś tam by się znalazło, ale kiedy tworzyłam ten szablon, w ogóle tego nie zauważyłam XD Ogólnie cieszę się, że szablony wywarły na tobie pozytywne wrażenie i zainspirowały do napisania tak długiego opisu moich prac ^^ Pokazałaś mi wiele szczegółów, które szczerze mówiąc umknęły mi przy tworzeniu... Poza tym, nie potrafię oceniać własnych prac ^^
      Cieszę się, że się zdecydowałaś c: Bardzo miło by mi było, gdybym swój pierwszy szablon z Naruto wykonała właśnie dla Ciebie :3

      Usuń
    3. Cudownie! :D
      Więc czekam na kontakt ;)

      Usuń
  9. Masz piękne szablony ;** Oto moje zamówienie:
    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://dangerous-love-bieber-rose.blogspot.com/
    3. Koncepcja: prosiłabym o jasne kolory takie jak: jasny róż, błękit itd.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMzH6oHLjdC2Df8e7RhTjrmEhOfbwPM2pUCwR8diEq4WiPiMHZ
    b) https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQC4U2V3rmvFsBfHOE6ZH9dtvWJ_EE_KwxIyj88n8u2JXGIuA2Q4w
    c) https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRp5fMyGFlnTG5eh6SR6oQfwEkjhU-xtrucOaZdzcuYDbw5nvymow
    5. Ewentualny cytat: Gangi, miłości, przyjaźnie, i nagła zmiana ról?
    6. Inne uwagi: Zdjęcie "c" czyli Ariany Grande proszę żebyś zrobiła takie mniejsze i z tyłu żeby to wyglądało jak za mgłą. A zdjęcie "a" ustawić tak jakby Justin patrzał na zdjęcie "b" czyli Selene.
    7. Kontakt: e-mail: sandrasawinska@gmail.com

    Z góry dziękuje i nawet jeśli nie przyjmiesz mojego zamówienia będę bardzo wdzięczna. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stażystka wita stażystkę :)
    Masz świetny nick wiesz? :D
    Nie przepadam za mangą i anime, więc o tym się wypowiadać nie będę ;p powiem co nieco o stronie konstrukcyjnej :)
    1 - podoba mi się kształt gadżetów, jeszcze czegoś takiego nie widziałam, więc chwalę nowość :D Poza tym kolorystyka ładnie do siebie pasuje :)
    2 - pierwszy z dwóch moich ulubionych. Piękny nagłówek i dobrze dopasowany do niego css :)
    3 - ten chyba najmniej mi się podoba, te kolumny tak się ciągną strasznie i kolory są takie "bezpłciowe" brakuje mi czegoś, by ten szablon ożywiało :<
    4 - ta czerwień z zielenią sprawiają, że szablon jest taki żywy za to :D przeciwieństwo całkowite poprzedniego ;) podoba mi się :)
    5 - drugi, który bardzo mi się podoba :) nagłówek jest świetny, tło także. Ciekawy pomysł z podzieleniem na kolumny - w sensie nagłówek, post i karty :)

    To tyle z moich wywodów xd życzę powodzenia, przejścia stażu i czekam na szablony z fantastyką <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzień dobry ^^ I już na wstępie dziękuję... Ten nick to była jedna z nielicznych spontanicznych decyzji ostatnimi czasy xD Miałam już dosyć japońskiego i łaciny... Chciałam coś "polsko-polskiego" i tak jakoś samo wyszło ^^", po czym moja przyjaciółka straszyła mnie, że będzie wstawiać komentarze podpisując się jako "Cały Smok" XD Ale twojemu pseudonimowi też nic nie brakuje, moim zdaniem jest super c:
      A jeśli chodzi o szablony, to nie lubię schematyczności, jednak chyba podzielam twoje zdanie, że trzeci jest dosyć nijaki ^^" No cóż... Jak sama widzisz przechodzę ze skrajności w skrajność i raczej tego nic nie zmieni :3 Dziękuję za miłe słowo odnośnie moich prac i ja również mam nadzieję, że wszystkie przejdziemy staż ^^

      Usuń
  11. Prawie pierwsza (niewiele brakowało)
    Przynajmniej ty jednak poprawiasz mi humor po odejściu Jill, wstawiając tę notkę. Witam cię jako nową stażystkę na ZS. Masz jednak rację, że musimy iść naprzód...ale trudno się otrząsnąć po tak wielkiej stracie :c


    1 szablon- bardzo mi się podoba, kody css wyszły świetnie. Fajnie zrobiłaś datę ;) Podoba mi się.


    Szablon2 - Ten jest również fajny, aczkolwiek ja bym zmieniła chyba kolorystykę nagłówka. No ale i tak bardzo fajny i pomysłowy szablon. A jeszcze jedno bym zmieniła (dopiero teraz się dopatrzyłam xd) Napis trochę nieciekawy, może jakaś fajniejsza czcionka.


    Szablon3- Piękny efekt, w świetnym wykonaniu. Bardzo fajna ramka i ten sznureczek na samym końcu. Świetnie to wszystko wyszło. Chętnie zobaczę jeszcze parę podobnych szablonów. Do kodów też nie mam się co przyczepić, bo są bardzo ładne i pasują do całości.


    Szablon 4- Te kody są moimi faworytami. Ogólnie to ja nie przepadam za tego typu szablonami. Tobie aczkolwiek wychodzą bardzo ładnie ;) Śliczna podświetlona czcionka, fajny i efektowny napis.

    Szablon 5- O jest naprawdę super! Pomysłowe tło bloga, które nie nudzi od razu tylko rzuca się w oczy i jeszcze bardziej przyciąga. Grafika też fajna, css bardzo efektowny i cudowny *___*

    No to w takim razie to koniec mojego koma...może kiedyś będę wreszcie taka sama po stracie Jill. Może...kiedyś wszystko wróci do normalności :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie ^^ Może następnym razem się uda xD
      Ja nadal mam nadzieję, że Jill kiedyś wróci do grafiki, sama robiłam długie przerwy od tego, ale zawsze wracałam... Więc... Miejmy nadzieję, bo chociaż jest matką głupich, to zawsze umiera jako ostatnia ^^
      Cieszy mnie to, że otrzymuję tak różne opinie odnośnie moich szablonów i w dodatku w większości pozytywne opinie... Naprawdę nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia, ale to bardzo miłe zaskoczenie :3 Jeśli chodzi o napisy... To zawsze był mój problem... Bardzo trudnym zadaniem (przynajmniej dla mnie) jest dodanie napisu nienudnego, ale jednocześnie nieprzesadzonego (bo tego osobiście nie cierpię), ale obiecuję, że będę nad tym pracować ^^ W niektórych dziedzinach cssa nadal stawiam pierwsze kroczki, więc dobrze usłyszeć takie słowa otuchy ^^

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1081 - mój ukochany i ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba c: Śliczna Lulu w avku tak w ogóle ♥

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Napisałam tu długaśny komentarz i mi neta rozłączyło :< Zaraz wychodzę, więc napiszę tylko, że wszystkie szablony bardzo mi się podobały; na tematyce się nie znam; układ był wszędzie w porządku, nagłówek w ramce bardzo oryginalny :D <3

      Usuń
  15. A co mi tam, też się zgłoszę do szablonu :*
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: http://demons-of-the-past.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Prosiłabym by szablon zachowany był w kolorach szarości :3 Zdaję się na Ciebie <3 Tylko, że ten blog nie będzie zbyt wesoły, więc żadnych kwiatów ani nic, dobrze? :3
    4. Ewentualne zdjęcia: http://24.media.tumblr.com/13080d97b1e5b4552f1f5629eaa86f00/tumblr_mmgwaiOK0R1r7sckjo1_500.png http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/99/05/8d/99058d6ff362f0fa6e1c9c08e4c8fb19.jpg
    5. Ewentualny cytat: Crumbling altars are home to demons.
    6. Inne uwagi: Jak pisałam wcześniej, niech będzie troszku mrocznie, kujem :*
    7. Kontakt: mi99ki@tlen.pl i GG: 48145855
    Dziękuję z góry jeśli przyjmiesz to zamówienie c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zobaczyłam na samej górze Emilie Autumn, obejrzałam grafiki i już wiem, że bardzo bym prosiła właśnie Ciebie o wykonanie szablonu :)

    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://www.kroniki-eilaru.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Estetyka graficzna to coś, o czym nie mam zielonego pojęcia, dlatego też, jeżeli to nie problem, zdałabym się całkowicie na Ciebie. Jedyne na czym by mi ewentualnie zależało, to to, aby w nagłówku przez grafikę prześwitywał tekst, który raczej podam w "ewentualnym cytacie" i będzie on zawierał dwie zwrotki utworu.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat:
    "Out of the dark we came,
    Out of the night
    The first of many moments in this new place.
    When the sun rolled back the mist
    We rose like a strong wave on land.
    Now we where the people of this place.

    What burns through the rain and the mist?
    What banishes dark?
    What makes the children straight and bright?
    What makes the mountain sharp?
    The sun is our lord and father.
    Bright face of the gate of day,
    comfort of home, cattle and crone.
    Lord of the morning, lord of the day."
    Riverdance - Reel around the sun
    6.Inne uwagi: Zdaję sobie sprawę, że tekst który podałam powyżej może się nie zmieścić, tudzież nie pasować. Wtedy jestem gotowa zrezygnować z jego części, tudzież, z bólem serca, wręcz z całości na rzecz czegoś krótszego :)
    7.Kontakt: shego93@gmail.com, GG: 828197

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam kolejną stażystkę ! c;
    Manga i Anime to nie mój klimat , ale twoje szablony podobają mi się.
    Najlepsze to zdecydowanie 1079 (śliczny art z Hatsune Miku !), 1080 (urzekła mnie kolorystyka) no i 1083 (kolorystyka i tło nagłowka boskie ^^ no i układ )

    Powodzenia w tworzeniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam ^^
      Cieszę się, że moje prace przypadły Ci do gustu mimo iż M&A to nie twoje klimaty, to naprawdę wiele dla mnie znaczy ^^ Będę starała się pracować coraz ciężej, obiecuję! :3

      Usuń
  18. Wreszcie się zdecydowałam :))))

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://changes-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Czarno-biały szablon, z elementami szafirowymi. Na nim ma się znaleźć Harry Styles i Àstrid Bergès-Frisbey (oni w środku, albo wyróżnieni) oraz Louis Tomlinson, Liam Payne, Niall Horan.
    4.Ewentualne zdjęcia: --------
    5.Ewentualny cytat: ----------
    6.Inne uwagi: --------
    7.Kontakt: E-mail: ZuzkaC4@gmail.com

    Jeśli coś będzie nie tak, to proszę o skontaktowanie się ze mną :)
    Believe. xx

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://the-wanted-opowiadanie.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon w kolorach granatu i żółci. Chciałabym żeby ozdobami była np. Pięciolinia i jakieś nuty. Jeśli chodzi o zdjęcia to chciałabym by znalazł się na nim zespół The Wanted. To tyle jeśli chodzi o koncepcję.
    4. Ewentualne zdjęcia: ----
    5. ewentualny cytat: ,Kiedyś każdy z nas znajdzie to czego szukał....'
    6.Inne uwagi: -------
    7. Kontakt: ella.nightmare@gmail.com

    Bardzo zależy mi na tym byś zgodziła się zrobić mi szablon ponieważ założyłam go miesiąc temu i z przerażeniem muszę stwierdzić że nigdzie nie ma szablonów z grupą The Wanted ,a mi baaardzo zależy na tym by mój blog był też ładny. Od miesiąca piszę do różnych szablonowych stronek ,ale wszyscy mnie ignorują więc naprawę byłabym ci wdzięczna gdybyś się zgodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Źrodlana kostucha ;)
    2. http://thiswonderfulworld1.blogspot.com/
    3. Szablon bardziej w kolorach ciemnych, np. granatu, szarości, czerni, brązu. Ozdobami może być np. pamiętnik, krople krwi, łez, las, do którego podam niżej link. Chciałabym aby znalazł się na nim Mario Gotze, Nina Dobrev, Igor Herbut, Robert Lewandowski i Louis Tomlinson.
    4. http://www.tapetus.pl/obrazki/n/88443_straszny-las.jpg
    http://cdn9.staztic.com/app/a/3547/3547387/mario-gotze-wallpaper-hd-1-3-s-307x512.jpg
    http://o4.fbl.pl/np4/201301/54/143109467.jpg
    http://ocdn.eu/images/pulscms/MGU7MDQsMCwxNTksOGRhLDRmYTswNiwzMjAsMWMy/514100d8ef6ba61e81d5cb6862ff53f0.jpg
    http://img.likely.pl/photo/large/20130209/lana-del-rey-tumblr-likely-pl-1cf808a3.jpeg
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131005062859/onedirection/images/d/d2/Louis-tomlinson-2013-one-direction-33214741-1327-1600.jpg
    5. "The mysterious world that bore so far only in books and movies, is becoming a reality ..."
    6.
    7. dlaniego6@gmail.com

    Bardzo mi zależy na tym szablonie, tym bardziej jeśli wykonasz go właśnie ty :) Wiem, że masz talent, a ja właśnie poszukuję najlepszej jakości wykonania. Mam nadzieję, że mi w tym pomożesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by co link dodałam w zakładce "Spam- POLECANE"

      Usuń
    2. Zamówienie niezgodne z regulaminem.

      Usuń
    3. Nie mogę się doszukać błędu ;(

      Usuń
    4. Zamiast Niny dodałam link do zdjęcia z Laną Del Rey ;)

      Usuń
  21. No wiiiiiiiiiiiiiiiitam! Choć powinnam napisać 'no hej :c', przywitać się niczym Sajlens albo bohaterowie 'Sklepu dla Samobójców' (jeśli nie oglądałaś, to strasznie polecam! Nie martw się, to nie jest coś jak 'Sala Samobójców', jestem nieuleczalną optymistką i kocham 'Sklep...' ^^), bo mamy tu mini żałobę. Ech, moja pierwsza myśl po notce ŻIl była taka, że ja chyba też odejdę, to znaczy przestanę komentować, ale jakoś tak... Ech, przywiązałam się do tej stronki. Do cholernej Żil też, ale cóż...
    Szkielet Smoka? :D No powiem ci, że cholernie ciekawy nick wybrałaś :D Nie jest on może nie wiedzieć jak wymyślny (mam tu na myśli jakieś dziwne kombinacje literowe, symbolikę, inne języki itp.), ale na swój sposób jest genialny. Lubię te gady, ale i szkielety lubię. Skąd taka kombinacja? ;>
    O, już mi się podoba twoja postawa, to znaczy staranie się bycia lepszą i lepszą. Założywszy oczywiście, że będziesz się jej trzymała długo oj dłuuuugo, nawet w momencie, kiedy stwierdzisz, że jesteś już naprawdę bardzo dobra. Bo nie da się osiągnąć szczytu perfekcji, można zaś być jeszcze lepszym niż wcześniej, co nas zbliża do tej NASZEJ wyimaginowanej perfekcji.
    No tak... powitania są zawsze dość trudne. Ale, powiem ci, nieźle się rozgadałaś :D To dlatego, że, podobnie ja ja, wygadana z ciebie istota czy po prostu nie wiedziałaś, od czego zacząć i wolałaś niczego nie pominąć? xD Bez względu na wszystko mi się podoba, bo, jak już wspomniałam, uwielbiam gadać i gadać. To i tu dzięki tobie się nagadam xD
    Zakończeniem pierwszego akapitu absolutnie mnie urzekłaś. I ja mam takie zdanie jak twoje.
    Jak to możliwe, że tworzysz od tak dawna, a jednak nigdzie się swoimi tworami nie chwaliłaś? ;> Łohohoho, to tym bardziej jestem ciekawa twoich tworów ^^ E tam, każdy zaczyna od swoistej beznadziejności, aż w końcu dochodzi się do tego przepięknego momentu, kiedy nawet najcudowniejsze prace chcielibyśmy jeszcze poprawiać, by były jeszcze lepsze. Aha! A jednak gdzieś pracowałaś! Spokojnie, na razie nie pytam, bo i tak w końcu kiedyś to od ciebie wyduszę.
    Ech, manga i anime. Tego ostatnio i tak jest tu dużo... :c Bo domyślam się, że w twoich szablonach będzie tego dużo. A ja tymczasem w ogóle się na tym nie znam, wystarczy mi, że wiem, co ten termin oznacza i że oglądałam pokemony i DragonBall. Poza tym mam masę znajomych, którzy kochają anime, so... xD
    O, lubisz fantastykę? Bosko. Acz sam termin 'fantastyka' nie powiedział mi najwięcej, bo ja, na ten przykład, wolę fantasy niż science-fiction, a oba te gatunki łączą się w fantastykę właśnie.
    Co czytasz? Co śpiewasz? Też lubię jedno i drugie, czytam ciągle, śpiewałam jak byłam mała i w gimnazjum w chórze kościelnym (Taaa, ubieram się na czarno, słucham metalu, pozdrawiam każdego słowem 'spłoń', ale wyłam w chórze kościelnym \m/). O, gry komputerowe? Naprawdę coraz bardziej cię lubię :3 Czyli co, RPG się kłania, jak widzę? ;> I słusznie. A co pisasz? ;> Ale na kompie chyba coś masz? (Wybacz te urywane pytania i tak dalej, ale czytam i komentuję na bieżąco).
    Eee tam, jak dla mnie mogłaś gadać (pisać) i gadać (pisać). Ale fakt, szablony to jednak szablony ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1079 - nie wiem, czy straszono cię starą Meth, która rzuca klątwy za niezalinkowanie, tak czy siak dziękuję, że jednak to zrobiłaś ^^ I numerki są na belce, więc jest wszystko ok, na razie plusujesz. Heh, ale fajny ten szablon :D Ciekawe, niebanalne wykonanie. No taak, manga. na tym się nie znam, więc postacie pominę. Widzę, że wokół jest ciemne tło, ale nie ma go dużo, więc nie ma wrażenia pustki po bokach. Acz ostatnio widuję naprawdę dużo szablonów tego typu i nie ukrywam, że mam nadzieję jak najprędzej zobaczyć moje ulubione nagłówki, to znaczy rozciągające się na całą szerokość, wielkie, pełne szczegółów, czyli pełne wszystkiego :3 Mam nadzieję, że wiesz, co mam na myśli xD Jak nie, to ja chętne pokażę na przykładzie jakiegoś tutejszego szablonu. Fajne kolumny walnęłaś i nie mam nic do tego, że są nierówno, bo: 1. podejrzewam, że tak ma być; 2. Nawet jeśli nie, to wygląda to bardzo fajnie. Eee tam, mi się podoba, nie mam się czego czepić c;
      1080 - e tam, oceniaj swoje szablony, to jest moim zdaniem dobre. Oczywiście nie mówię o wychwalaniu się nie wiem jak, ale wówczas masz jakiś wgląd w to, czy reszta zgadza się z twoją opinią. Ja to ocenię na końcu. Codo szablonu, to jest... dziwny. Nie martw się, nie ma w tym nic złego, takie jest po prostu moje odczucie. Po prostu... ciekawy zamysł. To zdjęcie i czerń po bokach dają trochę tajemniczości, a wręcz grozy (acz groza udziela mi się może dlatego, że słucham szkockiego black folk metalu :D). Barwy faktycznie idealnie mi się kojarzą z 'Alicją', więc dobry tytuł notki na podglądzie walnęłaś xD Z jednej strony są soczyste, z drugiej nieco przytłumione, co daje ciekawy efekt. To, że tytuły wychodzą poza kolumny też jest fajnym elementem. Acz nie powiem, dość osobliwy to szablon, więc wręcz ciężko mi się o nim wypowiedzieć. Ale ładnie wykonana robota C:
      1081 - e tam, ja się za zamknięte naprawdę nie gniewam. Nawet lubię takie. Hm... kolorystyka mi tu strasznie przeszkadza, ale to jedynie kwestia gustu, bowiem ja bym oglądała same szablony ciemne i ponure. Tymczasem to tło wygląda jak tapeta i mi się nie podoba :c zaś pomysł ramki w obrazkiem w nagłówku jest bardzo fany c: No i koluuuumny w stronę gwiaaaaazd!! :3 Uwielbiam takie! Nie no, pomijając moje gusta szablon naprawdę fajny ^^
      1082 - tak, tutaj czerwień naprawdę fajnie pasuje, a to za sprawą dwóch czynników: włosy postaci są czerwone, więc jakieś dopasowanie jest, poza tym zdecydowałaś się na zieleń w tle, którą całkiem nieźle zaznaczyłaś, a czerwień i zieleń naprawdę bardzo dobrze ze sobą współgrają. Więc kolorystyka fajnie dobrana c: Tylko nie wiem, czy te... bańki (?), które pojawiają się w tle tytułów, są potrzebne. Ja tam bym je wyeliminowała, o wiele lepiej wyglądałby zamiast nich ten pyłek, albo raczej ta rozchlapana farba, jakkolwiek to nazwać. Nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi. Może jeszcze bym się pobawiła wyglądem podstron, bo są takie dość zwyczajne, ale to i tak zbytnio nie przeszkadza. Nagłówek po środku zawsze spoko. Generalnie fajnie to wygląda c:
      1083 - O MATKO, MAM FAWORYTA!!! Czegoś takiego już dawno nie widziałam i mam szczerą nadzieję, że dane mi będzie oglądać coś podobnego częściej! Podstrony na górze? A raczej cała kolumna na górze! Coś takiego to rzadkość. No i nagłówek zamknięty w ramce to też sztuka, a raczej sztuką jest wykonanie tego tak, by dobrze to wyglądało. Tobie się udało, więc brawo, te ramki są tu naprawdę świetnym uzupełnieniem! Kolory białe i niebieskie... ach! Zimo, wróć do mnie :( Ej, serio, absolutnie urzekłaś mnie tym szablonem, całkowicie go kocham!! <333
      Tyle ode mnie. Czekam na kolejne notki (które, według rozpiski, nastąpią już dziś) i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. spłoń.

      jak mogłaś myśleć o odejściu.

      poza tym ":c" to najradośniejsze minki pod słońcem

      Usuń
    3. Witam, witam ^^ Lubię optymistów i sama staram się, by szklanka była zawsze dla mnie do połowy pełna... Chociaż czasem mi to nie wychodzi xD" Filmu nie oglądałam, ale na pewno poświęcę mu więcej czasu, kiedy tylko sama będę miała go choć odrobinę w zanadrzu... Na marginesie dodam, że aż moje smocze serducho rośnie, kiedy widzę tak długie komentarze *-* (serio... Musiałam otworzyć sobie drugą kartę z twoim komentarzem, żeby się w tym wszystkim nie pogubić XD)
      Co do nicku... Miałam już dosyć tych wszystkich tajemniczych, japońskich/koreańskich/celtyckich/łacińskich pseudonimów, które towarzyszyły mi właściwie od zawsze ^^" Chciałam coś polskiego, coś prostego i coś, co ludziom wyda się przynajmniej trochę dziwne i nietypowe... Poza tym... Pewien art mnie natchną i tak to było ^^
      Chcę być lepsza niż jestem... Cały czas się uczę, w niektórych dziedzinach cssa jeszcze się gubię, a efekty w moich szablonach to często są przypadkowe próby, które... No cóż, nie zawsze kończą się zamierzonym efektem XD" Chciałabym mieć to wszystko ogarnięte tak... Hmm... Dobrze... ^^" I chciałabym dorównać swoimi pracami osobom, które mnie inspirują *^*
      Wiesz... Mi zawsze wydaje się, że jestem osobą cichą i małomówną... Dopóki nie zacznę mówić (tudzież pisać, jak w tym przypadku ^^). Mam wtedy potrzebę opisania wszystkiego dokładnie, tak by każdy zrozumiał o co mi chodzi... I tak to właśnie wygląda ^^" Lubię czytać wypowiedzi innych odnośnie mojej smoczej osoby, więc... Cieszę się, że dałam Ci pole do popisu :3
      Pracowałam, ale wtedy nie byłam jeszcze tak stara, by ochrzcić się szkieletem xD Także... Wolałabym owiać swoje wcześniejsze pochodzenie tajemnicą... W sumie... Od tak sobie, żeby zacząć tutaj z czystą kartą ^.- Ale kto wie, może kiedyś uda Ci się to ode mnie wydusić c:
      Rzeczywiście, dużo osób teraz jest tym zainteresowanych M&A, ale gwarantuję Ci, że jeszcze trzy lata temu to była dla większości czarna magia, a spotkanie, kogoś, kto też się tym interesował, nawet w blogosferze było cudem, na pewno mniej prawdopodobnym niż teraz ^^" Poza tym... Coś jednak wiesz i nawet masz jakieś tytuły na swoim koncie~ A to się liczy XD
      Zdecydowanie fantasy, chociaż... Wszystko zależy od dnia ^^ Jestem zmienna jak pogoda, ale... Mimo wszystko fantasy... Elfy, wróżki, epickie bitwy, magia, wszystko czego smoki potrzebują do szczęści :3
      Czytam... Chyba właśnie to, z czego głównie też tworzę, czyli mangi i fantasy c: Śpiewam... Chyba wszystko ^^ Jestem w chórze szkolnym, chociaż ostatnio z moją przyjaciółką udało nam się po lekcjach pośpiewać troszkę folku C: Gry komputerowe jak najbardziej ^^ MMORPG, przygodowe, Shoot'em up i co tam się jeszcze nawinie c: A jeśli chodzi o pisanie... To uwielbiam pisać z ludźmi *-* Po prostu... Wszelkiego rodzaju fora PBF to moja bajka... Tworzenie własnej postaci, własnej fabuły i do tego pisanie z inną osobą, która zawsze może wszystko zmienić, zmusić Cię do przemyśleń, kocham to! c:
      Można powiedzieć, że zanim dodałam post na Zaczarowanych, obiło mi się o uszy o osławionej Meth, jednak w bardzo pozytywnym kontekście ^^ Tym bardziej cieszę się, że mam wreszcie okazję Cię poznać :3
      W ramach jakiegoś skromnego podsumowania... Dziękuję za miłe słowa odnośnie moich szablonów ^^ Dziękuję też za takie rozpisanie się i za okazanie zainteresowania nie tylko moimi pracami, ale też moją skromną osobą, to naprawdę miłe :3 Obiecuję, że będę się uczyła i próbowała stawać się coraz lepszą~ No i miejmy nadzieję, że "zobaczymy się" przy kolejnej notce ^^

      Usuń
    4. Optymistka? Bosko ^^
      Spoko, twoje serduszko smocze będzie rosło z każdym moim komentarzem coraz bardziej, bo ja krótko nie umiem :D Tak, pochwalę się, a co - mój rekord tu to 6 komentarzy.
      Eeee tam, tajemnicze nicki wymiatają :D Mój, na ten przykład, nie oznacza zupełnie nic, blisko mu jedynie do czegoś takiego jak Methylis (zapytaj wujka o Methrylis, to ci własnie coś takiego wyskoczy), ale nie wiem, co to jest, coś w suplementach diety albo coś. ALE JA O TYM NIE WIEDZIAŁAM!! ;_____; Mniejsza.
      A jaki to art cię natchnął? ;>
      Spoooko, jeszcze im dorównasz, zobaczysz ^^ Ale, jak już wspomniałam, to świetnie, że wyrażasz chęć bycia lepszą - to oznacza, że ambitna z ciebie bestia, a tylko takie mogą tu przetrwać.
      "Wiesz... Mi zawsze wydaje się, że jestem osobą cichą i małomówną... Dopóki nie zacznę mówić (tudzież pisać, jak w tym przypadku ^^). Mam wtedy potrzebę opisania wszystkiego dokładnie, tak by każdy zrozumiał o co mi chodzi..." - HEEEEEEEEEEEhehehehehehhehe mam identycznie :D
      Pewnie, że uda mi się z ciebie wydusić mroki twojej przeszłości, hłehłehłeh ^^
      Hahaha, tak, coś tam o M&A wiem, także już mogę się okrzyknąć maniakiem anime :D
      No pewnie, fantasy wymiata! Ech, Elfy :3 Moje kochane stworzenia! Nie wiem, czy wiesz, ale ja też jestem elfem ^^
      Jak to śpiewanie folku po szkole? :D Weź mi to rozwiń jakoś xD
      CO O MNIE SŁYSZAŁAŚ?!!!?!?!?!?!??? Ej no, nie ma nic lepszego niż słuchania o sobie pozytywów :D
      O, miłe pożegnanie :D A raczej podsumowanie :D

      Usuń
    5. Chyba bym nie przeżyła myśląc tylko o negatywnych stronach życia ^^" Człowiek potrzebuje radości, żeby poprawnie funkcjonować xD
      Bardzo się cieszę i już wiem, na który komentarz będę oczekiwała najbardziej pod swoimi notkami! Zobaczysz, że będziemy nawiązywać jeszcze dłuższe konwersacje w komentarzach, bo już widzę, że sporo nas łączy *-*
      Racja, lubię je nadal, w sensie te tajemnicze nicki, ale sama potrzebowałam w końcu czegoś prostego jak machina od cepa, że tak kolokwialnie powiem ^^ A rzeczywiście, sprawdziłam u wujka twój pseudonim i też nic nie zrozumiałam, ale muszę przyznać, że nieźle się wstrzeliłaś XD
      Art w sumie nie jest zbyt ładny... Jeśli kiedyś na niego jeszcze trafię, to na pewno tu wrzucę... Była na nim grupka dziewczynek, zwiedzających muzeum i oglądających eksponat właśnie szkieletu smoka :3
      Jeśli chodzi o fantasy... Wolę anioły xD Ale spokojnie, elfy też są super :3 Mój aniołek, który podsyła mi często śliczne arty (pisałam o niej zresztą xD) też jest tak naprawdę elfem xD
      O tym folku to opowieść na dłuższą chwilę ^^" Ale w sumie często sobie śpiewamy po korytarzach w szkole, czy też przed chórem xD Różnie to bywa c:
      Spokojnie, spokojnie ^^ Słyszałam tylko, że rozpisujesz się tak jak ja c: Bo w sumie w zgłoszeniu na staż też troszkę się rozpisałam xD"

      Usuń
    6. Gaduły wymiatają, czyż nie? :D Oj, ja też nie potrafię ootymistką nie być, choć w moim domu to całkiem łatwe - tam są sami pesymiści, a oglądanie z nimi jakiegokolwiek meczu to tragedia! Ogarnij to: jest mecz siatkarski, w pierwszym secie nasza drużyna przegrywa sześcioma punktami. "Łeee, to już nie do odrobienia" - powiedział tata. 'Nie plawda' - odpowiedziała naburmuszona Meth. Ok, kolejny set, tym razem sytuacja odwrotna, to my wygrywamy sześcioma punktami. "Ty się tak nie ciesz, jeszcze nas przegonią, zobaczysz" - prychnął tata. 'Nie plawda' - odpowiedziała naburmuszona Meth. I to jest autentyczna sytuacja XD
      A pewnie, oczekuj :D Nawet nie wiesz, jakie to miłe, że ludzie naprawdę czytają moje wypociny, nawiązują kontakt... w takim razie z jeszcze większą przyjemnością będę komentowała twoje notki c:
      A i ja się cieszę z nowo poznanego luda :D
      E tam, wstrzeliłam. Wcale się nie wstrzeliłam. Po prostu przy pisaniu mojego opowiadania potrzebowałam oryginalnego imienia dla młodszej siostry głównej bohaterki, a wyjątkowe musiało być, bo mała była wiedźmą. No i wymyśliłam Methrylis, po czym spodobało mi się to tak bardzo, że wszędzie pozmieniałam nicki na ten właśnie. xD O, anioły :3 Ale tylko te niegrzeczne, nienawidzę słodkich aniołków, co to się w ludziach zakochują, bo są upadłe czy inne bzdury. Czytałaś 'Siewcę Wiatru' Kossakowskiej? ;>
      To ja mam czas, a ty, jak będziesz miała czas, też mi kiedyś opowiesz ^^ O folku w sensie c:

      Usuń
    7. Chyba tak ^^" Bycie gadułą jest spoko, tak mi się wydaje... Zwłaszcza, kiedy rozmówca przyjemny :3 Oh, proszę Cię... U mnie w domu jest to samo... Tylko nie jestem co prawda bardzo zainteresowana sportem, ale na przykład oglądam z mamą film i załóżmy, że wyszła na chwilę do innego pokoju. Wraca i ze stoickim spokojem: "Czy on już umarł? c:" No cóż, taki już nasz los xD
      Wiesz... Ja chyba lubię nawiązywać kontakt z ludźmi, którzy komentują moje prace, zamawiają u mnie szablony ^^ Zwykle są to bardzo pozytywne osoby, z którymi aż chce się gadać i gadać *-*
      Chciałabym przeczytać jakieś twoje opowiadanie... Rozumiem wyjątkowość imion ^^ Nie wiem jak ty, ale ja często mam problem z nazywaniem swoich postaci... Wtedy zwykle posiłkuję się jakąś demonologią, czy też nawet biblią, bo w sumie czemu nie? xD
      Proszę Cię... Zakochujące się, upadłe aniołki to najgorsza rzecz, jaka może spotkać książkę "fantasy" xD Właściwie... Większość książek poświęconych pseudo fantastyce o miłości jest beznadziejna... Najbardziej lubię ujęcie aniołów, jako lekko sadystycznych istot, które nie bardzo rozumieją problemów ludzi, czy też innych stworzeń, bo myślą bardzo globalnie xD Póki co tylko raz spotkałam się z czymś takim (w jednym z anime), ale zdecydowanie, pokochałam taki styl c: Książki nie czytałam, ale chyba po nią sięgnę, bo nie jesteś pierwszą osobą, która mi ją poleca ^^ Tylko muszę skończyć Assasin's Creeda i oddać go znajomej w końcu, bo chyba mnie spali na stosie xD Trzymam tę książkę u siebie od dwóch miesięcy i jakoś nie mogę się zebrać, żeby skończyć c:
      Na pewno kiedyś Ci opowiem, o to nie musisz się martwić c: I w sumie... Byłabym wręcz przeszczęśliwa, gdyby nasze gadulstwo kiedyś wyszło też poza ramy jedynie Szabloniarskich komentarzy *-*

      Usuń
    8. " Wraca i ze stoickim spokojem: "Czy on już umarł?" - HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAH PRZEKAŻ TWOJEJ MAMIE, ŻE JĄ KOCHAM!!!! :D
      O, to czyżbym była pozytywną osobą, z którą chce się gadać i gadać? :D
      Opowiadanie jest tu: http://atyohi-rmoje.blogspot.com. Nikt tego nie czyta, ale zerknąć możesz. Ja też uwielbiam szuać symboliki w imionach, albo bawię się translatorem, więc np. po fińsku 'śmierć' to 'kuolema', co jest fajnym nazwiskiem, w ekstremalnych przypadkach nawet imieniem, ale nieco przerobionym ^^ Kocham się tak bawić!
      O taaak - PRECZ Z PSEUDO FANTASTYKĄ!!! Co do sadystycznych aniołków, to w 'Siewcy Wiatru' aniołowie są ciekawie ujęci, bo są straaaasznie podobni do ludzi: też są pełni gniewu i nienawiści, klnący, wątpiący, pijący, palący, łażący do burdeli... xD Kocham coś takiego! Coś oryginalnego!
      A wyjść już może: https://www.facebook.com/Methrylis, bo na gadu innych takich to ty mnie często nie zobaczysz ;)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że Jill odeszła (ja wciąż w to nie wierzę ><), ale masz rację, czas pędzi do przodu, więc trzeba zacisnąć zęby i przeć dalej.
    Na samym początku życzę powodzenia w stażu i trzymam kciuki ;)
    Ogólnie bardzo się ciesze, że przychodzi fan anime&manga. Jakoś dalej mam wrażenie, że ta tematyka na Zaczarowanych wciąż jest strasznie skromna.
    # 1079 Hatsune <3 Tu się zgadzam, nie skończone źródło inspiracji. Szablon jak dla mnie optymistyczny. Postaci są takie jasne i wesołe, i nadaje to jakiegoś takiego... otwartego stylu xD
    # 1080 Śliczny art <3 Ale tutaj akurat nie podoba mi się zestawienie kolorów. Jakoś ten bordo czy cokolwiek to jest xd, mi nie pasuje do kolorystyki nagłówka. Ale to rzecz gustu.
    # 1081 To też takie optymistyczne, radosne. Jestem na tak ;D
    # 1082 Powiem szczerze, że Tohou nie znam, ale nadrobię xd Szablon mi się podoba
    # 1083 A ten szablon jest taki... uroczy. Spokojny, na myśl mi przywodzi jakieś opowiadanie skupione bardziej na emocjach, uczuciach...

    Pozdrawiam,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciskamy kły i szpony i gorąco czekamy na jej powrót ^^ Trzeba optymistycznie patrzeć w przyszłość!
      Dziękuję, tak miłe życzenia na wstępie bardzo się przydadzą c: Nawet jeśli ta tematyka jest dosyć skromna, postaram się ją troszeczkę wzbogacić swoimi pracami ^^ A nóż, widelec się przydadzą c:
      Taaak... Vocaloid... Te wszystkie piosenki, arty... Wszystko skrajnie różne... Właściwie każdy, kto nie boi się japońskiego i głosu nie do końca ludzkiego znajdzie coś dla siebie :3
      Art rzeczywiście jest przepiękny *-* Ja uwielbiam takie klimaty i jestem prawie pewna, że kiedyś zrobię coś jeszcze, może niekonieczne z tym artem, ale z jakąś pracą tego samego artysty c:
      Ja sama nie ogarniam dobrze Touhou ^^ Tam jest za dużo postaci, a ja grałam tylko w dwie części gry xD Ale arty też są cudowne ^^
      Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa i mam nadzieję, że do zobaczenia przy następnej notce :D

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, hej, heeej ~

    Nie często się na Zaczarowanych wypowiadam (w sumie, to sama nie wiem dlaczego), ale ty w pewnym sensie mnie zmusiłaś '-'
    Kocham, po prostu kocham dwa z przedstawionych przez Ciebie szablonów (mówię tu o 1081 i 1083 ♥), są takie... Piękne no !
    Jako że nie mam czasu, ani nie lubię się rozpisywać (ani pisać krytyk, czego zresztą nie umiem, raczej), to tylko zażyczę Ci udanego stażu i zostania tu NA ZAAAAWSZE (wstaw echo) ~

    Pozdrawiam, Kryształowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam ^^
      A szkoda, bo takich miłych rzeczy, to każdy by się pewnie chętnie nasłuchał ♥ Bardzo się cieszę, że moje prace wręcz zmusiły Cię do napisania komentarza xD Mam nadzieję, że zdołam Cię kiedyś jeszcze czymś zachwycić! c:
      Dziękuję za życzenia~ Bardzo bym chciała, żeby się spełniły, chociaż... Na zawsze to bardzo, bardzo długo, ale w sumie... Co to dla smoka? *^* (a raczej tego, co z niego zostało XD)
      Również pozdrawiam~ ♥

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i przepraszam za niejasności i błędy :/

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń