g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.04.2014

[1089-1090] For the Love of God, will you bite your tongue?...

BMTH - Go To Hell, For Heaven's Sake


Witam! Tu...kolejna nowa stażystka. Jako że niezbyt jestem dobra w witaniu się, będzie tak trochę schematowo. Najpierw jednak podziękuję z całego serducha za taką szansę! Po prostu dalej nie mogę uwierzyć, że jestem tu. Że to wszystko piszę, tworzę. Właśnie tutaj.
 No to teraz o mnie. Podpisuję się Victim, lecz inni wolą w skrócie, czyli Vic, no cóż. Może znacie mnie z Zatraconych Dusz, albo z Log'a, gdzie pisałam ukryta pod nickiem na J. Grafiką zajmuję się od września 2013, ale w tym okresie miałam bardzo dużą przerwę. Pracuję wraz z Photoshop'em i to raczej nie ulegnie zmianie. Nie jestem zbytnio pewna siebie (unikam tłumów), jestem chyba dosyć ponura i nieśmiała, i być może widać to u mnie. Czasem nawet zmuszam się do czegoś, no ale cóż, warto ryzykować. Jak w tym przypadku. Większość czasu spędzam sama, właśnie pisząc, czytając lub tworząc. Standard. Najbardziej przeze mnie czytane jest Fantasy, ale jeśli ktoś podsunie mi coś innego, nie odmówię. Co do muzyki...Głównie Rock, Metalcore itd. Jeśli chodzi o szablony, nie zobaczycie u mnie czegoś...wesołego.
Nawet nie dam rady zrobić nic wiosennego...Także nie proszę o zamówienia i propozycje w tych tematykach, bo...Będzie mi trudno. ;p
 Postarałabym się bardziej na pierwszą notkę, niestety brak czasu coraz bardziej mnie denerwuje. 


Pomysł na ten...nagłówek, czaił się gdzieś tam w mojej głowie. Niestety, nie pamiętam już, skąd się wziął. Nie pamiętam nawet, dlaczego go zrobiłam. Ale jest, a efekt chyba nie jest taki zły. Wręcz podoba mi się, co jest niezwykłe.

Cieszę się, że ten szablon zrobiłam dosyć szybko. Nie jest do tego skomplikowany...Niestety, CSS u mnie jest słaby, każdy to stwierdzi.

***
Na następny post przewiduję coś z HP...Najwyższy czas zrobić taki własny szablon, jednak jeszcze nie wiem z kim. A może ktoś inny podsunie mi jakiś pomysł?

Jeszcze raz dziękuję za szansę, postaram się nie zawieść.
Przyjmę jedno zamówienie, może dwa. :)

Jejciu, przecież są...święta. Jedyne, czego życzę, to baardzo mokrego dyngusa. :D
No i w końcu...Pozdrawiam całą załogę. Do następnego postu. Ciao, V.

A post dedykuję Mindfreak. Bez ciebie, nie było by mnie. Tej właściwej. ;)

71 komentarzy:

  1. 1
    *For the Love of God, Love i God z dużych
    Jules?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko utnij notkę jeszcze i będzie super :<
      Jesteś Jules z LOGa, tak? Tak mi się wydaje :<
      Co do szablonów, zgadzam się z rajne. Pierwszy jest ładny, lubię mroczne szablony. Css poprawny, nie ma żadnych wariacji. Jesto dobrze.
      Drugi mi się nie podoba, jakiś taki jasny i pusty i boli me oczy.

      Usuń
    2. Poprawka. Byłam nią. A teraz jestem Victim, z ZD. :>
      Postaram się dłużej siedzieć nad CSS i go poprawić, bo wiem, że jednak...Że jednak odpadam przy nim.
      Post już ucinałam, ale jeszcze go trochę...skrócę.

      Usuń
    3. lol ._. Nie o to chodzi :< Chodzi o ucięcie na stronie głównej :<

      Usuń
    4. ...W tym momencie mam się ochotę...c:

      Usuń
    5. Nic nie poradzę, co 5 minut sprawdzam, czy aby na pewno nie zrobiłam czegoś jeszcze źle. ;p

      Usuń
  2. A ja to cisnę na ciebie krytykę za ilość. No naprawdę mnie boli, że tylko dwa :< Pierwszy szablon bardzo mi się podoba. Na prawdę jest świetny chociaż uważam, że lily wygląda na tej sesji brzydko, ale na tym szablonie nie rzuca się to w oczy i pewnie bym go wstawiła u siebie na bloga :c [ sorry za minkę to nie jest znak hejtu tylko tak sobie robię przez Sajlens ] Jedyne co bym zmieniła to czcionkę może? Ale to taki nieistotny w sumie element. Co do drugiego nagłówek mi się podoba ale CSS nie za bardzo trochę pusty ten szablon w sensie kodowy ale nie czepiam się bo sama czasami tak mam. No cóż życzę dobrego stażu i żeby udało ci się zostać dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, dziękuję. No cóż...U mnie serio słabiutko z CSS. A co do ilości...Nadrobię. Zobaczycie. ;p

      Usuń
  3. Bring Me The Horizon! ♥
    Jeżeli uda Ci się przejść staż (czego życzę Ci gorąco!), zostanę jedną z Twoich największych fanek. Uwielbiam takie mroczne i smutne szablony!
    1089 - Cudowny. Taki mroczny, że aż zachwyca swoją czernią.
    1090 - Jak ja kocham takie układy! Wszystko ślicznie wkomponowane i dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ Oj, nie byłabym tego taka pewna. ;p Poza tym, dziękuję, że komuś się podobają te szablony, ja po prostu innych nie umiem. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powinnam mieć 4 szablony? ://

      Usuń
    2. nie, my tutaj się wyścigujemy z komciami i Nomida zabrała Wołtosz miejsce :c

      Usuń
    3. w sensie, że jestem czwarta :D tu się wszyscy ścigają :D

      Usuń
    4. Aa..Czemu nie skojarzyłam? xd Przestraszyłam się o:

      Usuń
    5. Nomida... Ja jestem czwarta :<

      Usuń
    6. :< no dobrze to mogę być 5 :P

      Usuń
  5. Witam bardzo serdecznie ! :d zaintrygowałaś mnie swą osobą, mam nadzieję, że obie zostaniemy, by się lepiej poznać :D (tak wiem, dziwnie to brzmi)
    1089 - ciemny, tajemniczy, bardzo mi się podoba. Ta ramka wokół posta też fajnie wygląda :) no nie mam co się czepiać :D
    1090 - jest piękny <3 kolory są świetnie dopasowane, ten błękit tak mi się podoba, że ciężko mi cokolwiek napisać :)

    Pozdrawiam i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Nie, wcale nie. To...najzupełniej...normalne. ;p
      Wiem, że odpisuję na każdy komentarz, ale to przez...nierozgarniętość moją wrodzoną. Na pewno nie tylko ja tak mam, ale za każdym razem spotykam się z różnymi opiniami o moich pracach. To nie jest złe, wręcz przeciwnie. Każdą biorę pod uwagę, dziękuję za każdy błąd, na który zwrócicie mi uwagę. Także...Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ten drugi szablon jest po prostu boski ♥
    Zabieram go do siebie i nikomu nie oddam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. CZY WY SIĘ, DO DIABŁÓW TRZECH, WŚCIEKLIŚCIE Z TYMI NOTKAMI?!?!!?!!!?!?! PRZED MOMENTEM DOSŁOWNIE SKOŃCZYŁAM KOMENTOWAĆ OSTATNIĄ NOTĘ!!!! NO WARIATY NO!!!
    Przynajmniej nie powtórzy się sytuacja z lutego, co nie, Avu? ^^ Pytam Avu, bo nie wiem, czy ktokolwiek inny to pamięta, a Żil jest obecnie nieobecna ;__;
    Tak czy siak podoba mi się gif :D To wiesz, co kiedyś powiedziała Beata Tyszkiewicz? "Lubię każdy kolor, o ile jest... czarny" <33333333 Ja tak samo :D Ok, kit, już cię lubię :D A więc jesteś Victim? Kojarzy mi się to z 'Victimized', a to z kolei tytuł piosenki mojego ukochanego zespołu Diary of Dreams, a więc chociażby przez te skojarzenia lubię cię coraz bardziej xD
    Taaaa, peeeewnie, nie jest dobra w witaniu się! Ale wstęp, powiem ci, nie najkrótszy :D I dobrze. O taaaaaak, tworzenie dla ZS to już prestiż! Stajesz się celebrytką, czujesz to? B|
    Vic? Łe, ja wolę Victim...ized :D Innych stronków podanych przez ciebie nie znam, bo ja się ogólnie na innych dziwactwach spoza ZS nie znam, więc o wybaczenie proszę. Nie no, nie proszę, ale mimo wszystko nie znam się. Hm, o ile wolno, to czym ta przerwa jest spowodowana? A że od września 2013, to długo, więc tym bardziej jestem ciekawa twoich prac! Cóż, ja jestem ciekawa wszystkich prac, ale pomińmy to xD Ponura? Bosko. Nieśmiała, mało pewna siebie? Kochaaaana, prędkość, z jaką to się zmieni po dłuszym pobycie na ZS powinna zostać jakoś nazwana! xD
    Mmmm, fantasy. A więc znajdę u ciebie dużo mrocznych szablonów fantasy? Jak tak, to już cię kocham! Mówisz, żeś ponura? A dużo u ciebie psychodelicznych klimatów? Bo tu mało takich, a ja za nimi tęsknię :c
    O, muzyczka taka sama, bosko c; Jakie zespoły? ;>
    NIE ZOBACZĘ CZEGOŚ WESOŁEGO?!?!!?!?!? STAAAAAAAAARY, JA CIĘ NIE LUBIĘ!! JA CIĘ JUŻ PO PROSTU KOCHAM!!!! JESTEŚ NADZIEJĄ TEJ SZABLONIARNI, PROMYCZKIEM... chmury, która właśnie zasłania słońce zwiastujące radość:3
    I super, że nie będzie wiosny. Nienawidzę tej pory roku.
    Pewnie dziwisz się, że osoba też uwielbiająca mrok i tego typu ponure klimaty jest tak roztrzepana? A nawet jeśli nie jesteś ciekawa, to jakimś cudem jestem optymistką. Ale spoko, tak czy siak liczę, że się dogadamy ^^
    1089 - o... borze... świszczący... szeleszczący... TO JEST DOSKONAŁE!!! Jeśli wszystkie twoje szablony będą tego typu, to ja cię będę tu zębami, pazurami i wszystkim innym zatrzymywała - musisz tu zostać, musisz przejść staż! I nigdy stąd nie odejść, być tu na zawsze! No, ale od początku. Początek jest taki, że pojawia się duuuużo czerni i dodatkowo biel. Jeszcze czerwień by się przydała, w postaci kropelek krwi albo coś... xD Nie no, to już moja chora fantazja, ale ogólnie taka kolorystyka zawsze do siebie pasuje. Układ prosty, tekst w ramce, reszta bez. Acz liczę, że zobaczę jakieś twoje szablony o wiele... bardziej urozmaicone, o tak. Rzecz w tym, że lubię takie wieeelkie nagłówki, co to rozciągają się na cały szablon i są pełne szczegółów. Mam nadzieję, że mniej więcej wiesz, co mam na myśli. Ale i tak jest bosko! Ta ramka bardzo mi się podoba, te takie prześwity, czy jak tę cholerę nazwać. No no, nagłówek trochę psychiczny nawet, więc jest ok ^^ Kurde, coś wspaniałego! \m/
    1090 - e tam css, jak widać, potrafisz sobie poradzić. Hm, faktycznie jest dość prosty, ale dobry. Hm, kolumnę chyba jednak otoczyłabym ramką, pomarańczową naturalnie, ale nie musiałaby być połączona z tekstem, mogłaby sobie być na luzie, ale w ramce. Tak mi się to widzi. Fajny nagłówek, ładnie radzisz sobie z umieszczaniem i w ogóle wykonywaniem cytatów, a lubię zwracać na to uwagę. Podpis świetnie maskujesz, ale chyba za mocno, bo łatwo byłoby go usunąć. A tak to jest gut, naprawdę jest gut ^^
    Ja jestem za klimatami psychodelicznymi. Do tej pory nie wykonano szablonu z przyczajonym psychopatą (RAION!!!!!!!!!). Ale HP też może być. I chcę Snape'a, albo innego Huncwota, ale samego, bez głupich parringów. I dzięki za linkowanie, inaczej miałabyś u mnie minusa jak stąd do Chin :D
    A i ja mam nadzieję, że szansy nie zmarnujesz, bo się wielki nabytek szykuje. Czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka miła pobudka/urozmaicenie, zwłaszcza że pora wczesna ^^ No cóż...Słowa mi się cisną na klawiaturę, ale najpierw muszę je ogarnąć. Wybaczysz mi, gdy sobie wypunktuję najważniejsze rzeczy?
      1. Uśmieszek nie schodzi mi z twarzy. Poglądy i pomysły tak bardzo podobne do moich...
      2. Niestety, nie czuję "prestiżu". :<
      3. Roztrzepana? Ha, dobre sobie! Lubię, gdy jest co czytać. Zwłaszcza, jeśli ktoś pisze coś takiego.
      4. Psychodelizm?...Kolejny raz czytasz mi w myślach. No cóż...Mam nadzieję, że to co dodam, nie będzie za "słabe".
      5. Tak strasznie mi miło, że ktoś zwrócił mi uwagę, na moją największą słabość. Odkąd pamiętam. Na prawdę...Cytaty, to coś, z czym nigdy sobie nie radziłam.
      6. Nie obiecuję/nie wierzę, że przejdę.
      7. Specjalnie dla ciebie, w nast. notce...Przyczajony psychopata... Zobaczymy, czy się uda ^^
      8. Snape jest u mnie na pierwszym miejscu, więc...Jak wyżej.
      9. BMTH, BVB, Green Day, Nirvana, Kings of Leon...Jezu, no mogłabym wymieniać i wymieniać.
      10. Dziękuję, za taką ogromną szczerość. Myślę, że jest to po prostu nieodłączny fragment całej twojej osoby. Co jest ogromnym plusem. ^^
      11. Pozdrawiam, no i...Raczej do nast. postu, no. :D

      Usuń
    2. W lutym był największy kryzys ZS, ale to w lutym... tamtego roku chyba :D No, był taki miesiąc, kiedy było naprawdę źle z notkami, choć teraz przejrzałam spis i wydaje się być w porządku. No, kit. W każdym razie kryzys notek miałam na myśli. Oooo, czytam w myślach? :3 Lubię czytać w myślach ^^ Och, bardzo miło czytało mi się ten komentarz, a więc tym bardziej nie mogę się doczekać kolejnej notki! Niech żyją Snejpy, czernie, chmury, braki słońca, psychopaci i tak dalej! :3

      Usuń
  8. Podobają mi się wszystkie szablony :) btw. sama też robię często szablony mroczne więc na pewno polubię więcej twoich prac :) pozdrawiam i wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga:http://protectyou-story.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Myślę iż odcienie szarości i czerwieni były by okej,ale w sumie mogę to zostawić komuś kto będzie robił szablon.Dopasuje się :) Niezmiernie chciała bym,by były wątki Londynu np.Big Ben.Szablon opierający się na postaciach Demi Lovato i Dana Smitha (Bastille)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    A.) http://www.escuchar-musica-espagnola.com/musica.internacional/images/Demi-Lovato-Give-Your-Heart-A-Break.jpg
    B.) http://www.bestfan.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/Demi-Lovato-Give-Your-Heart-A-Break-900-600-600x400.jpg
    C.) http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-frc/10175089_627832427301770_1485814710_n.jpg
    5.Ewentualny cytat: "Pain's more trouble than love is worth It feels so good, but you know it hurts "
    6.Inne uwagi:Oby było poprawne z regulaminem : O
    7.Kontakt: E-mail: aneta9611@onet.pl gg:40772019
    Ps.Button dodany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję. :) Mam nadzieję, że cię nie zawiodę.

      Usuń
    2. W tej chwili wygrałam życie *.*

      Usuń
  10. Twoje szablony są cudowne! Szczególnie przypadł mi do gustu ten pierwszy :)
    Przejrzałam też twoje prace na DA i wprost zakochałam się w nich Są naprawdę przepiękne *o* Znalazłam nawet nagłówek ze Styles'em co nie powiem ucieszyło mnie :D Jeszcze ten szablon z Oliverem *-* Normalnie uwielbiam Cię :D
    Trzymam mocno za Ciebie kciuki wierzę, że uda Ci się przejść staż, bo ja nie widzę tak naprawdę innej opcji :D
    Nie mogę się już doczekać aż będę mogła złożyć u Ciebie zamówienie :D
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, mogę przyjmować je nawet na stażu...Lecz na razie się powstrzymam.
      Co do DA...Tak, Heri tam jest i czeka, aż napiszę do niego CSS. ^^
      Szablon z Oliverem podobał mi się najbardziej, ale pojawił się 1089. Co do reszty, nie jestem pewna tego, czy są takie super. Ale bardzo dziękuję za te słowa! Pozdrawiam ;p

      Usuń
    2. Szkoda, że jeszcze nie przyjmujesz :c Naprawdę chyba pierwszy raz od bardzo dawna czyjeś prace mnie tak zafascynowały :D
      Hmm... a mogłabym zamówić u Ciebie prywatnie? Chodzi mi o szablon również z Harry'm ^^

      Usuń
    3. + na tego bloga :) http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
    4. Prywatnie? ...Hmmm...Czekaj, masz tu mój gg: 35079251, (ciii...). Nic nie obiecuję, zobaczy się. ;p

      Usuń
    5. W chodzę sobie po raz drugi tutaj... w sumie sama nie wiem dlaczego... czytam twoją notkę a tu nagle pisze, że przyjmiesz zamówienia :o Więc ja cała w skowronkach zabieram sie za składanie zamówienia :D
      A więc przejdźmy do konkretów

      1.Hasło: Źródlana kostucha.
      2.Adres bloga: http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Na szablonie ma się znajdować Harry Styles. Kolorystyka utrzymana w ciemnych, mrocznych kolorach, a układ trójkolumnowy (jak obecnie) chociaż dwukolumnowym też nie pogardzę :D Najlepiej żeby było to coś podobnego do tego http://little3jules.deviantart.com/art/025-Soul-441033996 bardzo mi się podoba tzw półprzeźroczyste tło postów i gadżetów :) ewentualnie mogłoby być też coś równie takiego http://little3jules.deviantart.com/art/043-See-You-447737719
      4.Ewentualne zdjęcia:
      Znalazłam kilka zdjęć które mogłyby się nadać, jednak nie mogłam wybrać najlepszego więc wybór pozostawiam tobie :) W razie czego możesz dać inne zdjęcie byleby nie było zbyt "wesołe" :)

      http://wwatour.files.wordpress.com/2013/11/5.png

      http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20140106163118/degrassi/images/5/54/Harry-styles-1377797482.jpg

      http://24.media.tumblr.com/8b76edeaeb2627a772376ab0a93a5d17/tumblr_min7z9yg8q1s1niioo4_1280.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-46kSQWDQuu8/USikXygoh5I/AAAAAAAAcJA/kOExaT_qjZY/s1600/535463_464998586888395_197776354_n.jpg (to samo zdjęcie tylko w wersji kolorowej)

      http://www.shineon-media.com/wp-content/gallery/one-direction-trekstock/trekstock-6.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-9GOlCuFXR7E/UZJT2HdaUvI/AAAAAAAAAEQ/DIqsMNocKhc/s1600/tumblr_static_tumblr_ml3nvh1mdi1reskqio1_500.jpg

      http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Hazza-harry-styles-33163818-500-600.png

      http://s8.favim.com/orig/72/1d-dark-harry-styles-liam-payne-Favim.com-710393.jpg

      http://4.bp.blogspot.com/-rVxI1rurh20/Uo6GHVK6BMI/AAAAAAAAAUU/ymcl0cloMIA/s1600/tumblr_mwmhl0JnrX1rvv4bko3_1280.jpg

      5.Ewentualny cytat: Unmasked
      Możesz też dodać jakiś cytat dla lepszego efektu :)
      6.Inne uwagi: brak :>
      7.Kontakt: GG już znasz, ale podam na wszelki wypadek email s.ciaston@poczta.fm
      Button dodany ^^

      Usuń
  11. Witam, witam. Ja jestem trochę późno, ale yt mnie porwało eh.
    Szkoda że tak mało, chociaż wierzę w brak czasu gdyż sama go często doświadczam. Jak większość tutaj, mi do gustu bardziej przypadł ten z numerem 1089. Jest taki mroczny, ale przez to przypomina mi tego gołębia z ulicy który był martwy a po 10 minutach zniknął. Dobra nie ważne, telewizja odbija się na mojej psychice, albo nie powinnam chocić w ciemnościach.
    Co do do tego z numerem 1090, jest co prawda pusty, ale podoba mi się bardzo nagłówek. Może dlatego że ja umiem obsłużyć tylko painta jeśli chodzi o twojerzenie jakiś obrazków.obrazów etc etc. Lepiej wychodzą mi gify.
    To chyba wszystko na powitanie. I życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nomida, to ja jestem czwarta ._. Tu będzie komentarz :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj <3 Ja się witać nie lubię (to znaczy lubię, ale nie przez Internet) więc... Poznaj mnie - zawsze dodaję komentarz jako czwarta (nawet nie próbuj zaprzeczać) i nie potrafię robić szablonów, aczkolwiek lubię coś doradzić, bo jestem wzrokowcem i zawsze potrafię znaleźć jakiś szczegół (wiem, łatwiej mówić, niż robić, ale co poradzę, że grafika mnie nie lubi?) :D
      No więc zacznę :D

      1089 - bardzo mi się podoba kolorystyka. Ciemne tło, jasna grafika. Wszystko się ze sobą zgadza. Obramowanie posta bardzo mi się podoba, czcionka jest bardzo ładna (mam nadzieję, że da się robić polskie znaki, bo jak nie, to uduszę!), cytat wygląda ślicznie! <3 Nie mam nic do zarzucenia *-*

      1090 - grafika jest piękna! Czy tylko ja zauważyłam w cytacie: "It's moments like this where SILENCE is golden"?!?!?!?! Sajlens ewryłer! Post wygląda bardzo prosto, aczkolwiek ładnie. Tu raczej też nie mam nic do zarzucenia :)

      Na koniec powiem tak: skromnie, acz przytomnie było u Ciebie :)

      PS Nie mów mojej mamie, że tu byłam, bo miałam sprzątać :(

      Usuń
  13. Znów prawie pierwsza :)
    "o" kolejna nowa stażystka. Ale się cieszę!
    Już po pierwszym szablonie widać, że masz wielki talent. Naprawdę bardzo mi się podoba!

    A więc, podoba mi się ramka wokół posta, świetnie pasuje! *____-* Aczkolwiek ja nie lubię czerni to szablon jest ładny. Śliczny napis ^^ Fajnie też dobrałaś modelki do pracy, mogłabyś zrobić ładniejsze archiwum ale nie narzekam :c

    Drugi to już zdecydowanie mój gust! Świetne kolorki, świetna grafika i wszystko świetne! Kooocham ten szablon. No i znów świetny napisik.

    Cieszę się, że do ZS zgłasza się tak duużo nowych stażystek! Czekam więc na podsumowanie ich stażu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o widziałaś kiedyś na ZS podsumowanie staży? o.O

      Usuń
    2. Jaka ostra. Wystarczyło grzecznie powiedzieć, Avio :<

      Usuń
    3. Haha... zabrzmiało ostro?
      Nie miało... (i wydaje mi się, że nie brzmi... ale Avu jest dziwna)

      Usuń
    4. O.o - to u Avii jak u Silence - :c
      Choć może nie aż tak często.

      Usuń
    5. Z archiwum nigdy nie kombinuję, ale to może ulec zmianie. :) Dzięki za wszystko, ja, jak zwykle nie wierzę. Pozdrawiam. ♥

      Usuń
  14. BMTH ! <3 Już Cię uwielbiam !
    1089 - Mroczny <3 Czarny <3 Przecudowny <3
    1090 - Zbyt mało mroczny ;-;Ale podoba mi sie układ i nagłówek :)

    No i kolejna nowa stażysta słuchające Rock'a i innej mocniejszej muzyki <3
    Im więcej mrocznych szablonów zrobisz tym lepiej ♥

    P.S. Co do HP to może z Dramione lub takie bardziej neutralne z Hogwartem ? c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję *.* Zbyt dużo osób mi to pisze, zbyt dużo ;p

      A szablon będzie jednak ze Snape'em. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! c: Ale nas tu dużo~ Ale fajnie i w ogóle i każda ma inny styl *-* To dopiero jest magia c: Też jestem stażystką i mam nadzieję, że wszystkie dostaniemy się do Zaczarowanych na stałe :3 Lubisz mroczne klimaty? *-* Ale masz fajnie~ Ja zawsze działam na kolorkach, bo te mroczne sprawy wychodzą mi jeszcze mniej pożądanie, niż te radosne i kolorowe xD Też jestem nieśmiała, ale spotkałam już tylu wspaniałych ludzi tutaj, bardzo rozmownych i w ogóle, że nie sposób nie zamienić przynajmniej kilku słów ^^ Mam nadzieję, że tak będzie też z nami c:
    A właśnie... Trochę szkoda, że tylko dwa, ale... Liczy się jakość, a nie ilość c:
    1089 - podoba mi się c: Ogólnie to cały jest super! Nagłówek jest śliczny i bardzo mroczny, a css mimo wszystko delikatny i w ogóle~ Jest na czym zawiesić oko :3
    1090 - wow, śliczne zdjęcie *-* Bardzo w moim stylu~ Właśnie... Działasz też na artach? c: Może nie jest mroczny, ale samym mrokiem człowiek nie wyżyje xD Podobnie jak w poprzednim css jest świetny (co ty gadasz, że jest u Ciebie z tym słabo! ^.-)
    I wiesz co? Widzę brak copyrightów, pozdro siostro, też o tym zawsze zapominam \m/ Będziemy się musiały razem pilnować w tych sprawach xD
    Pozdrowionka i wesołych świąt! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymuję się przy swoim. Każda z nas się uzupełnia. I tak ma być. ;p Również poznałam już parę...naście osób, przed którymi mam ochotę się otworzyć (a jednak!). Poza tym..Twoją działalność też już trochę prześledziłam, wybacz. Jesteś lepsza ode mnie, znacznie...:> Bardzo dziękuję za słowa, no i..uwagi. :D Szczególnie pozostałym stażystkom życzę powodzenia. Jeju, nie wiem, co jeszcze powiedzieć, trochę zasypana jestem wszystkim, wybacz. c:

      Usuń
    2. No tak, byłoby nudno, gdybyśmy wszystkie tworzyły tak samo ^^ Taaak, tu chyba nie da się być zamkniętym w sobie xD Ale to dobrze c: Oj, spokojnie, nie przesadzaj ^^ Ja nie jestem lepsza, ja, podobnie jak i ty cały czas się wszystkiego uczę ^^" Poza tym, dostałyśmy się tu wszystkie, nie ma co lepszyć i gorszyć xD Wiesz, ja też po wstawieniu swojej pierwszej notki nie mogłam się w ogóle ogarnąć jakoś tak xD Także... Rozumiem Cię ^^ Tak więc... Powodzenia, bo to najlepsze życzenia, jakie możemy teraz usłyszeć c:

      Usuń
  17. Kocham Cię. *ociera łezkę*
    Moja małą VICUŚ, NA ZACZAROWANYCH <3
    WIDZISZ, WYPROWADZIŁAM CIE NA LUDZI AHAHAH <3
    Wiesz, co sądzę o pierwszym. Jest cudowny, boski, idealny, ale wiesz...Kiedyś Cię zabiję za tą surowość linków. JA WIEM JAK ONE WYGLĄDAJĄ, PRZEDE MNĄ ICH NIE UKRYJESZ.
    Drugi też już widziałam. Kocham układ, fajny nagłówek, ale brakuje mi tam kolorków, sama nie wiem czemu. Może dodałabym jakieś bardziej kolorowe tło?


    Sukcesów :333
    Gratulacje miejsca w przeglądzie, idzie Ci super, oby tak dalej :D
    Mind xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, lofki <33 "Bez ciebie byłabym nikim".
      Zabijesz mnie kiedyś, za te linki, wieem.

      Nie jaraj się, ty byłaś dwa razy. Poza tym, dla mnie wielkim osiągnięciem jest to, że mogę tu być na stażu. :)) ;p
      Vic xx

      Usuń
  18. Witam Cię gorąco! <3 Jak miło witać kolejną stażystkę ;) Już na początku przyznam, że Twoje szablony są bardzo dobre! :3
    1089 - Ten szczególnie przypadł mi do gustu. Mroczny, trochę chaotyczny nagłówek na czarny tle .. Coś pięknego!
    1090 - Delikatny, uroczy .. A jednak ciemniejsze wstawki świadczą o kryjącej się ciemności i to nadaje mu ten piękny wygląd.
    Zazwyczaj bardziej się rozpisuję, ale po prostu zakochałam się w Twoich szablonach! :) Czekam na kolejną dawkę Twojego ogromnego talentu i mam nadzieję, że zagościsz w Zaczarowanych Szablonach na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. Bardzo mnie cieszy to, że ktoś tak sądzi o tym, co robię. o: Mogę jedynie obiecać, że będę próbować was nie zawieść. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: https://emotions-bleeding.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, aby był to szablon z samym Justinem Bieberem. Co do kolorów to ogółem chciałabym, aby kolory były bardziej granatowe, szare czy czarne, takie bardziej przygnębiające. Trzy kolumny.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na ciebie ze zdjęciami.
    5.Ewentualny cytat: ''love, hate such a fine line.''
    6.Inne uwagi: brak.
    7.Kontakt: gg:11157700
    Myślę, że nie mam dużych wymagań, a szablony robisz cudowne. Mam nadzieję, że przyjmujesz już zamówienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo zgodziłam się na jedno zamówienie, które już przyjęłam. Do tego nie ma jeszcze dodanej mojej podstrony, ale po prostu...Nie zrobię tego szablonu z Justin'em, przepraszam. :/ Po prostu takie mam zasady. Może kiedyś, może też wyjątkowo, chyba że znajdziesz inną osobę. Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Mam niedosyt :/
    Nie ma się jak specjalnie wypisać, ale muszę ci powiedzieć, że szablony są nawet okeey. Ja tam bym ich na swojego bloga nie wstawiła... ale to też może być dlatego, że mi tematyka nie pasuje. Może...
    Nie patrze na te kody, tylko na wygląd szablonu. Kolorystyka, układ itd.
    Pierwszy jak dla mnie trochę za ciemny(no w sensie, że czarny), ale każdy ma inny gust. Wszystkim nie dogodzisz, więc się nie przejmuj.
    W drugim podoba mi się zdjęcie, którego użyłaś(z tą kobietą) kolory też są ładne, ale... mogłaś trochę bardziej je stonować. Pomieszać by tworzyły jedna całość a tak to wygląda jakbyś powklejała kolorowe obrazki na biała kartkę.
    U mnie to tyle. Technika czyni mistrza. Mam nadzieję, że jeszcze pokażesz na co cię stać.(I dodasz więcej szablonów)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym stażu! :D
    P.S Wesołych świat i mokrego śmingusa-dingusa =3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://story-about-jennifer-and-tuffy.blogspot.com/
    Koncepcja: kolorystyka raczej w zieleniach i czerniach (nie umiem dobierać kolorów, także w większej mierze polegam na tobie, jeśli te kolory nie będą pasować do zdjęcia to wybierz inne >.<) , zależy mi na tym żeby wszystkie gadżety typu liczba wyświetleń były w jednej kolumnie, nie ułożone po lewej, prawej i pod postem.
    Ewentualne zdjęcia: jeśli przyjmiesz moje zgłoszenie, przyslę na emaila, dobrze?
    Ewentualny cytat: Nie ma większej tajemnicy niż magiczna więź łącząca jeźdźca i konia.
    Kontakt: aroosablack@gmail.com
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com
    3.Koncepcja: Prosiłabym, żeby szablon był utrzymany w ciemnych barwach, na tle budynku Hogwartu miałyby się znaleźć zdjęcia (podaję je w ewentualnych zdjęciach).
    4.Ewentualne zdjęcia:
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbCeP3uaFnLn3Tj1GA8D1yFJusUg9yZQmH6HXl6xQqSPMQRIpN

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBw29msVgu33oEp5dYEra6oTrRhm7GY7gotHxtGKnuEiMbnh1H

    http://www.bloblo.pl/image/379727/default/blondyn.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrbsj9m_pkDgVmz3sTEaxe7_hjH4KJgXtec3STUKPpjIqHRxS6SQ

    http://i.pinger.pl/pgr1/1e8fbe37000d66a24e734d33/hogwarts.gif

    5.Ewentualny cytat: Hogwart naszymi oczami
    6.Inne uwagi: To tyle, zdaję się na Ciebie...
    7.Kontakt: hogwartnaszymioczami@gmail.com
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no dobra, niech mi będzie. Znajcie moje dobre serducho :D
      Przyjmuję to tylko dlatego, że nie wyszedł mi szablon z Snape'em. Poza tym, wyczuwam, że dobrze mi pójdzie z tym zamówieniem. :)

      Usuń
  23. Witam :) Chociaż to mój pierwszy komentarz, postaram się ładnie i szczerze wyrazić moje zdanie. Od jakiegoś czasu obserwuje ZS i na prawdę - wychodzą coraz bardziej urzekające ;)
    1089 - nagłówek świetny, podoba mi się. Wszystko jest tak dobrane i przemyślane, że bardzo dobrze się prezentuje. Czcionka bardzo mi się podoba, jest taka magiczna i wyjątkowa... Nie podoba mi się jedynie ta czcionka w blogu, zwłaszcza w kolumnie - wygląda na pikselową. Reszta super ;) 8/10
    1010 - Urzekająca czcionka na nagłówku i w tytule. Podoba mi się ten napis, jest super. Jasne kolory... w moim stylu <3 10/10
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. hasło- Źródlana Kostucha
    adres bloga- http://my-life-in-the-drugs.blogspot.com/
    koncepcja- Wszystko ma być ciemne, na nagłówku mają być ciemne zdjęcia Seleny Gomez i Louisa Tomlinsona, po bokach mają być dwie kolumny, na jednej np. obserwatorzy, a na drugiej bohaterowie, zwiastun itp.
    zdjęcia- Co do zdjęć to zdam się na twoją intuicję :)
    cytat- Nothing happens without a reason.
    kontakt- e-mail- pyskamoja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń