g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.04.2014

[1091-1095] All that I could see was white


Nie miałam pomysłu na tytuł notki wybaczcie. Co do muzyki to całkowicie w moim stylu. Lubię takie delikatne kawałki. Nie wiem czemu. Są urocze. Nie oddałam aż trzech zamówień bo na dwóch blogach nie ma buttonu i jedna autorka się do mnie nie odezwała. Znowu ustawiłam notkę na czas więc pewnie jestem w Warszawie i jest 20.00 więc albo jem tosty albo czytam Grę o Tron. Więc już za późno życzyć wam wesołych świąt. No cóż dobrego poniedziałku i powodzenia na gimnazjalnym [ Fejfuniu dla ciebie też chociaż pewnie czytasz to przed czasem oszustko ] i na maturach.

Zamówienia





Wolne 

Kocham ten nagłówek :c

Inspirowane zbliżającą się premierą The Maze Runner. Nie cierpię napisu.

Wszystkiego najlepszego dla Adrianny z okazji urodzin! :)
Notka z dedykacją dla ciebie. 

Przyjmę 2 zamówienia i tym razem mówię poważnie. Zabijcie mnie jeśli wezmę więcej.

edit
przyjęłam zamówienia 
Jak zwykle chciałam przyjąć prawie wszystkie zamówienia więc postarałam się wybrać po jednym z każdej tematyki. 





59 komentarzy:

  1. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: www.last-doomsday.blogspot.com
    Koncepcja: Prosiłabym o układ zamknięty, najlepiej taki jak z Twojego szablonu nr 824. Kolorystyka obojętna, byle nie zielony. Główną postacią na szablonie jest Dylan O'Brien.
    Ewentualne zdjęcia: http://iv1.lisimg.com/image/4321626/600full-dylan-o%27brien.jpg
    http://iv1.lisimg.com/image/6529429/600full-dylan-o%27brien.jpg
    http://iv1.lisimg.com/image/4321604/600full-dylan-o%27brien.jpg
    http://iv1.lisimg.com/image/5808379/600full-dylan-o%27brien.jpg
    Ewentualny cytat: Sometimes your mind can wake up before your body does. It turns your dream into a nightmare. You can feel like you're falling.
    Inne uwagi: :c
    Kontakt:221B Baker Street, Privet Drive 4, wybierz sobie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę zastanawiałam się skąd wiedziałaś, że o 20, ale pewnie sobie oszukańczo przeczytałaś notkę wcześniej :c

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. i to w twoje urodziny HAHAHAHA

      Usuń
    2. Dodały mi się dwa komentarze, Sajlens odpowiedziała na usunięty :< Hihihi *-* Mam piękny szablon <3 Dziękuję za życzonka i dedykację, to miłe *-* Więcej napiszę jak wrócę z imprezy :)

      Usuń
    3. ahhaha odpowiedziałam na dwa gupia

      Usuń
    4. No to jestem. Wszyscy mają kaca po moich urodzinkach, jestem okropna, wykończyłam ludzi XD

      Teraz już taki poważny komentarz będzie :)

      Po pierwsze, dziękuję za wspaniały szablon, na który czekałam już baaaaaardzo długo <3 Jestem taka szczęśliwa, że nie wiem, co powiedzieć. Za chwilkę wejdę na bloga i zamontuję nowy wygląd i napiszę piękną notkę *-*

      Po drugie, dziękuję za dedykację i życzenia (już drugi raz chyba) *_* To takie miłe i słodkie <3

      Po trzecie, przejdę do komentowania szablonów:

      1091 - ciemne szablony są fajne :D Lubię takie :D I w ogóle wszystko jest super!

      1092 - nfguaeirgfvneyrbvodrnghbawvhlsgobvfbvodbgouaebfupiebfviuergfpdvipurgfubeifuvbariogvubogfbpibvuoiergboihfiuargfowgfipehfgioerugiugfoarugoeriguioerguiohrfgiuhrtergfhpwiegfoqerg0aewfuurghqwr78gtfugferg78qegrfeiugfa47gtr78fcbgv8rfowuiqrgft8q7gfffffffffrt78q0eg4fogrfaope87gtqogfqowgrf7grf8q7gf8qgrughoeruigtq8e47gtrfeogfq4ot7gfe87tg4rf78owq47gt780fwge4q837gtqoqyq *_* <3

      1093 - podkolorowałaś tej lasce włosy, czy ona się przefarbowała? XD Pamiętam ją rudą :D Wysuwane - super *-* Cytat super wygląda :D

      1094 - w tym jest coś innego, ale nie wiem co, bo nawet tekstury w jednym miejscu są chyba te same, albo podobne XD Ale nie chodzi mi o nagłówek... Chyba... Ja już nie wiem, o co mi chodzi XD A! Już wiem! Te strony między nagłówkiem, a postem wyglądają fajnie :D Takie jakby luzem, delikatne, ale fajne :D Kolory super i cytat super <3

      1095 - jasne też są super <3 Strasznie mi się podoba <3 Omfg, jakie piękne szablony zrobiłaś do tej notki! *-*

      Po czwarte, dziwnie było mi pisać ten komentarz, bo klawiatura za mną nie nadążała i musiałam czekać co chwilę, żeby wyrazy się pojawiły XD

      Po piąte, jeszcze raz za wszystko dziękuję <3

      Po szóste, lecę robić tą piękną notkę! *-*

      Usuń
    5. za dużo miłych słów. w następnej notce proszę hejty na mnie i mojego psa bo i ego podrośnie.

      Usuń
  4. Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/
    Koncepcja: Na szablonie miałby się znajdować Harry Styles (mam szczerą nadzieję że nie ominiesz mojego zamówienia gdy tylko przeczytasz to nazwisko :c). Kolorystyka utrzymana w ciemnych, mrocznych kolorach, a układ trójkolumnowy (jak obecnie) chociaż dwukolumnowym też nie pogardzę :D
    Ewentualne zdjęcia:
    Znalazłam kilka zdjęć które mogłyby się nadać, jednak nie mogłam wybrać najlepszego więc wybór pozostawiam tobie :) W razie czego możesz dać inne zdjęcie byleby nie było zbyt "wesołe" :)

    http://wwatour.files.wordpress.com/2013/11/5.png

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20140106163118/degrassi/images/5/54/Harry-styles-1377797482.jpg

    http://24.media.tumblr.com/8b76edeaeb2627a772376ab0a93a5d17/tumblr_min7z9yg8q1s1niioo4_1280.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-46kSQWDQuu8/USikXygoh5I/AAAAAAAAcJA/kOExaT_qjZY/s1600/535463_464998586888395_197776354_n.jpg (to samo zdjęcie tylko w wersji kolorowej)

    http://www.shineon-media.com/wp-content/gallery/one-direction-trekstock/trekstock-6.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-9GOlCuFXR7E/UZJT2HdaUvI/AAAAAAAAAEQ/DIqsMNocKhc/s1600/tumblr_static_tumblr_ml3nvh1mdi1reskqio1_500.jpg

    http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Hazza-harry-styles-33163818-500-600.png

    http://s8.favim.com/orig/72/1d-dark-harry-styles-liam-payne-Favim.com-710393.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-rVxI1rurh20/Uo6GHVK6BMI/AAAAAAAAAUU/ymcl0cloMIA/s1600/tumblr_mwmhl0JnrX1rvv4bko3_1280.jpg

    Ewentualny cytat: Unmasked
    Możesz też dodać jakiś cytat dla lepszego efektu :)
    Inne uwagi: brak :c
    Kontakt: email: s.ciaston@poczta.fm GG: 48072996

    OdpowiedzUsuń
  5. - Hasło: Rayne jest najlepsza *-* (a tak na serio... Źródlana Kostucha)
    - Adres: http://huncwoci-huncwotki.blogspot.com/
    - Koncepcja: Układ jaki tylko chcesz. Kolorystyka wesołe, ale tajemnicze i zmysłowe kolory. Fajnie gdyby panowała tu ogólna zabawa, ale jak w kolorach to blog, w którym jest "trochę" namiętności. Czyli: jakaś całująca się para (tylko by nie było widać twarzy), Ognista Whisky, jak blog o Huncwotach, to obowiązkowo Mapa Huncwotów, kieliszki z winem, Fasolki Wszystkich Smaków, gwiaździste niebo z księżycem w pełni, może nawet sowa. W skrócie: ma być dużo luzu, zabawy, ale także namiętności i ciutek erotyzmu.
    - Ewentualny cytat: Fajnie gdyby był po angielsku, ale... Nie! Jednak po polsku. By było w nim trochę zabawy, miłości, nienawiści i mądrości, ale za razem byłby krótki. Nie mam pojęcia jaki może on być, ale natychmiast biorę się za szukanie i bądź pewna, że jeśli coś znajdę to Ci napiszę. Jeśli masz cytat o miłości, który uwielbiasz śmiało bierz go do tego szablon bez zastanowienia.
    - Kontakt:
    GG: 50148793
    E-mail: panna-zgredkowa@wp.pl
    E-mail: martyna___chmielecka@wp.pl
    Ask.fm: http://ask.fm/ksiezniczkaskrzatow

    Kocham wasze szablony, a, że w tej notatce stworzyłaś dwa dla blogów, które czytam, to jestem jeszcze bardziej zachwycona. Kolorystyka, aktorzy, czcionki, wszystko... Jest dopasowane, dopięte na ostatni guzik i cudowne. Ech, uwielbiam Cię <3
    Weny twórczej i pozdrawiam serdecznie całą załogę ;*
    Panna Zgredkowa
    -------------------------
    Button już dodałam, bo mam tymczasowy szablon, ale i tak mam ogromną nadzieję, że dostanę taki prezent (po urodzinowy) od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True love is not desire body, but a gust of heart. (Prawdziwa miłość nie jest pragnieniem ciała, a poryw serca)
      In love two freedoms combine the into one sweet captivity... (W miłości dwie wolności łączą w jedną słodką niewolę ...)

      Pacz, te są fajne. Preferuję jednak bardziej, to pierwsze, ale jeśli chcesz, to wybierz coś co Ci się podoba, albo pokombinuj coś z tymi obydwoma c;

      Usuń
    2. Szkoda, że nie wybrałaś mojego, ale przynajmniej Lily Lilelith c;
      Pozdrawiam i postaram się następnym razem... :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to się stało, że zapomniałam dodać link, ale już wszystko naprawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. :)
    Pierwszy szablon z wolnych - podoba mi się kolorystyka. Wybrałaś bardzo ładnie zdjęcia Lili. ( o ile się nie mylę, co do imienia :c) Fajnie wkomponowałaś te wszystkie elementy, które dodają nagłówkowi takiego uroku. ;)
    Dugi szablon z wolnych - tą pracą jestem szczególnie zachwycona. Najchętniej to ukradłabym go do siebie na bloga, ale nie mam takiej możliwości. Inny (męski) bohater. :( Ładna stonowana kolorystyka i znów te małe elementy w tle. Jej! Podobają mi się te miętowe (o ile się nie mylę) oblamówki.
    No ogólnie bardzo ładne szablony jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny bohater? To się da naprawić! Dylan jest najcudowniejszy na świecie. <3 :D

      Usuń
  9. ☯ Hasło: Źródlana kostucha

    ☯ Adres bloga: http://c-y-a-n-i-d-e-and-cocaine.blogspot.com/

    ☯ Koncepcja: Jeśli chodzi o wygląd to bardzo bym prosiła o wzorowanie się na tym : http://remember-about-me.blogspot.com/ Bardzo spodobała mi się też kolorystyka, urzekła mnie ta aura :D Taki troszkę mroczny, czarno-biały, klimat oczywiście jak najbardziej ...rockowy:D? Głowna bohaterka, bardzo piękna zresztą kocha sztukę, rysować, teatr jest jej pasją oczywiście nie zapominając o muzyce. Pochodzi z Polski jednak jej życie toczy się przez Londyn i w końcu słoneczne Los Angeles. Joe Perry gitarzysta poświęcił całą swoją duszę swojej ukochanej gitarze.

    ☯ Ewentualne zdjęcia:
    http://multiplefashiondisorder.files.wordpress.com/2010/09/kamila-filipcikova-monika-jagaciak-by-david-sims-for-vogue-paris-junejuly-2009-05.jpg

    http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2012/08/monika-china-3.jpg

    http://oi62.tinypic.com/2prd7yg.jpg

    http://i2.listal.com/image/2619366/600full-joe-perry.jpg

    Chyba, że jakieś inne wpadną Ci w oko :P

    ☯ Ewentualny cytat: myślę, że bez sensu psuć to cytatem

    ☯ Kontakt: jadedperry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: źródlana kostucha
    2. Adres bloga: kroniki-adeonii.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogółem chciałabym, żeby był to szablon zimowy, ale nie świąteczny, tylko taki bardziej do opowiadania i nie powinno być na nim postaci. Jeśli jest możliwość, to najbardziej pasowałby taki z Jackiem Frostem i Elsą, lub przynajmniej bajkowy, ale z innych też się ucieszę :>
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Jeszcze będziesz się z tego śmiać" lub "Myślałem, że nie ma kogoś takiego, jak ja. Myliłem się."
    6. Inne uwagi: Wolałabym, żeby po bokach nie było za dużo gadżetów
    7. Kontakt: nikolaz@o2.pl
    Będę wdzięczna :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna uwaga - strony prosiłabym po boku

      Usuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://klatwa-mroku.blogspot.com
    3.Koncepcja: zależy mi, by na szablonie pojawiła się Willa Holland, kolorystyka jaka będzie pasować, ale najlepiej żeby był to ciemny (ale nie za ciemny) fiolet albo turkus, układ najlepiej taki jak tutaj http://freyamavor.deviantart.com/art/968-435754664
    4.Ewentualne zdjęcia: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130305205936/tvdatabase/images/4/41/Willa_Holland.jpg,
    http://www.beautifullife.info/wp-content/uploads/2013/03/01/16.jpg,
    http://static.polityka.pl/_resource/res/path/ba/46/ba469952-3477-4233-b3ac-fa7baa713417_830x830,
    Wybrałam takie zdjęcia, ale jeśli któreś nie będzie pasować możesz je zmienić albo dodać coś od siebie
    5.Ewentualny cytat: Gdy przeznaczenie zechce nas odnaleźć,
    żadna klątwa nie stanie mu na drodze.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: marzycielka451@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga:http://aparecjum.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Opowiadanie na blogu będzie nawiązywało tematycznie do HP i obracało się będzie szczególnie w kręgach ślizgońskich, toteż zależałoby mi na odcieniach zieleni. Nie chciałabym, aby w szablonie pojawiły się postacie kojarzone z filmem. Może to być motyw zamku. Raczej prosiłabym o unikanie wstawiania jakichkolwiek postaci :)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Objawiam nie Twą twarz, ale Twego serca pragnienia."
    6.Inne uwagi: Zależy mi, aby znalazły się tam podstrony umieszczone z boku jako menu a nie na górze.
    7.Kontakt: nergo.rumba@gmail.com GG niestety nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej notce moimi faworytami są: 1092, 1093 <3. Pierwszy, bo od Adrianny xD. Nie no, a tak serio, bo jest po prostu śliczny. Fajna kolorystyka, układ itd, a kolejny, bo tak ^^. Ogólnie szablony bardzo ładne. Nie umiem się dziś rozpisać, wybacz. Święta mnie psują :[.
    Gupie święta. Nie, nie, nie, nie. Nawet z komentarza nie jestem zadowolona. Od początku.
    1091- Całkiem spoko, ale nie w moim typie. Podobają mi się te hmm... iskropodobnebłyskawice po bokach.
    1092 - Mój faworycik <3. Nie opisuję, bo brak mi słów na niego <3.
    1093 - Też mi się bardzo podoba. Te wiszące lampy w tle są fajnie dobrane, a zdjęcia fajnie rozmieszczone. Wysuwane - dobry pomysł :D.
    1094 - Użyłaś tych samych lamp co w 1093 xD. Fajne tło, kolorystyka, tylko właśnie gdyby nagłówek nie był w tym kwadraciku ( nie znam słownictwa związanego z szablonami, więc mam nadzieję, że choć w najmniejszy sposób ogarniesz co chcę przekazać ).
    1095 - Super! Łał, takie szablony to jedne z moich ulubionych ;3
    No, już lepiej. I tak nie umiem komentować szablonów :c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twój komentarz do szablonów jest o niebo lepszy od mojego komentarza do szablonów. Ja serio jestem w tym do bani bo jestem za miła na to :c

      Usuń
  14. 1.Hasło: Źródlana kostucha2.Adres bloga: http://give-me-your-heart-and-your-soul.blogspot.com/3.Koncepcja: ogólnie żeby bylo tak bardziej czarno biało ( tak mrocznie ) i jakis np czerwony dodatek . i chciałabym żeby znalazly sie tam postacie Ashley Benson i Chace Ceawford.4.Ewentualne zdjęcia:http://25.media.tumblr.com/b7cece3b4d21e5d848a9b2795c01c592/tumblr_mm4rq95upz1qj6bp2o2_250.pnghttp://www.944.com/944/blog/images/chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list.jpg?url=chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list&type=bloghttp://www.google.pl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftapety.joe.pl%2Fna-pulpit%2Fwojskowe%2Fbron%2Fpistolet-na-czarnym-plotnie%2F&h=0&w=0&tbnid=C8Ya21bFn9jZAM&zoom=1&tbnh=194&tbnw=259&docid=eGzrpfzQ8_qd4M&tbm=isch&ei=V-tQU8q5H4ay0QW4lYCYCw&ved=0CAUQsCUoAQi jakis zamek jeszcze . ale jak ci nie będzie pasowac to użyj innych zdj.5.Ewentualny cytat: Give me your heart and your soul6.Inne uwagi: -7.Kontakt: carmen.story16@gmail.comz góry dzięki.ps. długo już szukam kogoś kto zrobi mi ten szablon i byłabym baaardzo wdzięczna gdybyś przyjęła moje zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://one-pain.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Postacie: Nina Dobrev i Louis Tomlinson; Kolor: szary, czarny; Układ: lewo kolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdjęcie Niny - http://ninadobrevstuff.com/photos/albums/userpics/10001/019~14.jpg Co do Louis'a, nie wybrałyśmy konkretnego, zdajemy się na Ciebie :)
    5.Ewentualny cytat: "Jeśli coś jest łatwo znaleźć, nie warto tego szukać."
    6.Inne uwagi: Nagłówek u góry, strony z boku.
    7.Kontakt: E-mail - mosiaa19@gmail.com GG - 50243526

    OdpowiedzUsuń
  16. E tam, tytuł jak tytuł, i tak te wasze są znacznie oryginalniejsze niż na niektórych szabloniarniach, które ostatnio przeglądałam :D Acz faktycznie, szkoda, że białe, a nie czarne XD Piosenki nie znam, ale akurat słucham czegoś genialnego i szkoda mi było wyłączać na rzecz czegoś, czego nie znam. A był to metal? Bo jak nie, to nie żałuję wyboru XD
    O, Gra o Tron? ;> Opowiesz o tym coś więcej? xD A tosty zawsze spoko, więc na zaś życzę smacznego ^^
    NIE ŻYCZ MI POWODZENIA NA MATURACH!!! JESZCZE NIE TERAZ!!! JESZCZE JEST CZAS, JESZCZE SIĘ WSZYSTKIEGO NAUCZĘ!!!!! O.O
    Ok, zajmijmy się czymś nieco przyjemniejszym, mianowicie szablonami.
    1091 - czy to jest Selena Gomez? Łeh. Heh, te czarne ramki są bardzo fajne, podobają mi się. No i kolumna niczym ninja wystająca z sufitu ;3 Kocham coś takiego. Ogólnie bardzo ładny szablon, naprawdę nie ma się czego czepić, a że raczej nie jest on zbyt... eee... rozbudowany, to i rozpisywać się nie ma nad czym. Fajne są te wzorki otaczające nagłówek (kit, że to część nagłówka - wiesz, o co mi chodzi!), bo bez nich lewa struna byłaby troszku pustawa. Takie wzorki naprawdę pasują wszędzie i są bardzo przydatnym i przyjemnym dla oka uzupełnieniem. Także brawo. No i oczywiście kolorki - jak dla mnie bosko ;3
    1092 - o,znowu... hm, w zasadzie widać podobieństwo jakie takie między tymi dwoma szablonami, bo w obu nie było jakichś wariacji, ale to mniejsza. W obu kolumna, miejsce na tekst itp. są przezroczyste, a i barwy są mniej więcej takie same, podobnie zresztą jak klimat. Fajnie wykombinowałaś z cytatem, nie powiem! Ej, czy Hermiooo...na... jest między Draco a Fredem? Niech wybierze Freda :c W takich szablonach niedobre jest to, że niby to są szablony potterowskie, a jednak na zdjęciach widzimy jedynie aktorów, nie postaci z książki (a raczej filmu). No, ale mniejsza. Mi tam się bardzo podoba, podobnie jak poprzedni ;)
    1093 - o, jest coś innego, acz tekst dalej jest na przezroczystym czymś. I dobrze, bo podoba mi się taki efekt. Hm, kolorki sprawiają, że dopiero po chwili dojrzałam, że kolumna nie jest złączona z tekstem, że są oddzielone, a, co więcej, kolumna i tło mają inne kolory. Ale to przez to, że mi światło dnia w monitor wali xD I tak myślę, że właśnie fajnie by wyglądało to, o czym mówię - żeby kolumna była złączona i żeby tło pod nią miało to samo tło, żeby w sumie ta prawa strona stała się taką jedną całością. Ale to tylko takie moje bredzenie. O, widzę zabawę kodami - bardzo słusznie! O, znajome lampki po lewej! :D Wybacz, tyle szablonów tu widziałam (w zasadzie dokładnie wszystkie), że już rozpoznaję pewne elementy XD Nie no, cytat też fajny, ale twój podpis pod postem się ukrył, a nie powinien, bo przez to można przeoczyć autora, a to się wiązać może z różnymi nieprzyjemnościami. Ale i tak jest super c;
    1094 - mmm, a ja kocham ten nagłówek razem z tobą :3 A to dlatego, że jest na nim dużo wszystkiego, taki misz masz, a ja takie lubię. I ZNOWU LAMPY :D Zaaraz, ale tam dużo światła: lampy, świece, a nawet błyskawice są! xD Ogólnie szablon bardzo fajny, bo świetnie moim zdaniem z kolorystyką trafiłaś. Tło pasuje do nagłówka i ramek, no, generalnie wszystkie elementy do siebie pasują. Podoba mi się, że między ramką z tekstem a nagłówkiem walnęłaś, niczym wolne strzelce, podstrony. Naprawdę brawo za to ode mnie. Bardzo fajny szablon ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1095 - a co to jest to... coś tam, jakaś premiera, hm? xD Napis? Naaapis... Hm, nie jest taki zły, acz chyba lepiej by pasował tam, gdzie się podpisałaś, wiesz? Mniejszymi literami i jakąś ładną, ozdobną czcionką właśnie w tamtym miejscu i byłoby miło. Bo po tej prawej jest trochę mało miejsca, ten napisz wręcz kolesiowi na ramię włazi, a przesunąć go na prawo też nie bardzo, bo będzie wystawało, co najlepiej by nie wyglądało. Ale taj tragicznie, jak pewnie myślisz, nie jest, więc spoko. O, znowu kolumna wystająca z sufitu :3 Hm, taki zielonkawy do brązów...? Ciekawa kombinacja. Ale całkiem nieźle to wygląda. Hm, ta... kremowa biel(?) nie sprawia wrażenia pustej, mimo że całkiem niemało jej tu jest, więc jest ok. A co jak co, ale na pustki to ja mam uczulenie. To może dlatego, że ogólnie szablon jest jasny. Ale jest ok ^^
      O, to wszystkiego spóźnione naj! :D
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. To nic mocnego więc nawet nie włączaj piosenki. Ja jestem bardziej gitarka i słodkie głosiki wybacz. Wiesz, że twoje komentarze to jedne z najlepszych komentarzy na zs? nie boisz się wytknąć błędów, są długie. Jak tu cię nie kochać? Wstyd. Matury już zaraz a ty tutaj udajesz, że co złego to nie ty :c UCZYĆ SIĘ! Dasz radę na pewno więc nawet nie ma co się tutaj wiesz. :D

      Usuń
    3. Jedne z najlepszych? A nie najlepsze? ;cc xDDD
      No ucze się, uczę, ale jak się uczyć, kiedy wpadłam przed momentem na wyśmienity pomysł na opowiadanie? :c

      Usuń
  17. "Przychodzę", bo zobaczyłam fantastyczne miniaturki, które od razu mnie urzekły. Muzyczka super, nazwa... bardzo oryginalna XD Przynajmniej coś innego, taki odbieg od rzeczywistości i popularnych nudnych szabloniarni ;)
    1091 - Oh i proszę! Moja ulubienica - Selena ;) Super się wszystko łączy, ładne zdjęcia wybrałaś. Wpada do oczu ten piorun i świetne napisy. S-U-P-E-R! A rameczka? Jedna z moich ulubionych! <3 Świetnie wyglądają te ramki, jedna jest na dole, druga wychodzi z góry... Pięknie.
    1092 - Ooo... Widzę piękny szablon potterowski! :) I to dla osoby co znam... pominiemy teraz to i zaczniemy mówić o nim. Podoba mi się jego ułożenie. Dmuchawce... czy mi się wydaje, czy to ma kształt diamentu? ^^ Niezłe zdjęcia moich ulubieńców... Ładnie są wybrane... Bardzo dobrze zrobiłaś, że są czarno-białe (chyba, że były, ale nie zwracajmy uwagi...), kolor odjął by im uroku. Napis także ślicznie wykonany. Rameczka też. Pięknie wygląda to, że jest przeźroczysta :)
    1093 - MÓJ FAWORYT! Wiem, że na zamówienie, ale cudo. CUDO po prostu! Świetne jest to wyciągane "menu". Mają piękny kolor, czcionka piękna... A kolor tekstu bardzo dopełnia wszystko. Super jest to, że jak się na jedzie na napis w stronach, to się obraca. Bardzo to lubię :) Super wykonałaś, gdybym mogła od razu bym zabrała do siebie <3
    1094 - spodobały mi się te obramowania. Piękne są. Te strony także super wyglądają pomiędzy nagłówkiem, a tekstem. Nagłówek sam w sobie jest ładny, chociaż dziewczyna na nim tak sobie mi się spodobała. Widać, że się napracowałaś.
    1095 - kolory takie piękne... Ten pistacjowy i biały! <3 Nagłówek wydaje się ciekawy i zachęca czytelnika do czytania. Wszystko bardzo mi się podoba i te wzoreczki w tle... I strony wychodzące z góry... Drugie CUDO! Jednak nie mój faworyt... Niestety, od niego inny bardziej mnie urzekł, ale powtórzę. To też jest CUDO! <3
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chciałabym złożyć zamówienie na szablon ;)
      1.Hasło: Źródlana kostucha.
      2.Adres bloga: http://always-expecto-patronum.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Chciałabym aby wyglądało to magicznie i tajemnicze. Jakieś bajerki i cudeńka bardzo mile widziane ;)
      4.Ewentualne zdjęcia: Na pewno musi być Karen Gillaa, ona wciela się w główną bohaterkę. Poprosiłabym o tajemniczy, zielony pamiętnik. Wiszące w oddali buty, jak gdy powiesili je Lunie Lovegood. Przydałby się patronus zając, przykładowo ten:
      http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2013/269/8/9/rabbit_patronus_by_searii-d6o18z9.png
      Prosiłabym o patronusa wilka.
      http://3.bp.blogspot.com/-YIxoB-4lklo/UkWX82dSt9I/AAAAAAAAAkc/ipUC7u6jNmw/s1600/wolf_patronus_by_shiro_redfield-d63x09t.png
      Przydałyby się coś z eliksirów i czarnej magii.
      http://2.bp.blogspot.com/-BRxVQP6ErkI/T3OBKguRePI/AAAAAAAAAZg/4Hjt-Nfkw-c/s1600/IMG_0199.JPG
      Ewentualnie w oddali Hogwart lub herb Ravenclawu ;) Nie chciałam Ci niczego narzucać, ale te rzeczy są najbardziej istotne ;)
      5.Ewentualny cytat: "Żyjemy, póki ktoś o nas myśli"
      6.Inne uwagi: Poprosiłabym o ciemną kolorystykę :)
      7.Kontakt: E-mail - lilylilelith@gmail.com
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. O zamówieniu nic nie powiem bo ja to lubię tak sobie wszystkie razem przejrzeć. Chociaż mniej więcej wiem ale wiesz robię tutaj napięcie nooo :D a co do 1093 to moje szablony są do pobrania dla wszystkich chyba, że zamawiająca poprosi żeby tak nie było bo potem po tygodniu ktoś zmienia i ja się bardzo bardzo smucę :c

      Usuń
    3. Ja Ci dam napięcie ;) Czekam cierpliwie na rozstrzygnięcie ;)
      Ciekawe... Jeśli jednak chciałabyś moją pracę wybrać to prosiłabym, abym tylko ja miała do niej dostęp pod względem, że założenia na bloga ;) Chyba, że potem był zmieniła :)
      Mój co ja mam nadal mi się podoba i mam go przez... więcej niż miesiąc ;) Gdyby nie to, że zaryzykowałam nadal bym go miała, ale jednak wolę aby mój szablon był nie darmówką x3
      Jeśli mogę ~ jak długo będziesz trzymać w napięciu? :)

      Usuń
    4. Do jutra pewnie :c staram się dodać informację zawsze przed następną notką.

      Usuń
    5. Spoko :) Pewnie jutro zajrzę ;)

      Usuń
    6. Dziękuje za wybranie mnie :) Chciałabym jeszcze dodać coś do *INNE UWAGI* jeśli można. Wczoraj o tym zapomniałam i dopiero teraz mi się przypomniało.
      ~Chciałabym aby na górze ekranu był taki obrazek wiszących trampek. Może być pixelowy. Sznurki by się ciągnęły i na końcu butki. Gdy się by na nie najeżdżało, wysuwałyby się informacje o nowym poście.~
      Czy takie coś byłoby do zrealizowania? :)

      Usuń
    7. sypnę tutaj cytatem Fejfuni : WAAAAT????!!! Musisz mi to jakoś wytłumaczyć moze obrazeczkiem czy coś bo nie ogarniam.

      Usuń
    8. Nie wiem, czy takie coś w ogóle można wyczynić, a moja wyobraźnia jest bujna, więc oczywiście możemy to pominąć...
      *Przykładem są te oto buty, którym dorysowałam sznurówki.
      http://imagizer.imageshack.us/a/img835/3489/p3a0.png
      Teraz wszystko jest pokazane na tych obrazkach.
      http://imageshack.com/a/img838/8785/0itl.png
      http://imageshack.com/a/img845/5669/epgg.png
      http://imageshack.com/a/img836/7647/e610.png
      http://imageshack.com/a/img841/9568/4w03.png
      http://imageshack.com/a/img835/2378/gjjp.png
      Kiedyś widziałam takie coś z wyciąganym menu i wyglądało bardzo ciekawie. Jeśli jednak nie rozumiesz lub nie wiesz jak to zrobić, możemy to pominąć ~ to był tylko pomysł :)*

      Usuń
  18. Piszę ponieważ chciałam zamówić szablon
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://ceipyzrks.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciała bym, żeby zdjęcia z tego linku http://ceipyzrks.blogspot.com/p/blog-page.html wszystkie były jakoś połączone ze sobą układ dwu kolumnowy kolory jasne.
    4.Ewentualne zdjęcia: Tak jak już podawałam wcześniej http://ceipyzrks.blogspot.com/p/blog-page.html
    5.Ewentualny cytat: "Nadzieja rodzi się pierwsza, a gaśnie ostatnia.."
    6.Inne uwagi: -----
    7.Kontakt: E-mail - gruchomska@onet.pl GG - 35742464
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, to ten. Prawie pierwsza ^^ (zresztą jak zwykle)
    Cieszę się, że dodałaś notkę. Już się biorę do oglądania tych cudeniek!
    Szablon 1- Bardzo fajnie ci wyszedł, mimo iż ja nie przepadam za czarnymi szablonami ten jest naprawdę dobry. Podobają mi się tutaj kody css i kolumna bardzo fajnie wyszła. Hah, a ja już się namyślałam (co jest na ramieniu tego faceta?)
    2 szablon- Śliiczne! Taka była moja pierwsza reakcja, co ja tu mogę więcej powiedzieć. Świetny napis na szablonie.
    3 szablon- Też cudeńko! W sumie twoje wszystkie szablony takie są, fajnie że zrobiłaś wysuwanie obs. Jednak ta czerń mnie dobija, całe szczęście że wiele ludzi ten kolor uwielbia.
    4 szablon- Jak tylko go zobaczyłam to pomyślałam "Faworyt" Jest po prostu cudny, idelanie trafiłaś w moje gusta! Kody, grafika wszystko! Świetne!
    5 szablon- Aaaa! No nie wierzę! Dylan! Znaczy Stiles! A nie wiem, uwielbiam go♥ Kocham cię za ten szablon. Śliczne kody i napis bardzo ładnie wyszedł. :**Drugi ulubieniec z tej notki.

    Czekam na kolejne notki, może znów będę marzyć o tym moim pierwszym komku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość moją masz za Dylana. <3 Dylan najlepszy super świetny och! I na 1 szablonie ja też nie mogłam ogarnąć co to na ramieniu tego gościa! Byłam pewna, że coś mi się źle machnęło. A tu psikus i już tak było.

      Usuń
  20. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon :)
    1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: http://youllbemybaby-fanfiction.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby były to szczególnie ciemne kolory, może troszkę fioletowego. Na pewno musi być tutaj Jade Thirlwall i Harry Styles, bo to główni bohaterowie, i prosiłabym, żeby jeszcze było gdzieś tam zdjęcie Ashtona Irwina. :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://static.tumblr.com/130c26e768a3a83354b4bd034e7a093b/hvotobc/sufn0sp9d/tumblr_static_jade-jade-thirlwall-32209564-500-549.jpg
    - http://4.bp.blogspot.com/-AHyuHToOaGE/Ujmi9rIierI/AAAAAAAAAGM/NZRha4Dy3OE/s1600/tumblr_mm6z5dO0fE1rxvqico1_500.jpg
    - http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/42/4c/f2/424cf22a9dc16f3d6f7267fa48ba8fa8.jpg
    5. Ewentualny cytat: "You'll be my, baby"
    6. Inne uwagi: Tylko to, że ciemna kolorystyka :)
    7. Kontakt:
    e-mail - madzik12g@o2.pl
    GG - 39494505

    Byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś wykonała dla mnie ten szablon :)
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chciałabym zamówić szablon ;)
    1. Źródlana kostucha
    2. http://welcome-to-las-vegas.blogspot.com
    3. Jeżeli chodzi o układ to coś w stylu http://freyamavor.deviantart.com/art/1055-439317090?q=gallery%3AFreyaMavor&qo=1 jeśli się da, kolorystyka raczej ciemna, no i w nagłówku poprosiłabym albo o połączenie znaku Las Vegas z może jakimś obrazem tego miasta nocą, albo jakimś barem, klubem, może jakaś slejka tego wszystkiego? Generalnie chciałabym żeby było na tym przedstawione Las Vegas w tej mroczniejszej wersji, blog jest w tematyce fantasy, mamy wampiry, wilkołaki, żywiołaki, zmiennokształtnych, czarownice i ludzi (może to też jakoś wpadnie Ci włączyć w ten szablon), wszystko dzieje się w barze z elementami klubu i kasyna, więc może jakieś właśnie kasyno, broń, jakaś krew? Na dobrą sprawę wedle wyobraźni :)
    4. Nie daję konkretnych obrazków, bo nic dobrego nie posiadam...
    5. Gdyby nie było zawartego tego "znaku" Vegas, mam na myśli to: http://www.curbingcars.com/wp-content/uploads/2014/03/dentist-las-vegas-nv21.jpg to jako cytat może być "Welcome to fabulous Las Vegas"
    6. -
    7. superboom546@gmail.com

    Wiem, że każdy bardzo chce żebyś to akurat jego szablon wykonała i powtarzam się, ale miło by mi było gdybyś zrobiła go dla mnie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na życzenia świąteczne za późno i urodzinowe też :(
    Mimo wszystko, trochę spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA ADRIANNY! ;) Nie znamy się, ale to nic :)

    I teraz szablon.
    Nie wiem jak Ci dziękować, bo szablon jest prześliczny, są ciemne barwy i ma moc! Oj ma! Mnie takie szablony kupują, taki chciałam, dziękuję! xx
    Nie mam się do czego przyczepić. Napisy *-* jak dobrze, że one tam są i świetnie pasują. Po prostu mogę powiedzieć "just takes my breath away"
    Jak dla mnie całość się świetnie prezentuje :D
    Muszę iść ochłonąć i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi lepiej i nawet szablon już mam na blogu, więc coś dopiszę :D
      Mój szablon i tak uważam za najpiękniejszy z całej notki. Muzyka piękna, bardzo mi się spodobała.
      1092- Szablon z Emmą Watson też mi się bardzo spodobał, pewnie przez kolorystykę, czarno-biały, ale jasny :)
      1093- Nie czarno-biały, ale jednak ciemny i z wysuwanym elementem, co mnie osobiście urzeka xD
      1094- Co do szablonu z Lily Collins, za nią nie przepadam, ale szablon to co innego, jest całkiem lekki i taki... uporządkowany.
      1095- Kaya Scodelario, no jej to naprawdę nie lubię :D ale szablon lekki, w bardzo jasnych barwach i ogólnie przyjemny :)
      Nie wiem kompletnie co tu piszę, jakieś swoje wymysły, ale ujdzie, wyraziłam swoje zdanie. Żaden ze mnie ekspert :D

      Usuń
    2. Cześć, jestem Ada :)
      Już się znamy ^_^ Dziękuję <3

      Usuń
  23. Mam nadzieję że pozytywnie rozpatrzysz prośbę o szablon na mojego bloga :D

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://all-you-need-is-honest-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Z układem bloga zdaję się na twoją wyobraźnie :D A co do kolorów, może fajnie wyglądałby ecru z takim bordowym ? ^^ Tło jakie tam sobie chcesz :D
    4. Ewentualne zdjęcia:
    ~ http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2012/07/Ross-Lynch-R5-Out-To-Eat.jpg
    ~ http://4.bp.blogspot.com/-tjlA_NYx4ck/UjNJVzUq3sI/AAAAAAAADfU/noq4oEDutJw/s640/tumblr_mszsj2je1N1rti9ojo6_1280.jpg


    I tu masz zdjęcia głównej bohaterki, ale chodzi o to żeby nie było widac jej twarzy :) I mogłabym prosić żeby ona znajdowała się na środku ? ^^
    Mam tu kilka tych zdjęć :D Wybierz te, które będzie Ci odpowiadało :D
    ~ http://pu.i.wp.pl/k,NzcxMDM3NzYsNDk5MDUwNTU=,f,532686_tumblr_lmctijaUCc1qb_medium.jpg
    ~ http://pu.i.wp.pl/k,NzcxMDM3NzYsNDk5MDUwNTU=,f,416579_tumblr_lhnabz0z2B1qb_medium.jpg
    ~ http://pu.i.wp.pl/k,NzcxMDM3NzYsNDk5MDUwNTU=,f,403692_tumblr_lmgq3o6SkA1qh_big.jpg

    5. Ewentualny cytat: Love is when true, when we do not know why.
    6. Inne uwagi: Zdaję sie na Ciebie :)
    7. Kontakt: natali700@interia.pl GG: 48220010



    Jeżeli chodzi o szablony powyżej to są piękne <3 Masz talent :) Ogólnie podobają mi się kolorki i układy też są niezłe :>


    Pozdrawiam
    ~ Sza nulla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeśli chodzi o kolory to daj jakieś inne, które będą Ci pasować :)

      Usuń
  24. Chciałam pobrać 1093, zapisałam się w "Pobraniach", ściągnęłam plik i patrzę, a jest tam tylko ten plik co go trzeba wgrać według instrukcji obrazkowej i podgląd. Nie ma ani instrukcji, ani instrukcji obrazkowej, ani nagłówka. Bez tych pierwszych jeszcze bym sobie poradziła, ale nagłówek by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie! Przepraszam, nie zauważyłam, że wystarczy wgrać tamten plik, a nagłówek jakoś magicznie już jest ^^

      Usuń