g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.04.2014

[1096-1100] Got an angel on my shoulder and Mephistopheles


Nie wspomnę nic o egzaminach, ale życzę powodzenia wszystkim piszącym. Oby matma była łatwa, na ścisłych nie było przewagi fizyki, a na polskim opowiadania! U mnie wiosna, spodnie się zapinają, koszulki pasują, szlauf z wodą zaliczony, czyli obyło się bez uszczerbku na zdrowiu! A jak u was? Idę obejrzeć jeszcze jeden odcinek Teen Wolf, który oglądałam zamiast się uczyć. Jestem już w 3 sezonie na 5 odcinku. Sajlens powiedziała, że szaleję ;)




http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1096-by-FAITH-449329311?ga_submit_new=10%253A1398170140 

Podoba mi się, ale jest jedno "ale". Kiedy wytarłam tą blachę za Willą to ten szablon po prostu nie wyglądał. To dziwne, że taki mały szczegół zmienia wszystko. Dlatego też blacha została, ale nie kłuje to strasznie w oczyska, nie? Rajniuś powiedział, że nie psuje :)

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1097-by-FAITH-449330948?ga_submit_new=10%253A1398170623

Wyszedł taki inny, ale również mi się podoba. Coraz częściej mam takie sytuacje, że nie mogę dać dużo stocków, bo wygląda na za bardzo zapchany, ale to chyba przez tekstury. Była wersja zielona, ale Sajlens hejtuje zieleń, więc nie ma :c


Szablon z mojej podstrony, bo już mi się znudził i niedługo zmienię na jakiś ekstra minimalistyczny. O ile mi wyjdzie. Jestem do niego przywiązana, więc nie spaprać mi go! Właściwie to wszystkich moich szablonów nie można spaprać ;c

http://victims-from-eden.blogspot.com/

Szablon nie jest do pobrania, ponieważ widnieje on na moim prywatnym blogu, na którym jeszcze nic nie ma, ale będzie. Musiałam się pochwalić! Po kilknięciu się nie niego przeniesiecie. Fajowe kółeczka, nie? Sajlens się nie podobały ;< Pocieszmy się za to paczadełkami Enzo, czy Michaelem - jak kto woli! 

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1100-449414527?ga_submit_new=10%253A1398201060

O jaka ładna, okrągła liczba mi się trafiła! Miałam 9 wersji kolorystycznych, ale Rajne razem z Sajelns zgodnie stwierdziły, że ta będzie najlepsza, więc do nich proszę kierować skargi. Co do podglądu - u mnie są rozsunięte kolumny, ale Rajniuś ustawiała u siebie i mówiła, że dobrze, więc możemy jej zaufać, prawda?
Nadaje się na 1100 szablon, czy nie? :)

~*~

Niestety już muszę kończyć, bo jutro pobudka koło 7 i nie zwlekę się z łóżka. Trzymać za mnie kciuki od 9 i nie puszczać do 12:30! W czwartek zaciskajcie najmocniej, bo matma i ścisłe ♥

~*~

Zaszaleję: wybiorę kilka zamówień! 

~*~

Notka z dedykacją dla... mnie! Tak serio to dla Sajlens i Rajne, bo się obrażą, kurczaczki jedne ♥ 

~*~

Pozdrowionka i dobranoc/dzień dobry!

Faith ♥

EDIT
Wybrałam zamówienia od: Sylwii(jeśli w ciągu 2 dni wstawisz button to przyjmuję, a jeśli nie to niestety ;c), Wounded i Dusia.

44 komentarze:

  1. Omg, szablon z Enzo! *,* Zazdro :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama sobie go zazdroszczę, choć teraz jak patrzę to nie jestem do końca przekonana.

      Usuń
  2. Zaklepuje drugie miejsce za Rajne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham cię ♥ zaklepałaś za mnie miejsce ♥ Jesteś dla mnie za dobra ♥

      Usuń
  3. Kocham Cię za ten szablon z Enzo *-* Nie mogę się na niego napatrzyć *o*
    Najbardziej podoba mi się 1099 i 1100 to chyba przez ten CSS. Podoba mi się taki :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie :c
      Hasło: Źródlana kostucha.
      Adres bloga: http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/
      Koncepcja: Na szablonie miałby się znajdować Harry Styles (nie zauważyłam na twojej podstronie żadnych ograniczeń co do wykonywania szablonów o takiej tematyce :c). Kolorystyka utrzymana w ciemnych, mrocznych kolorach, a układ trójkolumnowy (jak obecnie) chociaż dwukolumnowym też nie pogardzę :D
      Ewentualne zdjęcia:
      Znalazłam kilka zdjęć które mogłyby się nadać, jednak nie mogłam wybrać najlepszego więc wybór pozostawiam tobie :) W razie czego możesz dać inne zdjęcie byleby nie było zbyt "wesołe" :)

      http://wwatour.files.wordpress.com/2013/11/5.png

      http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20140106163118/degrassi/images/5/54/Harry-styles-1377797482.jpg

      http://24.media.tumblr.com/8b76edeaeb2627a772376ab0a93a5d17/tumblr_min7z9yg8q1s1niioo4_1280.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-46kSQWDQuu8/USikXygoh5I/AAAAAAAAcJA/kOExaT_qjZY/s1600/535463_464998586888395_197776354_n.jpg (to samo zdjęcie tylko w wersji kolorowej)

      http://www.shineon-media.com/wp-content/gallery/one-direction-trekstock/trekstock-6.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-9GOlCuFXR7E/UZJT2HdaUvI/AAAAAAAAAEQ/DIqsMNocKhc/s1600/tumblr_static_tumblr_ml3nvh1mdi1reskqio1_500.jpg

      http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Hazza-harry-styles-33163818-500-600.png

      http://s8.favim.com/orig/72/1d-dark-harry-styles-liam-payne-Favim.com-710393.jpg

      http://4.bp.blogspot.com/-rVxI1rurh20/Uo6GHVK6BMI/AAAAAAAAAUU/ymcl0cloMIA/s1600/tumblr_mwmhl0JnrX1rvv4bko3_1280.jpg

      Ewentualny cytat: Unmasked
      Możesz też dodać jakiś cytat dla lepszego efektu :)
      Inne uwagi: brak :c
      Kontakt: email: s.ciaston@poczta.fm GG: 48072996

      Usuń
    2. ah i powodzenia na egzaminach, ja już mam to na szczęście za sobą :)

      Usuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: kroniki-adeonii.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogółem chciałabym, żeby był to szablon zimowy, ale nie świąteczny, tylko taki bardziej do opowiadania i nie powinno być na nim postaci. Najlepiej byłoby, jakby był to szablon bajkowy,
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Myślałem, że moim przeznaczeniem jest samotność. Myliłem się."
    6. Inne uwagi: Wolałabym, żeby po bokach nie było za dużo gadżetów, najlepiej tylko strony i opcjonalnie newsy.
    7. Kontakt: nikolaz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam ci powiedzieć że twoje szablony są genialne i naprawdę piękne *.*

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: the-world-is-not-black-and-white.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogólnie, to może być coś tajemniczego. Jeżeli chodzi o kolory szablonu to fajnie by było gdyby dominowała czerń i biel, ale żeby tło było w innym kolorze (ale tak naprawdę na kolorach aż tak bardzo mi nie zależy). Nie wiem jaki projekt przyjdzie ci do głowy, ale główna bohaterka ma brązowe włosy i suuuper do niej pasuje dziewczyna z szablonu 85. Ew. mogą się też pojawiać skrzydła (takie anioła), ale to naprawdę ewentualnie. Z resztą… zdaje się na ciebie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: ---------
    5. Ewentualny cytat: „I never meant to fall for you but I
    Was buried underneath and
    All that I could see was white”. Oczywiście jeżeli ci nie będzie pasować do koncepcji, to cytat nie musi być
    6. Inne uwagi: Ważne dla mnie jest żeby nagłówek był na górze strony i żeby szablon był 2 kolumnowy (tekst po lewej) oraz żeby „Nic nie jest takie jakie się wydaje” (tytuł blogu) był dobrze widoczny
    7. Kontakt: osztaborowska@wp.pl

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;) bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przeprasza, ale chciała bym zmienić cytat (jeżeli można :/ )
      "Z ciemności przybędzie
      z jasnością się połączy
      ten trzeci zapomniany na wieki"

      i chciałam też że fajnie by było gdyby ta dziewczyna miała niebieskie oczy i czarne skrzydła... wiem że komplikuje i pewnie zbyt kombinuje, ale to dla mnie ważne

      Usuń
  6. Witaj, chciałabym złożyć zamówienie na szablon.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: aboutreign.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym aby był to szablon z bohaterami serialu Reign. kładem i kolorystyką mógłby być zbliżony do tego szablonu: http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-939-by-FAIhttp://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-939-by-FAITH-430872848TH-430872848
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.hdwallpapers.in/walls/reign_tv_series-wide.jpg
    https://d1mxyp5ceukbya.cloudfront.net/images/reign-season-premiere.jpg
    http://iv1.lisimg.com/image/6627453/600full-.jpg
    http://images.tvfanatic.com/iu/t_full/v1392322207/reign-promo-poster.png
    5. Ewentualny cytat: Long may she Reign
    6. Inne uwagi: W ogólnej kwestii wyglądu szablonu zdaję się na ciebie :)
    7. Kontakt: ssylviaaaaa@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko wstawisz button na Zaczarowane to oczywiście, że przyjmę :)

      Usuń
    2. Przepraszam ale kompletnie zapomniałam o buttonie. Już wstawiony. Dziękuje za przyjęcie zamówienia. Już nie mogę się go doczekać :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://screaming-demon-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym aby jednak był on w ciemnych kolorach bądź o szarym odcieniu [poprostu moroczny] .Dokładny układ pozostawiam tobie ;) Chcę aby na szablonie znalazła się Candice Accola
    4.Ewentualne zdjęcia: - brak :c
    5.Ewentualny cytat: „I'm scared to get close and I hate being alone.I long for that feeling to not feel at all.”
    6.Inne uwagi: proszę żeby nie był jasny,okey? z góry dziękuję ;)
    7.Kontakt: email - storyoflove@o2.pl GG-brak

    OdpowiedzUsuń
  8. One są cudne!!!
    Chciałabym zamówic szablon
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://alwina-proncess-and-legolas-elf.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Z leolasem i Brunhildą z pierściena Nibelungó(nie wiem czy dobrze naspisałam) Kolory kojarzace sie zlasem

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-Gly1nK3rDCs/USnmq4OctGI/AAAAAAAABCI/qgtG8U0Bn8I/s1600/val+2.jpg
    http://img7.imageshack.us/img7/954/71795302.jpg wybierz któreś
    I Legolas
    http://i.pinger.pl/pgr288/3d84a650002b1965505df78b/orlando-bloom-dans-le-role-de-legolas-dans-le-seigneur-des-anneaux-deborah7420100708172250%5B1%5D.jpg lub to też wybierz
    http://walls-world.com/wp-content/uploads/2014/03/The-Hobbit-The-Desolation-of-Smaug-Legolas-Wallpaper-HD.jpg

    5. Ewentualny cytat: nie mam jak chcesz to mozesz wymysleć
    6. Inne uwagi: Nie mam robisz świetne szblony wiec licze na ciebie
    7. Kontakt: Rusherka4116@gmail.com i 49699869 mije GG
    Pierwszy raz zamawiam więc licze,ze przyjmniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;)
    Podobają mi się Twoje szablony. W szczególności ten pierwszy... Thea z Arrow <3. Ten ostatni też mi się podoba, oraz ten, co masz u siebie na blogu, a opowiadanie wydaję się interesujące, uwielbiam kryminały :)
    Dlatego chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie na moje opowiadanie, które chcę reaktywować na początku maja:

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://nowojorskie-tajemnice.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby kolorystyka była ciemna: odcienie czerwieni i czerni, bowiem opowiadanie jest kryminalne. Jeśli chodzi o układ, to chciałabym, by był prawo lub lewo kolumnowy, coś na podobne zasadzie, jak na twoim szablonie 1100. W szablonie chciałbym, aby zawitał Ben Barnes oraz Keira Knightley oraz Nowy Jork.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.sperience.com/wp-content/uploads/2014/03/ben-barnes-wallpaper-253.jpg
    http://24.media.tumblr.com/7ae971da5985a3acdbb61cc887fb038e/tumblr_mhpkeqsSER1rptwp3o1_500.png
    http://smashmaterials.com/wp-content/uploads/2012/04/KEIRA-KNIGHTLEY-HD-28.jpg
    http://www.stars-arena.com/wp-content/uploads/2013/12/Keira-Knightley-13.jpg
    http://www.iceis.pl/nowy-jork/nowy-jork,nowy_jork361px.jpg
    5. Ewentualny cytat: New York City Police Department
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: dusia.blog@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę bez zastanowienia! To idealne zamówienie dla mnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo, bardzo :*

      Usuń
  10. 1096 - Uwielbiam takie ciemne szablony, znaczy w ciemnych kolorach. Wydają się takie mroczne, fantastyczne, a nawet kryminalne... To zdecydowanie mój gust! Poza tym bardzo podoba mi się ta czcionka (chciałam napisać trzcionka, ale to nie moja wina, że dopiero teraz wstałam... Cały tydzień wolny!). Podoba mi się także ta postać, upiększa wygląd nagłówka <3
    1097 - Może i jasne kolory, ale tak dobrze dobrane, że aż mnie urzekły. * ciągle czytam to z Lucyferem i gdy przeczytam imię "Zoey", to od razu kojarzy mi się z Zoey z Domu Nocy c; * Ten złoty kolor w nagłówku dodaje uroku szablonowi i nie mogę się napatrzeć! Na początku nie podobał mi się ten ciemny fiolet, ale gdy się lepiej przyjrzałam, to stwierdziłam, że pasuje, to do wyglądu szablonu, więc jest fajny i polubiłam fioletowy :D
    1098 - Widziałam go raz, kiedy wchodziłam żeby przeczytać sobie trochę o Tobie ;) Strasznie mi się spodobał! Ten mrok, ta tajemniczość... Cholernie mnie to zafascynowało *-* Do tego ten czerwony, który od razu kojarzy mi się z krwią i z Gryffindorem ( krew - bezsprzecznie Wampiry, czyli coś co mnie fascynuje, a Gryffindor - bezsprzecznie nie znoszę tego domu, czyli coś czego nie lubię. Z jednego powodu uwielbiam ten kolor, a z drugiego nie znoszę ;p). I te trzy zdjęcia postaci też pokazują jak fantastyczny jest ten szablon <3
    1099 - Świetne te kółeczka, a jego paczadełka *-* Czuję się jakby on na mnie paczał... To jest przerażające, ale i miłe :3 Kolory są gitaśne (jest takie słowo? ;o), ale urzekły mnie zdecydowanie postacie i ten napis w nagłówku. Oooo! I te szachy i miasto tak świetnie się razem komponują... :D Świetny jest ten szablon :*
    1100 - O Matulu! Jakiż on świetny! *-* <3 Oczywiście, że się nadaje :D Chociaż... Taki trochę smutnawy, ale to mi nie przeszkadza, bo ja też jestem trochę smutna xD Nie! To jest taki trochę zamyślony? Tak, tak, a wiesz skąd to wiem? Jak gapię się na tą dziewczynę z szablonu, to nie wiem czy jest jej przykro, czy jest smutna, czy zamyślona. Może to wszystko na raz? :D Ech, te moje przemyślenia... I tylko Ci notkę zaśmiecam moim ględzeniem! Kolory, kolory, kolory! Sajl, Raj. Juuuż was lubię <3 Te kolory są zajebiste! Czy ja już pisałam, że lubię delikatny mrok? Nie? O cholerka! No to teraz już wiecie :D Ale wiedz Faj ( jak ja uwielbiam skracać imiona! c; ), że uwieeeeeelbiam ten szablon <33
    Ten mój komentarz, to tylko kupa hipogryfowego łajna, ale też miłe słowa, więc może Ci się podoba? c: Komentowałam tą nocię i oglądałam TVD *nagrałam sb na siódemce, chociaż to już oglądałam, ale warto wrócić do tamtych czasów*, więc przepraszam jeśli ten komentarz nie oddaje mnie w całości :P Ale tak odbiegając od tematu, to... Się poryczałam kiedy, Matt żegnał się z Vicky i kiedy Klaus kazał zapomnieć Stefanowi. Może i jestem całym moim serduchem z Deleną, ale nie powiem, że to mnie wcale nie wzruszyło. Ale cholernie i to strasznie mnie to doprowadziło do łez i pamiętam jeszcze, gdy oglądałam ten odcinek prędzej jedne dwa słowa, które do teraz siedzą mi we łbie "Naprawiłem go...". Dobra koniec, Zgredku!! :D Chcę Ci tylko powiedzieć, że strasznie podobają mi się te szablony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Hasło: Źródlana Kostucha i Faj jest super :*
      - Adres: http://huncwoci-huncwotki.blogspot.com/
      - Koncepcja: Układ jaki tylko chcesz. Kolorystyka wesołe, ale tajemnicze i zmysłowe kolory. Fajnie gdyby panowała tu ogólna zabawa, ale jak w kolorach to blog, w którym jest "trochę" namiętności. Czyli: jakaś całująca się para (tylko by nie było widać twarzy), Ognista Whisky, jak blog o Huncwotach, to obowiązkowo Mapa Huncwotów, kieliszki z winem, Fasolki Wszystkich Smaków, gwiaździste niebo z księżycem w pełni, może nawet sowa. W skrócie: ma być dużo luzu, zabawy, ale także namiętności i ciutek erotyzmu.
      - Ewentualny cytat: True love is not desire body, but a gust of heart. (Prawdziwa miłość nie jest pragnieniem ciała, a porywem serca)
      In love two freedoms combine the into one sweet captivity... (W miłości dwie wolności łączą w jedną słodką niewolę ...). Wybierz, który wolisz i jak Ci pasuje, a jeśli chcesz, to wybierz co tylko chcesz :D
      - Kontakt:
      GG: 50148793
      E-mail: panna-zgredkowa@wp.pl
      E-mail: martyna___chmielecka@wp.pl
      Ask.fm: http://ask.fm/ksiezniczkaskrzatow

      Weny twórczej i pozdrawiam serdecznie całą załogę ;*
      Panna Zgredkowa
      -------------------------
      Button już dodałam, bo mam od was tymczasowy szablon c;

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zdążyłam przed Tobą i pomyśleć, że zawdzięczam to dyrektorowi :D

      Usuń
    2. Z polskiego tylko 2 punkty straciłam na zamkniętych *-*
      A z historii i WoS-u, których nienawidzę, mam na pewno 21 punktów *-*

      Usuń
    3. Jejku, to się cieszę i za was wszystkie trzymałam kciuki i nadal lekko podtrzymuję te palce *-*
      Hahaha, ja dopiero będę miała testy za dwa lata, a teraz caluteńki tydzień wolnego i pół tygodnia Twojej męki xDD

      Usuń
    4. Wreszcie komentuję :3 Szalejecie z tymi notkami! Mam 3 zaległe. Ugh :<

      1096 - podoba mi się kolor tła :D Układ też mi się podoba. To, że od środka są ostre zakończenia, a od zewnątrz łagodne jest bardzo ładne :) Cytat wygląda świetnie <3 Jedyne, co mi dziwnie nie pasuje, to te "schody" (bo ni wiem, co to jest, mój mózg nie ogarnia tak trudnych kształtów XD) w połączeniu z budynkiem. Nie wiem czemu, to mnie trochę razi

      1097 - ten jest świetny i nie mam nic do zarzucenia, w ogóle, szkoda, że nie mam miliona blogów, bo bym go gdzieś dała, ale nie mam gdzi XD

      1098 - grafika jest wspaniała *_* Układ świetny, wyróżnienia tytułów również genialne :D

      1099 - ten jest świetny :D

      1100 - mój faworyt! Zdecydowanie najlepszy szablon z całej notki :) Gratuluję Ci, że to do Ciebie należał taki okrągły szablon :D

      Usuń
  12. Jak tam poszło na egzaminie? :) Mam nadzieję, że dobrze :D

    Moje faworyty to 1097 (świetnie ten beż z fioletem wyglądają!) i 1100 (kolorystyka świetna) :) u Ciebie ten z kółeczkami też super :D

    Pozdrawiam i przepraszam za mało treściwy komentarz, ale dziś nie mój dzień :d

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Źródlana kostucha2.Adres bloga: http://give-me-your-heart-and-your-soul.blogspot.com/3.Koncepcja: ogólnie żeby bylo tak bardziej czarno biało ( tak mrocznie ) i jakis np czerwony dodatek . i chciałabym żeby znalazly sie tam postacie Ashley Benson i Chace Ceawford.4.Ewentualne zdjęcia:http://25.media.tumblr.com/b7cece3b4d21e5d848a9b2795c01c592/tumblr_mm4rq95upz1qj6bp2o2_250.pnghttp://www.944.com/944/blog/images/chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list.jpg?url=chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list&type=bloghttp://www.google.pl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftapety.joe.pl%2Fna-pulpit%2Fwojskowe%2Fbron%2Fpistolet-na-czarnym-plotnie%2F&h=0&w=0&tbnid=C8Ya21bFn9jZAM&zoom=1&tbnh=194&tbnw=259&docid=eGzrpfzQ8_qd4M&tbm=isch&ei=V-tQU8q5H4ay0QW4lYCYCw&ved=0CAUQsCUoAQi jakis zamek jeszcze . ale jak ci nie będzie pasowac to użyj innych zdj.5.Ewentualny cytat: Give me your heart and your soul6.Inne uwagi: -7.Kontakt: carmen.story16@gmail.comz góry dzięki.ps. długo już szukam kogoś kto zrobi mi ten szablon i byłabym baaardzo wdzięczna gdybyś przyjęła moje zamówienie ;) bardzo bardzo bardzo prooooosze

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam pojęcia, która ale jestem. :c
    1096 - podoba mi się kolorystyka i napis. A no i te wiosenne kwiatuszki bardzo ładnie wkomponowałaś. A blacha bardzo nie rzuca się w oczy ;)
    1097 - Ogólnie szablon jest ładny, ale nie w moim guście. Nie lubię szablonów trzy-kolumnowych (mimo, że sama taki mam u siebie, bo czekam na moje zamówienie :c) Bardzo ładnie wkomponowane te różne elementy wokół pani w sukience.
    1098 - A ten szablonik to już widziałam kiedyś u Ciebie. Podoba mi się napis i kolorystyka.
    1099 - Enzo! <3
    1100 - kolorystyka idealna i dwu-kolumnowy! Podoba mi się i chętnie ukradłabym go, ale nie mam takich możliwości. :c
    Szablony 1096 i 1100 jak dla mnie najśliczniejsze! <3 Moje faworyty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to skomentuje, nie martw się, ale szlag mnie dziś trafi, bo mi się komentarz usunął ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak tam egzaminy? :D No ja wieeeem, nie powinnam się śmiać, sama zaraz mam matury, no ale jednak... jak tam egzaminy? :D Na polskim opowiadanie! Taaa, jasne, ci tamci aż tak kochani nie są. Oni w ogóle nie są kochani.
      Wiosna. Bleh.
      Teen Wolf? To coś disneyowskiego, nie? Słyszałam, ale nie chcę poznawać.
      Szablony!
      1096 - Ajajajaj, ta lewa strona jest naprawdę bardzo ładnie wykonana, ciekawie, zgrabnie, schludnie, uroczo. Cytat umieszczony w bardzo fajnym miejscu i ogólnie dobrze wykonany, no, może gdyby ten żółty kawałek tła po prawej stronie od głowy dziewczyny był jednak fioletowy, byłoby już całkiem bosko, ale i tak jest ok. No więc ja pytam - gdzie uciekła prawa strona? Czemu ją skrzywdziłaś? :c Wygląda to trochę tak, jakby brakło pomysłu, bo lewa strona jest urozmaicona, środek jest, a prawej strony nie ma wcale. No i podpis walnęłaś w dość dziwnym miejscu xD Ale i tak jest ok. Podobają mi się kolumny i to, że są jakby zwrócone w przeciwnych kierunkach. Ogólnie szablon ładny tylko ta pustka, na którą jestem uczulona...
      1097 - to jest naprawdę cholernie świetny szablon! Serio, strasznie mi się podoba! A Sajlens nie słuchaj, ona w ogóle nienawidzi zieleni - przez nią przepiękny szablon Avu (cały zielony) nie trafił tu jako szablon główny, bo Sajlens zaprotestowała i rozpaczam z tego powodu do tej pory :c Zielona wersja też wyglądałaby fajnie, gdyby został fiolet krawędzi kolumn, bo ten fiolet ładnie się wyróżnia na tle innych. Cytat wspaniale wykonany i umiejscowiony, nagłówek idealnie wkomponowuje się w tło! Piękny szablon!
      1098 - CZEMU TEN SZABLON NIE ZOSTAŁ ZALINKOWANY?!!!!?!?!?!?!!?!!?!?!?!??!????!!!!?!? W mordę kopaną!
      Mmm, kojarzę, bardzo dobrze kojarzę ten szablon! Czerń, dość specyficznie wyglądająca czerń, jest po bokach, ale nie jest ona duża, więc wygląda dobrze. Naprawdę, trzeba wiedzieć, ile te pustki może w szablonie być, by go nie zepsuć. Tu jest dobrze, a w tym pierwszym szablonie niekoniecznie. Bardzo mi się podoba... yyy, ej! Co jest?! Chciałam jednocześnie napisać dwie rzeczy i właśnie wtedy zdałam sobie sprawę, że to bez sensu: chodzi o to, że podoba mi się taki podpis, w sensie takie coś wystające po lewej stronie. Widziałam to nieraz i za każdym razem uważałam, że fajnie to wygląda. Po cholerę więc niemal na środku nagłówka widnieje twój podpis i to dość widoczny? Myślałam, że jeden podpis wystarczy ;) A tak to fajna kolorystyka, no i ogólnie podoba mi się szablon c: Acz dwójka na chwilę obecną wymiata!
      1099 - pewnie, że kółeczka są fajne, nie słuchaj gupej Sajlens :c xD Ciekawsze przejawy kodowatości są zaaaawsze spoko :D O ile się z nimi nie przesadzi, ale nie spotkałam się jeszcze z takim przypadkiem. Ten fiolecik jest naprawdę ładnym kolorkiem, świetnie tu wygląda. No i te krawędzie tak ładnie znikające... :D Z cytatami, jak widzę, nie masz problemu, to fajno. O, tym razem podpis w dobrym miejscu walnięty - widoczny, acz nie rzucający się w oczy nie wiadomo jak. No i jest gut c:
      1100 - no fakt, ładna liczba :D Ale czy ten szablon jest godzien... hm, no nie wiem... ewentualnie niech ci będzie... :D A tak poważnie to przeraża mnie... kontrast wręcz między nagłówkiem a tłem po prawej stronie. Ten białawy jest tuż obok brązowego, ale między nimi jest kolosalna różnica i bardzo ja widać. Ogólnie mi się podoba, bo nagłówek bardzo zgrabnie i płynnie wykonany, kolumny też są super, tylko ten cholerny brąz...
      Branoc i powodzenia jutro :D

      Usuń
  16. 1.Źródlana Kostucha
    2.http://akademik-future.blogspot.com/
    3.Opowiadanie jest o studiach 4 istot nadnaturalnych ( wilkołak , wiedźma , tryton , ,,smok '' ) w Anglii , więc proszę o szablon ze znakami charakterystycznymi dla UK : Big Ben , London Eye , czerwone autobusy , koniecznie PAŁAC BUCKINGHAM itd. :) Kolory ? Nie mamy wymogów - wszystko w Twoich rękach (ps. jednak żeby nie było bardzo smutno :) ) Jeżeli to możliwe - proszę o wizerunki bohaterów ;)
    4. Zdjęcia bohaterów - Caroline : http://3.bp.blogspot.com/-0E_QIy7bGjQ/Uuq2AkYSglI/AAAAAAAAACM/Sr8_4NVnh8A/s1600/blondebrunettefashiongirlhairFavim.com131605.jpg
    Alicja : http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/059/1/8/jessica_in_new_york_by_girl-d4rbp9u.jpg

    Valentine : http://akademik-future.blogspot.com/2014/01/valentine-wolf.html

    Alex : http://akademik-future.blogspot.com/2014/01/alexandre-cote.html

    5. ,,Akademik Future '' - w tym miejscu nic nie jest takie , jakie się wydaje '' - Valentine Wolf
    6.brak uwag - liczymy na Cb ;) może jedna - by uwiecznić klimat panujący w Anglii - dodaj odcienie szarości , deszcz lub chmury (wiesz o co chodzi ;) )
    7. kwolniaczyk@wp.pl gg - 48497359

    Liczę na Cb ;) Z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wypadek gdyby zdjęcie Valentina było zbyt małe - kliknijcie w ,,źródło'' po jego zdjęciem http://akademik-future.blogspot.com/2014/01/valentine-wolf.html . :) Dotyczy to także Alexa - by zdjęcie się powiększyło - wystarczy w nie kliknąć :)

      Usuń
  17. Chciałabym zamówić szablon :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://myawesomebooks.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby na nagłówku znalazła się jakaś dziewczyna czytająca książkę, albo coś w tym stylu. W każdym bądz razie żeby było coś z książkami :D
    4.Ewentualne zdjęcia: - brak
    5.Ewentualny cytat: „A reader lives a thousand lives before he dies.
    The man who never reads lives only one."
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: email: mjeziorek5@gmail.com a gg nie mam ;(
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Źródlana kostucha
    2. https://striptease-fanfiction.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Chciałabym aby dominowały kolory : czerń i czerwień. Głównymi postaciami jest Harry Styles i Selena Gomez ;)
    4. Zdjecia : http://data3.whicdn.com/images/104698455/large.jpg i http://data3.whicdn.com/images/99603022/large.jpg lub
    5. cytat - brak
    6, Inne uwagi - zależy mi na tym aby nagłówek był minimalistyczny :)
    7. Kontakt : email - layla7089@gmail.com, gg nie mam ;/
    Proszę i dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://smoke-whiskey-bar.blogspot.com
    3.Koncepcja: Układ taki sam jak mam obecnie (nie znam jego nazwy); kolorystyka - szara, czarno-biała; co ma na nim być- związane z tematyką bloga coś w stylu dym papierosów, Stany zjednoczone lat 50 ubiegłego wieku (drogi międzystanowe). To na pewno. Ewentualnie: dwójka podróżujących (chłopak i dziewczyna) od tyłu, stary fender, stary cadillac. Chciałabym, aby był minimalistyczny i przejrzysty.
    4.Ewentualne zdjęcia: patrzy wyżej
    5.Ewentualny cytat: "How many roads must a man walk down
    Before you call him a man? The answer, my friend, is blowin' in the wind," ~ Bob Dylan
    6.Inne uwagi: Chciałabym, aby szablon był tajemniczy i delikatnie mroczny, acz nie brutalny
    7.Kontakt: alexsis.castel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń