g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.04.2014

[1101-1103 Angels, they fell first but I'm still here.


Ostatnio przypomniałam sobie o tej piosence i jakoś nie chce mi wyjść z głowy... Ale nie mam jej tego za złe, bo w sumie, jest świetna ^^
To już moja druga notka ludziska. Już na wstępie chciałam wam podziękować za tak ciepłe przyjęcie i tyle miłych słów i konstruktywnych rad. Naprawdę się tego nie spodziewałam i pozytywnie zaskoczyłam. Dziś w planie mamy dwa zamówienia i obiecanego wcześniej Assasin's Creeda. Troszkę skromniej niż ostatnio, ale cóż. Szkoła się zaczęła i trzeba było to wszystko jakoś ogarnąć. Na szczęście niedługo szykuje mi się dłuższe wolne (bo majówka i matury i te sprawy), więc znów postaram się zrobić coś kreatywnego i nie obijać się przez ten wolny czas!
Ano i jeszcze... Notka co prawda nie była zapisana w grafiku na stronie głównej, jednak ustalałam wczoraj szczegóły z Avią, także tego... Możecie ją potraktować jako maleńką niespodziankę w trakcie tygodnia ^^ Ale może przejdźmy już do szablonów.
~*~



Zamówienia

Zamówienie jakże magiczne, bo pierwsze jakie wykonałam na Zaczarowanych. Co prawda nie przepadam za pracowaniem ze zdjęciami, a na "Igrzyskach Śmierci" w ogóle się nie znam, jednak sama koncepcja bloga mnie urzekła i wydała się interesująca. Postanowiłam zatem coś z tym zrobić. Nie ma linku do pobrania, bo plik ze wszystkimi potrzebnymi rzeczami przesłałam zamawiającemu już wcześniej.

Podobnie jak poprzednio, zalinkowany jest jedynie podgląd, z tych samych przyczyn co wcześniej. To zamówienie jest doskonałym przykładem tego, że to naprawdę jest zaczarowana szabloniarnia. Jak Polska długa i szeroka, ja już przy drugim zamówieniu trafiłam na osobę z tego samego miasta! *-* Co może nie byłoby takie dziwne, gdybym mieszkała w większym mieście, ale gdzie tam... Obydwie, razem z Madness pochodzimy z malutkiego miasteczka na mazurach, ba... Chodziłyśmy nawet to tej samej podstawówki! c: Zdecydowałam się wykonać to zamówienie też dlatego, że przypomniało i ono o starych dobrych onetowskich czasach, gdzie tego typu blogi były moją codziennością. W sumie myślałam, że ten typ blogów nie przetrwał na blogspocie i na szczęście się pomyliłam.
~*~

Wolne (a właściwie... Wolny)

Tu już mniej powiem... Bo wiecie, nie lubię opowiadać o swoich pracach. Ważne, że jest obiecany Assasin. To co następne? Lol? Skyrim? Alice Madness Returns? A może jakieś anime? Jestem otwarta na propozycję, jak zresztą widzicie~ W ogóle... Podobał mi się ten art w ogóle. Troszkę go pozmieniałam, bo chciałam, żeby przypominał kartę z jakiegoś starego dziennika Leonardo da Vinci, swoją drogą, mojej ulubionej postaci z książki (bo chyba nie wspominałam, ale jeszcze nie miałam okazji pograć w grę ^^")
~*~

I to chyba wszystko na dziś... Wiem, nie jest tego zbyt wiele. Ale zawsze coś! Notkę dedykuję oczywiście mojemu Aniołkowi, która podtrzymywała mnie ostatnio na duchu, jak zwykle zwykle zresztą oraz wszystkim, którzy dawali mi konstruktywne rady odnośnie moich prac.
 ~*~

Przyjmę dwa zamówienia (powiedzmy, że dwa... To dobra cyfra xD"), które sama oczywiście wybiorę.

Edit:
Przyjęłam zamówienia od Panny Zgredkowej, Pauli oraz Nergo Rumby ^^ (taa... Dwa zamówienia... Jasne... xD) Wybaczcie, że tak długo, ale troszeczkę zwlekałam z decyzją...

72 komentarze:

  1. Assasin! ♥ Szablon mi się podoba, kolorystyka jest ładna i mój ukochany dwu kolumnowy układzik! Świetne tło, serio przypomina taką starą kartkę z dziennika. ;)
    Jak dla mnie to następny : SKYRIM! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam być pierwsza, ale mnie Clementine wyprzedziła :c
      a więc druga! :c

      Usuń
    2. buahahhahaa
      chyba po raz pierwszy kogoś wyprzedziłam ^^

      Usuń
    3. Oj tam ^^ Dla mnie i tak wszyscy jesteście pierwsi (Boże, to zabrzmiało tak głęboko i poważnie xD). Cieszę się, że szablon się podoba, bo mimo wszystko troszkę się naszukałam ładnego artu z naszym malutkim Assasinem xD Lud żąda smoków, więc pewnie niedługo dostanie smoki c: W sumie ja też byłam za Skyrim do następnej notki, ale... Wolałam zapytać :3

      Usuń
  2. * pierwsza
    No dobra skoro tak, to mogę zacząć mówić

    Szablon 1
    Jaki ładny! Mój faworyt! Uwielbiam szablon w takich klimatach. No i zawsze łezka się w oku kręci kiedy pomyslę sobię o dzieciach z afryki (oczywiście tych ,które głodują ;c)

    Szablon 2
    Wyimaginowany szablon, związany z fantastyką. Chyba nie w moim klimacie aczykolwiek bardzo fajne kody ;) Pomimo iż nigdy mi się takie niepodobały ty mnie tym szablonem urzekłaś ^^

    Szablon 3
    To chyba z Asasina, tak? Nigdy nie grałam szczerze mówiąc. Miałam kiedyś zamiar na youtube pooglądać jednak szybko zrezzygnowałam. Szablon jest bardzo fajnie zrobiony, ten efekt z "starym papierem" jest świetny, tym mnie urzekłaś! *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa odnośnie moich prac ^^ To naprawdę potrafi człowieka (tudzież smoka) zmotywować c: Spokojnie, ja też nie grałam w Assasina, bo siedzę póki co w książkach, ale... I tak wydawała mi się dosyć ciekawa tematyka na szablon c: I ogólnie gry, bo coś mało ich tutaj ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cześć, cześć i czołem! Jestem zUem, bo nie skomentowałam twojej pierwszej notki, ale egzaminy miałam w głowie i niczego nie komentowałam :'( Dlatego mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz i wybaczysz :)
      To ja przejdę do rzeczy, czyli szablonów.
      1101 - Igrzyska Śmierci! Może i nie masz doświadczenia, ale i tak jest... igrzyskowo. To najlepsze słowo, by opisać ten szablon. Igrzyska kocham, jestem w temacie, dlatego powiem tak - szablon oddaje klimat idealnie, niesamowicie wygląda ten bluszcz wokół ramki ze zdjęciem. No i zamieściłaś słowa Rue taką fajową, krwistą czcionką <3 Tło też pasuje, cieszę się, że przyjęłaś to zamówienie i że mogę teraz podziwiać tę pracę :)
      1102 - Łoooooooooooooooooooooooooo! Ale ładna praca... Cai zazdrości talentu, oj. Chyba cię odnajdzie i napadnie, by go ukraść, o taaak! To dobry plan, także strzeż się, Smoczy Szkielecie! (świetny nick, tak przy okazji :) To ja mam taką wredną prośbę - czy mogłabyś podać mi link do tych zdjęć z kamieniami? Są świetne i nie mogę oderwać od nich wzroku! A teraz - jeszcze nigdy nie widziałam na żadnym szablonie tak długiego cytatu, a ten tu nawet świetnie wygląda! Ło matko, u mnie czasem i jedna linijka psuje wszystko. A tu- cudownie! Do tego te chmurki, te kamienie, ten zameczek! Tylko mi jakoś tak kolumny nie pasują, są zbyt.. delikatne. Takie z innej bajki niż nagłówek. Ale ogółem bardzo mi się wszystko podoba, masz u mnie dużego plusa!
      1103 - Assasin's Creed, tak? Nie gram, nie znam, jedynie słyszałam, ale nie interesuję się, so... nie zabijaj :) Css prosty i elegancki, pasuje do klimatu tła. A tło kocham, bo takie starodawne, takie wystylizowane na pergaminowy rysunek z artystycznymi bazgrołami. Cytat ładnie wykrzywiony, chociaż na pierwszy rzut oka go nie widać. Ale nie czepiam się, bo to jest świetna praca i na pewno wielu się spodoba ;)
      Bardzo miła niespodzianka, o której wiedziałam (hehe), ale i tak miła. Bardzo mi się podobały dzisiejsze prace, dlatego z niecierpliwością będę czekała na kolejną twoją notkę (bo staż przejdziesz, nie ma innej opcji!).
      Pozdrawiam i weny na kolejne szablony!

      Usuń
    2. Spoookojnie, obydwie jesteśmy sobie winne komentarze pod pierwszymi notkami, więc nie ma co wybaczać ^^ Teraz będziemy to nadrabiać XD
      Dobrze, że oddałam przynajmniej trochę charakter tego uniwersum nawet niezbyt dobrze je znając... Nie ukrywam, że troszkę sobie poczytałam na wikipedii o tym wszystkim, żeby przynajmniej mieć jakiekolwiek pojęcie na ten temat, ale ogólnie rzecz biorąc, w ogóle się na tym nie znam ^^
      Oj tam ^^ Nie ma czego zazdrościć! Zawsze powtarzam, że wszystkie dostałyśmy się tu w tej samej rekrutacji, więc nie ma co gorszyć i lepszyć~ Wszystkie jesteśmy sobie równe (każda ma tylko inny styl) i wszystkie musimy przejść pozytywnie przez staż! Poza tym~ Z moich starych smoczych kości już wiele nie da się tego talentu wycisnąć xD Już Ci podrzucam link do tych kamolców xD
      http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2012/032/c/d/p86_by_hbdesign-d4ob6bo.jpg
      Spokojnie, jestem bardzo pokojowym gadziskiem i też nie wymagam, żeby wszyscy wszystko znali ^^ Bo gdzie by wtedy była zabawa? :D
      Ja również czekam na twoją notkę i też mam nadzieję, że wszystkie pomyślnie przejdziemy przez staż :3

      Usuń
    3. Ooo, to teraz będę czatować na twoją kolejną notkę ^^
      Z tym stylem to prawda, ale czasem jak mi jakaś praca w oko wpadnie, to i tak mam ochotę komuś ukraść umiejętności ;) I bardzo dziękuję za link, dobre kamulce nie są złe :D
      No zabawy by nie było! Teraz będę liczyć, że może kiedyś zrobię szablonik z czymś Ci nieznanym, bua ha ha ha ha!
      Liczę, że Avia nas doceni :3 (a jak nie, to szykuje się napad na jej dom!)

      Usuń
  4. Szablon dla Madness jest absolutnie przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asasyn z resztą też jest super. A tak w kwestii propozycji, żadne tam zamówienie, tylko taka moja malutka propozycja/sugestia, ale może faktycznie mogłabyś machnąć jakiś skyrimowy szablon? Kiedyś się brałam za bloga z ff do całej serii, ale jakoś umarł śmiercią naturalną... w każdym razie, zauważyłam wtedy, że nie ma totalnie nigdzie żadnych szablonów w tematyce TES. W ogóle blogosfera moim zdaniem cierpi na niedobór Elder Scrollsów D: A SMOKI SĄ TAKIE SUPER <3

      Usuń
    2. *ucieka grać, nucąc pod nosem utwór z menu startowego Skyrima*

      Usuń
    3. Kolejna osoba za Skyrim ^^ Dobrze~ Już zacznę szukać jakiegoś artu c: Wiesz, że też nie zauważyłam jeszcze w swoim życiu żadnego bloga w tematyce TES? A szkoda... Sama bym sobie chętnie coś poczytała... Właśnie... Podrzucisz mi link do twojego starego bloga? c: Rzuciłabym na niego swoją smoczą paczałką xD Leć, leć~ Jak to już kiedyś powiedziałam, Skyrim moim drugim domem (a właściwie to Markart xD), ale spokojnie, o smoczy szablon nie musisz się martwić, bo coś zapewne się trafi ^^

      Usuń
    4. SKLEROZA TAKA STRASZNA. Mam nadzieję, że jeszcze przeczytasz tą odpowiedź, ale jeśli nie, to się powtórzę pod Twoją następną notką.
      blog to http://lancuch-czasow.blogspot.com - tylko ostrzegę od razu, że kanon trochę miał w przyszłości dostać po mordzie i widać to w opisie tekstu. Hehehe, zaczęło się spektakularnie, ale jakoś chęci do pisania brakło, choć pomysłów wcale. Średnio jestem z tego tekstu zadowolona, ale póki co sobie egzystuje, może do niego wrócę. Kiedyś D:
      I high five, Markart najlepszy! :D

      Usuń
  5. No cześć! Nie przywitałam Cię ostatnim razem, ale to chyba nie problem co? W każdym razie witam na ZS bardzo cieplutko <3, przejdę może do szablonów od razu :D

    1101 - genialny! podbił moje serduszko <3 jest taki inny niż wszystkie, oryginalny i świetnie wykonany, jestem jak najbardziej na tak!

    1102 - ten średnio mi się podoba, kolory mi kompletnie nie pasują no i ten napis... szału nie ma jak dla mnie ;<

    1103 - zdecydowanie mój faworyt! aj, jaram się nim! gdybym miała gdzie, to już by widniał na moim blogu, ale niestety, nie ta tematyka .. xD cudo <3

    No to chyba na tyle, obyś zagrzała sobie miejsce na ZS, bo szablony naprawdę robisz świetne ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ^^ Żaden problem, bo ja chyba też się nie przywitałam xD" Ale również witam ♥
      Dzięki za miłe słowa c: Ja również postaram się skomentować twój najbliższy post, no bo w końcu... Musimy się wspierać, jak rodzina, no nie? :D Jak to już wykłam mówić, obyśmy wszystkie zagrzały sobie tutaj miejsce na stałe *-*

      Usuń
  6. Z tego, co mi wiadomo, należy przycinać posty, a ty tego nie zrobiłaś! Oj, nieładnie, drogi Szkieleciku, nie ładnie... ;)
    A tak poważnie to witam cię ponownie, ty kościata jaszczurko! Dobrze, bardzo dobrze, że przypomniałaś sobie o Najtłiszu, Najtłisz zawsze dobry!
    No druga notka, druga! Ale nie martw się, będzie ich więęęęcej! :D Gwarantuję. Widzisz, jaka tu wspaniała atmosfera panuje? :3 Przyzwyczajaj się.
    DŁUŻSZE WOLNE - MAJÓWKA, MATURA I TE SPRAWY!? Nienawidzę cię. Już nie jesteś moją siostrą, spadaj :c
    Takie niespodzianki zawsze spoko ^^ Ale racja, przejdźmy do poważniejszych rzeczy xD
    1101 - heh, szablon, to znaczy to twoje magiczne pierwsze zamówienie na ZS naprawdę świetnie ci wyszło, wiesz? :D To bardzo pozytywny twór! Fajnie wykonany nagłówek, niebanalnie. Domyślam się, że takie klimaty, to znaczy zarośla, bambusy i tak dalej to wymysł zamawiającego, nie twój? ;> Cytat też świetnie wykombinowany, a wiedz, że lubię na to zwracać uwagę! Kolumienki też super, przezroczyste są, co bardzo lubię, tło jest fajne - lubię takie klimaty. Mogłabyś mi wysłać ten obrazek, którego użyłaś do zrobienia tła? Urzekł mnie ten las. I ogólnie szablon naturalnie też! :D
    1102 - o Boże, zakochałam się w tym szablonie!!!!! :O Dziewczyno, musisz tu zostać, tworzysz zbyt genialne prace, by cię stąd wyciepać! Ten nagłówek, ten klimat, ta kolorystyka, ten cytat, te kolumny... to wszystko! <333 Ale po kolei, od góry zacznę może xD Na samej górze pojawia nam się mozaika najróżniejszych barw, niby dość jaskrawych, ale wyglądających bardzo dobrze. Nagłówek: ojojojojoj, kocham takie klimaty!!! Zamek, chmury i te kamienie ze lśniącymi symbolami... Hm, w porównaniu z tym kolumny wydaj się być tak beztroskie i wesołe, że aż trochę niepasujące. Zabawiłabym się tajemniczością, może upodobniłabym kolumny do tych kamieni ze znakami... TAK! TAK BYM ZROBIŁA! Tymczasem takie wesolutkie, kolorowiutkie pasują do szablonów luźniejszych, a więc troch się to kłóci z nagłówkiem. Ach, no i ten cytat! :3 Trzeba potrafić zmieścić tak długaśne coś i jeszcze dodatkowo sprawić, by wyglądało to dobrze, a tobie się na szczęście udało! Generalnie kocham ten szablon, nawet mimo niepasujących kolumn :D
    1103 - ojoj, ale świetnie ci to wyszło! Kolumny niby takie poważne, bez jakichś wymysłów, ale doskonale pasuje do reszty. Pomysł z tłem jest genialny, art też doskonale tu pasuje. Ogólnie nie czepię się niczego, bo i czego nie ma! Chociaż z cytatem inaczej bym pokombinowała, bo go niemal nie widać w takim miejscu, ale ogólnie jest świetnie!
    No to czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię XD Nawet nie chcesz wiedzieć, jak bardzo się zestresowałam prze to ciachanie notki xD Pierwszy raz to robiłam i o dziwo tak banalna rzecz okazała się dla mnie nie lada wyzwaniem... Ale... Achievement get i 1:0 dla Szkieletu Smoka, bo już wie, jak to się robi xD Bardzo bym chciała, żeby twoje słowa się spełniły, bo naprawdę... Chcę tu dalej publikować~
      Skarbie mój kochany, ja maturą będę się przejmowała dopiero za dwa lata... Póki co hulaj dusza piekła nie ma ♥ xD
      Wiesz, że zarośla i ramka w tym pierwszym szablonie to mój wymysł i fanaberia? xD Zamówienie było bardzo dowolne i otwarte, taki, jak lubię najbardziej ^^
      http://freebigpictures.com/wp-content/uploads/2009/09/coniferous-forest.jpg
      Tu masz oryginalne zdjęcie tego leśnego tła c: Ogólnie efekt, który mi wyszedł to bardzo mocno "grafika z przypadku", że aż wstyd się przyznać xD Ale w sumie... Lubię jak mi coś tak nagle i ciekawie wychodzi c:
      Znów dzięki za taki długi komentarz, kocham Cię za to normalnie C: Ej, mam nadzieję, że niezależnie od mojej przyszłości graficznej na Zaczarowanych, będziemy miały okazję pogadać, albo jeśli szczęści dopisze, "zobaczyć się" przy następnej notce ^^

      Usuń
    2. No to napisz, bo miałaś napisać, świnio jedna, a nie napisałaś xD

      Usuń
  7. Łoooo, nie jest ostatnia. o.O W końcu ma się ten refleks.
    A więc może nie będę już tutaj gadać, ja tam lubię takie niespodzianki w trakcie tygodnia więc możesz dawać częściej (jeżeli chcesz) ale będziemy bardzo ucieszeni ^^

    Szablon 1- Jakii on jest piękny. Aż normalnie zazdroszczę zamawiającej takiego pięknego szablony, którym teraz może się chwalić na swoim blogu. Świetna ramka, świetny napis. Świetne zdjęcie. Świetne kody.Nie moę się na niego napatrzeć xdd

    Szablon 2- Ależ piękny krajobraz (nie wiem czy tak to się pisze) Śliczny kolorek ^^ A kody takiego tęczowe i pobudzające do życia. Również szablon wyszedł ci ślicznie, więcej takich poproszę. Tylko następnym razem wolnych!

    Szablon 3- Hm...chyba nie moje klimaty. Ale szablon muszę przyznać jest bardzo starannie wykonany. Kody css też łatwie pasują do całości. ;)


    Dzisiaj krótko, bo mało coś wstawiłaś tych szablonów tutaj. Chcę następnym razem z 10! A nie jakieś tam 3... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wcześniej tak ślicznie powiedziałam, dla mnie wszyscy jesteście pierwsi :D
      Dzięki za miłe i urocze słowa c: Naprawdę, miód na moje smocze serducho c: (czy szkielety w ogóle mają serducha? xD Chyba raczej nie... Ale co tam, nikt nie musi wiedzieć ^^"). Myślę, że będę wstawiała raczej notki w środku tygodnia c: Bo w sumie czemu nie ^^ O ile ma się wszystko przez weekend ogarnięte, to można wszystko ^^ I obiecuję, że na przyszłą notkę postaram się troszkę polecieć z ilością c:

      Usuń
  8. Choć miałam nadzieję, że pojawi się coś z nieskromnej kolekcji anime, to mówi się trudno i żyje dalej. Jak już wlazłam, zobaczyłam podlinkowane szablony, to i skomentować wypada.
    #1101 Igrzyska. Przeczytałam całą serię, obejrzałam film i no cóż, porwać mnie nie porwało, ale jednak szablony widziałam już z tej strony naprawdę wspaniałe. W owym zamówieniu wykorzystana została postać Ruth, kochanej, małej bidulki. Koncepcja mi się podoba całości, tak samo wykorzystana kolorystyka, tak jednak odnoszę wrażenie, że tam gdzie jest zdjęcie, równie dobrze mógłby być przyczepiony list gończy i nawet lepiej by współgrał. No ale moja wyobraźnia dziwna jest...
    #1102 W tym szablonie się zakochałam. Uwielbiam motyw wykorzystywania artów przedstawiających jakieś krajobrazy, a owy art jest po prostu prześliczny. Mam tylko zastrzeżenie do cytatu, wykorzystanego w nagłówku - dla mnie on jest za słabo widoczny i musiałam się dobrze przyjrzeć by go przeczytać. Kolory jednak i ten nagłówek to cudo <3
    #1103 Assasin. No cóż, tu się dużo nie wypowiem, bo ogólnie mnie to, kolokwialnie by tu rzec, nie jara. Wykonany jednak, jak na moje słabe pojęcie tematu, jest schludnie i przejrzyście. Dla fanów na pewno będzie to gratka.

    W całym swoim już dwu dekadowym (o SHIT, już tyle mam lat?) życiu nauczyłam się jednego - świat jest mały. Naprawdę, naprawdę mały i czasami okrutnie mały. Na wszystkich wczasach za granicą (nawet tych na innych kontynentach) trafiałam na kochanych rodaków, a co zabawniejsze, mieszkających w tym samym województwie lub nawet mieście ><.

    Na ten moment, kiedy już masz pierwsze koty za płoty z zamówieniami, które moim zdaniem ci się udały, gratuluję i życzę ponownie powodzenia.

    Pozdrawiam,
    Lau.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, jakoś ostatnio nie miałam... Czasu? Może nastroju na animcowe szablony v.v Ale spokojnie, mam sporo ładnych artów, które tylko czekają na wykorzystanie, więc jeśli uda mi się przejść staż, to na pewno coś takiego zobaczysz ^^
      Dzięki za skomentowanie moich prac, mimo iż nie są one z anime :3 To naprawdę mnie zmotywowało, bo rzeczywiście troszkę po macoszemu potraktowałam tematykę, z której niegdyś byłam najbardziej znana ^^" Trzeba będzie do tego wrócić i to jak najszybciej c: Dziękuję jeszcze raz i oby do zobaczenia przy kolejnej notce c:

      Usuń
    2. To nie jest Ruth, tylko Rue xDDDD

      Usuń
  9. są super! A zwłaszcza pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zamówic szablon
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://alwina-proncess-and-legolas-elf.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Z leolasem i Brunhildą z pierściena Nibelungó(nie wiem czy dobrze naspisałam) Kolory kojarzace sie zlasem

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-Gly1nK3rDCs/USnmq4OctGI/AAAAAAAABCI/qgtG8U0Bn8I/s1600/val+2.jpg
    http://img7.imageshack.us/img7/954/71795302.jpg wybierz któreś
    I Legolas
    http://i.pinger.pl/pgr288/3d84a650002b1965505df78b/orlando-bloom-dans-le-role-de-legolas-dans-le-seigneur-des-anneaux-deborah7420100708172250%5B1%5D.jpg lub to też wybierz
    http://walls-world.com/wp-content/uploads/2014/03/The-Hobbit-The-Desolation-of-Smaug-Legolas-Wallpaper-HD.jpg

    5. Ewentualny cytat: nie mam jak chcesz to mozesz wymysleć
    6. Inne uwagi: Nie mam robisz świetne szblony wiec licze na ciebie
    7. Kontakt: Rusherka4116@gmail.com i 49699869 mije GG

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: kroniki-adeonii.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogółem chciałabym, żeby był to szablon zimowy, ale nie świąteczny, tylko taki bardziej do opowiadania i nie powinno być na nim postaci. Najlepiej byłoby, jakby był to szablon bajkowy,
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Myślałem, że moim przeznaczeniem jest samotność. Myliłem się."
    6. Inne uwagi: Wolałabym, żeby był to szablon dwukolumnowy.
    7. Kontakt: nikolaz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. 1001- bardzo mi się podoba, bo w końcu Igrzyska. Fajny motyw z tym palcem. Tak jakby rzeczywiście pokazywała nim kogoś i mówiła- Musisz wygrać. Ramka i te liście bardzo ładnie współgrają z tłem.
    1002- ciekawy, chociaż mnie urzekł o wiele bardziej szablon nr 1. Jednakże ten kontrast powoduje, że wodząc po szablonie oczami, chcemy odkryć kolejne szczegóły. Podoba mi się.
    1003- nie moje klimaty, ale fajnie to wygląda.
    Nie wiem, czy znasz anime Król Szamanów, ale gdybyś kiedyś miała ochotę zrobić, to fajnie by się go oglądało. Wychowałam się na nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystko c: Będę starała się i uczyła jak robić coraz lepsze szablony~ Obiecuję ^^ Co do Króla Szamanów, osobiście miałam z nim niewiele wspólnego przez całe moje życie (nie bijcie xD). Wychowałam się na Pokemonach i Czarodziejce z księżyca, a Króla Szamanów znałam raczej z tego, że moja kuzynka była w nim zakochana xD Ale kto wie~ Może kiedyś go pomęczę w jakimś szablonie c:

      Usuń
  13. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:http://mysteriouszaynmalik.blogspot.com/
    3. Koncepcja:Chce żeby na szablonie znaleźli się Perrie Edwards i Zayn Malik.Kolory Ciemne i jeszcze chce by Zayn wyglądał na szablonię na zabujcę.
    5. Ewentualny cytat: "The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it."
    6. Inne uwagi: Układ dwukolumnowy.
    7. Kontakt:XxXCaTeRiNaXxX@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwójeczka jest, moim zdaniem, prawie najlepsza. Ta podniosłość, świetne zestawienia kolorystyczne, chmurki, wiersz(y, pieśń?) świetnie się skomponował(a) w tym wszystkim.
    Niestety już dawno zatraciłam zdolność do umiejętnego tworzenia komciów graficznych, ale muszę coś przyznać - trójka jest genialna, i mówi Ci to ktoś, kto Asasyna nie lubi, mnóstwo przekłamań faktów historycznych i tych spraw. Oj tak, ale szablon przedni. Stonowany, delikatny, ale urzekający. Strony wysypujące się z notatnika. Nie odwracają uwagi od tekstu, ale pewnie będą go uwypuklać. Wspaniały.
    No, tyle. Chyba. Pierwszy jakoś mniej mi się spodobał, chociaż pomysł z deseczką przedni.
    Pozdrówki,
    Athemoss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że mimo iż uważasz, że utraciłaś skila (chociaż w sumie ja tak nie uważam ^^) w graficznych komentarzach postanowiłaś wypowiedzieć się od moich pracach c: Jeśli chodzi o Asasyna to chyba mimo wszystko jest to książka i gra dla mnie ^^ Nie interesuję się historią i szczerze jej nie lubię, więc te wszystkie przekłamania w faktach nie będą mnie kuły w oczy ^^
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam c:

      Usuń
  15. Witam, witam i o zdrowie pytam. Teraz chyba nie składam zamówienia, ale jeśli Faj nie przyjmie mojego, to chyba zmienię zdanie ;p Lalalalalala, jaki dzisiaj piękny dzień, ptaszki śpiewają, lato nadchodzi *nie wiem czemu brakuje mi deszczyku ;c*, wena wróciła, nie byłam w szkole, lalalalala, wspaniały dzień do wyprowadzenia kota na spacer, po prostu żyć nie umierać! No i jak tam wam testy poszły? Trzymałam kciuki ^^ Jak ja lubię się śmiać z ludzi, nie to nie o Tobie Faj *cicho, bo mi szablonu nie zrobi :D*, a potem mi przypomnijcie za dwa lata i też się ze mnie lejcie! :* No, to może przejdę do komentowania noci ;)
    1101 - Taki prosty, ale jakże dziki ^^ Uwielbiam ten nagłówek, po prostu jest genialny i do tego strasznie uwielbiam Rue, więc szykuj się Finnick, bo odwiedzę bloga :D Kolory też mi się podobają i w ogóle udał Ci się ten szablon. Jestem z Ciebie dumna :3
    1102 - Na wstępie przy tym szablonie ogłaszam, że rozwaliłaś mnie jak nie wiem co, ale czym..? "Kotek pije mleko, kotek pije mleko". Nie moja wina, że ja wszystko czytam xDD Urzekł mnie tutaj CSS, ale nagłówek też jest prześliczny i taki magiczny ^^ Już uwielbiam Twoje szablony, a wiesz co? Ciebie też lubię i nie tylko za poprawienie mi humoru tym "kotek pije mleko". Ejj! Znowu wyjeżdżam z tekstami nic nie związanymi z szablonem... -,- Mmmm, ile tu mroku *-* Ustawiałabym i nie zmieniała :D
    1103 - Wow! Assasin *-* Moja przyjaciółka teraz czyta, a ja nie mogę się doczekać kiedy skończy bym ja mogła porwać i przeczytać :3 Szablon je cudny, ale zdecydowanie zakochałam się w nagłówku! <3 Ogarnij. Fajne masz pomysły! Spodobało mi się to Twoje olśnienie z starym dziennikiem! Tym oto szablonem jeszcze bardziej zachęciłaś mnie do czytania tej książki. Kolory są jasne i piaskowe, ale nie przeszkadzają mi, chociaż wolę mroczność *Jestem zła! Przeszłam na złą stronę mocy! :D*. Pokazuje, że ten cały blog jest kartką z pamiętnika xD Co ja za pierdoły opowiadam? To nawet mądre nie jest :D
    Kocham Twoje szablony. Kocham, wielbię i uwielbiam <333 Doba ja muszę już spadać *wcale nie lulu xD* tylko poczytać jakieś blogi, bo mnie ludzie pozabijają :D Jeszcze raz powtarzam, że urzekły mnie Twoje szablony <3
    Lovki, kisski, foreverki. Buziaczki, papatki, do następnej notatki. *padż zrymowałam :D*
    Zgredkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście testy już mnie nie dotyczą~ Za to za dwa lata matura... Ale póki co... Hulaj dusza piekła nie ma, jak to się mówi xD Ale też jestem ciekawa jak tam naszym kochanym gimbusiakom poszły testy ^^ Sama sobie przejrzę matematykę z tego roku, a co tam... Kto mi zabroni? xD
      Spokojnie. lubię gadać z ludźmi w komentarzach c: Jeśli chodzi o naszego kotka, który pije mleko... To cóż... Urzekła mnie ta piosenka i musiałam dodać jej tekst, jako tekst próbny ^^ Poza tym... Pomyślałam, że zabawnie będzie to wyglądało w połączeniu z jakimś różowym, uroczym szablonem, który stworzę C: Tak... Jak ja lubię kontrasty xD
      Dzięki za miłe słowa i oby, oby do tej następnej notki ^^

      Usuń
    2. No to sobie pogadamy, bo jestem cholernie gadatliwa xD Ty za dwa lata maturę, a ja za twa lata gimnazjalny... Przypadeg? Nie sondze! :D
      Ten różowy szablon, to może być grubsza sprawa i na pewno przeczytam kolejny tekt typu kotek pije mleko ^^
      Jeszcze zobaczycie, wszystkie przejdziecie, bo ja wam tak mówię! Buahahahaha! xDD Nie no mi zawsze w komentarzach odwala i nie moja wina, że ukazuje się tu moja skromna osoba. Tą wariatkę w mojej głowie bijcie nie mnie! i pomyśleć, że ja myślę bez mózgu :D Hahs, jestem myślącym bezmózgiem *to się pisze razem? xD) na ziemi. Ostatni okaz, szukajta a znajdzieta. Widzisz nie jesteś sama, Smoczusiu :D *Smok kojarzy mi się z Draco Malfoyem* Twoje kości jeszcze chodzą, a ja myślę ^^
      Życzę weny twórczej i czekam na kolejne wspaniałe szabloniki od Cb :*

      Usuń
  16. Hej, chciałabym zamówić szablon! <3
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://chodz-ze-mna-w-ogien.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Na nagłówku prosiłabym Lucy Hale oraz Josha Hutchersona, może być w tle zamek, chociaż nie musi ;) Najbardziej pasowałaby mi kolorystyka w stylu tego szablonu: http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2014/114/c/2/_007__szablon_1102_by_sanctumsilence-d7fs2oa.png, ale jeżeli wymyślisz coś innego, to z chęcią na to przystanę. Chciałabym, że to wyglądało jak na opowieść fantasy przystało, jeżeli wiesz o co mi chodzi ;) Cieszyłabym się też, gdyby postacie na szablonie się nie uśmiechały ;3
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Świat kończy się tam, gdzie nie dociera wyobraźnia"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: E-mail: kercia@spoko.pl, GG: nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciachamy, ciachamy notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups~ Ale spokojnie, już wszystko załatwione, a ja zdobyłam nową umiejętność, jaką jest przycinanie notki xD Czuję się dumna xD

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam ci powiedzieć że twoje szablony są genialne i naprawdę piękne *.*

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: the-world-is-not-black-and-white.blogspot.com
    3. Koncepcja: Zależało by mi na tym, żeby pojawiła się tam dziewczyna z szablonu 83, tylko żeby miała czarne skrzydła. Zdaje sobie sprawę, że to może być trudne, ale naprawdę mi zależy. I fajnie by było, gdyby nie było innych postaci, a jak już to żeby nie były na głównym planie. Ważne są też dla mnie też cytaty. Co do reszty, to tak naprawdę, zdaje się na ciebie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: ---------
    5. Ewentualny cytat: „Z ciemności przybędzie
    z jasnością się połączy
    ten trzeci zapomniany na wieki”
    i ewentualnie (gdzieś tak z boku): „I never meant to fall for you but I
    Was buried underneath and
    All that I could see was white” Ale ten drugi nie musi być ;)
    6. Inne uwagi: Ważne dla mnie jest żeby nagłówek był na górze strony i żeby szablon był 2 kolumnowy (tekst po lewej) oraz żeby „Nic nie jest takie jakie się wydaje” (tytuł blogu) był dobrze widoczny
    7. Kontakt: aleksandra.hayden@gmail.com

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;) bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju! Znaczy się dziewczyna z szablonu 85 xD i fanie by było gdyby miała niebieskie oczy :)

      Usuń
  20. pierwsza. ja to skomentuję dogłębnie i dosadnie ale jakoś później.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz chciałam podziękować, tym razem publicznie ^_^ Szablon jest wręcz obłędny. Decyzja, aby pozostawić Ci całkowitą swobodę w zakresie stworzenia go okazał się być strzałem w dziesiątkę. Mimo, że początkowo wyobrażałam go sobie nieco inaczej, to nie mogłabym wyobrazić go sobie lepiej :D Wydaje mi się, że i pozostałym autorom przypadł do gustu ;)
    Szablon z Assasin`s Creed absolutnie obłędny *_*. Uwielbiam takie "szkicowe motywy". Coś czuję, że jeżeli jeszcze kiedykolwiek będę zakładać bloga to... będziesz molestowana psychicznie o kolejny szablon :D
    No więc! Dziękuję jeszcze raz bardzo bardzo baaaardzo. Być może w podzięce kiedyś postawię Ci kawę tudzież coś w ten deseń xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i... skoro już pyyytasz... to ja bym bardzo chętnie zobaczyła szablon z Alice Madness Return :3

      Usuń
    2. Racja, jak już pewnie sama wiesz, bardzo cenię sobie swobodę w zamówieniach ^^ Cieszę się, że się cieszysz z takiego wyboru i mam nadzieję, że pozostali autorzy również będą zadowoleni ^^ Kochana~ Jeśli tylko kiedyś będziesz chciała jeszcze jakiś szablon, to wiesz, gdzie mnie szukać~ Z chęcią przyjmę jeszcze coś od Ciebie :D Kawy nie pijam, alee... Byłoby miło w sumie kiedyś się zobaczyć ^^
      A co do Alisi... Też bym z nią coś zrobiła i na pewno zrobię ^^ Może nie koniecznie na przyszłą notkę, ale... Jeśli uda mi się przejść staż, to na pewno c:

      Usuń
  22. Pierwszy szablon jest po prostu...Brak mi słów. Rue...Z ogromną chęcią pobrałabym sobie go na własnego bloga. No i co z tego, że nie jest o IŚ. xD Każdy najmniejszy szczegół jest godzien każdej uwagi.
    Drugi szablon mnie zaskoczył. Sama lubię takie robić, więc...Przepraszam, nie umiem się rozpisywać.
    Za trzeci masz ogromny plus za pomysł. Fajnie dopasowałaś wszystko do tego nagłówka.
    Twoje miejsce jest tutaj oczywiste. Ale nie mi to oceniać...Kolejny raz ogromnego powodzenia! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja też nie umiem rozpisywać się o pracach, które są podobne do tych, które sama tworzę ^^ A o tych, które stworzyłam to już w ogóle D: Miło, że napisałaś mi coś takiego ^^ Myślę, że dla wszystkich z nas znajdzie się tu kawałek miejsca (oby tak było), ale racja, nie nam to oceniać ^^ Miejmy tylko nadzieję, że wszystkim się uda c:

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Znowu przed Tobą :*
      Jak testy? ^^

      Usuń
    2. Testy świetnie :D

      1101 - jestem wielką fanką Igrzysk Śmierci. Postać malutkiej Rue jest piękna, ale w tym szablonie coś mi nie pasuje niestety :/ Te bambusy i bluszcze mi się nie podobają :< Kolory jakoś też do mnie takie pomieszane do mnie nie przemawiają ://

      1102 - ten szablon jest o niebo lepszy :)

      1103 - mój zdecydowany faworyt :) Moim zdaniem najlepszy z całęj notki :)

      Usuń
  24. Chciałabym zamówić szablon!
    1. hasło: źródlana kostucha
    2. na bloga: http://lost-fanfiction-by-skarllex.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby były trzy kolumny. Zachowane ciemne kolory: czerń, brąz, szary, mogą być przebłyski czerwieni lub pomarańczy. Będą na nim Lucy Hale i Zayn Malik.
    4. Ewentualne zdjęcia: Zayn:
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fuserserve-ak.last.fm%2Fserve%2F_%2F95556135%2FZayn%252BMalik%252Bzm2.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.last.fm%2Fmusic%2FZayn%2BMalik%2F%2Bimages%2F95556135&h=500&w=500&tbnid=3N3R20iERYABAM%3A&zoom=1&docid=Hq_48H1M5Tt_KM&ei=XUpaU76MHu_V4ASxy4H4AQ&tbm=isch&ved=0CIgBEDMoFDAU&iact=rc&uact=3&dur=912&page=2&start=12&ndsp=29
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ftopappandroid.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F04%2Fzayn-malik-one-direction-2014.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftopappandroid.com%2Fzayn-malik-one-direction-2014%2F&h=883&w=768&tbnid=Z8jxfeu1P79DvM%3A&zoom=1&docid=bSyzkK05qSfboM&ei=XUpaU76MHu_V4ASxy4H4AQ&tbm=isch&ved=0CLoBEDMoRjBG&iact=rc&uact=3&dur=564&page=3&start=41&ndsp=30
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-YK4275v0Ibo%2FUhaBNwlDJNI%2FAAAAAAAAmzs%2F2dDtu4pNlew%2Fs1600%2Fzayn%252B23.jpeg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fphotos-closeyoureyes.blogspot.com%2F2013%2F08%2Fzayn-malik-zdjecia-gify-cz-2.html&h=500&w=450&tbnid=_RgidWvpfOHJZM%3A&zoom=1&docid=5EKAUqbTBFLHkM&ei=e0paU5OUF6PV4ASBnIHYAQ&tbm=isch&ved=0CGQQMyhcMFw4ZA&iact=rc&uact=3&dur=755&page=8&start=182&ndsp=29
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi1.ytimg.com%2Fvi%2FNfOHi6f00cE%2F0.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fclubs%2Fzayn-malik&h=360&w=480&tbnid=kz5PPeuu_gXIqM%3A&zoom=1&docid=qmR9yQGr37UIsM&ei=6UpaU4SqO4-u4QTdyYGIAQ&tbm=isch&ved=0CCkQMyghMCE4yAE&iact=rc&uact=3&dur=1194&page=9&start=211&ndsp=29
    Lucy:
    - http://hdwallpappers.com/images/wallpapers/lucy-hale-wallpaper.jpg (mogłabyś usunąć ten znaczek w prawym górnym rogu jeśli weźmiesz to?)
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F35700000%2FLucy-Hale-lucy-hale-35790066-500-600.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fclubs%2Flucy-hale%2Fimages%2F35790066%2Ftitle%2Flucy-hale-photo&h=600&w=500&tbnid=CRuz6DlyGeybbM%3A&zoom=1&docid=_4MKklTG29h7DM&ei=yUtaU-r3FYuY4wS6yoC4AQ&tbm=isch&ved=0CJwBEDMoKzAr&iact=rc&uact=3&dur=318&page=2&start=15&ndsp=29
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwallalay.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F02%2FLucy-Hale-61.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwallalay.com%2Flucy-hale-61-117800-desktop-background.html&h=1927&w=1280&tbnid=LkR_CLvy5QIOvM%3A&zoom=1&docid=GOEaeNOUfveu-M&ei=C01aU6nbEOWr4ATu6YFA&tbm=isch&ved=0CC0QMyglMCU4yAE&iact=rc&uact=3&dur=598&page=9&start=213&ndsp=31
    - http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-LcweEkw7in0%2FUySyUawgbTI%2FAAAAAAAADno%2FRSFWDivllBo%2Fs1600%2Ftumblr_mzxfmkOk9Z1r640kko1_r1_500.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Filove-liars.blogspot.com%2F2014%2F03%2Flucy-hale-dla-mark.html&h=585&w=500&tbnid=5SpkcfmUJxFe3M%3A&zoom=1&docid=5cEKvnEUoy08RM&ei=C01aU6nbEOWr4ATu6YFA&tbm=isch&ved=0CDwQMyg0MDQ4yAE&iact=rc&uact=3&dur=759&page=10&start=244&ndsp=32
    Jeśli nie pasują Ci te podane przeze mnie, możesz sama wybrać zdjęcia :)
    5. Ewentualne cytaty: "Podobno najpiękniejszy uśmiech mają ci, którzy najbardziej wycierpieli, a posiadaczami najpiękniejszych oczu są osoby, które płaczą po nocach"
    6. Inne uwagi: Nie mam takowych, tworzysz świetne dzieła, więc resztę pozostawiam Tobie ;)
    7. Kontakt: 32246104 GG

    Bardzo mi na tym zależy i mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o e-mailu: hello.skarllex@gmail.com :)

      Usuń
  25. Dziękowałem Ci już na GG, ale tutaj też wypada ^^ Mój szablon jest świetny tak samo jak i szablon Madness! Asassin! Uwielbiam <3 Jeszcze Skyrim możesz zrobić :3 W sensie szablon :3 Szablony są super i przepraszam za taki krótki kom, ale brak czasu :c Szkoła ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa c: Bardzo się cieszę, że mój szablon będzie widniał na twoim blogu c: Wiesz co? Wpadam czasem do Ciebie, żeby zobaczyć jak Ci się wiedzie ^^ Będę musiała zacząć czytać twojego bloga, tak jak mówiłam, ale też cierpię na chorobliwy brak czasu ;__; I niestety będzie to nieuleczalne aż do wakacji :c Smoczyska będą, bo cóż... Sama się szykowałam już na jakiś skromny szablonik ze Skyrim ^^ Także tego... Życzę Ci powodzenia z blogiem ^^ Ale póki co widziałam, że idzie Ci całkiem dobrze c: Więc... Życzę oby było już tylko coraz i coraz lepiej ^^

      Usuń
  26. Witam spóźniona :)
    1 - bardzo ciekawy ten szablon, takiego jeszcze nie widziałam ;) a to się chwali ;) ten las w tle bardzo mi się podoba ;) jedyne czego bym się czepiła to te ostre krawędzie przy zakończeniach bambusa - widać obcięcie cienia (nie wiem czy wiesz o co mi chodzi) ale to malutki szczegół i się tym nie przejmuj :D
    2 - mój faworyt, świetnie Ci wyszło dopasowanie tak długiego cytatu do nagłówka, jedyne co bym zmieniła to kolor tła okienek na ciemniejszy (ale to moje upodobanie) ;)
    3 - ten też świetny ;) nic poza jakimś ciemniejszym kolorem czcionki w poście bym nie zmieniała ;) me gusta :d ahha

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modne spóźnienie zawsze jest w cenie, jak to się mówi c:
      Cieszę się, że moje prace przypadły Ci do gustu ^^ Postaram się następnym razem poprawić te drobne potyczki i postarać się jeszcze bardziej c: Dzięki za wszelkie rady, postaram się do nich zastosować :D

      Usuń
  27. Przyszłam z komentarzem, ale tak szybko i nieskładnie, bo główka boli ;c
    1101 - Fajny układ, ogólne styl, ale jakoś kody na kolumny mnie nie pociągają. Mimo wszystko fajny!
    1102 - Grafika tutaj mi się podoba. Jest tak magicznie, chociaż według mnie za dużo tekstu, ale jakby dodać zamiast tego inne zdjęcie to już nie wyglądałoby to tak fajne ;c CSS fajny, ale usunęłabym te wyróżnienia pierwszych liter, albo chociaż na inną czcionkę zmieniła.
    1103 - według mnie udał ci się ten powiew starości, a że z dziennika Da Vinciego to och ♥ Tylko kody znów mi nie pasują.
    Chaotycznie i niekonkretnie, ale tak wyszło. Nie obrazisz się prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, niekonkretnie... Oj tam chaotycznie ^^ Dla mnie każdy komentarz i opinia odnośnie moich prac się liczy tak samo, więc spokojnie ^^ Cieszę się, że dostałam od Ciebie tyle rad, to naprawdę dla mnie się liczy, bo tylko znając zdanie innych jesteśmy w stanie rozwijać swoje umiejętności w dobrym kierunku :3 Dzięki za wyrażenie swojego zdania odnośnie moich prac ^^

      Usuń
  28. Notka od Szkieletuuuu ! *widzi, trochę spóźniona, ale pędzi zobaczyć*
    Oh, prace godne skomentowania *w* Czuję, że niedługo awansujesz na moją ulubioną szabloniarkę.

    1101 > Nie jestem zbytnio fanką tego szablonu... Może dlatego, że zdjęcie mi się nie podoba. Ale za to kolory takie spokojne, dobrze dobrane więc wybaczam 'w' Szczególnie podoba mi się ta bambusowa ramka i w ogóle. I tła tytułów są prześliczne !

    1102 > To zdecydowanie mój ulubiony z trzech które nam zaprezentowałaś. Taki piękny, no magiczny ! Nie da się tego słowami opisać, jest idealny. Strasznie dobrym wyborem było z-radiusowanie (jak to było..Ah!), znaczy Zaokrąglenie kolumn. Tylko karty z linkami dziwnie wyglądają niezaokrąglone, aloe to pewnie tylko przez mój dziwny umysł '-'. Jest tak piękny że nie ma nic do powiedzenia po prostu ! ♥

    1103 > Bardzo lubię ten styl. Kolory dobrze dobrane, wszystko ładnie ustawione, ale jedna rzecz, taki malusieńki szczegół mi przeszkadza. Ten cień, ten kolor, ogólnie całość stylu pierwszej litery tytułów mi się tak nie podoba że argh ! @.@

    Pozdrawiam utalentowany Szkieleciiiik ♥
    Mam nadzieję że do szybkiego zobaczenia, bo twoje prace są taki śliczne ! c:

    P.S. : Co do nowego wolnego, chętnie bym zobaczyła jakąś pracę z Alice Madness Returns albo z Hyouki / SAO / (znowu) Vocaloid.

    ~Kryszałowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, naprawdę? *-* Ale się teraz świetnie czuję~ Ale z drugiej strony to jest +10 do odpowiedzialności, żeby nie zawieść osoby takiej jak ty, od której słyszę takie wspaniałe rzecz ^^
      Vocaloid to magiczne jeziorko bez dna, z którego myślę, że będę czerpać dosyć często swoimi szponiastymi łapkami xD SAO też wydaje się ciekawą propozycją... I Alice~ Kuurcze~ Trudne wybory xD Myślę, że na pewno na coś się zdecyduję, jak nie przyszłej notce, to (o ile będzie mi dane) w następnej :3

      Usuń
    2. Na prawdę, na prawdę ♥
      Oj tam, dasz radę !
      Zgadzam się w 100%, takie raczej magiczne morze ! Lub ocean ! (bo ocean to ładne słowo)
      Czekam z niecierpliwością ! ^.^

      Usuń
  29. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://give-me-your-heart-and-your-soul.blogspot.com/
    3.Koncepcja: ogólnie żeby bylo tak bardziej czarno biało ( tak mrocznie ) i jakis np czerwony dodatek . i chciałabym żeby znalazly sie tam postacie Ashley Benson i Chace Ceawford.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://25.media.tumblr.com/b7cece3b4d21e5d848a9b2795c01c592/tumblr_mm4rq95upz1qj6bp2o2_250.pnghttp://www.944.com/944/blog/images/chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list.jpg?url=chace-crawford-tops-hottest-bachelors-list&type=bloghttp://www.google.pl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftapety.joe.pl%2Fna-pulpit%2Fwojskowe%2Fbron%2Fpistolet-na-czarnym-plotnie%2F&h=0&w=0&tbnid=C8Ya21bFn9jZAM&zoom=1&tbnh=194&tbnw=259&docid=eGzrpfzQ8_qd4M&tbm=isch&ei=V-tQU8q5H4ay0QW4lYCYCw&ved=0CAUQsCUoAQi jakis zamek jeszcze . ale jak ci nie będzie pasowac to użyj innych zdj.
    5.Ewentualny cytat: Give me your heart and your soul
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com

    z góry dzięki.

    ps. długo już szukam kogoś kto zrobi mi ten szablon i byłabym baaardzo wdzięczna gdybyś przyjęła moje zamówienie ;) bardzo bardzo bardzo prooooosze

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem, że już pewnie wybrałaś, ale pisałaś, że lubisz wyzwania, więc spróbuję swoich sił, bo nigdzie nie udaje mi się z szablonami :c
    Tylko to nie jest związane z Anime, ani z niczym takim, więc może Ci się nie spodobać, ale raz Zgredkowi śmierć :D

    - Hasło: Uwielbiam pewien Szkielet Smoka :* No i Źródlana Kostucha
    - Adres: http://huncwoci-huncwotki.blogspot.com/
    - Koncepcja: Układ jaki tylko chcesz. Kolorystyka wesołe, ale tajemnicze i zmysłowe kolory. Fajnie gdyby panowała tu ogólna zabawa, ale jak w kolorach to blog, w którym jest "trochę" namiętności. Czyli: jakaś całująca się para (tylko by nie było widać twarzy), Ognista Whisky, jak blog o Huncwotach, to obowiązkowo Mapa Huncwotów, kieliszki z winem, Fasolki Wszystkich Smaków, gwiaździste niebo z księżycem w pełni, może nawet sowa. W skrócie: ma być dużo luzu, zabawy, ale także namiętności i ciutek erotyzmu.
    - Ewentualny cytat: True love is not desire body, but a gust of heart. (Prawdziwa miłość nie jest pragnieniem ciała, a porywem serca)
    In love two freedoms combine the into one sweet captivity... (W miłości dwie wolności łączą w jedną słodką niewolę ...). Wybierz, który wolisz i jak Ci pasuje, a jeśli chcesz, to wybierz co tylko chcesz :D
    - Kontakt:
    GG: 50148793
    E-mail: martyna___chmielecka@wp.pl
    Ask.fm: http://ask.fm/ksiezniczkaskrzatow

    Weny twórczej i pozdrawiam serdecznie całą załogę ;*
    Panna Zgredkowa
    -------------------------
    Button już dodałam, bo mam od was tymczasowy szablon c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umarłam i jestem w niebie... DZIĘKUJĘ CI <3333 :*

      Usuń
  31. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://mysterious-world-of-darkness.blogspot.com
    3.Koncepcja: Blog będzie o tematyce fantasy, głównie o wampirach więc poproszę kolorystykę ciemną i mroczną.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2013/07/CRYSTAL-REED-at-Revolve-Clothing-Summer-of-Style-Party-in-Malibu-2.jpg

    lub

    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2013/07/CRYSTAL-REED-at-Revolve-Clothing-Summer-of-Style-Party-in-Malibu-5.jpg

    jeśli byłoby potrzebne dwa zdjęcia, to może być także to:

    http://1.bp.blogspot.com/-S_b2yTsxuyU/Uzj7z1hRFII/AAAAAAAAN-8/zNQnoE9F0Qo/s1600/tumblr_mox54aoeyX1sx32gqo1_500.png

    lub

    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140218223709/teenwolffanon/images/f/fe/Tumblr_moy31eIkCF1rg7q4go1_500.png

    5.Ewentualny cytat: Be careful who you trust

    6.Inne uwagi: Układ szablonu poproszę jak któryś z poniższych:
    467
    984
    789
    934

    7.Kontakt: paula.rusherka@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjęłaś moje zamówienie? :D OMG! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :D ♥ Ale się cieszę! :3 Na reszcie udało mi się u was! :D

    Czy może była to jakaś inna Paul, której nie zauważyłam? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, to o twoje zamówienie chodzi, więc spokojnie ^^ Jest teraz już w moich pazurkach xD Cieszę się, że tak Cię ucieszyła moja decyzja :3 Teraz pozostaje mi jedynie dołożyć wszelkich starań, by zamówienie spełniło twoje oczekiwania c:

      Usuń
    2. Pjona Paula :3
      Jaram siem ^^

      Usuń