g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.04.2014

[1104-1106] It's my life! And it's now or never!


Witam po raz kolejny! :D W linku Bon Jovi, przypomniałam sobie o tej piosence <3 Przypomina mi ona dzieciństwo. 
W sumie to już moja druga notka tutaj ;) Miło Was wszystkich tutaj poznać, ekipę, stażystki no i ludzi tutaj zaglądających! Cieszę się, że dane było mi chociaż się tutaj pojawić. Bo kto wie, czy zostanę przyjęta na stałe... Jeszcze prawie tydzień i kończy mi się staż. No, zobaczymy jak to będzie. Macie jakieś plany na weekend? Ja wybywam na maraton komedii do kina. Coś przeczuwam, że tam słodko sobie zasnę xD A może macie już plany na majówkę? W końcu pogoda tej wiosny jest naprawdę cudowna ;) 
Na dzisiaj mam do oddania wszystkie zamówienia. To lecimy!

Zamówienie na Kochając Potwora wersja A
Zrobiłam ten szablon w dwóch wersjach. W sumie w niczym się nie różnią, tylko ten nie posiada gifów ;) Miało wyjść jakoś mrocznie, ale tak kombinowałam z kolorami, żeby to jakoś wyglądało i ... wyszło jak wyszło.

wersja B
Ten sam szablon tylko z gifami, na prośbę zamawiającej. Użyłam tylko 3, ale jakbyś chciała więcej zawsze możesz do mnie napisać ;) Czcionka raczej też jest taka jaką chciałaś. Jakby coś się nie podobało, to pisz do mnie w tej sprawie ;)

Zamówienie dla Dzieci Ciemności
W sumie nawet jestem z niego zadowolona, choć to mój pierwszy taki szablon ;) Nie mogłam znaleźć tylko żółtych oczu, a jak znalazłam należały do kogoś od Zmierzchu, więc no... To mówi samo za siebie xD Starałam się również, żeby było sporo zieleni i  wszyło całkiem, całkiem.

Zamówienie dla FF Naruto Bleach
Szczerze powiedziawszy wykonanie tego szablonu było zabawą, choć ledwo został potwierdzony, ale cóż... ;< xD Osobiście jestem z niego zadowolona i wyszedł tak jak sobie zaplanowałam. Jednak gdyby coś było nie tak z nim, wystarczy do mnie napisać, a poprawię. Karty specjalnie są bardziej przesunięte na lewą stronę, gdyby było więcej zakładek ;) To chyba na tyle.

Zamówień nie przyjmuję!
Wiecie kończy mi się staż, więc no... Nie wiem czy dałabym jeszcze radę cokolwiek oddać przed jego zakończeniem. No to cześć! <3

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A jeśli napiszę, że jestem druga, to też się liczy? ;o

      Usuń
  2. Ooooo dziękuję bardzo, dziękuję! Jest cudowny! I mroczny i po prostu świetny!! Już go sobie daję na bloga, mogłabyś tylko zrobić tak żeby nie był dostępny dla innych? :) CUDO!
    kochając-potwora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, już robię ;)

      Usuń
    2. Mam jeszcze jedno pytanko tylko, bo on jest CUDOWNY, tylko te gify są na samym dole, notki, mogłyby być wyżej? Jak nie to i tak wygląda super! :)

      Usuń
    3. Wiesz, właśnie zauważyłam ale nie wiem czy dam radę to poprawić, najwyżej pokombinuję jeszcze na próbnym i jak mi się uda to dam Ci znać na e-maila i tam podeślę Ci już szablon ;)

      Usuń
    4. Jasne, dziękuję, jak nic z tego nie wyjdzie to nie ma znaczenia i tak jest piękny! :)

      Usuń
  3. a co tak nam tu wyjeżdżasz z samymi zamówieniami? :c
    nie lubię komentować notek właśnie z nimi, ale no trudno :c
    1104A i 1104B - piękną parkę widzę z Pamiętników Wampirów! <3 Wyszedł dosyć mrocznie, choć jak dla mnie ten fiolet powinien być trochę ciemniejszy... wydaje mi się, że lepszy byłby efekt. Świetnie szablon wygląda z tymi gifami. ;)
    1105 - Tu już jest o wiele mroczniej. Świetne ten kotek z tyłu...ten z przodu wygląda troszeczkę nienaturalnie. A tak po za tym wszystko ładnie się komponuje.
    1106 - nie moja tematyka, więc wolę się nie wypowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałabym rady wyrobić z szablonami wolnymi ;c
      Ten kotek z przodu ma tylko oczka, nic więcej xd tak życzyła sobie zamawiająca ;>

      Usuń
    2. Dokładnie chodziło mi o te oczka xd
      ale to zamawiającej życzenie, więc co ja tu mam do gadania? tak tylko wtrąciłam ;)

      Usuń
  4. Dziękuję pięknie za szablon! <3 Dokładnie taki sobie wyobrażałam, a te koty... Kocham, uwielbiam! <3 <3 <3 Samo ,,dziękuję'' trzeba by było powtórzyć jakieś kilkamiliardowych razy miliardów, więc chyba tego nie zrobię ;) Ale jestem Ci ogromnie wdzięczna za całą Twoją pracę włożoną w szablon moich marzeń <3 Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zamówienie się podoba ;*
      Tylko zauważyłam, że na blogu wgrałaś nagłówek ;) Nie trzeba tego robić, gdyż jest już on w szablonie ;) Możesz usunąć go wchodząc w układ - nagłówek - edytuj - i usunąć obraz i zapisać ;)

      Usuń
    2. Hahah, już poprawiłam dzisiaj rano ;) głupia ja :D

      Usuń
  5. Rany, rany, rany! :3 Tyle czekałam na ten szablon i takie cudeńko mi zrobiłaś. Dzięki! Właśnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że przypadł do gustu, starałam się ;>

      Usuń
  6. Cześć, cześć ^^ Szkielet postanowił przemówić i zostawić jakiś ślad po sobie przy twojej notce ^^ (i nie mam tu wcale na myśli żadnej kości udowej, czy też paliczka xD). Witałyśmy się już ostatnio "u mnie", prawda? ^^ To może ja przejdę już do szablonów c:
    Moim faworytem jest zdecydowanie 1106 ♥ Wow~ Jest taki ciekawy i nietuzinkowy :D Nie widziałam wcześniej nic podobnego, więc tym bardziej mnie zachwyca c: Poza tym te kolory, te arty, to tło *-* Kurde, dziewczyno~ Zakochałam się, a to dziwne, bo nie oglądałam ani Naruto, ani Bleacha xD
    1105, tu są super kolory *-* I obrazki też są fajne c: Może bym dała inne tło pod karty, ale... To chyba tylko ja xD Poza tym jest świetnie *-*
    1104 cudowny w każdym wydaniu c: Bez gifów jest fajny, a z nimi to już w ogóle, wymiata :D Matko boska, że też można robić takie śliczne szablony (Szkielet się właśnie obraził za taki talent i już nie będzie więcej komentować XD) Wszystko mi w nim pasuje, dosłownie ^^ Ej, też ostatnio używałam tej czcionki~ Pjona~ xD
    Noo... Także... Życzę nam zdanego stażu~ Chcę dalej oglądać twoje prace i w ogóle... A teraz idę ogarnąć jakieś arty, bo dawno tego nie robiłam, a to jest taka świetna metoda na odstresowanie się po ciężkim tygodniu *ucieka i podśpiewując piosenkę z notki, którą swoją drogą strasznie kocha c:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naruto jest świetne, Bleach też :D Ale pewnie straszy Cię ich liczba odcinków, sama to rozumiem xD
      Aj nie narzekaj, sama tworzysz świetne szablony <3
      It's my life <3

      Usuń
  7. wow wow wow. 1104 jest tak bardzo wow. Może napis bym zmieniła ale i tak jest tak bardzo wow. Umarłam. Do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym napis zmieniła, ale jak mus to mus ;c xD

      Usuń
  8. Heejka, cieszę się że tak często noteczki się pojawiają ^^ Ja mam nadzieję, że przejdziesz ze stażu i trzymam kciuki!
    Przejdę może do opinii.

    Szablon 1- wefług mnie ten z gifami chyba lepszy. Bardzo fajnie to wygląda. I świetny efekt z kartami zrobiłaś, widziałam na blogu zamawiającej. Wszystko świetnie wyszło.

    Szablon 2- śliczna koloryzacja! Piękne kolorki, świetnie ze sobą pasują. Kody też bardzo fajne jak i grafika. Chyba to właśnie ten szablon podoba mi się najbardziej z całej notki.

    Szablon 3- Uwielbiam w twoim wykonaniu tego typu szablony. Bardzo dobrze ci wychodzą! Szablon wyszedł równie ślicznie, kodowo jak i graficznie.

    Jeszcze raz życzę ci przejścia stażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dziękuję! Cóż grafik na kwiecień, był dość... zapełniony ;D ale to chyba dobrze ;)

      Usuń
  9. Nie wiem, która, więc któraśtam. Może mi się poszczęści i znowu przed Adą ^^ Jeśli pozwolisz, to wpierw się przywitam i przeproszę. No tylko mnie nie zabijaj! Bo... Bo... Ja nie skomentowałam poprzedniej noci... :c Umarłam czy żyję? A teraz milsza forma c: Dzień doberek, Ohayo, Guten Tag, Hello i-jeszcze-inny-język-którego-za-chiny-nie-znam! ;3 Może skończę z pieprzeniem bez sensu? :D
    1104A - Walnę osobno, oks? Klaroline. Klaroline. Klaroline. Klaroline. W mordę jeża. Klaroline. Klaroline. Klaroline. Jak ja to kocham i do Ciebie szlocham! ♥ Wyszło Ci mrocznie, miało wyjść mrocznie, ja uwielbiam jak jest mrocznie! Te takie chmury są very good, a te świeczki... To wszystko razem daje nam tajemniczość i to cholerną! Tera paczę na drugą wersję ;)
    1104B - Miałaś rację, że to tylko z gifami, a ja myślałam, że walniesz tu też inną kolorystykę ;p No więc, moim faworytem (z tych dwóch) jest wersja A, choć gify piękne *-* Mogłabym się tu rozpisywać, ale po co? Dodam tylko, że bardzo podoba mi się ta kolorystyka i napis w nagłówku :3
    1105 - Zielony, zielony, kocham zielony! I co z tego Saj go hejtuje, ja go kocham! Kolejny tajemniczy i mroczny! Kocham ten szablon ♥ Ta dróżka i eliksiry, no i książka i las... Ech, co tu więcej gadać? Kocham to! Nagłówek, nagłówek, zajebisty nagłówek! No i... Łan, daję tobie słońca łan, to mi przypomina, że nie jestem sam! ♥ Napis się tak wyróżnia, ale mi się to podoba ;3 Poza tym uwielbiam koty, więc wieesz... :D Oglądne jeszcze następny szablon i choć kocham Naruto, to myślę, że ten szablon to mój faworyt notki!
    1106 - Wielbię Cię, ołłł jeee! Kurde, to jest świetne i wiesz co? Stwierdzam zgon, bo nie mam faworyta. Patrzę na każdy z tych szablonów i się w nich jeszcze bardziej zakochuję! ♥ Naruto, Naruto, Naruto! ♥ ♥ ♥ Od razu w oczy rzuciło mi się, to gdzie są wyświetlenia i wiesz co? To jest zajebiste! Nie zajebistość ocieka tym szablonem :3 Kocham, kocham, kocham!!! Wielbię to! Co z tego, ze uważasz pewnie, że jestem dziwna? :D Kolorystyka też bardzo przypada mi do gustu, ale wyobrażam to sobie z czarnym tłem i moje oczy wychodzą mi z orbit, a serce dwukrotnie się zwiększa jeśli to w ogóle możliwe, bo zwiększyło się po obejrzeniu tych szablonów ♥ No i te strony u góry (zawsze wolę takie) ^^ Ech, wszystko cudowne i nie mam za co hejtować :D
    Przepraszam, że taki dziwny komentarz, ale inaczej uczuć nie mogłam oddać xDD Wiem, że jestem dziwna i czuję się z tego powodu dumna :3 Jeśli jesteś choć trochę do mnie podobna, to spodoba Ci się *może* to co tu nabazgrałam. Może tak w skrócie streszczę? KOCHAM TE SZABLONY! ♥ ♥ ♥ Przejdziesz dalej! *proszę, proszę, proszę AVIA, żeby wszystkie przeszły ten staż! :* ♥* Jeśli jednak nie *skok na dom Avii*, to i tak Cię zmuszę byś wysłała mi parę szablonów w tygodniu, dniu, godzinie, minucie, sekundzie ♥ xDD
    Pozdro, weny twórczej i trzymam kciuki byście przeszły c:
    Zgredkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjesz, żyjesz :D Na umieranie jeszcze przyjdzie czas xd no i heloł <3
      Nie lubię zielonego ;c Ale w tym szablonie akurat mi pasował :D Widzę, że nie jestem jedyną fanką Naruto tutaj, jak miło ^^
      Tło w szablonie z Naruciakiem było najpierw czarne, ale pod wpływem koloryzacji tak jakby... wyjaśniało xD
      Ja też trzymam kciuki byśmy przeszły, wszystkie, bez wyjątków ;)

      Usuń
    2. Nje lubisz zielonego? ;c
      Bo my jesteśmy faaaaajne! <3 Ninja na wysokim poziomie! :3
      A masz może ten szablon z czarnym tłem? :D
      Dacie radę laski, bo talentem wy zdecydowanie grzeszycie ^^

      Usuń
    3. W sumie zielony nie jest zły, ale nie lubię w tym kolorze szablonów, tak jakoś ;c
      Mam tylko zrobiony nagłówek - czarnobiałoszary xD

      Usuń
  10. Nie tylko tobie przywołuje ona na myśl dzieciństwo ;>
    Z zamówień najciekawszy układ ma 1106.
    Lecz nagłówek najbardziej mi się spodobał w 1104A/B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bon Jovi, ah te czasy kiedy się przy tym szalało ;>
      Miło, że się podoba ;)

      Usuń
  11. CZWARTA... Tu będzie komentarz :< (już 3 zaległe notki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia zaległa notka. Wreszcie *_*

      1104a - Pamiętniki Wampirów *_* W ogóle, świetny szablon, nie mam nic do zarzucenia :D

      1104b - ten też jest świetny, te zdjęcia nadają jakiegoś wyrazu, ale też trochę odwracają uwagę, więc wolę "a" :)

      1105 - koty się na mnie paczą :O Boję się, muszę uciekać!!!!!!!!!! AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Świetny szablon :D

      1106 - układ i tak dalej mi się podoba, ale na tematyce się nie znam, to się nie wypowiem XD

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za opinię xD koty w tym szablonie są świetne :D

      Usuń
  12. Wersja a i b podobają mi sie najbardziej. Trzeciego troche nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci jest z mangi i anime Naruto oraz Bleach ;)

      Usuń
  13. Witam ;) coś się spóźniam ostatnio ;p
    1104 - taki trochę za rozjaśniony jak dla mnie, co nie zmienia faktu, że jest ładny, podoba mi się nagłówek ;)
    1105 - mój faworyt, naprawdę piękny szablon, ten kolor jest cudowny, układ także mi się podoba, zwłaszcza te strony na górze ;) Gdybym znalazła się na blogu z takim szablonem na pewno wzięłabym się za czytanie :D
    1106 - Mimo, że nie przepadam za szablonami o tej tematyce to układ bardzo mi się spodobał. Sam nagłówek też niczego sobie :d

    Także powodzenia życzę i czekam na dalsze twory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Ja również czekam na twoje prace ;>

      Usuń
  14. W takim razie, czy inna szabloniarka zechciałaby przygarnąć moje zamówienie? :C

    OdpowiedzUsuń
  15. No witamy po raz kolejny :D I oby nie ostatni, prawda? :D
    Oj, ta piosenka jest świetna, no i przede wszystkim nieśmiertelna \m/
    Oj tam, nie zastanawiaj się, czy zostaniesz tu na stałe, tylko działaj! ^^
    Moje plany na weekend się skończyły: wczoraj, to jest w piątek, miałam zakończenie roku, co z koleżanką i kilkoma innymi znajomymi świętowaliśmy, kupując dwie butelki whisky xD Całą noc siedzieliśmy na stancji u koleżanki i warowaliśmy, o piątej nad ranem poszliśmy na spacer, a o szóstej w ubraniach poszliśmy spać, by wstać o 11 xD A więc przez resztę soboty odpoczywam, a w niedzielę pewnie matmę skrobnę, bo matura... ;/
    Zasnąć na komediach? O.o Jak to? ;o
    Majówka tuż przed maturą :3 Jak słodko :3 Ale nie mogę się jej doczekać, serio, chcę mieć ją już za sobą. A nie boję się jej niemal wcale... xD No, prócz ustnych z przyczyn oczywistych.
    Tak, zamówienia! :D
    1104A - Hm, myślę, że ten niebieski zepsuł mroczność szablonu, acz to ie jest złe. Ok, mroczo nie jest, ale to nie znaczy, że jest źle, więc ok. Hm, chociaż szkoda, że po prawej i w środku są zdjęcia tej parki, a lewa w sumie pod tym względem jest dośc pusta. Acz i tak jest dobrze, to tylko takie luźne spostrzeżenie. Podoba mi się twój podpis, fajnie go wykonałaś. Kolumny bez zbędnego kombinowania, ale ładnie wykonane, więc jest gut c:Ogólnie jest przyjemnie c:
    1104B - hm, w sumie gify to naprawdę fajny pomysł! Lewa strona nawet nieźle wygląda, a i podpis nie jest ciepnięty w najgorszym miejscu, acz trochę na kolumnę nachodzi. Więęęęęc... obie wersje są ok ^^
    1105 - nagłówek wyszedł ci zjawiskowo! Tak ładnie to wszystko ze sobą połączyłaś, że ach! Nie wiem tylko, czy cytat pasuje, to znaczy kolor tak nie bardzo, a i może czcionka... no nie wiem. No fakt, zieleni całkiem dużo, ale nie tyle, ile się spodziewałam, a to właśnie dobrze, bo przynajmniej nie dostanie się oczopląsu. Z kolumnami też nie ma większych atrakcji, ale jest ładnie ^^
    1106 - hm, te kółka... nie wiem, czy to dobre miejsce dla liczby odwiedzin. Po prostu dość dziwnie to wygląda, bo ogólnie zamysł nagłówka fajny jest! A gdyby podstron było mniej, to to tak czy siak tak bardziej na lewo będzie? ;> Hm, w sumie nawet jeśli tak, to jest ok. W sumie ładnie wykombinowałaś z tymi brązowymi, wszechobecnymi ramkami i w efekcie kolumny naprawdę bardzo ładne tu wyglądamy ^^ Widzę, że podpis musi być oryginalniejszy, niż zwykł napis gdzieś na nagłówku, i dobrze. Tak jest fajnie, bardzo fajnie ^^ No w sumie gdyby nie ta liczba odwiedzin, byłoby idealnie ;)
    Łok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meth, podłączam się pod ciebie, bo nie mogę kliknąć dodaj komentarz, a mogę odpowiedz ._.
      Także lecimy.
      1104 a i b - od razu powiem, że według mnie lepsza jest wersja bez gifów. Nie chodzi tu o wykonanie, bo dobrze sobie z tym poradziłaś, ale o to, że odrywało by to moją uwagę od treści. Jakoś nie mogę się przekonać do gifów w opowiadaniu. No po prostu nie. Jeżeli chodzi o szablon to css jest naprawdę świetny. Bardzo ładnie połączyłaś kolory. Jeśli jednak chodzi o nagłówek, to niestety nie podoba mi się. Mimo iż wielbię Klaroline miłością wielką i nieskończoną, to po prostu mi się nie podoba. Po pierwsze czcionka jest potworna. Dosłownie. Taka halloweenowa. Jakby krwią ociekała. Nie pasuje mi to tutaj. Ładny jest ten fragment gdzie Klaus i Caro są osobno, ciekawie kolorystyka się nałżyła na ich twarze, jednak to zdjęcie po prawej nie wygląda dobrze, bo nie wymazałaś tekstury z postaci. Przez to wydaje mi się to takie matowe, niechlujne. No i po lewej stronie pustka.
      1105 - kurcze. Chyba najlepszy Twój szablon jaki do tej pory widziałam. Wiem, że było ich mało, ale no...ten chwyta. Może żółta czcionka trochę razi po oczach, ale wszystko inne jest po prostu :< Genialne.Te koty tak cudnie wyglądają. I karty na górze ;c No po prostu bardzo dobry szablon.
      1106 - ten szablon również mi się niestety nie podoba. Kolory ładne, czcionka okej, css okej (oprócz statystyki w kółku), ale po prostu mnie nie przekonuje ten szablon. Te postacie jakoś tak mi nei pasują do spokojnej kolorystyki szablonu. I te strony na górze trochę mnie rozpraszają, nie wiem jak to inaczej ująć.






      Meth, meth. Nie zdasz.

      Usuń
    2. Czcionka w 1104 miała być napisana "krwią" bo tak życzyła sobie zamawiająca ... .__.
      A jeśli chodzi o 1106 to trudno jest robić szablony m&a, trzeba po prostu na tym się znać ;p
      Ten złoty napis też mi nie pasuje, ale cóż, kolejna zachcianka zamawiającej xD

      Usuń
    3. Mam wrażenie, że to komentarz dla Sajlens, ktrej nienawidzę za to, że się pode mnie podczepiła, poza tym życzy mi niezdanej, więć tym bardziej mam jej dość. Lol :c

      Usuń
    4. Tak, to komentarz do niej xD

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń