g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.04.2014

[1107-1123] Notka tematyczna - Anioły & Demony

Nie sądziłam, że jest takie zapotrzebowanie na szablony z siłami nadprzyrodzonymi. Nie pamiętam, żeby aż tyle nas wzięło udział w notce tematycznej. To na prawdę dobra nowina i mam nadzieję, że w kolejnej będzie nas nawet więcej. Avia ma do was pytanie, jak widzicie anioła? Czy jest to piękna blondyna w białej sukni z wielkimi, również białymi, skrzydłami? Czy może mężczyzna w zbroi z mieczem i ze skrzydłami nie do końca czystymi? A demona? Pomyślcie nad tym, w trakcie oglądania szablonów!

Raion

Cześć ludzie! Przybywam na moment z urlopu. ^^ A będzie on jeszcze trwał... i trwał. :c No nic. Zamówienia oddam wszystkim w maju, a na post ode mnie poczekacie do czerwca najwcześniej. Jeśli się uda - będzie spory :) Dobra, co dzisiaj. Mam dwa szablony. Jeden z aniołami, a drugi z demonem. Któż by się spodziewał, nie? xD To tyle, patrzajcie na prace!

http://hakuna939.deviantart.com/art/151-Szablon-tematyczny-1107-450241180
Starałem się uchwycić niebo, w sensie boskości... chmurki, blask - wiecie o co chodzi ^^ Pierwsza wersja miała o jedną kolumnę więcej po lewo, ale nie wyglądało to dobrze. Za bardzo napchane było :c

http://hakuna939.deviantart.com/art/152-Szablon-tematyczny-1108-450241558
 Ten mi się nawet trochę podoba. Post się przewija, wszystkie gadżety warto umieszczać w stopce. Upychanie ich w inne miejsca, rozwali tak trochę szablon :<

Rayne
Dobry bardzo. Moja trzecia tematyczna i chyba z udziału w tej jestem najbardziej zadowolona. Szablony zupełnie nie w moim stylu, ale na prawdę je lubię. Duże podziękowania dla Sajlens której szczere opinie pomogły mi ogarnąć CSS :c ( dziękuję też Fejfuni bo jest moim słoneczkiem ) Mam wrażenie, że moje notki nie istnieją bez dedykacji dla was :c.




Faith
Witam, witam! Jak tam dzionek mija? Ja już po egzaminach (jak wszyscy piszą to ja też, a co!). Ledwo co się wyrobiłam na tą tematyczną, bo wczoraj sobie o niej przypomniałam! Ale mam dwa szablony, więc trochę biednie, ale temat super, bo mój, więc żal nic nie dać! Mam dwa demoniczne szablony z Lisbeth Salander z  filmu "The Girl with the dragon tattoo". Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu, bo z Rajne i Sajlens się nie mogłam dogadać w sprawie 1112, ale Avuś rozstrzygnął spór. Macie dzisiaj dużo szablonów do komentowania, aż wam współczuję ♥
Dedyczek dla Sajlens i Rajniuśki za to, co z wami muszę przechodzić (i wy ze mną też!) ♥

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1111-by-FAITH-450422010
{podgląd/pobierz}

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1112-by-FAITH-450437768?ga_submit_new=10%253A1398608606
{podgląd/pobierz}


Emptiness
Dziś ode mnie bardzo ubogo, ponieważ mam tylko jeden szablon, ale przynajmniej udany. Tak myślę. Znalazłam to zdjęcie w odmętach folderu i stwierdziłam, że się nada.



Szkielet Smoka
Cześć wszystkim! Ja co prawda wpadam dziś tylko z jednym szablonem (wiem, straszna bieda, ale nie dałam rady popisać się bardziej... Miejmy nadzieję, że będę miała okazję jeszcze kiedyś zadać szyku, jak to się mówi...), więc też się zbytnio nie nagadam...  Szablon zamknięty, a jakże, i bardzo podobał mi się render, na którym pracowałam ^^  Ogólnie... Chciałam, żeby było uroczo i słodko... No i mangowo... Jak mi to wyszło? Sami ocenicie~

[podgląd/pobierz]


Caireann Devin
Witam wszystkich! Egzaminy mam za sobą i jak wszyscy gimnazjaliści niezmiernie się z tego powodu cieszę. Dzisiaj przychodzę do was z tylko jednym szablonem... nie miałam konkretnego pomysłu i zainspirował mnie obrazek, który znalazłam z pomocą wujka google. :) Jest taki... minimalistyczny, a przynajmniej nagłówek, bo użyłam do niego tylko jednej grafiki. Mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu!

podgląd || pobierz


StrayHeart
Hejo. Jestem już po egzaminach, jeeeej! Ale nadal je czuję. Boję się wyników. Na początku się strasznie stresowałam, pierwszego dnia, a potem to już w ogóle zapomniałam, że jestem na egzaminie XD. Nie będę tu pisać, co i jak mi poszło, bo przecież ta notka nie należy do mnie tylko do Aniołów i Demonów. Pierwsze dwa szablony robiłam ponad miesiąc temu, więc zdążyły mi się już odpodobać. Z ostatniego jestem zadowolona, zrobiłam go wczoraj. A jestem zadowolona, bo wyszedł mi minimalistyczny, zgodny z zamierzeniem, i dałam okładkę mojej ukochanej książki <3





Nomida
Cześć! Jak tam po wczorajszej sobocie? Żyjecie? ;) Przede mną tłumaczenie tekstu z niemieckiego o pałacu w Kopicach :< Ale dość smutków, wrzucam dwa szablony. Pierwszy robiony wczoraj wieczorem, drugi dziś z wielkim bólem ;) Mam nadzieję, że się komuś coś spodoba ;)




Sasame Ka
No cześć kochani! Na dzisiaj mam tylko dwa szablony... eh, nigdy ich nie robiłam w takiej tematyce xD Szczerze nie wyszło zbyt dobrze... ;< Bardziej mi się podoba szablon z demonem, taki... hm ładniejszy mi się wydaje, no nic, łapcie szablony:

Szczerze mówiąc średnio mi się podoba. Napis mi całkowicie nie wyszedł, a dość długo się z nim męczyłam, no cóż...

Ten szablon jest lepszy niż poprzedni i to o wiele xD Mogłam dać więcej czerwieni, ale tak też nie jest źle ;) 


Avia Tinar
Od Avii jeden szablon, ostatnio moje prace na szablonami wymagają o wiele więcej czasu niż wcześniej. Mam nadzieje, że są przez to lepsze, bardziej dopracowane... Cóż, nadzieja ponoć umiera ostatnia.
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1123-Warrior-Angel-450435368
Art jest, jeżeli dobrze zrozumiałam na podstawie gry Diablo III, graliście?
Musicie podgląd powiększyć do granic możliwości, inaczej jest do kitu.
Jeżeli chcecie możecie zobaczyć szablon na żywo, przez pewien okres będzie tu.

Avia jest dumna z tej notki.

Zamówień jak zwykle nie przyjmujemy.

59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jednak czwarta :c Więc pojadę najlepiej po kolej.

      Szablon 1- Piękny kolor, cudowne kody i wspaniała grafika! Ślicznie ci to wyszło. Uwielbiam niebieski, ten kolor zawsze mnie zahcywca i zawsze będzie mnie zahcywcał!

      Szablon 2- Ten też wyszedł bardzo fajnie, super efekt z postami ;) Wszystko idealnie do siebie pasuje.

      Szablon 3- Może i nie lubię czenrego, ale za to kocham zamnkięte szablony. Ten wyszedł ci strasznie ładnie! Podoba mi się.

      Szablon 4- Kolejny zamnknięty i cudny szablon. Tym razem kolorki mi się podobają *-* Piękny napis.

      Szablon 5- Hm...ten chyba nie w moim stylu, ogólnie połączenie textur jest fajne i wszystko...ale nie mój gust.

      Szablon 6- Piękny szablon! Bardzo lubię kiedy końcówka nagłówka jest tak ślicznie wycięta ;) Kody css są niczego sobie.

      Szablon 7- Chyba trochę rozmazane to zdjęcie, ale ogólnie szablon mi się bardzo podoba. ^^

      Szablon 8- chyba nie mój styl, ale ogólnie jest ładny. Super kolor.

      Szablon 9- Śliczny szablon, znów niebieski, śliczny! Cudoowny!

      Szablon 10- Bardzo podoba mi się tutaj połączenie kolorków. Świetnie wyszło, fajnie pasują tutaj te świeczki.

      Szablon 11- O, mój faworyt! Od razu jak go zobaczyłam wiedziałam że on jest śliczny! Super kolory, wszystko wyszły bardzo ładnie.

      Szablon 12- Widziałam kiedyś już z tym zdjęciem szablon, ale ten jest zupełnie inny. Bardzo fajny efekt końcowy :)

      Szablon 13- O jakie piękne! To chyba mój drugi faworyt. Eh...tyle tu prac, że się zdecydować nie mogę! Piękny szablon.

      Szablon 14- Aż się boję patrzeć w jej oczy o.O Jednak szablon jest śliczny, kody bardzo mnie urzekły.

      Szablon 15- Twoje szablony mnie zawsze zaskakują, naprawdę. Świetnie je robisz, masz talent!

      Szablon 16- Jak już wcześniej mówiłam bardzo lubię szablony zamnkięte, dlatego ten eż jest bardzo ładny.

      Szablon 17- O naprawdę widać, że napracowałaś się nad kodami i wyszło świetnie! Jestem smutna, że od ciebie tylko 1 :c

      No to tyle! Szkoda, że nie ma więcej szablonów ale i tak jestem zadowolona. Wszystkie bardzo mi się podobały.

      Usuń
    2. U nas w tematycznej to chyba najlepszy wynik (chyba... bo nie chce mi się sprawdzać :D )
      Dzisiaj powinny pojawić się dwa od Avii :D

      Usuń
  2. 1107 - szczerze anielski szablon... pasuje idealnie do anielskiej aury.
    1108 - a taki demon od razu kojarzy mi się z książką "Dary Anioła". Bardzo ciekawy układ, podoba mi się kolorystyka, no i sam demon ;)

    1109 - Lili w wersji diablicy. No,no. Bardzo fajnie wyglądają te czarne oczy.
    1110 - Anielski... podoba mi się modelka i ta biel ją otaczająca. Wspaniały napis.

    1111 - A taki szablonik to mi pasuje do upadłych aniołów. Podoba mi się. ;)
    1112 - tło jest ciekawe i napisy. Przypadł mi do gustu ten "poszarpany" koniec nagłówka.

    1113 - o i znów moja pierwsza myśl to upadły anioł, który stracił skrzydła. Chyba zakochałam się w tym szablonie.

    1114 - nie moja tematyka, więc się nie wypowiem. przepraszam :c

    1115 - genialny... brak mi słów.

    1116 - demonica ze skrzydłami, tło i kolorystyka są przepiękne... :c
    1117 - a tak szczerze to ten szablon mi się nie za bardzo podoba. chyba nie pasuje ten aniołek :c bardziej całość wygląda na taki wiosenny szablon i ładnije by było bez tych skrzydełek.
    1118 - a to dzieło to mój faworyt. bardzo prosty i schludny. a najlepsze zdjęcie/ okładka książki Szeptem ♥

    1119 - mam dzisiaj same skojarzenia, i to chyba dlatego patrząc na ten szablon widzę demona, ukrytego w ciele kobiety, który wabi żeglarzy na śmierć. normalnie jak jakaś syrenia. :c napisz śliczny
    1120 - mój drugi faworyt w tej notce. ta twarz i te oczy ♥ wszystko idealne!

    1121 i 1122 - przepraszam, ale znów nie moja tematyka, więc nawet nie mam co się odzywać :c

    1123 - anioły bardziej kojarzą mi się z bielą, ale ten szablon mnie urzekł i albo zmienię zdanie, albo zostanę przy myśli, że to anielski wojownik ;)

    Notka w całości jest wspaniała! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba piąta... albo szósta. zależy jak liczyć :c

      Usuń
    2. Anielski wojownik górą! Ja osobiście mam skrzywienie przez Heroesów, więc ja widzę tylko wojowniczych posłańców Boga :D

      Usuń
  3. Witam. Szablony są piękne. Mój styl :D. Podoba mi się tematyka oraz ich wykonanie: mroczne oraz delikatne.
    Chciałabym także zamówić prosty szablon.
    Hasło: Źródlana kostucha.
    Adres bloga: http://requiem-nemezis.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym, aby był to prosty szablon. Żeby na środku nie było rzeczy. Kolorystyka: ciemne, zimne kolory. Za tło chciałabym, aby robiło pierwsze zdjęcie, które podałam. Drugi obrazek niech będzie gdzieś obok, lub po lewej stronie. Zależy jak będzie pasować.
    Ewentualny cytat: Pa­mięć jest jak stud­nia, im głębiej, tym ciemniej.
    Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimgs.mi9.com%2Fuploads%2Ffantasy%2F919%2Fdark-woman-face_1366x768_13298.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fmi9.com%2F1366x768%2Fdark-woman-face_13298.html&h=768&w=1366&tbnid=b9fOXXcSYja1rM%3A&zoom=1&docid=FpfYdG574W9A9M&ei=DS1dU-bYAqew7AbCkIGACA&tbm=isch&ved=0CFcQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=351&page=1&start=0&ndsp=13&biw=1366&bih=596

    http://lorilunacy.deviantart.com/art/Fallen-432221740

    Inne uwagi: -
    Kontakt: email - nacia18@vp.pl gg:32948452

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką zamówień nie przyjmujemy ;)

      Usuń
    2. Na samym końcu w prawym dolnym rogu jest napisane: Zamówień jak zwykle nie przyjmujemy.

      Usuń
    3. Przepraszam nie zauważyłam :D

      Usuń
    4. A ja jestem ciekawa: JAK? Jak te WSZYSTKIE szablony są w twoim stylu? Technika każdego wykonawcy różni się, zaryzykuje nawet stwierdzeniem, diametralnie od innego.

      Avia wątpi w ludzkość jeszcze bardziej...

      Usuń
  4. 1116, 1117, 1119, 1120, 1121 - faworyci ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój komentarz już za chwilę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zaczynam ;-; Z opóźnieniem, ale co tam!

      Raion - szablony super, ten drugi nietypowy i zajebisty i w ogóle jesteś taki wspaniały, ciekawe, czy O**a myśli tak samo, jak ja ;-;

      Rayne - oba szablony mają bardzo podobny układ, ale są tak inne, że aż cudowne <3

      Faith - na tym pierwszym jest baba, prawda? ;-; Nie rozróżniam płci, omg! Oba świetne. Grafika bardziej podoba mi się w drugim, ale układ lepszy pierwszy <3

      Emptiness - zaje..., zaje..., zaje... kurczę, zapomniałam, że nie mogę przeklinać, więc powiem "śliczny" :/

      Szkielet Smoka - nie znam się na mandze, ale układ świetny :D

      Caireann Devin - super!

      StrayHeart - pierwszy i trzeci najlepsze, ale drugi jest taki słodki, że nie wiem <3

      Nomida - oba świetne, ale pierwszy zdecydowanie dużo, dużo, dużo lepszy :D

      Sasame Ka - fajne oba, ale pierwszy wymiata :D

      Avia Tinar - ale się namęczyłaś z tymi strzałkami! Zajebiste kolory i w ogóle cały szablon <3

      Usuń
  8. Komentarz jednak będzie tu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentuję!

      Raion:

      Demoniczny szablon! *_* Uwielbiam to! Ciemny, prosty i ten demon *_* To jest perfekcyjne! <3 Anielski troch mniej mi się podoba :C Zbyt niebiesko. Zbyt słodko ;-; Ale demon jest idealny *_*

      Emptiness:

      O kurde! O mój boże ;-; To jest... jest... no to jest kurde zajebisty szablon! Ciemny, prosty *_* Już niedługo twój szablon zagości na moim blogu, więc szykuj się! <3

      Cholera! Nie będę komentować wszystkich, bo do jutra nie skończę. Musicie wiedzieć jedno: jesteście Z A J E B I Ś C I! Szablony są perfekcyjne, ale mój zachwyt potęguje to, że kocham taką tematykę <3 CUDOWNIE! *_* Gratuluje grubaski talentu! <3


      Usuń
    2. Ej! Avia znowu schudła przez święta... Czy 49 kg przy wzroście 165 cm to grubas?

      Usuń
  9. Hej, co się stało z Cyzią? Jest tu jeszcze czy jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykryłam udział Szkieletu Smoka ! 0w0 Ale skoro już tu jestem, to wypowiem się na temat wszystkich !

    Raion > 1107 > *_* Jest piękny, na prawdę ! Mimo, że CSS coraz częściej znajdowany w szablonach, czyli nie jakiś specjalnie nowy, to pasuje.
    1108 > Ten zaś mi się nie zbyt podoba. Coś z nim jest nie tak, po prostu. Może nie jestem przyzwyczajona do tego typu szablonów ?

    Rayne > 1109 & 1110 *w* Ładny (choć 1110 lepszy). Kocham użytą do tytułów czcionkę !

    Faith > 1111 > CSS i dopasowanie kolorów jeszcze mogą być, za to nagłówek tak mi się ne podoba że aż mi szkoda D: Taki strasznie nie w moim stylu :c
    1112 > Również nie w moim stylu, ale ten już lepszy. Efekt tej... "podartej kartki" na końcu nagłówka był świetnym pomysłem !

    Emptiness > 1113 > O.M.G.... Godne Zaczarowanych Szablonów C: Wszystko jest idealne : kolory, CSS, układ, nagłówek... Wszystko !

    Szkielet Smoka > 1114 > Niah niah ! Przyszedł czas na moją ulubioną szabloniarkę ! Zobaczmy, zobaczmy...*-* skąd ty bierzesz swój talent ? uwu Zazdroszczę Ci ! D8 Jest piękny-piękny-piękny-piękny-piękny-piękny-piękny ! Kolory idealne (ostatnio właśnie tej kolorystyki szukałam !), wszystko jest proste a o nagłówku już nawet nie wspominam ! Można było się takiego cuda spodziewać ! ♥

    Caireann Devin > 1115 > Nie powiem że się nie zdziwiłam, widząc obrazek. Minimalistycznie... ? Ja mam wrażenie że wszystkiego jest za dużo w porównaniu do pustki nagłówka... Tekst wygląda za grubo, dodatkowa otoczka postu (ta pierwsza ramka, najciemniejsza) trochę psuje całość... No, ale to tylko moja prywanta opinia !

    StrayHeart > 1116 > Znów nie w moim stylu, ale mimo wszystko uważam że Ci się udał. Niestety od patrzenia oczy mnie bolą, ta biel za bardzo kontrastuje z bordem i czernią... A w nagłówku strasznie dużo wszystkich obrazków, ale to dobrze wygląda.
    1117 > Oh jaki ładny ! Taki... wiosenny ! CSS piękny, nagłówek mi się podoba. Chocoaż ten...jakby to nazwać... biały piorun (o.o) soś tu psuje.
    1118 > Wszystko idealne oprócz nagłówka który nie przypadł mi do gustu. Kolorystyka dobrana, szablon dosyć prosty, ale ładny.

    Nomida > 1119 > Oh, jakiś bardziej oryginalny CSS '^' (mówię, że oryginalny bo go nie często spotykam .w.) Jej, jej, ładny ale czemu ta pierwsza strona tak odstaje ? owo Rozsuwają się przy przejechaniu myszką ? *^* -czypoprostubłąd?-
    1120 > Przestraszyłam się '-' I to serio D8 Ładnie, brązowo, ale czcionka tytułów mi nie pasuje (Narzekasz, Kryształku ._.) Oprócz tego jest okej c:

    Sasame Ka > 1121 > Jak nie wyszedł ? Wyszedł ! Mi się podoba ewe Łany CSS, ładne czcionki, łady nadłówek.
    1122 > Czy ja mam aż tak dziwny gust ? Bo ten mi się podoba mniej... Chociaż CSS też ładny, i zgadza się, mogłaś dać więcej czerwieni.

    Avia Tinar > Oh myyyy ! Przeszłam na bloga żeby lepiej mi się patrzyło i jest taki piękny *_* Szczególnie CSS mi się podoba, w sumie. To najerzdżanie na post które powoduje pokazania daty/autora/komentarzy jest wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam za siebie :P
      1 - a stronki rozsuwają się po najechaniu myszką ;)
      2 - demon to demon ma być straszny ;d

      pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ja też uwielbiam tą czcionkę :D Miło mi bardzo, że się podoba :)

      Usuń
    3. Zaczynam was nie lubić, czemu nikt nie odpowiedział na moje pytanie? Jesteście straszni... ;<

      Efekt z postami zauważyłam gdzieś na tumbrlu (?) tak to się odmienia?
      Mnie bardziej rajcuje menu z tymi śmiechowymi kropkami :D

      Usuń
  11. Któraś tam xD. Wszystkie prace bez wyjątku są świetne. Choć mi najbardziej podobają się dzieła StrayHeart ;*. Ale jak już mówiłam trudno wybrać te najlepsze, bo wszystkie są idealne i nie mają ani jednego niedociągnięcia <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tematyka szablonów idealnie wpasowana w tematykę mojego opowiadania! Każdy szablon ma w sobie coś urzekającego, ale 1109, 1115, 1120 są wręcz genialne. Śliczna kolorystyka, postacie, układ, jednym słowem - wspaniałe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. One są boskie!!! Nie przepadam za anime, ale moge na te patrzeć miesiacami. Najbardziej mi sie podoba 1110

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anime jest tylko w jednym szablonie - w Smocznym szablonie.

      Usuń
  14. Patch! ♥ "Hush, Hush" ♥ Ta seria książek jest boska! :D A szablony? Po prostu cudowne! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem która, ale uznajmy, że... PIERWSZA <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SILENCE JEST ZAWSZE PIERWSZA !!

      Usuń
    2. No dobra... DRUGA <33333
      *Boję się Sajlens, wybacz!*

      Usuń
  16. Jak sobie wyobrażam anioła? Phi! To proste!
    Castiel! :3
    No miło, że aż tylu was jest i faktycznie pytanie o wyobrażenie sobie tych istot bardzo tu pasuje, bo skoro aż tylu was ogarnęło takie szablony, to zapwne każdy z szablorobów ma inne wyobrażenie, które zaprezentuje na sablonach Także może być ciekawie :3 Dla mnie anioł to koleś w czarnych krótkich włosach, garniaku, na który ma narzucony płaszcz i zupełnie nieogarnięty w sprawach ludzkich xD
    Raion, ty kretynie, dalej nie masz dla mnie szablonu z przyczajonym psychopatą? :c
    A skąd ten urlop, hę? No tak, zupełnie mnie tym aniołkiem i demonkiem zaskoczyłeś - skąd takie stworzenia w tej notce tematycznej?! :O xD
    1107 - ech, patrzę tak na belkę i sobie myślę, że to chyba jednak nie jest szablon nr 151 xD Ale szablon bardzo przyjemny! Po lewej jest... puściej... ale i tak jest ok, więc nie masz się co przejmować. Kolorystyka chyba sama z siebie przychodzi na myśl, kiedy myśli się o aniołach, więc też trafiona, spokojna, ładniutka. Jedynie do cytatu mogłabym się przyczepić, boś niepotrzebnie go przechylił. Ale jest ładniutko c:
    1108 - ło matko, to żeś bardzo ciekawie to odwalił! No i genialnie! Niesłusznie ten szablon 'nawet' ci się podoba, bo powinien 'bardzo'! No ale po kolei. Hm, zaskoczyła mnie nieco kolorystyka, bo ten szary aż tak demoniczny przecież nie jest, a jednak dobrze się tu sprawuje. Spodziewałam się dużej ilości brązów, czerni, czerwieni. Ale, jak wspomniałam, jest fajnie c: Bardzo lubię takie szablony, w których post się przewija. Nie spotykam ich zbyt często, a wygląda to naprawdę świetnie! No fakt, to też trzeba umieć zrobić tak, by to łanie wyglądało i nie przeszkadzało, bo i tak bywa, ale tutaj wygląda to super! Podstrony eleganckie, no i faktycznie, innych bzdur lepiej gdzieś po bokach nie wciskać, bo nie wyglądałoby to zbyt apetycznie. Ale te gadżety na dole fajnie wyglądają. No i ten demonek, ach.... :3 Cudny jest :3 Ogólnie szablon jest po prostu fantastyczny! tylko podpisu nie widzę, gdzieś ty go walnął?
    Rayne! No tak, Sajlens i Fejf to osoby, które są dosłownie wszędzie tutaj. Powiadasz, że szablony nie w twoim stylu? A szkoda, bo tylko na pierwszy spojrzałam i od razu stwierdziłam, że mi się podoba ^^ No ale konkrety.
    1109 - czcionka ważna rzecz, tutaj ładną wybrałaś. Hm, podejrzewam, że tu chodzi akurat o demony? ;> Bo żadnego opisu pod podglądem nie ma. Uuuuu, piękne kody dostrzegam, jak tak na kolumnę patrzę i na to, co się z podstronami dzieje, jak się na nie pojedzie kursorem. Barwy jak najbardziej pasują, co się zaś nagłówka tyczy, to czytałam komentarz pod szablonem na DA i nie zgadzam się ani z jego autorką, ani z Sajlens co do tego, że coś jeszcze by się w nagłówku przydało - za dużo by tego było. Tymczasem fajnie wykombinowałaś cytat, postaci też fajnie umieszczone, a i tło puste nie jest, jakieś tam wzorki są. Jak dla mnie jest akurat, gdyby nie ten komentarz nawet nie wpadłabym na to, że czegoś tam może brakować. Więc jestem po twojej stronie xD
    1110 - hm, trochę to przykre, że układ jest taki sam, jak poprzednio, tylko wersja jakby się zmieniła, bo tamten szablon był diaboliczny, a ten anielski, bo w sumie tylko to się zmieniło. Więęęęęęc: to samo, co wyżej + ładny nagłówek, pięknie wtapiają się w tło dolne krawędzie. No i nagłówek ogólnie piękny. No i szablon też, ale to wiesz z mojego komentarza do poprzedniego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fejf. łeee, ty po egzaminach, a ja przed... :c
      1111 - heh, ale fajny numerek :D Ok, sporo napatrzyłam się na ten szablon, bo w międzyczasie, podczas komentowania tej notki, pogadałam sobie ponad godzinę z kumplem na skype, toteż jako że było bez kamerki, to się na szablon gapiłam xD No i stwierdziłam, że ten cytat po prawej jest albo niepotrzebny, albo warto by go było wyprostować, bo ten po lewej został bardzo ładnie wykonany c: Człowiek faktycznie wygląda jak demon, chwała w Piekle mu za to. Kolumienki fajne, ale już takich w swoich szablonach użyłaś, nie? Poznaję po... hm, jak to teraz wytłumaczyć... po tych pionowych liniach przy poście, co tak w górę wystrzeliły, jakby miała tam być dodatkowa ramka. No, nie wiem, jak to wytłumaczyć, niemniej poznaję ten element. No i ogólnie jest bardzo ładnie, tylko ten cytat po prawej...
      Nadchodzi sporny 1112 - a na czym w zasadzie polegał spór? Bardzo ci dziękuję, że prawa i lewa strona nie są puste i chociażby piorunami je przyozdobiłaś, to już coś i dzięki temu wszystko wygląda ok. Podoba mi się ta kolumna. O, i efekt rozerwanej kartki c: Hm, nie wiem, czemu, ale ta czerwień na nagłówku mi jakoś przeszkadza. Ale nie potrafię tego wytłumaczyć. Może gdyby była delikatniejsza, tak jak po lewej stronie na dole, byłoby lepiej, ale nie wiem. O, i tutaj dwa cytaty ładnie wyglądają, bo zostały wykonane w takim samym stylu. I tego należy się trzymać. Jest ładnie c:
      Emptiness!!!!! Nie przywitasz się? xD
      1113 - hym hym hym hym... no i nie wiem. Nie wiem, co napisać, serio. Bo mimo niewątpliwie dużej pracy, jaką włożyłaś w stworzenie tego szablonu, na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo prosty. Chociaż w sumie kody fajne. No, nie powiem, to jest szablon na blog, w którym zbyt wiele szczęśliwości nie będzie. I dobrze :3 Anioł w tej gorszej, smutniejszej wersji. I słusznie :D Nie no, ładny szablonik c: Nieco poplątany w swej prostocie :D Wiem, pięknie napisane xD
      Gupi Szkielet jak się nie odezwał, tak się nie odzywa. Jesteś beeeeee, wiesz?
      Słodko i uroczo? -538234352 punktów dla ciebie :c
      1114 - nie znam się na mandze, ten anioł jest jakiś dziwny, nienawidzę różowego, ale (masz szczęście, że jest tu to cholerne ALE!) szablon jest prześwietny! Te wielgachne kolumny (serio, one takie się wydają być) są świetne, fajnie też wygląda... to tło dla tytułu posta - tak się wpierdzieliło z lewej strony :D No, wielgachny ten szablon, można by rzec xD Ale muszę ci powiedzieć, że to naprawdę świetnie wygląda :D <3
      Cairean - witaj :D I tyle. xD
      1115 - e tam, jeśli to według ciebie są szablony minimalistyczne (a przynajmniej nagłówek), to coraz bardziej cię lubię, bo ja za minimalistycznymi nie przepadam, a ten szablon jest naprawdę ładnie zrobiony i od typowego minimalistycznego na szczęście mu daleko. Od razu zwróciłam uwagę na kolumny, ciekawe wykonanie - trochę bardziej mi do sci-fi pasuje, niż do aniołów :D Kolorystyka zresztą tak samo, bo kojarzy mi się z metalem, z robotami itp. Ach, i miejsce na tytuł notki - to wygląda tak, jakby ta kolumna miał warstwy, bo kolorki są coraz jaśniejsze. Ojoj, ale to fajne :D A co do kolorystyki jeszcze i do moich skojarzeń, dobra, ok, niech to będzie bardzo nowoczesny, albo najlepiej zmechanizowany anioł :D Cytat w fajnym miejscu umieszczony, ale ostatni wers powinien być bliżej reszty. No i ogólnie sens jego jest doskonały - wystarczy oglądać SPN by się przekonać, że anioły to nierzadko większe mendy niż ludzie, czy nawet demony. No ale nagłówek wymiata, achhhh! <3 W ogóle to dałoby się dać mi link do tego obrazka? :3 No i szablon generalne prześwietny!

      Usuń
    2. Stray - w moim przypadku jest tak: matury mam gdzieś, albo inaczej: nie boję się ich. Inaczej będzie przed wynikami, więc wiem, co czujesz ;_; Błe, minimalistyczne.
      1116 - o kurde, ale szablon! :o Za czcionkę duży plus, a nagłówkiem mnie kupiłaś. Uwielbiam takie klimaty, NO I WRESZCIE ZNALAZŁAM NAGŁÓWEK, NA KTÓRYM COŚ SIĘ DZIEJE! Chodzi o to, że jest obszerny z mnóstwem przeróżnych elementów. A ja bardzo uwielbiam takie wypasione nagłówki. A ostatnio strasznie mało takich tu :c Tak czy siak te świeczuuunie, ten zameeeeczeeek. Hm, no ale znowu dwa cytaty. Ja nie wiem, ludzie, jeden już wam nie wystarcza? xD No i znowu oba w innych stylach. Gdyby był tylko jeden, obojętnie który stylowo, byłoby ok, bo każdy pasuje, ale one oba... no nie wiem. No i kolorystyka: czarny i czerwony to mistrzowskie, genialne połączenie ^^ No fakt, css dość prosty i gdyby był nieco bardziej urozmaicony, pasowałby lepiej do szablonu, ale i tak jest ok. No i fajnie, że post nie jest ogrodzony żądną ramką, nie pasowałaby, zapełniłaby, a raczej zaśmieciłaby szablon. Tak jest dobrze. Jest bosko ^^
      1117 - BŁEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIOSNA! ZIELEŃ!!!! TRZY RAZY NIE, DZIĘKUJEMY!!!!!
      A tak na serio to błe. Mam dość wiosny, nienawidzę tej mendy :c A tak ogólnie to czemu tej pani po prawo błyskawica kawałek łba ucięła? :c Biedna baba :c Mmmm, ładne strzałeczki na dole :3 Ale do nagłówka wracając, to ogólnie fajny, bo też taki duuuży. No ale ta błyskawica i ten urwany kawałek głowy... ech. xD CSS znowu nie jest jakoś nie wiedzieć jak skomplikowany, ale i tak szablon ładny. o wielki :D
      1118 - no, tutaj mamy już o wieeeele lepszy klimacik. Ej biedny janioł ;c Hm, niby szablon taki prosty, a jednak urok w sobie ma. Hm, i w sumie tyle, bo nie wiem, co mam więcej o nim napisać xD
      Nomido moja droga! Czy ja żyję po sobocie? W sobotę to ja po piątku odżywałam xD
      1119 - a to co, anioł żeglarzy? :D Ale, kurde, piękny jest! Bardzo ładnie wyszły ci tu podstrony, i kolumienka w sumie też, taka schludniutka... Kurcze no, jestem zachwycona! Nagłówek też świetny, czcionka cytatu bardzo dobrze tu pasuje. No i cytat dość duży, a jednak ładnie go upchnęłaś. Kolorystycznie też jest bardzo ciekawie...Ej no, tu się nie ma co rozpisywać, bo to świetne jest! <3
      1120 - hm, tu z kolei czcionka tytułów średnia raczej jest, nie przepadam za nią, ale lepsza taka, niż zwyczajna. Hm, nie powiem, ciekawy dobór kolorów. Ty, no znowu dwa cytaty! Ale tak samo wykonane, więc jest gut, ładnie to wygląda. Hm, tak poza tym jest dość prosto, ale bardzo ładnie C: Mmmm, no i te oczka tej pani... :D
      Oj, Sasame, pewnie przesadzasz, tyle ci powiem (napiszę).
      1121 - O KURDE!!!! ALE NAGŁÓWEK!!!! Ta anielica jest świetna, a te dziwne... paski, czy co to tam jest, fajnie wyłazi na post :D Kolumny fajnie wyglądają, dobrze, że są tymi kropeczkami oddzielone xD Tak czy siak nagłówkiem mnie urzekłaś. No i ładnie się podpisujesz, ale to już ode mnie wiesz.
      1122 - mocno cię zdołuję, jak ci powiem, że pierwszy jest lepszy? ;c ładny CSS, ładny demon, ładnie zrobiony cytat. Ale kolor tła mi tu nie gra z resztą. Hm... komentuję tę notkę od jakichś trzech godzin, więc wybacz, że brak mi pomysłów na komentowanie, ale tak to już jest.

      Usuń
    3. AAAAAAAAAAVUUUUUUUUUU!!! Nadzieja matką głupich :D
      1123 - w trójkę nie grałam, w dwójkę tak, ale o trójce bardzo dużo dobrego słyszałam, więc wypadałoby to nadrobić. Mmmmmmm, no taki aniołek to ja rozumiem, no nie? :3 Trochę mi tego z Heroesa przypomina. Chyba z V części. Ach, podstrony na górze to jest coś, co uwielbiam. Ciekawy kolor wybrałaś, wiesz? Ale naprawdę fajny. No i jak zwykle u ciebie - kody to jest coś! Genialna rzecz tym, że należy najechać kursorem na autora, by stało się wyraźniejsze. Ciekawy bajer. Hm, gadżety po boku chyba nie wyglądałyby tragicznie, ale na dole i tak to chyba nieco lepiej wygląda, bo ta... hm, pusta, spokojna przestrzeń po bojach wygląda naprawdę ładnie. No i całość jest świetna!
      BOŻE!!! SKOŃCZYŁAM KOMENTOWAĆ!!!! MOGĘ WZIĄĆ SIĘ ZA OPOWIADANIE (nie, nie za powtórki do matury, tylko za opowiadanie). O raaany, tyle rzeczy m to komentowanie przerywało, że nawet nie zliczę, więc bardzo łanie poproszę o docenienie mojego wkładu i ładne odpowiedzi (odpowiedzi, bo jest was tu więcej). No, Avu, nie dziwię się, że jesteś zadowolona, tyle ludu, tak ładne szablony... no majstersztyk!
      A teraz się stąd wynoszę, bo aż się zmęczyłam ;____; xD Ale i tak czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    4. Witamyyyy! c:
      Ja naprawdę Cię podziwiam za tak długie komentarze ;d są dłuższe od rozdziału, który męczę już od 3 miesięcy :D Także tego no, cieszę się, że podoba Ci się mój anielsko-morski szablonik ;3 w sumie robiło mi się go lekko, gorzej było z demonicą, bo kody nie chciały słuchać ale Avia dobra pomogła <3
      Powodzenia w pisaniu! :)

      Usuń
    5. " i nie zgadzam się ani z jego autorką, ani z Sajlens co do tego, że coś jeszcze by się w nagłówku przydało" WAT gdzie ja tak napisałam

      Usuń
    6. Na gg wysyłam Meth nasze rozmowy żeby była nie bieżąco :c

      Usuń
    7. O, a po cholerę mi to? XD no gdzieś tam było, że jakieś symbole jeszcze byś dodała do nagłówka

      Usuń
    8. O, a po cholerę mi to? XD no gdzieś tam było, że jakieś symbole jeszcze byś dodała do nagłówka

      Usuń
    9. METH!
      Racja Cass... nie zabij mnie, ale to nie jest moja pierwsza myśl.
      Mam chyba zbyt wielkie spaczenie Heroesami i widzę uzbrojonego z mieczem...

      Dziękuje moja kochana metaamfetamiono! Pocieszyłaś mnie tym cytatem...
      WŁAŚNIE! Heroesi! Ale pod artem pisało, że to jest z Diablo, no to Diablo...
      Zapewne gadżety po boku traginości by nie prezentowały, ale Avu chciała coś spokojnego, nienawalonego wszytskim... :D taaaak... inaczej!!

      Meth my zawsze doceniamy twój wkład, a przynajmniej Avu tak robi. Nie wiem jak reszta.

      Usuń
    10. Rajne, ty kłamco, ja nic nie mówiłam, że na tym nagłówku by się coś przydało, tylko, ze pusto, ale ładnie ._.

      Usuń
    11. A moim zdaniem nie jest za pusto ;p Avu, achhhh :3 I jak ci tu w roli Szefa?

      Usuń
    12. Podpis jest na demonie ślepa kobieto :<

      Usuń
    13. No to widzisz? Tak mało widoczny, że beznadzieja no! I się nie wykręcaj, nie zmieniaj tematu, nadal nie masz dla mnie psychopatowatego szablonu!

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Patch <3 Patch <3 Patch <3 Patch <3 Patch <3 Patch <3
    Osoba, która zrobiła z nim szablon jest moim 'miszczem" <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba jestem całkiem ślepa, ale nie dostrzegłam zakładki, gdzie powinno się zostawić informację, że pobieram któryś szablon, więc informuję tutaj, że pobieram ten nr 1113 na mojego bloga https://ostatnie-tango.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń