g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.04.2014

[1124-1126] I can levitate!

Notka ze specjalną dedykacją dla naszej kochanej Meth! 
Mojego natchnienia...

Dzisiaj mam dla was dwie dobre nowiny:
1. Alatum wraca do nas! Na pół etatu, będzie się trochę zachowywała jak pasożyt, bo będzie dołączać się do naszych notek, dziś występuje w mojej.
2. Sasame Ka pomyślnie przeszła staż!

Avia ma dla was aż, o zgrozo, dwa szablony. Wiem, że mało, ale jak już wspomniałam w notce tematycznej, na prawdę długo mi schodzi ze zrobieniem choćby jednego. Zawsze wymyśle, że coś trzeba jeszcze zmodyfikować.
Obydwa szablony dedykuje mojej kochanej Meth!
Pierwszego szablony niestety nie mogę spakować... nie wiem co się dzieje komputer mi wariuje. Jutro go już udostępnię. Dziś można podziwiać go na blogu próbnym i na screenie.
http://www.funkyimg.com/i/H8pm.png


Ostatnio siostra przypomniała mi o pewnym anime. Jeżeli chcecie zepsuć sobie mózg tak na wcale to polecam: Excel Saga. Anime jest tak nielogiczne, że aż śmieszne. Tak czy siak Excel jest najlepsza. POLECAM, ale również ostrzegam, że już nie będziecie po  nim tacy sami.


~*~*~*~

alatum.


W swojej "szablonowej karierze" wykonałam ledwie kilka potterowskich szablonów, gdyż muszę przyznać, iż w ogóle nie kręci mnie ta tematyka. Dlaczego więc zabrałam się za coś tak do mnie niepasującego? Cóż, w momencie, gdy znalazłam ten wspaniały obrazek na Facebooku, pomyślałam, że muszę, po prostu MUSZĘ użyć go w szablonie. No i jest! Bardzo minimalistyczny; ostatnio brzydzę się przepychem, może wreszcie nauczę się skromności :P

 ~*~*~*~

Avu ma pytanie, czy wisimy komuś szablon z losowania? Pisać na meila: avia_tinar@vp.pl. Podajcie adres notki w której składaliście zamówienie.

Zamówień nie przyjmuje.

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!
 

29 komentarzy:

  1. A tu jest moje miejsce :c Druga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga i pół, zaklepuję sobie kawałek Internetu. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam i komciam, przepraszam, że tak późno.
      No. Pierwszy wygląda nieźle, te dwa miasta przecięte białą krechą dobrze się prezentują. Cieniowane pole tekstowe jest śliczne, czcionka doskonale nie razi. No. Z kolorystyki - jestem zdania, że jakiś złoty element bardzo ładny by się wkomponował, ale to tylko takie gadanie laika. Hihi.
      Drugi jest prościutki. Taki Sąrą wklejony z boku. Faktycznie, jest LOTRowo, skromnie, ale przez to można się skupić na tekście. I doskonale dobrałaś wszystkie szczegóły do tego arta, kolorystyka jest bardzo mocną stroną tego szablonu.

      Co do Alatum. Śliczny ten szablon. Nie jestem potteromaniakiem, ale ten jest po prostu ładny(no i Syriusz był kc). Biel, czerń, prostota jak w nowocześnie urządzonym mieszkaniu. Z jakiegoś powodu - niepoprawnie - kojarzy mi się z jing i yang-
      Wpadam w wodolejstwo. ,_, Już nie gadam o skojarzeniach, tylko pozdrawiam i zmykam.

      Usuń
    2. YIN i yang. Ciekawe, gdzie się zetknęłam z tą pisownią alternatywną. ,_,

      Usuń
  3. Avio, mam do Ciebie pytanie :) podzieliłabyś się ze mną kodem, który pozwala na nierozjeżdżanie się szablonu w różnych rozdzielczościach, pomniejszeniach strony i tak dalej? bo kiedy ja sobie coś pokombinuję i wyjdzie szablon w miarę, to zaraz on rozjeżdża się na innych komputerach. poza tym jak pozycjonuję za pomocą "margin" ułożenie gadżetów w lewej kolumnie i zmniejszam stronę, to one zamiast zachowywać się tak, jakbym chciała tj. zmniejszać się razem ze stroną i nie zmieniać pozycji, to one się kompletnie rozjeżdżają, wchodzą na post i tak dalej :c

    mam nadzieję, że udało mi się to w miarę wytłumaczyć, bo bardzo na Ciebie liczę :c

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Śliczne szablony. Szczególnie podoba mi się drugi <3. Ma zachwycający CSS i nagłówek jest śliczny. Trzeci jest taki delikatny, minimalistyczny *-*. Pierwszy też jest ładny. W nim szczególnie urzekł mnie CSS.
      Pozdrawiam i życzę weny do dalszego tworzenia :*

      Usuń
  5. Szkoda, że żaden z tych trzech szablonów mi nie pasuje na blogi, bo nie ta tematyka. Są obłędne. Uwielbiam takie minimalistyczne szablony jak ten od Alatum oraz drugi od Avii. Czarno białe szablony to bajka.
    Zauważyłam również, że Avia bardzo rozwinęła się pod względem CSS. Twoje szablony są teraz tak bardzo kodowane, ale w tak niesamowity sposób, że wpatruję się w nie jak zaczarowana. Szkoda, że żaden z nich nie pasuje do moich tematyk blogowych...

    Dziewczyny, trzy szablony, a kawał naprawdę dobrej roboty. Trzymam kciuki za wasze dalsze tworzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. 1124 - duuuuuużo magii <3 z jednej strony bardzo mi się podoba, a z drugiej dałabym inne kolory w nagłówku XD Co za paradoks!

      1125 - czo to za Mordor? :O Przez Ciebie będę miała koszmary ;-; Super <3

      1126 - najlepszy z najlepszych <3

      Usuń
  7. 1124 jest magiczny, powalający i wszystko inne, tak jak 1126 <3 A 1125 mi się nie podoba - bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże! Cudowne szablony z motywem LOTR <33 Fajnie, że ktoś wreszcie pomyślał o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak się cieszę :D Cały wczorajszy dzień siedziałam jak na szpilkach i czekałam na notkę .__. to uczucie jest straszne xD

    Cieszę się również że alatum. wraca :D Zawsze byłam cichym wielbicielem jej prac ;)

    1124 - spokojnie mogę powiedzieć, że od dawna go uwielbiam, Avu mistrzem kodów <3 kocham te menu :D Grafika również jest świetna, taka prosta, nadaje szablonowi klimatu
    1125 - oko Saurona <3 z tym akurat mam dość zabawne wspomnienia (lepiej nie pytać), ale szablon jest świetny
    1126 - zakochałam się <3 taki minimalistyczny, idealny ;o genialna kolorystyka, genialnie zaplanowany układ, no cudo!

    Czekam na więcej waszych prac ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Alatum.! <3 <3 <3 <3 <3 <3

    Szablony skomentuję później, dobra? Nauka do matury czeka ;_; Ale szablony jednym słowem są O B Ł Ę D N E <3

    OdpowiedzUsuń
  11. znów nie wiem, która jestem :c ale nic.
    Avia:
    1124 - wszystko jest idealne... kolorystyka, tematyka, ozdoby przy gadżetach... jedynie co mi się nie podoba, to ta gruba falowana kreska na środku... wiem, że to ma być takie oddzielnie i wg, ale po prostu ta kreska jakoś mi tu nie pasuje.
    1125 - i znów wszystko idealne... nie mam żadnego ale, ani żadnej uwagi. jest wspaniale.
    Alatum:
    1126 - Syriusz jako człowiek i jako piesek... jedna z moich ulubionych postaci z HP, więc ten szablon automatycznie przypadł mi do gustu ♥ jest taki minimalistyczny i czarno biały... no i jeszcze napis ♥ pięknie.

    Gratuluję, Sasame Ka!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko święta przenajświętsza! Dla Meth?! A tak się śmiesznie składa, że ja się Methrylis nazywam, a chołota z ZS zaczęła mnie Meth nazywać, bo są zbyt leniwi, by nazywać mnie pełnym imieniem...a więc czyżby to było dla mnie? *_______*
    A czymże sobie zasłużyłam na ten zaszczyt? :3333 DZIIIĘĘĘKUJĘĘĘĘ <33
    Ja twoim natchnieniem? Jak to? :D Ej, bo ja coraz bardziej sądzę, że to nie o mnie chodzi o.o
    Alatum, no nareszcie! :D A co się w zasadzie działo? E tam, że na pół etatu, e tam, że się innym wpierdzielać będzie :D Im bardziej będzie denerwująca w swych działaniach, tym bardziej będzie tu pasować xd Ale... w zasadzie to czemu akurat tak, jak pasożyt w sensie, hę?
    SASAAAAAAMEEEEE!!! BRAAAWO!! ŁIII, JUPI, KONFETTI I W OGÓLE SCENA JAK Z ALADYNA, KIEDY SIĘ DOWIEDZIAŁ, ŻE MA DŻINA!!! Brawo ^^ Ale to było do przewidzenia B|
    Oj, Avu, dobre i to, jak ty do nas z dwoma szablonami będziesz przychodzić z dwoma szablonami tak raz na miesiąc, to ja przeszczęśliwa będę! No ja wiem, że dowodzenie i inne znacznie ważniejsze sprawy, ale ty guru szablonów jesteś, ty ich więcej tworzyć powinnaś, abyśmy my, skromni widzowie i kibice, mogli je podziwiać no ;ccc Oj tam, modyfikowanie. No chociaż z jednym pojawiaj się od czasu do czasu, prosiiiimyyyy ;c
    Ojooooooj, chyba mi, tak? DZIĘĘKUUUJĘĘĘ <333
    1124 - ach, toć to jest to cudo, które mi pokazywałaś! Już wtedy się nim zachwycałam! :3 A, no i chyba wiem, skąd ten dedyk... NOTKA WŁADCOPIERŚCIENIOWA!!!! :D Tak czy siak arty są znakomite, ogólnie klimat szablonu do nich pasuje, heh, i te skaczące podstrony :D Chodzi o kody, rzecz jasna. Świetne jest to, że i jedno i drugie menu ma zupełnie różne od siebie kody. I to jakie! :3 Jak ja kocham kodziaste szablony!!! Te srebrne pajączki obok są przepiękne! Tak, pajączki, nie czepiać się tu słówek! I jak pięknie komentarze wyglądają... No nic tylko się zachwycać! <3
    1125 - powiem tak. ta kropeczka, która się pojawia, kiedy najedzie się na'czytaj więcej' wymiata! :D Ale ogólnie on się taki prosty wydaje, no nie? Niby zupełnie zwyczajny. No a zdjęcie na nagłówku wymiata :D Świetna jest czcionka podstron, no i generalnie fajnie one na tym obrazku wyglądają. Nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie, wygląda to bardzo dobrze. Yyyy, tylko tego pomarańczowego, w sensie daty dodania postu, na tym szarym tle za dobrze nie widać. A tak to bosko :3
    Polecić ci nielogiczne anime? Obejrzyj sobie Bento. Dziękuję za uwagę, dobranoc!
    Alatum, dzień dobry :D
    Nie kręci cię HP? Co ty, dzieciństwa nie miałaś? :ccc
    Ej no, przepych wymiata! Zostań przy przepychach! :D
    1126 - yyych, faktycznie przepiękny obrazek! Syriusz! :33 Uwielbiam go. Co tam, że umar, bo se za zasłonkę wpadł, ale go kocham. Eeee tam, takie minimalistyczne to mogą być :D Bardzo fajnie wykombinowałaś kolumnę, takiej jeszcze nie widziałam! Przepięknie wkomponowałaś obrazek do reszty, do tła, do szablonu ogólnie xD Cytat w fajnym, wygodnym miejscu ustawiony, kolorystyka jak najbardziej pasująca. No po prostu brawo za ten szablon ^^
    Raz jeszcze za dedyka dziękuję, cóż za zaszczyt!!! :3
    Czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie miałam - nie mam nadal - czasu na pełnoetatowe tworzenie. Nie zdziwcie się również, kiedy w danym miesiącu nie pojawi się ani jedna moja praca :< Ja tu jestem jako pasożyt, bo będę dodawała pojedyncze szablony od czasu do czasu, jak akurat coś mi się uda wymodzić w PSku.
      Oczywiście, że miałam! #omgomgoneoneone!!!11111 Mama czytała mi "na dobranoc" pierwszy top Harrego Pottera, kiedy chodziłam do zerówki xD I potem już poszło po kolei. Tyle że po prostu nie umiem robić szablonów potterowskich. Nie widzi mnie się to :<
      Bardzo dziękuję, cieszę się, iż szablon przypadł Ci do gustu :3

      Usuń
    2. A, no, masz szczęście, bo myślałam, że HP nie lubisz, grrrr!...

      Usuń
  13. Alatum! <3 jak się cieszę, że wróciłaś :D (czekam wciąż na rozdział!) c;

    Avio! ;) namęczyłaś się nad kodami w obu pracach ;) są świetne, choć mi w tym pierwszym nagłówek nie pasuje, może to ten pomarańcz. Chociaż jak mówię kody są świetne ;)

    Alatum moja kochana, ja ten szablon oglądałam kilka dni temu na Twoim DA ;) bardzo mi się podobał i nadal uważam go za świetny! ;) Pozdrawiam Was serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I byłabym zapomniała! Gratuluję Ci Sasame Ka przejścia stażu :)

      Usuń
    2. Rozdziału ni będzie, bo blog jest zawieszony (zaglądamy do nekrologów) :<

      Usuń
  14. Wreszcie zabiorę się za komentowanie~ Troszkę sobie odpuściłam ostatnimi czasy, ale teraz to nadrobię ^^
    Zacznę może po bożemu, od nowin, które już na wstępie wysuwają się na pierwszy plan :3
    Także... Gratuluję Ci Sasame (mogę tak do Ciebie mówić, prawda? c:) pozytywnego ukończenia stażu! Widzisz, ja od razu wiedziałam~ Smoki nie pytają, smoki wiedzą XD
    I również cieszę się z takiego... Hmm... Niee, nie, nie... Pasożyt to bardzo złe słowo... Z takiego... Twórcy na pół etatu c: To świetna wiadomość, że ktoś tak utalentowany będzie dalej z nami tworzył c:
    Co do szablonów, to podobają mi się wszystkie *-* Są absolutnie i niezaprzeczalnie świetne~ CSS taki dopracowany i ta grafika... Ja mam nadzieję, że kiedyś będę przynajmniej w połowie tak dobra jak wy i że uda mi się choć troszkę zbliżyć do waszego poziomu :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah...zawsze mnie zadziwiasz swoimi szablonami.
    Szablon 1- Jakie śliczne menu zrobiłaś, bardzo ładnie. I jeszcze dodatkowo te piękne awatary w komentarzach. Wszystko wygląda po prostu idealnie!

    Szablon 2- Ślicznie wyszło ci menu (znowu) i ta kropeczka przy czytaj więcej też wygląda bardzo fajnie ;) A tło we wzorku daje bardzo ładne fekt, przy którym jest ciekawie!

    Szablon 3- Ah, czerń i biel zawsze będą sprawiały bardzo ładne kontrasty. Wszystko idelanie do siebie pasuje. A zdjęcia są fenomenalnie połączone.

    Szkoda tylko, że tych prac nie ma tutaj więcej. Ale nie narzekam. Czekam na kolejne notki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sasame Ka, nadal bardzo zależy mi na szablonie właśnie od Ciebie. Moja poprzednia kolejka jest jeszcze ważna, czy mam od nowa złożyć zamówienie?
    Pozdrawiam, Mopsicaa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesowałaby mnie sama właścicielka Avia Tinar
    1.Hasło:Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga:http://erised-fo-rorrim.blogspot.com/
    3.Koncepcja: nigdy nie mam żadnej. Jedyne wymagania jakie posiadam to takie, żeby blog miał dosyć ponure i ciemne kolory, napawany był smutkiem bo sama jego teamatyka zbyt kolorowa nie będzie. Postaciami głównymi są Draco Malfoy oraz Hermiona Granger, a więc DraMione, ale sam nagłówek z ich udziałem nie musi wskazywać, a wręcz nie powinien, że ta dwójka coś do siebie poza nienawiścią ma. Chciałabym też aby oboje mieli szaty szkolne. Wszystko inne według uznania i aktualnej inspiracji.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Sometimes the wrong choices bring us to the right places.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: lumosiatko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ever wanted to get free YouTube Views?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Add Me Fast?

    OdpowiedzUsuń