g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.05.2014

[1127-1128] A czasu brak...

Dzień dobry wszystkim! To znowu ja, Caireann i przychodzę do was dzisiaj z zaledwie dwoma pracami - zamówieniami. Nie jestem zadowolona z dzisiejszej notki, ale ostatnimi dniami przygotowywałam się do zawodów i całe dnie spędzałam, ćwicząc. Musicie przeżyć, że mam tylko dwa zamówienia wam do pokazania. :<

Zamówienie dla frank
Jestem z niego zadowolona. Wyszło ładnie, ciepło, tylko to jedno podane przez zamawiającą zdjęcie mi nie pasowało. Mam nadzieję, że ci się szablon spodoba. :) Bo uważam, że nie jest najgorzej, i grafika i kody mi się podobają.

Zamówienie dla Shetani
Ten też mi się podoba, chyba jest nawet lepszy od poprzedniego. Bardzo ładny jest obrazek, którego zażyczyła sobie zamawiająca, ale u góry było trochę pusto, stąd to menu. Mam nadzieję, że bedziesz z niego zadowolona!

To tyle ode mnie, zamówienie dla Nokadotaki oddam w kolejnej notce (bo planuję jeszcze jedną przed końcem stażu). Wiem, że ubogo, ale jak na złość czasu nie było.
Przyjmę 1 zamówienie,
które sama wybiorę!

Edit. Przyjmuję zamówienie od Nicole!

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 1127 - wspaniały! taki cieplutki i miły dla oka. Jejku aż napatrzeć się nie mogę. Strasznie podoba mi się kolorystyka i napis ♥
      1128 - a tu już trochę chłodniejsze kolory... fajnie wygląda to menu na środku ;) ach, no podoba mi się ♥

      powodzenia na zawodach! ♥

      Usuń
    2. 1127 - Ło matko, ile miłych słów! Dziękuję pięknie. :)
      1128 - Zastanawiałam się czy to menu przypadnie wszystkim tu zaglądającym do gustu i chyba dobrze, że z niego nie zrezygnowałam. :)
      Za "powodzenia" nie dziękuję, ale za komentarz owszem! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Od kiedy mam admina mogę być pierwsza wystarczy usunąć wszystkie inne komentarze. Muahahahahahha Ale nie jestem takim człowiekiem zUym niestety. :c
    Drugi mi się podoba bardziej, ale pewnie dodałabym napis. Oprócz tego nie mam do czego się spruć więc... Taki kupiasty ten mój komentarz wybacz mi bardzo bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajne, ty spryciulo, jak kiedyś zobaczę, że twój komentarz jest pierwszy, to... to osądzę cię o usuwanie innych! O! Będę zUa.
      Do drugiego też dodałabym napis, ale zamawiająca takowego nie chciała. Klient nasz pan! :c
      Wybaczam ci bardzo niezwykle wręcz mocno! :<

      Usuń
  3. Trzecia? Rajne nie chce pewnie takiego tytułu, więc trzecia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry? A nie bry wieczór? xD No ale mniejsza.
    A co to za zawody, hm? ;> Dooobra, lepsze dwa, niż wcale.
    1127 - ło matko, takiej tematyki szablonu to ja tu dawno nie widziałam, o ile nigdy! Ciekawa rzecz, nie powiem ^^ Rzeczywiście, szablon ciepły, przemiły, no i nie powiem, nagłówek wyszedł całkiem przyjemnie ^^ tylko cytatu bym się czepiła, bo nie wiem, czy one powinny być takie poskręcane, falowane, że się tak wyrażę. Walnęłabym tu drobniejszą, ozdobniejszą czcionkę i to tak, by te dwa wersy były znacznie bliże siebie. Ale to tylko moje wymysły. Ogólnie jest super no i racja, możesz być zadowolona z kodów ^^ Kolumienki ładne, więc ogólnie jest gut! ^^
    1128 - powiem ci, że to menu to dość odważny krok, wręcz bardzo odważny, ale do odważnych świat należy, no nie? Rzeczywiście, obrazek przepiękny, idealnie tu pasuje, podobnie z kolorami kolumn - bardzo ładnie wszystko do siebie dopasowałaś.No i rzeczywiście, przez to, że kolumna z tekstem jest dość nisko, góra byłaby dość pusta. No ale takie rozwiązanie...no brawo! Bo tak się szczęśliwie składa, że to menu cholernie dobrze i przede wszystkim bardzo ciekawie tam wygląda! Generalnie szablon rzeczywiście leszy od poprzedniego, choć oba są bardzo ładne ^^
    Łok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o każdej porze dnia i nocy mówię "Dzień dobry"! Taki mój urok. :D
      Właśnie się zorientowałam, że przy grupowej ci nie odpisałam. Smutecek ;_; A oto link do zdjątka z aniołkiem z tego mojego szablonu: http://www.desibucket.com/db/02/27173/27173.jpg
      1127 - zdjęcia, które zaproponowała zamawiająca tak mnie urzekły, że musiałam przyjąć! Miał być ciepły, a skoro ciepły jest, to się cieszę niebywale! Te twoje wymysły są bardzo sensowne, lubię je sobie poczytać. ^^
      1128 - Ja i odwaga to dwie różne rzeczy. :D Jak robiłam nagłówek, to aż się przeraziłam tą pustką u góry i musiałam coś tam wepchnąć. Padło na menu. :)
      Jak ja lubię czytać twoje komentarze! Aż się człowiekowi humor poprawia. ♥ Sama wciąż nie wiem, który z nich bardziej mi się podoba...
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. O, to mi miło, że ci tak miło od czytania moich wypocin ;3 A za foto dziękuję, przepiękne jest :3

      Usuń
  5. Boże dziękuję! Jest przepiękny, ta kolorystyka, wszystko! :) Ogromnie dziękuję, naprawdę niezmiernie mi się podoba. Drugi szablon również jest wspaniały, szczególnie podoba mi się jego układ stron.
    Pozdrawiam serdecznie, nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wykonałaś moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że prawa wyszła taka a nie inna i że jesteś z szablonu zadowolona. :)
      Wszyscy zwracają uwagę na ten układ stron, może w tym naprawdę coś jest? :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Pierwszy jest śliczny. Wymazałabym tylko może bardziej teksturkę z lwów, ale i tak jest cudnie:c♥
    Drugi dla mnie zbyt pusty, tak jak Rajne dodałabym jakiś napis, ale wiadomo, życzenie zamawiającej :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz cudnie uśmiecham, bo to takie miłe. :c W drugim też bym dodała napis, ale co ja mogę? Nic nie mogę, klient nasz pan.
      Ty, Sajlens, lepiej bierz się do roboty i jak najszybciej wstawiaj mi notkę na last-doomsday! Bo zaglądam tam i zaglądam, a jej wciąż nie ma. :<

      Usuń
  7. Chciałam ci powiedzieć że twoje szablony są naprawdę piękne *.*
    i oczywiście złożyć zamówienie ;)

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: the-world-is-not-black-and-white.blogspot.com
    3. Koncepcja: Fajnie by było gdy to było coś tajemniczego lub mrocznego. Powinny raczej że dominowały ciemne kolory. Zależało by mi na tym, żeby pojawiła się tam dziewczyna z tego szablonu: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon85-330978841?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=7
    tylko żeby miała niebieskie oczy(ważne!!!) i czarne skrzydła. Zdaje sobie sprawę, że to może być trudne, ale naprawdę mi zależy. I fajnie by było, gdyby nie było innych postaci, a jak już to żeby nie były na głównym planie. Ważne są też dla mnie cytaty. Co do reszty, to tak naprawdę, zdaje się na ciebie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: dziewczyna z tego szablonu: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon85-330978841?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=7
    5. Ewentualny cytat: ”will arrive from darkness
    will unite with the brightness
    the third forgotten for centuries”
    i ewentualnie (gdzieś tak z boku): „I never meant to fall for you but I
    Was buried underneath and
    All that I could see was white” Ale ten drugi nie musi być ;)
    6. Inne uwagi: Ważne dla mnie jest żeby nagłówek był na górze strony i żeby szablon był 2 kolumnowy (tekst po lewej) oraz żeby „Nic nie jest takie jakie się wydaje” (tytuł blogu) był dobrze widoczny
    7. Kontakt: osztaborowska@wp.pl

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;) bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://unfulfilled-dreams-of-a-fallen-angel.blogspot.com/
    3.Koncepcja: A więc zależałoby mi na szablonie o ciemnej kolorystyce. Chciałabym żeby znajdowały się tam dwa anioły. 1. kobieta z czarnymi włosami i białymi skrzydłami . 2. mężczyzna ( raczej mołody i przystojny ) też z czarnymi włosami i czarnymi skrzydłami. Jeśli będziesz wolała to może być nawet sama kobieta. Taki mroczny klimat żeby był.
    4.Ewentualne zdjęcia: zdam się na ciebie
    5.Ewentualny cytat: Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. ( ale jak chcesz tez możesz coś wybrać sama )
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com

    z góry dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam jeszcze prośbę. Jakby się dało to żeby dziewczyna miała zielone oczy.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. 1127- słodki wyszedł :) Ten cytat tak mi się nie zlewa z tłem ale co ja tam mogę wiedzieć. Ogólnie tan nagłówek to cudo.
      1128- strasznie mi się podobają te strony wsadzone w nagłówku, całość podoba mi się bardziej niż w pierwszym szablonie.

      Usuń
    2. 1127 - Dziękuję! Miło jest czytać tak wiele pozytywnych komentarzy, to aż daje natchnienie i siłę do dalszej pracy. :)
      1128 - Po raz kolejny strasznie dziękuję. Tak mi miło, że się przestać uśmiechać nie mogę. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. 10!!! Znaczy według mnie, więc pewnie nie...
    1127 - Uroczy *-*. Kolorki ciepłe. Takie tematy są rzadkie, więc szablon przypadł mi do gustu. Cytat <3.
    1128 - Super! Co do tych stron w nagłówku... Tak średnio mi się to podoba, ale całość bardzo fajnie się komponuje =)
    Bardzo fajnie :].
    Nie mam talentu do komentowania, ale wiedz, że szablony mi się podobają xD
    Ściskam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby Rajne nie liczyć... to tak, jesteś 10 :)
      Ja za to nie mam talentu do odpowiadania na komentarze. Nie zostaje mi nic, jak podziękować za miłe słowa i uściskać równie mocno! :D

      Usuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://dargoradskie-listy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog zawiera trochę mroczne opowiadanie, więc dobrze by było, gdyby szablon nie był za jasny i słodki. Chciałabym, żeby pojawiły się na nim jakieś plamki krwi, jednak nie za dużo.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://2.bp.blogspot.com/-FatfiMvvqZc/Un61gJFn00I/AAAAAAAAAi0/Sfr0K0d0GtQ/s1600/lokirockbottom.png
    5.Ewentualny cytat: Half demons half vampires were indestructible, but they weren't of iron.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: fobosphobos99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! Jeszcze jedno. Fajnie by było, gdyby na szablonie pojawiła się postać młodego chłopaka/mężczyzny o (bardzo) jasnej skórze, ciemnych włosach (najlepiej półdługich) i czarnych oczodołach.

      Usuń
  12. Witam :3
    1127 - ładne, ciepłe kolorki, całość przypomina mi mą ukochaną bajkę z dzieciństwa więc bardzo miło mi się zrobiło :3 jedyne czego bym się czepiła to tego, że za bardzo te tekstury wchodzą na lewki xd zwłaszcza na tego dużego po prawej stronie. Wygląda jakby miał wąsy xd Poza tym jest cacy i całość przyjemna dla oka ;)
    1128 - ten także ładny, choć wykorzystałabym do ożywienia szablonu trochę tego błękitu z nagłówka. Te Strony mi tam też nie pasują, za bardzo się wyróżniają, włożyłabym je na którąś ze skał - po prawej bądź lewej, a w to puste miejsce wcisnęła napis. No ale rozumiem, że zamawiająca nie chciała :< W każdym razie jest ładnie ;)

    Czekam w takim razie na następne Twoje szablony i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam!
      1127 - jak byłam mała, Króla Lwa potrafiłam oglądać codziennie i nigdy mi się nie nudziło. :3 Może też przez to przyjęłam zamówienie... kto wie! :) Ale przecież lewki mają wąsy! Kotki też! :O Ten na rysunku nie miał i musiałam dorobić... *uśmiecha się niewinnie*
      1128 - jak jest ładnie, to ja się czuję zadowolona. :) Bo zazwyczaj twórcy swoich dzieł nie są z nich do końca zadowoleni. Ach to menu, gdyby je wcisnąć na skały, też by ładnie wyglądało, ale bez napisu było by na środeczku pusto. :( Ale skoro wrażenie ogólne jest pozytywne, to nie będę się smucić!
      Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam!
      P.S. Jeszcze się dzisiaj zobaczymy, hihi. :)

      Usuń
  13. Dziękuję <3 Wyszło super, normalnie się zakochałam xD Te strony w nagłówku to świetny pomysł, rzeczywiście było tam trochę pusto i jest coś innego, niż w normalnych szablonach ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Robie szablonów jest dla mnie przyjemnością, dlatego tym bardziej się cieszę, że jesteś zadowolona.
      Pozdrawiam i ostrzegam, że mogę zajrzeć jeszcze nie raz na twojego bloga :3

      Usuń
  14. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://love-hate-klaus-caroline.blogspot.com/
    Koncepcja: Mroczny, ciemny czerwień i czerń, oraz w niektórych miejscach prześwity białego :3
    Ewentualne zdjęcia:
    1:http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130917172120/vampirediaries/images/b/b4/CAROLINE-SEASON-FIVE.jpg {Chciałabym żeby przy tej postaci były skrzydła anioła.} WAŻNE! :3
    2:http://www.josephmorgan.org/wp-content/uploads/2013/04/03.jpg {Chciałabym żeby ta postać miała rogi diabła i ogon} WAŻNE! :3
    Istotne informacje:to chciałabym że by na tle pojawił się napis: "You are mine forever". Chciałabym żeby jedna połowa napisu była czerwona a druga czarna.
    Ewentualny cytat: "You are mine forever"
    6. Inne uwagi: Chciałabym żeby był jedno-kolumnowy.
    7. Kontakt: katarina.xp@wp.pl
    Mam nadzieję że za dużo nie wymagam. Ten szablon jest bardzo,ale to bardzo dla mnie ważny. Oczywiście dzięki za zwrócenie uwagi na mój komentarz :>

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: kroniki-adeonii.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogółem chciałabym, żeby był to szablon zimowy, ale nie świąteczny, tylko taki bardziej do opowiadania i nie powinno być na nim postaci. Najlepiej byłoby, jakby był to szablon bajkowy,
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Myślałem, że moim przeznaczeniem jest samotność. Myliłem się."
    6. Inne uwagi: Wolałabym, żeby był to szablon dwukolumnowy.
    7. Kontakt: nikolaz@o2.pl

    Co do szablonów...
    1127 - ładny, nie powiem, ale nie w moim stylu, więc to wszystko, co o nim powiem (na CSS się nie znam, więc nie skomentuję)
    1128 - tak bardzo przewspaniały! W moim stylu, i ten rycerzyk, te ptaki <3 Poza tym, szablon dwukolumnowy, czyli taki jak dla mnie najlepszy. Nie mogę się nacieszyć i napatrzyć, ale na żaden blog mi nie pasuje :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. :) Ta liczba jest wszędzie!

      Usuń
    2. Ta liczba to ja XD

      1127 - jak w niego klikałam, to myślałam, że będzie Bambi ;-; XD A tu nic z tego <3 Ale szablon wygląda wspaniale!

      1128 - ten jest idealny! Wspaniały <3

      Usuń
  17. Hej, hej ^^ Ja tam się nie będę numerować, póki co xD
    Spokojnie, tu przecież nie o ilość prac chodzi, tylko o jakość :3 Poza tym, następnym razem zapewne będzie dwóch, a dwanaście szablonów, prawda? xD
    1127 - jest uroczy *-* Dawno się nie spotykałam z taką tematyką, a to tylko zwiększa wartość szablonu, bo w pewnym stopniu już na starcie musi on wyjść poza ramy obecnego, "modnego" szablonowania ^^ I tu już duży plus, że nie bałaś się podjąć takiej tematyki :D Co do samego szablonu... Uwielbiam twoje prace *-* Są takie... Ciepłe, delikatne i w efekcie bardzo kobiece i piękne~ Myślę, że w pewnym stopniu oddają twoją naturę c:
    1128 - tak, tak... Też po wiem o menu... No bo... Trzeba mieć jaja (o matko, smoku... Ogarnij się, co ty mówisz?! XD), żeby tak odważnie ustawić tak ważny dodatek *-* Zastanawiam się teraz, czy była to przemyślana decyzja, od razu chciałaś tak zrobić, czy wszystko wyszło na spontanie, tak, jak to zwykle u mnie bywa xD Btw... Ładna grafika w nagłówku i znów ten delikatny css *-* Na po prostu kocham ♥
    Także... Noo... Do zobaczenia przy twojej następnej notce~ Na pewno nie ostatniej i w ogóle... Bo co tam, że staż się kończy, ty zostaniesz na Zaczarowanych na zawsze! Ludziom potrzebne są tak delikatne i piękne prace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce się liczyć komentarzy, co? XD
      Nie wiem czy dwanaście, ale mam nadzieję na osiem. :) Przynajmniej takie mam ambitne plany, co z nich wyjdzie, tego nie wiem.
      1127 - jeszcze nikt nie nazwał moich prac kobiecymi! *.* Może i oddają moją naturę, a nuż widelec okaże się, że jestem kobieca! :D Jak tu zamówienia związanego z Królem Lwem nie przyjąć (i tam lwy, i tu lwy)? Toż to całe moje dzieciństwo! Huhuhu, chyba mam pierwszą fankę #soproud
      1128 - właśnie się zorientowałam, że dostałam miano bardzo kobiecej kobiety z jajami xD Już przy robieniu nagłówka stwierdziłam, że jest tam zbyt pusto i muszę coś dodać. Menu wydawało się odpowiednim gadżetem. :)
      Dla takich komentarzy warto robić szablony! Ach, ta twoja wiara! Mam nadzieję, że Avu uzna, że się jej jeszcze przydam :D
      Dziękuję pięknie za komentarz i do zobaczenia 15! ;)

      Usuń
    2. Chyba jestem na to zbyt leniwa xD Ale, cii... Nikt nie musi wiedzieć XD
      Oj tam... Osiem to już prawie dwanaście ^^ I dobrze, że masz ambitne plany, to ważne i w ogóle... :3
      Kobiece, kobiece i to bardzo *-* I to jest ich duża zaleta! Niestety, ja będę musiała się tego jeszcze uczyć xD Ah... Te moje szorstkie, męskie szablony XD Też wychowałam się na Królu Lwie~ Nawet wczoraj oglądałam z siostrą drugą część, od tak sobie ♥ I tak, zdecydowanie, możesz mnie nazwać swoją fanką c: Ale uwierz, może pierwszą, ale na pewno nie ostatnią ^.^ Ano... I się nie przejmuj, lubię czasem gadać takie głupoty od rzeczy xD Staram się, by te moje komentarze były jednak coś warte, no bo w końcu wiem, jak to potrafi człowieka zmotywować :3 Do zobaczenia, do zobaczenia~ O matko, nie wyrobię się D: (to takie danie upustu moim negatywnym emocjom XD Nie zwracaj na nie uwagi...)

      Usuń
  18. Chciałam powiedzieć że wasze szablony są boskie <3
    Chciałam też złożyć zamówienie:
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://jedyna-op.blogspot.com/
    3.Konceptacja:Chciałabym by był to szablon ciemnymi barwami.Tylko żeby nie był zbyt mroczny.Zdjęcia które znajdą się na nagłówku mogłyby być z Elle Fanning.Ona po środku a wokół niej jakieś miejsce , stare miasto.
    4.Ewentualne Zdjęcia:
    http://photos.imageevent.com/afap/wallpapers/stars/ellefanning/giant/Elle%20Fanning%20-4_1.jpg
    lub
    http://us.cdn001.fansshare.com/photos/ellefanning/elle-fanning-shared-photo-1521584722.jpg
    5.Ewentualny Cytat:"Tajemnice , kłamstwa , mroczne sekrety oraz miasto które koniecznie musi zostać odkryte"
    6.Inne Uwagi:Chciałabym by szablon był dwu-kolumnowy.
    7.Kontakt:madziad@onet.com.pl

    Co do szablonów prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Źródlana kostucha
    2. www.wyspax.blogspot.com
    3. Chciałabym, żeby szablon miał motyw bezludnej wyspy, palm, topikalnego klimatu, pięknych widoków na plażę i morze, ale przede wszystkim wyspy. Kolorystyka: żółty, pomarańczowy, zielony, czerwony, brązowy, obojętnie. Ważne, żeby to było kolory natury. Na górze chciałabym mieć jakiś ładny tytuł bloga "Wyspa X".
    4. -
    5. -
    6. Zapiszę w punktach, żeby było czytelniej:
    a) chciałabym, żeby moje komentarze były jakoś wyróżnione
    b) żeby avarary anonimów jakoś zastąpić (np. palmą albo czymś innym związanym z blogiem) i żeby avatary były okrągłe
    c) jeśli umiesz zrobić taki znaczek poprzedzający tytuł każdego wpisu, to też byłoby fajnie. To mogłaby być np. palma, książka, różdżka albo coś innego związanego z tematyką bloga.
    d) Nie wiem, czy ten punkt jest w ogóle możliwy, ale napiszę: chciałabym mieć pasek stron na górze: strona główna, rozdziały, bohaterowie, wyspa. Chciałabym, żeby na "stronie głównej" był zawsze tylko jeden wpis, który będzie opisem bloga, a moje nowe wpisy pojawiały się w zakładce "rozdziały". Jeśli to nie jest możliwe, to nic się nie dzieje :)
    7. maniowszczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń