g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.05.2014

[1129-1133] Vikings.

Dedykacja dla wszystkich miłośników fantasy c:

Witam wszystkich ciepło w ten chłodny majowy weekend c: Nie będę przedłużać, wspomnę tylko, że to ostatnia moja notka do końca stażu, co dalej to zobaczymy ;) Mam dla Was dziś 5 szablonów, przeglądając propozycje widziałam masę próśb o szablony uniwersalne z fantasy. Mam nadzieję, że mi się udało ;)


Jeden z trzech uniwersalnych fantastycznych ;) Jeśli komuś nie pasowałby cytat można do mnie pisać osobiście, mam wersję bez napisu, mogę też wrzucić jakiś zaproponowany przez Was ;)



Inny, bardziej zielonkawy, co niesamowicie mi się kojarzy z fantastyką. Długo zajęło mi kombinowanie z tłem, ale myślę, że wygląda przyzwoicie ;)


Vikings <3 Aż się dziwię, że nie ma tu szablonów z nimi. 


Tło jest nieruchome, na żywo można oglądać go przez jakiś czas tutaj.


Gry o Tron także mi brakuje, musiałam coś wykonać ;p na żywo do oglądania tutaj przez pewien czas.

To na tyle, jeśli będzie mi dane w następnej notce przyjmę jakieś zamówienia. Dziś z racji, że to ostatnia notka przed końcem stażu - zamówień nie przyjmuję.

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Znów pod moją notencją jesteś pierwsza :d przypadeg? nie sondzem :>

      Usuń
    2. Nic nie dzieje siem przypadgiem! To słowa bardzo mądrego żółwia. Dlatego jestem pierwsza!
      Ostatnia notka stażu, ale wierzę, że nie ostatnia tutaj, bo twoje prace są takie... oryginalne! Tak, to najlepsze słowo. :3 Dlatego z całego serca ci życzę, żebyś staż przeszła, bo chcę sobie jeszcze popodziwiać twoje prace.
      1129 - podoba mi się czcionka, której użyłaś do napisu. Na pierwszy rzut oka jest nieczytelna, ale da się rozczytać bez problemów. Logika tego zdania mnie powaliłam xD Podoba mi się, że szablon jest taki szary i zimowy (bo tam śnieg jest, prawda?). Ale i tak ładnie wtopiona mapa daje szablonowi tego czegoś. No i muszę wspomnieć, że kody mi się podobają! :) Zwłaszcza, że data, autor i komentarze są nad postem.
      1130 - uhuhu, masz we mnie fana! To tło jest cudowne, strasznie mi się podoba, takie inne niż się widuje na blogach. To, że strony są nad nagłówkiem też mi się podoba. Sam nagłówek ma w sobie coś tajemniczego i niepokojącego... czyli nadaje się idealnie do opowiadania fantasy! :) Całość ładnie się prezentuje, tylko sama bym przesunęła troszkę kolumnę i posta w górę, bo ten pusty pasek między wtapiającym się nagłówkiem i resztą bloga wydaje mi się zbyt duży. Ale całość wygląda idealnie!
      1131 - oooooo, a tego nie znam! Słyszałam, zamierzam się zabrać, ale jeszcze nie znam.Tutaj nie mam innej opcji, muszę pochwalić nagłówek, który jest utrzymany w ciekawej kolorystyce. Bardzo mi się podoba ta góra, która wtapia się w tło posta, a jeszcze bardziej podoba mi się ludź na niej! Taki samotny i maleńki... Tym razem jest gwiezdne tło, które wygląda tak... magicznie. Nie z tej bajki, co reszta szablonu! xD Ciekawa praca, zdecydowanie mam co do niej pozytywne odczucia.
      1132 - ten widziałam na próbnym! Na żywo jest o wiele ładniejszy niż na podglądzie, bo mogę sobie ponajeżdżać na linki (uwaga szablonianie, armia Caireann Devin nadchodzi!). Szablon jest taki spokojny, tutaj wodospad, tam skały... aż chce się na niego patrzeć, zwłaszcza na ten wodospad! No i strony mi się tak fikuśnie obracają po najechaniu, lubię takie drobiazgi :)
      1133 - nad szablonem z GoT pracuję, toż to taka dobra książka i serial! Widzę, że dodałaś obrazki do tytułów gadżetów :D Ładnie to wygląda, tak inaczej, ciekawiej. Szablon jest minimalistyczny, nagłówek ładny, bo Starków kocham miłością głęboką i wieczną (tak, Sansę też). Chyba masz słabość do takich teł (tak to się odmienia? tło - teł?). :)
      "Jeśli będzie mi dane" - ale to poważnie zabrzmiało! Ja tam w ciebie wierzę, wniosłaś do Zaczarowanych coś nowego i innego! Z niecierpliwością czekam na ogłoszenie czy przechodzisz staż, czy nie!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. 1129 - oj tam logika xd już nie wiedziałam, co za cytat mam tam wrzucić ;p no ja mam nadzieję, że tam jest śnieg :D (tak to śnieg) ;p
      Dzięki z kodami ostatnio kombinuję, by się jakoś te szablony różniły nieco ;)
      1130 - tło wzięłam z dość dużej teksturki i zmieniłam kolory ;) wcześniej było jednolite więc się cieszę, że takie też się podoba ;) hmm no faktycznie można by było przesunąć ;p
      1131 - polecam się zabrać w wolnym czasie :3 miałam kilka wersji kolorystycznych tego nagłówka, ale ta wydała mi się najciekawsza.
      1132 - na żywo wszystkie lepiej wyglądają (nie kłamię! xd)
      1133 - pracujesz? <3 w takim razie czekam bardzo :3 obrazki szczerze mówiąc dodałam na sam koniec, bo stwierdziłam, że tak fajniej wygląda ;p początkowo był tylko w tytule posta. Starkowie są super <3 Sansa choć czasem drażniąca to też dziewczynę lubię, coś czuję, że jeszcze nam pokaże co nieco :D teł ;p cóż jakoś ostatnio kilka dorwałam i chciałam wykorzystać ;p
      Dziękuję za tyle miłych słów <3
      Pozdrawiam również ciepło i czekam na Twoją notkę <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pierwszy szablon z twojej notki - ten chyba najmniej mi się podoba. Sam nie wiem dlaczego :D
      Drugi szablon z twojej notki - TO ZDECYDOWANIE MÓJ FAWORYT! Kolor <3 Obrazek <3 Wszystko <3 Wszystko w nim jest super ;D
      Trzeci szablon z twojej notki - Też fajny, ale to nie to co ten Drugi :D Troszkę mniej mi się podoba :D
      Czwarty szablon z twojej notki - TEN JEST TEŻ SUPER! :D TU WSZYSTKO PIĘKNIE WYGLĄDA! Jeśli kiedyś założę bloga i ten szablon będzie mi pasował - na pewno go ustawię :D
      Piąty szablon z twojej notki - Też super, ale nie jest moim faworytem :D Fajny powiem szczerze :D

      Usuń
    2. Dziękuję za tyle miłych słów <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki za dedyk ^^ xD
      A co do szablonów to zdecydowanie moim ulubionym jest 1129. Jest naprawdę super *.* Bardzo w moim stylu. Taki trochę mroczny i tajemniczy. Super jest to pomieszanie obrazków i to że wszystko jest takie ciut niewyraźne... no ciężko powiedzieć, ale naprawdę super.
      Bardzo podoba mi sie też 1130 i 1132.

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podoba ;p robiłam go już jakiś czas temu i mi się już opatrzył :)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ha ha ha ;-;
      jak Ty jesteś pierwsza, to ja czwarta ._.

      Usuń
  5. Vikings takie cudowne, najlepsze super, że hej.

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU TE SZABLONY SĄ WSPANIAŁE. Nie mam czasu na komentowanie, muszę się uczyć, matura pojutrze, ale są tak świetne, że naprawdę poświęcę parę minut :D
    Pierwszy z największą chęcią bym sobie pobrała na mojego bloga, gdyby nie to, że pomysł na opowiadanie już dawno umarł śmiercią naturalną D: Strasznie mi się podoba monumentalizm pokazany na tym arcie, którego użyłaś (albo raczej kilku artach, ale są zlepione tak pięknie, że nie mogę się napatrzeć). Kolory też ma ładne, nie walą po oczach, a ładnie się komponują. Jestem pod wrażeniem, approval i w ogóle :D
    Drugi aż tętni magią, która dla mnie zawsze była nieodłącznym elementem nordyckich mitów - a akurat tak się składa, że jestem fanatyczką skandynawskiej mitologii, więc naprawdę ta notka bardzo trafia w moje upodobania. Wiadomo, że nie trzeba tego szablonu koniecznie kojarzyć z wikingami i całą resztą, ale bardzo to moim zdaniem pasuje, jeśli ktoś by chciał.
    Trzeci to ja muszę pochwalić, bo raz, że prosto i ładnie wykonany, a przy tym jeszcze dodatkowo Wikingowie! Nie wiem, czy bardziej kocham Ragnara czy Lagerthę i właściwie to tytuł notki skłonił mnie, żeby tu zajrzeć - ale nie żałuję wcale. Ten szablon podoba mi się chyba najbardziej.
    Czwarty z kolei podoba mi się najmniej, ale to nie tak, że coś jest z nim nie w porządku. Ja po prostu lubię, jak szablon ma jakiś widoczny obrazek, motyw przewodni na samej górze, a tu takowego nie ma, więc średnio mi podchodzi. Ale kolorystyka i wykonanie są super (lubię połączenie brązu z błękitem), więc tu też approval :D
    No i piąty jest wspaniały, minimalistyczny, ale przy tym niepozbawiony charakteru. No i Starkowie! Nigdy nie wiedziałam, czy wolę ich czy Targaryenów D: Szablon świetny i zaczynam żałować, że nie piszę ff do Pieśni Lodu i Ognia D: Ale że w głowie kiełkuje mi pomysł na historię Lyanny, to może kiedyś skorzystam z szablonu :)
    Kurczę, żałuję trochę, że każdy z tych szablonów ewidentnie nawiązuje jeśli nie do fantastyki, to do wczesnego średniowiecza D: Gdyby sugerowały jakieś późniejsze czasy to z chęcią bym pobrała któryś na swojego bloga, bo akurat szukam szablonu, ale cóż poradzić D: Piszę o potopie szwedzkim, więc w sumie ciężko będzie coś z tych mniej więcej czasów skołować D: Ale naprawdę Twoje prace strasznie mi się podobają, mam szczerą nadzieję, że zostaniesz w ekipie, a jeśli tak, to ja z największą chęcią podbiję do Ciebie z zamówieniem :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele miłych słów! <3
      Cieszę się, że zajrzałaś ;) Fantastyka tak bardzo <3 Ostatni mi chyba najbardziej się podoba, zaraz po nim Ragnar <3 Jeśli będzie mi dane zostać mogłabym pokombinować coś z potopem :3 to byłoby wyzwanie, a ja lubię wyzwania ;)

      Pozdrawiam gorąco i życzę powodzenia na maturach :3

      Usuń
    2. Też się bardzo cieszę, ładne szablony cieszą oczy, a i pochwała za nie się należy :D
      To ja się waham dokładnie między tymi dwoma, sama nie wiem, który przypadł mi do gustu bardziej :D Ale naprawdę, oba są prześwietnie, i Starkowie, i Wikingowie :D
      Jejku, naprawdę? :D To ja to sobie zapamiętam i jeśli się wszystko ładnie poukłada to faktycznie wrócę i Cię pomęczę :D
      Nie dziękuję, co by nie zapeszyć i raz jeszcze gratuluję prac :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam fantastyczne szablony! A w twoim wykonaniu to cud miód malina! Mi chyba pozostaje trzymać za ciebie kciuki żebyć przeszła tam ten staż i żebyś robiła dla nas te piękne szablony jeszcze dłużej! Ale o tym zadecydują już dziewczyny ;) U mnie teraz akurat słoneczko wyszło, ale za ciepło to nie jest :c

      Szablon1 - Naprawdę bardzo fajnie ci wyszedł, świetnie pasuje tutaj ta mapa wtopiona do góry. Napis również rewelacyjny, podobają mi się strony fajny efekt. :)

      Szablon 2- O jejciu, chyba zakochałam się w nim! Ten zieleń świetnie tutaj pasuje i znów podobają mi się karty. Robisz bardzo proste ale za to bardzo ładne szablony. Właśnie to w nich lubię, no bo zarówno podobają mi się takie z texturami itd. ale czasem trzeba od tego odpocząć, prawda? Dlatego lubię czasem podpatrzeć twoje szablony.

      Szablon 3- I znów wszystko świetnie ze sobą współgra, fajny tytuł posta i cytat w poście pasujący do tła :) Właśnie podoba mi się ten efekt, że pierwsza literka w tytule gadżetu czy tam postu różni się od innych. Jest większa czy grubsza, albo pochylona.

      Szablon 4- Szablon na pewno nie jest nudny, bo prawie połowa bloga jest zapełniona grafiką co mnie naprawdę cieszy i mi się podoba. Do kart jak zwykle nic nie mam bo wyszły super. Bardzo spodobały mi się te tytuły postów od prawej strony. Muszę sobie sama takie coś zrobić. Tyle, że nie wiem jak to by wyglądało w dłuższym tekście.

      Szablon 5- Zachwyciłaś mnie tym szablonem, uwielbiam kiedy przy gadżetach znajduje się obrazek. Dodaje to takiego...brakuje mi słowa. :c Napis jest świetny!

      Bardzo podobają mi się twoje szablony, więc liczę że zostaniesz.

      Usuń
    2. Dziękuję :3 jakiego powera się dostaje do robienia szablonów jak się czyta takie rzeczy :)
      Też mam nadzieję, że uda mi się dla Was zrobić jakieś szablony ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Dedyk dla miłośników? fantasy? Aaa, to w takim razie dziękuję! Ale patrząc na tytuł od razu stwierdzam, że jeszcze tego serialu nie oglądałam, choć wielu znajomych mi go polecało. Spoko, po maturach się za o wszystko wezmę. Ach, mam już takie plany na 'po maturze', że lepiej nie mówić... XD
    Jak myślisz - przejdziesz czy nie? ;> Ale nie ma gadek typu 'nie wiem', 'nie ja decyduję' itp. Krótka piłka: TAK czy NIE? :D
    1129 - mmmmm, lubię takie nagłówki, ten jest naprawdę bardzo ładny :3 Jest taki wieeeelki, no i ta mapka genialnie wygląda w tle! Oczywiście wierzę, że tego białego paska normalnie na szablonie nie ma xD Komentarze na górze - no, i to jest coś oryginalnego! Cytat... hm, jest ok, ale chyba troszku za duży. Ale tyko troszku, toteż nie przeszkadza to aż tak. Hm, ciekawe kolumienki :D Noo i... podpis chyba jest nieco zbyt wyraźny, proponowałabym większa przezroczystość i jakieś bardziej ustronne miejsce ;) Ale ogólnie zakochana jestem w tym szablonie - ach, te jego klimat! ;3 Jest świetnie!
    1130 - no tak, zieleń=elfy=fantasy :3 Kocham elfy :3 Poza tym, jak można wywnioskować z mojego zdjęcia, ja sama jestem elfem :3 A tak poważnie to... podstroooonyyy na góóóórzeee!!!! :3 Jak ja to uwielbiam! <333 Fajna czcioneczka . Taaak, nagłówek i tło są typowo fantasy, co się chwali, ale... hm, tę... yyy... kolumnę z postem bym jakoś zaokrągliła w rogach albo coś, bo do tak ładnego szablonu (szczególnie, że ramka na górze się zaokrągla) tak... prosta, wręcz surowa kolumna mi nie pasuje.To znaczy inaczej - jest dobrze, ale ja bym tak to poprawiła. A poza tym piękna rzecz: szczególnie podobają mi się podstrony na górze i ramka.
    1131 - nie ma jeszcze z nimi szablonów, bo mam wrażenie, że dopiero nastaje na nich moda, mimo że są już dwa sezony. Ale nakręcą jeszcze kolejne cztery i już każdy będzie się tym jarał, zobaczysz. Co ty myślałaś, że po pierwszych dwóch sezonach Supernatural ludzie tak się jarali jak jarają się teraz? ;) No, to taki przykład był. Ale mniejsza, wróćmy do szablonów. Oj, urzekłaś mnie! Nagłówek świetny, drobniutka kolumienka urocza :D W ogóle ten prawy pasek świetnie wygląda. Nie ma czego się przyczepić, po prostu brawo! ^^
    1132 - o!, od razu mówię, że pięknie zrobiony podpis! :D To nieruchome tło naprawdę fajnie wygląda, acz szkoda, że nie widać za dobrze tego ludka, tak bardziej po lewo. Bo w sumie można by rzec, że to on jest jakąś istotną postacią, a tu go ramka zasłania ;c Ale to drobna postać, toteż wybaczam. O, stary, fajne kody ^^ Ogólnie podoba mi się, kiedy post i kolumny są otoczone jedną ramką i nie ma żadnej innej. Kolor czcionki idealnie dobrany, a to też bardzo się chwali! O, zjeżdżam na dół i szukam komentarze, a one na górze xD Hm, data i komentarze nie są na równej linii, ale nawet fajnie to wygląda, acz te 'komentarze' dałabym nieco większą czcionką. tylko trochę, ale jednak. A tak to bosko! ^^
    1133 - ty, rzeczywiście, mało co jest tu GoT! :OOOO Ej, czemu dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę?! Ech, wszędzie tu tylko HP...;/ LOTRa nie ma (kochana Avu!), GoT nie ma... matko :c Hm, w tym wypadku nagłówek jest bardzo ogólny, nie? :D Ale serio, przydałoby się więcej szablonów o tej tematyce. Hehehe, jakie fajne wilkorki przy tytule kolumn :D Mi się ten 'beton' nie podoba, ale to jest kwestia gustu, no nie wiem, ponuro strasznie to wygląda, acz nie w tym sensie, co bym chciała. Ale szablon i tak fajny i ciekawy ^^
    Ogólnie bardzo udana notka, powiem ci szczerze - tak trzymać! \m/
    Ok, tyle ode mnie, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial polecam (wstyd przyznać, ale nie jestem na bieżąco, muszę też nadrobić).
      Co ja myślę - z jednej strony wiem, że ekipa powiększyła się bardzo, wiem, że moje szablony różnią się od innych. Ale całe życie idę na przód jako optymistka i myślę, że będzie mi dane tu zostać na dłużej ;)
      1129 - oczywiście białego paska tam nie ma ;p hmm cytat zawsze mogę komuś zmienić, bo mam obrazek bez ;p
      1130 - ja się z elfów powoli wyleczam ;p mam swoją własną-opowiadaniową rasę i w tym mi lepiej :D masz rację, jak tak teraz patrzę to mogłabym to zaokrąglić ;p
      1131 - no mam nadzieję na więcej szablonów z nimi ;p
      1132 - nad podpisem kombinowałam dzisiaj, więc się cieszę, że Ci się podoba :3 hmm no mogłam jakoś przesunąć kolumną, by go było widać lepiej...
      1133 - LoTRa też mało, porobiłabym coś w sumie ;p GoTa nie ma wcale, więc chciałam jakiś ogólny zrobić ;p mam nadzieję, że będzie mi dane z bohaterami wykonać ;p hmmm bez "betonu" byłoby pusto :<
      Jeśli zostanę fantastyka nie umrze xd haha
      Pozdrawiam i dziękuję jak zwykle za tak wyczerpujący komentarz :)

      Usuń
    2. JAKĄ TY MASZ RASĘ?!?!!!?!?! :D
      Nie rzecz w tym, że bez betonu byłoby pusto, tylko dlaczego to akurat musiał być beton? :c xD

      Usuń
    3. Beton jest super <3 co masz do betonu? teraz wszystkie betony będą smutne :<
      Ja mam moich Szaroludzi ;p

      Usuń
    4. A co to Szaroludzie?
      Ja jestem przeciwniczką betonu. Stworze jego... antyclub... xD

      Usuń
    5. Rasa u mnie w opowiadanku ;p nie będę spamować, jak chcesz to jest u mnie na podstronie ;)
      Oj tam oj tam ;p dobry beton nie jest zły :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. 1129 - czego on taki zajebisty? ._. nikt nie robi brzydkich, żeby wesprzeć moje beztalencie, idę się pociąć ;-l

      1130 - kolory są wspaniały, układ jest wspaniały, twoje ręcy wykonujące szablon są wspaniałe ;-;

      1131 - jeszcze chwila i wychodzę...

      1132 - ten jest piękny <3 Taki niby skromny, ale ma coś w sobie pięknego <3

      1133 - i ten też :/

      Dobra, wychodzę. Idę pisać, a szablonowanie zostawiam Wam, bo się do tego nie nadaję ._.

      Usuń
    2. <3 pisz, bo ja nie mam weny :c

      Usuń
  10. Dedykacja? Dziękuję ^^.
    Jak Adrianna czwarta to ja piąta
    Szablony wszystkie takie...tajemnicze?
    Wszystkie piękne, takie piękne.
    Pytasz o faworyta? 1130 i 1132 <3.
    1130 - taki tajemniczy i te kolory. Mmmm *-*
    1132 - tak samo. Brakuje mi w nich jakiegoś cytaciku, jak w 1129.
    Szablony ogółem super, a ja lecę, bo tata się wydziera, że za długo siedzę przed komputerem.
    Ściskam =3. Pomysłów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów <3 cytaciku nie ma, bo miały być uniwersalne ;p
      Również ściskam <3

      Usuń
  11. 1129, 1130, 1131, 1132, 1133 - jestem wprost zachwycona. przepraszam, ze nie piszę o każdym z osobna, ale najzwyczajniej brak mi czasu :c to straszne :c
    Gra o tron najlepsza! ♥
    A no i dziękuję za dedyk! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra o tron <3
      A proszę bardzo :3

      Usuń
  12. O jejejejejejejejej. Jakie śliczne c:
    Sama nie wiem który mi się podoba najbardziej.
    Moimi faworytami są chyba jednak numerki 1133, 1131 i 1130.
    1133 - JA PIZGAM *-* Wiesz, brak mi słów po prostu. Im dłużej się wpatruję w to cudo, tym bardziej mi się podoba. Odpowiadają mi kolorki, bardzo bardzo :3 GoT... c:
    1131 - Choć Vikings słabo kojarzę, po prostu.. ughdghgdsfgsjdgfsjdhgfafaddsgh o taki jest świetny.
    1130 - Wiesz, ten wydaje mi się taki zwyczajny. Mimo tego jest taki jakby tajemniczy. I bardzo ładne tło :3 Skojarzyło mi się z poszukiwaniem jakiegoś ważnego artefaktu czy czegoś: mężny rycerz musi wejść do ponurego, magicznego lasu, po drodze czyhają na niego banshee, jakieś groźne zwierzęta, wrr. Taka... poświata bije od tego szablonu ♥
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu, wielu magicznych i fantastycznych jak te szablony pomysłów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 GoT miłością mą :3

      Usuń
  13. Boskie szablony! Aż chciałabym mieć bloga o zbliżonej tematyce, żebym mogła wykorzystać któryś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weny życzę na fantastyczne opowiadania :D

      Usuń
    2. Hahha dzięki. Może kiedyś ;)

      Usuń
  14. WINTER IS COMING! *-* KC!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To uczucie, kiedy nie jesteś pewna, czy już komentowałaś czyjeś prace i szukasz swojego komentarza, żeby nie wyjść na idiotkę komentując je raz jeszcze XD Nie polecam... Swoją drogą, czy tylko ja jestem taka nieogarnięta? ^^" Dobra, nieważne, przejdźmy do notki, bo zabieram Ci czas antenowy, a w końcu... To ty jesteś teraz najważniejsza ^^
    Uniwersum fantastyki to dobre uniwersum xD I też jestem przed swoją ostatnią notką ;_; Łączmy się w bólu i niepewności xD Hej, a twój trwa do dzisiaj, ło kurde D: Trzymam za Ciebie kciuki i w ogóle, zaciskam pazurki... Bo ty musisz przejść! *^*
    1129 jest śliczny *-* Lubie takie klimaty, napisz nie rzuca się w oczy, a to dobrze... Nie przepadam za takimi tekstami wysuniętymi na pierwszy plan ^^" Ej, serio... Tak patrzę i patrzę na ten nagłówek i coraz bardziej mi się podoba xD Css też jest fajny ^^ Nauczysz mnie ogarniać robienie autora obok daty i jeszcze obok tego komentarze? Tak, tak... Szkielet Smoka przyznaje się, że czegoś nie potrafi xD"
    1131, ej ty chyba lubisz takie klimaty, nie? W sensie... Zieleń, jakiś mrok i te sprawy, nie? xD Bo o ile dobrze pamiętam, w twojej pierwszej notce był podobny szablon ^^ Fajnie, bo ja nie przepadam za robieniem zielonych szablonów, serio... Nie wiem czemu... Mogę robić wszystko, róż, czerwień, czerń, biel, ale z zielonym mi ciężko idzie ^^"
    1130 jest ciekawy... Niby taki tró minimalizm, ale... Jak się popatrzy na nagłówek to jednak tak nie do końca :3 Świetne połączenie~ Podoba mi się i nie wiem, czy potrafiłabym coś takiego tak zgrabnie zrobić, więc... Czapki z głów ^^
    1132 czyli poezja w najczystszej postaci *-* Kurde... Mój faworyt i w ogóle... Lubię takie prace~ Taki styl... A ty do tego dokładasz jeszcze takie wykonanie~ Ja się jaram xD
    1133 "Winter is coming...", "Winter is coming...", "Winter is..." to z gry o tron, prawda? xD Bo ja tego nie ogarniam, ale sam tekst mi jest znany... Tylko musiałam sobie troszkę przemyśleć, skąd ja go znam xD" Co do samego szablonu... Niezwykle udany ^^ Fajnie, że to nie jest czerń i biel, tylko taki... Noo... Szary i nie do końca czarny xD Tak to ujmijmy... Poza tym... Css taki super, wow~ (kurde... Jak jeszcze troszkę po nadużywam tego "wow", to się zamienię w szkieleteła xD).
    Także... Powodzenia na końcówce stażu i w ogóle... Na pewno zobaczymy się przy twojej kolejnej notce~ Nie martw się ^^

    OdpowiedzUsuń