g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.05.2014

[1134-1141] I hate myself for loving you

Hejka. Wybaczcie, że tak długo mnie nie było. Właściwie to wyglądało tak, jakbym wzięła zamówienia, miała je gdzieś i poszła sobie na urlop. Ale tak nie było! tsaa, jasne
Myślałam, że nauczę się do egzaminów przez ten czas. No, ale tak jakoś nie wyszło XD. Egzaminy... dobrze, że już po nich <3. Ale teraz nerwy mnie pożerają, bo czekam na wyniki... no i jeszcze muszę poprawić 3 przedmioty... A tak bardzo mi się nie chce... Najchętniej to bym tylko robiła szablony <3
A pro po! Oddaję. Dziękuję, że tyle cierpliwie czekaliście <3


Nie ma w napisie "Wiliam Szekspir". Mam nadzieję, że to nie było takie niezbędne :)

A tu nie ma napis "Oczy serca". Też mam nadzieję, że się będzie dobrze bez niego :D

Zrobiłam z tymi dziewczynami co chciałaś. Tam są torby z zakupami! Między Baśką a Seleną :D

Nie wiem czy nie masz jakiś uprzedzeń co do zamkniętego układu. Ale starałam się zrobić wszystko jak prosiłaś :)

Należy mi się medal, że znosiłam Twoje maile! :D Mam nadzieję, że warto było tyle czekać ;)

Cóż... za dużo tu postaci :D Ale jak to mówią szabloniarze - zamawiający(a) nasz pan (pani).
Wybacz, ale nie wyszły mi dokładnie takie kolory jakie chciałaś.

Nie wzięłam tych zdjęć, które mi podałaś, ale jest tu zdjęcie tej aktorki, którą chciałaś na Teu. A zamiast Hogwartu jest ta brama. Jeśli będziesz potrzebowała tych zdjęć - napisz, wyślę ci je.

Szablon wolny
Chciałam zrobić minimalistyczny. Żeby był taki... pasujący do wszystkiego. 

Tekst w szablonach: Paramore - Decode <3
To tyle. Nie wiem ile przyjmę zamówień, ale postaram się nie dużo, żeby móc oddać je jeszcze w tym miesiącu.
Przyjmę kilka zamówień, które mi się spodobają najbardziej, będą do nich dobre zdjęcia lub tak popularne nazwiska, do których można łatwo znaleźć zdjęcie.

Dziękuję za uwagę. Baj, baj ;**

EDIT:
Przyjęłam zamówienia od: Athemoss, Fallen, Elose, Fobos, Sapphire, LoveYaoi, Ola Hutcherson, TiNa.
No i wyszło na to, że przyjęłam więcej zamówień niż poprzednio. Nie zdziwcie się, jeśli w razie czego też będziecie musieli na nie trochę poczekać :3

78 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystkie są mega! *o*
      Jednakże moim faworytem jest 1134 ;) Cudnie dobrałaś kolorystykę! :)
      Następnie jest (jak na fankę fantasy) 1138. ;D Ja nie mam bladego pojęcia co wy robicie, aby osiągnąć takie efekty. :o
      U mnie Photoshop piszczy i się miota (lub zawiesza, na jedno wychodzi), gdy go włączam.
      Życzę dalszych pomysłów,
      Y♥

      Usuń
  2. 1. Źródlana kostucha
    2. www.wyspax.blogspot.com
    3. Chciałabym, żeby szablon miał motyw bezludnej wyspy, palm, topikalnego klimatu, pięknych widoków na plażę i morze, ale przede wszystkim wyspy. Kolorystyka: żółty, pomarańczowy, zielony, czerwony, brązowy, obojętnie. Ważne, żeby to było kolory natury. Na górze chciałabym mieć jakiś ładny tytuł bloga "Wyspa X".
    4. -
    5. -
    6. Zapiszę w punktach, żeby było czytelniej:
    a) chciałabym, żeby moje komentarze były jakoś wyróżnione
    b) żeby avarary anonimów jakoś zastąpić (np. palmą albo czymś innym związanym z blogiem) i żeby avatary były okrągłe
    c) jeśli umiesz zrobić taki znaczek poprzedzający tytuł każdego wpisu, to też byłoby fajnie. To mogłaby być np. palma, książka, różdżka albo coś innego związanego z tematyką bloga.
    d) Nie wiem, czy ten punkt jest w ogóle możliwy, ale napiszę: chciałabym mieć pasek stron na górze: strona główna, rozdziały, bohaterowie, wyspa. Chciałabym, żeby na "stronie głównej" był zawsze tylko jeden wpis, który będzie opisem bloga, a moje nowe wpisy pojawiały się w zakładce "rozdziały". Jeśli to nie jest możliwe, to nic się nie dzieje :)
    7. maniowszczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No to zaczynam <3

      1134 - Dramajni *_* Szablon bardzo mi się podoba <3

      1135 - świetny!

      1136 - oprócz tego, że nie lubię osób, które są na szablonie, to bardzo mi się podoba :D

      1137 - ta zieleń jest zajebiście zajebista <3

      1138 - cudo!

      1139 - rzeczywiście trochę za dużo ludziów i mimo że lubię zieleń, dla mnie jest jej również za dużo :(

      1140 - RAINI ZAMAWIAŁA SZABLON <3 Ojej, nic nie wiedziałam! Świetny jest. Mam nadzieję, że teraz będzie pisać częściej :D

      1141 - baaaaardzo przyjemny <3

      Usuń
  4. 1. Źródlana kostucha
    2. Www.inside-sober-thoughts.blogspot.com
    3. Miałabym prośbę, aby szablon był w odcieniach błękitu, zieleni, beżu itp. kolorów. W skrócie, aby był wiosenny. Zawarte chciałabym mieć tam pianino albo nuty, pióro (zamoczone w atramencie). Możliwie prosiłabym też o efekt "tajemnicy", czyli cokolwiek co się z tym wiąże. Postaci to Selena Gomez oraz Niall Horan, zdjęcia z tego roku, poproszę :) Układ bloga- jaki chcesz.
    4.-
    5. Napis: Silence is my enemy.
    6. Mam jedną uwagę, mianowicie- chciałabym mieć stworzone zakładki na: prolog, postaci, strona główna oraz kontakt ze mną.
    7. mydilemma@onet.pl oraz gg: 13607565
    + mimo, iż nie publikowałam od stycznia, blog jest aktywny i zamierzam zrobić "niespodziewaną notkę" wraz z pojawieniem się szablonu :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szósta ^^
    Sliczne wszystkie (może 1139 lekko nieudany ;c) , ale moim faworytem zdecydowanie 1134. Urzekła mnie w nim kolorystyka , no i Dramione <33
    Świetnie wychodzą Ci szablony z Draco - oby ich więcej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Stwierdzam, że mój szablon jest najładniejszy :) Tylko jest jeden, mały problem... Nie chce mi się zapisać na blogu. Wystąpił jakiś błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz muszę lecieć, ale powiem Ci, że te szablony są tak ładne, że zamówię tu jeszcze swój, zobaczymy, czy podejmiesz... nie czarujmy się, wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, jedźmy.
      1. Hasło: Źródlana kostucha
      2. Adres bloga: http://aniolek-diabla.blogspot.com/
      Koncepcja:
      Dobra, prosiłabym o to, żeby dominowała biel, trochę szara, ze złotymi elementami. Układ i wybór nagłówek czy tło zostawiam Tobie, ale powiem tak: na tym blogasiu piszę o intrygach w renesansowo-dworskiej oprawie, główna bohaterka jest białowłosą elfką, co sprawia duże trudności przy zdjęciach. Animowskie arty raczej odpadają, lasie z Tumblra też, pozostaje jakaś Daenerys od tyłu, jak w zdjęciu jakimśtam.
      3. Ewentualne zdjęcia:
      https://31.media.tumblr.com/1cf48990cf9d6441daa8d7f9561a2f46/tumblr_n4ynmvHfMc1skydllo1_500.jpg
      Jakbyś mogła tutaj trochę przyciąć suknię, byłoby nawet lepsze: https://24.media.tumblr.com/b5be6ecf99ad267c5593b1fdf4150021/tumblr_n50maocls11ttmqtfo1_500.jpg
      Ewentualnie to: https://31.media.tumblr.com/7e9dba16052685491cb00fb62c627b3c/tumblr_n3lydnO4Ot1svq61yo1_500.jpg
      A jeśli chodzi o lokalizacje, które podobno często są potrzebne, to może być https://24.media.tumblr.com/6f8b70ec6919582f337308bf38e239e8/tumblr_n2zrqe8cHj1sloe3mo1_500.jpg, a jak nie będzie pasować, to bywa.
      Ewentualny cytat: "Monarchia jest jak mlecze na łące. Nieważne ile głów się zetnie, korzenie tkwią stale pod ziemią i tylko czekają, by wypuścić nowe łodygi."
      Inne uwagi: chyba się wystarczająco nagadałam. D: Ale jeszcze prosiłabym o szeroką listę.
      Kontakt: diabelstwo@spoko.pl i 47048618

      Pozdrówki!

      Usuń
  8. Jeju *.*
    STRASZNIE dziękuję za szablon <33
    To nic, że nie wyszły Ci te kolory xD . Wiem, że jest trudno z kolorystyką (kiedyś próbowałam robienie szablonów, ale odpuściłam se XD)
    Nwm co napisać..
    No po prostu Ci dziękuję, że poświęciłaś czas na wykonanie szablonu :) Dziękuję <3
    Pozdrawiam i życzę Ci poprawienia właśnie ocen z tych 3-ech przedmiotów ^^ .
    Kaja Malfoy - Felton
    rodzina-snape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Na początku powiem, że uwielbiam twoje prace.
    Jeśli chodzi o dzisieszą notke to zakochałam się w szblonie 1135. Jest cudny.
    Pozostałe oczywiście też.

    Druga sprawa to zamówienie. Bardzo, bardzo zależy mi na tym szablonie i byłabym baaaardzo wdzięczna gdybyś go przyjęła.
    ________________________________

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://unfulfilled-dreams-of-a-fallen-angel.blogspot.com/
    3.Koncepcja: A więc ma być mrocznie.
    OGÓLNIE BLOG JEST O ANIOŁACH WIĘC JAKIEŚ PIÓRA W TLE ( ZAKRWAWIONE) ,PIORUNY i co tylko chcesz.
    najlepiej żeby tekst był po środku a po bokach dwie kolumny ,
    potrzebne mi tez miejsce na tekst. reszte pozostawiam tobie.

    4.Ewentualne zdjęcia:

    Do wyboru: ( ale moga tez być inne z kaya scodelario lub dziewczynami z tych dwóch szablonów do których podałam link. i jeszcze ta z tej notki dziewczyna z szablonu 1135 mogłaby być)
    http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/search/label/Brunetki

    http://wallpapers.brothersoft.com/kaya-scodelario-photoshoot-178647-1152x864.html

    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon742-407820219

    http://us.cdn001.fansshare.com/photos/kayascodelario/tumblr-db-rgpmj-jg-1363182553.jpg

    http://www.wmagazine.com/wp-content/uploads/2012/06/cear-kaya-scodelario-v.jpg

    https://www.google.pl/search?q=kaya+scodelario&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=n5BnU8yAAoSQ0AXZ9IDoAg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=837#facrc=_&imgdii=_oFxoO-zSnor6M%3A%3Ba3KCt8x9TXZpzM%3B_oFxoO-zSnor6M%3A&imgrc=_oFxoO-zSnor6M%253A%3Byv2LUzI51-yleM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.wmagazine.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F06%252Fcear-kaya-scodelario-v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.wmagazine.com%252Fpeople%252Fon-the-verge%252F2012%252F07%252Fkaya-scodelario-wuthering-heights-british-actress%252F%3B300%3B450

    http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/141228d1387285006-kaya-scodelario-kaya-scodelario-wallpaper.jpg

    5.Ewentualny cytat: Tutaj tez daje wybór:
    - Fallen Angel
    - Unfulfilled dreams of a fallen angel
    lub co chcesz.
    6.Inne uwagi: dziewczyna jakby się dało żeby miała zielone oczy. I KONIECZNIE DOROBIĆ JEJ BIAŁE SKRZYDŁA. i jeśli by się dało jakoś na tych zdj przyciemnić włosy to bym była wdzięczna ale to nie jest konieczne. ( im ciemniejsze tym lepsze..
    7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com

    Trochę to długie wyszło ale no ale...
    Z góry dziękuje i bardzo proszę o rozpatrzenie mojego zamówienia.

    Pozdrawiam
    Carmen <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie, tylko będziesz musiała bardziej zdecydować się w sprawie zdjęć.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. http://wallpapers.brothersoft.com/kaya-scodelario-photoshoot-178647-1152x864.html
      Zdecyduje się na to

      Usuń
    4. Aaa i wielkie, wielkie dzięki za to że przyjelas zamówienie :)

      Usuń
  10. Masz śliczne szablony, ale mnie z pewnością urzekł 1136. Chciałabym abyś przyjęła moje zamówienie.
    1.Hasło: Źródlana Kostucha
    2.Adres bloga: http://dangerous-love-bieber-rose.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    -Kolorystyka: Jasne kolory, coś podobnego do: http://opowiadanie-blinger.blogspot.com/
    -Układ: Dwu kolumnowy, z resztą tak jak na stronie: http://opowiadanie-blinger.blogspot.com/
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a) https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMzH6oHLjdC2Df8e7RhTjrmEhOfbwPM2pUCwR8diEq4WiPiMHZ
    b) https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaRTu-XW3kJmNZRJSRStDm-4LIU_p21emdhIeMpd8GAjpLfzja
    5.Ewentualny cytat: Pozwól mi opowiedzieć ci historię
    O dziewczynie i chłopaku.
    6. Inne uwagi: -
    7.Kontakt: email: sandrasawinska@gmail.com
    Z góry dziękuję i powodzenia podczas wybierania zamówień i ich robienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale super. Masz talent. :D Dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Moje serducho podbiłaś 1134 i 1125 ♥ Ten minimalistyczny też niczego sobie :)

      Usuń
    2. Och, och! I piosenka! ♥

      Usuń
  13. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres bloga: http://love-hate-klaus-caroline.blogspot.com/
    Koncepcja: Mroczny, ciemny czerwień i czerń, oraz w niektórych miejscach prześwity białego :3
    Ewentualne zdjęcia:
    1:http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130917172120/vampirediaries/images/b/b4/CAROLINE-SEASON-FIVE.jpg {Chciałabym żeby przy tej postaci były skrzydła anioła.} WAŻNE! :3
    2:http://www.josephmorgan.org/wp-content/uploads/2013/04/03.jpg {Chciałabym żeby ta postać miała rogi diabła i ogon} WAŻNE! :3
    Istotne informacje:to chciałabym że by na tle pojawił się napis: "You are mine forever". Chciałabym żeby jedna połowa napisu była czerwona a druga czarna.
    Jeśli można by było porpsić to jakąś planetę na tło, było by miło ^^
    Ewentualny cytat: "Świat bliski apokalipsy"
    6. Inne uwagi: Chciałabym żeby był dwu-kolumnowy.
    7. Kontakt: katarina.xp@wp.pl

    Mam nadzieję że za dużo nie wymagam. Ten szablon jest bardzo,ale to bardzo dla mnie ważny. Oczywiście dzięki za zwrócenie uwagi na mój komentarz :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :> Awww... *.*

      Usuń
    2. Hey, wybacz że zawracam głowę, ale czy mogłabyś dodać to zdięcie do szbalonu?
      http://granicarzeczywistosci.files.wordpress.com/2013/02/586840843.jpg
      Buahaha.. jak by co jestem fanką obcych więc... :D

      Usuń
    3. No chyba że ten będzie ci pasował:
      http://earth-chronicles.ru/Publications/16/1283193530_foto-prikol.net_rrryeryorryo-rrriss-rss.jpg
      Wybacz za ten spam, ale jestem nie ogarnięta "troszeczkę". Jeśli będziesz chciała to nie musisz dodawac tych zdięć, ale bloga jest z sporą częścią obcych :>

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://dargoradskie-listy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog zawiera trochę mroczne opowiadanie, więc dobrze by było, gdyby szablon nie był za jasny i słodki. Chciałabym, żeby pojawiły się na nim jakieś plamki krwi, jednak nie za dużo. Jeszcze jedno. Fajnie by było, gdyby na szablonie pojawiła się postać młodego chłopaka/mężczyzny o (bardzo) jasnej skórze, ciemnych włosach (najlepiej półdługich) i czarnych oczodołach.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://2.bp.blogspot.com/-FatfiMvvqZc/Un61gJFn00I/AAAAAAAAAi0/Sfr0K0d0GtQ/s1600/lokirockbottom.png
    5.Ewentualny cytat: Half demons half vampires were indestructible, but they weren't of iron.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: fobosphobos99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, ale masz inne zdjęcie? Większe, lepszej jakości? Lub nazwisko tego pana?

      Usuń
    2. Tak mi się zdaje, że to ucharakteryzowany Tom Hiddleston z jakiegoś filmu :)

      Usuń
    3. Właśnie twarz znajoma, ale nie mogłam sobie przypomnieć nazwiska xd
      Dzięki Fejf <3

      Usuń
    4. Spoczko loczko! Zawsze do usług ;)

      Usuń
    5. Tak, Tom Hiddleston. :) I dzięki.

      Usuń
    6. Jest w cieleniu Lokiego z filmu "Thor: Mroczny świat", głównie chodziło mi mniej więcej o tę scenę.

      Usuń
  16. Hej :)
    Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga.
    Hasło : Źródlana kostucha
    Adres : www.it-is-time-to-say-goodbye.blogspot.com
    Koncepcja :Chciałabym aby był raczej w ciemnych odcieniach . Zależy mi aby była tam postać Nialla Horana i Lucy Hale .
    Ewentualne zdjęcia :
    http://data2.whicdn.com/images/64529032/large.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-enVo6kBK21s/UjoB47VsHPI/AAAAAAAAAJA/XDaRWrJKfJ0/s1600/tumblr_lthguyWgUg1qh6s1no1_r2_500.gif

    Ewentualny cytat : Może być "Time to say goodbye " ale niekoniecznie .
    Inne uwagi : Raczej nie mam .
    Kontakt : roselittlestory@gmail.com

    Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękny! Warto było tyle czasu czekać bo naprawdę jest powyżej moich jakichkolwiek oczekiwań :D
    Oczywiście, że obejdzie sie bez, pewnie wygląda tak lepiej, a nie był on potrzebny.
    Jesteś cudowna, dziękuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1134, 1140, 1141 - PRZEPIĘKNE ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam ci powiedzieć że twoje szablony są naprawdę piękne *.*
    i oczywiście złożyć zamówienie ;)

    1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: the-world-is-not-black-and-white.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciała bym, żeby obrazek z tego linku co podałam stanowił główną część (i jednocześnie tło) nagłówka. Ważne są też dla mnie cytaty. Co do reszty, to tak naprawdę, zdaje się na ciebie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    https://www.google.pl/search?q=dark+woman+face&sa=X&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=CC1jU5HgGdDT7AbLtIGoCw&ved=0CCwQsAQ&biw=1366&bih=768#facrc=_&imgdii=_&imgrc=cETl9FoYhalLAM%253A%3ByLXx8ZZImWw3YM%3Bhttp%253A%252F%252F24.media.tumblr.com%252Ftumblr_mbyhfrHJkX1re949bo1_500.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Frebloggy.com%252Fpost%252Fphotography-girl-cold-face-alone-dark-portrait-forest-woman-mist-mask-conceptual%252F33733633624%3B500%3B333
    5. Ewentualny cytat: ”will arrive from darkness
    will unite with the brightness
    the third forgotten for centuries”
    i ewentualnie: „I never meant to fall for you but I
    Was buried underneath and
    All that I could see was white” Ale ten drugi nie musi być ;)
    6. Inne uwagi: Ważne dla mnie jest żeby otwarty nagłówek był na górze strony i żeby szablon był 2 kolumnowy (tekst po lewej) oraz żeby „Nic nie jest takie jakie się wydaje” (tytuł bloga) był dobrze widoczny
    7. Kontakt: osztaborowska@wp.pl

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;) bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
  20. KOCHAM SWÓJ SZABLON <3333333333333
    Zaraz kontynuacja komentarza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1134 - Bardzo fajny pomysł z tym zmieniaczem czasu ^^. Fajnie rozmieszczone zdjęcia. Kolorystyka ciekawa
      1135 - Te czaszki *-*. Kolorystyka. Ciemne szablony są super! Ten bordowy bardzo fajnie się komponuje
      1136 - Mówi się, że dwie osoby to już tłum (czy coś w ten deseń). Ale zaprzeczyłaś temu. Może ten pistolet koło Sel trochę za bardzo sę wyróżnia, ale samochody się dopełniają do tła. Kolorystyka, gdy dobrze dobrana, zawsze mi się podoba :)
      1137 - Tło jest GENIALNE! Całkiem kreatywny pomysł ze stronami u góry. A gdyby tą teksturkę po bokach zmienić z zielonej na bordową?
      1138 - Mmm... Urodziłem się by zabijać <33
      1139 - Rodzina Snape powiadasz... Będę czytać tego bloga XD. Całkiem fajne osóbki do tej rodzinki... I ten kolor *-* I te śmierciożercze akcenciki *-*.
      1140 - MÓJMÓJMÓJMÓJMÓJ <3333. Jest naprawdę super. Kolorystyka, kwiatki i brama <3. I ten efekt po najechaniu. Jedno zastrzeżonko xd. W archiwum, tytuły rozdziałów na siebie nachodzą. Chyba da się do przeżyć? Pewnie xD. MÓJMÓJMÓJ <3. Oczywiście, zdjęcie aktorki możesz mi przesłać. Proszę :)
      1141 - Bardzo ciekawy. Kwiatki i piórka, no... całkiem nieźle się komponują *zapamiętać*. Kurdę, za dużo razy użyłam słowa "komponują" i odmian B|.
      Notka od razu mi się spodobała po tytule, bo kojarzy mi się z parringiem Percico z OH ^^. Ale piosenkę też lubię :3.
      Jejć... Dziękuję jeszcze raz za szablon <3.
      Ściskam! Pomysłów!
      Rainbow ^^

      Usuń
    2. http://25.media.tumblr.com/6e2f42c17e89edd8ca10af2f0d024907/tumblr_mixybovWng1qgmv1oo1_500.png
      http://mumfection.com/wp-content/uploads/2014/03/MP140_021.jpg
      Ustaw sobie archiwum na listę, to nie będą na siebie nachodziły ;)

      Usuń
  21. Szablon drugi podoba mi się najbardziej, uwielbiam takie układy, a i kolorki fajne dobrałaś. Przedostatni również przecudowny, piękna kolorystyka. A mnie nie kocha ani Gimp ani Photoshop pff ^ ^

    To jedziemy:

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: tylkomizaufaj.blogspot.com
    3.Koncepcja: ciemne, chłodne barwy; stonowana kolorystyka; nagłówek z boku, jednak to już pozostawiam Tobie.
    4.Ewentualne zdjęcia:

    https://31.media.tumblr.com/d03f08fe6be42b275e793f15e9cc7210/tumblr_inline_n3azfzPJjU1sagpah.jpg

    https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/10170830_661724137198655_3382322502904497777_n.jpg

    https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/993938_547524538618616_990152376_n.jpg

    https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/59402_547524458618624_1191357400_n.jpg

    https://31.media.tumblr.com/89e7b40a4857b62f2eed897f46652ecc/tumblr_n4dm3jNV3y1sqg594o2_1280.jpg

    https://31.media.tumblr.com/4632978ce32fffe69a402f9ddc3b64e8/tumblr_n46ugw2p6k1shn3xgo1_500.jpg

    https://pbs.twimg.com/media/BcqbA7vIQAA2MBD.png:large


    5.Ewentualny cytat: "Angels lift me. Are you with me?" lub "Śmierć jest nagrodą życia".
    6.Inne uwagi: Układ jednokolumnowy :)
    7.Kontakt:
    Email: hogatka@onet.pl
    GG: 37313514

    Mam nadzieję, że jakoś przez to przebrnęłaś ^ ^

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ! :)
    1. Źródlana kostucha
    2. Winter-land-story.blogspot.com
    3. Zależałoby mi na mieszanej kolorystyce, to znaczy coś w formie ciemnej i jasnej strony, ale jeżeli nie jest to możliwe zdaje się na jasnebarwy lub twój pomysł. Dobrze by było jakby strony, zakładki czy jak kto woli znajdowały się u górny, nie z boku. No i jakby była możliwość usunięcia kolumn z szablonu tak by tekst znajdował się na samiutkim środku, ale rozumiem, że jest to nierealne gdyż trzeba wstawić button. Chyba tyle z "koncepcji". Ogólnie zdaje się na ciebie.
    4. Chciałabym aby znajdowała się tam Barbara Palivin, Zayn Malik , a najlepiej jakby to były te zdjęcia : https://pbs.twimg.com/profile_images/428963794648596480/vbtFlEWY.jpeg
    http://24.media.tumblr.com/60a13b3bd9886ba3d8e134aff7fb7783/tumblr_mtkazfcbUr1sv8zqso1_500.png
    5. " you & i we don't wanna be like them "
    6. -
    7. Kontakt: Direction@onet.pl lub 49037381
    Przepraszam za jaki kolwiek związany z moją koncepcją. Zdaje się na ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój szablon jest świetny! :D *Daje medal* ^.^ *Ciężko mu się obsługuje Gmaila i nie wie, czy wiadomości zawsze dochodzą xD*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, hej ^^
    Na początek może już... Miałam straszne "wow ile prac" *-* Czy oni zrobili jakąś notkę tematyczną w tajemnicy przede mną?! xD A jednak nie... Kuurde, szacun, czapki z głów i ukłony za tyle prac w jednej notce i to... Tak różnych prac ^^ No boo, nie sposób wstawić 20 szablonów z tym samym kodem i lekko zmienionym nagłówkiem... Dobra, dobra... Już kończę swoje dziwaczne mądrości ^^
    Wszystkie prace są cudowne... No, nie powiem, że pozazdrościć talentu, bo sama nie lubię, jak ktoś tak mówi, ale w tym przypadku ciężko się od tego powstrzymać XD A wiesz co? *-* Niedawno sama zrobiłam szablon podobny do 1135, bo zamawiająca... xD W sensie... Narzuciła mi z góry układ i styl (miało być mrocznie i te sprawy xD), a robiłam go przed twoją notką, a moim zdaniem są podobne, przynajmniej na pierwszy rzut mojego nieogarniętego oczka~ Jej, znów magia *-*
    W 1134 ujęła mnie kolorystyka, bo niejeden chciałby tak "zgrabnie" połączyć barwy i ogólnie tak wszystko w spójną całość :3 I podobnie bardzo, bardzo "zgrabnie" (kurcze, to takie fajne słowo, do określania szablonów, takie urocze i jak najbardziej pozytywne xD) wykonanie jest w szablonie 1140 ♥
    1136 i 1139 nie są zbytnio moimi faworytami... Ale to tylko przez mój dziwaczny styl, bo wykonanie w ogóle jest świetne *-* Kolorystyka tylko... Ale wiem, że w dużej mierze to zamawiające mają wybór w tych kwestiach, więc to nie temat do dyskusji :3
    1137 i 1138... I znów miałam to samo "wow", jak na początku xD Heh, aż się dalej będę rozpisywać! 37, bo jest zamknięty i śliczne kolory i css i w ogóle, a 38, bo to już jest kompletny kosmos *-* Nagłówek jest takie, bardzo... Noo... Wyrazisty! Jakby chciał powiedzieć: "Przeczytaj mnie, albo to Ciebie zabiję! Buahaha...", a css właśnie delikatny, zupełnie jakby chciał uspokoić czytelnika, że jeśli już zaczął czytać, to nic złego mu się nie stanie xD Ot... Taka moja interpretacja :3
    Co do szablonu wolnego... Dwa słowa... Kocham minimalizm *-* Wiesz, te szablony poza tym są teraz w cenie, nie? Zresztą... Oczywiście, że wiesz, siedzisz tu dłużej niż ja xD Te piórka, ta pani, te kwiatki... Pewnie znów napisałabym jakąś ckliwą interpretację, ale myślę... Że jednak za dużo tu tych moich głupot już xD A miałam się nie rozpisywać o każdym szablonie ;_; Chyba jednak tak nie umiem ^^"
    Pozdrawiam i w następnej notce będzie dwa razy tyle prac, prawda? ♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Ave! Mam nadzieję, że miejsce na jeszcze jedno zamówienie się znajdzie.
    1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: hp-tmr-kzu.blogspot.com
    3. Koncepcja: Blog yaoi. Głównymi bohaterami są Harry Potter i Tom Marvolo Riddle. Postacie są niekanoniczne, dlatego proszę, aby HP nie miał okularów. Preferuję ciemne kolory. Dominują czerń, ślizgońska zieleń i ewentualnie ciemne szarości. W tle może znajdować się delikatny motyw z Mrocznym Znakiem. Ważne dla mnie jest, aby TMR nie był przedstawiony , jako LV.
    4. Ewentualne zdjęcia: Wybór zdjęć pozostawiam Tobie. Najlepiej byłoby, gdyby wyglądali jak "bad boys"
    5. Ewentualny cytat:
    "Now I know what it means to love.
    When someone loves breathless ...
    Your forever..."
    6. Inne uwagi: Bardzo zależy mi na czasie, dlatego jeśli zdecydujesz się na moje zamówienie, proszę o poinformowanie mnie.
    7. Kontakt: pati-waligora@wp.pl. Znajdziesz mnie też na fb.
    Pozdrawiam,
    LoveYaoi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sharon na szablonie 1139 <3
    Najlepsze 1135, 1137 i 1138. Bardzo, bardzo ładne c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej ile szablonów *o*

    1134 - Świetna kolorystyka i świetny pomysł z tym zegarem :D Jednak dla mnie jest za dużo tego wszystkiego, ale ogólnie szablon wyszedł bardzo dobrze ;) Podziwiam wgl. osoby, które robią szablony potterowskie, bo mnie one... wychodzą koszmarnie xD

    1135 - Ten jest genialny! ;o Lubię takie kolory, tylko tak ta czerwień(czy to bordowy jest) mi tak trochę nie pasuje, ale szablon robi niezłe wrażenie ;)

    1136 - chyba podoba mi się najmniej, kolorystyka mi tam wgl. nie pasuje no i te auta z tyłu... br... xd

    1137 - ten jest łasniusi, aczkolwiek nie pasuje mi to tło postu, ma się jakoś nijak do kolorystyki, ale nagłówek - cudo! sama bym chciała takie robić ;<

    1138 - geeeeeeeeniusz! aaa i jak się ten pan na mnie tak kusząco patrzy (tak, nie wiem jak się nazywa, jego fanki wybaczcie .___.), kolorystyka, układ - cud, miód, malina! Nic tylko kochać <3 I ten pan.... <3

    1139 - Snape? Serio? No dobra, to jest ok, ale tam jest Jennifer? ;o
    tematyka jest kompletnie nie moja, ale szablon też jakoś najbardziej mi się tutaj nie podoba xD

    1140 - Nooo, kolejne cudeńko <3 ten strasznie mi się podoba ^^ Widzę tutaj, że jest popyt na Toma xD co chwilę jakieś szablony z nim(nie mówię, że to źle), szablon mnie się podoba, układ, kolorystyka <333

    1141 - mój faworyt <3 zakochałam się w nim, cudeńko, uwielbiam takie szablony, prosty, ale pełen swojego uroku, normalnie klasa! ;D Nic dodać, nic ująć :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :3 ja z proźbą :D konkretnie: o szblon. :)
    1. Hasło: Źródlana Kostucha
    2. Adres bloga: http://czarnapanihogwart.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chodzi mi o szablon do fanfiction ( Bella złym charakterem :) ) układ mniej więcej taki jak ten zamieszczony na blogu lub na Waszym ( szabloniarni) z Heleną Bonham Carter. Jeśli chodzi o kolorystykę, to zależy mi na granatach i szarościach typowych dla Harry'ego Pottera. Wiem, że mam spore wymagania, ale jeszcze chciałabym, by szablon był, z Bellatrix Lestrange (ew. Heleną) oraz Barbarą Palvin, ponieważ na blogu to właśnie ona jest wzorem głównej bohaterki... w każdym razie coś, co nie jest typowo tematyczne tak, jak w tej chwili, ponieważ ja się przywiązuję a konynuacja opowiadania bd miała inne wątki, a nie dementorów XD
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: " Wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra, co zła. Tylko od nas zależy jaką drogą pójdziemy. Taka jest nasza natura."
    6. Inne uwagi: Nie ukrywam, że naprawdę okropnie mi na nim zależy, więc gdybyś mogła mi chociaż odpowiedzieć na maila czy się tego pedejmiesz...
    7. Kontakt: 96prezesmiau96@gmail.com , GG niestety nie posiadam. :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ! :)
    1. Źródlana kostucha
    2. Winter-land-story.blogspot.com
    3. Zależałoby mi na mieszanej kolorystyce, to znaczy coś w formie ciemnej i jasnej strony, ale jeżeli nie jest to możliwe zdaje się na jasnebarwy lub twój pomysł. Dobrze by było jakby strony, zakładki czy jak kto woli znajdowały się u górny, nie z boku. No i jakby była możliwość usunięcia kolumn z szablonu tak by tekst znajdował się na samiutkim środku, ale rozumiem, że jest to nierealne gdyż trzeba wstawić button. Chyba tyle z "koncepcji". Ogólnie zdaje się na ciebie.
    4. Chciałabym aby znajdowała się tam Barbara Palivin, Zayn Malik , a najlepiej jakby to były te zdjęcia : https://pbs.twimg.com/profile_images/428963794648596480/vbtFlEWY.jpeg
    http://24.media.tumblr.com/60a13b3bd9886ba3d8e134aff7fb7783/tumblr_mtkazfcbUr1sv8zqso1_500.png
    5. " you & i we don't wanna be like them "
    6. -
    7. Kontakt: Direction@onet.pl lub 49037381
    Przepraszam za jaki kolwiek związany z moją koncepcją. Zdaje się na ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Źródlana kostucha
    2.http://lexoniore.blogspot.com/
    3. Chciałabym, aby mój szablon utrzymany był w kolorach białym i granatowym. Postacie:Dylan O'Brien, Harry Potter, Jack Sparrow, Peeta Mellark Kapitan Hook, Peter Pan(obaj z serialu Once Upon a Time). Jak będzie za dużo, to nie musisz dawać wszystkich, ale Dylan O'Brien musi być. c: W tle książki. Może być nieco mrocznie, tajemniczo. Resztę pozostawiam tobie, cały szablon itd.
    4.-
    5.Cytat: Magic always comes with a price.
    6. -
    7.e-mail: ada.lofciam@gmail.com . Nie mam GG.
    Dziękuję. c:

    OdpowiedzUsuń
  34. 1: Źródlana kostucha
    2: http://life-is-difficult-kick.blogspot.com/
    3: Zależałoby mi na stonowanych kolorach, jakieś pastelowe odcienie. Blog jest nawiązaniem do Igrzysk Śmierci, więc na szablonie chciałabym, żeby znajdowali się Jennifer Lawrence ( Katniss ) i Josh Hurcherson ( Peeta ). do tego jeszcze ich córka, w tej roli Olivia Holt.
    4: najlepiej to zdjęcie ich córki:
    http://oliviaholt.com/sites/oliviaholt.com/files/banners/slide3_0.jpg
    lub to:
    http://oceanup.com/wp-content/uploads/2014/01/olivia-holt-afterglow-magazine-2.png
    Zdjęcie Katniss ( może być to, ale jak uważasz, jeśli będzie złe to pozostawiam je tobie do wyboru, to samo z Peetą :D ) :
    http://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.empireonline.com%2Fimages%2Fuploaded%2FJennifer-Lawrence-at-the-85th-Annual-Academy-Awards-Luncheon-Feb-4-2013-jennifer-lawrence-33527115-1280-961.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.empireonline.com%2Fnews%2Fstory.asp%3FNID%3D40909&h=961&w=1280&tbnid=Ne3f2-mK8DbyiM%3A&zoom=1&docid=74bmG3mCWwwqEM&ei=_BhpU8D6Neer7Aax7oDQBg&tbm=isch&ved=0CG0QMygEMAQ&iact=rc&uact=3&dur=328&page=1&start=0&ndsp=20 lub
    http://www.telephonewallpaper.com/artwork/jennifer-lawrence-in-the-sun_preview.jpg
    Zdjęcie Peety:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fjoshtiamo.oneminutesite.it%2Ffiles%2F1-boy-hot-josh-hutcherson-Favim.com-339696_large%252520(1).jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fjoshtiamo.oneminutesite.it%2F&h=500&w=500&tbnid=J7w5LaOVaonWjM%3A&zoom=1&docid=vwonmSaPWbTmqM&ei=dBppU7DVN8aN7Qa7qYGoBA&tbm=isch&ved=0CGUQMygPMA8&iact=rc&uact=3&dur=251&page=1&start=0&ndsp=28
    lub
    http://cs608718.vk.me/v608718066/2513/M-cETPOIV1E.jpg
    5: Cytat: Love is born of powerless
    6: Bardzo chciałabym, żebyś w razie przyjęcia zamówienia napisała na mój email :D bardzo zależy mi na tym szablonie :)
    7: ola.howard_16@o2.pl
    Z góry dziękuję c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam tylko Katniss i Peeta, i już wiem, że na pewno przyjmuję! <3

      Usuń
    2. Dziękuję <3 zależało mi na twojej pracy, bo widziałam ostatnią pracę z Katniss i Peetą <3

      Usuń
  35. Ja to skomentuję, ale dzisiaj po matmie siły nie mam ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie teraz mogę napisać cokolwiek, bo i tak nikt tego nie przeczyta, o komentowaniu nawet nie wspominając. Więc bez wstępów wszelkich przejdę do szablonów. A, powiem tylko, że fajnie, że wróciłaś c: Ale co tam, tego pewnie też nie przeczytasz.
      1134 - ech ech, znowu oni. Serio, to jest chyba najpopularniejszy parring HP. Chyba na pewno najpopularniejszy. Ech ech. No ale kit. Ten wielki zegar w tle wygląda świetnie. Cytat też fajny, ale te małe literki chyba są raczej mało widoczne. Super pomysł z inicjałami, to zawsze dodaje uroku szablonowi. Cóż, no coś takiego jest ciekawe i ładnie się prezentuje. Kolorystyka ładnie trafiona, podstrony ładne, kolumienki delikatne, acz pasujące. Komentarze na górze: fajne to i dość często ostatnio spotykane. No, nie ma temu szablonowi co zarzucić ^^
      1135 - a co ty taka uboga w napisy, hm? ;> To już drugi szablon bez. Hm, kolumna chyba taka sama jak poprzednio, co? Przynajmniej na pewno podobna. Ale kit. Fajnie, że jest tło pod tytułem posta, co więcej, pasuje ono do ogólnego tła, acz to chyba nie to samo? Bardzo zręcznie wykonany nagłówek ^^ Znowu aprobuję c:
      1136 - zie tu są te torby? Ale to akurat jest najmniej ważne. Nagłówek fajny, kody genialne, kolor podstron jest ok, acz kolor kolumny z tekstem jest troszku dziwny. No ale to, co jest najważniejsze, to tło. Jest zdecydowanie zbyt puste: tego błękitu jest za dużo. I nie wygląda to najlepiej, zwłaszcza kiedy kontrastuje aż tak z tym... zielonkawym. No brak mi tam czegokolwiek no :c Jak się zjeżdża na dół, to nie wygląda to najlepiej, ot co, Zwłaszcza, że to błękitny, czyli jasny kolor.
      1137 - hm, kody, układ, to jest podobne do tych w poprzednich szablonach, a szkoda. Nagłówek jak zwykle piękny, a kolumienka z podstronami na nagłówku po prawej absolutnie genialny!!! :3333 W sumie trochę jest tam ni stąd ni zowąd, ale wygląda świetnie :D O, i komentarze fajnie zrobiłaś, to znaczy w sensie na górze... ogólnie ta góra,w sensie podpis, data i komentarze - fajnie to wygląda. Świetnie też, że są tła pod tytułami. No i generalnie jest fajno c:
      1138 - DEEEEEEEEAAAAAAAAN!!!!!!!! <333333333333 Moje kochanie :3 Nagłówek tym razem wybitnie piękny, ale ty ogólnie z nagłówkami sobie świetnie radzisz. Świetna czcionka dla tytułów kolumn, czy jak to tam nazwać, dobrze pasująca kolorystyka, ładniusie kolumienki, w sensie podstrony i kody, cytat też super ustawiony i wyglądający... no generalnie super szablon! <3
      1139 - no fakt, pełno tu ludu. Rodzinka Snape?! Serio?! :D Wybacz, ale śmiesznie to zabrzmiało :D Cóż, teraz rozumiem kolorystykę... xD Acz za dużo trochę tu tej zieleni. No i w sumie tyle, co mam o nim do powiedzenia...
      1140 - hm, wiesz co? Po tylu szablonach można stwierdzić, że twoje prace są do siebie nieco podobne... a może inaczej. Są charakterystyczne. Nagłówki bardzo ładne, inicjały w tytułach, albo w ogóle zmieniona czcionka, co jest bardzo dobre, dość podobna kolumna, najczęściej jedna. Ale jest ok, bo te szablony, łącznie z tym, są naprawdę ładne c:
      1141 - łech, nie przepadam za minimalistycznymi, serio. Czy te statystyki muszą być u ciebie zawsze w kółeczku? xD Coś za dużo chyba tu tych piórków. A może w sumie nie. Ładny art. Fajne kolumny no i ogólnie ładny szablon c; Ale nie wiem, co więcej pisać, bo to minimalistczny xD
      O, Paramore - Decode to jest coś, co nawet lubię. Zwłaszcza końcówkę.
      Żegnam, na kolejne szablony czekając!

      Usuń
    2. Przeczytałam! :D
      I na swoją obronę powiem, że mimo iż szablony mogą wyglądać podobnie, każdy kod w każdym szablonie piszę od nowa, nie kopiując żywcem :)

      Usuń
  36. 1.Hasło : Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://wolnoscmilosc.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Tło ma być szare, nieruchome, o tematyce wojennej.
    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://ocdn.eu/images/pulscms/ODM7MDQsMCxmNyw3ZDAsNDY1OzA2LDMyMCwxYzI_/88a90219c1c930ced8576442f0b7c686.jpg



    http://1.fwcdn.pl/ph/20/11/682011/475860_1.1.jpg

    http://bi.gazeta.pl/im/af/3f/eb/z15417263Q,-Kamienie-na-szaniec---rez--Robert-Glinski.jpg

    http://i1.ytimg.com/vi/CO8jXGffWS4/0.jpg

    http://c.wrzuta.pl/wm14430/256087bc001b6f85531076a1/kamienie_na_szaniec_-_w_kinach_od_7_marca

    http://ewawojciechowska.pl/wp-content/uploads/2014/03/Kamienienaszaniec_rezRobertGlin%CC%81ski_zdjPawe%C5%82Edelman_prodMonolithFilms-36-1024x682.jpg

    http://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2013/09/Kamienie-na-szaniec-2.jpg

    http://niebywalesuwalki.pl/wp-content/uploads/2014/03/kamienie_2.jpg

    http://1.fwcdn.pl/an/867323/57943.9.jpg

    dodałam więcej żeby nie wyszło, że niektóre są za małe ;)
    5.Ewentualny cytat: "Być zwyciężonym i nie ulec - to zwycięstwo"
    6.Inne uwagi: Gdybyś przyjęła zamówienie to napisz na mój e mail :) Strasznie zależy mi na tym szablonie ;)
    7.Kontakt:
    kwiatek25896@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, fajne zamówienie. Ale wzięłam ich już tak dużo...
      No niech będzie moja strata! Przyjmuję <3

      Usuń
  37. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://paryzanka1889.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zależy mi żeby szablon był z Audrey Hepburn, tak to nie mam konkretnych wymagań, bardzo bym chciała, żeby był ciekawy układ,
    4.Ewentualne zdjęcia: Wierzę, że sama wybierzesz idealne
    5.Ewentualny cytat: Chciałabym, żeby był jakiś cytat Audrey Hepburn, obojętnie jaki
    6.Inne uwagi: co do szablonu to nie mam uwag, wszystkie twoje szablony są przepiękne, jedyne co to jakbyś przyjęła zamówienie to jakbyś mogła napisać maila do mnie i w ogóle to bardzo mi na nim zależy ♥♥
    7.Kontakt: paryzanka1889@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi zależy na tym szablonie, ale widzę, że masz już sporo zamówień i widzę, że już tak jakby zamknęłaś listę. Wielka szkoda, bo kiedy pisałam zgłoszenie była jeszcze otwarta :( Ten szablon jest dla mnie bardzo ważny i byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś go jescze przyjęła :) ♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. 8 zamówień to bardzo dużo. Nie zapominając, że mam jeszcze na swoim prywatnym blogu ze 3 zamówienia. Przyjmę twoje, ale w następnej notce, ok? Tylko napiszesz, że ci obiecałam, będziesz miała pierwszeństwo ;)

      Usuń
    3. Dobrze, bardzo Ci dziękuję ♥♥♥♥♥♥♥♥
      Będę Cię wyczekiwała ♥♥♥♥

      Usuń
  38. Jensennn <3 <3 <3 <3 O matko jaki piękny on jest na tym szablonie! Znaczy... on jest ogólnie piękny, ale świetny ten nagłówek z nim zrobiłaś! Przepiękny, tak się zakochałam *.* Nie lubię brązów, ale kurcze... to jest cudne! Napis jest świetny, strony, wszystko takie dopasowane </3 No po prostu... http://31.media.tumblr.com/tumblr_m6bh73FuOu1rziwwco1_250.gif

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://shelf-of-books.blogspot.com/ (link w aktualnościach, na stronie głównej, w pasku bocznym)
    3.Koncepcja: Szablon z nagłówkiem u góry zamkniętym. Fajnie by było, gdyby się udało zrobić tak aby pasek boczny "zjeżdżał" wraz z zsuwaniem strony. Pasek boczny po lewej stronie. Duże pierwsze litery postów, tak jak tu: http://szablony-strayheart.deviantart.com/art/Szablon-Nr-1134-452008527?q=gallery%3Aszablony-StrayHeart&qo=0
    Podobają mi się bardzo nagłówki, które są od dołu jakby postrzępione, tak jak tu: http://3.bp.blogspot.com/-JO27s2mGkvA/UzHVvw5QiAI/AAAAAAAACnI/7dXwL3vXpyQ/s1600/Szablon+139.png
    Kolorystyka jasna, wiosenna, lubię szarości i bardzo bym się ucieszyła, gdyby było szare tło (niejednolite, we wzory). Strony w menu ułożone poziomo w pasku bocznym.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam propozycji zdjęć, lecz blog jest o książkach, więc zdjęcia w nagłówku powinny dotyczyć książek. Blog nazywa się Shelf of books, co w tłumaczeniu na j.polski daje Półka pełna książek, więc najlepiej, gdyby w nagłówku była półka z książkami, lecz zadowoli mnie także jedna książka.
    5. Ewentualne cytaty: "Pokój bez książek to jak ciało bez duszy" Gilbert Keith Chesterton (niezbyt dużą czcionką)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: mail: marpleous@gmail.com, gg nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://play--the--game.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolorystyka raczej ciemna, jeśli chodzi o osoby, to parę postaci z „Gry Endera” (filmu). Do tego nie zawadzi logo Międzynarodowej Floty i parę logo poszczególnych Armii (patrz – zdjęcia).
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://wallwidehd.com/wp-content/uploads/Enders-Game-Alien-Planet-wallpaper.jpg
    http://www.ilikewallpaper.net/iphone-5-wallpapers/download/12628/Ender-Wiggin-Enders-Game-iphone-5-wallpaper-ilikewallpaper_com.jpg
    http://www.enderwiggin.net/wp-content/uploads/2013/06/Dragon-Soldier.jpg
    http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/276/1/7/ender_s_game_international_fleet_insignia_by_viperaviator-d6p4eh4.png
    http://www.wizardworlddigital.com/ww2/1/EGarmied.jpg
    http://24.media.tumblr.com/c74f4cc112dfd0c3a9c3bcdd8c588618/tumblr_muw98cImGR1s01fsdo1_500.jpg
    5.Ewentualny cytat: „Dowódcy mają tyle władzy, ile im jej dasz. Im bardziej jesteś posłuszny, tym bardziej tobą rządzą.”
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: dyrekcja.thegame@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopiero teraz zauważyłam, że jest moje zamówienie. Dziękuję bardzo! Jest wspaniały. Zaraz dodaję go na bloga.
    So phiee

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. źródlana kostuha
    2. http://oddana-fanfiction.blogspot.com
    3. Tematyka Niezgodna. Jeśli zdecydujesz się robić ten szablon muszą być na nim koniecznie Shailene Woodley i Theo James. Film nie dawno był w kinach a sami aktorzy są dość popularni, w szczególności Shai, więc nie powinno być problemu z ich zdjęciami.
    4.-
    5. Większymi literami "Wounded", a pod spodem "One choice can save you". Jeśli stwierdzisz, że to będzie za dużo napisów, możesz opuścić to drugie. :)
    6. -
    7. gabi20008642@gmail.com

    Chciałam jeszcze napisać, że bardzo zależy mi na tym, żebyś to ty zrobiła ten szablon. Zobaczyłam jedną z twoich prac na blogu o Igrzyskach i po prostu się w nim zakochałam. Jeśli nie przyjmiesz zamówienia to trudno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że przyjełaś już dużo zamówień, ale bardzo mi zależy na tym, żebyś to ty zrobiła ten szablon (oczywiście jeśli zechcesz). Ja mogę poczekać ;)

      Usuń