g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.05.2014

[1142-1144] Only true love.


 Listening to: Blackfield - Once
Hej, witam po dłuższej przerwie. Z tej strony Invisible, czy też xslaveex - jak kto woli. Trochę mnie tutaj nie było - odeszłam, ale wracam. Już możecie rozpaczać. Co prawda póki co będę obecna na pół gwizdka, bo w szkole mam dużo zaległości, bieżących rzeczy... no i nadchodzą matury próbne. Dodatkowo pracuje co sprawia, że na wszystko brakuje mi czasu. Od razu informuję, że znajdziecie mnie także na Katalogu Graficznym i Graphic Poison. Co się u mnie ostatnio wydarzyło? Dużo by gadać. Dokładnie tydzień temu zmarł mój dziadek pozostawiając mnie i moją mamę same. Było nam bardzo ciężko w ostatnim tygodniu i wcale nie zapowiada się żeby miało być prościej. Otóż, mama nie pracuje, ja zarabiam tyle co nic, a wydatków przybywa. Także ciężkie czasy się zbliżają. Naprawdę ciężkie. Przechodząc do grafiki... zamówień nie przyjmuję, bo nie wiem, czy będę je w stanie wykonać. Także nie wiem, kiedy coś kolejnego się ode mnie pojawi - zobaczymy. A teraz nie przedłużam i przechodzę do szablonów.



podgląd | pobierz
W sumie jest taki... hm, niczego sobie. Ale jakoś szczególnie to mi się on znowu nie podoba.

podgląd | pobierz
Miasto Kości <3. Ten akurat lubię ze względu na tematykę, jak i również kolorystykę.

podgląd | pobierz
Taki niebieski. Kolorystycznie jak najbardziej mi się podoba. W sumie tak ogólnie to też.

 ---

Jak już napisałam wyżej - zamówień nie przyjmuję. Ale za to możecie proponować jakie szablony chcielibyście zobaczyć - na pewno wezmę to pod uwagę.
Do kolejnej notki :>

24 komentarze:

  1. PIERWSZA <3333
    Dodam koma w piąteczek, albo w sobotkę c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Więc po pierwsze, bardzo mi przykro z powodu Twojego dziadka. Po części trochę Cię rozumiem, ponieważ również jesteśmy z mamą zdane na siebie. Też u nas kiepsko z kasą, ja zarabiać jeszcze nie mogę. Mam nadzieję, że będzie lepiej.

      A teraz mogę powiedzieć jak baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo się jaram tym, że wracasz. Normalnie dhfjkdeifrjgndkmwijeornkmcswjiengr mck. :< Jesteś zbyt utalentowana żeby od nas odchodzić i jesteś taka cała zaczarowana. :<♥ Teraz bardzo bym prosiła żebyś z nami została na zawsze albo i dłużej :c
      Ikonki są przecudne. Kocham Blake, jest taka genialna :c Ta przedostatnia mi się chyba najbardziej podoba, ale wszystkie są świetne :c
      1142 - Najlepszy z notki. Ta kolorystyka jest cudowna. Uwielbiam połączenie czerwieni z brązem. I Amanda taka śliczna :c Nie wiem dlaczego, ale ta czcionka w tytułach postu i gadżetów wydaje mi się taka magiczna, potterowska :<
      1143 - akurat tuż przed tym jak napisałas do mnie na gg o notce skończyłam czytać 3. rozdział Miasta Kości. Czytam tę książkę po raz setny i mi się nie nudzi. Jace jest genialny :c Co do kodów nie mam zastrzeżeń i grafika również jest śliczna, ale jakoś kolorystyka taka mi się wydaje niedopracowana. Jest za kolorowo, troszkę to przeszkadza. Ale i tak jest ślicznie. :c
      1144 - ojenyjeny. Ten też jest genialny. Nie lubię niebieskiego koloru, dlatego wciąż wolę 1142. Układ bardzo mi się podoba, css, no a grafika to już w ogóle :< Tak ładnie wszystko połączone, zresztą Ty zawsze idealnie łączysz stocki i tekstury. :<

      Eh, to na tyle. Będę się radować jeszcze długi, długi czas, bo ostatnio zaczęłam się czuć odrobinkę obco na zaczarowanych, a to że wracasz bardzo poprawiło mi humor. Twoje prace są jak zwykle świetne, bez zastrzeżeń.
      Proponuję szablon z Felicity(♥), może z Allison z Teen Wolf, bo ostatnio zaczęłam o niej myśleć:c, chętnie też bym zobaczyła coś z Blake, Leighton, Chacem lub Edem i może jeszcze więcej Jace'a i Clary. :<
      Kocham Cię bardzo mocno,
      Silence :c♥

      Usuń
  3. Jestem tutaj po raz kolejny z kolei a teraz dopiero postanowiłam złożyć zamówienie. Chciałabym aby wykonała je FAITH jeśli to możliwe.
    Prowadzę bloga już chyba 4 więc z pisaniem mam doświadczenia ale z grafiką, typu tworzenia szablonów i nagłówki niestety nie, więc potrzebuje waszej pomocy. Jestem pod wrażenie wszystkich szablonów od znanych po anime.
    1.Źródlana kostucha
    2. taken-by-kidrahul.blogspot.com
    3. Blog jest o tematyce brutalnej. Mam na myśli porwanie,gangi, gwałty i trudne życie bohaterów. Jest dwóch głównych bohaterów Justin Bieber ale w zupełnie innej roli, jest przestępcą, oraz Lea (Selena Gomez). To nie jest raczej typowy fanfic, chociaż już dwa blog typu FF pisałam. Postanowiłam zacząć coś nieco innego. Potrzebuję pomocy w zrobieniu szablonu, który będzie idealnie wpasowany w temat. Chodzi mi głównie o kolorystykę, ciemne barwy chyba dobrze by się zgrały ale to już zależy od ciebie (szabloniarki) Zdaję się na twoje zdanie.
    4. Nie mam wybranych specjalnych zdjęć ( tak jak napisane wyżej, najważniejsze aby była postać Justina Biebera i Lea, którą "gra" Selena Gomez)
    5.Nie jest to konieczne ale jeśli uznasz,że szablon będzie wyglądał lepiej z tym zdaniem to myślę,że pasuje do tematyki "W każdym zakątku życia czai się zło,nigdzie nie jesteś bezpieczny"
    6.-
    7. klaudia.halas.17@interia.pl lub gg 49476853 (często można znaleźć mnie na twitterze ale chyba nie było tego w regulaminie, jednak w razie czego podam @Sweetie_Ziam)

    Poczekam na wykonanie ile będzie trzeba. Mam nadzieje,że przyjmiecie moje zamówienie. Gdyby jednak szabloniarka FAITH nie mogła wykonać liczę,że inna mogłabym przejąć. Gdyby coś piszcie, wszystko wytłumaczę, postaram się jak najlepiej zapoznać z blogiem.
    Trochę się rozpisałam. Czekam na jakąś odpowiedź, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie składamy pod postem szabloniarki, którą wybieramy na wykonującą zamówienie. :)

      Usuń
    2. okej dzięki za informacje nie wiedziałam :)

      Usuń
  4. Zakładam, że znowu jestem czwarta XD Tu będzie komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Bardzo mi przykro z powodu Twojego dziadka. Mój zmarł 4 lata temu ;-; Ale wierzę, że tak cudowna osóbka jak Ty, da radę :*

      A teraz przejdę do szablonów, bo za chwilę mama wraca i się będę musiała uczyć XD

      1 - szablon świetny! Mam nadzieję, że ta cudna czcionka ma polskie znaki :D

      2 - Jace i Clary *_* Nic więcej do szczęście mi nie trzeba, zwłaszcza, że szablon świetny <3

      3 - ten również świetny, ale postawiłabym go na trzecim miejscu XD WCIĄŻ PODIUM :D Hahah!

      Pozdrawiam :* Trzymaj się <3

      Usuń
  5. Strasznie mi przykro z powodu twojego dziadka :c
    Ikonki bardzo ładnie wyszły, i cieszę się że wróciłaś. Brakowało mi twoich prac na ZS, a wrócisz kiedyś na swojego bloga http://trouble-is-coming.blogspot.com/ ? Chociaż jak widać blog jest usunięty :c

    1 syablon- Jejku jakie cudeńko, idealne kolorki poczyły się bardzo ładnie. I oczywiście w twoim wykonaniu wszystko wygląda jeszcze lepiej! Kody też bardzo mi się spodobały

    2 szanlon- może i nie jest moim faeorytem, sama nie wiem czemu. Może po prostu nie pasuje do mojego gustu Jednak napis wyszedł bardzo ładnie. Kody też i jak zwykle kolory!

    3 szablon- Ten to chyba mój styl, bardzo ładna koloryzacja. Super dobrałaś ze sobą textury. Kody css jak zwykle pasują do siebie :)

    Przecudnie tworzysz grafikę, czekam na więcej notek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że to ty na tym graphicpoison normalnie wyczułam pismo nosem. Przykro mi z powodu twojego dziadka nie wyobrazam sobie nawet jakie to dla ciebie trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisze na tablecie to zawsze o czyms zapominam no . Bardzo, bardzo ciesze sie ze wrocilas

      Usuń
  7. 1142 jest cudny! Bardzo podoba mi się ten szablon :) piękny nagłówek i kolorystyka
    1143 też jest fajnie zrobiony i dobrze jest wszystko dobrane

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro z powodu twojego dziadka, sama nie dawno przeżywałam to samo :(
    A co do szablonu to błagam Cię, żebyś rozpatrzyła zrobienie szablonu z Audrey Hepburn, najlepiej takiego ''łączonego'' jak te powyżej.
    To dla mnie bardzo ważne ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I roztargniona ja, zawsze z głową w chmurach, zapomniałam napisać jak dobrze znowu Cię widzieć. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, że zapomniałam, ale uwierz mi, że to cała ja. To cudnie, że jesteś! Bardzo Cię tu brakowało i w ogóle. Jesteś taka zdolna. Masz dryg do robienia szablonów. Uwielbiam Cię i przepiękne szablony ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  9. NIE NO, NIE WIERZĘ O.O
    TY? TUTAJ? ZNOWU?!
    JAK? KIEDY? O.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Różdżki w górę dla dziadka :c. Nie będę mówiła, że współczuję, bo to takie puste słowa, coś o tym wiem, bo również straciłam dziadka i inne osoby z rodziny.
    Ale nie o tym.. >.<
    Miło, że wróciłaś C:
    Najbardziej podoba mi się 1144 <3
    Trochę mroczny, a gdy na niego patrzę, czuję przyjemny powiew tajemniczości... Kolorystycznie śliczny, układ też fajny.
    1143 - Te kolumny i ta brama w tle <3. Bardzo fajny pomysł z kwiatami. Ten cytat B|.
    1142 - Jeśli mam być szczera, to ten podoba mi się, ale nie tak jak dwa inne. Cytat super <3. I czcionka na belkach :)
    Ściskam, pomysłów i weny życzę C:
    Rainbow ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego moje słoneczko nie przeszło stażu? ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, szablony są piękne *.* Najbardziej przypadł mi do gustu 1 <3 Ja osobiście chciałabym zobaczyć jak wykonasz szablon z Justinem Bieberem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szemu zmieniłaś nick, gadzino niemyta? Odeszła, ale wraca! Czemu odeszła? Czemu wraca? A ja tu naaaaadal jestem! B| Dobra, skoro już mogę rozpaczać, to rozpaczam.
    ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
    Już.
    NADCHODZĄCE MATURY PRÓBNE!! A WEŹ IDŹ SPŁOŃ I PRZEPADNIJ JESZCZE PO DRODZE - JA TERAZ TO PRZEŻYWAM!
    Na polskim weselników zalało, na matmie ludzie się popłakali, a na angielskim stwierdzono chyba, że dają te testy ludziom niedorozwiniętym, bo tę maturę rozwiązałby każdy... No dom wariatów się zrobił z tej szkoły podczas tych cholernych matur O.o O, praca też jest? ;> I masz jeszcze dwie strony?! To ty faktycznie szybko wykorkujesz...
    O matko, stary, tak bardzo mi przykro... :( Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że przetrwasz ten okres, a co więcej, wyjdziesz z niego silniejsza.
    1142 - eeeeeeeeeeeeeej, a co to za brzydkie coś, jakieś znaczki inne dziwne na belce zamiast numerka szablonu? :c Bu :c Szkoda, że bardziej nie da się przybliżyć szablona, bo zdaj się być bardzo ciekawy, a chciałabym dojrzeć tam każdy piksel. Co prawda mogę go ściągnąć, to fakt, ale taka czynność to dla mnie w tej chwili za wiele. Tak czy siak. Mmmm, nagłówek taki... magiczny się wydaje być. Bardzo ładny, ale ptaki powinny być czarne. A bo tak, jakbyś się pytała:c xD Cytat ładny, więc się nie czepiam. No, nagłówek i kolorystyka super, czcionka jakaś taka potterowska, a raczej podobna, ale też fajna. Kolumny fajne, podstrony świetne, kurde, kocham ten szablon!
    1143 - o nie, mam serdecznie dość tego filmu, jak wchodził do kin było o nim wszędzie, a przecież to taki trochę drugi Zmierzch :c Nieee, nie dla mnie to. O raaaany, jakiż ten szablonik delikatniuśki! W nagłówku za dużo kwiatów i miłości jak dla mnie :c Tła się nie czepiam, bo nie ma wrażenia pustki - no!, masz szczęście! I jeszcze różowe podstrony... oj, niee, to nie dla mnie :c Nieee no, a tak poważnie to zgrabny szbalonik, więc się nie martw :D
    1144 - no, o tyle dobrze, że wcale nie widać, żeby tu tego niebieskiego za dużo było. Nagłówek ładny, te czarne pasy też fajnie tu pasują, toteż jest ok. Hm, znowu dwa cytaty - ja nie wiem, co wy ostatni z tym macie, jeden to już za mało? xD Ja tam jestem wierna jednemu egzemplarzowi XD Kody ładne, kolumienka wręcz urocza :D No i gut, tak ma być!
    Ech, dziś skomentowałam dwie notki, ale dałam radę :D Łok, czymaj się, czekam na kolejne nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 1142 to stanowczo mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń