g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.05.2014

[1145-1150] As we fade in the dark just remember you will always burn as bright.


Witam was. Ta notka będzie prawdopodobnie ostatnią podczas mojego stażu, ale mam nadzieję, że nie ostatnią na Zaczarowanych c:

Zamówienia:








Uważam ten szablon za wyjątkowo udany.

Szablony wolne: 





Szablon z Hugh zawsze spoko <3



W propozycjach pojawili się Huncwoci, więc proszę.



Nagłówek:


Zaczęłam pisać do niego CSS, ale spełzło na niczym. Może kiedyś.

Na dziś to tyle. Zamówień nie przyjmuję.
Oby do następnej notki.



39 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Chyba nie wierze. Ale musiałam sobie zrobić małą przerwę od matmy xd
    Ja również mam nadzieję że ta notka nie jest ostatnia.
    Trzymam kciuki c:
    Co do szablonu dla mnie to: "ayayayyayayayayyayayayayyayayayayaya JAKI PIĘKNY!" tak wyglądała moja reakcja.
    Dziękuję ci bardzo, jest śliczny. Tylko zauważyłam błąd w tekście, nie z mojej strony gdyż sprawdzałam komentarz.
    A więc w 4 linijce jest "lashin' " zamiast "flashin' ". Smacznego ;_;. Tez czasem zjadam literki, ale ja za szybko pisze XD
    I jest szablon z Willem, nawet nie wiesz jak się ciesze jest cudowny, i te rogi z tyłu, widzę rogi. c:
    Lubię tą sesję z Hugh oprócz tego zdjęcia z kwiatkiem bo jest dziwne.
    To chyba tyle wraca do matmy ;//
    I powodzenia jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, faktycznie błąd .-. już poprawiłam i podmieniłam linki, możesz pobrać poprawną wersję.

      Tak, ta sesja Hugh jest świetna c:

      Usuń
    2. Dzięki bardzo!
      Szczerze powiedziawszy nie tylko ta ;>

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie tym razem, Sajlens :<

      Usuń
    2. jak to nie, przecież ja zawsze jestem pierwsza ;c

      Usuń
    3. Silence jest zawsze pierwsza!

      Usuń
  3. Ogromnie dziękuję, szablon jest przepiękny! :3 Na razie ustawiam drugą wersję. Tak strasznie się cieszę, wprost nie mogę się na niego napatrzyć.

    Również mam nadzieję, że nie ostatnia, co ja bym wtedy zrobiła :c

    No i te szablony z Hugh, szczególnie ten pierwszy, są po prostu niesamowite. Te rogi i szachownica :3 Gdybym miała jakiegoś wolnego bloga, to z pewnością bym je pobrała. Są przepiękne, chyba jedne z ładniejszych, jakie zrobiłaś.

    Pozdrawiam i przepraszam za chaotyczny komentarz, ale to wszystko takie piękne jest, że nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie: czy ten nagłówek ma być taki rozmazany? Chodzi mi o to, że wydaje się być trochę niewyraźny/średniej jakości, ale może ja mam źle ustawioną rozdzielczość :c

      Usuń
    2. Czy ja wiem... dla mnie nagłówek wygląda normalnie .-. Choć może troszeczkę... sama nie wiem. No bo Hugh świetnie na szablonach wygląda <3

      Usuń
    3. W sumie, jak teraz patrzę, to nie jest źle c:Tak czy inaczej jeszcze raz ogromnie dziękuję, może szablon sprawi, że będę miała więcej weny c:
      Dopiero teraz zorientowałam się, że w cytacie jest błąd, bo przecież on brzmi trochę inaczej, no ale już trudno -.-
      DZIĘ-KU-JĘ <3

      Usuń
  4. HaHa 6, co notkę zbliżam się ku pierwszemu miejscu. Życzę ci przejścia stażu! Trzymam kciuki. (:

    Szablon 1- Czy tylko u mnie on jest taki rozmazany nawet gdy powiększe? o.O No nic, ogólnie to mi się on podoba. Tylko jak dla mnie chyba za dużo zdjęć, ale napis cudny! Do kodów nic nie mam. Szkoda, że nie pokazałaś co się robi z kartami po najechaniu :c

    Szablon 1B- Więc mi chyba bardziej przypadł do gustu ten wersji A, może ma ładniejsze kolorki.

    Szablon 2- Ależ cudeńko! Niby to tylko parę zdjęć i bardzo prosty szablon ale bardzo ładnie się prezentuje, co jest najważniejsze! Kody css też są bardzo ładne, śliczne kolorki. To coś w moim stylu.

    Szablon 3- O zamknięty układ, kocham tego typu szablony! Chociaż w tym brakuje mi chyba jeszcze paru textur lub stock'ów. Na dole trochę pusto się zrobiło. Ogólnie to robisz bardzo ładne napisy :)

    Szablon 4- O jejcuy! Ten będzie jednym z moich ulubionych z tej noteczki. Jest super i ta ręka tam po boku xd Znów napis świetnie wyszedł, ale karty znów takie same :c Jednak i tak nie mogę narzekać, bo szablon super.

    Szablon 5- Ten chyba coś nie w moim guście, napis też już gorzej tutaj wyszedł :( Jednak kody css fajne.

    Szablon 6- O ten ci świetnie wyszedł, naprawdę strasznie mi się podoba. Wszystko super, tylko mogłabyś pokazywać co się dzieje z tymi kartami (bo nie wytrzymam z ciekawości xd)

    A ci do nagłówka, to musisz koniecznie zrobić z nim szablon bo jest cudny! Jednynie koło tej dziewczyny mi czegoś brakuje...bo tam taka pustka.
    Czekam na kolejne notki i jestem ciekawa czy przejdziesz ten staż? Oby tak, bo chciałabym zobaczyć tutaj jeszcze notki od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mój najdłuższy dotychczas kom. na ZS c:

      Usuń
    2. Na podglądzie pierwszy może trochę rozmazany, ale na blogu według mnie dobrze wygląda :c
      A po za tym, bardzo dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  5. 1146, 1149, 1150 ♥
    Bardzo ładne :)
    I jeszcze piosenka... kocham cię za nią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MCR ♥
      Dziękuję c: Ja też 1146 uważam za najbardziej udany c:

      Usuń
  6. Komcia mi wcięło, argh. No dobra, straciłam tylko opinię o pierwszym szablonie, który w żaden sposób nie jest w moich klimatach, ale graficznie się nieźle prezentuje. Moim zdaniem, ta zielona wersja jest lepsza. Wyrazistsza, bardziej charakterystyczna, silniejsza.Coś zaczyna w nim się czuć.
    Drugi jest świetny! Znaczy jestem zdania, że tło mogłoby być trochę inne, ale co ja tam wiem. Te złożone zdjęcia prezentują się fenomenalnie, tak ładnie je złożyłaś, że ojej. I jeszcze to stonowanie - nie wiem, czy w jakiejkolwiek bardzie wyszłoby to tak znakomicie, jak w tych szarościach i bielach. No według mnie samym jednym - tym - szablonem mogłabyś przejść cały staż. c: Jest super.

    Noi jeszcze 1150 przypadł mi do gustu. Świetnie wyszło Ci zespolenie tych wszystkich elementów, dobranie kolorków, nagłówek na prostym tle. No dobrze to wygląda, po prostu.

    No, chyba tyle na dziś. c: Noi jeszcze pomysł z 1148, żeby najważniejszym punktem było koło, w którym się znajduje, jest osom.

    Pozdrówki,
    Athemoss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję c: Szczerze, to 1146 wykańczałam tuż przed notką, podobnie jak 1150... ale ciii, nikt o tym nie wie XD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Soooooł...
      1145 - bardziej podoba mi się wersja A. Ogólnie nie lubię takiego odcieniu zieleni, ale jakoś tak bardziej pasuje mi do nagłówka, niż szary. A nagłówek bardzo ładny. Dużo zdjęć, co zazwyczaj mi się nie podoba, ale tutaj akurat wygląda to zaskakująco dobrze ;) I jeszcze wystający tytuł gadżetu strasznie mi się podoba! ♥
      1146 - uważasz za wyjątkowo udany? O popatrz, to dokładnie tak samo jak ja! :D Chociaż skreśliłabym 'wyjątkowo', bo to żaden wyjątek, wszystkie szablony są śliczne. ;p Ale faktycznie ten jest z tej notki najlepszy. Uwielbiam minimalizm, więc automatycznie pokochałam ten szablon. Podoba mi się wszystko: kolory, zaokrąglenie przy nagłówku, tło poza postem... no wszystko! ♥
      1147 - ciekawe (?) połączenie czerni i fioletu. Szablonik przyjemny dla oka :>
      1148 - Jestem zła i nie wiem kim jest Hugh (ja taka niezorientowana :< ). Podoba mi się tło wokoło tegoż pana. I półprzezroczysta kolumna z gadżetami. No ja uwielbiam wszystko co półprzezroczyste. ♥
      1149 - fajnie, że wykorzystałaś art, bo takich szablonów faktycznie brakuje. :C Tu też tak minimalistycznie, więc u mnie masz plusika. (:
      1150 - "Who's hungry?" Ajjjjjjjjjjjj eeeeeeeeemmmmm! Tu mi się strasznie podoba tło poza postem (bo w ogóle we wszystkich szablonach tak świetnie je dopasowujesz). Drewienko ♥ Nagłówek ma ładne kolorki. :3 Tylko... ta kobieta jest przerażająca XD
      Trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Edit: już wiem kim jest Hugh ♥

      Usuń
    3. Ojejku, dziękuję za tak miłe słowa ♥ Serio, szczerzę się do monitora XD

      Usuń
  8. 1145 w wersji B bardziej przypadł mi do gustu =). Nie wiem dlaczego, ale bardziej podoba mi się kolorystyka niebieska.
    1146 - Bardzo fajna tekstura w tle. Fajna kolorystyka i układ.
    1147 - Zmieniłabym teksturę, ale nie jestem specjalistką xd. Bardzo ciekawe połączenie kolorów. Co jeszcze? No, fajny :) (Wiem, nie umiem opisywać odczuć i tego co mi się podoba, gdy jestem wykończona, zrozum)
    1148 - Mój faworyt <3. Zauważyłam, że wiele osób używa tych lampek w tle xD. To tło jest mega <3. Ciekawe cytaty (?) :).
    1149 - Nie przepadam za Huncwotami, ale szablon jest Ok. Fajnie, że tekst nie jest połączony z resztą szablony. W sensie, że się tak nie zlewa.
    1150 - Kreatywne jest to, że tak jakby ucięłaś dziewczynie głowę. Fajna kolorystyka. Brąz i pomarańcz do siebie pasują.
    1151 - Drugi faworyt <3. Ten czerwony tak wyraźnie się odznacza <3
    Nie jestem zadowolona z komentarza. Szablony mi się podobają!
    Pomysłów ^^.
    Rainbow ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi c: [jezu, ja serio jestem okropna w odpisywaniu na komentarze, wybacz .-.]

      Usuń
  9. Rozgadany człek to ty nie jesteś, a więc i ja szybko przejdę do szablonów :D A, i spoko, przejdziesz ^^ Musisz!
    1145 - hym hym, jak dla mnie na nagłówku... yyy, za bardzo widać różnice między poszczególnymi zdjęciami, to znaczy wszystkie są otoczone jakimś swoim tłem, nie jest to zbyt jednolite, a to raczej źle. W zasadzie cytat nawet fajnie zrobiony, choć to bardziej po lewo mogło być bardziej po prawo, na tym jaśniejszym tle xD Kolorki nawet mogą być, są neutralne, toteż się nie cziam, za to kody świetne! Mmmmmmmm, kolumna z postem od samej ziemi po samą górę, jak ja coś takiego kocham! <3 Kolumna też wygląda przepięknie, a więc, reasumując, jedynie nagłówek bym dopieściła, a tak to jest super ^^
    Hm... w zasadzie obie koloryzacje są dobre, bo nie potrafię powiedzieć, która lepsza. Acz chyba jednak zielona, bo przez ten szary ten szablonik wygląda dość blado i pusto.
    1146 - woooo. bo jest udany!!! Fajnie, że lewy górny róg nagłówka jest zaokrąglony, bo wygląda to znacznie lepiej, niż gdyby miał być zwykły. Biała kratka z cytatem - no genialne! Z kodami ładnie sobie radzisz, jak widzę, kolumna przepięknie wpasowana w tło nagłówka... no kurde, wspaniały szablon! <3
    1147 - 'usntable' chyba powinno być prosto, tuż pod pierwszym wersem. Szablonik dość prosty, bez zbędnego kombinowania, jak widzimy. Dużo tego fioletu, zwłaszcza w nagłówku, ale jest ok. W sumie drobniutki ten szablon i nie wiem, co pisać XD Ale ładny jest, a kim jest ten koleś, pojęcia nie mam :D
    1148 - o, tutaj cytat to wręcz kontrowersyjna kwestia, bo nie wiem, czy powinien być aż tak blisko cytatu, a jednak wygląda to dobrze, wręcz paradoksalnie, można by rzec. Ten nagłówek jest świetny, TE ODCISKI ŁAPKÓW SĄ ŚWIETNE! Acz po prawej stronie dostrzegam tylko dwa palce! A pozostałe odcięli i zawiesili w formie bryloczków? Aaa, rozumiem... ok. I, sznurek :D Na dżewie. Zawiązany w pętelkę. Ciekawe, czemu ten zabieg służy... :D No i ta otoczka też wygląda świetnie. Ogólne nagłówek świetny. Ogólnie szablon świetny, bo i kolumienka, kody, wszystko jest super ^^
    1149 - na mandze się nie znam, więc nie pogadamy. A NIE, BO JAK SPOJRZAŁAM NA MAŁY PODGLĄD, TO TAK TO WYGLĄDAŁO! A to Gryfony są! Yyy Huncwoty dokładniej, tak? Tak, istotnie, sprawdziłam twój opis. Poza tym widać szczura, który z uwielbieniem wpatruje się w Jamesa. Więc nagłówek cudo, podstrony też. Mmm, kolumna z postem wyrastająca z chmur - podoba mi się ^^ W ogóle widzę, że barwy gryfońskie, fajno, fajno. No i tyle :D
    1150 - o, tym mnie pozytywnie zaskoczyłaś, tylko czemu ja postu nie widzę? ;cccc Rzekłabym wręcz, że to dość surowy wygląd. Ale nie ma w tym nic złego. Ech, i znowu dwa cytaty i znowu jeden przekrzywiony - nie krzywcie ich, błagam xD A tak to jest gut ^^
    Nienawidzę komentować samych nagłówków, bo ja muszę widzieć, jak on się z resztą komponuje, łączy, jak to wszystko razem wygląda. A tak to ni cholera nie ma jak. I ZNOWU PRZEKRZYWIONY WYRAZ, NO DO JASNYCH DIABŁÓW TRZECH, EWENTUALNIE CIEMNYCH!!! Hm, panna młoda, kozieł, kruk, generalnie ponury klimat. No i fajno ^^
    Spooooko - do następnej, o ile nigdy więcej nie przekrzywisz napisu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja jestem rozgadana, o ile nie jestem śpiąca po kilku godzinach użerania się z moją klasą ;< Sznurek jest bo... jest. Taki tam sznurek. Pozostałe paluszki przyrządził Lecter na obiad :c Mangi to ty u mnie nie znajdziesz raczej, nie moje klimaty XD W ostatnim podgląd robiłam tuż przed notką, więc nawet nie zwróciłam uwagi, że postu nie ma .-. Co jest złego w przekrzywionych napisach? :c

      Usuń
    2. Nie wiem, może kwestia indywidualna, ale drażnią moje oko xD

      Usuń
  10. Zdecydowanie 1146. jest moim faworytem. Jednak 1150. również jest śliczny. Effy pasuje do niego idealnie. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi c: Zgadzam się, Effy pasuje tam idealnie c:

      Usuń
  11. Tu będzie komentarz od czwartej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1145 - obie wersje świetne i nie potrafię zdecydować, która lepsza, ale gdybym musiała, to dałabym chyba tą niebieską :D

      1146 - bardzo fajny <3 Delikatny, ale fajny! *_*

      1147 - w tym mi coś nie pasuje, ale nie wiem, co ;-; Chyba tło, ale nie jestem pewna :/

      1148 - I D E A L N Y!

      1149 - OMG OMG OMG OMG <3 Huncwoci! <3 Aaaaaaaaaaaaaaaaaa *_*

      1150 - grafika przecudna, ale znowu mi tło nie pasuje, nie wiem, co ze mną XD

      nagłówek - wspaniały <3

      Usuń
    2. Haha, tyle pochwał <3 Dziękuję XD Huncwoci są genialni c;

      Usuń
  12. 1146 jest cudowny, boski. Warty uwagi! Oby więcej takich szablonów! Widać, że miałaś na niego pomysł, nie powieliłaś schematów. Nie mogę się po prostu na niego napatrzeć. :D
    No.... Zaczęłam nad najlepszego w mojej opinii. I jako, że to koniec Twojego stażu - na nim skończę! Krytyką od podglądaczy teraz nie zyskasz. :D Pozostaje trzymać kciuki żebyś tutaj została. ^^ Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i dziękuję za opinię C;

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Robicie szablony do blogów typu wataha, lub stado?

    OdpowiedzUsuń