g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.05.2014

[1151-1154] My shadow's the only one that walks beside me...


Witam! No więc...prawdopodobnie to mój ostatni post tutaj. Od razu przyznaję się do tego, że być może, ok, na pewno, tym razem bardziej was zawiodę. Nie ma tu żadnego przyczajonego zabójcy...Ani nawet Snape'a. Może to dlatego że jadę od nowa z HP...Ale nie, po prostu zapomniałam, że moje plany nigdy nie wypalają. Do tego czas zawalony nauką...I tak jest lepiej, niż będzie w przyszłym roku. Nie rozpisuję się.


Zamówienie dla Evenstar
Poza tym, że sumienie kazało napisać mi oczyma, a nie oczami, to...Błagam. Nie oszczędzaj mnie. Dobrze robiło mi się ten szablon, lecz pierwszy raz w tej notce zawiodłam. Zmienię, co tylko chcesz. Tylko mnie nie oszczędzaj. P.S. Zauważył ktoś, że użyłam dwóch stock'ów Hogwartu? (boże, na pewno...)

Szablony wolne
Chyba utrzymałam cały klimat...Pomysł trzymał się mnie od początku, do końca. Zaliczam do udanych, nie wiem z kolei jaka będzie wasza opinia...

Kolejny, który zaliczam do udanych. Zauważyłam, że ostatnio robię strasznie proste nagłówki, choć niektórym może się nie wydawać...Ledwo po jednym zdjęciu, teksturze i stock'u. No cóż. 

Najbardziej podoba mi się właśnie ten. Może tylko...lekko zniszczyłam napis...W ogóle, wszystko miało być zupełnie inaczej. Co tam. Na potrzeby mojego opowiadania, niech służy i wam. :)

***
Dziękuję za całą uwagę poświęconą mojej osobie. Ostatnio daliście mi niezłego kopa. Czuję, że teraz będzie większy. To był najprawdziwszy zaszczyt pisać tu, na Zaczarowanych. Pozdrawiam całą ekipę! Do tego muszę przyznać, że strasznie miło było czytać mi wszystkie wasze opinie. Nie tylko te pozytywne.

A post dedykuję mojej starej załodze LoG'a. Początki są niby najważniejsze. Ciao, V.

"...I walk a lonely road
                                         The only one that I have ever known
                                    Don't know where it goes
                                                                          But it's home to me and I walk alone..."

EDIT: Oczywiście, że nie przejdę stażu, ale gdyby jednak, jestem skłonna wziąć 1-2 zamówienia, najlepiej minimalistyczne. :)

34 komentarze:

  1. Może pierwsza? *trzyma kciuki*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, czas na koment właściwy. Jak to, Seva nie ma? :O Jak go może nie być, no? A Łapcia jest? *trzyma kciuki*
      Ty się nie rozpisujesz, to przechodzę do szablonów, a co!
      1151 - Uuuu, ale mi się ten numerek podoba! Jest taki... jedynkowy xD Oczyma brzmi tak... starodawnie. Zakładam, że to nieprzypadkowy zabieg autorki, taaaak? Hogwarcik zawsze spoko, do tego sam zameczek, bez żadnych malfoyów, jak fajnie! Ostatnio mam go dość, so sad... Ładny wybrałaś odcień brązu na tło. :) I lubię zamknięte układy, dodam, a ten tu to już w ogóle jest taki super, bo w połowie otwarty, a w połowie zamknięty! If you know what I mean :D
      1152 - O Victim piękna, o Victim kochana! Swe serce układam na twe kolana! Tak bardzo cię kocham, że ja nie mogę! Szablon z nazgulem, padam na podłogę! Tak bardzo ładne rymy opisujące to, co czuję, patrząc na szablonik :3 Masz u mnie plusa jak z Polski do Kanady, czyli wielkiego! Mój faworyt, jak na razie!
      1153 - Tu będę narzekać, bo mi obok posta tak jakoś pusto... wieje chłodem, że tak powiem. Ale strasznie mi się podoba kolor tła posta, taki trochę bordowy, trochę różowy... :D I masz błąd! W kolumnie po "stworzony" powinien być przecinek! Tak bardzo zła ja.
      1154 - będę brutalnie szczera. Nie. Nie, bo jakoś te porozmazywane fragmenty nagłówka do mnie nie trafiają. Każdy ma inny gust, dlatego tym się nie przejmuj. Podejdę do tego bardziej obiektywnie - nagłówek ma ciekawe kolorki, troszkę rażące me biedne oczka, ale to nie zmienia faktu, że ciekawe. Cytat tak bardzo piękny, że aż się uśmiecham na jego widok. Zdjęcie dziewczyny ładne, ale nie pasuje do cytatu, bo ona tu jest sama i nagłówek jakby troszkę sam sobie przeczy. Zamek za to nijak mi do całości nie pasuje, taki nie z tej bajki trochę. Takie mam wrażenie. Podgląd długi nie jest, to nad kodami sobie nie pokontempluję, ale mam jedną uwagę - ta czcionka użyta przy ABOUT i STRONY jest zbyt surowa. Zmieniłabym ją na jakąś troszkę delikatniejszą. ;)
      To tyle! Liczę, że zobaczę tu twoje prace jeszcze nie raz. :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. 1151 - nadal nie jestem przekonana. Poza tym...Także uwielbiam zamknięte układy. Jak dla mnie, mają większy sens. ^^
      1152 - Cóż za zaszczyt...Tak strasznie mi miło...
      1153 - Cóż, w sumie to tak nawet...Chciałam utrzymać całkiem prosty klimat, ale to jest do zmienienia. I przepraszam za błąd!
      1154 - Im dłużej na niego patrzę, tym mniej mi się podoba. Może to moja chora wyobraźnia? Samotna księżniczka siedząca w zamku, przekonująca się, że wcale tak nie jest? Nie wiem. Napis mogłam zmienić...:(
      Dziękuję za opinię i słówka. ;p Eh, ja to taka wygadana jestem...

      Usuń
    3. Wygadana czy nie, odpowiedź jest! O tej księżniczce to ja nie pomyślałam, może to jednak ma jakiś sens... :D Jest dobrze, założę się, że dużej części osób przypadnie do gustu. :) Jestem tylko jedną zbłąkaną duszyczką, spokojnie!
      Proszę bardzo. Jeśli o komentarze chodzi, jestem do usług jaśnie pani. ;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety nie :(
      Dobra, nie będę się nad sobą użalać!
      Mam nadzieję, że będzie więcej szablonów na Zaczarowanych niczym 1151 :D Piękny!

      Usuń
  3. No proszę was, ludzie. >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmujecie zamówienia na szablony do blogów typu wataha, drużyna itp?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cię. Nie, serio. Kocham.
    A tak co do szablonów, to drugi szablon najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. StrayHeart nie bij, podpinam się pod Ciebie, bo napisałaś to co ja chciałam napisać:<

      Usuń
    2. No spoko, tylko czy kochamy ją za to samo? :D

      Usuń
    3. Ej, no bo się jeszcze bardziej zarumienię. :<

      Usuń
    4. Twój problem, nie nasz ;p

      Usuń
    5. Ja kocham za Green Day :<♥

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że przejdziesz! Twoje szablony są naprawdę dobre i robisz cudownie grafikę!

    1 szablon wyszedł wprost cudnie, uwielbiam szablony typu Hogwart. I kolor oczywiście świetnie dopasowany. Zakochałam się w nim, super to wszystko wygląda!

    2 szablon- podoba mi się tutaj napis, jest bardzo orginalny. Jednak nie lubię czerni, więc szablon nie należy do moich ulubionych :c

    3 szablon- O naprawdę super wyszedł, szkoda że nie mam tylu blogów żeby pomieścić te cudeńka. Ale cóż...muszę chyba jedynie patrzeć i podziwiać!

    4 szablon- Bardzo fajnie i kolorowo, super wszystko wyszło. I strony śliczne!

    To ja w takim razie trzymam kciuki za ciebie! Kocham cię za 1 szablon i chcę żebyś przeszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Strasznie mnie zatkało i jestem w stanie napisać ledwo parę zdań. Jeśli przejdę, postaram się zrobić chociaż parę mniej...ciemnych szablonów. :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale nie mogę wejść na szablony ;-;

      Usuń
    2. O! Udało się <3

      1151 - ze względu już na samą tematykę bardzo lubię ten szablon <3 Ale jest bardzo dobrze zrobiony. Nie mam nic do zarzucenia <3

      1152 - ŚWIETNY!

      1153 - wydaje się strasznie skromny, a jednak bardzo mi się podoba <3

      1154 - ten chyba podoba mi się najmniej, choć nie wiem, czemu. Nagłówek jest zajebisty, ale coś mnie w oczy razi. Ale nie jestem grafikiem i nie wiem, co, więc udajemy, że tej uwagi nie było XD

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Która jestem?
    1151 - Nie lubię odmiany"oczyma". Ale szablon fajny :). Fajna kolorystyka :). Wszystko się komponuje *-*. Lubię takie Hogwartowe szablony, ale wolę jednak, gdy ktoś się na nich znajduje.
    1152 - Cytat <333. Zobaczysz, jak założę jeszcze jakiegoś bloga, to porwę ten szablon ^^". Bez dwóch zdań - to najlepszy szablon z całej notki i mój faworyt <3.
    1153 - Tu podoba mi się tylko kolor :C. Jest trochę pusto, wybacz, ale mam niedosyt :c.
    1154 - Cóż... ten zamek tam nie pasuje :c. Za bardzo się odznacza. Na szablonie powinien znajdować się jakiś pan, bo dziewczyna jest "not alone". Te neonowe drzewa (?) mają się trochę nijak do reszty, jest ich zbyt dużo. Ale kolorgi fajne :)
    Nie jest źle, popracuj nad elementami, bo czasem mniej znaczy więcej, ale za malo też nie może być, bo zawieje nudą :).
    Pomysłów ;*
    Rainbow ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŻADNEGO PRZYCZAJONEGO MORDERCY??!!?!!!
    ...życzę ci wszystkiego najgorszego :ccccccc
    No ja też zamierzam z HP od nowa polecieć :D
    1151 - e tam, nie wiem, czego chcesz, To prosty, ładny szablon :D Dobry był dla jakiejś strony, wirtualnego Hogwartu albo czegoś takiego. Kolorystyka raczej niezbyt urozmaicona, ale póki wygląda to dobrze, jest ok. 'Oczyma' to poprawna forma, a jednak 'oczami' by mi bardziej pasowało. Ale to już mniejsza. Stary, to jest naprawdę ładny, przyjemny szablonik! :3 Brawo! :D
    1152 - OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJ JAKI PIĘKNY SZABLONIK!!!!!! Moje klimaty :3 Śmierć \m/ Śmierć zawsze spoko. O matko, ale świetny cytat! *____* Kody są dosyć proste, jak widzę, kolumienki też całkiem proste, ale jednak wszystko ładnie wygląda, komponuje się, tworzy spójną, klimatyczną całość, A o to przecie chodzi. Tak więc wygląda na dość prosty szablon, ale nagłówkiem mnie absolutnie urzekłaś :3 Boski szablonik!
    1153 - hm, trochę szkoda, że takie proste, bo ja, na ten przykład, bardzo lubię nagłówki wielkie, w których jest pełno wszystkiego, ale póki te twoje nagłówki są dobre, jest ok :D O matko, jaki drobniutki jest ten szablonik! ;o Ej, no jest po prostu niesamowity! Rzadko takie widzę, a to plus :D
    1154 - podstrony po boku? Genialne ;o A tak poza tym znowu dość prosto, ale jest ok, bo szablon ładny, przyjemny i nie ma się czego czepić.
    Łok, czekam na kolejne posty, trzymam kciuki, byś przeszła staż, i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty jeśli nie pochodzą z piosenek, tworzę ja sama...Poza tym, nawet jeśli nie przejdę, postaram się....No, robić to wszystko lepiej. ;p Bardziej się starać. Dziękuję po raz kolejny za każde słówko, pozdrawiam. :)

      Usuń
  10. Wiesz może jak nazywa sie dziewczyna z tego ostatniego szablonu? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie...:c Ale postaram się dowiedzieć.

      Usuń
  11. Wszystkie są cudne tylko ten 1153 wydaje mi sie pusty. Jeden obrazek z boku. Moze na blogu to lepiej wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuudowne szablony. Najbardziej podoba mi się 1152. Mój faworyt ♥ ♥ ♥ Nie wiem czy można zamawiać szablony czy nie, bo jak sobie patrzę na notkę to masz tam napisane, że przyjmiesz 1-2 zamówienia, a pod komentarzami żadnego zamówienia, co mnie bardzo, ale to bardzo zdziwiło, bo szukam jakieś szablonownicy, gdzie mogłabym zamówić szablon i wszędzie piszę, że albo "nie przyjmuję zamówień" albo "zamówienia przyjęte"... Gdybyś mogła wykonać dla mnie szablon to byłabym Ci bardzo wdzięczna <333

    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://dangerous-angel-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ jest mi obojętny. Jak ci będzie łatwiej ;-] Na szablonie chciałabym, aby znajdowała się Candice Accola i Taylor Lautner
    4.Ewentualne zdjęcia: nie ma konkretnych, możesz sobie wybrać, ale jeżeli byłby to dla Ciebie problem, to ich poszukam ;)
    5.Ewentualny cytat: Chciałabym, aby na szablonie były dwa cytaty. Pierwszy to: Dangerous Angel i drugi to: Don't be afraid of tomorrow just take my hand
    6.Inne uwagi: Nie mam żadnych uwag
    7.Kontakt: e-mail: dangerous.angel78@gmail.com
    Jak będziesz zainteresowana zrobieniem dla mnie tego szablonu i będziesz potrzebować gg, to poddam ;*

    Życzę ci przejścia przez staż i trzymam za Ciebie kciuki.
    Powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przyjmę, bo Candice. :) Nie mam pojęcia czy przejdę, więc...Jeśli nie, to przepraszam. :c Po ogłoszeniu podsumowania, napiszę do ciebie, jakakolwiek była by decyzja.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: slavefanfic.blogspot.com
    3.Koncepcja: więc tak. Zamówienie nie będzie strasznie trudne, tak myślę. Chciałabym coś prostego, jednak rzucającego się w oczy. Nagłówka nie potrzebuję, wystarczy chwytliwe tło, coś jak tutaj: knockout-fanfiction.blogspot.com. Oczywiście, zamiast Harry'ego Styles'a musi być Luke Pasqualino. W Google nie ma (jak dla mnie) żadnych ciekawych fotek, za to na tumblt'rze już tak. Nie chciałabym jednak, żeby zdjęcie pochodziło z serialu "Muszkieterzy" (na pewno skapniesz się, o które mi chodzi - ma wtedy na sobie te stare ubrania xd). W opowiadaniu będzie grał rolę gangstera/czarnego charakteru. Wokół zdjęcia preferowałabym kolor czarny, jednak jeśli uznasz, że jakiś inny będzie wyglądał lepiej - zgodzę się, pod warunkiem, że nic jaskrawego. Blog nie będzie szczęśliwą historią :). Nie wiem, co tu jeszcze dodać...
    4.Ewentualne zdjęcia: liczę, że pomożemy sobie z tym nawzajem :).
    5.Ewentualny cytat: "I am a slave to your own feelings". Dobrze to tłumaczę? "Jestem niewolnikiem własnych uczuć".
    6.Inne uwagi:...
    7.Kontakt: olka2740@gmail.com, 13954399 :)
    PS Szablon z kostuchą... *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń