g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.05.2014

[1155-1159] Las Palmas

Did you...

miss me?


Kto jedzie ze mną do Las Palmas? Do najlepszego miejsca na świecie i wcale nie uważam tak, ponieważ jego nazwa mnie rozwala. Las Palmas to po prostu najcudowniejsze miasto jakie mogło powstać. Na pewno nie zabieram ze sobą Rajne, które dzisiaj wróciła z Krety i nie wyrobiła się z notką.


Jeny, jeny, jeny. Ile Was tu jest? Jak się bawicie? Ktoś szykuje może jakąś imprezę? W ogóle ostatnio wyobrażałam sobie zlot Zaczarowanych, zapewne zjawiłabym się tylko ja i Wołtosz. Takie zloty zazwyczaj na końcu nie wypalają, bo albo ktoś nie może dojechać, albo komuś się nie chce, albo ktoś będzie się bał samotnie przyjechać, albo kogoś rodzice nie puszczą, na przykład takiej siedmioletniej Rajne. Albo ktoś nie zdał matury, pogrążył się w smutku i rozpaczy, siedzi cały dzień w pidżamie i żre czekoladowe lody (tak Meth, o Tobie mówię). Poza tym chyba bym umarła gdybym zobaczyła Krakena na żywo :c<3

Jak już wspomniałam o maturach, to powiedzcie mi o czym przygotowaliście prezentacje. Ja miałam zamiar zrobić o Władcy Pierścieni, no ale teraz mogę sobie tylko pomażyć. (Moja przyjaciółka ostatnio zamiast broń masowego rażenia napisała broń rasowego mażenia). Tak czy inaczej życzę powodzenia na maturach w tym tygodniu wszystkim maturzystom, któzy powinni sobie może coś powtórzyć zamiast czytać tę notkę. A szczególnie trzymam kciuki za Oldżi, bo biedna sobie nie poradzi:c Jak już jesteśmy przy pani R. to mam małą niespodziankę, która już nią w sumie nie jest, bo ze mnie straszna papla.

Nasza zaczarowana Olga ma dzisiaj urodziny!:c Dedykuję Ci tę piosenkę, która nie ma większego przesłania, ale akurat sobie leciała kiedy to pisałam :c Kochana, chciałabym Ci życzyć przede wszystkim dużo zdrowia i prawdziwych przyjaciół tyle ile sobie zechcesz, ale pamiętaj, że za duży fejm wcale nie jest taki dobry :c Mnóstwa nadzienia w pączkach, ciepłych skarpetek, wyjazdu do Las Palmas, szybkiego intenretu, wygodnych sandałów, logicznego myślenia, pięknych zachodów słońca, szybkiego samochodu, pachnących kwiatów, dużej choinki, działających lampek, dobrze dobranych okularów, milion pięćset książek, niekończących się seriali, Scotta w torcie, Isaaca pod łóżkiem, puszystego kota, przyjaznego Krakena, smutnych minek i jeszcze więcej miłości do mnie. :c Życzę Ci także spełnienia marzeń, ale nie tych okrtnych, że na przykład ktoś cię zdenerwował i sobie myślisz, że chcesz żeby umarł, ale takich pozytywnych, na przykład chcesz zdać maturę + nie pracować później w McDonaldzie :c No i żebyś była zaczarowana do końca życia:c A jeżeli masz już wszystko co być chciała i nic więcej Ci nie potrzeba...


Tyle ostatnio jest wolnego :c Nie mam co ze sobą zrobić ._. Najpierw złapałam chandrę i postanowiłam obejrzeć od samego początku Chirurgów i doszłam do wniosku, że to jeden z dwóch seriali (oprócz The Big Bang Theory), który nigdy mi się nie znudzi i mogę go oglądać milion razy pod rząd. Chyba jedyną osobą, którą znam na blogosferze i go ogląda to Rayne i jedna dziewczyna z youtuba, która napisała, że to jej ulubiony serial :c Pokaż się jeśli to czytasz :< Jak namawiam resztę, to wszyscy, że "on ma dziesięć sezonów, kiedy ja to nadrobię", "to jest serial o lekarzach, nudne". Gónwo Wam powiem :c Jak obejrzycie pierwszy sezon, to nie wyjdziecie z pokoju przez tydzień, dopóki nie skończycie oglądać reszty. :< Poza tym...Danny:<<3


Jak ja kibicowałam jemu i Izzie. :c

W ogóle jakie są Wasze ulubione parringi? Ostatnio spotkałam się z Lydia & ojciec Allison, Dumbledore & Ginny, albo taki, ktory najbardziej mnie śmieszy Snape & Umbridge :< Znacie jeszcze jakieś dziwne parringi?

Jak już o nich mowa, to czy tylko ja nie mogę się doczekać Olicity? :< I Daryla i Beth? :< Jeny :<
Teraz wzięło mnie na książki. W grudniu skończyłam czytać po raz setny "Władcę Pierścieni" i przeszła mi chęć na czytanie. Może to dlatego, że jak na wakacjach siedziałam na wsi to przeczytałam 125 książek w 3 miesiące. Od września wzięło mnie na seriale i cały czas coś oglądałam. All day, all night :c I teraz znowu książki. Poszłam sobie do galerii w celu kupienia tenisówek, a wyszłam z 11 książkami i zakładką z kotkami. Dżizas :c Zakupiłam między innymi 4 kolejne tomy Darów Anioła. I teraz pytanie, czy ktoś z Was przeczytał wszystkie? Ktoś wie ile dokładnie liczy/będzie liczyć cała seria? Jest kręcona druga część filmu? Google podaje różne informacje :c Lubicie w ogóle Dary Anioła czy tak jak niedobra Meth uważacie, że to drugi Zmierzch? :c Ja tam uwielbiam książki. Oczywiście historia nie jest na poziomie Pottera czy Władcy Pierścieni, ale i tak strasznie mi się podoba. Chyba bardziej niż Igrzyska Śmierci :c Do końca maja mam zamiar przeczytać dwadzieścia książek, jedenaście już kupiłam, jeszcze dziewięć :c Zapewne przez naukę mi się nie uda, bo koniec roku tak blisko :<

Jeny, mam nadzieję, że mnie nie zabijecie, za takie moje gadanie o niczym i o wszystkim, a szczególnie Meth, która w komentarzu zawsze odnosi się do wszystkiego co piszemy, kochana. Swoją drogą, zgadnij kto przyjeżdża do mojego miasta w czerwcu? Hunter :c ♥♥♥

Jest jeszcze jeden temat, który chciałabym poruszyć. A mianowicie inne szabloniarnie. Nie chodzi mi o takie, które wszyscy znają, lubią prace autorek i w ogóle, tylko takie mniej znane, ale, że tak powiem, niezbyt profesjonalne. Ostatnio wszyscy chcą być szabloniarzami. Nieważne czy umieją obsługiwać się Photoshopem, Gimpem czy innym cholerstwem, po prostu biorą obrazek, wymazują krawędzie, dodają byle jaki napis, do tego kody i publikują takie prace. Co o tym myślicie? Fale hejtów widzę wszędzie na takie szabloniarnie i mam pytanie czy Wam one przeszkadzają. W sensie, czy uważacie, że mogą sobie mieć szabloniarnie, bo tak ćwiczą swoje umiejętności, czy zwyczajnie niepotrzebnie zaśmiecają blogosferę? Ponieważ wiem, że każdy od czegoś musiał zacząć, ale nie musiał tego publikować. Mam troszkę podzielną opinię i chciałam jakoś wiedzieć co Wy o tym myślicie. Nie będę podawać adresów blogów, ani nie będę wypowiadać się o poszczególnych autorkach, po prostu tak sobie ogólnie plecę:<

To teraz może czas na szablony :c
Z góry przepraszam za praktycznie ten sam css, ale robiłam go dzisiaj, a grafika sama mi pasowała tylko do takiego układu. 

Stydia :c<3 W sumie bardziej kibicowałam Lydii i Jacksonowi, ale skoro go nie ma, to Stydia all the way :< Jej twarz trochę mnie przeraża.

Emma :c <3 Zrobiłam sobie maraton i obejrzałam wszystkie części HP od nowa :< Na początku to miało być moje ukochane Romione, ale lepiej wyglądało bez Rona :c Poza tym, kocham Emmę w Noah. Oglądał ktoś?

Nie przepadam za Kayą, ale jest śliczna :c

Ostatnio ktoś coś prosił o Klaroline, więc proszę bardzo :c Przepraszam fanów TO, ale ciąglę liczę na to, że spadnie im oglądalność i Joseph wróci do TVD :c Ewentualnie Caro mogłaby pojechać do Nowego Orleanu :c I jeszcze taka nowinka, Daniel Sharman będzie w TO. Kto się cieszy? I jeszcze skoro jesteśmy w temacie, to powiem, że skasowano Star Crossed, The Carrie Diaries i The Tomorrow People :c Jeny, musze ogarnąć SIO ._.

Nie mogłam nie zrobić z nimi szablonu, skoro mam fazę na Dary Anioła. Jamie jest taki przystojny, że jeny jeny :c

To się nagadałam :< Chyba wszystko na dzisiaj. Cieszcie się i radujcie, albowiem koniec roku bliski. Zamówień nie przyjmuję, co chyba jest jasne, bo...mnie tu nadal nie ma ._.

104 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Za tobą nie da się nie tęsknić. A wiesz, dlaczego? Bo chociaż cię już tu niby nie ma, to i tak jesteś wszędzie :D Serio, ja się tak czy siak ciągle gdzieś natykam (ty może na mnie nie, ale na tym polega właśnie moje ninjostwo B| )! Toteż nie, nie tęskniliśmy, bo nie było za czym :D
      Ja nigdzie jechać nie mogę, matury :c
      Ile nas tu jest? No a ile? :D
      No niestety, Polska jest zbyt wielka na takie zloty. Ale fajny pomysł, aprobuję :D
      SPADAJ, TY GUPI KRETYNIE, JA ZAMIERZAM JĄ ZDAĆ MIMO POZIOMU HARD, JAKI NAM W TYM ROKU CKE SPRAWIŁO!!!!!!! Poza tym nawet jak nie zdam (A ZDAM!!!!!), to się załamię, bowiem ja wieczna optymistka jestem, ty gupi kretynie ty, w mordę kopaną!!!
      Powiedziałabym ci, o czym przygotowałam prezentację, ale jeszcze jej nie zrobiłam :D Ale temat to 'Motywy biblijne w literaturze'. Każdy idiota się dziwi, ale wtedy tłumaczę tym idiotom, że motywy biblijne to też Szatan, demony i tak dalej :D Władca Pierścieni dobra rzecz B|
      Wiem, że ma urodziny. Już jej składałam życzenia, ale raz jeszcze życzę jej, by spłonęła w ogniu gorącym, ament.
      No tak, ciepłe skarpetki i szybki internet to podstawa największego szczęścia :D NIE ŻYCZYŁAŚ JEJ NIC O SUPERNATURAL!!!!!! I TY ŚMIESZ JEJ W OGÓLE CZEGOKOLWIEK ŻYCZYĆ, SKORO TY JEJ NIE ZNASZ?!?!!!?!!?!?!? Lol. XD
      Ja mam tak z innym medycznym serialem - z Ostrym Dyżurem. Luka na zawsze pozostanie moją 64458959843 miłością.
      TATUSIEK NA GIFIE!!!! JOHN JOHN JOHN JOHN JOHN JOHN JOHN! Spoko, tatusiek, żółtooki już nie żyje, już się twoje synki tym zajęły! <33333
      SNAPE I UMBRIDGE?! Boże, odetnijcie mi głowę, bowiem właśnie sobie to wyobraziłam!! O.o Nigdy więcej... Ja tam lubię Hermionę+Freda no i te normalne parringi, które Rowling przewidziała, zaś za resztą nie przepadam.
      Przeszłą ci chęć na czytanie? ...wyjdź.
      Nie, nie lubię książów o aniołach bez jaj, to znaczy słodkich, wrażliwych, kochanych, zakochujących się w ludziach itp. TAK, TO JEST DRUGI ZMIERZCH! I TAK, JESTEM NIEDOBRA :3
      No to chyba dobrze, że się odnoszę, no nie? Poza tym to właśnie dobrze - im więcej napiszesz, tym dłuższy będzie mój komentarz i tym bardziej mnie uszczęśliwisz :D YYYCH Hunter! <333333 Musisz iść!!!! Nie pożałujesz, zobaczysz :3
      A wiesz, że też zauważyłam, że to się coraz popularniejsze robi? W sensie szabloniarzowanie. Ja tam jestem za, bo nawet moja 13-letnia siostra ostatnio zaczęła bawić się grafiką i ja to pochwalam, bo a nuż kiedyś będzie lepsza od ciebie :D Poza tym mało szabloniarek uczyło się chociażby tutaj i, o ile ty nie zostawały, to wyfruwały ze znacznie większym doświadczeniem? Jak dla mnie to jest dobre, ament.
      Szablony. Czy ty możesz mi wyjaśnić, co ty tu robisz?! :D No ale doobra... xD
      Hm, css ten sam? Szkoda, lubię urozmaicone kody, ale niech ci będzie, jak to będzie dobrze wykonane, to wybaczę ;p

      Usuń
    2. 1155 - od razu rzuciło mi się w oczy to, że podstrony i kolumna są obok siebie po lewej stronie. Rzadko coś takiego widuję, a przecież to fajnie wygląda. TROLOLOLOLOLO wiesz, że jestem uczulona na pustkę? czemu ten... nie wiem, co to za kolor, ale czemu tło poza nagłówkiem jest puste, po prostu pokolorowane na jedno kopyto? Jakiś wzorek by tu nie zawadził, a tymczasem, jak się na dół zjeżdża, to w zasadzie nic nie widać. A szkoda. No ale kit. komentarze na górze? No i fajnie :D Ogólnie to ta pani z nagłówka ma olbrzymie usta, ale ja się nie czepiam, no skądże. Nagłówek ładny, ale, ech, znowu dwa cytaty. Ostatnio jesteście chorzy na tym punkcie, wiecie? To się jakaś obsesja robi XD Serio, każdy teraz wali dwa cytaty, a ja nie kumam, po cholerę. Ale ogólnie szablon tak czy siak ładny c:
      1156 - a wiesz, że ja też dzisiaj stwierdziłam, że muszę Pottera obejrzeć od początku jeszcze raz? :D Oj, faktycznie kody identyczne, no ale ok, bo mi się podobają, o czym pisałam poprzednio. Ale walnęłaś podstrony w górny prawy róg i to wygląda dobrze. Kochane dwie kolumny po lewej są absolutnie cudowne. Ech, niby nagłówek szerszy, ale na dole znowu pusto. Ech, ech... Ale kolorystyka bardzo ładnie dobrana, nagłówek śliczny, ogólnie szablon świetny.
      1157 - kim jest Kaya? BJDGJDFAFJBCGEBD ZNOWU DWA CYTATY!!! I NAWET CZCIONKA TAKA SAMA! Ech ech :c Kody identyczne, no ale one są fajne c: Ty, z każdym szablonem te nagłówki są coraz większe xD I dobrze, bo ten pusty dół coraz mniej przeszkadza. No i te soczyste kolorki czerwieni fajnie tu wyglądają.
      1158 - nie zrozumiałam nic a nic z opisu tgo szablonu, choć niby po polsku potrafię. Ej, kochanieńka. W zasadzie nie tylko css jest tu taki sam. Tu wszystko prócz kolorów i postaci jest takie same... źle. To bardzo źle. Ta, kurde, nawet dwa cytaty... i to, że nagłówek stanął w miejscu, już się nie rozrasta, a pusta zaczyna przejmowanie władzy nad światem. Ładny szablon!
      1159 - o, ten szablon mi się już podoba! KOLORY INNE!!! ZIELEŃ I FIOLET W TLE, A NIE SZARY!!! Brawo, czynisz postępy ^^ Hm, tutaj ten pusty fiolet na dole nie wygląda tak strasznie, wygląda wręcz dobrze! Czyżby to była rzecz w kolorze? o.o No, mniejsza. Kody boskie, ale to już wiesz. Nagłówek też, kolory też. W ogóle to najładniejszy szablon tej notki :3
      NO WŁAŚNIE! J SIĘ PO RAZ TRZECI TU PYTAM: CO TY TU, DO CHOLERÓW I DIABŁÓW CZERWONYCH CZTERECH?!?!!!?!?!?!!?!?!
      Dziękuję za uwagę, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    3. WAT
      Pogubiłam się trochę :< Za mną nie da się nie tęsknić, ale nikt za mną nie tęsknił. Nie rozumiem :< No no no, nie ma mnie tak dużo. Dodam jeden komentarz na sobótce, troszkę pokomentuję notki na ZS, chociaż i tak nie wszystkie i to tyle :<
      Wiem, że zdasz:< Chyba.


      Nie no, ale w ogóle podobno łatwa była z matematyki i polskiego, przynajmniej u mnie w szkole mówili :< Jeny, serio jesteś takim złem, że masz prezentację o Szatanie? _.
      Ja śmiem?:c To Olga do mnie napisała, że ma urodzinki w dzień notki więc sobie pomyślałam, że złożę życzenia. Życzyłam dużo innych rzeczy, SPN może sobie od kogoś innego dostać:<
      Ostry Dyżur też kocham :<♥♥ Czasami leci na polsacie to sobie oglądam, ale chyba zacznę od początku na internecie ._.
      Weasleyowa powiedziała, że czytała kiedyś opo o Tiarze Przydziału i Faweksie ...śmierć za 3...2...1...
      Aha :c Po pierwsze tam nikt się nie zakochuje w ludziach i nikt nie jest aniołem, więc nie wiem skąd ty to wytrzasnęłaś ._.
      Wiem, że nie pożałuję, ciołku :c Lubię Huntera :<
      Ta aktorka ma olbrzymie usta, takie bardzo szerokie ;c Dwa cytaty robią praktycznie wszystkie szabloniarki, bo to wygląda ciekawie i według mnie, estetycznie. Inna czcionka byłaby niewidoczna, a w ogóle przestałam przywiązywać wagę do wyglądu cytatów, więc mi to tam nie przeszkadza. Poza tym, ta pustka to przez podgląd taka wielka, ponieważ musiałam zrobić dwa skriny i je połączyć, bo gdybym zrobiła taki jak zwykle, to by było widać niecały nagłówek i pole tekstowe. To tło jest praktycznie na każdym blogu, nawet na Twoim, jak się zjeżdża w dół to przecież nic nie ma ;c
      Kaya Scodelario, brytyjska aktorka ;c
      Tutaj nic oprócz kodów nie jest takie samo. No i cytaty, ale treść zupełnie inna. Całkiem inne stocki, tekstury, koloryzacja, postacie, wtopienie.
      Rayne nie wyrobiła się z notką, więc ją zastąpiłam, bo akurat zaczęłam sobie z nudów szablony robić :c Fejf miała być, ale jej się komputer popsuł, a szkoda gdyby termin się zmarnował, bo mają dobrą passę dziewczyny, co drugi dzień nowa notka :c

      Usuń
    4. ŁATWA MATMA?! KOGO BÓG OPUŚCIŁ I KOMU MORDĘ OBIĆ?!
      Nie tylko o Szatanie, o aniołach też, ale nie o takich zwykłych... ^^
      Pewnie, że zacznij, Ostry Dyżur wymiata <3
      HAHAHAHHAHAHAHAAHAHA jakieto romantyczne - stary kapelusz i spopielony ptak zakochali się w sobie <3
      Taki przykład podałąm. Ale to mi brzydko pachnie :C
      To super, że lubisz Huntera :c
      Wszystko inne skomentuję tak: aaaaa...
      Może i inne, ale to wygląda bardzo podobnie i to jest fakt.

      Usuń
    5. Na matmie podstawowej mieli zadanie z fizyki, także ten teges...

      Usuń
  2. Jestem trzecia. Chyba. Jak nie, to czwarta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarta forewer end olłejs. Jak Tobias Eaton <3 Mhm! *_*

      Rozpisałaś się tak okropnie, że tylko na zegarek patrzyłam jak kolejne minuty życia zlatują na siedzeniu w blogsferze. Przeczytałam wszystko, jakby coś.

      Zlot ZS? Pewnie, że bym była. Jestem tam, gdzie moja matka, więc bym nie miała problemu... :< Chyba, że być mnie gdzieś zostawiła :c Musiałabym zwrócić się o pomoc do ojca. W niego bardziej się wdałam przecież.

      Oldżi życzenia wczoraj ode mnie dostała, ale jeszcze raz hepi berfdej! :c

      Las Palmas? Czekaj, wejdę w google grafika... Pięknie tam <3 :<
      Nie oglądałam Chirurgów, jestem na etapie nadrabiania wielu seriali. Aktualnie oglądam Pamiętniki Wampirów *_* Ale może kiedyś się skuszę.

      Drops i Ginny?! :O Coooooooooooooooooooooooooooooooooo?! Wtf? Moje życie legło w gruzach. To tak, jakbym znów zobaczyła, że obrzydliwa Austria wygrywa Eurowizję... A fe :c

      Dary Anioła widziałam. Jeśli chodzi o książki, to czytałam tylko pierwszą część, ale myślę, że skuszę się na kolejne, gdy tylko moja biblioteka zostanie lepiej ZAOPATRZONA.

      Władca Pierścieni? Awwwwwwwwwwwwww *_* Mam Aragorna na ekranie blokady akurat <3 :<

      A u mnie w czerwcu będzie Zakopower :c I Happysad :c

      Jeśli chodzi o inne szabloniarnie, to powiem wprost, że nawet Ci zbyt wielu nie wymienię. Gdy zaczynałam moją przygodę z blogspotem, wpisałam w google: "szabloniarnie blogger" i ZS wyskoczyły mi jako pierwsze. Od razu się zakochałam i znalazłam coś dla siebie w galerii. Kiedyś szukałam jakiejś innej, ale na szukaniu się skończyło, bo nic sensownego nie znalazłam :<

      ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

      No a teraz szablony:

      1155 - cytat jest świetny, Nie wiem, skąd go znam, ale go znam i bardzo mi się podoba jego czcionka. Grafika też bardzo mi się podoba. Cieszę się, że cytat blokowy wyróżniłaś no i obrazek ma fajną ramkę, a nie taki zwykły. Info na górze? Cóż, inaczej. Myślę, że da się przyzwyczaić. Kolorki fajne :c

      1156 - Emma *_* Skojarzyła mi się reklama papieru toaletowego Regina. Ta z tym, że facet wszystkie kartki zastępuje tabletem i żona mu dała tablet ze srajtaśmą, gdy jej w kiblu zabrakło. Te całe "Death" to zgaduję, że menu. A te "Grace", to co to? :c I piosenka Hallelujah! <3 Awwwwww :c Dobra, dostaniesz ten celujący.

      1157 - I znowu te same uwagi, co powyżej :c Lol. Lubię połączenie niebieskiego i czerwonego. Fajny szablonik :c

      1158 - omg, świetny :c Serio, fajny. Chyba najlepszy ze wszystkich. Na pewno najlepszy. Ugh, szkoda, że bardziej się w ojca wdałam. Teraz już wiem, czemu takich nie potrafię robić. Grafika świetna, układ świetny, CSS znowu świetne. Popadam w kompleksy. Nie dość, że jestem fanką Klaroline, to jeszcze ktoś taki super szablon robi :c

      1159 - świetny egen :< Ja tylko usunęłabym tą drugą małą Clary, bo to nie fair, że Clary jest dwa razy, a Jace tylko raz XD Zamiast tego, nawpychałabym tekstur :c Ale co tam. I tak fajny szablon.

      A jak przewijam stronę w dół, to tło zostaje na swoim miejscu, czy pod koniec rozdziału obok posta jest pustka? Mam nadzieję, że tło się nie przesuwa :c

      To tyle. W ogóle nie wiem, co Ty tu robisz, ale i tak się cieszę, chociaż tego nie widać. Hyhyhy 3:) Nie musisz zamówień przyjmować, bo ja żadnego nie mam :c

      Usuń
    2. Wiem, że byś przyjechała:<♥
      Ja tam kibicowałam Austrii, chciałam żeby wygrała :c
      To trochę śmiechowo bo cytat sobie sama wymyśliłam ._. Nagrywałam spidarta i na szybko musiałam coś wymyślić. :<
      Grace to linki :< Death to strony :<
      hahahahaha, ale to zdjęcie Clary było takie mroczne :< Pasowało mi. A Jace/Jamie niestety ma mało dobrych zdjęć :<
      Przesuwa się tło, nie lubię robić z nieruchomym :<
      Jestem tu w zastępstwie i wiem, że się cieszysz :<
      ♥♥♥

      Usuń
    3. Jestem Twoją mroczną marą. Hyhyhy 3:) Która idzie uczyć się fizyki...

      Usuń
  3. Silenceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Witaj <3 Brakowało mi cię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że lubię Dary. Szczególnie Simona (nie, nie Jace'a) - czuję się taka wyjątkowa xD

      Usuń
    2. Nicoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥ Witam:c
      Ja kocham Jace'a, szczególnie tego książkowego. Simona też lubię, ale za to filmowego, w książce trochę ciapa z niego była :c

      Usuń
    3. No cóż, moja koleżanka zauważyła, że uwielbiam ciapowatych bohaterów. Co za tym idzie... wolę książkowego Simona.
      No, mówiąc o ciapowatych bohaterach, mam na myśli, że wolałam np. Rona z HP, w Tunelach wolałam Chestera, w Zwiadowcach Will'a (wiem, on nie był ciapą, noale...) i tak dalej xD

      Usuń
    4. Ja też wolałam Rona w HP :< Ale to chyba jedyny ciapowaty bohater, którego lubię. :<
      Shipujesz Clary i Simona?:<

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Nie, nigdy... Nie pasują do siebie. Którą część Darów czytasz? Bo powiedziałabym, z kim wolę Simona, ale nie chcę spojlerować.

      Usuń
    7. Ojoj, to jestem cicho. A było tak blisko poważnego spojlera xD

      Usuń
    8. .___. Przez ciebie zapewne przeczytam pozostałe części do końca tygodnia ._.

      Usuń
    9. Hihi ^_^ To nie aż tak znowu źle...

      Usuń
    10. Silence, mam propozycję/prośbę... Zrobiłabyś szablon z Simonem? Nie chcę składać zamówienia, bo nie mam jeszcze bloga, ale zabieram się do niego.

      Usuń
    11. Ale ja przecież już dawno odeszłam z zs :<

      Usuń
    12. A miałam nadzieję, że wracasz :C Wybacz, końcówki nie czytałam, ale mi smutno :<

      Usuń
  4. Czwarta :D Chyba.. xd Zresztą kij z tym.
    Mnie tam się wszystko podoba, że chyba zaraz zemdleję z powodu emocji o.o Moje serce podobił Klaroline, chociaż nie wiem.. ja zawsze mam tego chopla na ich punkcie. Co do Stydii, mnie również przeraża jego twarz.. on wygląda.. nie wiem jak to określić.. ok. Odpuszczę sobie tą przyjemność komentowania wszystkiego, ponieważ wszystko jest zabójcze, że chyba naprawdę serce mi wyskoczy z klatki piersiowej ! :D Chcem Klaroline i ją se pobiorem :3 Uuuu jest jeden problem nie chce mi sie pobać ;-; Jakiego ja mam dzisiaj pecha..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholercia.. z tymi błędami ;-; *Pobrać :>
      Mee... piąta ;-; Osz ty w mordkę kopaną xD

      Usuń
    2. Hahaha ♥
      Klaroline jest mega. Kocham ich :c Chociaż ostatnio miałam nadzieję, na Caro&Enzo, ale ....__.
      WAT?!
      Jak to nie chce ci się pobrać? :<
      Mi się pobiera wszystko ładnie:< Klikasz w 'pobierz plik' na dole?:<
      Dziękuję Ci bardz, bardzo za opinię i cieszę się, że szablony się poodobają :<♥

      Usuń
    3. A co myślałaś że się nie spodobają? Weź mi tu nie opowiadaj takich głupot :<
      Ja również miałam nadzieję na Enzoline c:
      Ale jak na złość musieli zrobić coś takiego, sądzę że raczej robią to by Caroline nie miała chłopaka. No to jest chamstwo ! xD
      Klaus wyjeżdża, Enzo ginie, Jesse ginie, Tyler "ginie" xD Ona ma pecha do związków ;-;
      Haha, mogę pobrać, jestem ciotą :<
      Nie, raczej mój laptopek jest ciotą, ponieważ tak się zamulił że nie chciał mi pobrać... Co za wredota.. Z resztą, płakuchanć mi sie chcę ;-; Gdy podobno miają zabić Caroline w 6 seasonie ;-; Słyszałam to od przyjaciółki, opowiadała że czytała tam coś w necie na ten temat.. ja się chyba załamię gdy ją zabiją :< Już jestem załamana z powodu Stefanii ;-;

      Usuń
    4. WAT,
      Spoilery
      jak zabija caro to przestaje oglądać:c Stefan wroci, o niego sie nie martwię :c mam nadzieje, ze jakoś przywrócą Enzo, bo jak Katherine umarła, to on byl jedyną postacią oprócz caro, która mnie nie irytowała:c Moze na końcu serii Klaus po nią przyjedzie i pojada razem do Nowego Orleanu:c

      Dziala szablon?:c

      Usuń
    5. No właśnie :c Oni pozbywają się tych najlepszych ;-; Klausa, Kath, Enzo,Stefaniie ;-; Jak pozbędą się Care to popadnę w depresję xd/xD
      Jak kocham Klaroline, nie irytuje mnie tak bardzo jak trójkącik Damon+Elena+Stefan ;-;
      Działa, działa c: Tylko są jakieś problemy, tak jak napisała "Serci" również je mam :'< Potrzebujem twej super mocy C:

      Usuń
    6. Byłam fanką Deleny przez pierwsze dwa sezony, teraz na nich patrzeć nie mogę ._.
      Bosze, bosze. Pisz do mnie na gg 22507736, będę około 19 :c

      Usuń
  5. Fajnie, że wstawiłaś notkę!

    1 szablon- Stydia <333 Śliczny szablon i genialne kolorki. Bardzo mi się podoba ;) To moja ulubiona para w Teen wolf, więc oto mój faworyt.
    2 szablon- Ten szablon też mi się bardzo podoba, również kolory świetne! Fajnie zrobiłaś karty. :)
    3 szablon- Ten nie jest moim faworytem, ale również ładny. Szkoda, że nie miałaś czasu na css bo byłoby ciekawiej ;)
    4 szablon- Bardzo ładne połączenie kolorków. Naprawdę robisz przecudną grafikę, która zawsze zajmuje dużo miejsca na szablonie i fajnie to wygląda.
    5 szablon- Ten mi się już trochę mniej podoba, ale jest w nim coś urzekającego. Bardzo podoba mi się to małe zdjęcie z boku, dodaje takiej tajemniczości :)

    Czekam na kolejne notki!
    Pozdrawiam cieplutko całą załogę ZS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za komentarz :c Stydia też moja ulubiona para :c ♥

      Usuń
  6. Sajleens! ^^
    Zajebiste szablony, najlepszy ze Stydią >:3

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się zakochałam w szablonach i siedze całą noc i oglądam w kółko wszystkie... a co tam, że trzeba rano wstać do szkoły xd :c
    wspaniałe... najlepszy z Scodelario i no jeszcze Klaroline. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jedni oglądają seriale, drudzy szablony :c Można i tak :c
      Dziękuję bardzo!:c♥ Fanka Skinsów, maybe? :C

      Usuń
  8. Cudowne szablony, moim faworytem jest szablon z Dylanem i z Darami Anioła, bo uwielbiam ich. Po prostu ich cholernie uwielbiam i szablony automatycznie wydają się o wiele lepsze z nimi, haha.
    Myślałaś może o zrobienie jakiegoś ciekawego szablony z Barbarą Palvin, wiem że wiele jest z nią szablonów, ale potrzebuję jakiegoś i nie pogardziłabym szablonem z nią od Ciebie jakiegoś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo (: Ja również tak mam, że jak widzę szablon z kimś kogo lubię to od razu zyskuje w moich oczach :c
      Niestety ja na Zaczarowanych dłużej nie funkcjonuję, ta notka była w zastępstwie, ale myślę, że jeśli napiszesz o tym w zakładce propozycje, to ktoś mógłby wykonać tego typu szablon :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ojejku, szablon z Klaroline jest cudowny. Po protu nie mogę się na niego napatrzeć. Biegnę go pobierać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja :) Wstawiłam szablon na bloga i niestety nie wygląda tak jak na podglądzie. Statystyka się jakoś dziwnie układa. Gify z obramowaniem nachodzą na tekst a informacja o liczbie komentarzy i autorze są na środku postu. Czy mogłabyś zajrzeć na youaremymemory.blogspot.com i zobaczyć co się stało?
      Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

      Usuń
    2. Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Pobrałam szablon i ustawiłam na mojego bloga i wszystko jest w porządku :c Ale łatwo można to naprawić dwoma krótkimi kodami, jeśli możesz napisz do mnie na gg 22507736 lub sillencefaye@gmail.com
      I cieszę się, że szablon się podoba! :)

      Usuń
  10. Rozkmina.
    Sajlens, zawsze-zawsze jesteś pierwsza. A jak publikujesz notkę? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem królową pierwszych komentujących :c

      Usuń
  11. Nie jestem tu długo jako komentatorka i fanka, ale co mi tam... JA TEŻ CHOLERNIE TĘSKNIŁAM ;_____;
    Poza tym jestem PIERWSZA <3 Dlaczegóż to? Nwm... Tak jakoś lubię jedynki, ale to chyba za dużo tych ocen xD
    Tu będzie komentarz, słowo Zgredka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      Ty mi nawet nie mów o jedynkach ._. Zdecydowanie ich za dużo :<
      Czekam!:c ♥

      Usuń
  12. A ja chcę być ostatnia, jak już taka wyliczanka.
    Tu będzie komentarz, jak już obejrzę serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Nie wolno się śmiać z maturzystów, którzy nie zdali matury. Oni wciąż walczą (serio!) i... obżerają się truskawkowym sorbetem (tak, to ja). A na zlot by przyjechali, też im się taki marzy. Poznań proponuję, albo Warszawkę. W wakacyjnym terminie, albo jakimś czerwcowym. Weekend Bożego Ciała będzie jakoś dłuższy, nie?

      OLICITY <3 Czekam na to i czekam, a tu nic!

      No, ja nic do takich szabloniarni nie mam. Weźmy chociażby Land of Grafic. Na początku ich szablony były, no cóż, pozostawiały wiele do życzenia i miały równie wiele zwolenników co przeciwników, a dziś – trzeba im to przyznać – radzą sobie naprawdę dobrze i są coraz lepsze w tym, co robią. To tak, jakby blogi ze słabymi opowiadaniami nie mogły się pojawiać, a przecież w blogosferze i publikowaniu swoich prac chodzi o to, żeby dzięki krytyce się rozwijać. Tylko rozwój wspomaga ewolucję. Gdyby ludzki gen się nie rozwijał dalej tkwilibyśmy w ciele neandertalczyków lub gorzej, we wcześniejszych jego wersjach, a przecież uznaje się go za podgatunek homo sapiens.
      Albo gorzej, bylibyśmy dalej małpami, dopóki kosmici, nie przylecieli na ziemię i nie zmodyfikowali genu małpy (taki tam, Danuken i jego teorie). To byłoby dopiero straszne!
      Ostatnio, gdy otwieram buzię mam wrażenie, że zaczynam mówić jakbym stała przed komisją, albo dawała wykład jako prelektor.

      Co oglądam? Girls, Sherlock (again, again, i jeszcze raz again), Bones, Grę o Tron, Vikings, The Originals, Reign, Hannibala, Agentów SHIELD, 2 Broke Girls, Alcatraz (chyba po raz setny!), Salem, Californication, Switch at Birth, Supernatural, Arrow i wiele wiele innych. :D

      Usuń
    2. Ja bym była za Wrocławiem, bo mam godzinę drogi :< Ale na przykład taka Rajne ze wschodu nie przyjedzie, więc Poznań albo Warszawka jest okej :< 19. i 20. są wolne, ale ja wyjeżdżam na cały tydzień nad morze :<
      Jeny, jak ja kocham Olicity ._. W ostatnim odcinku była ta scena i już byłam pewna, że się pocałują, na 90% tak myślałam :< A tu się przytulili ._.
      Faktycznie, Land of Grafic jest dobrym przykładem, ale też jest pełno takich np. poświęconych 1D i directionerki je prowadzą, dają na nagłówek któregoś z 1d i jakaś dziewczyne i to wszystko ._. I po roku się nie poprawiają :<

      Oglądam wszystko co ty oprócz Alcatraz :< Fajne? :< O czym?

      Usuń
    3. Zajebiste, ale niestety nie pociągnęli serialu ze względu na niską oglądalność. Serial jest o tym, że do naszych czasów wracają byli więźniowie, których niby wywieziono z Alcatraz do innych ośrodków, a tak naprawdę zniknęli oni na kilkadziesiąt lat i nie wiadomo, co się z nimi działo, tylko tyle, że robiono na nich jakieś badania. Świetne to.

      Wrocław to nawet mi nie po drodze, a mieszkam w centrum Polski i Europy :<

      No ja też myślałam, że się pocałują! A tu szok i niedowierzanie. Myślałam, że rzucę laptopem :<

      Może nie dajmy przykładów typu 1D. Po spędzeniu w grupie kwiatonators miesiąca mój mózg niemalże się spalił. Chciałam się ponabijać, potrollować, ale to, co one tam wypisywały i wyrabiały przekraczało ludzkie granice. Począwszy od dwunastolatek używających sformułowań "Pierdolę" "Mnie?" "No, Ciebie, hehe"
      przez trzynastolatki, które nie rozumieją, że zapalenie internetowego znicza nikomu nie pomoże, po czternastolatki, które zamiast spiąć tyłek i odkładać pieniądze na koncert (kwota oscyluje w 40. złotych) wrzucają wszędzie linki, żeby na nie głosować, ażeby mogły zdobyć bilet.
      Ja tego nie rozumiem, jak ja chciałam iść na Hugha Lauriego to szorowałam wybieg dla psa, sprzątałam w domu, zbierałam każde drobne i wolałam iść do domu na pieszo zamiast sobie kupić bilet, który kosztował niemalże dwieście złotych.
      Noale, lepiej próbować przez kilka lat wygrać bilet w konkursach na Facebooku, niż oszczędzać :D

      Dobra, rozpisałam się znowu chyba nie na temat ;d

      Usuń
    4. Lololol, super opis :c Szkoda, że nie będą emitować, bo chętnie bym obejrzała, a tak to szkoda nawet zaczynać :c
      Liczę na pocałunek w finale, bo zapowiada się sporo Felicity :< To już dziś ♥ :c
      Lol, właśnie się dowiedziałam, że do mnie na Dni Lubina oprócz Huntera, De Mono i jeszcze kilku zespołów przyjeżdża własnie Kwiatkowski (*)

      R.I.P


      Także wiem o czym mówisz, bo niestety jak idę ulicą to słyszę podniecone dziesięciolatki, które tylko o nim gadają ._.
      Czekaj, to w końcu poszłas na Hugha czy nie? ._.

      Usuń
    5. Niestety nie pojechałam na niego z przyczyn wyższych -> moja babcia się rozchorowała i miałam do wyboru. Pojechać i zostawić babcię na ten jeden dzień pod opieką ojca, który tylko by wpadł popołudniu sprawdzić czy wszystko okej, albo zachować się jak na dorosłego człowieka przystało i zostać.
      Zachowałam się jak człowiek (sic!) i jak przystało. Na Hugha pójdę jak będzie w Belgii.

      Alcatraz było świetne :<
      Ja obejrzałam finał i byłam taka YES! YES! YES! A potem CO?! CO?! CO?! :<<<

      Usuń
    6. Ja oglądałam na żywo finał i jak była TA scena to się popłakałam i w ogóle i moja mama wchodzi mi w nocy do pokoju i mi zabrała laptopa, powiedziała, że oszalałam i dopiero jak wróciłam ze szkoły dokończyłam i myślałam, że wszystkich pozabijam ._.

      Usuń
  13. Życzenia, życzenia życzenia!? Dziękuję, dziękuję, dziękuję <3 Uściskałabym cię, ale że nie mogę to tylko dziękuję. Naprawdę nie gniewam się, że nie życzyłaś mi SPN, bo życzyłaś mi Isaaca! <3 Który tak btw będzie grał w The Originals ;-;
    Kocham kocham kocham! Miłość jest wszędzie <3 Jeszcze raz DZIĘKUJĘ SAJLENS!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłości :< Nie ma za co:c♥♥

      Usuń
  14. Tu będzie koment, moja kochana Sajlens :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, kochana Cai :<♥

      Usuń
    2. Skoro mam wreszcie tyle czasu, by napisać jakiś porządny komentarz, to piszę. O!
      Las Palmas? Toż to na Wyspach Kanaryjskich! Nie, nie miałam okazji być i mnie nazwa nie rozwala. :< Tak bardzo hiszpański. Porozmawiałaś chociaż z jakimś przystojnym Hiszpanem? Oni są strasznie bezpośrednimi ludźmi! Tak po prostu podejdą do ciebie na ulicy i zaczną rozmowę. Jak byłam na wycieczce z klasą w Barcelonie, to miałam okazję się o tym przekonać. Nawet jakiś Hiszpan podszedł do mojej koleżanki i powiedział jej, że jest niezwykle piękną kobietą. Ech, moja uroda niedoceniana tak bardzo. :c Chociaż nie! Ostatnio jakiś obcy facet mi powiedział, że jestem ładna. Ale nie był Hiszpanem... :<
      Dużo nas, dużo nas do pieczenia chleba! Zjazd Zaczarowanych? Ja się piszę! Proponuję Wrocław (moja miasto kochane, nawet na filmie promującym jestem :3), bo... bo tam mieszkam! A jakbym musiała gdzieś dalej pojechać, to moi rodzice mogliby mnie nie puścić... :c Chyba, że Warszawa, tam dwie moje ciocie mieszkają. Kraken na żywo? *o* Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić (wybacz, Krakeniku).
      Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Olgo! Co z tego, że dwa dni spóźnienia, lepiej późno niż wcale, tak?! Tak! Co oznacza, że jakoś nie miałam okazji na sobótkach z tobą porozmawiać, ale to nic, zawsze można nadrobić...
      Chirurdzy? Nie znam, ale może kiedyś poznam. Nigdy nic nie wiadomo, a moje rzycie jest niezwykle zaskakujące. Na bory sosnowe, ja sama czasem siebie zaskakuję!
      Ulubione parringi? Ostatnio słyszałam o Wielkiej Kałamarnicy i Wierzbie Bijącej, i od tego czasu to moi faworyci. Oryginalne tak bardzo. :c
      Dary Anioła? Czytałam trzy części, jestem w połowie czwartej. Podoba mi się, jakieś takie inne jest. No i Izzy. I Simon. I Alec. I Magnus. I Valentine. Oni wszyscy tak bardzo.
      Lubisz kryminały? Polecam "Wołanie kukułki". A z fantasy to "Honor złodzieja" Douglasa Hulicka był świetny i się przez jakiś czas tą książką zachwycałam. Oczywiście "Wiedźmin" jest warty uwagi, wszelkie książki Dana Browna, "Upadające królestwa" Morgan Rhodes były nawet niezłe. Wszystkie części "Zwiadowców" i "Drużyny" Johna Flanagana... trylogia Moorehawke napisana przez Celine Kiernan, cykl Siedem Królestw Cindy Williams Chimy, "Pieczęć Ognia" Gesy Schwarz. Kroniki Czarnoksiężnika Gail Z. Martin, "Hyperversum" Cecillii Randall. Na odstresowanie "Taka sobie wróżka" Janette Rallison. Dużo tego jest. Nie będę wymieniać więcej, nie chce mi się.
      Co do zakupów, wczoraj miałam sobie kupić słuchawki, a wyszłam z sukienką, bo była ładna i ostatnia w rozmiarze S. Ostatnim razem, gdy miałam sobie zamówić przez internety, przelew poszedł, zamówienie anulowano, w całym Wrocławiu takiej kiecki XS nie było, a następnego dnia w internetach też nie. :CC Dlatego kupiłam inną. Słuchawki nie uciekną.
      Ja tam bym się wstydziła prace nieładne wystawić, ale jeśli chcą, to niech publikują. Internety wolnym krajem, rób ta co chce ta.

      Usuń
    3. Durny blogger, komentu mi nie chce wstawić. Foch!
      1155 - jak mi brakowało twoich prac! Sajlens, ty potworze, wracaj na Zaczarowane, ale już! Co za czcionek użyłaś? Bo ładne. Niestety, tego serialu to ja nie oglądam, nie mam pojęcia o czym mówisz, w tyle tak bardzo. :c Kolorek pod kolumnami mi się podoba, nadaje całej pracy delikatności. I tyle, nie mam nic do dodania.
      1156 - Emma tak bardzo! :< Nie widziałam Noego, ale zamierzam, bo Logan Lerman, bo Emma, bo Russell Crowe, bo Douglas Booth, bo Anthony Hopkins (kolejność przypadkowa). I co to za czcionka, którą napisałaś "throne"? Bo ładna. Ostatnio szukam ładnych czcionek. Te schodki i te domki też zbyt ładne wybrałaś, nie mogłaś tam walnąć jakiejś rudery? Lepiej bym się poczuła... :<
      1157 - Kaya ma to do siebie, że czasem wygląda przepięknie, innym razem brzydko. :< Ja wiecznie wyglądam brzydko. Strasznie tu czerwono i żarówkę dostrzegam. Ale efekt końcowy mi się podoba, szkoda tylko, że układ taki sam. Ładny, ale taki sam. :< I kwiatków tam sporo, teraz dostrzegłam.
      1158 - ale numerków nie pomyliłam? Ładna koloryzacja, takie to wszystko stonowane i takie... aaaa, nieważne. Słów nie umiem dobrać. :< Z TVD obejrzałam tylko sezon 1 i bez przerwy zabieram się za kolejne. Coś mi nie idzie, jak zwykle. Ale Caroline zawsze spoko, Klaus też. Ale znowu troszkę kwiatków zbyt dużo (w tamtym nie było ich zbyt dużo, ale to szczegół). Właśnie się zorientowałam, że mój tato ogląda "Archiwum X" i mnie to z rytmu wybiło... nie wiem, co chciałam napisać. :< A! Te takie balustrady i łukowe cosie to żeby nadać klimatu całej pracy, tak? Udało się :3 :c
      1159 - Dary Anioła! Całkiem niezły film, ale dla mnie Jamie to wciąż Alex Pettyfer, bo Campbell Bowera jakoś nie trawię... przypomina mi Anję Rubik, pewnie dlatego za nim nie przepadam :x Ładnych kolorków użyłaś, lubię fioletowy. Tylko to zdjęcie Clary po prawej mogłoby być większe, bo ono ma taki daroaniołkowy klimacik.
      To chyba napisałam wszystko, co napisać miałam. Chociaż nie, miałam jeszcze polecić Kroniki Imaginarium Geographica Jamesa A. Owena. To chyba wszystko. :c
      Pozdrawiam! Jak zwykle...

      Usuń
    4. Przyszedł czas na odpowiedź :< Tadadada
      Ja tak miałam w Grecji jak byłam, też sobie podchodzili do mnie ludzie i na luzie coś mówili, że skąd jestem, pewnie z Rosji (._.), albo Polski i że kochają polskie dziewczyny, że sa takie śliczne i jakieś bzdury :<
      Jeny, mieszkam od Ciebie godzinę drogi :<♥
      Z tego co wymieniłaś to czytałam tylko Wołanie kukułki i Wiedźmina. :c Dziękuję za tyle tytułów, na pewno po któreś sięgnę.
      Czcionka ta taka prosta to OratorStd, a "throne" zostało napisane Cellos Script. :c
      Dziękuję Ci bardzo za długaśny komentarz i w ogóle cieszę się, że zostajesz z nami :c♥
      Kocham cię,
      Silence :c♥

      Usuń
  15. Sajlens! prace jak zwykle, hm... Twoje. :>
    Darów Anioła jest 6 części, przeczytałam wszystkie pięć, które już wyszły - szósta będzie jakoś w maju. Chociaż tylko pierwsze trzy są warte uwagi. :v
    Przeczytaj Angelfall, albo Dotyk Julii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje? :< To źle czy dobrze? .__.
      Sześć, hm, hm, hm . I to będzie już koniec?:< Skoro mówisz, że tylko trzy pierwsze są warte uwagi, to może i by lepiej było jak się skończy na tej 6. :<
      Dotyk Julii czytałam, podobało mi się bardzo. Angelfall nie znam, ale ma ciekawy tytuł więc zapewne zakupię w najbliższym czasie. Dziękuję za tytuły :<♥

      Usuń
  16. "Pierwsza" <--- :C
    *Tu będzie komentarz. Kiedyś...*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaya? Nie lubisz jej? :C.
      Kurde, nie bij, ale nie przeczytałam wszystkiego co napisałaś :C.
      Teraz mam wyrzuty. Przeczytam w wolnym czasie.
      1155 - Zacny wyróżniający się kolor czerwony. Fajne cytaty, jeśli to można tak nazwać.
      1156 - Lubisz Romione? Łokurde, ja nie :c. Emma wszędzie ;3. Fajne tło, kwiatki w tle, zdjęcia. Przeczytałam sobie notkę. Akurat tutaj. Łał <3. Bardzo poruszająca.
      1157 - Kayakayakaya <333. Ten czerwony ^^. Kurde, wszędzie ten sam układ. Przeżyję :c.
      1158 - Fajne połączenie brązu i szaro-żelazno-miedzianego. Znaczy tego drugiego koloru. Fajne tło, ten zegar C:. Zgrabne wszystko.
      1159 - O, Dary. Nie wiem jak opisać moje odczucia. Najlepszy element, to Lily w tle.
      Tęskniłam :c.
      Ściskam bardzobardzo, bo mi zimno :c.
      A i przepraszam, że tak długo pisałam ten komentarz, a i tak jest beznadziejny :c.
      :C <--- ta minka uzależnia.

      Usuń
    2. Zapominałam o przecinkach w komentarzu, wybacz :C

      Usuń
    3. Jest dobrą aktorką i w ogóle, ale jakoś no :c Nic mi nie zrobiła, ale po prostu za nią nie przepadam :c
      Hahaha, okej, przecież ludzie są tu po szablony w końcu :c Rozumiem :c
      Nie lubiłam Romione przez długi czas, ale później jakoś doszłam do wniosku, że Herma z kimś innym po prostu nie pasuje :<
      Też tęskniłam i też ściskam :c
      Komentarz jest cudowny i śmiechowy trochę :c
      No wiem :c :c :c
      Dziękuję ślicznie, kochana jesteś i w ogóle, pozdrawiam i takie tam :c:c:c♥

      Usuń
  17. Wielokrotnie brałam udział w zlotach ludzi znających się wyłącznie z internetu i wbrew pozorom bardzo wielu osobom udawało się przyjechać, ponieważ byliśmy ze sobą bardzo zżyci i chcieliśmy zobaczyć się w realu. Kiedyś rzucałam Żilce pomysł na taki zlot ZS, ale że nie należałam wtedy nawet do ekipy... no. Tak czy siak, jakby co jestem do dyspozycji, ponieważ mimo że w Wawie nie mieszkam, to codziennie dojeżdżam do szkoły do centrum.

    Kto wie, Sajlens, może nieraz minęłyśmy się na ulicy, spotkałyśmy w autobusie, w KFC czy kinie i nawet o tym nie wiedziałyśmy oO'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WAT
      Jak ja z Warszawy nie jestem ._. :< ♥
      Super by był taki zlot, ale to raczej na wakacjach:<

      Usuń
    2. ŁEJT WUT.
      To ja cały czas żyłam w takim przekonaniu O-O'

      A to może Fajt. Hm.
      I tak paczę Sajlens, dlaczego Cię nie ma w autorach, humpf?

      Usuń
    3. Fejfunia jest z lubuskego czy gdzieś tam, daleko na wschod, dalej od Warszawy. Rowi i Jill są z Warszawy ._.

      Bo odeszłam? :c :<

      Usuń
  18. Ja wielbię Chirurgów! I podobnie jak ty oglądałam ich w całości dwa razy :p Pierwszy raz po maturze, a po raz drugi we wrześniu, kiedy przygotowywałam się do kampanii wrześniowej ;P I bardzo boli mnie, że w sumie nie wiadomo co się teraz dzieję z Izzie. I tak strasznie płakałam po scenie z windą. I taki smuteczek z powodu Sloane'a i Little Grey :( I jeszcze teraz Christina i Hunt :( Ale jestem niezmiernie ciekawa, jak się wszystko rozwiąże w kolejnym sezonie... Jeden z niewielu seriali, które trzymają poziom, choć muszę przyznać, że pierwsza połowa tego sezonu niezbyt mi się podobała.

    W sumie szkoda, że jakoś nie natknęłam się jeszcze na żadnego ff na blogspocie o Greysach. Chociaż z drugiej strony może to i dobrze, bo wydaje mi się, że to byłoby łatwo zepsuć. Ogólnie ciężko byłoby dorównać serialowi ;)

    A z szablonów najbardziej podoba mi się ten z Kay'ą :)

    Pozdrawiam gorąco,
    maximilienne (dawniej summer-sky)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katherine chciała wrócić w bodajże 9. sezonie, ale Shonda powiedziała, że ma inne plany. Jak myślałam, że Izzie umrze wtedy w 5. sezonie to przestałam ogladać, ale wróciłam po roku i później to samo miałam po 8. sezonie i znowu wróciłam jak już 9. się kończył ._. Moje ulubione sezony to 1-6. Siódmy i ósmy też świetne, ale dziewiąty był taki smutny ._. Dziesiąty też przez Cristinę :< Jak ja będę płakać w czwartek :< Ale na szczęscie mają zamówienie na 11. i 12. sezon.
      Jeny, chyba bym nie chciałam czytać o nich ff. To znaczy może i fajnie, ale właśnie bałabym się, że mi zepsują wszstko ._.
      Dziękuję :c♥
      Czemu zmieniłaś nick?:<

      Usuń
    2. Oj szkoda że miała inne plany, bardzo lubię Heigl... Dokładnie, bez Cristiny, to już nie będzie to samo... :( Choć momentami jej charakterek sprawiał, że nie pałałam do niej zbyt dużą sympatią. Dobrze, że jest zamówienie, ale ileż trzeba będzie teraz czekać! :(
      A tak z innej beczki: kibicowałaś Matthew czy Jackonowi? ;)

      Z tą decyzją nosiłam się już od dłuższego czasu, ale przerażała mnie wizja wysyłania komentarzy do wszystkich katalogów i tym podobnych o zmianę nicku :p Ale w święta się zmobilizowałam i już tak zostanie mam nadzieję. Z tamtego już chyba trochę wyrosłam po prostu.

      Pozdrawiam gorąco :))

      Usuń
    3. Japril forever :< ♥ Matthew też był całkiem całkiem, ale jednak Jackson to...Jackson :<
      Joarzyłaś mi się zawsze w piosenką U2, "birds fly high in the summer-sky" :<

      Usuń
    4. Mimo wszystko uważam, że Jackson zachował się jak gówniarz zwlekając z tym do ostatniej chwili, w szczególności, że ona wcześniej tak jakby pytała go o zgodę. I strasznie mnie boli, że tak bezczelnie złamała Matthew serce :( Ale w sumie prowadzanie ceremonii po takim wyznaniu też w zasadzie byłoby co najmniej dziwne:p

      Patrz, jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na ten wers. Mogę zapewnić, że mój nick nie miał z tą piosenką nic wspólnego, jako że został wymyślony już z 7 lat temu. A historia jego powstania jest naprawdę bardzo trywialna. Z resztą, mimo innego podpisu nie widzę przeszkód, żebym przestała Ci się kojarzyć z tą piosenką :P

      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
    5. Mi tam nie przeszkadzało, że czekał do ostatniej chwili, bo przypomniało mi się jak on chciał być z April wcześniej i jak ona go odpychała i w sumie mu się nie dziwię, bo może bał się, że wybierze Matthew :c

      Nawet nie pomyślałam, że ten nick wziął sie z piosenki, bo znałam i widziałam Ciebie znacznie wcześniej na bloggerze niż tę piosenkę usłyszałam. Ale jak już sobie ją czasem śpiewałam, to zawsze mi się z Tobą kojarzyło :c
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  19. Hej, hej ^^ Jak zwykle któraś tam, któraś, ale bliżej końca xD" Zapłon w komentowaniu bardzo... Ale... Lepiej późno niż później c: W ogóle to heeej... Pamiętasz? Jeszcze nie miesiąc temu przywitałam się z tobą pod swoją pierwszą notką tak, jakbyś tu z nami tworzyła, a ty powiedziałaś, że już nie publikujesz... Czyżbym przewidziała przyszłość? *-* Takie to ze mnie medium xD Ale dobra... Przejdę do notki c: Chcę napisać ładny, długaśny komentarz, taki prosto z mojego smoczego serducha! A co! Kto mi zabroni? (poza klasówką z angielskiego... Ona by mi zabroniła, ale schowałam ją do szafki i wyjmę dopiero po skomentowaniu xd)
    Zacznijmy od zlotu ^^ W sumie... Sam pomysł jest mega, serio *-* Co prawda jeszcze się nie dostałam na stałe, ale kuurde... Szczerze mówią moje fantazje kończyły się zwykle na spotkaniu kogoś na konwencie, kto by mnie rozpoznał, czy coś xD Taki zlot... Byłoby ciekawie *-* Nawet pewnie wynalazłabym jakiś sposób, żeby do was dojechać z tych moich mazur xD
    O serialach się nie wypowiem, bo mało co widziałam ^^" Oglądałam tylko Zabójcze umysły i to trochę... Tak wiesz... Kiedy po męczącym dniu chce się odstresować oglądając zbrodnie popełnione przez jakichś psychopatów... xD"
    Ale... Kolejny temat jest super do rozmowy *-* W sumie nigdy nad tym nie myślałam, nie tak wprost... Zgadzam się z opinią, że jest teraz znacznie więcej szabloniarzy i szabloniarni niż było chociażby na onecie ^^" Kocham twoje niektóre teksty xD Jak chociażby ten o wymazywaniu krawędzi z obrazka i tak dalej... To jest takie szczere... Szczere do bólu xD Ale wiesz co? Jeśli miałabym wyrazić swoje zdanie to... Nie przeszkadzają mi żadne szabloniarnie... Wszyscy kiedyś zaczynaliśmy, inny lepiej, inni gorzej... Moje pierwsze prace wyglądają jak pisklaki z powyrywanymi skrzydłami, które za wszelką cenę chcą wylecieć z gniazda XD Poza tym... Myślę, że jest cała masa innych typów blogów, które zaśmiecają blogosferę... A idąc jeszcze dalej tą myślą... Blogosfera jest częścią internetu... A jego się nie da już niczym bardziej zaśmiecić niż tym, co już w nim jest xD
    Teraz muszę przejść do szablonów, prawda? ;_; Przepraszam za taki entuzjazm, ale to właśnie jest chwila, w której zawsze jestem w rozterce: Czy wypada mi komentować prace kogoś o wyższym stopniu wtajemniczenia? xD Nie wiem... Ale... Dobra...
    Css jest ładny... Osobiście nie mam nic do tego, że jest on w pewnym sensie powtarzalny... Ważne, żeby wszystko zgrabnie wyglądało, prawda? Lubię napis w pierwszym szablonie... Jest taki śliczny *-* W ogóle wszystkie twoje prace cechują się świetnie dobraną kolorystką *-* Także... Tu mój jeden z ulubionych tekstów: Czapki z głów za to :3
    Moim faworytem jest przed ostatni szablon... Bo tak... Bo ładna pani, bo ładny pan. Bo ładne kolory. Bo ładny zegarek w tle. Bo wszystko ładne... Takie wyjątkowo ładne ^^ Przynajmniej dla mojego zmysłu artystycznego xD W ogóle... Uwaga, tu następuje część, którą czyta tylko Silence: Bo ja... Chciałam Cię prosić, czy byś mnie nie nauczyła, jak robić autora posta i ilość komentarzy obok daty dodania? ;_; Bo ja nie wiem, czy to jest łatwe, czy to jest trudne... Czy umiem już więcej, czy jeszcze za mało na to... Ale tego właśnie nie umiem ;_; I niejako czuję potrzebę by wiedzieć, niezależnie od tego, jaki będzie wynik mojego stażu :c A wiesz... Wychodzę z założenie, że kto pyta - nie błądzi ^^
    Także... To chyba koniec mojego arcyciekawego wywodu, zajmującego, przejmującego... Kurde, mam nadzieję, że przynajmniej ty, droga Silence wytrwałaś do końca ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, kocham ten komentarz :<
      Masz bardzo dobry zapłon, tylko dzień minął od mojej notki:<
      To wyjątek, bo Rajne się nie wyrobiła. (SHAME)
      A mi kto zabroni długo odpowiadać?! No kto?! (sprawdzian z chemii, kartkówka z edb i coś w stylu próbnej matury ustnej z polskiego ._.)
      Jeny, ja jestem z bardzo dolnego śląska, jak mamy do siebie daleko ._.
      Criminal Minds? Też kocham :c♥
      Szczere do bólu, ale prawdziwe. Niektórzy naprawdę tak robią i publikują :c Wiem, że internet jest już cały zaśmiecony, ale takie szabloniarnie później trafiają do katalogów czy czegoś tam, mimo iż się bardzo odróżniają od innych. No ale jak już mówiłam, mam podzielną opinię :c
      WAT
      Komentować prace kogoś o wyższym stopniu wtajemniczenia? O co kaman :c♥
      Dziękuję bardzo, akurat dobieranie koloryzacji to moja ulubiona część robienia grafiki. :c
      Hahaha, jasne :c To naprawdę nic trudnego, napiszę do Ciebie na gadu, bo i tak już przecież mam, soł :<
      Jasne, że wytrwałam do końca :c Kocham komentarze, szczególnie takie rozbudowane jak Twoje.
      Naprawdę, bardzo dziękuję za tak miłe słowa, kochana jesteś :c♥

      Usuń
    2. A ja uwielbiam twoją ekspresję xD Taką w pisaniu... Uroczo to wygląda, kiedy piszesz, że coś kochasz, a chwilę później pojawia się już charakterystyczne dla Ciebie ":c", moim zdaniem to naprawdę słodkie ^^
      Mam wrażenie, że praktycznie nigdy nie spotykam nikogo z "moich okolic"... No cóż, sad but true i w ogóle... Ale kto wie, może kiedyś uda się z tym zlotem... To byłoby naprawdę coś mega c:
      Też kocham ten serial *-* Odnalazłam tam swojego jedynego, nierysowanego męża xD
      Lubię pisać ludziom takie komentarze... Bo po części sama lubię takie otrzymywać... Nie twierdzę, że komentarze typu "Śliczne i cudniaste i ohh i ahhh" są złe... Ja po prostu lubię, kiedy ktoś powie coś więcej... Odezwie się po ludzku... Napomknie coś odnośnie tematów, które poruszam w notce... To jest fajne ^^
      Wiesz... U mnie kolorystyka, przynajmniej w tych "wolnych" pracach często jest efektem przypadku i tekstu: "Ojej! Całkiem nieźle to wygląda, ciekawe co będzie, jak zrobię tak...", co zwykle wychodzi z różnym skutkiem xD"
      Cieszę się, że się tego nauczę *-* Parę rzeczy już przy was ogarnęłam, tak sama z siebie, dla własnej potrzeby i zadowolenia, ale... Tego jakoś nie mogłam xD
      Fajnie, że spodobał Ci się mój nieskładny i długaśny komentarz c: Polecam się na przyszłość i w ogóle xD

      Usuń
    3. urocze? :c hahaha lol :c♥
      Wybacz, nie mam głowy do odpisywania dzisiaj ._.
      Ale wszystko co powiesz to święta prawda i zatwierdzam :c

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) Mam pytanie. Zaczęłam właśnie bawić się w tworzenie szablonów i jestem ciekawa jak sprawiasz, że tekst jest po prawej stronie ? Z góry dziękuję za odpowiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej (: Wpisuję po r prostu kod
      .main-inner .column-center-inner{
      position:relative;
      left:0px;
      top:0px;
      }
      za 0 podstawiasz wartości jakie Ci odpowiadają :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc :D

      Usuń
  22. A o mnie ani słowa. Foch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wszyscy wiedzą, że Ciebie kocham najbardziej :<

      Usuń
  23. Sajlens, cholercia, kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zlot musi być. Najwyżej przyjdę w masce.

      Usuń
    2. Ja ciebie też :c♥
      I weź syrenokota.

      Usuń
  24. Jestem na NIE. Pani podziękujemy. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście, że cie już tu nie ma ;c

      Usuń
  25. no to mam motywację do oglądanie TO dalej, bo się zaczęło nudno robić. c:

    OdpowiedzUsuń
  26. If you are searching for the best Bitcoin exchange company, then you should use Coinbase.

    OdpowiedzUsuń