g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.05.2014

[1160-1167] I see fire blood in the breeze

bo bez Edzia byłoby nudno. :3

Dzień dobry! Dzisiaj jest mój wielki dzień - ostatnia notka stażu! To czy przejdę, czy nie dopiero się okaże, dlatego nie obrażę się, jeśli ktoś wraz ze mną będzie trzymał kciuki. :) Sama nie wiem, co powinnam tu napisać - chyba tylko tyle, że dziękuję za daną mi szansę do publikowania tu czegokolwiek. Nigdy nie sądziłam, że kiedykolwiek będzie to możliwe, dlatego po raz kolejny mocno dziękuję Avii. Za to, że po prostu mi zaufała.
W ogóle to mam nieciekawy dzień - cały czas jest mi zimno i boli mnie głowa. :c Do tego musiałam wybierać między zajęciami z jazzu i dancehallu, tym razem dancehall wygrał. To mój odwieczny dylemat - pójść po raz setny na jazz czy po raz pierwszy na dancehall. Jak dotąd jazz wygrywał, czas to zmienić!
Co do dzisiejszych szablonów - wykonałam ich osiem, tak jak sobie obiecałam, z czego dwa to zamówienia. Miał się pojawić szablon z Gry o Tron, ale nie wyszło. Jeśli będę mogła tu coś jeszcze opublikować, to na pewno się pojawi. Możecie jednak zobaczyć mój GoTowy szablon, wykonany na potrzeby tego grupowca (taka tam reklama przy okazji).
Po raz kolejny postanowiłam pogrzebać w propozycjach i prezentuję wam dzisiaj aż trzy z propozycji właśnie.

Zamówienie dla Nokadotaki
podgląd || pobierz
Szablon nie do końca zgadza się z oczekiwaniami zamawiającej, ale jest ona z niego zadowolona. Gdyby nie cudowna i kochana Sajlens, szablon wyglądałby o wiele gorzej. Jestem z niego zadowolona, bo to mój pierwszy szablon z anime. Może nie ostatni, o ile los pozwoli. :)

Zamówienie dla Nicole
podgląd || pobierz
Te cudowne kropeczki przy stronach wykombinowała dla mnie Avia, za co strasznie jej dziękuję. Szablon miał być zimowy, mam nadzieję, że taki właśnie jest. I że zamawiająca będzie z niego zadowolona. Jeśli coś będzie nie tak - pisz, a popoprawiam. :)

Szablony wolne:
podgląd || pobierz
Zrobiłam aż trzy szablony z niezwykle znanymi modelkami i tak jakoś wyszło, że Heidi Klum poszła na pierwszy ogień. Szablon miał być kobiecy i delikatny - czy taki jest? Sama nie wiem, wy oceńcie. Słowa z nagłówka należą oczywiście do niezawodnej Effie Trinket, bez której Igrzyska Śmierci byłyby nudne.

podgląd || pobierz
Oto szablon z Kate Moss! Jej zdjęcia są zachwycające i starałam się to ukazać w tej pracy, ale... no właśnie. Ale. Uważam, że szablon mógłby być lepszy, ale jakoś wszystko, co zrobiłam, nie do końca mnie przekonywało, a ta wersja była najlepsza.

podgląd || pobierz
Claudia Schiffer to ostatnia z wybranych przeze mnie modelek na dziś. Ten szablon jest moim faworytem całej notki, jakoś tak... przemawia do mnie. :D Mam nadzieję, że nie tylko do mnie. I kolorystyka mi się podoba, lubię takie ciemne brązy czy co to tam jest.

podgląd || pobierz
Każda okazja na zrobienie szablonu z Władcy Pierścieni jest dobra, a skoro Meth wspomniała o takich szablonach w propozycjach, postanowiłam niecnie to wykorzystać. Szablon jest, jaki jest, miał być z Boromirem, moim ulubionym bohaterem. To właśnie do niego należą słowa zamieszczone w nagłówku.

podgląd || pobierz
Ktoś wspomniał o wiśniach, to zrobiłam szablon z drzewami wiśniowymi. Co prawda nie do końca zgodnie z propozycją, ale same wiśnie mi nie wyglądały. Mam nadzieję, że osoba, która o tym wspomniała, się na mnie nie obrazi!

podgląd || pobierz
To mój drugi faworyt dzisiejszej notki. Ktoś wspominał o rożcach, to macie tutaj takiego jakiegoś. Szablon troszkę bajkowy, mam nadzieję, że się spodoba.

To tyle na dziś. Dodam, że mam nadzieję na dalsze publikowanie szablonów na Zaczarowanych, bo mam tysiące pomysłów i o wiele mniej czasu.
Dziękuję za wszelkie komentarze i żegnam się, tak na wszelki wypadek. To był cudowny miesiąc.

Szablony są już do pobrania!
Zamówień oczywiście nie przyjmuję!

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Sajlens, kochana, miałam ci na koniec piosenkę z dedykiem walnąć i zapomniałam :c Ale ty przecież zawsze pierwsza!

      Usuń
    2. oooo :C ♥
      Ja to skomentuję późniejszym wieczorkime, albo jutro i na Twój komentarz też odpowiem poźniej, bo próbny ustny polski jutro tak bardzo ._.

      Usuń
  2. Druga ^^ Zdecydowanie moim faworytem jest szablon z Władcy Pierścieni :)
    Mam nadzieję ,że przyjdziesz staż , bo prace robisz cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa to taka ładna cyferka, prawda? ^^
      Władca Pierścieni to mój ulubiony temat! Dziękuję pięknie za miłe słowa, też mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie lubię Boromira, ale szablon z Władcy to mój faworyt <3 Ten z wiśniami to chyba jakoś najmniej mi się podoba. Jeszcze ten z jednorożcem jest fajny <3 Effie Trinket <3 Ogólnie powodzenia! Przejdziesz staż! :D

      Usuń
    2. Ach, Władca, Władca, takie szablony to ja mogę częściej robić :)
      Rożec i Effie musieli się pojawić, nie było innej opcji!
      Za wiarę dziękuję, ale za życzenia powodzenia już nie! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. O bożebożeboże! Dziękuję. <3 Jest boski, taki idealny, że aż szkoda słów :3
    Tak, wiem, podlizuję się :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeżujeżujeżujeżu! Jak się cieszę, że Ci się podoba! Tak bardzo szczęśliwa <3
      Podlizuj się, podlizuj, od razu mam lepszy humor. :)

      Usuń
    2. Nie da się pobrać :<

      Usuń
    3. Dziękuję *kłania się*

      Usuń
  5. Cześć :D Właśnie rozpoczęłam zabawę w tworzenie szablonów. Jestem ciekawa jak zrobiłaś obramowanie całego posta ( jak w szablonie 1161)? Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)
    + Przepiękne szablony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam! :) Do obramowania całego postu i kolumny użyłam kodu:
      .main-inner {border: 0px solid #000000;}
      Z czego pod 0 wstawiasz sobie wielkość, jaką ma mieć ramka, a zamiast #000000 nazwę bądź numer odpowiadającego ci koloru. :)
      Polecam też stronkę tajemniczy--ogrod.blogspot.com , tam wszystko jest pięknie wytłumaczone. c:
      I dziękuję, cieszę się, że się podobają. <3

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź :D Mam nadzieję, że przejdziesz staż :) Trzymam kciuki! <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Po 13 dniach wreszcie komentuję notkę. Cai (tak na Ciebie sobie mówię, bo nigdy nie nauczę się tego imienia XD).

      Jak tylko zobaczyłam tytuł notki, to od razu zaczęłam śpiewać na cały głos.
      Mało czasu mam, więc przejdę do konkretów :D

      1160 - manga, anime... czymkolwiek to jest, nie znam się na tym XD Ogólnie szablon mi się podoba. Nagłówek wygląda na bardzo prosty, ale na pewno wymagał dużo pracy :)

      1161 - to renifer, czy jeleń? Nigdy nie wiem XD Nagłówek bardzo mi się podoba, układ również ciekawy :)

      1162 - jak na razie najlepszy :D Nie mam nic do zarzucenia <3 Cudo pod każdym względem :D

      1163 - czarno-biały *_* Nagłówek zajebisty :D Pierwsze miejsce na równi z poprzednim :D

      1164 - ciekawi, ale nie w moim stylu :D coś mnie w oczy razi, choć nie wiem co :/ Ale wykonanie świetne. Są gusta i gusta :)

      1165 - DOBRA, ZMIENIAM ZDANIE. TEN SZABLON JEST NA PIERWSZYM MIEJSCU JAKO JEDYNY. Pozostałe na drugim. Po pierwsze, temat. Po drugie, idealne wykonanie :D Och, ach! Cudo <3

      1166 - to mi się z Japonią kojarzy :D Ale bardzo fajny szablon :) Jakiś minimalistyczny. Te sztuczne gałęzie przy obrazku ja bym usunęła i zostawiła tylko te nad postem :) Poza tym, super :D

      1167 - jednorożec *_* Trzecie miejsce :D

      TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI I IDĘ NADRABIAĆ POZOSTAŁE NOTKI, BO MNIE SZABLONIARKI ZJEDZĄ XD

      Usuń
  7. Najbardziej użekły mnie 1162,3,5 i troche jeszcze 1167 kolory są cudowne. o moze 1160 mimo ze jest zwiazany z anime, ale tez jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prócz tego, że śliczne szablony (ten z wiśniami aż chciałam wziąć do siebie) to powiem Ci, że w żaden sposób nie da się ich pobrać z dA. Z tego co wiem to samych plików XML nie da się pobrać z dA, tylko ZIP czy RAR. Więc no. :D.
    Ale wiśnie piękne. I ten z jelonkiem. I Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne szablony! A ten z motywem LOTR po prostu cudowny <3 Dziękuje, że ktoś jeszcze zajmuje się tą tematyką :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Władca Pierścieni zawsze spoko! A szablon naprawdę super :D A że generalnie mam chwilowo ogromną fazę na Śródziemie (chociaż głównie Silmarillion [MAIRON I MELKOR BARDZO], a nie akurat Władca Pierścieni, ale co tam!), to trafiłaś idealnie w potrzeby mojego serduszka :D Aż zostawię coś w propozycjach, a nuż ktoś się skusi i zrobi :D
    No, reszta też bardzo ładna, ale Boromir mnie ujął i chciałam tylko pochwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJE PRZEJŚCIA STAŻU :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A już myślałam, że to będzie "one does not simply..." :p
    Mi się najbardziej podoba 5 szablon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ed Cośtam? O kolesiu słyszałam, ale mam nadzieję, że bliżej się z jego twórczością nie spotkam.
    Ostatnia notka wielka rzecz, no nie? \m/ Ale spoko, miejmy nadzieją, że nie będzie ostatnią w całej twojej działalności na ZS :D Ja już się nie odzywam, bo się do tej pory nie zgadzam z wywaleniem Nomidy, także... No.
    A nie, wróć. Już jest ogłoszone. GRATULUJĘ!!! STOOOOLAT, STOOOO LAT, NIEEEECH ŻYJEEE, ŻYYJEE NAAAAAAAM...!!! No, obyś tylko psychicznie z nami tu nie wysiadła i do końca działalności ZS tu została, czyli o jest jakieś 865364 lat. Dużo weny, inspiracji i przede wszystkim radości z tego, co robisz- obyś nigdy się przy tym nie męczyła, bo to wówczas sensu nie ma. Także powodzenia! :D
    No taaaa, Avu to tai nasz anioł, no nie? :D
    Nienawidzę jazzu :c
    NIE MA GIERY O TRONA?! Jestem zawiedziona ;c
    Co do tego grupowca, to te kolumny po prawej są absolutnie wspaniałe *_____*
    Co? Znowu Sajlens?! ;o
    1160 - JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ XDDDDDDDDDDDDD
    Ja nie wiem, co wy ostatnio macie z tymi przekrzywionymi ostatnimi wyrazami w cytatach, no ale trudno, to chyba tylko kwestia gustu, że mi się to nie podoba :c Fajnie, że kolumna... yyy, hm, w sensie że kolor kolumny staje cię coraz ciemniejszy, acz nie obraziłabym się, jakby z kolumną na post było tak samo ;) Fajnie, że zastosowałaś inicjały, a tak ogólnie jest dobrze ^^
    1161 - chyba jest zimowo :D No tak, Avu - miszcz kodów :D Ale ten, nie widać tego cytatu czarnego, przynajmniej na podglądzie wydaje się być trochę rozmazany.
    I znowu drugi cytat. I znowu przekrzywiony. CHOLERNA MODA! Serio, ostatnio ciągle to spotykam i ciągle mnie to drażni, nie wiem, czemu ;c Może dlatego, że dosłownie w każdym szablonie to widzę ;/ No ale mniejsza. Inicjały i ogólnie czcionka jest super, ładnie to wygląda, że ramka scala kolumnę z nagłówkiem, dzięki czemu tworzy się jedna spójna całość. No i ziiiima, jak ja strasznie za nią tęsknię... :c
    1162 - tak sobie czytam opis. "Kobiecy i delikatny" - już jestem na nie :c XD Ale nie martw się, na moje nieszczęście osiągnęłaś cel. Heidi Klum... kojarzę ją... z jakiegoś niemieckiego programu, ale nie pamiętam, jak się nazywał. Nie wiem, czy ta czcionka jest odpowiednia, użyłabym jeszcze ozdobniejszej, bo ta taka... pospolita jest xD Nooooo... zbyt wiele o tym szablonie nie powiem, nie moje gusta :D
    1163 - Kate Mos...? Znowu delikatniuchne szbalony? :c Uuuu, ten jest o wiele ciekawszy ;3 Urzekłaś mnie tymi kolumnami, wiesz? Uwielbiam, jak kolumny ciągną się od ziemi po same niebo :3 No i fajne kody. No i znowu inicjały - i bardzo dobrze! Kolorystyka ciekawa, milutka, nagłówek przepięknie wkomponowany w tło. No generalnie brawo, bo jak na razie to najlepszy szablon ^^
    1164 - och, jak dobrze, że to ostatnia modelka! Ale jej na szczęście nie znam. U, na początku pomyślałam, że to jakieś demoniczne albo coś xD To pewnie przez barwy. Hm... no trochę ciężko mi się na temat tego szablonu wypowiedzieć. Generalnie ładnie to wszystko wykombinowałaś, może to dlatego, że nie ma się czego przyczepić nie wiem, co napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1165 - WŁAAAAAAAAAAAAAAAAAADCAAAAAAAAAA PIEEEEEEERŚĆIEEEEEEEENIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masz już u mnie takiego plusa, że o żesz ty w mordę kopaną!!!!!!! \m/ Ubóstwiam cię w tym momencie! <3333333 Cudowny nagłówek, to nie ulega wątpliwości (poza Boromira tak bardzo genialna xD), acz czy nie mogłabyś go troszkę na dół rozciągnąć tak, by powoli ginął w tle? Bo jest dość wyraźna granica między nagłówkiem a tłem. Kolorystyka super, acz chyba bym się nie obraziła, jakby ramki i tego typu rzeczy też były szarawe. Ale i tak jest super, to takie moje widzi-mi-się tylko. Cytat normalny, ładniutki, nareszcie xD Boski szablon, kocham cię!!! <3
      1166 - heh, ale fajny szablonik xD Tylko trochę surowy się wydaje, przy wiśniach bym więcej delikatności w to włożyła. Tzn na przykład post - rogi mogłyby być zaokrąglone, i może nawet ramka byłaby zbędna, gdyby kolor tła zlewał się w pewnym momencie z kolorem postu. Ale dżewko wymiata :D Noi jest ok ^^
      1167 - rożce? :D No dobra, niech będą rożce! E tam, bajkowy, ja tam wolę określenie 'magiczny'. Faktycznie, baaardzo udany szablon. Kolorystyka mnie zachwyca, znowu zastosowałaś fajną ramkę, która praktycznie jakby otacza cały szablon, cytat też jest bardzo ładny (ostatni wyraz NIE jest przekrzywiony <33333), kolumna jest oddzielona tylko linią, co też świetnie wygląda. Ogólnie jest super! \m/
      Żegnać się nie musisz :D
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
  14. PRZESZŁAŚ STAŻ <3333333333333333
    Teraz komentarz. Pewnie będzie beznadziejny, no ale...
    1160 - Jesteś zwycięzcą :>. To nie moje klimaty (wiem, jestem dziwna), ale szablon całkiem fajny, ładne zestawienie kolorów.
    1161 - Wyszedł zimowy xd. I znów cytat mi się bardzo podoba <3. Te takie pomarańczowe to ogień? Fajnie ociepla szablon C:
    1162 - Zacny <3. Tło jest fajne, ta sukienka (czy tam spódnica). Taki pudrowy różofiolet jest bardzo fajny, można go fajnie wykorzystać jeśli się wie jak. Ty wiesz C:
    1163 - NieogarniamtejkolumnyxD. Kolorystyka jak zawsze cudowna. Wszystko zgrabne, ładniutkie. Zdjęcia całkiem fajne :).
    1164 - To zdjęcie takiesobieśrednie. Ale wszystko inne fajne. Zrobiłaś z tego taką jakby tabelę. P.S. Nie umiem się wysławiać.
    1165 - Ta szarość i te elementy kolorku <333. Rozpiętość skrzydeł na cały szablon <:.
    1166 - Uroczy, prosty szablon. Ej, a ta belka ze stronami ma być tak na środku? *Drapie się po karku*.
    1167 - Magia <33. Cytat <3. Kolorystyka <3. Jednorożec <33. Kojarzy się z takim miejscem z wyobraźni. Naprawdę, to jeden z moich faworytów w tej notce <3.
    Kurdebeznadziejnykomentarzznowumiwyszedłproszęniebijzato :C
    Ściskam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie : http://mysweetgraphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym link do zdjęcia Jennifer z nagłówka? Osobiście znalazłam takie zdjęcie, ale niestety głowę ma na nim do czoła uciętą ;/

    OdpowiedzUsuń