g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.05.2014

[1168-1171] And fight with shields of Hope.


Co prawda piosenka nie z samego Skyrim, ale z całego uniwersum The Elder Scrolls. I nie bez powodu. Smoki będą, a właściwie smok... Ale to za chwilę~
Witajcie wszyscy moi drodzy i kochani w mojej ostatniej notce przed zakończeniem stażu. Zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że dobrze... Swoją drogą... Koniec roku niedługo, wystawianie ocen się szerzy... Póki co próbne. Nie wiem jak jest u was, ale my zawsze mamy urwanie głowy ze wszelkimi sprawdzianami pod koniec roku szkolnego... ;_; I w sumie to dlatego wpadam do was znów z niezbyt imponującą liczbą szablonów, już myśląc o nauce z geografii i pp.
No cóż, za chwilkę przejdę do prac, ale najpierw podziękowania i takie tam. To tak ogólnie. Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki podczas tego stażu. Dziękuję zamawiającym, którzy zaufali mi w sprawach wyglądów swoich internetowych perełek. Dziękuję Avii za szansę i cierpliwość przy udzielaniu mi rad odnośnie moich prac. Swoją drogą... Może jestem małostkowa i przejmuję się byle czym, ale... Ostatnio tak mi się miło zrobiło, kiedy Avia nazwała mnie "Słońcem" pisząc do mnie... Mojego imienia zwykle nikt nie zdrabnia tak normalnie, a ja bardzo lubię, kiedy ktoś w taki uroczy sposób się do mnie zwraca *-*Ale wracając do podziękowań... Dziękuję Silence, bo obiecała mi pomóc z kodami troszeczkę (btw... Napiszę dziś do Ciebie, dobrze? c: Zrobiłabym to wcześniej, ale brak czasu zrobił swoje... :c). No i niezmiennie dziękuję swojemu Aniołkowi, bo jest i wspiera jak zawsze!
A teraz koniec ckliwej paplaniny. Przechodzimy do zamówień i w ogóle.

~*~

Zamówienia

Moje pierwsze potterowskie zamówienie w tej notce, ale nie ostatnie. Miało być zabawnie i romantycznie. Miało być w ciepłych kolorach. Jak mi to wyszło? Sama ocenisz ^^

A tu miało być mrocznie. Zamawiająca bardzo dokładnie sprecyzowała zamówienie jeśli chodzi o układ. Swoją drogą całkiem mi się to spodobało, bo miałam praktycznie wolną rękę w sprawie grafiki. Wzorowałam się na układzie jednego z szablonów Silence, to tak btw... ^^

Jakiś zamknięty szablon musi być! Miało być zielono i jest zielono... No i miała być kobietka z rudymi włoskami... No cóż... Powiedzmy, że to widać xD To zamówienie zostało już "dostarczone" zamawiającej i bardzo pozytywnie przyjęte. Cieszę się, że mogłam je wykonać. Musiałam troszkę pokombinować, bo zamówienie było mocno ogólne, ale... Takie też są ciekawe.

Wolne (i znów tylko jeden ;__;)

Dovahkiin! Dovahkiin! Naal ok zin los vahriin!
Dłuugo się zbierałam do tego szablonu... Bardzo długo. Najpierw nie wiedziałam, jakiego obrazku użyć, więc postanowiłam pograć w Skyrim. Później, kiedy znalazłam obrazek, postanowiłam to uczcić... Znów grając w Skyrim xD Ale w końcu udało się. I tak oto mamy... No cóż, całkiem minimalistyczny szablonik z naszym kochany Alduinem. Napis starałam się jak najbardziej upodobnić do loga Skyrim ^^ Swoją drogą, jakie rasy postaci preferujecie? Bo ja teraz gram Altmerem, troszkę nieszablonowo, bo jako łuczniczka :3
~*~

I to wszystko na dzisiaj. Może już na zawsze... Może nie... Swoją drogą, nikomu nie mówiłam, ale strasznie się denerwuję przed zakończeniem stażu. Naprawdę. Tylko wrodzony spokój i próba zachowania resztek optymizmu sprawiają, że nie popadam w szaleństwo i nie panikuję. No cóż. Zobaczymy jak to będzie.
Poza tym... Bardzo cieszę się z tego miesiąca. To nie jest dużo czasu, a ja już czuję, że poszerzyłam swoją wiedzę z zakresu grafiki. Cieszę się, że miałam okazję się tego wszystkiego tutaj nauczyć. 
Co do dedykacji, to ten post jest dla wszystkich wymienionych wyżej osób oraz... Dla mojej Okci-chan (pamiętajcie, już więcej mnie tu nie zobaczycie. Ona mnie zabije, kiedy zobaczy, że tak ją nazwałam na forum publicznym), która obiecała, że nawet jeśli zobaczy tę notkę, to nie zrobi mi spamu w komentarzach ^^
Cóż wypada jeszcze rzec? Chciałabym powiedzieć "do zobaczenia", ale to wszystko jutro się okaże. Także... Zacytuję jedynie fragment z pewnego, ciekawego musicalu: "Jeszcze dzień, jeszcze noc, jeszcze świt" (punkt dla tego, kto zna i wie z czego to :3).

Zamówień oczywiście nie przyjmuję ^^ Nie jest aż tak chorobliwie pewna siebie.

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na wstępie życzę, żebyś przeszła staż :D Moim zdaniem powinnaś, bo robisz świetne szablony! :)
      Szablon wykonany dla Zgredka nawet mi się podoba chociaż nie lubię jasnych kolorów ;_: Dla Pauli* jest fajny! :D Ciemny kolorek <3 I tak fajnie wykonałaś <3 I ten rap, bo to rap prawda? Kotek pije mleko, kotek pije mleko! xD
      Trzeci szablon też fajny :D Zamknięty <3 Pamiętam twoją lekcje na temat zamkniętych i otwartych szablonów xD
      I OSTATNI TO MÓJ FAWORYT! Skyrim <3 Smok <3 Kocham, kocham, kocham <3 Jeśli przejdziesz staż to więcej z Skyrim please :D Na pewno przejdziesz.
      Życzę powodzenia, przejścia stażu! Masz świetne szablony i talent!

      Usuń
    2. Cały czas się uczę, ale to miłe, że uważasz, że moje prace już teraz są dobre ^^
      Kotek tak szybko nie zniknie z moich podglądów xD Przywiązałam się do niego :3
      Hahaha ^^ To słodkie, że nadal pamiętasz tę moją koślawą próbę wytłumaczenia Ci tej różnicy ^^ No cóż, nie mam talentu dydaktycznego xD Swoją drogą... Czasem do Ciebie po cichu wpadam na bloga, żeby zobaczyć, jak Ci się tam wiedzie w wielkim świecie c:
      No cóż, jeśli przejdę, to na pewno będzie Skyrim jeszcze ^^ Ja zbyt lubię tę grę, żeby ją tak po prostu... Noo... Brzydko mówiąc "olać" xD
      Dzięki za te miłe słowa i życzenie na koniec ^^ Przyda się xD

      Usuń
  2. A ode mnie się spodziewaj długaśkiego komentarza, ale to albo dziś późno w noc, albo dopiero jutro, zależy jak szybko się chemii na jutro wkuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemia to zło, racja xD Powodzenia zatem życzę z nauką ^^

      Usuń
    2. Chemia jest super, tylko niekoniecznie się palę na jutrzejszą maturę D:
      Ale w nosie, już mi się nie chce uczyć. Ja się w sumie w większości zamierzam, naturalnie, wypowiedzieć na temat ostatniego szablonu :D
      Ale zacznę od pierwszych :) Z tej trójki na zamówienie, to najbardziej podoba mi się numer 1169. Prosty, bardzo ładnie wykonany, nienachalne kolory, naprawdę dla mnie bomba :D Pozostałe dwa jak najbardziej też są w porządku, ale ja akurat średnio przepadam za kolorowymi szablonami, a za zielenią to już wybitnie nie przepadam, więc podobają mi się mniej. Co nie znaczy, że są źle wykonane, czy coś, bo pod tym względem nie mam nic do zarzucenia :)
      No i WRESZCIE SIĘ DOCZEKAŁAM <3 Szkielecie, jesteś moim bogiem, będę Cię czciła bardziej niż mojego ukochanego Akatosha, jezusmaria, w końcu się doczekałam szablonu z TES i to jeszcze tak ładnego!
      Powiem Ci tak. Jutro kończę egzamin o 11:30. Wiesz, co będę robiła o 12:00? NAPIEPRZAŁA W SKYRIMA. A miałam rysować Mairona, obiecałam koleżance, że jej go narysuję, chlip chlip, właśnie moje plany legły w gruzach XD Ale tak zupełnie poważnie, to szablon naprawdę jest świetny. Jest prosty, nie ma żadnych cudów na kiju i to mi się bardzo podoba, z resztą jak reszta Twoich szablonów. Art dobrałaś idealnie moim zdaniem. I muszę Ci powiedzieć, że noszę się z zamiarem tłumaczenia świetnego ff do Elder Scrollsów (jako, że moje własne zdechło w męczarniach, jak już wcześniej wspominałam [btw, prosiłaś o link, tylko, że ja jak zwykle połapałam się jakieś dwa tygodnie później, że w ogóle o to prosiłaś D: Także podałam Ci ten link w odpowiedzi pod Twoim poprzednim postem :)]). O czym to ja...? A tak. Dragonrend. No więc, egzystuje sobie w Internetach takie ff, które w zasadzie już zaczęłam tłumaczyć, tylko go nigdzie nie publikuję, bo nie napisałam nawet do autorki po zgodę D: Ale skoro jutro mam ostatni egzamin, to nie wiem, czy tego serio nie zrobię i czy nie wezmę się za tłumaczenie na blogu i wykorzystałabym sobie wtedy ten szablon, byłby absolutnie idealny :D A głupim zbiegiem okoliczności główna bohaterka (Dovahkiin autorki) nazywa się dokładnie tak samo, jak moja postać. I jak mój nick, bo po mojej postaci sobie go właśnie wzięłam, lol. A potem znalazłam tego Dragonrenda i miałam zonk. No, ale zaczęłam czytać i opowiadanie okazało się fantastyczne do tego stopnia, że się pokusiłam o myśl o tłumaczeniu :D Ale nic, dobra, marudzę nie wiadomo o czym, miałam Ci komentować szablon, pewnie już się znudziłaś moją paplaniną D:
      Dodam tylko, że czcionka wyszła Ci idealnie, a dodatkowo tekst z mojej chyba ulubionej piosenki Maluki <3 Generalnie to jestem zachwycona i w ogóle propsy :D
      Alduin jest super i chyba naprawdę arta nie mogłaś lepiej dobrać :D
      A ja wiem, skąd to jest! Z Les Mis, nie? :D
      No, teraz to idę spać D: Życzę wszystkiego dobrego, wiesz - żebyś przeszła staż, bo naprawdę robisz ładne, porządne szablony i moim zdaniem jak najbardziej Ci się to należy :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Wolę matematykę xD Z chemii nic nie rozumiem, czarna magia to mało powiedziane D: Tym bardziej jestem pod wrażeniem, że ktokolwiek jest w stanie to zrozumieć i w ogóle zdawać maturę D: Z tego co patrzę na godzinkę, to jesteś już po maturze... Mam nadzieję, że wszystko dobrze poszło i będziesz miała 110% c: No i że już naparzasz w Skyrim xD Chyba też sobie na chwilę przysiądę... A co mi tam xD W sumie powinnam wziąć się za naukę... Heh...
      Wow *-* Chętnie bym przeczytała takie tłumaczenie... I swoją drogą muszę zerknąć pod swój ostatni post, bo nie widziałam tej odpowiedzi, a muszę, koniecznie muszę ogarnąć ten link *-*
      Ojej, skoro masz już troszkę potłumaczone, to leć załatwiać sobie zgodę i publikuj! Mamy spore niedobory jeśli chodzi o ff z TESa :3
      Spokojnie, bardzo miło mi się czyta twój komentarz :3 W ogóle... Fajnie byłoby zrobić takiego bloga o Skyrim... W sensie takiego grupowego *-* To byłaby jedna wielka epickość xD Pomyślę o czymś takim w wakacje~ I mówię teraz całkiem serio *^*
      Brawo c: To z tego ^^ Jeden z moich ulubionych musicali, którego niestety nie słyszałam na żywo w całości :c
      I to ja tobie życzę wszystkiego dobrego z maturami i w ogóle :3 No i dziękuję ^^

      Usuń
    4. Matmę też zdawałam, i fizykę, hehehe, ale dowalili nam takie egzaminy, że cienko to widzę. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, teraz to już nic nie zrobię i pozostaje cieszyć się wakacjami :D 110% to nie będzie, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują raczej na 50-80%, bo nie jestem w stanie ocenić ile dokładnie, ale... Ech, smutne życie D: Skyrim już za chwilę mnie pocieszy :D
      Sorcia za takie opóźnienie, ale ja czasem jestem odrobinkę retarded, że tak powiem, i zauważyłam dopiero po ładnym tygodniu, czy nawet dwóch, że w ogóle prosiłaś D: Ale właściwie osobiście uważam, że nie ma się czym chwalić. Pomysł nadal mi się, osobiście, podoba, i w sumie z chęcią bym napisała to od nowa (bo na kompie mam więcej niż opublikowałam), ale człowiekowi się nie chce... Nie wiem, jakoś taką prawdziwą radość z pisania i publikowania sprawia mi tylko mój historyczny blog, bo i potterowski mimo, że przez rok miał się dobrze, to teraz jakoś cienko idzie... trochę się pobuja jeszcze, bo mam parę rozdziałów w przód, ale potem to już nie wiem D: Zostanę chyba sam na sam z moim Szwedkiem i taki będzie finał, że tylko to historyczne opowiadanie skończę D:
      Anyway, w gruncie rzeczy, to faktycznie do niej napiszę. A i publikować w sumie bym mogła zanim odpowie, z ewentualnym dopiskiem, że czekam na odpowiedź. No zobaczymy, na razie to za bardzo zdycham ze zmęczenia, w najbliższym czasie też sporo planów oblewania końca matur mi się pojawiło, ale jest to pomysł godny przemyślenia :D Szczególnie, że opowiadanie jest OBŁĘDNE. Ja przebrnęłam przez 29 rozdziałów w ciągu trzech dni, potem na bieżąco czytałam do 42, a teraz czekam na nowy :D Bądź co bądź, jak to faktycznie wypali, to na pewno jakoś dam znać :D
      Uhuhuhu, jeśli chodzi o grupowego bloga, to ja bym się z chęcią na coś takiego pisała! Wiesz, teraz jestem społecznym odpadkiem bez matury, bez pracy, bez studiów, także czasu będę miała nadmiar XD Ale serio, 4 i pół miesiąca wakacji to aż za dużo czasu, żeby się w coś takiego bawić, więc jakby coś to ja bym się chętnie na to pisała :D
      Też straaaaasznie lubię Nędzników :D Sama też nie miałam okazji widzieć, koleżanka widziała w Romie i mówi, że to szczyt epickości. Upiora w operze też widziała, zazdroszczę D: Generalnie to ja przepadam za musicalami <3
      Aaaa dzięki bardzo, ale CKE chyba miało na ten temat coś innego do powiedzenia D:

      Usuń
    5. Matematyka czeka mnie za dwa lata, ale o nie... Boże uchowaj mnie przed fizyką XD Od początku roku zrozumiałam jedynie lekcje o kosmosie, bo była fajna i... Czas połowicznego rozpadu, czy jakoś tak, bo był prosty ^^" Ale i tak trzymam za Ciebie kciuki na maturze c:
      Oj tam, oj tam c: Ta tematyka jest tak nietypowa w polskiego blogosferze, że każdy blog będzie traktowany jak perełka, przynajmniej dla mnie c: Poza tym... Na pewno jest ok ^^ Pochylę się nad twoją historią jak tylko znajdę czas :D I będę go gorączkowo szukać xD
      Kurcze... Sama chciałabym coś napisać... Razem z przyjaciółką miałyśmy kilka fajnych pomysłów na wakacje... Ale jak będzie z realizacją, to zobaczymy ^^ Póki co napaliłam się na tego bloga o TESie xD Serio mogłoby być fajne :3 I tak, tak, powinnaś do niej napisać c: Skoro to opowiadanie jest tak dobre, ja mówisz, to koniecznie nasi rodacy zainteresowani tym tematem powinni mieć możliwość przeczytania :3
      No... Ja widziałam tylko film i popłakałam się kilka razy w kinie, zresztą jak i moja siostra xD Byłam dwa razy na Upiorze ^^ Epicka epickość, mówię Ci *-* Ja nie mogę odżałować, że nigdy nie widziałam Tańca Wampirów... Chociaż też kawałek widziałam, ostatnio siostra zabrała mnie do Romy na taki jakby koncert... Bodaj to się nazywało "Ale musicale", czy coś w tym guście, więc widziałam troszkę piosenek z różnych musicali c: Też ciekawa forma, mówię Ci ^^

      Usuń
    6. Fizyka zawsze spoko <3 Ja zawsze myślałam, że fizyka jądrowa to najprostszy dział, ale tegoroczna matura udowodniła mi, że się pomyliłam D: Ale dziena <3
      Jakbyś tam wpadła i by Ci się serio spodobało, to zawsze możesz mnie jakąś wiadomością zaspamować, to mogłabym przesłać ciąg dalszy, co ja tam napisałam. Za dużo tego nie ma, ale już raczej tego nie opublikuję D: A szkoda, bo bardzo bym chciała, tyle że cała historia rozciągnięta jest na historię kilku odrębnych osób, w różnych czasach i chyba mnie to przerosło odrobinę D: jakby co, to http://lancuch-czasow.blogspot.com, nie musisz szukać :)
      Ja trzymam kciuki, żeby ten pomysł z TESem wypalił - chętnie się zapiszę :D A jeśli chodzi o coś waszego, to nie ma się co spieszyć, jak będzie ochota, to tylko się cieszyć, ale nie ma co pisać na siłę, bo nic z tego nie wychodzi D:
      Napiszę jutro, dziś założyłam konto, ale ff.net pozwala na wysyłanie wiadomości dopiero 24 godziny po założeniu konta D: A opowiadanie naprawdę warte przeczytanie, obłędne po prostu :D
      Jaaaaa, zazdroszczę D: Moje jakieś naprawdę super odczucia co do musicali na żywo bardziej albo mniej ograniczyły się do obejrzenia nagrania z 2012 roku, z Jesus Christ Superstar z Melanie C i Timem Michninem. Jeśli nie widziałaś, to gorąco polecam, ale tą konkretną wersję :D
      Chętnie bym poszła na coś takiego, ale w tej mojej zapadłej dziurze to teatrów brak D:

      Usuń
  3. Wszystkie są świetne, ale najbardziej podoba mi się 1169 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Cieszę się, że moje prace Ci się podobają c:

      Usuń
  4. One są takie inaczej, bardziej niesamowite :)
    Takie oryginalne i tak cudownie dobrałaś kolory...
    Ogólnie zrobiłaś coś niezwykłego, bo szablony te takie ciemnawe (które w ogóle nie powinny być w moim stylu) po prostu mnie zachwyciły.
    Możesz pomyśleć, że się podlizuję czy coś, ale to nie prawda, bo z natury jestem okropnie szczera. Najbardziej podoba mi się pierwszy i trzeci, ale serio wszystkie są świetne, masz talent do szablonowania ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz? c: Może przełamiesz się do ciemniejszych szablonów ^^ Też kiedyś wolałam takie jaśniejsze prace, a teraz w sumie nie ma to dla mnie znaczenia :D Spokojnie, skłamałabym, gdybym powiedziała, że nie lubię, kiedy ktoś mi pisze miłe rzeczy, więc nie musisz się bać, że naglę zacznę oskarżać Cię o coś niedobrego ^^ Bardzo się cieszę, że napisałaś mi tyle miłych i pozytywnych słów :3

      Usuń
  5. Ostatni szablon ma prześliczną czcionkę ogólnie jest cudny. Oprócz niego podoba mi się również zielony, co nie oznacza, że reszta jest gorsza. Dobra robota (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Jak zwykle nie oceniam swoich prac, tak ten ze Skyrim po prostu lubię... Ten napis jest moją perełką, więc cieszę się, że Ci się podoba c:

      Usuń
  6. Tutaj się dodaje Formularze...
    1.Hasło: lećmy z tym koksem ..?
    2.Adres bloga: http://szpitalkliniczny.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Na nagłówku napis: Szpital Kliniczny w Valle Blanco,szpital, lekarz/lekarka i czerwony krzyż. Do tego piękne tło i czcionka.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: W życiu piękne są tyl­ko chwile.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: psiak17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre - nie dość, że nie zapoznałaś się z regulaminem, to jeszcze nie przeczytałaś notki osoby, u której chcesz zamawiać. Tak się składa, że Szkielet nie przyjmuje zamówień, bo jeszcze dziś jest stażystką.

      Usuń
  7. Może i to nie mój klimat, ale ten ostatni jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smooooooooki <3
    Będzie dobrze, a przynajmniej taką mam nadzieję ^^
    KONIEC ROKU NIEDŁUGO!!!!! TROLOLOLOLOLOLOLO MATURZYSTKA WITA, DZIĘKUJĘ XD
    Zawsze tak jest ze sprawdzianami. E tam, i tak jest dobrze :D W sensie o liczbę szablonów chodzi. Btw... to z pp się uczy? ;o
    NO, KOCHANE SŁONECZKO, CUDOWNIE, ŻE CZUJESZ SIĘ SŁONECZKOWO I RADOŚNIE <3333
    Sajlens jest wszędzie, Sajlens jest wszędzie, Sajlens jest...
    Z tego Aniołka to się teraz taka tajemnica zrobiła... :D
    1168 - co jak co, ale Potterowych szablonów to tu nie brakuje. Więc wierzę ci, że to nie jest ostatni szablon o tej tematyce :D Hm, dość poważnie, mimo ciepłych barw, mam na myśli kolumny, są takie... surowe - mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi. Ale wygląda to fajnie :D Ale w nagłówku zaskoczyłaś mnie wstawieniem prawdziwych postaci - spodziewałam się raczej jakichś artów. Ale to jest w sumie całkiem niezły pomysł ^^ Mama Huncwotów musi być B| Z barwami jest ok, ogólnie powiedziałam, a raczej napisałam, co napisać miałam c:
    Tak się zastanawiam, czy ktoś bierze moje uwagi pod... uwagę (lol), hm.......
    1169 - mmmm, mrocznie? :3 Gdyby nie to ostatnie zdjęcie, w sensie te znad morza, to byłoby naprawdę mrocznie, tymczasem to foto tak jakby za bardzo mi tu nie pasuje. Lepsze w tym lustrze byłyby krwawe odciski dłoni z czarną kurtyną gdzieś z tyłu :D Yyy... układ taki sam, jak poprzednio, tylko kolumna po innej stronie, no, może nie taki sam, ale kolumny podobne. Zameczek w tle przepiękny, napis też całkiem fajnie wykonany ^^ Jest inicjał, a więc ok. Ogólnie, jak wspomniałam, to jedno zdjęcie mi nie pasuje, bo jest zbyt jasne - to jasnoszare niebo i morze kontrastuje z ciemnoszarym... wszystkim... xD Ale i tak szablon bardzo ładny c:
    1170 - rudowłosa babk? To ona nie ma zielonych włosów? ;c xD A w tych fiolkach są trucizny, tak? :3 Ok :3 Mmmm, kolumna z ziemi aż po niebo, uwielbiam takie :D Ogólnie kolumny mi się tu bardzo podoba. W sumie wszystko mi się tu podoba, jak na razie to chyba najlepszy szablon ^^ Ale nie zapominajmy, że czeka nas szablon ze smokiem... <3
    1171 - o staaaaary... to jest coś... :o Ten smok wyszedł tu po prostu fenomenalnie! \m/ Kolorystycznie jest jak najbardziej super, z napisem też sobie fantastycznie poradziłaś, kolumny też fajnie tu pasują, to jest po prostu idealny szablon dla gracza!
    Szpoko, zdasz! :D
    Łok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja również chciałabym tu z wami zostać ^^ Nie ma co mówić, że nie xD Oj, Meth... Wiesz, że ja odsuwam od siebie myśli o maturze, która swoją drogą już na mnie krzyczy i przypomina, że za dwa lata bliżej się poznamy xD I wiesz... Jeśli ma się za nauczycielkę z pp szanowną, niezwykle ambitną panią wicedyrektor, która uważa, że jej przedmiot jest najważniejszy, to niestety... Trzeba troszkę posiedzieć nad książkami ;__; Mój Aniołek tajemnicą? xD Zapewne gdybym kogoś kiedyś spotkała na jakimś konwencie, czy czymś podobny, byłabym tam razem z nią, więc... Raczej nie jest aż taką wielką tajemniczą tajemnicą xD Btw... Zauważyłam, że lubię tak wplatać w swoje notki trochę tajemniczych rzeczy xD
      Chyba Potterowe szablony będą widoczne u mnie jedynie jako zamówienia ^^ Jakoś nie jestem do nich przekonana... W sensie... Są tematy, z którymi na pewno lepiej mi idzie, ale... Nie będę też jakoś specjalnie od nich uciekać c: Bo w sumie fajnie tworzyło się obydwa te szablony ^^
      Ej, jakie foto z nad morza? XD To takie na dole? xD To w założeniu miały być chmury burzowe xD Ale może być i morze... Ej, dobry pomysł z tymi dłońmi D: Huh... Dlaczego sama na to nie wpadłam? ;__;
      Ciii, nikt nie może zauważyć xD W założeniu ona nadal jest ruda! Pamiętaj! xD Też lubię takie układy... Właściwie mam kilka ulubionych układów, ale taki też :3
      Bardzo podobał mi się ten art... Co prawda dyskretnie usunęłam z niego postać walczącą ze smokiem, ale... Na pewno nikt nie zauważy xD Właśnie nie chciałam brać gotowego logo, bo...No cóż, bo tak ^^ Chciałam sprawdzić, czy będę umiała coś w miarę wiernie odwzorować :3
      Ostatnie zdanie podniosło na duchu c: Zobaczymy, zobaczymy ^^ Być może do zobaczenia xD

      Usuń
  9. O nie, nie, nie. Dzisiaj wyjątkowo *błagam Silence* jestem pierwsza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *włazi bez pukania, nie zdejmuje butów, rozwala się na kanapie i z uśmiechem patrzy na twoją minę*
      No siema! Jakaż ja jestem nie wychowana... Wchodzę sobie tak i myślę, że mogę być pierwsza, ale tam dupa z moją kulturą! Dzionek, albo wieczorek, jest soł słit, więc przejdę może do szablonów? Bo ględzę, a japa mi się nie zamyka xD
      1168 - Napisałam Ci co o tym myślę na gg, ale tu też warto coś dodać. Kocham ten szablon, kolory świetne, nagłówek boski, css zajedwabisty, a wiersz też wporzo :D :* Jeszcze raz strasznie Ci za niego dziękuję, Smoku Szkieleci ^^
      1169 - Mrok, ja lubię mrok, wręcz kocham. Może prosty, ale jednak zachwyca. Fajny pomysł z tym napisem tak ukośnie, dodaje uroku mroczności *kurde, to jest zupełnie nierealne* Ha! KOTEK PIJE MLEKO <33 Ooo! Kolory też są fajne. Taki szary, czarny i biały, to super sprawa ^^ No wiesz... Urywa dupę po prostu :D
      1170 - Łochochoł! Zaszalałaś, po prostu grube melo xD Wyczuwam kolejny potterowski, czy aby się nie mylę? No i pewnie dlatego tyle tego zielonego, bo Slytherin! :3 Dla mnie i tak rządzi nagłówek! Eliksiry, te fiolki to fajna sprawa i cholernie pasuje do tego szablonu. UWIELBIAM ZIELONY! <333 Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z wężem xD No, ale i tak gratki, bo zarąbiaszczy ten szablonik :*
      1171 - O maj gasz *-* Dis is bjutiful <3 Aj low dragon ^^ W Skyrim też czasami pogrywam, więc... Aj low dis szablon! Nie za jasno, nie za ciemno, ale w sam raz. Nie wiem co powiedzieć... URZEKŁA MNIE TA ŚWIETNOŚĆ SZABLONU <333 Ejj! Znowu kotek pije mleko. Hahs, to mnie prześladuje. I ta taka melodia, która nie chce wypieprzyć z mej głowy. Ten szablon zawiśnie na mej ścianie xDD :*
      Moim faworytem jest... Szablon z Huncwotami i księżniczką Slytherinu :D *tak wiem... nie spodziewałaś się tego.* KOCHAM CIĘ ZA TO NO <3333
      Ja Ci mówię, zostajesz. *patrze przestraszonym spojrzeniem na Avię. Znaczy, proszę... Czy Szkielet może zostać, pliska!* Wszystkie jesteście genialne i bardzo wam lovciam, kisskam i foreverkam i ogólnie podziwiam, bo ja bym za cholerę nie ogarnęła css'a xD Mam nadzieję, że będziecie się rozwijać i cieszyć tworzeniem szablonów :*
      Buziole i trzymam za ciebie kciuki <3
      Zgredek

      Usuń
    2. Nie dostaniesz skarpetki.

      Usuń
    3. Czy ty mi grozisz, Saljens? ;o
      Bo Zgredek zaraz zawoła Stworka!

      Usuń
    4. Sobie wolaj, ja mam nagini :c

      Usuń
    5. Wow, ależ poważne groźby i w ogóle XD Moje drogie, ja niestety odwołam się jedynie do pierwszego komentarza, no bo w sumie tylko ten dotyczy mnie xD Także...
      Racja, napisałaś mi sporo o tym szablonie i serio... Będę sobie czytała to wszystko zawsze kiedy zrobi mi się smutno ^^ Tyle miłych rzeczy w jednym miejscu, odnośnie mojej smoczej osoby, to ja już dawno nie widziałam... Tym bardziej niezmiernie się z tego cieszę :3
      No i cieszę się, że reszta szablonów też Ci się podoba c: Bo co by to był za sens tworzenia, gdyby przynajmniej komuś się to nie spodobało? ^^"
      Co do kotka... xD Chyba już wcześniej wspominałam, że całkiem się do niego przywiązałam i tak szybko nie dam go sobie wymazać z podglądów c: Serio... Polubiłam tę piosenkę? Rap? Whatever xD
      Miło by było zostać ^^ Avia na pewno podejmie właściwą decyzję, a ja będę gotowa by ją zaakceptować... Bez znaczenia jaka ona będzie :3 Oto właśnie chodzi w stażu ^^ Żeby najpierw bardzo mocno starać się pokazać z jak najlepszej strony, a później grzecznie i cierpliwie czekać na decyzję i przygotować się na każdą ewentualność ^^ Ale i tak to bardzo miłe, że liczysz na to, że zostanę ^^ Ja też bardzo chciałabym "zobaczyć się" z tobą pod moim kolejnym postem :3

      Usuń
  10. Uwaga, jestem niezwykle wkurzona, gdyż jakieś jepane reklamy mi wyskakują i strona się przeładowuje. Także pisze po raz kolejny komentarz.
    Podziękujesz mi dopiero jak już się nauczysz tych kodów :c
    1168 - Hm. Taki blady i matowy te szablon. Jakbym patrzyła przez mgłę. Mało wyrazisty. Niby dużo hogwarckich akcentów, ale w ogóle nie czuję tej atmosfery. Za dużo napaćkane jest w nagłówku, te fasolki i butelka zupełnie nie pasują. Postacie główne (Lily i James, tak?) też mi nie pasują. Napis jest trochę nieczytelny i dziwnie rozmieszczozny, górna linijka jest za długa. Css jest trochę za ciężki do tego nagłówka, za szerokie kolumny i te obramowania :C
    1169 - O, faktycznie miałam sporo szablonów z takim układem. Miło mi niezmiernie :c♥ Tutaj jest już lepiej jeśli chodzi o grafikę, jedynie zostawiłabym jedną Crystal bez ramki izmieniła całkowiecie ułożenie i czcionkę cytatu, oraz bardziej go wyrożniła. Co do css to jest okej, tylko irytują mnie te kreskowane ramki.
    1170 - ugh. Zielony. Nie cierpię zielonego, lalalala :C Niestety najgorszy szablon z całej notki i nie wiem czy nie najgorszy z Twoich prac. Ta pani zupełnie tutaj nie pasuje. Jest za duża, za jasna, zbyt ucięta, zbyt wymazana, ma prawie przezroczyste ramiona. Tło jeszcze ujdzie, ale te fiolki też zupełnie nie pasują. Kolorystyka jest okropna, zieleń to zło. Rozumiem, że chodziło o Slytherin, ale mogło to być połączenie zieleni i srebra, albo jakiś inny odcień zieleni, cokolwiek. Css jest nawet dobry, tylko znowu trochę za grube wszystko. Strasznie ciężkie dajesz obramowania.
    1171 - zdecydowanie najlepszy szablon z całej notki. Świetny css, wreszcie jakiś delikatniejszy. Ten smok także cudowny, nie ma się do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Rozumiem i tym bardziej doceniam, bo w sumie jak bym już sobie odpuściła ^^ Oj tam, na dziękowanie nigdy nie jest za późno :3
      Chyba, jak to już ja, w wielu fragmentach podzielam twoją opinię odnośnie moich prac, ale nie we wszystkich... No cóż, tak już mam... ^^ Cieszę się, że udało mi się stworzyć pracę, przy której nie ma się do czego doczepić *-* Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak bardzo ważne są te słowa, zwłaszcza jeśli padają spod twojej klawiatury (czy coś xD).

      Usuń
  11. Jejku! <3 Strasznie ci dziękuję! Jest piękny! *O* Baaardzo, bardzo baaaaardzo ci dziękuję!
    Chcę tylko zapytać, czy mogę go dodać na inny adres bloga? Bo miałam usunąć tamto stare opowiadanie i zacząć nowe, a jednak natchnęło mnie do tamtego z powrotem i pomyślałam, że nowe opowiadanie stworzę na oddzielnym blogu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ... Nie ma za co c: Świetnie się bawiłam robiąc ten szablon, było fajnie :3 I oczywiście ^^ Ten szablon jest już twój c: Możesz mi tylko później podrzucić link do tego nowego bloga? I oczywiście nie zapomnij o odnośniku do Zaczarowanych ^.^

      Usuń
  12. *Pierwsza*
    1168 - Jest uroczo, fajnie się sprawdza Mapa Huncwotów w tle. Ciepła kolorystyka, tylko trochę zamglona. Gdyby był bardziej wyrazisty brązowy i pomarańczowo kremowy. Ogólnie niezły, ale te fasolki za bardzo przyciągają wzrok.
    1169 - Mmm... powiało tajemnicą... Tu bardzo fajne tło <33. Ale te ramki za bardzo się wyróżniają... Cytat jest fajny, ale gdyby był pod innym kątem było by lepiej.
    1170 - O. Całkiem fajny, ale jeśli ma być tło mniej wyraźne to ta pani to razi w oczy. Te fiolki z eliksirami całkiem fajne, ten papier nutowy i zegar ^^.
    1171 - Skyrim <3. Genialny, mój faworyt. Smok fajnie się wyróżnia, Układ też ciekawy, czcionka, Ten pomarańczowy przy pierwszych literach. Tak, ewidentnie najlepszy.
    Tym szablonem przejdziesz staż. Życzę pomysłów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie pierwsza xD
      Fajnie usłyszeć takie opinie odnośnie moich prac c: Ktoś mądrzejszy ode mnie, powołał się na słowa jeszcze mądrzejszych, odnośnie tego, że całkowitą krytykę należy odrzucić i ja się z tym zgadzam c: Bo w sumie, po twoim komentarzu poczułam taki zastrzyk energii... Takie: "Kuurde! Wiem co zrobiłam nie tak! Chcę dalej pracować i to poprawić! *^*", więc... Dzięki za danie mi takiego zapału do pracy i w ogóle c:

      Usuń
  13. Po pierwsze - musisz przejść staż, nie ma innej opcji o.o' Z takimi szablonami nie można nie zostać przyjętym ! D:
    Oczywiście trzymam kciuki i wieżę w to, że przejdziesz ! ♥

    Przejdźmy więc do szablonów : których jest tylko trzy, w czym zero w moim guście T^T

    1168 > Tu podobają mi się kolory ! Tak ciepło jest i przyjemnie się ogląda. Nagłówek w sumie by mi się bardzo podobał... gdyby nie to zdjęcie pary .w. Nie wiem czemu, ale jakoś mi tu nie pasuje. Cytat za to ładny i dobrze umieszczony. Ładna czcionka, kolor. CSS wygląda na dość prosty (i tym lepiej. Jak prosty nie jest, to przepraszam) i idealnie pasuje.
    1169 > Jak ja nie znoszę ciemnych szablonów ze zdjęciami... Choć znajdzie się kilka ładnych. Ten klasowałabym w "przeciętnych". Za dużo tu dashowatych borderów *zapomina jak to było po polsku* A ta kobieta po prostu brzydka jest, no ! D'8
    1170 > Znów nie w moim guście (...nie lubię szablonów ze zdjęciami, to tyle) ale fajny, taki zielony :D Mam wrażenie że kontury się świecą, to sztuczka z cieniami ? (tak magicznie przez tą świecącą iluzję).
    1171 > Nie wiem co to Skyrim, oprócz tego, ze to gra.. więc no. Ale smok fajny :') Podoba mi się napis, ale pomarańcz do inicjałów tu nie pasuje, skąd ty to wytrzasnęłaś ? D: Przynajmniej nie ten odcień, jeśli już pomarańcz... Chociaż nie, wcale.

    Pozdrawiam i oczywiście trzymam kciuki,
    ~Kryształowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to miłe, że już na wstępie dostałam od Ciebie tak pozytywne życzenie c: Ten komentarz też jest taki motywujący *-* Takie lubię c:
      W ogóle... Też wolę pracować na artach i to w sumie widać... v.v Niestety... Ale chciałabym kiedyś dojść do perfekcji... W sensie... Dostaję zamówienie całkiem nie w moim guście, a i tak potrafię zrobić z tego coś dobrego i jeszcze czerpać radość z tworzenia tego... To jest prawdziwy talent :D Jeszcze mi do tego daleko xD Ale będę się uczyć *^* Co do uwag, to rzeczywiście trafne... Dobrze, że są ludzie, którzy pokazują mi te niedociągnięcia, wiem wtedy nad czym pracować ^^ Mam nadzieję, że niedługo zobaczymy się przy kolejnej notce c:

      Usuń
  14. Matko *.*
    Twoje szablony są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Czwórka! Tu będzie komentarz, jak wrócę z "wakacji". Pozdro dla Saljens i Zgredkowej. ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedź cicho, wyrodna matko ;-;
      TRZYMAM KCIUKI ZA TWÓJ STAŻ :D
      A teraz szablony:
      - 1168 - szablon na bloga, którego czytam i który bardzo mi się podoba :) Znając treść, dziwię się, że na szablonie jakieś ludki się całują i zastanawiam się, kto to, bo przecież wątek kręci się wokół różnych osób XD Ale nie wnikam :D Wykonanie bardzo mi się podoba :) Ciepła kolorystyka. Połączone obrazki pięknie łączą się w jedną całość. Układ bardzo fajny :D
      -1169 - mroczny, interesujący, wciągający :D Świetnie Ci wyszedł :*
      -1170 - znowu Hogwart :D Zielony! Świetny. Nagłówek przyciągnął moją uwagę. Wszystko zielone, a tu nagle kobitka kolorowa, wyróżniająca się, ale nie rażąca w oczy :3
      -1171 - nie wiem, na podstawie czego jest ten szablon, ale jest wprost genialny :D
      Świetna robota :*

      Usuń
  16. Zamawiam szablon :)
    HASŁO: Źródlana kostucha
    ADRES BLOGA: http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ (czekamy na szablon, by go rozpocząć)
    KONCEPCJA: Otóż... Na pierwszym planie dwie bohaterki: Troian Bellisario i Kaya Scodelario :) Całość utrzymana w ciemnych kolorach. Zależy mi, aby ten główny pasek był w miarę szeroki (ale też nie za bardzo) i żeby ten pasek poboczny był tylko po lewej stronie. DZIĘKI :D
    ZDJĘCIA: Troian: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/273/0/2/troian_bellisario_png_10_by_nonamuskrat-d6oqlck.png
    Kaya: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdazx9BGwz1qgmv1oo1_500.png
    CYTAT: Po prostu tytuł bloga: City of the Fallen
    INNE UWAGI: -
    KONTAKT: mail: kocia3ekstyles@gmail.com oraz GG: 49864665
    Z góry dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkielet Smoka nie przyjmuje zamówień.
      Ludzie... Czytajcie notatki, bo to się często przydaje .

      Usuń
  17. + 100 pkt u mnie za skyrim :D

    OdpowiedzUsuń