g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.05.2014

[1172-1174] Some of them want to abuse you. Some of them want to be abused.


 
 Zakochałam się w tym potworku ♥ Borze jakie to słodkie ;-; 
Te oczka, ten nosek i uszka ♥



Witam was wszystkich w ten ultra mega gorący dzień (To nic, że data i godzina wskazują na 23:59 dnia wczorajszego! Nie zwracajcie na to uwagi. Medżik!). Ja osobiście się roztapiam, a mój pies udaje nieżywego. Napisałbym wam coś mega długiego i wyczerpującego, lecz: po pierwsze siedzę i zdycham, a po drugie nie mam czego słuchać, a to jest straszna sprawa. Przeszukuję cały YouTube i nic nie mogę znaleźć, a rozdziały do opowiadań same się niestety nie napiszą ;-; Kurczaczki. Może podrzucicie jakieś fajne piosenki do przesłuchania? Tylko uprzedzam, że większość mogę znać, bo Sajlens powiedziała, że znam wszystkie, które ona wysyła ;< Znacie może jakieś sposoby na ekstra szybki porost paznokci? Do 7. czerwca muszę wyhodować jakieś porządne, a średnio mi to idzie ;-; Huh, co mogę jeszcze napisać? O, może to, że nikt nie wie o mojej notce, bo nikomu nie powiedziałam? Taka niespodziewajka!  
Oglądacie może Game of Thrones? Właśnie ja ostatnio zaczęłam i już skończyłam. A kto z was obejrzał ostatni odcinek? Ja raz po raz przewijałam jedną, jedyną scenę, jak mi się w GoT do tej pory nie zdarzyło tak namiętnie wciskać replay! Chodzi mi oczywiście o pewną scenę z Baelishem i Sansą ;-; Borze. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham. Cały tydzień oglądałam to po parę razy i mi się nie znudziło. Wy też możecie obejrzeć ten fragment tutaj. Myślę, że wolicie nie wiedzieć jaka była moja reakcja, ale Sajelns wam pewnie powie. Borze jak ja ich kocham! ;-; Piosenka z tytułu tak masakrycznie kojarzy mi się z Sansą i Baelishem, że zrobię z tym filmik i się wam pochwalę ♥
Ach, Rajne, jeśli jeszcze kiedyś będziesz tak znikać to zaangażuje całe Zaczarowane jako ekipę ratunkową!
Dzisiaj same zamówienia, bo niedługo urodziny ZS i trzeba się wziąć w garść i robić!


http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1172-by-FAITH-456089152

Nieźle się z tym zamówieniem namęczyłam, ale myślę, że efekt fajowski! Szczególnie podobają mi się strony, bo te kolorowe paseczki się przesuwają *-* Tak samo przy podpisie, ale u Sajlens nie działało ;-; Zamawiająca zadowolona, ja również, a wy? 


http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1173-by-FAITH-456090022?ga_submit_new=10%253A1400945567&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

Tutaj też nie wiedziałam, co dać. Miałam aż 3 wersje, ale w końcu zdecydowałam się na tą. Mam nadzieję, że zrobiłam dobrze. Ale musicie przyznać, że krawędzie to mi się udały! :)

About Reign, Sylwia 

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1173-by-FAITH-456090551?ga_submit_new=10%253A1400945534

Z tym szablonem miałam największy problem. Nie wiedziałam jak to ugryźć, ale w końcu jakoś poszło. Trochę inny niż chciałaś, ale mam nadzieję, że się nada i będziesz zadowolona :)

~*~*~*~

To już tyle na dzisiaj. Następna notka już 2. czerwca z wielką, nieziemską niespodziewajką!

~*~*~*~

Zamówień nie przyjmuję, a szybka notka dla Sajlens i Rajniuśka ♥

Hasta la vista!

P.S. To jest 200 notka na Zaczarowanych!

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Brawka. Tylko pozazdrościć ;D

      Usuń
    2. Od kiedy znam cię najlepiej na świecie i w ogóle już żaden szablon nie jest dla mnie zaskoczeniem :c. Z Caroline najlepszy :c

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ależ mi się udało xd
      Ja też siedze i zdycham z gorąca, a mój pies to już w ogóle. :c
      Na szybki porost paznokci polecam skrzyp, albo w formie herbatki ze skrzypek, albo w tabletkach. Sama testowałam, gdy miałam problem z włosami i nie dość, że mi się one zregenerowały to jeszcze jakie paznokcie śliczne i zdrowe urosły.
      Gra o Tron! ♥ Regularnie wszystkie odcinki, więc ostatni również obejrzałam. Ja też uważam, że ta scena była wspaniała! ♥
      A co do szablonów:
      1172 - no wygląda to świetnie. zazdroszczę osobie, która zamówiła ten szablonik i będzie miała go na swoim blogasku.
      1173 - genialna kolorystyka.. i cytat mi się bardzo podoba. wszystko pięknie ;)
      1174 - mimo, że największy problem, to szablon wyszedł obłędnie. i kolorystyka i tematyka jest idealna. no i oczywiście mój ulubiony dwukolumnowy układ!
      Skoro Sajlens mówi, że wszystkie piosenki znasz, to nie będę podrzucać żadnych, bo pewnie nie będą ci obce ;c

      Potworek jest przecudny! ♥♥♥ aż mu dałam 3 serducha! ;)

      Usuń
    2. Sajlens nie ma to nie zajmuje podium xd
      Moje biedaczysko dopiero poszło się wybiegać, bo chłodno, a jak była z nią po południu to się zbuntowała i poległa na trawie w cieniu. Nie dała się ruszyć i musiałam tachać 7 kilo żywej wagi na rękach! Leniuch jeden ;c Na paznokcie skrzyp polecasz... No zobaczę, co da się zrobić! Na GoT to po prostu piszczałam ze szczęścia! Oni muszą się razem spiknąć, ale coś po trailerze następnego odcinka nie widać poprawy. Chyba, że dali jakoś sceny pomieszane. W następnej mojej notce na pewno pojawi się jakiś szablon z nimi. Po prostu musi! Och, tyle miłych słów, tyle zachwytu! Moje serducho rośnie ♥ Strasznie się cieszę, że tak bardzo przypadły ci do gustu i mam nadzieję, że mi tu nie zmyślasz :)
      Pokazuj co tam słuchasz! A nóż nie znam? ;D
      Taki nietoperek kochany ♥ Nadal się nad nim rozczulam!
      Dziękuję i pozdrawiam ciebie jak i psiaka,
      F.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze wyróżnienie ;D

      Usuń
    2. Ugh, dopiero teraz, ale omówię szablony *u*
      1172 - Ben i Keira *-* Cudowny szablon, układ, tło, kolory, cud, miód i malina. Nic dodać, nic ująć!
      1173 - Moja kochana Candice <3 Kolejny świetny szablon w tej notce! Piękna kolorystyka. Kocham.
      1174 - Nie mam pojęcia, skąd to zdjęcie, ale świetne. Niebieski... uwielbiam niebieski! :)
      Podsumowując: Wszystkie szablony wyszły Ci świetnie! :*

      PS. Nie mogę doczekać się 2 czerwca i niespodziewajki *o*
      PS2. Ta *-* Wyróżnienie *-*

      Usuń
  4. A ja nie zaklepuję, tak mi przykro. :<
    Grę o Tron oglądam (i czytam. <3), a ten fragment po prostu kocham! :D Ale i tak najlepsze było gdy (SPOJLER!) Petyr zrzucił Lyse. (KONIEC SPOJLERU!). <33 Wgl, nienawidzę Robin'a. ._.

    Z szablonów chyba najbardziej podoba mi się drugi. A wgl, czy ten ostatni na da nie powinien być 1174? xD

    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą! Ten fragment też był cudny. A jak było takie ujęcie z dołu, kiedy Petyr patrzył w Księżycowe Drzwi z taką obojętnością! Awwwww ♥ Robin niech zginie. Niby on i Sansa? Pfff! Sansa i Baelish ♥
      Ja w drugim uwielbiam krawędzie. Świetnie mi się udały. Tak, powinien. Już zmieniłam. Dziękuję za zwrócenie uwagi jak i za komentarz.
      Pozdrowionka,
      F.

      Usuń
  5. Świetne prace :> Najbardziej podoba mi się 1 i 2 szablon ! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Tu będzie first ever obszerny koment.

    To nie potworek. Toż to Mavis z Hotelu Transylwania. Polecam obejrzeć, bo świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ON JEST W FILMIE?! Muszę obejrzeć! A na komentarz czekam :)

      Usuń
    2. Okai, już piszę. Przepraszam, że tyle czekałaś, ale siła wyższa.

      1172. - nagłówek mi się podoba, tło tekstu (jest na to jakaś nazwa?) też. Tło strony na podglądzie wygląda dziwnie, ale na żywo jest nieruchome i wszystko jest bardzo dobre. Wydaje mi się, że charakter bloga został bardzo dobrze oddany.

      1173 - ten dobrze wygląda na podglądzie. Kolorki współgrają z nagłówkiem i mają ładne odcienie, szczególnie tło tekstu.

      1174 - bardzo klasyczny, ale schludny. Też ma ładne kolorki . I wydaje mi się, że ma właściwości odchudzające bloga XD. Taki układ i pojedyncza kolumna wyglądają tak... wąsko. Szkoda, że już zniknął z bloga.

      Ja sobie czytam "Grę...". Pierwszy tom mi się udało przeczytać bez problemów. W drugim przeczytałam połowę prologu i wszystkie POV Sansy. Nie idzie mi, nie wiem dlaczego. Chociaż w sumie ostatnio ogólnie mało czytam.

      Usuń
  7. Z szablonem wszystko gra. Dziękuję Ci ślicznie za włożony trud w pracę :*:* Pozostałe szablony też bardzo ładny, szczególnie 1173 ;) Ale mój i tak najlepszy^^ Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, ja dobrze, że działa. Do ostatniej chwili nie byłam pewna, czy wszystko będzie się zgrywać. Jest mi niezmiernie miło, że podoba ci się zamówienie (nie tylko) i nie kłamczysz tylko szczerze mówisz :)
      Polecam się na przyszłość,
      F.

      Usuń
    2. Nie kłamcze, prawdę mówię ;) Jest pięknie i przerosło to moje wyobrażenie^^ I z pewnością w przyszłości do Ciebie się zwrócę, jeśli mi się uda ;)
      Pozdrawiam i życzę wenki na grafikę, jak i na pisanie ;)

      Usuń

  8. Długo się zastanawiałam, który najlepszy, bo wszystkie śliczne. Ale w sumie to 1174 najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ta notka nawet mi się udała. Miło mi, że moje prace przypadły ci do gustu! :)

      Usuń
  9. Szablon piękny,dziękuję bardzo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  10. *Tu będzie komentarz*
    Chyba tylko ja wbijam na Zaczarowane
    z telefonu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czekam, czekam :)
      Nie, nie tylko ty XD Ale Zaczarowane na telefonie nie są fajne ;<

      Usuń
    2. *Pisze*
      No, Zaczarowane na telefonie są beznadziejne.
      Przepraszam, że tak późno.
      1172 - No całkiem fajny. Ta powtórka mostów jest super. Czerwony i szary się ładnie komponują :3
      1173 - Nono, fajny, fajny. Zabijasz za nadmiar słowa "fajny"? Ten bordowy mi się podoba. Rozmieszczenie zdjęcia też. Układ również. Umieszczenie cytatów po bokach, przy kolumnach jest ciekawe. Kształt kolumn jest ładny.
      1174 - Tło za i obok postaci przyciągnęło moją uwagę. Lubię niebieski, ale nie lubię go w szablonach ;_________;. Nie wiem czemu. Tu jest nawet fajnie wykorzystany, więc przeżyję xd.
      Faworyt? 1172. Dlaczego? Bo tak. Najbardziej przypadła mi do gustu kolorystyka. A ja na kolor zwracam szczególnie uwagę. Nie pytajcie dlaczego '.'
      Pomysłów życzę.
      Ściskam!!! Rainbow.

      Usuń
  11. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: innahistoriadwojgaludzi.blogspot.com
    3.Koncepcja: 2 kolumny. 1 na posty, druga na pierdoły typu oserwujący, uwagi, liczba wejść.
    4.Ewentualne zdjęcia: nie mam, ale proszę o Voldemorta, Toma R. i jakąś szlamę
    5.Ewentualny cytat: A gdyby tak... zapomnieć o bólu, nienawiści i oddać się brutalnej przyjemności?
    6.Inne uwagi: Blog ma charakter +18 i brutalny, więc zdjęcia i kolor mogą być pod ten temat dobrane ^^
    7.Kontakt: mail: martaw1998@wp.pl gg: 50403207

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką nie przyjmuje zamówień, ale jeśli chcesz abym to ja przygotowała twój szablon to zgłoś się 2. czerwca i zobaczymy :)

      Usuń
  12. Przepraszam za zwłokę, miałam skomentować, ale jakoś tak ostatnio, mimo że już po maturkach, pojawiło się 748542 zajęć i choć o notce wiedziałam, to... zapomniałam... ;__;
    No nic, naprawiam swój błąd.
    Tak, potworcio słodki, szkoda tylko, że nie ocieka krwią :c
    Weź mi nawet o upałąch nic nie mów, to jakaś tragedia...
    JA.
    CHCĘ.
    ZIMĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Napisałabyś długą notkę? :D A ta to niby jaka jest? xD Uwierz mi, że znacznie dłuższa niż większość tutaj dodawanych tak ogólnie ;)
    Nie masz czego słuchać? Zainstaluj sobie Spotify - nie ma szans, byś nie miała czego słuchać! Jestem od niego uzależniona :3 Rozdziały do opowiadań... nawet nic nie mów - ostatnio dodałam rozdziały na swoich może z pół roku temu o.o Ale pisać i tak piszę - do Bamagi (http://bamaga.org - taka tam chamska reklama). Także z wprawy nie wypadam, a przynajmniej taką mam nadzieję.
    Oj uwierz mi, ja mogę wiele polecić, tylko powiedz mi, w jakich gatunkach.
    I ZNOWU SAJLENS!!!
    Na paznokcie to tabletki...
    Ja nie oglądam z tego względu, iż nie przeczytałam wszystkiego. A wcześniej nie zamierzam się za to brać.
    Ajć, nie mogę się już tych urodzinków doczekać :3
    1172 - dość ciekawy ten szablon, nie powiem! Bo tło... no właśnie, od tła zacznę. Niby nic nadzwyczajnego się na nim nie dzieje, a jednak nie wydaje się być tam pusto, przeciwnie. A to dziwne, bo ja na pustkę jestem uczulona. Niby nagłówek też nie jest nie wiedzieć jak urozmaicony, acz znowu wszystko jest ok - bardzo mi się podoba! A kody to majstersztyk, kolumienki bardzo ładniutkie, i fajnie, że im niżej, tym przezroczystość jest coraz bardziej nasycona. No, ładnie, ładnie :3
    1173 - mm, znowu zabawa kodami - no i fajnie ^^ No fakt, krawędzie ładnie wyszły c: Ogólnie nie ma pustki, wszystko ma swoje miejsce, napis też jest ok. I kolorystyka tak samo. I te kolumny są świetne! No nie ma się do czego przyczepić c:
    1174 - kim są ci... ci z nagłówka? Tutaj z kolei jest dość zwyczajnie, a raczej prosto - tekst, obok nagłówek i kolumna. I w zasadzie tyle, acz żałuję, że to tło, które jest za nagłówkiem, nie rozciąga się niżej. Ale i tak jest gut c:
    Znowu niespodzianka? :3 Lubię, kocham niespodzianki :3
    Łok, czekam na następną notkę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt mi komentarza nie zarezerwował i będzie na dole :( Dopiero teraz, ale i tak z wielkim serduchem <3
    Lanie za tak mało szablonów ;-;
    Więc je skomentuję szybko.
    1172 - interesujący. Jest nagłówek i w tle jeszcze NY. Bardzo fajnie to wygląda :3 Grafika świetna, kolory fajno dobrałaś i układ też super :3
    1173 - CAROLINE <3 Fajny szablon, bardzo mi się podoba :* Układ i grafika są świetne <3
    1174 - czymkolwiek jest ten serial, nie oglądam go i nie kumam, o co kaman, ale wykonanie bardzo mi się podoba.
    Oto podium: 2,1,3
    Wszystkie są na podium, lol.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you need free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń