g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.05.2014

[1175-1178] Lay me down in darkness, tell me what you see

*Słuchamy, słuchamy ^^*

Cześć wszystkim! To moja pierwsza notka od ukończenia stażu, trochu dawno to było, ale no cóż, trochę do zrobienia miałam na innych blogach ;> 
Ostatnio brak czasu strasznie mi dokucza. Jeśli go mam, to nie mam pojęcia jak go zagospodarować... W dodatku dochodzi jeszcze poprawianie ocen itp... Masakra jakaś i to wszystko pod koniec roku szkolnego xD Jeszcze w czerwcu wycieczka ^^
Szczerze powiedziawszy nie byłam pewna czy przyjmą mnie na stałe, a tu proszę, taka niespodzianka. 
Gratuluję również dziewczynom przejścia stażu, tak dużo nas teraz w ekipie <3 
Ja coś mało rozgadana jestem wybaczcie ;c Może przejdę do szablonów co? ;>
Na dzisiaj jest trochę grafiki, prostoty, anime i minimalizmu xD

Mam ostatnio fazę na szablony minimalistyczne, dlatego wyszedł taki stwór. Może komuś się podoba. Dla mnie jest prosty, bez zbędnej grafiki. Menu przesuwa się wraz z blogiem ;>

Kolejny prościutki szablon. Podoba mi się, idealny dla ludzi, którzy chcą po prostu, prosty, zwykły szablon ;>

Taki z wilkami, prosty, bez tekstur czy napisu. Przyznam się, że od bardzo dawna użyłam topazu(choć bardzo nie lubię tego efektu), to tutaj jakoś mi pasował. Nagłówek jest nieruchomy.

Prosty szablon SasuSaku, jako wielbicielka tego paringu, nie mogło go tutaj zabraknąć xD Mnie się on tam podoba, nic dodać nic ująć.

I taki bonusik w postaci nagłówka:
Również tutaj machnęłam topazem, ale jakoś tak... Pasuje mi tutaj ten efekt ;>

No słońca
Przyjmę 1 zamówienie!
Na więcej niestety czasu nie starcza ;<
Przyjęte zamówienie: selena my love


40 komentarzy:

  1. HASŁO: Źródlana kostucha
    ADRES BLOGA: http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ (czekamy na szablon, by go rozpocząć)
    KONCEPCJA: Otóż... Na pierwszym planie dwie bohaterki: Troian Bellisario i Kaya Scodelario :) Całość utrzymana w ciemnych kolorach. Zależy mi, aby ten główny pasek był w miarę szeroki (ale też nie za bardzo) i żeby ten pasek poboczny był tylko po lewej stronie. DZIĘKI :D
    ZDJĘCIA: Troian: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/273/0/2/troian_bellisario_png_10_by_nonamuskrat-d6oqlck.png
    Kaya: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdazx9BGwz1qgmv1oo1_500.png
    CYTAT: Po prostu tytuł bloga: City of the Fallen
    INNE UWAGI: -
    KONTAKT: mail: goferkowaa@gmail.com oraz GG: 3439004
    Z góry dziękuję! <3
    Co do szablonów, to bardzo mi się podobają.
    Drugi jak i trzeci są zdecydowanie w moim stylu.
    1176 to ciemny szablon, a ja jestem fanką ciemnych kolorów, także bardzo spodobało mi się ciemne drewno, które tam jest. Myślę, że to idealny szablon dla osób, które prowadzą bloga jako pamiętniki czy poradnik.
    1177 urzekł mnie tymi wilkami. Są piękne! Tak samo jak kolorystyka, zdecydowanie idealne. Nie wiem, co jeszcze napisać, bowiem nie znam się zbytnio na szablonach. Jednak moim faworytem jest 1177 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie niezgodne z regulaminem :)

      Usuń
  2. Hej Szaszamuś! xD

    1175- Ale kolorowo. x.x Aż nie wiem gdzie patrzeć. x.x Ale efekt świetny! ;d
    1176- Właśnie go dzisiaj zobaczyłam na podstronie z linkami i miałam lekkie wtf, bo nie kojarzyłam skąd jest. xD Ale taki ciemny, hm.
    1177- Miki nie wierzy w to co widzi! ; o Nie ma tekstur! Co się z tobą dzieje? xD I wgl, taki trochę nie Sasamowaty. c:
    1178- Najlepszy! <3 Bo SasuSaku oczywiście. ;>

    Ty chyba serio jesteś niewyżyta graficznie, no. ;-; Jeszcze ta Namida... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze nagłówek!

      Żółty. A Miki lubi żółty. xD Zauważyłam, że często używasz tą modelkę, nie? :>

      Usuń
    2. No jestem niewyżyta xD I cóż zrobić, taki fetysz xD
      No mało tekstur i czo teras ? ;c
      SS wygrywa, a co! <3

      Usuń
  3. Pierwsza, bo nikt nie zgłosił chęci przebywania na tym miejscu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ._____________. To ja będę 0. B|

      Usuń
  4. 1175 - Nie moje kolorki, ale pomysł świetny.
    1176 - Ciemny, moje klimaty :D
    1177 - WOW *_* Najlepszy!
    1178 - Słodziutki, ale nie moje gusta. Jednak ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy jeszcze mogę,ale napiszę.Jeżeli zamówienie u góry zostało przyjęte,przepraszam,że zajmuję głowę ;_;
    1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://zycie-ktore-miales-nie-poznac.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Proszę aby dominowała kolorystyka mroczna i ponura.Jeżeli chodzi o postacie to proszę wybrać jakieś takie smutne z króla lwa,ale jeśli będą kłopoty ze znalezieniem,podam je na mailu.
    4.Ewentualne zdjęcia:Wolałabym je podać na mailu,który napiszę potem.
    5.Ewentualny cytat:Nie trzeba,ale jeśli się uda to:W każdym z nas znajduje się cząstka zła..
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: I najważniejsze pole(tak mi się wydaje xD).Można się ze mną kontaktować tutaj:kartynachodzik@op.pl,ale jeśli będzie wygodniej,podam skypa.
    Będę wdzięczna,jeżeli ktokolwiek to wykona.Jeżeli tak jak wspomniałam,górne zamówienie zostało przyjęte,można zignorować,albo usunąć ten post.
    Co do szablonów supcio :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym jest za dużo pasków. Taka sugestia z mojej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To być może przez tło, ale dziękuję za radę :)

      Usuń
  7. 1. Hasło: Żródlana kostucha
    2. Adres bloga: hogwartowo.blogspot.com
    3. Konspekcja: kolory radosne, żywe.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.gniewkowo.com.pl/uploads/pub/news/news_1800/zajawki/ecb0f4d823ac5764a71a0f9c21cb3d18676edb84.jpg
    Jeśli Ci to nie pasuje, to jakieś z przyjaciółmi po prostu. :)
    5. Ewentualny cytat:
    "Naprawdę niczego nie daje pogrążanie się w marzeniach i zapominanie o życiu. "
    6. Inne uwagi -
    7. Kontakt:
    hogwartnaszymioczami@gmail.com
    Z góry wieeelkie dzięki. :) Buziaki przesyłam. :*
    Evenstar

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://klaus-mikaelson.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Jeśli oto chodzi mam tylko zastrzeżenia kolorystyczne. Zależy mi by kolorystyka była granatowa (zależy mi by granat był naprawdę ciemny) z kilkoma mocnymi elementami żółci.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Główne:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/25100000/Klaus-Wallpaper-klaus-25120273-1024-768.jpg

    http://favim.com/image/635270/original/

    Poboczne (czyli, żeby były mniejsze imniej widoczne):

    http://celebritiesphoto00.blogspot.com/2013_08_01_archive.html

    http://www.melty.es/the-vampire-diaries-temporada-4-episodio-18-resumen-oficial-galerie-348529-1060627.html

    Oczywiscie jeslinie będą ci pasowałyto możesz je zmienić na inne, byle znajdowałysię na nich te postacie.
    5. Ewentualny cytat:
    'Nigdy nie wiesz, czy jest ktoś silniejszy'
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    ella.nightmare@gmail.com

    Sprawa wygląda tak, że mam szablon na blogu, ale to nie mój szablon.Na jakiś czas użyczyła migo koleżanka-blogerka. Bardzo mizależyna tym szablonie.
    Dziękuję z góry i pozdrawiam,
    Ella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog o podanym adresie nie istnieje :)

      Usuń
  9. Witam!
    Chciałabym serdecznie poprosić Sasame Ka o wykonanie dla mnie szablonu.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.Sinusoida-Emocji.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym prosić o szablon z kolumną po prawej stronie i kartami u góry (jeżeli się nie uda, to też po prawo). Najlepiej, by kolumna była niżej (nie tak, jak na moim obecnym szablonie). Interesuje mnie niebiesko-czarna(szara) kolorystyka – wbrew pozorom nie potrzebuję mrocznego szablonu. W kwestii wszelkich dodatków i ozdób do nagłówka się niestety nie wypowiem, bo niewiele o nich wiem. Jestem pewna, że z łatwością dobierzesz coś pasującego.
    4.Ewentualne zdjęcia: Szczególnie mocno zależy mi na tym: http://m.ocdn.eu/_m/2a42473c032d70083630c5c521a36d51,62,37.jpg lub na tym: http://alternatywnie.files.wordpress.com/2010/01/angel-vs-devil-copy.jpg (jeśli masz na nieco koncepcję, bo ja nie bardzo). Jeżeli znajdziesz inną grafikę o podobnej tematyce, jestem oczywiście na to otwarta.
    5.Ewentualny cytat: Chciałabym jedynie, byś naniosła na nagłówek napis „Sinusoida Emocji”.
    6.Inne uwagi: Jeśli dałoby radę dorobić malutki buttonik z wycinkiem szablonu to byłabym szalenie wdzięczna. Jeśli nie, zapomnij o tym punkcie.
    7.Kontakt: dafne.olimp@gmail.com oraz GG: 24658742

    Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!


    PS Szablon z wilkami jest moim absolutnym faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw szablony. Dwa pierwsze urzekły mnie w swej prostocie, jednakże wydaje mi się, że w tym pierwszym jest.. za dużo pasków?
    Dwa ostatnie zaś wprost mnie urzekły. Uwielbiam SS i uwielbiam wilki. Są moimi faworytami w tej notce. :)


    Zamówienie:
    1. Hasło: Źródlana kostucha.
    2. Adres bloga: http://deathbeds-ss.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Bardzo spodobał mi się szablon Miku-chan (http://www.shannaro-ss.blogspot.com/) dlatego poprosiłabym, aby wyglądał nieco podobnie :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://31.media.tumblr.com/3e9e0a2df7c3c57b098d3a4596b110d7/tumblr_myvydfqKAu1r0mbqgo1_500.jpg
    b) http://images5.fanpop.com/image/photos/31200000/sakura-haruno-sakura-31231514-584-1156.png
    c) http://images5.fanpop.com/image/photos/32000000/Sasuke-dark-uchiha-sasuke-32058211-470-544.jpg
    5. Ewentualny cytat: Biting words like a wolf howling.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    lacrimosax92@gmail.com // GG: 45094097

    Z góry dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmptf, zapomniałam.Kolory mogą być cieple, ewentualnie zdam się na Ciebie : )

      Usuń
    2. Zamówienie niezgodne z regulaminem :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Huhm, chodzi o brak pierwszego postu? ;__;

      Usuń
  11. Chyba zajmę sobie miejsce numer 2 bo nikt jeszcze nie zaklepał! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1175 - minimalistycznie bardzo. kolorystyka nie w moim guście, znaczy ten róż nie w moim guście. :c
      1176 - widziałam już kilka szablonów z motywem tych desek, czy co to tam jest... znów sporo minimalizmu no i kolorystyka w sam raz dla mnie...już się zastanawiam nad wzięciem szablonu do siebie na blogaska ;)
      1177 - o jaka fajna liczba! dwie jedynki i dwie siódemki xd
      Mój faworyt z całej notki... uwielbiam takie motywy, no uwielbiam! i jeszcze ta kolorystyka! wszystko świetnie, pięknie... tylko jak przyjrzymy się uważniej to ten wilk wyżej, wygląda jakby stał na drzewie, bo droga pod jego łapami jest jakoś tak mało widoczna..ale to chyba tylko ja mam takie wrażenie :c
      1178 - nie moja tematyka, więc wspomnę jedynie że znów udał ci się bardzo minimalistyczny... jasny róż bardzo ładnie wygląda ;)
      no i nagłówek - akurat ta praca pasuje mi do ostatniej tematycznej notki "anioły i demony" jakoś tak mi się skojarzyło ♥ podoba mi się bardzo, kolorystyka i te wszystko motywy rozmieszczone wokół dziewczyny ;) Napis ♥ jeden z najlepszych elementów tego nagłówka! ♥

      Więcej takich wspaniałych prac! ♥

      Usuń
    2. no w sumie w 1177 to tak wygląda jakby stał na drzewie xD ale cóż zrobić niech sobie stoi xD
      ten motyw desek jest dość popularny, ale jakoś tak mi pasował xD
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  12. 1. Źródlana kostucha
    2. www.wyspax.blogspot.com
    3. Chciałabym, żeby szablon miał motyw bezludnej wyspy, palm, topikalnego klimatu. Kolorystyka: może być np. zielony, obojętnie. Ważne, żeby to było kolory natury. Chciałabym mieć wciśnięty gdzieś tytuł bloga "Wyspa X".
    4. -
    5. -
    6. -
    7. maniowszczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Źródlana kostucha
    Adres: http://wrong-answers.blogspot.com/
    Koncepcja: Szablon o układzie zamkniętym. Blog będzie o tematyce potterowskiej, dlatego ciemna kolorystyka, ciemne fiolety, granaty.
    Ewentualne zdjęcia:
    1. http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140129032214/lucerne/images/b/b6/Neville_Longbottom.jpg
    2. http://www.after-the-rain.net/drawings/vectorhermione.jpg
    Ewentualny cytat: "Wrong Answers"
    Kontakt: agateczka.kaa@gmail,com

    Bardzo podobają mi się Twoje prace, w szczególności te minimalistyczne. Prostota, bez zbędnego przeładowywania. Takie są zdecydowanie lepsze, spokojniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie niezgodne z regulaminem :)

      Usuń
  14. 1177 - mój faworyt :3 Wilczki, wilczki, wilczki! ;D
    Bardzo podoba mi się również bonusowy nagłówek ;) I ten cytat ;)
    A, orientuje się ktoś może, czy w najbliższym czasie pojawi się notka Weasleyowej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam pojęcia ;< Może ktoś inny odpowie na to pytanie c:
      Miło, że szablon z wilkami się podoba :D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://narkotykfanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby szablon był w odcieniach czerni/szarości. Ogólnie coś mrocznego i prostego. :)
    4.Ewentualne zdjęcia: Harry Styles http://24.media.tumblr.com/e636b1a214f007cf2e787935ed00bebe/tumblr_mhiq99eoE11r5xpw1o1_500.gif
    5.Ewentualny cytat: "Zaurocze­nie i miłość, strach i rozsądek..tak łat­wo pomylić..
    Gdy on działa na nią jak nar­ko­tyk, ona zacznie sma­kować jak trucizna.."
    6.Inne uwagi: Nie mam :)
    7.Kontakt: email - layla7089@gmail.com

    Mam nadzieje, ze przyjmiesz moje zamówienie :) xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słuchamy - nie słucham takiej muzyki :3
    Także brawo, że jednak zostajesz :D
    Poprawianie ocen - jak dobrze, że mnie już to nie dotyczy :3 To zawsze dzieje się w czerwcu, na ostatnią chwilę XD To taka żelazna, acz nieoficjalna niby zasada końca semestru i roku szkolnego :D
    A wycieczka to jaka? ;>
    "Szczerze powiedziawszy nie byłam pewna czy przyjmą mnie na stałe, a tu proszę, taka niespodzianka." - nie kumam, po co powtórzyłaś to zdanie :D
    Grafika jak grafika, jest wszędzie. Ale z reszty jestem cholernie niezadowolona, bo ja lubię kodziaste szablony, a więc nie proste, minimalistycznych w ogóle nie lubię, a na anime się nie znam :ccccc No ale ok, podejmijmy się oceny ;p
    1175 - faza na szablony minimalistyczne? Oj :( To ja chyba nie będę czekała z wytęsknieniem na twoje notki :( Nie no, żartuję :D Acz... no nie przepadam za nimi no :c OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ nie, poddaje się. To zupełnie nie trafia w moje gusta - za dużo różu, paski, minimalizm, znowu za dużo różu... Jak dla mnie wszystko się ze sobą zlewa i tak na pierwszy rzut oka ciężko dostrzec kolumny. Temu szablonowi stanowczo mówię nie.
    1176 - ten z kolei jest naprawdę fajniutki c: Cóż, nie ukrywam, że i kolorystyka jest dla mnie ważna, a tutaj czerń zdecydowanie plusuje ^^ I rzeczywiście, to jest szablon dla ludzi, którzy skupiają się tylko na treści, acz jednak chcieliby mieć coś schludnego i prostego u siebie, byto wszystko jako tako się prezentowało. Tak, jest naprawdę ładny - kolumny przezroczyste, te deseczki są fajne... No i ogólnie gut :D
    1177 - o, ten jest niby prosty, ale jednak bardzo ładny i powiem ci, że aż tak banalnie prosto to on wcale nie wygląda (na szczęście!). W sumie jak przeczytałam, że nie dodałaś napisu, to niezbyt mi się to spodobało, ale rzeczywiście, nie jest on tutaj zbytnio potrzebny. Wilczki absolutnie urocze, poza tym bardzo ładnie wyszły podstrony. Acz może powinny być z ton ciemniejsze, ale i tak jest ok. Generalnie bardzo fajny szablon c:
    1178 - ech ech, znowu tak bardzo minimalistyczny ;/ Ale za to twój podpis fajny. I czcionka też. I znowu różowy :cccc Acz ogólnie, mimo minimalizmu i kolorów, szablon naprawdę ci się udał :)
    A spadaj mi z takimi bonusikami, nienawidzę oceniać samych nagłówków, bo nie wiem, jak to będzie grało z całym szablonem... nagłówek to tylko obrazek. TYLKO. ;)
    Łok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale daleko będzie komentarz ;-;
    1175 - różowy, pstrokaty *_* Nie ma za dużo co mówić. Każdemu się taki szablon przyda :D
    1176 - taki też :D Póki nie złoży ktoś zamówienia, to z pewnością weźmie coś takiego :D Fajny i pierwszy i drugi :)
    1177 - wilczki *_* świetnie wygląda szablon - nic dodać, nic ująć :D
    1178 - ostatnio wzrosła liczba szabloniarzy, którzy wykonują szablony z mangą czy tam anime :) Fajnie. Na pewno fani wykorzystają ;) ten szablon skromny, acz przytomny, jak to kiedyś brzmiał nagłówek notki na ZS :D
    Nagłówek świetny :D Co to za aktorka? :D
    DOBRA ROBOTA :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też przychodzę z minirecenzją^^.

    1175 - jest ok, ale nie rzuca na kolana. Łatwo się w nim zgubić. Za dużo paseczków, za dużo kolorków. Podgląd był jednak warty zobaczenia chociażby dla komentarza o pociągach.

    1176 - bardzo fajny. Prosty, schludny. Ładny kolor przewodni - nie za ciemny, nie za jasny. Mam lekkie wrażenie, że trzeba z nim uważać na gadżety (jak z każdym chyba), bo łatwo go można zapaćkać i straci cały urok.

    1177 - ojej. Ten mi się częściowo podoba, częściowo nie. Ale powoli. Pierwsze co - jak dla mnie nieco za jasny kolor tekstu. Przy dłuższym czytaniu - ból patrzałek gwarantowany.
    Trzeba z nim uważać, bo literki w gadżetach zlewają się z laskiem. Na przykład na podglądzie - archiwum bloga.
    Brązowy wilk też mi nie pasuje. Raz, że wygląda jakby stał na jednym z drzew, dwa, jago głowa dziwnie na tym szablonie wygląda, trzy - nie pasuje do drugiego stylem. On jet taki płynny, rozlazły (ha ha moje wysławianie się!) a tamten ostry. Biały wilczek przesunięty nieco w lewo spokojnie by wystarczył jak dla mnie. (EDIT - sprawdziłam zdjęcie, nie dało się przesunąć. Jesteś usprawiedliwiona XD) Ale ogólnie całokształt nie jest zły. Może nawet go kiedyś zaadoptuję.

    1178 - ta ramka (na cytat chyba) wygląd źle. Jasny róż i biel - nope. Tło też mi nie podeszło. Fajny dobór kolorów do artu, ale praca zupełnie nie w moim guście. Za różowo, za blado.

    Za to masz ode mnie ogromny plus z scrollbary w swoich pracach. Jak dla one mega dużo dają szablonowi. Szczególnie w przypadku tego z wilczkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż :3 Szablony piękne jeden z nich już porwałam :3 Życzę weny twórczej :) Nie wiem czy przyjmujesz zamówienia :) Jeśli mogę prosić to odpowiedz czy można zamawiać :)

    Prosze o info na blogu :)
    http://ss-czas-milosci-polly-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń