g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.05.2014

[1179-1182] Don't let go, watch me...



Witam wszystkich!  No więc...jak jest?

Przeszłam. 
 Szczerze mówiąc, nie wiem co mam dalej pisać. Bo brak mi słów...Może po prostu podziękuję. Tak, strasznie dziękuję za wszystko! :) Za tak ogromną szansę. I gratuluję Smokowi, tak najszczególniej. 
  Właśnie jak to czytacie, pewnie chodzę w błocie (bez kaloszy), jakieś kilkadziesiąt kilometrów od Lublina. Co nie znaczy, że nie odpowiem wam, bo Wi-Fi będzie. Mały bonus. Dodałam notkę jak najszybciej, nie chciałam zwlekać. Dangerous Angel, co do twojego szablonu, nom...To wiesz. ;p
 Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki. Nie wierzyłam do ostatniego momentu.

Szablon zrobiony tak jakoś specjalnie...Oczywiście, że z dedykacją dla Mind. 

Tak...Zabieram się powoli za minimalistyczne. Nie wiem, czy z pozytywnym skutkiem.

Szablon z mojej (nieuzupełnionej) podstrony...Tak w sumie, jeśli macie jakieś pytania do mnie, to śmiało. Bo mogę okazać się zupełnie inna. xD

 No i moja mała gwiazdeczka wieczoru...Nie sądziłam, że jestem zdolna coś takiego zrobić. A jak już to zrobiłam, to wtedy właśnie coś zauważyłam...Jeśli komukolwiek z czymś się będzie kojarzył, nie bijcie, bo nie kopiowałam. :) Temat do obgadania.

***
Także więc, dziękuję za uwagę. :)
Mam nadzieję że was nie zawiodę...
Ciao, V.

Przyjmę 1 zamówienie.
Przyjęłam zamówienia: Emily, Shanti i Healy Rom. I Hayley Angel. Znajcie me dobre serce...Ale za to poczekacie troszku dłużej. :c Przepraszam...

52 komentarze:

  1. 1.Hasło : źródlana kostucha
    2. Zakochani-Huncwoci.blogspot.com
    3. Koncepcja : Szablon mroczny w ciemnych kolorach.
    4. Ewntulane zdjecia : - |( zdaje sie na ciebie)
    5Ewntulany cystat : siła przyjaźni.
    6.Inne uwagi -
    7. Kontakt : adgh@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło : źródlana kostucha
    2. ucieczkawmarzenia.blogspot.com
    3. szablon mroczny
    4. chciałabym, abyś ukazała dżunglę pomieszaną np. z cmentarzem.
    oraz parę lub samą kobietę ( musi być o długich, blond włosach ).
    5. '' nadzieja zawsze tli się w zakamarkach naszego serca ''
    6. nagłówek mógłby znajdować się wzdłuż prawej strony szablonu, ale nie musi.
    7. oktawia_2000@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by mnie zainteresowało...Spróbuję. :) Napiszę do ciebie od razu. A RESZTĘ PRZEPRASZAM, JEST TYLE FAJNYCH ZAMÓWIEŃ, ALE nie uda mi się zrobić szablonów dla wszystkich....:cc

      Usuń
    2. ojeeej, jak fajnie. :)
      dziękuję. :)

      Usuń
  3. BMTH! <3 tu będzie komentarz, ale jak już podniosę się z kanapy. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1179 - cudeńko ♥ brak mi słów ♥ zakochałam się!
      1180 - zabieram! kradnę i dopóki nie dostanę mojego zamówienia od Weasleyowej to ten piękny szablon widnieje u mnie na blogu! ♥ nie obrażając tego wcześniejszego, ale ten jest jeszcze piękniejszy!
      1181 - wilki! wolałabym żeby były bardziej naturalne, ale ten efekt też fajnie wygląda ;*
      1182 - jezu! dziewczyno, chyba w dzisiejszej notce przeszłaś samą siebie! kolejny wspaniały szablon, trafiający wprost w mój gust! ♥ kolorystyka i wszystkie motywy są tak wspaniale pasujące do siebie. ♥
      To chyba jedna z moich ulubionych notek! ♥

      Usuń
    2. Kłaniam się, nic tylko się kłaniam. *serio biję pokłony*

      Usuń
  4. Bardzo ład ny obrazek, cholernie mi się podoba :3
    Pewnie, że przeszłaś! Mnie tam to specjalnie nie zdziwiło ;)
    Wi-Fi wszędzie? Wooooo <33333
    No to raz jeszcze wszystkiego naj naj naj! :D
    Dlaczego ja na belce nie widzę numerka szablonu? :c Ech ech :c
    1179 - sama znalazłam ;p Ciekawa rzecz w tego szablonu, bo niby prosty: ot, dwie kolumny, między nimi tekst, jednolite tło, drobny nagłówek, no i bardzo podobne do siebie, ciemne barwy. A jednak ten szablon ma w sobie to coś c: Jest ponury, zgrabny, schludny, kółeczka z podstronami są świetne, no i efekt zerwanej kartki w nagłówku... ^^ Jestem za, bo to bardzo fajny szablon c:
    1180 - NIE! NIE ZABIERAJ SIĘ ZA MINIMALISTYCZNE! Nie lubię ich :c No ten jak dla mnie jest aż zbyt prosty. Nagłówek to zwykłe zdjęcie, bez jakiejś ramki czy czegokolwiek innego, i tak w sumie... Nie wiem, to pewnie po prostu kwestia gustu, ale na tym szablonie jest za mało wszystkiego. Więc... nie, jak dla mnie nie za bardzo to wyszło.
    1181 - no, ten też w sumie minimalistyczny, a jednak ładniejszy. Ta kolorowa linia jest tu atutem, i w sumie niby jest minimalistyczny, a jednak mi się podoba! No cóż, jak sama wiesz, nie ma tu wielu elementów, które mogłabym skomentować, ale... wilczki są fajne :D No i ogólnie szablon ładny c:
    1182 - o tak, z tego szablonu możesz być zdecydowanie dumna! Nagłówek wyszedł ci fantastycznie, a to białe tło idealnie tu pasuje! Przeklęty róż niestety też pasuje :ccc xD Te kolorowe rameczki po bokach wyszły świetnie, yyyy... yyyy... No szablon fantastyczny, po prostu! :D
    Komentarz króciutki, ale najwyraźniej dłuższych wywodów nie wymagał. Tyle ode mnie, czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hasło: źródlana kostucha
    2. http://the-survival-project.blogspot.com/
    3. szablon: w ciemnych odcieniach fioletu, taki trochę tajemniczy.
    4. 1 zdjęcie: http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2014/02/gomez-chops1/selena-gomez-shows-off-her-modeling-chops-for-adidas-neo-campaign-08.jpg

    2 zdjęcie: http://37.media.tumblr.com/e465c5285c3ca0cf8928fb22d72987c3/tumblr_n30j3fCA581rnntmfo1_500.png

    3 zdjęcie: http://resources2.news.com.au/images/2012/06/02/1226381/403830-brenton-thwaites.jpg


    5. napisy: The survival Project
    6. Chciałabym, żeby szablon wyglądał podobnie jak tu http://freyamavor.deviantart.com/art/1091-448439770 nie identycznie, chodzi o położenie nagłówka.

    7. natalia01012001@interia.pl http://ask.fm/KoLoLoweKredEczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy jeszcze mogę,ale napiszę.Przepraszam jeśli zajmuję Ci głowę.
    1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://zycie-ktore-miales-nie-poznac.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Proszę aby dominowała kolorystyka mroczna i ponura.Jeżeli chodzi o postacie to proszę wybrać jakieś takie smutne z króla lwa,ale jeśli będą kłopoty ze znalezieniem,podam je na mailu.
    4.Ewentualne zdjęcia:Wolałabym je podać na mailu,który napiszę potem.
    5.Ewentualny cytat:Nie trzeba,ale jeśli się uda to:W każdym z nas znajduje się cząstka zła..
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: I najważniejsze pole(tak mi się wydaje xD).Można się ze mną kontaktować tutaj:kartynachodzik@op.pl,ale jeśli będzie wygodniej,podam skypa.
    Będę wdzięczna,jeżeli ktokolwiek to wykona.Oczywiście nie musisz przyjmować zamówienia,aczkolwiek bardzo mi zależy ;-; Jeżeli przyjmiesz zamówienie,proszę napisać mi na mailu powyżej napisanym..Z góry dziękuję ^^
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia~~

    OdpowiedzUsuń
  8. I. Hasło - Źródlana Kostucha,

    II. Adres bloga - towers-fanfic.blogspot.com

    III. Koncepcja - Szablon w odcieniach różu ( jasnego ), beżu ( tylko nie pomarańcz ), układ otwarty, ale nie mam nic przeciwko zamkniętemu.

    IV. Ewentualne zdjęcia - http://weheartit.com/entry/53645673/search?context_type=search&context_user=stelenaitsnowandforever&page=2&query=victoria+justice+princess ( zależy mi, by znalazło się to )

    V. Ewentualny cytat - ' Once we were made like towers
    Everything could've been ours
    But you left it too late now my heart feels nothing nothing at all ' ( słowo TOWERS wyróżnione )

    VI. Inne uwagi - zależy mi, by kolor szablonu pasował do zdjęcia.

    VII. Kontakt - kcastayclassy@onet.pl

    Spełniłam każdy punkt regulaminu, mam nadzieję, że przyjmiesz to zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że przeszłaś! Nie było innej opcji.. Kochana musisz zacząć w siebie wierzyć <3 ! Jesteś cudowna i mega utalentowana, a prace powyżej tylko to udowadniają. Moimi faworytami są zdecydowanie 1179 ( zwyczajność zmieniona w nadzwyczajność :D ! ) oraz 1182 ( po prostu kocham (!!!) ten szablon)
    Zamówienie:
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga:http://kim-and-jack-love-story.blogspot.com
    3. Kolorystyka raczej ciemna.. Nie jestem fanką pastelowych, różowych kolorów. Układ raczej zamknięty, jednak wszystko zależy tutaj głównie od twojej inwencji.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    ~http://1.bp.blogspot.com/-yAVZaMj-zV4/U2zeCvs6PsI/AAAAAAAACQU/qmCHruj2FWI/s1600/IMG_6857.JPG
    ~`http://37.media.tumblr.com/5c4b53ec9388e7ee5739cab136628dc5/tumblr_myxfmujkmO1qk7nwqo1_500.png
    ~`http://www.olivia-holt.com/gallery/displayimage.php?pid=11439&fullsize=1
    Nie umiem się zdecydować, więc po prostu sama wybierz :)
    5. Ewentualny cytat: I Believe In Everything But Not Us
    6. Inne uwagi: -
    Kontakt : email: ther.is.always.time.for.love@gamil.com
    Bardzo mi zależy żebyś to ty wykonała dla mnie ten szablon.
    Pozdrawiam <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LUDZIE, LUDZIE, BYŚCIE TAK OCENILI, A NIE SAME ZAMÓWIENIA...No dobra. Ja jeszcze nigdy w życiu nie miałam takiej sytuacji...I co ja mam robić? :c

      Em, twój na pewno przyjmuję. :) Przede wszystkim całość mi się podoba i jestem w stanie to wykonać...

      Usuń
  10. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym zachować podobny układ jak jest teraz. Co do kolorystyki to powinna być ciemna, ale nie grobowa. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. W szablonie powinny być zawarte motywy książkowe okładki, postacie - jeśli się zdecydujesz zrobić dla mnie szablon to wtedy mogę to bardziej skonkretyzować.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Książkowy świat Niki
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: weronika.ignaciuk@gmail.com

    Bardzo mi zależy, abyś przyjęła moje zamówienie :) Dzięki Tobie mój blog w końcu będzie pięknie i porządnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa, te wilczki są słodkie *.* Za to ostatni faktycznie się wyróżnia. :)

    Chciałabym serdecznie poprosić Cię, droga Victim, o wykonanie dla mnie szablonu.
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: www.Sinusoida-Emocji.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym prosić o szablon z kolumną po prawej stronie i kartami u góry (jeżeli się nie uda, to też po prawo). Najlepiej, by kolumna była niżej (nie tak, jak na moim obecnym szablonie). Interesuje mnie niebiesko-czarna(szara) kolorystyka – wbrew pozorom nie potrzebuję mrocznego szablonu. W kwestii wszelkich dodatków i ozdób do nagłówka się niestety nie wypowiem, bo niewiele o nich wiem. Jestem pewna, że z łatwością dobierzesz coś pasującego.
    4.Ewentualne zdjęcia: Szczególnie mocno zależy mi na tym: http://m.ocdn.eu/_m/2a42473c032d70083630c5c521a36d51,62,37.jpg lub na tym: http://alternatywnie.files.wordpress.com/2010/01/angel-vs-devil-copy.jpg (jeśli masz na nieco koncepcję, bo ja nie bardzo). Jeżeli znajdziesz inną grafikę o podobnej tematyce, jestem oczywiście na to otwarta.
    5.Ewentualny cytat: Chciałabym jedynie, byś naniosła na nagłówek napis „Sinusoida Emocji”.
    6.Inne uwagi: Jeśli dałoby radę dorobić malutki buttonik z wycinkiem szablonu to byłabym szalenie wdzięczna. Jeśli nie, zapomnij o tym punkcie. 
    7.Kontakt: dafne.olimp@gmail.com oraz GG: 24658742

    Dziękuję ślicznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Blog jest aktualny i aktualny będzie, nawet jeśli rozdziały ukazują się co kilka tygodni. :)

      Usuń
  12. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://klaus-mikaelson-opowiadanie.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Jeśli oto chodzi mam tylko zastrzeżenia kolorystyczne. Zależy mi by kolorystyka była granatowa (zależy mi by granat był naprawdę ciemny) z kilkoma mocnymi elementami żółci.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Główne:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/25100000/Klaus-Wallpaper-klaus-25120273-1024-768.jpg

    http://favim.com/image/635270/original/

    Poboczne (czyli, żeby były mniejsze imniej widoczne):

    http://celebritiesphoto00.blogspot.com/2013_08_01_archive.html

    http://www.melty.es/the-vampire-diaries-temporada-4-episodio-18-resumen-oficial-galerie-348529-1060627.html

    Oczywiscie jeslinie będą ci pasowałyto możesz je zmienić na inne, byle znajdowałysię na nich te postacie.
    5. Ewentualny cytat:
    'Nigdy nie wiesz, czy jest ktoś silniejszy'
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    ella.nightmare@gmail.com

    Sprawa wygląda tak, że mam szablon na blogu, ale to nie mój szablon.Na jakiś czas użyczyła migo koleżanka-blogerka. Bardzo mizależyna tym szablonie.
    Dziękuję z góry i pozdrawiam,
    Ella.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: slavefanfic.blogspot.com
    3.Koncepcja: więc tak. Zamówienie nie będzie strasznie trudne, tak myślę. Chciałabym coś prostego, jednak rzucającego się w oczy. Nagłówka nie potrzebuję, wystarczy chwytliwe tło, coś jak tutaj: knockout-fanfiction.blogspot.com. Oczywiście, zamiast Harry'ego Styles'a musi być Luke Pasqualino. W Google nie ma (jak dla mnie) żadnych ciekawych fotek, za to na tumblt'rze już tak. Nie chciałabym jednak, żeby zdjęcie pochodziło z serialu "Muszkieterzy" (na pewno skapniesz się, o które mi chodzi - ma wtedy na sobie te stare ubrania xd). W opowiadaniu będzie grał rolę gangstera/czarnego charakteru. Wokół zdjęcia preferowałabym kolor czarny, jednak jeśli uznasz, że jakiś inny będzie wyglądał lepiej - zgodzę się, pod warunkiem, że nic jaskrawego. Blog nie będzie szczęśliwą historią :). Nie wiem, co tu jeszcze dodać...
    4.Ewentualne zdjęcia: liczę, że pomożemy sobie z tym nawzajem :).
    5.Ewentualny cytat: "I am a slave to your own feelings". Dobrze to tłumaczę? "Jestem niewolnikiem własnych uczuć".
    6.Inne uwagi:...
    7.Kontakt: olka2740@gmail.com, 13954399 :)
    PS Szablon z wilkami... *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://faster-than-fanfiction.blogspot.com/
    3. Koncepcja i ZDJĘCIA: Bardzo bym prosiła jakbyś zrobiła coś bardzo ciemnego jeśli chodzi o tło. Chciałabym żeby tylko postacie były widoczne. Czyli po prostu bardzo prosty szablon. Prosiłabym o postać Justin'a Bieber'a

    http://berantakan.net/wp-content/uploads/2014/03/justin-bieber-2014-pictures-q0wrkepj.jpg

    a jeśli nie wypali, to to:

    http://cdn8.staztic.com/app/a/3823/3823885/justin-bieber-2014-4-0-s-307x512.jpg

    Drugą postacią byłaby Cailin Russo

    http://cs412319.vk.me/v412319726/6f87/pboYo4hFduc.jpg

    Postacie w górnej części szablonu na tle zdjęć takich (jeśli da rade):

    http://www.chromjuwelen.com/images/cache/616x-http---chromjuwelen.tumblr.com-photo-1280-3314748613-1-tumblr_lgoi10SpvM1qzut9p

    http://24.media.tumblr.com/6addce4ef5e8218f3a87776d7d928f2f/tumblr_mkqwloUUao1s33ekvo1_1280.png

    jeśli masz jakieś pasujące jeszcze, to bardzo bym prosiła

    Kolorystyka biało czarna. Wszystko. A jeśli można postacie jakoś wyróżnić. Nwm za bardzo jak robią to szabloniarki, ale byłabym wdzięczna.

    Napis: Faster Than Time...
    Inne uwagi: -
    Kontakt: wishniowao,o@gmail.com
    GG: 47332416
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje dość łatwe zamówienie.
    Bardzo mi zależy, no ale i tak wszystkich traktujesz tak samo.
    Pozdrawiam!
    Nawet jeśli nie wybierzesz mojego zamówienia, to z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://obrot-spraw.blogspot.com/
    3.Koncepcja: pozostawiam wszystko Twojej wyobraźni, jedyne co chciałabym dorzucić to to, że tematyka potterowska i zdjęcia (wybór zostawiam Tobie) na których będzie James i Oliver Phelps, Tom Felton i jakaś dziewczyna, najlepiej nieznana w szerszych kręgach, z rudymi włosami. Jakieś godło Hogwartu lub zamek czy coś i jeszcze kolorystyka granat lub ciemny fiolet :)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Non est ad as­tra mol­lis e ter­ris via
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: juti18@onet.pl

    Bardzo zależałoby mi na tym zamówieniu, gdybyś je wybrała byłabym wdzięczna. Niemniej jednak dziękuję bardzo, nawet jeśli go nie wybierzesz.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie podoba mi się tutaj najbardziej i postanowiłam je wybrać...Odezwę się do ciebie i mam nadzieję, iż nie zepsuję tego szablonu. :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. ojej :) bardzo się cieszę :)
      tak na marginesie patrzyłam na Twoje szablony i powiem, że bardzo mi się podobają :D ciekawe wybierasz koncepcje i ustawienia różnych elementów.

      Usuń
  16. Witam Cię! :D Gratuluję przejścia stażu. Od początku wiedziałam, że Ci się uda :D Cóżż jak mówiłam Ci już wcześniej (o ile mnie jeszcze pamiętasz bo pisałyśmy dość dawno :c) chciałam złożyć zamówienie, ale tak jakoś wypadło, że do tej pory tego nie zrobiłam :c Dzisiaj wchodzę sb na ZS patrzę a tu notka od Ciebie i myślę sobie co mi tam złożę zamówienie, może akurat mi się poszczęści :D
    1.Hasło: Źródlana kostucha.
    2.Adres bloga: http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Całkowicie mnie urzekł ten szablon http://little3jules.deviantart.com/art/684-Paradise-427972433 dlatego chciałabym coś podobnego. Mianowicie chodzi mi o pół przeźroczyste kolumny. Sam układ może być jak na szablonie lub taki jak mam obecnie na swoim blogu czyli jak się nie mylę bodajże trójkolumnowy. Kolorystyka utrzymana w ciemnych, mrocznych kolorach, chociaż do końca tak "mroczna" być nie musi :)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    Znalazłam kilka zdjęć które mi się najbardziej podobały, jednak nie mogłam zdecydowac się na najlepsze, więc wybór pozostawiam tobie :) W razie czego możesz dać inne zdjęcie byleby nie było zbyt "wesołe" :)

    http://wwatour.files.wordpress.com/2013/11/5.png

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20140106163118/degrassi/images/5/54/Harry-styles-1377797482.jpg

    http://24.media.tumblr.com/8b76edeaeb2627a772376ab0a93a5d17/tumblr_min7z9yg8q1s1niioo4_1280.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-9GOlCuFXR7E/UZJT2HdaUvI/AAAAAAAAAEQ/DIqsMNocKhc/s1600/tumblr_static_tumblr_ml3nvh1mdi1reskqio1_500.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-rVxI1rurh20/Uo6GHVK6BMI/AAAAAAAAAUU/ymcl0cloMIA/s1600/tumblr_mwmhl0JnrX1rvv4bko3_1280.jpg

    5.Ewentualny cytat: Unmasked
    Możesz też dodać jakiś cytat dla lepszego efektu :)
    6.Inne uwagi: brak :>
    7.Kontakt: GG:48072996 email: s.ciaston@poczta.fm
    Ostatnio rzadko bywam na obydwu, więc w razie gdybys do mnie napisała poinformuj mnie na asku (http://ask.fm/xxDirectioner69xx) a szybciej odpisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeej, takie stare i brzydkie starocie mi tu pokazujesz. :P
      Przyjmę, bo Heri. A po dzisiejszym okropnym dniu mam ochotę coś z nim zrobić...I ten, nigdy nie biorę czegoś, co jest "zbyt wesołe:. c: Takie tam...Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Niestety, muszę odwołać swoją decyzję. Ponieważ zamówiłaś szablon na LoG'u i umówiłam się z Lydią, że to ona wykona dla ciebie zamówienie. Dziękuję. :)

      Usuń
  17. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://moze-dam-rade.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolory-ciemne. Zdjęcie dziewczyny, ładnej lecz nie modelki.Smutna, ubrana na czarno, obok niej lub za nią czarny motor suzuki bandit 650 ( tu masz link do niego http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/2746698/Its-Bandit-country.html). Gdybyś mogła to zdjęcie tej dziewczyny gdy płacze i widać rany na rękach od cięcia się. I już najmniej ważne-ta sama dziewczyna uśmiechnięta, ładnie ubrana, ale to na 3 planie. Najbardziej zależy mi na tym z motorem i gdy widać że pocieła się.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: Czasem śmierć wydaje się najprostrzym rozwiązaniem, ale tak naprawde to ucieczka, tchórzostwo, a ja nie jestem tchórzem.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: iamnnotafraid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja z zamówieniem, jak mogę :)
    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://67hunger-games.blogspot.com/
    3.Koncepcja: dowolny układ, jestem otwarta na wszystko ;) kolory takie jak na zdjęciu niżej.
    4.Ewentualne zdjęcia: Mam tylko jedno, które chciałabym, żeby się znalazło, ale podaję kilka innych, tak w razie czego :)

    główne zdjęcie:
    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/1014054_293835267441048_603906278_n.jpg

    reszta:
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/935397_508501415864906_1230570404_n.jpg

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1.0-9/562818_350285311686518_1847291279_n.jpg

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/189107_433069353408113_923363490_n.jpg

    5.Ewentualny cytat: Jeden:

    "Remember,
    the dark side of your mind will never leave you"

    6.Inne uwagi: Nie mam wyobrażenia tego szablonu więc liczę na zaskoczenie :D
    7.Kontakt: email: teamfinnick67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hasło: Źródlana kostucha
    adres bloga:http://escape-liam-payne-fanfiction.blogspot.com/
    koncepsja: preferuje kolory ciemne, mroczne. układ pozostawiam twojej wyograźni :)
    ewentualne zdjęcia:
    http://www.celebzz.com/wp-content/uploads/2013/10/taissa-farmiga-at-american-horror-story-coven-season-3_1.jpg

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/28/article-2380320-1B07D3D3000005DC-775_634x917.jpg

    Ewentualny cytat: (tytuł) Escape

    Inne uwagi: Licze na zaskoczenie ;)

    kontakt: email: pamela12.malik@gmail.com gg: 42565775 (jestem prawie cały czas)

    Ps. Bardzo podoba mi się pierwszy szablon! Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, chyba sobie przyjmę to twoje zamówienie. ^^
      Pisałam kiedyś o mhrocznym Liam'ie...Ale to tam. Skontaktuję się z tobą. :)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzien dobry ;) mam ogromną prośbę do autorki tego szablonu:
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon716-401510600?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=3
    Czy jest mozliwosc wymazania napisu na nagłówku lub zmianie na inny? szablon jest przepiękny, idealny na mojego bloga recenzenckiego i przydałby mi się jakiś krótki piękny napis odnośnie ksiązek, a nie One direction :) Gdyby jakaś szabloniarka pomogła, byłabym wdzięczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, no to zaczynam.
      Może i by autorka tego szablonu wykonała twoją prośbę. Może by się zgodziła. Może by to zrobiła, gdyby nadal tutaj tworzyła..Niestety...Jill odeszła.

      A ja nadal mam nadzieję, że wróci, pokaże się nam tutaj, i zacznie znowu czarować.

      Usuń
  22. Zapłon ehe.
    Moim faworytem bezsprzecznie jest 1182. Po prostu cudowny. Mimo trochę jaskrawych kolorów wieje tajemnicą. Jest naprawdę super <3.
    Kółeczka kierujące na podstrony są fajnym pomysłem w szablonie 1179.
    1180 - Troszkę pusty, ale "Are you happy?" jest bardzo popularnym pytaniem dlatego właśnie tym ten szablon się obronił. Całkiem fajny :)
    Wilczgi <3. W tym jest mniej pusto. Kontrast czerwonego i niebieskiego na szarym jest fajny.
    Hej chaotyczny komentarzu C:
    Ogólnie szablony w tej notce są fajne ^^
    Pomysłów życzę.
    Rainbow.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Hasło : źródlana kostucha
    2. zakazanaziemiaprzeznaczenia.blogspot.com/
    3. szablon bardzo mroczny
    4. chciałabym, abyś ukazała mroczny las(bardzo mroczny) a w nim czarnego samotnego wilka i gdzieś ponurego kosiarza
    5. Tam, gdzie króluje śmierć wstęp tak naprawdę mają tylko nieliczni(podkreśl ostatnie słowo)
    6. olusiabaron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka:
      1.Hasło: Źródlana kostucha
      2.Adres bloga: zakazanaziemiaprzeznaczenia.blogspot.com/
      3.Koncepcja: chciałabym, abyś ukazała mroczny las(bardzo mroczny) a w nim czarnego samotnego wilka i gdzieś ponurego kosiarza
      4.Ewentualne zdjęcia:-
      5.Ewentualny cytat: Czasem śmierć wydaje się najprostrzym rozwiązaniem, ale tak naprawde to ucieczka, tchórzostwo, a ja nie jestem tchórzem.
      6.Inne uwagi:- Brak nagłówka, tylko takie "coś" jak tu
      http://zakazanaziemiaprzeznaczenia.blogspot.com/ (chodzi mi tło i układ)
      7.Kontakt: olusiabaron@gmail.com

      Usuń
    2. Hmm...Co mi to przypomina...Hmm...Niech tylko zajrzę do mojej galerii....

      Usuń
    3. Dobrze :) Pewnie tego ponurego kosiarza. Ale jednak bym prosiła, jednak dziękuję :)

      Usuń
  24. Ha! Zebrałam się i skomentuję :3 Bo skarbie, już sobie gratulowałyśmy, ale... Miłych słów nigdy zbyt wiele ^^ Także... Noo... Gratulacje raz jeszcze c: Pewnie jak kiedyś spotkamy się osobiście, to pogratuluję Ci raz jeszcze xD Dobra... Ale może przejdę do prac? Bo pokazałaś mi wcześniej tylko jedną xD
    1179, ej... Jara mnie ten minimalizm xD Serio... Chyba w następnej notce troszkę się zainspiruję twoimi pracami i też robię coś takiego... Skromniutkiego, ale super ^^
    1180, minimalizm znów... I znów udany ^^ Jejku... Ja zawsze jak próbuję się w minimalizmie, to mi nie wychodzi, a ty jesteś w tym taka super *-* Jak to?! xD
    1181, ciekawy jest ten napis... W sensie tytuł posta... I nagłówek też jest fajny i znów ciekawe, nieprzesadzone ramki *-* Ja zawsze z nimi przesadzam... xD
    1182, noo... Już Ci o nim mówiłam, nie? ^^ Ale aż się powtórzę, żeby wszyscy widzieli! A co?! Kto mi zabroni (dobra... Smoku... Uspokój się xD)?! Ale serio... Te kolory, ten nagłówek, ten napis *-* Huhuhu~ Lubię i to bardzo c: Dobrze kojarzę, że trafiłaś do przeglądu z tym szablonem? xD Bo jeśli nie, to zaraz idę postraszyć swoimi starymi kośćmi ludzi od katalogów, że jak oni mogli xD
    No dobra... Zebrałam się w końcu... Przepraszam, że tyle mi zeszło... Serio... Aż mi głupio :c Następnym razem postaram się szybciej *^*

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    - https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1621902_332795633544897_8326210326835664910_n.jpg?oh=04cab6085a1a01e2ebbbc7f735fca997&oe=53EFB505 (na tym zdjęciu zależy mi najbardziej) :)
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na darmo. Przecież mam już zamówienia zapchane...Poza tym i tak nie, bo dżastin. :)

      Usuń
    2. Ale Justin gra w moim opowiadaniu rolę psychopaty i jego "prawdziwej" strony :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. mam pytanie - czy jeśli pobieram szablon na bloga prywatnego, którego nie zamierzam nikomu pokazać, to muszę bawić się w ten cały link nie link button nie button?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czy muszę wgl wtedy mówić, który pobieram?

      Usuń
  27. Nie wiem czy rezerwowałam sobie jakieś miejsce na komentarz. Jako, że mam 6 zaległych notek, przejdę od razu do szablonów.

    1 - minimalistyczny, megamalistyczny. Niby skromny, a na pewno zabrał sporo czasu. Kuleczkowe menu *_* Grafika super :D
    2 - Yes, I am happy :) Bo Victim zrobiła super szablon *_*
    3 - Pieski! Nie rozumiem tego szablonu XD
    4 - najlepszy, choć wyglądałby bardziej przerażająco w czerni, a nie bieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam to po niecałych 2 miesiącach i się uśmiecham tak szeroko dzięki tobie <33
      Pieski...Jak nie rozumiesz? xD I ten...wiem...ale wyszedł mi na biało, sorka! xD

      Usuń
  28. aż się skusiłam na 1811 :) świetne! :)

    OdpowiedzUsuń