g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

31.05.2014

[1183-1190] Mamy rozkaz cię utrzymać albo w gruzach twoich lec

Witajcie! Nie spodziewałam się szczerze, że dodam notkę dzisiaj. Myślałam, że przypadnie mi to w czerwcu, ale jakoś udało mi się skończyć zamówienia wcześniej. 
Co u mnie? W szkole została mi do poprawy geografia i jeszcze angielski, ale o niego się nie martwię. Bardziej o geo. Wybrałam już tak mniej więcej szkoły na rekrutację, którą mam we wtorek. Nie jestem tylko pewna do 2. miejsca. Waham się jeszcze między dwoma szkołami. Ale pierwsze i trzecie miejsce już wiem! :D 
Jeszcze się zareklamuję, że 7.06 będą urodziny mojego bloga i to dla mnie bardzo ważna sprawa. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli wpadniecie ;)
Przejdźmy do notki:

UWAGA: Ustawiajcie wszystko tak jak na podglądach! Żeby potem nie było problemów, że komuś nazwy notek w archiwum na siebie nachodzą -.-

Robiłam jako pierwszy. Przyznam, że nie za bardzo miałam pomysł na css, ale mam nadzieję, że jakoś go strawisz ;)

Szczerze? Jestem dumna!

Kurczę. Te rogi i ogon u Klausa wyglądają okropnie... jak będziesz chciała to je usunę... no chyba, że ci nie przeszkadzają :D Ale robiąc nagłówek do tego szablonu już się nastawiłam, że będę musiała coś poprawiać, więc jak coś to pisz ;)

Z tego też jestem dumna. Nie wiem czy wyszedł wystarczająco ciemny, ale też coś tam widoczne być musi, nie? :D 

Mnie się podoba. Nie wiem czy wyszedł tak jak miał wyjść, mam nadzieję, że tak :) Tu też przyjmę wszelkie reklamacje.
Miałam ustawić szeroką listę... zapomniałam o niej XD

Jak go robiłam to zapomniała, że pisałaś do mnie o zmianę zdjęcia i wstawiłam jakąś tam dziewczynę. Kiedy zmieniłam na Lily to nie byłam za bardzo przekonana, ale teraz myślę, że nie wygląda to tragicznie ;)

Nie mogłam nie przyjąć zamówienia z "Kamieni..." <3 I szczerze jestem zadowolona. Ten szablon zainspirował mnie do pochwalenia się albumem Lao Che :D
Tytuł bloga musisz wpisać sama.

Szablon wolny:
Szablon z mojej podstrony. Już dawno mi zbrzydł, ale nie chciałam żeby się zmarnował. Może ktoś chce szablon z Laną? Kto wie ;)

Nie wykonałam szablonu dla LoveYaoi, ponieważ nie odpisałam mi w najważniejszej sprawie - zdjęć. A to takie zamówienie, że nie mogłam sama nic wyszukać.
Nie przyjmuję zamówień.

49 komentarzy:

  1. Przepiękny *.* No poprostu mistrzostwo ! A Klaus sexy wygląda w tych rogach :D Nie masz co się bać jest boski :> Mogłabyś zrobić tak by nikt go nie pobierał? :) Bo nie mogłabym znieść że ktoś ma mój "Anielsko-Diabelski" szablon <3 Dziękuje ci kochana. Jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę jedynie prosić o zmianę skrzydeł Care ?
      Wszystko jest pięknie, ale.. (Zawsze jest to ale) te skrzydła wyglądają troszkę jakby były rozciągnięte. No wiesz, takie lekko rozmazane :) Ale jeśli tak miałobyć to ok. :>
      Wszystko jest piękne, cudne, boskie, genialne.
      Dziękuje za twoją pracę i trud włożony w mój szablon. <3

      Usuń
    2. Mogę coś tam pokombinować. Ale to już wyślę ci na maila.
      No i bardzo się cieszę, że te różki i ogon cię nie gryzą :D
      Miło mi, że aż tak ci się podoba ;)

      Usuń
  2. Cudowny *.* dziękuję, to coś pięknego ;*** Jesteś kochana, cudowna i tworzysz niesamowite cuda *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź przestań, bo się jeszcze wzruszę! :3
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. O Boże, mój jest niesamowity. ;_; Nie wyobrażałam go sobie tak, ale tak, jak jest, wygląda niesamowicie. Doskonale uchwyciłaś to, o co mi chodziło. Wygląda jak połączenie baroku ze średniowieczem. I fokle. Te schody są dyskusyjne, ale okej, pasują do kompozycji. Właśnie, wszystko to ślicznie skomponowałaś, dobrałaś kolory. Przepraszam, że tak się nie przydałam w kwestii zdjęć, noale nic nie mogłam, przeprośki. ;_;
    A, jeszcze 1186 prezentuje się zachwycająco. I wolny.[konstruktywny komentarz] Fokle jesteś niesamowita. [/konstruktywny komentarz]

    No, tyle chciałam. Kłaniam się, dziękuję ślicznie. Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz jak tak patrzę i słucham muzyki, którą masz na blogu... ten szablon mógłby być brązowy. W tych odcieniach. Ale chciałaś biel - nie będę się sprzeczać.
      Cieszę się, że Ci dogodziłam ;)
      No i fajnie, że inne też Ci się podobają :3
      Nie ma za co, to była dla mnie przyjemność ;)

      Usuń
    2. Hm, jakby się zastanowić, mógłby. Ale, jako laiczka i wielbicielka precyzyjności, wolę biały, bo brązowy szablon dworski to tak trochę biedacko, chociaż prawda, że tak też byłoby ładnie, jak się pominie element treści.
      Bo są cudowne. <9 To chyba jasne.

      Usuń
    3. Haha, widzę wielkie zdecydowanie :D
      Mogłam pomyśleć o tym wcześniej, ale teraz już stracone. Musisz to przeżyć :D

      Usuń
  4. Trzecia ? Może xd Szablony WSPANIAŁE !
    1184 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 ;-;
    Wszystkie szablony piękne piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo ja w końcu robiłam, nie? XD

      Usuń
    2. Ta Twoja skromność... xd

      Usuń
    3. Przyznasz, że jest urocza :D

      Usuń
  6. Od dzisiaj będziesz moją osobistą definicją geniuszu.
    Dzięki wielkie, wielbię Cię na klęczkach ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :D
      Czuję się zaszczycona <3

      Usuń
  7. 1184 najlepszy . Uwielbiam twoje szablony z Jennifer i Joshem :c Wiesz, że nawet mam twój szablon na tapecie? Ten z Jennifer i Joshem z notki przed albo przed przed. :c Serio masz świetne szablony ale jak zrobisz coś z nimi to po prostu cudo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://funkyimg.com/i/HEza.png o takie rzeczy mnie oskarżać. :c

      Usuń
    2. Haha, śmiesznie to wygląda :D Jak chcesz to specjalnie tobie mogę wysłać wersję bez css'a :)

      Usuń
    3. Chcesz, czy nie chcesz - masz: http://funkyimg.com/i/HEzy.png

      Usuń
    4. Ooooo ♥♥ Lecę ustawiać

      Usuń
  8. Mam pytanie, gdzie mogę zamówić szablon? Bardzo mi potrzebny. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do regulaminu. Tam znajdziesz odpowiedź.

      Usuń
  9. Szablon z Lokim... OMOMOMOMO. Zakochałam się. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lokim czy moim szablonie? :D

      Usuń
    2. W Lokim i Twoim szablonie ♥

      Usuń
  10. Nie rozumiem o co chodzi z tym hasłem w regulaminie. Wiem, że ten komentarz nie będzie brany pod uwagę, ale warto napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj caaalutki regulamin to się dowiesz.

      Usuń
  11. Lao Che! Powiem ci, że średnio za nimi przepadam.
    Bać się geografii? Jakie to śmieszne i naiwne :D Ale ja tak piszę, gdyż moja pani od geografii była bardzo fajna i w zasadzie zupełnie nic u niej na lekcjach nie robiliśmy xD Ach, problem poprawiania ocen... tak bardzo mnie nie dotyczy <3 Ja wiem, chwalę się, no ale... chwalę się <3
    Doobra, szablony.
    1183 - ciebie to ja lubię za bajery typu strzałki zamiast napisów 'starszy/nowszy post' itp., więc już dawno ci napisałam, że za to masz u mnie wielkieeeego plusa! Poza tym co do css przesadzasz, bo mi tam się podoba. Dobrze, że nagłówek jest otoczony ramką, raczej kiepsko by to wyglądało bez, poza tym dzięki temu podstrony naprawdę ładnie się tu prezentują. A że nie ma ramki wokół posta, to znowu dobrze, bo jak dla mnie to dobrze wygląda. No i tło pod tytułem <3 Kolorystycznie jest fajnie no i ogólnie jest fajnie C:
    1184 - uuu, bądź dumna!Toć to śliczny, mięsisty, soczysty szablonik! Uwielbiam takie... kodziaste, pełne, po prostu pełne! Dlatego nie baw się minimalistycznymi, bo takie pełne właśnie bardzo ładnie, jak widać, ci wychodzą ^^ Ale od początku. Do nagłówka nie ma się co przyczepić: łby fajne, tło fajne, napis fajny. Te delikatniusie ramki też wyglądają dobrze, dwie kolumny też tu bardzo ładnie uzupełniają resztę... Achm cudowny szablon!
    1185 - ...no dobra, faktycznie ten ogon nie pasuje, rogi średnio. Po prostu są bardzo rysunkowe, co niezbyt pasuje do prawdziwej postaci, że tak to nazwę. A ogólnie nagłówek jest jak najbardziej ok, tylko może bym dała nieco jaśniejszy czerwony do ramek i tych innych dziwnych rzeczy, bo wypada dość blado i przy słabszym świetle (jak u mnie) na pierwszy rzut oka tej ramki po lewo na tle czerni po prostu nie widać. Ale dobrze, że zastosowałaś inicjały, bo to zawsze fajnie wygląda.
    1186 - -mmmmm, uwielbiam takie klimaty :D Ale faktycznie, to by się dało zrobić ciemniej. Jak czytałam opis, to się zgodziłam, że za ciemno być nie może, ale tu jest po prostu szaro. Ciemniejsze tło i naprawdę byłoby ok. A tak ogólnie to nawet tego dalej komentować nie będę, bo raz, że się spieszę do pisania opowiadania, a dwa, że nie ma czego się czepiać, bo szablon super :D
    1187 - ależ ty masz doskonałe nagłówki! One zawsze są pełne wszystkiego, a więc widać, że nie były zrobione na odwal. Uwielbiam takie <3 Na początku trochę przestraszyła mnie ilość bieli, ale jednak chyba jest ok. Nie wiem, czy post nie powinien być otoczony jakąś ramką, a tę fruwającą kolumnę z prawej bym znacznie obniżyła, by była na równi z lewą kolumną. A tak to i tak jest gut ^^
    1188 - podstawowa uwaga: jest za ciemno. Dół jest niemal niewidoczny, ciężko dostrzec podstrony. Tekst też bym dała pół tonu jaśniejszy, bo z tymi białymi skrzydłami to strasznie kontrastuje,aż chyba za bardzo. I tyle, jeśli chodzi o ten szablon: ładnie, ale jest za ciemno.
    1189 - hm, dość prosty ten szablon - szkoda, że nie ma tych twoich cudownych nagłówków, tylko po prostu tło. Ach, rozumiem, że kolumny niczym szkrzydełka i się rozsuwają? :D Fajno. Tylko nie wiem, czy ten tytuł mi tu pasuje, bo to wygląda tak... zwyczajnie... czcionka też zresztą nadzwyczajna nie jest. Ale efekt końcowy ciekawy C: A na film muszę się wybrać. Przed laptop do pokoju :D
    1190 - łojoj, jak tu łaaaadnie, tak magiiicznie :D Och, ta drobna kolumienka po lewej stronie jest taka urocza :D Nagłówek oczywiście wyszedł ci bezbłędnie, nie ma też problemu z napisami, a uwierz mim, to wcale nie jest najprostsza sprawa. Hm, ale post bym przesunęła trochę w prawo i po lewej stronie walnęła tę pomarańczową wykropkowaną linię, która jest i po prawej. W pionie oczywiście. Mmm, ta czerń po lewej stronie w tle wygląda cudownie, zwłaszcza kontrastując z barwami nagłówka. Majstersztyk!
    Czy ktokolwiek przejmuje się tymi moimi komentarzami? Tak się tylko zastanawiam...
    Łok, czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że za bardzo nie słuchałam całej ich twórczości, ale ten album bardzo mi się spodobał <3
      Tak, tylko, że ja mam geo z dyrką... u której jest tak ciężko, że mimo iż uczysz się na co najmniej 4, dostajesz 2 :///
      1183 - chyba musisz ograniczyć pisanie o tych strzałkach, bo czytam je co post, który dodaję XD Ale ogólnie uważasz, że nie potrzebnie się przejmuję? No ok. Może po prostu jestem dla siebie za bardzo wymagająca, ale to chyba nie jest przestępstwo :D
      1184 - haha, nie spodziewałam się takich przymiotników do tego szablonu :D Ale nie to, że się z nimi nie zgadzam XD Ale co ja poradzę, że czasem lubię porobić coś minimalistycznego, bo nie mam weny na bogatą grafikę? Musisz przetrwać moje kaprysy :D Cieszę się, że Ci się podoba <3
      1185 - no właśnie... miałam straszny problem z tymi dodatkami.... ale zamawiająca tak chciała, to co zrobisz? U mnie widać to czerwone, po prostu rozjaśnij sobie ekran :D Ale z drugiej strony to nie miało się tak bardzo rzucać w oczy :P
      1186 - tu już nie będę nic poprawiać, bo musiałabym zmieniać nagłówek, potem tło, a żeby zmienić nagłówek trzeba wejść w html... nie, za dużo z tym roboty ;p Niech zostanie. Zresztą to i tak już było przyciemniane, żebyś tylko zobaczyła jakie to było szare wcześniej XD
      1187 - och, dziękuję, dziękuję ;3 Nawet jakbym ci powiedziała, że coś robię na odwal to i tak byś pewnie nie uwierzyła :D Tu chciałam zastosować trochę taką swobodę i dlatego nie ma żadnych ramek. Zresztą nagłówek i tak jest już bogaty to po co jeszcze dokładać pierdół do css'a? Ale ta fruwająca kolumna po prawej to tylko menu :P ono miało takie być :D
      1188 - właśnie tego się bałam... już zamawiająca niżej zwróciła na to uwagę XD Poprawię, poprawię. Ale co poradzę, że tak mi się podobało? :C
      1189 - nie miałam za bardzo pomysłu jak to zrobić tak na bogato, zamawiająca chciała nieruchome tło. Myślę, że taki pomysł był najlepszym wyjściem. No i zamiast bogatego nagłówka są bajery w cssie :D Czcionka miała być czytelna. Tyle od niej chciałam. Ja też muszę XD
      1190 - to była moja podstrona! :D Jedyne co mi się podoba teraz w tym szablonie to kolory i tak jak tobie ta kontrastująca czerń. Napis to był taki eksperyment i chyba udany :33 Fajnie, że Ci się spodobał <3
      Ja się przejmuję! :)
      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
  12. Kurcze super jest ten szablon. Dzięki wielkie♥
    Tylko jedna sprawa. Straszenie ciemno. Nie dałoby się trochę rozjasnic? O te napisy mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama możesz zmienić. Wejdź w szablon>dostosuj i tam pozmieniaj kolory tekstu na kolor #816160. Wejdź po prostu w każdą zakładkę i wklej tam ten kod, który ci podałam.
      Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  13. 1190 - mój faworyt :3
    Orientuje się ktoś może, czy w najbliższym czasie pojawi się notka Weasleyowej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super szablon! :D Dzięki! Bardzo mi się podoba (nawet, jeśli mógłby być ciemniejszy). :) Co tu jeszcze napisać? Reszta szablonów też fajna. Jutro wstawię go na bloga.
    Aha, jeszcze pytanko: czy gdybym zmieniała adres bloga, mogę zostawić szablon, czy muszę go zmienić?
    Jeszcze raz dzięki za szablon!

    PS. Dobrze, że były jeszcze inne rozmiary tego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał :) Mam nadzieję, że będzie służył przez długi czas.
      Chyba nie... waże, żeby został button/link, ale gdybyś zmieniała to napisz mi tu ten adres.

      PS. Właściwie większe zdjęcie na niewiele mi się zdało, bo było strasznie słabej jakości. Ale pokombinowałam z topazem i tego nie widać :D

      Usuń
  15. zrobiłabyś szablon na bloga dopiero ze zwiastunem??
    Tu jest zwiastun https://www.youtube.com/watch?v=SdAUK5bHBBk / Agnes

    OdpowiedzUsuń
  16. Lao Che! Uwielbiam ich, znam każdą chyba każdą piosenkę na pamięć i to jeden z moich ulubionych zespołów obok Kultu i Indios Bravos.

    1183 Uwielbiam taką ciepłą, ale mocną kolorystykę, kobiecy nastrój. Modelka na zdjęciu jest śliczna. I lubię takie układy ze stronami przyczepionymi do obrazka.

    1184 Zupełnie mi się nie podoba. Ani kolorystyka, ani nagłówek, ani wykonanie. Nie mogę powiedzieć, że szablon jest brzydki, bo skłamałabym, ale nie jest to coś co wybrałabym na swojego bloga. Chyba nie pasują mi takie otwarte kompozycje.

    1185 Ten też nie podpadł mi do gustu. Nagłówek jest wykonany z niebywałą dbałością, a szablon jest estetyczny, ale jak wyżej nie jest to coś co mi się podoba. Niemniej niejednemu z pewnością się spodoba i przez niejednego zostanie wykorzystany.

    1186 Szablon jest podobny do dwóch poprzednich. Ma bardzo dobry nagłówek, ale poza tym... Właśnie. Chyba tego mi brakuje, jakiegoś wykończenia postów i gadżetów. Ciekawych kodów, czegoś... Uau. Robisz bardzo dobry nagłówek, równie ładne napisy tytułów gadżetów, ale brakuje utrzymującego ten poziom wykończenia.

    1187 Będę powtarzać to co wyżej, łącznie z tym, że uwielbiam łączone przez Ciebie kolory. Złoto z bielą i czernią. Super.

    1188 * spogląda znacząco do góry *

    1189 WOW. Zajebiste! No i zobacz! Potrafisz zrobić coś zajebistego! Poleciało do ulubionych na DA. I takie prace uwielbiam!

    1190 A ten z kolei to przykład, że robisz dobrze to na czym się znasz. Bo i obrazek, i kolorystyka, ale też szablon nie jest pusty, a wykończony od A do Z. Ale moim faworytem i tak jest 1189. <3

    Karzeł sobie ponarzekał to teraz wraca na kanapę.
    Ma nadzieję, że go nie zjedzą.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    - https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1621902_332795633544897_8326210326835664910_n.jpg?oh=04cab6085a1a01e2ebbbc7f735fca997&oe=53EFB505 (na tym zdjęciu zależy mi najbardziej) :)
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, czy gdzieś zamawiałam komentarz, więc dodam tu, bo czasu mało, zaległych notek dużo, a szablonów jeszcze więcej :) Przejdę do rzeczy.
    Wszystkie szablony są piękne. Muszę przyznać, że z notki na notkę jesteś coraz lepsza. Niektórzy zatrzymują się na tym, co potrafią, a Ty wciąż potrafisz zaskoczyć blogera :) Wspaniała notka. Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń