g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.06.2014

[1191-1193] Dziewczyny lubią czerwień

Dwa miesiące w totalnym odcięciu od blogosfery. Tak się nie da.
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1191-458548277

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1192-458548768?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=1

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1193-458549135

Zostało mi trochę kotełów z obiadu.
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/p600x600/10329163_649215138493581_345831353374904361_n.jpg 
Sajlens mówi, że dzięki temu pomyślicie, że jestem psychiczna i wybaczycie mi te zamówienia #Plan #Bardzo #Chytry #Czwany #Grubas #Żodyn #nie #widział #wow

77 komentarzy:

  1. Kwiatkowski faktycznie mnie zmylił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sajlens jest kwiatanators. Jej wina.

      Usuń
    2. i jeszcze saszanators, nie zapominaj o tym </3

      Usuń
  2. Jak zawsze najładniejsze szablony <3
    Brakowało mi tu twoich prac...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś! Tak się ciesze. Twój ostatni post (15.04) był akurat w moje urodziny i czekałam na niego z niecierpliwością i niesamowicie było mi smutno, kiedy dowiedziałam się, że zamierzasz odejść. No nic, w każdym razie jestem szczęśliwa, że wróciłaś, a szablony naprawdę mi się podobają. Pierwszy i ostatni są moimi faworytami, bo w sumie w podobnym stylu, tylko tam kolumny i zdjęcia na tle się różnią, ale naprawdę zdobyły moje serce! <3 Mam nadzieję, że już więcej nie będziesz odchodzić, bo naprawdę kocham Twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te tygodnie totalnie się odcięłam i odpoczęłam, więc teraz nie powinno być chyba problemu z szablonami :)
      Dziękuję za takie słowa :)

      Usuń
  4. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://moze-dam-rade.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolory-ciemne, ponure. Zdjęcie dziewczyny, ładnej lecz nie modelki.Smutna, ubrana na czarno, obok niej lub za nią motor ścigacz. Gdybyś mogła to zdjęcie tej dziewczyny gdy płacze i widać rany na rękach od cięcia się.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: Czasem śmierć wydaje się najprostrzym rozwiązaniem, ale tak naprawde to ucieczka, tchórzostwo, a ja nie jestem tchórzem.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: iamnnotafraid@o2.pl


    Jeżeli nie odpowiada ci moja wizja szablonu, to zrób jak chcesz, ale zależy mi na zdjęciu gdy dziewczyna się tnie. Blog jest o nielegalnych wyścigach, gangach, stracie bliskich, śmierci.
    Będę naprawdę wdzięczna jeżeli przyjmiesz moje zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jednak przyjmujesz zamówienia to układ niech zostanie taki jaki jest obecnie na blogu, ewentualnie podobny.

      Usuń
  5. 1.Hasło: Narcystyczny delfin

    2.Adres bloga: www.magiczne-ocenyy.blogspot.com

    3.Koncepcja: Układ taki jak mam teraz czyli dwukolumnowy, z dodatkami po prawej. Chciałabym również by szablon był jasny.

    4.Ewentualne zdjęcia: Wybierz sama, takie żeby jak najlepiej się prezentowały. :) Mam tylko prośbę by zawierały w sobie Alicję z krainy Czarów i np. jednorożca ;) No wiesz, coś takiego magicznego, żeby pasowało do adresu ;)

    5.Ewentualny cytat: On the way to Wonderland...

    6.Inne uwagi: Mam też prośbę o wykonanie dla mnie buttonu, jeżeli by była taka możliwość. ;) Z góry dziękuję.; ) Jeśli chodzi o odnośnik do waszej szabloniarni, to jest tak owy, na samej górze po prawej stronie w ramce "Szablon" ;)
    7.Kontakt: mi.015@op.pl
    P.S. Mam nadzieję, że przyjmujesz zamówienia, jeśli nie to trudno będę czekać dalej ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Przyjmujesz może zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką Jill nie przyjmuje zamówień

      Usuń
    2. Pod następną... w daleko, daaalekiej przyszłości... ale, wiesz, tak między nami, to też nie jest pewne...

      Usuń
    3. Szkoda już się napaliłam :)
      Jest ktoś kto obecnie mógłby przyjąć moje zamówienie?

      Usuń
    4. Tak czy siak, twoje zamówienie jest akurat niezgodne z regulaminem, wiec na pewno nie.

      Usuń
  7. Cóż, piękne szablony, choć ja nadal czekam na swój zaległy od.. 3-4 miesięcy.
    Mam nadzieje, że Jill, moja droga, nie zapomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podasz gg? Mam zrobiony, ale musimy sprawdzić, czy Ci się spodoba :)

      Usuń
  8. Wooow! Zakochałam się w pierwszym szablonie! Nawet wiem gdzie mogłabym go wykorzystać, ale spokojnie, nie ruszam. ;)
    Moimi zdecydowanymi faworytami jest pierwszy i ostatni. Czekam na następną notkę.
    Strasznie ucieszyłam się z tej notki, wiesz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że znowu tutaj jestem :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wow, nie wierzę! *-* Jill <3
    Ostatni najlepszy :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jill powróciła! O boże, o boże, życie jest piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się cieszę że wróciłaś. Mam nadzieję że teraz wena szybko cię nie opuści.
    Wiele razy zastanawiałam się jak Wy to robicie i cały czas jestem pod ogromnym wrażeniem talentu. Z każdym nowym szablonem odkrywam coś nowego.
    1191- ten szablon jest po prostu magiczny. Uwielbiam taką bogatą grafikę. Szablony na których coś się dzieje i za każdym razem widzi się coś nowego. I zamki, kocham zamki.
    1192- jest po prostu piękny. Podobają mi się te róże.
    1193 - cudo nie wiem dlaczego ale tchnie od niego takim ukrytym erotyzmem. Możliwe że wcale tego nie planowałaś, ale to takie subiektywne uczucie.
    Poza tym strasznie podobają mi się te wysokie okna. Dodają dużo uroku i zawsze można znaleźć dla nich jakieś znaczenie.
    Pisałam już, że cieszę się że wróciłaś? I nie ważne czy będziesz przyjmować zamówienia ważne, że znowu możemy podziwiać twoją twórczość.
    Życzę pomyślnego zakończenia roku szkolnego wszystkim szabloniarkom, które jeszcze się uczą.
    Pozdrawiam rapsodia89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jestem zakochana w takich oknach i muszę uważać, żeby ciągle ich nie dawać. Jeszcze ktoś powie, że się powtarzam :(
      Ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  12. Jill, komentuję dopiero dzisiaj. Ale mi prezent na urodziny zrobiłaś wczoraj, wracając tutaj! Dziękuję <3.
    Szablony, jak zawsze, cudowne. Drugi najlepszy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego staruszko ;)

      Usuń
    2. Dziękuję (jeszcze bardziej spóźnione niż życzenia XD). Teraz oficjalnie mogę kupić alkohol w Ameryce. :D

      Usuń
  13. Wróciłaś! Już myślałam, że odeszłaś na zawsze, a tu patrzę: wow :) Świetne szablony, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poniżej zamieściliśmy formularz, który należy skopiować i wypełnić. Przed wypełnieniem prosimy o przeczytanie wyjaśnienia, zamieszczonego pod formularzem.

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://www.NiebieskaObwoluta.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prowadzę bloga książkowego, więc chciałabym aby szablon był przejrzysty. Dwukolumnowy. Układ taki jak w tej chwili. Szczególnie zależy mi na tym, aby tło miejsca w którym publikuję posty było białe. Jeśli chodzi o obrazek, mogą to być książki, wszystko jedno jakie. Książki lub czasopisma. Mogą być w niebieskie okładki jak to sugeruje tytuł bloga. Zdaję się tutaj na smak artystyczny osoby, która będzie ten szablon tworzyć.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.wprost.pl/F/pic.php?T=news&P=250360&w670=1&brt=1, http://www.spidersweb.pl/wp-content/uploads/2013/08/ksi%C4%85%C5%BCki-2.jpg - lub inne, to tylko przykłady.
    5.Ewentualny cytat: "Nie znam tytułu, ale okładka była niebieska"
    6.Inne uwagi: prócz tego cytaty miło byłoby gdyby oczywiście na szablonie znalazł się adres bloga czyli Niebieska Obwoluta.
    7.Kontakt: mailowy: inia.ewelina@gmail.com / gg: 964390 -> Bardzo proszę o kontakt, jeśli ktoś z Was podejmie się zrobienia szablonu, a także gdy nie, ponieważ pierwszy raz korzystam z pomocy szabloniarni i nie wiem, czy formularz wypełniłam prawidłowo! :)))))

    Pozdrawiam ciepło i liczę na kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod tą notką nie przyjmuje Jill zamówień

      Usuń
  15. Wchodzę do Złotych Tarasów, a tam Kwiat. TraŁma z dzieciństwa normalnie.

    A zamówienia piękne. Dwójka jest przecudowna i fokle powrót w pięknym stylu. <5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nigdy nie spotkałam Kwiata. Moje biedna psychika by tego nie wytrzymała ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  16. JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL L JILL JILL JILLJILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL JILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZY TY MASZ POJĘCIE, STARY, DURNY, SKRETYNIAŁY CZŁOWIEKU, JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻEŚ POWRÓCIŁĄ W PROGI ZACZAROWANYCH?! Ach, ten piękny, magiczny moment, kiedy jak co dzień włazisz na ZS zastanawiając się, czy WRESZCIE coś dodadzą i widzisz notkę. Od razu patrzysz na nick, a tam... JILL!!!! BRAWA I OKLASKI, CONFETTI TRĄBY!!! O taaaak... :3
      Jak mi brakowało Twoich szablonów! Już mam otworzony jeden i już widzę, że mi się spodoba, bo jest kodziasty, dużo na nim wszystkiego ^^ A wiesz, że ja takie lubię :D
      No więc tak...
      1991 - ach, te nagłówki <3 Kurde, jak mi ich brakowało, ostatnio niezbyt często napotykałam się na takie... hm, wielkie, szerokie, na których jest więcej niż jedna postać czy przedmiot. Tu jest dużo wszystkiego :3 Bo i baba jest, i zamek jest, i kościak jest, i gały są, i koteł jest, i czmentarz jest, i las jest i wszystko jest! Kolorki ładnie zmieszałaś c: Kolumienki dwie, acz niczym szczególnym się w zasadzie ie wyróżniające. Napis, jak zwykle u ciebie, jest świetnie dopasowany. Generalnie przecudowny szablon, nic dodać, nic ująć <3
      1192 - widzę, że polubiłaś bawić się czerwonymi inicjałami xD No i w sumie dobrze. Hmm, a kolumna w sumie taka sama, tzn podstrony takie same, jak poprzednio, a to już mniej dobrze. Ale te przerywane linie oddzielające post od nagłówka i kolumny ładnie tu wygląda, poza tym ładne zaokrąglenia rogów (czego ja się czepiam! o.o). O nagłówku klasycznie nie ma co mówić, choć na początku myślałam, że te kremowe kółka to menu :D
      1193 - w ogóle te szablony są do siebie dosyć podobne, nie tylko podstrony, ale i kolorystyka jest w tej notce dość charakterystyczna. Ale jest ok ^^ Te karty od razu rzuciły mi się w oczy - fajne to, chcę takie. Czo ona ma za napisy wokół głowy po lewej stronie? xD Generalnie klimacik absolutnie uroczy :3 Tylko wiecie co? Wiecie, w sensie wy wszystkie? Dawno tu jakichś psychodelicznych szablonów nie było :( I ja się ich w tym momencie domagam i zraz napiszę w tym celu stosowną uwagę w zakładce "Propozycje", ot co. Tak czy siak boskie!
      Nie kumam ani zdjęcia, ani podpisu, a już na pewno nie kumam oznaczeń.
      Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Kolorystyka charakterystyczna, bo mam fazę. Wiesz, jak to jest. W kolejnej notce już raczej tego nie będzie ;)
      Na psychodeliczne szablony nie mam weny. ale jak naciśniesz, to pewnie ktoś się skusi :)
      Ślicznie dziękuję za tak miły komentarz :)

      Usuń
    3. Ja zawsze jestem miła :3

      Usuń
  17. Ojojoj, Jill wróciła! *-* Yatta, cieszę się z Twojego powrotu. Byłaś moją ulubioną szabloniarką, chociaż nigdy nie komentowałam żadnych notek.
    Co do szablonów - moimi faworytami są dwa ostatnie, zaś pierwszy nie przypadł mi do gustu, choć również jest przepiękny. Ten drugi jest taki htreftgr że chętnie bym go zabrała do siebie, gdybym tylko miała bloga. :D


    Huhm, wie ktoś może, kiedy Sasame będzie mieć notkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze karmią wenę, więc zapraszam. Nawet kilka słów jest niezwykle cennych :)
      Sasame jest wpisana na 16.06 i wtedy pewnie doda notkę :)

      Usuń
  18. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://proba-zlota-jest-ogien.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolorystykę chciałabym żeby była czarno-biała. Chciała bym żeby były 2 postacie - Conor Mclain i Lily Collins(dodam linki proponowanych zdjęć) bo o nich jest właściwie blog.Widziałabym w tle jezioro, kielich i miecz oraz gwiazdy, opuszczone domy, mosty. Nie wiem co tu jeszcze napisać...
    4.Ewentualne zdjęcia: Conor_McLain_by_Idris+Tony_MG_0978_9.12_blog2 tumblr_mmluxvrnDV1qhroaao1_250
    5.Ewentualny cytat: Easy is the descent into hell
    6.Inne uwagi: Nie mam żadnych. Jestem otwarta na pomysły szabloniarki. Tak właściwie pierwszy raz to robię więc jak coś będzie nie jasne to przepraszam :D
    7.Kontakt: email- lara208.787@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i pod jaką notką JILL przyjmujesz????

      Usuń
    2. jednak kolorystyka ma być w odcieniach bieli i jasnego niebieskiego :D

      Usuń
    3. aha i układ taki jaki jest wiem zakręcona jestem

      Usuń
    4. pod tą notką Jill nie przyjmuje zamówień. poza tym twoje zamówienie jak i większość pod tą notką jest niezgodna z regulaminem. radzę jeszcze raz dokładnie przeczytać do samego końca. pozdrawiam rapsodia89

      Usuń
  19. 1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://mermaid-love-men.blogspot.com/
    3.Koncepcja: chciałabym by kolorystyka była jasna z dominującym niebieskim i złotym, a postacie umieszczone blisko siebie
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://www.publicdomainpictures.net/pictures/10000/nahled/1591-1250330865ynbl.jpg
    http://fanzee.com/files/photos/1/2014/04/5/emilia-clarke-photoshoot-wall-street-journal-march-2014-002.jpg
    http://content6.flixster.com/photo/14/10/40/14104088_ori.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/18199091/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/32487306/large.jpg
    5.Ewentualny cytat: mermaid fall in love with men
    6.Inne uwagi: chciałabym, by układ strony był jak w tym szablonie http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/335/b/a/szablon_nr_810_by_silence_by_lunlaire-d6wdf5h.png, tylko po prawej stronie
    7.Kontakt: email: adasawka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Porywam dziewkę numer 1134 do lochu http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jill, nawet nie masz pojęcia jak szablon 1193 przypadł mi do gustu i pasuje prawie idealnie do mojego opowiadania (główna bohaterka ma ciemniejsze włosy)! Jest cudowny idealny, a ta karta tarota to już w ogóle wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://www.almaach-czasu-vanetesvill.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Najlepiej, aby był "podzielony" na dwie części. Jedna to współczesne miasto, nie nowoczesne z drapaczami chmur, zwykłe miasto. Kamienice i.t.p. Druga połowa to średniowiecze, smoki i ludzie.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    - e-mail: sjankowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po stronie średniowiecznej mogą być jeszcze gryfy ;)

      Usuń
  25. Pobieram szablon nr 810 ;)
    Hasło: Źródlana kostucha
    link do bloga: http://stracilam---wszystko.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Droga Jill bardzo podoba mi się szablon 1191 zapisałam i ustawiłam ale nwm czy w miejscu gdzie jest napisane Akademia Istot Ciemność imienia... tak ma być? I chciałabym zapytać czy nie dało by się ustawić by tam pojawiała się nazwa i opis bloga? Bardzo podoba mi się ten szablon i pasuje do mojego opowiadania. Bardzo mi na nim zależy. Tak wgl to kocham twoje prace i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  27. A czo Ty robisz tutaj? Nie przywitam się :c Odchodzi, sieje smtek, a teraz, jak gdyby nigdy nic dodaje notkę :< Rzal i bul :c
    A na dodatek nie wiem, który szablon wyszedł Ci najlepiej, bo wszystkie są wspaniałe ;(
    Ale jeśli musiałabym wybierać, to byłoby to w takiej kolejności:
    I miejsce: 1,2
    II miejsce: 3
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :) Mam pytanie, nie wiem czy uzyskam na nie odpowiedź, ale byłoby mi miło gdybym ją dostała :) Widzę,że nie podałaś limitu wykonania szablonów, a więc biorąc pod uwagę wasz regulamin oznacza to,że nie przyjmujesz zamówień tak? A kiedy będzie można złożyć u ciebie zamówienie? To znaczy czy będzie to możliwe w najbliższym czasie czy raczej nie? Będę wdzięczna za odpowiedź. Czekam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń