g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.06.2014

[1197-1201] Maybe they had to take some time...

(c) hah, no przecież, że ja

Witam! Szału w tej notce nie będzie, ale "oszczędzam się" na następną...
 Dziś naprawdę same zamówienia, więc mały bonusik ode mnie. Na górze. (kliknijcie, to bd większe) Coś, nad czym aktualnie pracuję...(wiem, brzydkie okropnie, nie opłaca się) Pełno tego możliwe że będzie w nast. notce, więc ostrzegam. 
 Ja was ludzie mogę udusić. Tyle zamówień pod poprzednią notką? I miałam wybrać jedno? Po wstępnej selekcji wyszły 4, do tego jedno stare, czyli 5. Część dziewczyn mi nie odpisywała pod koniec, więc macie takie szablony, na jakie mój umysł miał ochotę. Co do przedostatniego, pomysł podobał się nam obu, ale nie wiem, czy końcowy wynik jest dobry. Jeszcze raz to sobie później skomentuję.

 Z ostatniej chwili. Dzisiaj zajęłam drugie miejsce w Międzynarodowym (Czechy, tia) Konkursie Informatycznym wraz z moją stronką...Masakra jakaś...

***

Dla Dangerous Angel:

 Dla Healy Rom:


Dla Emily ♥
Następnym razem cię nie zawiodę. :) Ale kolorki fajne.

Dla Shanti:
Te ostre krawędzie są tu specjalne, ale jeśli kogokolwiek to razi, to mogę to zmienić. Ledwie chwilę przed publikowaniem usunęłam cały CSS. Cały. To mój *** komputer. Tak, jestem zła. Postaram się to skończyć i dodać dzisiaj, albo jutro. Znowu niewypał....

Dla Piam:
Starałam się, i może nie jest mroczny, ale myślę, że będzie ci się podobać...Bo mi się podoba.

***
Mam nadzieję, że nie zawiedliście się na tych szablonach aż tak bardzo...
Żegnam, miłego weekendu, V.



W sumie tak sobie postanowiłam, że jak na razie koniec z wciąż tym samym CSS'em, tymi samymi nagłówkami, i w ogóle wszystkim. Takie przyrzeczenie na wakacje (jak Smok ^^). Czyli od teraz, aż do ich końca, postaram się (i w ogóle nie podoba mi się to już...) nie robić niczego w stylu "wrzucaj, ile wlezie, i dodaj teksturę Krypterii". Pilnujcie mnie!

Przyjmę naprawdę 1 zamówienie
I poproszę o mhroczny minimalizm (ups, zdradzam się). Albo w ogóle o coś naprawdę mrocznego. Może jakiś psychodeliczny zabójca...c; Więc nawet nie próbujcie tracić sił na inne zamówienia.

Pomijając fakt, że chyba ledwo...parę osób mnie posłuchało, to nie przyjmuję już zamówień. Jedno mam. To wystarczy. Dziękuję. Do nast. postu.

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cicho, cofam, właśnie załapałam! :) Nieogarnięta ostatnio jestem i siły nie mam... Także krótko powiem, że 1198 i 1199 to istne cudeńka. I całkowicie cię rozumiem, bo sama często miewam problemy z komputerem. :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. A mogą być zombie?
    1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: http://ostatni-z-nas.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, aby był on nieco mroczny, na środku szablon z takimi aktorami jak: Joel David Moore i Deborah Ann Woll. Zdjęcia do wyboru przez szabloniarkę, chciałabym z wymienioną wcześniej parą i jakieś zdjęcie zombie, ew. jakieś krwawe ślady czy napisy na ścianach. Chciałbym także, aby karty nie były tzw. prześwitujące, a strony najlepiej na górze pod nagłówkiem.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: If you want to get out alive. Run for your life.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG - 38143602

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, poczekam, mam czas :D ale sądząc po pozostałych zamówieniach, które są śliczne, nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. HASŁO: Narcystyczny delfin
    ADRES BLOGA: http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ (czekamy na szablon, by go rozpocząć)
    KONCEPCJA: Otóż... Na pierwszym planie dwie bohaterki: Troian Bellisario i Kaya Scodelario :) Całość utrzymana w ciemnych kolorach. Zależy mi układ był taki jak tutaj http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/149/2/5/szablon_nr_1188_by_szablony_strayheart-d7k8lqv.png :)
    ZDJĘCIA: Troian: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/273/0/2/troian_bellisario_png_10_by_nonamuskrat-d6oqlck.png
    Kaya: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdazx9BGwz1qgmv1oo1_500.png
    CYTAT: Po prostu tytuł bloga: City of the Fallen
    INNE UWAGI: - Chciałabym aby w tle pojawiła się broń, jakaś krew, albo coś w tym stylu. To blog o tematyce kryminalnej :)
    KONTAKT: mail: goferkowaa@gmail.com oraz GG: 3439004
    Z góry dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możesz użyć innych zdjęć jeśli chcesz :) Nie robi mi to problemu :)

      Usuń
  6. Dotarła do ciebie moja skarga? Ostatnio nie skomentowałaś mojego komentarza :c Ja wiem, że ja się czepiam, no ale kurde, komentuję tu od dawien dawna i odpowiedź na komentarz uznaję za szacunek. A brak za brak. Także popraw się!!!
    Oszczędzasz się? To znaczy na urodziny, czy po prostu planujesz obszerniejszą następną notkę? W sumie cholernie nie mogę się doczekać urodzinków <3
    Ze wstępu nie bardzo wiem, co skomentować, toteż napiszę BRAAAAAAAAAAAAWOOOOOO!!!!!! TY NASZ INFORMATYKU TY! :D
    1197 - fajne kolumienki, ładnie połączone i ogólnie ładne. Niby takie zwyczajne, ale świetne wyszły :D Ten nagłówek tak w środek wpierdzielony, a jego kolorki nieźle kontrastują z całą pozostałą resztą, ale to właśnie dobrze. Za dużo cytatów, zdecydowanie za dużo - aż trzy, w tym dwa inną czcionką, a jeden jeszcze inną. Ech ech, tu jestem na nie. Ale ogólnie szablonik niby prosty, a urokliwy c:
    1198 - o, takie szablony lubię! To znaczy ponure, bo ten taki jest. Mmmm, ta zieleń <3 Kolumienki przeurocze. No i genialnie wygląda tu tytuł oraz data pod nim - coś genialnego! Lol, żeby tak się głupim tytułem zachwycać, no ale on naprawdę fajnie wygląda c: Mmm, i ten nagłówek! Cytat nareszcie jeden xD Ta ostatnia linijka początkowo jest mało widoczna na tle tego białego paska, ale jak się człowiek dokładniej przyjrzy, to dojrzy. Schody i brama cudne, generalnie co do szablonu jestem na tak ^^
    1199 - hm, no i znowu nagłówek po prawej. Ale ok! Tutaj jest wręcz bardzo prosto, ale to nadal nie jest wada, a skąd! Po prostu stwierdzenie faktu, ot co. Ciemno tu, i o ile nie jest za ciemno, to jest dobrze. ja bym jedynie czcionkę zmieniła, bo nie bardzo tu pasuje. Nagłówków, jak zwykle, nie ma się co czepiać. Cytat znowu tak jakby rozczepiony, ale tym razem wygląda to dobrze. No i generalnie jest ok c:
    Mhm, 1200 sobie nie skomentuję, bo tak jakby się na chwilę obecną nie da, albo to ja coś namieszałam i nie potrafię tego włączyć...
    1201 - hm, no tu jest zbyt pusto. Po lewo jest na grze kolumna, ale prawa świeci pustką, na którą jestem uczulona. Ta prawa strona jest po prostu przerażająca: od razu, jak się patrzy na szablon, spogląda się właśnie tam i automatycznie psuje się pierwsze wrażenie. Przynajmniej tak było u mnie. Całą reszta jest ok, bo kolumienka ok, nagłówek też. Cóż, ten szablon miałby szansę być mroczny, bo nagłówek nadaje klimaciku, ale jest za dużo niebieskiego, no i pustki. I tyle w kwestii tego szablonu.
    PSYCHODELICZNY SZABLON Z MORDERCĄ JA ZAMAWIAM!!!! Co z tego, że nie potrzebuję szablonu, ale zrób go dla poczciwej Meth :c XD Bo tu jest strasznie mało takich szablonów. Poza tym czy to nie ty mi kazałaś czekać do swojej notki, by pooglądać trochę psychodelii? W takim razie jestem zawiedziona :C Poza tym... minimalistyczne? Serio? Ech, jak ja ich nienawidzę :c
    SUPER!!! To bądź pewna, że ja cię będę pilnować, by tego samego nie było 3:)
    Tyle ode mnie, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojesu, idę się ukryć, bo nie wiem, czego się spodziewać...Co do czcionki, to nie ja tak wymyśliłam. Wyłożono mi to na stoliczek. Co do reszty, jak zwykle, z uśmieszkiem czytałam to sobie wszystko. RACJA. Mogłaś mnie tylko bardziej zjechać.

      Co do psychodelizmu...Taa...obiecałam. No i pewnie będzie. I nie zawiodłam cię, bo planowałam to na urodzinki, pisałam o tym. ^^
      A minimalizm, to minimalizm. W końcu polubisz. c: Pozdro, V. ;pp

      Usuń
    2. Aha, no i DZIĘKUJĘ, tak bardzo dziękuję c':

      Usuń
    3. A, na urodziny! No to nie zawiodłaś :D Jak to mogłam bardziej zjechać? Toć to ja uwagi tylko do jednego szablonu miałam!
      ...a czemu czytałaś to sobie z uśmieszkiem...? ;>
      Polubię minimalistyczne? Fakt, zdarzały się takie, które były naprawdę ładne. Ja po prostu wolę te takie bardziej wypasione xD

      Usuń
  7. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: wieczna-agonia.blogspot.om
    3.Koncepcja: Opowiadanie będzie o zombie, więc chciałabym by był w barwach ciemnych lub w kolorze białym. Najlepiej aby był to szablon minimalistyczny lewo lub prawokolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://img.likely.pl/photo/large/20120805/zombie-girl-likely-pl-722c28a0.png http://belldandy105.deviantart.com/art/Zombie-182373101 http://chadmichaelward.deviantart.com/art/Zombie-Chronicles-119271329 lub co sama znajdziesz :)
    5.Ewentualny cytat: Nawet potwory czują strach
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: siedzibaa@gmail.com


    Uprzedzam, że blog na razie jest zawieszony, ale niedługo znów rusza :3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Hasło: Narcystyczny Delfin
    2. Adres bloga: dramionetrans.blogspot.com
    3. Koncepcja: Coś minimalistycznego i ciemnego. Jakieś szarości, czarności czy fiolety. Muszą się na nim znaleźć Emma i Tom gdyż blog jest w tematyce Dramione.
    4. Zdjęcia:
    > Emma:
    http://bit.ly/1ks9tXL
    http://bit.ly/1v5ESXP
    > Tom:
    http://bit.ly/1pOkdVR
    http://bit.ly/1kRwI2f
    http://bit.ly/1le4UAi
    Oczywiście jesli ci nie pasują, możesz użyć innych.
    5. Cytat: 'I just want to see the stars with you'
    6. Uwagi: -
    7. Kontakt: Na wyżej wymienionym blogu lub przez 1304133@live.abertay.ac.uk

    Szablon 1198 jest genialny!

    Pozdrawiam,
    Lexie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wehaveseeneverything.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Niezbyt mroczne, w kolorze sepii albo piaskowej żółci. Najlepiej trójkolumnowy, ale na dwu narzekać nie będę. Na nagłówku jakaś jasnowłosa dziewoja, na tle jakiegoś pola bądź cokolwiek tam sobie wymyślisz.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "You and me have seen everything to see"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    mail: koczi44@gmail.com
    GG: 39958751

    Było by mi bardzo miło, gdybyś przyjęła moje zamówienie, bo robisz genialne szablony *o*
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://cyberpunkposmiertnyszum.blogspot.com/
    3.Koncepcja: W klimacie cyberpunku (coś w klimacie Blade runera) z motywem futurystycznego miasta, najlepiej z kontrastem takiego bardzo nowoczesnego i zupełnie zniszczonego.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Zależy mi na czytelności, na formie która bardziej podkreśla tekst niż go przytłacza.
    7.Kontakt: lirymoor@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Liry Moor

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. hasło: narcyztyczny delfin
    2. adres: http://the-real-assasin.blogspot.com/
    3. koncepcja: Zależy mi na otwartym szablonie jednokolumnowym. Jako, że tematyka bloga to kryminał zależy mi na ciemnych kolorach i jakichs obrazkach nawiązujących do zbrodni.
    4. ewentualne zdjęcia:

    http://www.filmoholicy.pl/pictures/mezczyzni/Leonardo_DiCaprio/leonardo_dicaprio_8.jpg

    http://www.rafiner.pl/images/artykuly/940/slajdy/3081/thumb2.jpg

    5. Ewentualny cytat:
    ''Każdy z nas ma swoje demony...''
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: kovati500@gmail.com/

    Pozdrawiam,
    Samantha

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy moje zamówienie wpisze się w konwencję 'minimalistyczną', ale zobaczymy:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dziennikkoncaswiata.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog to opowiadanie w formie dziennika, spisanego przez osobę, która przeżyła III Wojnę Światową i teraz walczy o przetrwanie w zniszczonym świecie. Chciałabym, aby blog był w kolorach ponurych - szarych, burych. Zdjęcie to zniszczone miasto, ruiny, ślady po wojnie. Dwie kolumny, jedna na notki (po lewej stronie), jedna na 'menu'. Bardzo ważne dla mnie jest, aby kolumny miały jasne tła i ciemne czcionki. Jeśli jest to możliwe chętnie widziałabym kolumnę na notki wystylizowaną na starą kartkę papieru - w kolorze pożółkłej bieli.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://elnarcotube.com/wp-content/uploads/2013/07/en-2002-grozny-la-ciudad-capital-de-chechenia-fue-nombrada-como-la-mas-destruida-del-planeta.jpg jednak jest to tylko sugestia, jeśli posiadasz na stocku jakieś inne, a pasujące do konwencji chętnie 'zrezygnuje' ze swojego
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    e-mail: szatanikd@gmail.com
    GG: nie posiadam, ale jeśli będzie nagląca potrzeba mogę ściągnąć i zainstalować

    Pozdrawiam,
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to...To by się dało zrobić. Nawet mam już pomysł.
      I nie ściągaj GG, damy radę. :)

      Tak, 1 zamówienie wybrane, więc proszę się już nie zgłaszać. Chyba że ma ktoś minimalistyczny, już na serio.

      Usuń
    2. Dziękuję! :)

      Rozumiem, że będziemy kontaktować się mailowo? Jeśli tak, pisz śmiało, czekam na wszelkie komentarze, pytania czy instrukcje :)

      Usuń
  13. Wielka szkoda, że już nie przyjmujesz zamówień. Nikt mi nie zrobił szablonu, byłam wszędzie, na każdej szablonarni, ale rozumiem brak czasu itp. przecież życie prywatne też masz. Jak będziesz mogła, to proszę, bardzo o przyjęcie mojego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może...napisz mi troszkę o twoim zamówieniu. Zobaczę, co da się zrobić.

      Usuń
  14. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: http://allineedisyou-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Coś ciemnego, odcienie szarości, fioletu. Szablon z Narrym (Niall Horan i Harry Styles z 1D) oraz napis ; All I need is you . Jako tytuł.
    4.Ewentualne zdjęcia: Możecie sami dopasować jakieś zdjęcia.
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: E-mail kasia68.90@o2.pl , GG 35420427

    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://kici-kici-ksiazki.blogspot.com/
    3.Koncepcja:coś jasne, biel, kolor siwy. Szablon z kotami i zwykłymi ksiazki otwartymi. I chciałabym aby był napis (cytat też xd ) ' Kici, kici książki! '
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://37.media.tumblr.com/tumblr_kp3jpdIHWK1qzbpaho1_500.jpg
    http://static.tumblr.com/041295eb6843634e77304cba4ed38984/efk6hsr/qZCn5dl1m/tumblr_static_1l065ki81t0k08ocs40sgs0g0.gif (to gif, więc weź przenieś w któryms momencie to bd zdj i bd dobrze jak cos c;)
    http://static.tumblr.com/up0pbfo/SPylwkx8u/tumblr_lt3zlzxkmq1qfzy9ro1_500_large.jpg
    http://38.media.tumblr.com/a831d8416ac842c7dc88f8e02bbc944b/tumblr_n749ttNiY81qeqliwo1_1280.jpg
    5.Ewentualny cytat: Jedni kochają konie, inni ptaki, jeszcze inni zwierzęta różne. Ja natomiast od dziecka namiętnie pragnąłem posiadać książki. - Julian Apostata
    6.Inne uwagi: Jak juz wzesniej pisąłm tło jasne, ale zeby czcionka była czarna i najlepsza do czytania :)
    7.Kontakt:
    e-mail: remesmee@interia.pl lub wariatkamama@interia.pl
    ale najlepiej sie ze mna skontaktowac na fb, poniewaz bardzo rzadko wchodze na pocztę:
    https://www.facebook.com/wiktoria.kubicka.39

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę późno, ale ważne, że w końcu znalazłam chwilę. Przejdę od razu do szablonów bo nie lubię się zbytnio rozwlekać.
    1197 - Ładny nagłówek, ciekawy choć chyba nie moje kolorki. Za to podoba mi się czcionka i ułożenie kolumn.
    1198 - interesujący art. Tylko nie przepadam za panterką ;-P. Pierwszy raz widzę taki szablon gdzie tekst jest praktycznie od samej góry strony ale to pewnie dlatego, że jestem tu nowa. Ogólnie bardzo ładnie się to prezentuje.
    1199 - mój zdecydowany faworyt. Piękny art. Taki delikatny a zarazem tyle się na nim dzieje. Wspaniałe schody i ten księżyc dają ciekawy efekt. css to dla mnie czarna magia więc oceniać tego nawet nie mam zamiaru. Napiszę tylko że całość jest intrygująca...
    Sorki jak zwykle moje czasoumilacze się odezwały i odciągają od komputera. Jak znajdę jeszcze chwilę to postaram się skomentować resztę, ale nie obiecuję.
    pozdrawiam rapsodia89

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, mam pytanko (wiem, że już od dłuższego czasu was tym męczę :3)
    Wie ktoś może, czy Weasleyowa pojawi się z notką w niedługim czasie? :)
    Pozdrawiam całą ekipę Zaczarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://www.milosczulicparyza.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiła bym o to aby pole na posty było na środku, po bokach różne gadżety wybierane przez Blogerów, a u góry strony. Czcionka wyraźna na tle szablony. Prosiła bym jeszcze o to żeby nie było jakiś jaskrawych kolorów.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie ma żadnych wybranych zdjęć. Mam nadzieje że to nie problem. Jedyne zastrzeżenie co do zdjęć to, to aby przedstawiały Paryż i może jakąś zakochana parę (czarno –białe lub/i kolorowe)
    5.Ewentualny cytat: pomnóż to przez nieskończoność, dodaj głębię wieczności, a otrzymasz to o czym mówię.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: zakocanawparyzu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie odpowiadasz to znaczy że nie stworzysz szablony?
      ~Paris

      Usuń
  19. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dziwny-jest-ten-swiat.com/
    3.Koncepcja: Mroczny, poprostu psycho. Jakaś dziewczyna (najlepiej czarnowłosa) na środku. Krwawy napis z boku...
    4.Ewentualne zdjęcia:
    5.Ewentualny cytat: "Nie poznasz treści tej od lat trzymanej w pięści na rozkład "
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    e-mail: ania.samsel@Tlen.pl
    Proszę zrób ten szablon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam ochotę. I w końcu coś porządnego. Napiszę do cb.

      Usuń
    2. Jestem dyslektykiem.... adres to dziwny-jest-swiat.blogspot.com

      Usuń
    3. Nic się nie stało. :)

      Usuń
  20. Zgadzam się z poprzednimi opiniami że mój szablon, który dla mnie wykonałaś jest pusty. Nagłowek jest piękny tak jak mówiłam ci wcześniej, klumna też ok, ale ta prawa strona za pusta ;/
    I mam problem z ustawieniem szablonu, jednak jestem zacofana z tymi sprawami, pomożesz? Pisałam na gg.
    Pozdrawm i bardzo dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z poprzednimi opiniami że mój szablon, który dla mnie wykonałaś jest pusty. Nagłowek jest piękny tak jak mówiłam ci wcześniej, klumna też ok, ale ta prawa strona za pusta ;/
    I mam problem z ustawieniem szablonu, jednak jestem zacofana z tymi sprawami, pomożesz? Pisałam na gg.
    Pozdrawm i bardzo dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę dodać kolumnę. Poślę plik na GG. c:

      Usuń
    2. Byłoby super kochana! ;D

      Usuń
  22. Cześć, skarbie c:
    Ja pewnie w następnej notce wstawię tylko zamówienia (co mnie podkusiło, żeby brać aż trzy? xD Już czuję, jak mi się czas kończy, bo jeszcze nic nie zaczęłam robić na urodziny, a plan miałam iście ambitny ;_;)
    Gratulacje tego miejsca *-* Kurde, też bym taka ciała :D Czemu mi się wcześniej nie chwaliłaś, co? xD
    Dobra, lecę do szablonów :3
    1197 - nagłówek widziałam już wcześniej, ale powiem to raz jeszcze ^^ Jest super *-* Ciekawie dobrałaś kody i w ogóle... Kolory mi się podobają ♥ A tak zerknęłam teraz na karty i takie: "Kurde, ale fajne *-* Dawno takich nie widziałam! C:"
    1198 - ulubiony... Co ja bym dała za to, żeby tak łączyć obrazki jak ty *-* Btw... Gratuluję przeglądu xD To tak akurat przy odpowiedniej pracy (raz zrobię wszystko w dobrej kolejności i z sensem *^*)
    1199 - bardzo lubię ten układ... No i bardzo lubię ten szablon :3 Kolory naprawdę dobrze wyglądają... Zdjęcia też... Gdybym prowadziła jakiegoś bloga, (takiego, żeby można tam było wstawić szablon ze zdjęciem) to pewnie chciałabym mieć właśnie taki szablon *-*
    1201 - ten napis *-* W ogóle... Kolory są super :D Jak zwykle... Układzik prosty, minimalistyczny, ale zdecydowanie ma to coś w sobie *-* Lubię niebieski... Kurde... Chyba sama nie wpadłabym na to, żeby tak połączyć kolorki *-*
    Ha! Zaprowadziłam nową modę XD Dobrze Viciu, będziemy się razem wspierać w tych naszych nieszczęsnych postanowieniach xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: http://historiesztyletnicy.blogspot.com/
    Koncepcja: Szablon ciemny. Nagłówek też. Chciałabym aby znalazły się na nim przynajmniej dwa smoki ( czarny i zielony), ale mogłyby pojawić się jeszcze ( niebieski, biały i czerwony, ale nie byłoby ich za dużo?) W pobliżu tych smoków widziałabym dwie kobiety. Jedną nastolatkę i druga trochę straszą kobietę. Ale nie są to elfy, bo te wielu osobom kojarzą się ze smokami.
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat: Nieśmiertelność to nie dar, lecz przeznaczenie które musi się wypełnić.
    Inne uwagi: Odnośnie szablonu to chciałabym aby gadżety znajdowały się po jednej ze stron tekstu bloga. ( po lewej czy prawej, nie na górze) Chciałabym też aby nagłówek znajdował się na górze, nie z boku.
    Kontakt: ( numer gg )- 46872650/ e-mail marli40@wp.pl Wolałabym jednak gg

    Liczę że te zamówienie cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadrabiam notki. Powracam na ZS :3
    1 - ZA
    2 - JE
    3 - BI
    4 - ST
    5 - E
    *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze :P
      I kłaniam się, kłaniam...c:

      Usuń
  25. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://never-leave-me-alone-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon raczej ciemny, mogą pojawić się elementy fioletu. Nagłówek ciemny, ale chciałabym, by był on na brzegach biały, mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Prosiłabym o jakieś zdjęcie Jade Thriwall i Niall'a Horana. Zakładki po prawej stronie, a czcionka jak pisana tuszem, wiesz....To chyba wszystko.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: because when true love comes, you can miss it. cytat na środku pomiędzy reswztą
    6.Inne uwagi: blog jest aktualnie nieczynny ze względu na zmianę wyglądu, ale mogę go na twoją prośbę aktywować.
    7.Kontakt: e-mail: malykaldonek@gmail.com nie mam GG

    dziękuję
    Malu

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, blog jest publiczny i jakby co, te zdjęcie z niallem na tytule jest tylko chwiliowe, lecz nie wiem, czy tak nie zostanie
    Malu

    OdpowiedzUsuń