g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.06.2014

[1202-1204] I'm gonna live like tomorrow doesn't exist.

Dzień dobry! Tak, to znowu ja, już po przejściu stażu i na wstępie mówię, że oszczędzam siły na urodzinki, by was szablonami zasypać. Także mam nadzieję, że ich marną ilość mi wybaczycie.

Chciałam zrobić jakiś szablonik związany z baletem i wtedy znalazłam na kochanym tumblerze ten rysunek. To była miłość od pierwszego wejrzenia i musiałam go wykorzystać! Ogółem szablon jest minimalistyczny, bo tylko taki mi się spodobał. Mam nadzieję, że nie będziecie na niego narzekać i komuś wpadnie w oko. :)


Czy tylko ja wciąż planuję wybrać się na "Maleficent" do kina? Już kilka koleżanek pytałam, ale każda ma jakieś zajęcia wtedy, kiedy ja ich nie mam i nikt nie chce (bądź nie może) ze mną pójść. :c To takie smutne, że chyba wybiorę się tam z mamą.
Coś mi w nim kolorystyka do końca nie pasuje, ale nic lepszego mi nie wychodziło, więc jest, jak jest. Ponuro i brązowo.

podgląd / pobierz
Od kilkunastu dni wciąż słucham piosenki "Chandelier" Sii i oglądam teledysk, w którym jedenastoletnia dziewczynka tańczy tak, że ojeju! Stąd taki a nie inny szablon i stąd taki a nie inny tytuł notki.
Mam do ciebie pytanie, Meth - czy ten szablon można zaliczyć do takich, co mają dużo wszystkiego? Bo się starałam, ale potrzebuję twojej opinii. I jeszcze dodam, że ten szablon był poniekąd z myślą o tobie, nie wiem czemu, ale był. :)

To tyle, na urodzinki zbieram siły, dostaniecie tyle szablonów, że wam się odechce (taką mam nadzieję)! Przyjmę jedno zamówienie, ale nie ufajcie mi - jak mi się więcej spodoba, to przyjmę więcej. :)
Edit: przyjęłam zamówienie od Raylie!

Do następnej notki!

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak. PIERWSZA! ♥
      1202 - jeju ale mi się podoba! minimalistyczny - czyli coś dla mnie! ♥
      1203 - w kinie nie byłam, ale z zwiastunów mogę wywnioskować że film jest dobry ;) cieszę się, że powstał taki szablon ;)
      1204 - szablon powstał "z" teledysku piosenki? wow. podoba mi się... bardzo mi się podoba.. ta dziewczynka tańcząca i kolorystyka. CUDO ♥

      Usuń
    2. Gratulacje! Kto nie lubi być pierwszym? :D
      1202 - ojeju! Dziękuję pięknie!
      1203 - zwiastuny to ja od jakiś dwóch miesięcy oglądam i doczekać się nie mogę. :) Stąd ten szablon i cieszę się, że znośny. xD
      1204 - chodzi mi o teledysk piosenki Sia "Chandelier", bo tam właśnie tańczy ta dziewczynka. Na szablonie kadry z teledysku właśnie. :) Dziękuję po raz kolejny!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w kolorystyce błękitno-granatowej i chciałabym, żeby znajdowała się na nim Miley Cyrus (z okresu kiedy miała długie włosy) i Justin Bieber. Szablon może być dwu kolumnowy, dla mnie to bez różnicy. No i oczywiście na szablonie musi być koń, najlepiej czarny.
    4.Ewentualne zdjęcia: Co do zdjęć nie mam jakiś konkretnych, chcę tylko żeby Miley miała na nim długie włosy, a koń był czarny. Bardzo mi na tym zależy. Co do reszty zdam się na Ciebie.
    5.Ewentualny cytat: Dark Horse, niech mój świat stanie się Twoim światem. Jeśli nie byłby to dla ciebie problem napis może być po angielsku, ale nie musi. To zależy od Ciebie.
    6.Inne uwagi: Brak :)
    7.Kontakt: julapasiewicz99@gmail.com GG: 15919395
    Z góry wielkie dzięki i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1202 - Śliczny i niewinny, bardzo ładnie wykonany. :D
    1203 - Ostatnio byłam na Czarownicy, i powiem szczerze, nie zawiodłam się. :) Przykro mi, że nie możesz iść na nią do kina. :c Zabrałabym Cię do kina...
    Co do szablonu, ładny, chociaż coś tło mi nie pasuje.
    1204 - Myślałam, że nie tylko ja kocham tą piosenkę, jak i dziewczynkę z teledysku. :3 Przepadek? Nie sondzie. xD
    Szablon jest przepiękny, i pewnie niedługo go użyczę, do mojego nowego opowiadania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1202 - a, dziękuję, takie "niewinne" szablony to moja specjalność. :P
      1203 - o! Pierwsza chętna, by wybrać się ze mną do kina! :') Jak miło! A i dziękuję, mi tam tło pasuje, ale to tylko moja opinia i miło, że podzieliłaś się swoją. :) Czy tylko mi brzmi to strasznie naciąganie? Bo się staram szczerze odpowiedzieć, ale mi to nie wygląda... :D
      1204 - No oczywiście, że nie przypadek! Toż to zrządzenie losu, fani Maddie Ziegler w "Chandelier" łączcie się! Czyli mój "Dajmy-tu-mnóstwo-wszystkiego" eksperyment się udał? Uff, ale ulga!
      Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie oceniałam żadnych szablonów z tego bloga i dziś chyba nadszedł czas na mój pierwszy raz :D
    1202 - minimalistyczny to fakt, ale podoba mi się mimo tego iż wolę szablony na których jest dużo wszystkiego
    1203 - z całego szablonu podoba mi się tylko ta dziewczyna z lokami, nie wiem czemu ale nie lubię takich szaro-niewiadomo-jakich-brązowych kolorów
    1204 - ten szablon podoba mi się najbardziej i przypomina mi o świetnej książce jaką czytałam i poprostu mam takie Deja Vu jak widzę to dziecko i takie jakby poddasze, moja wyobraźnia już działa i szablon zaczyna mnie inspirować do jakiegoś opowiadania. Najlepszy i najcudowniejszy szablon jaki widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Ktoś swój pierwszy "szablonowy" komentarz wstawił akurat pod moją notką! Przypadeg? Nie sondzem. :3
      1202 - może powinnam przerzucić się na minimalizm, skoro nawet osoby za nim nie przepadające chwalą moje szablony? :) Nie no, częściej będą się pojawiać te z mnóstwem wszystkiego. Tak czy inaczej dziękuję, miło mi to słyszeć. :)
      1203 - też za brązem nie przepadam, ale żadne ładniejsze kolorki mi nie wychodziły, ech... a ową dziewczynę gra Elle Fanning, tak podpowiem. :)
      1204 - W takim razie pisz! Skoro moja praca cię inspiruje... :) Dziękuję bardzo, niezwykle mi miło czytać takie wypowiedzi, aż się buzia sama uśmiecha. :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga:http://zycie-ktore-miales-nie-poznac.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Proszę aby dominowała kolorystyka mroczna i ponura.Jeżeli chodzi o postacie to proszę wybrać jakieś takie smutne z króla lwa,ale jeśli będą kłopoty ze znalezieniem,podam je na mailu.
    4.Ewentualne zdjęcia:Wolałabym je podać na mailu,który napiszę potem.
    5.Ewentualny cytat:Nie trzeba,ale jeśli się uda to:W każdym z nas znajduje się cząstka zła..
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: I najważniejsze pole(tak mi się wydaje xD).Można się ze mną kontaktować tutaj:kartynachodzik@op.pl,ale jeśli będzie wygodniej,podam skypa.
    Będę wdzięczna,jeżeli ktokolwiek to wykona.Oczywiście nie musisz przyjmować zamówienia,aczkolwiek bardzo mi zależy ;-; Jeżeli przyjmiesz zamówienie,proszę napisać mi na mailu powyżej napisanym.. Wiem dobrze,że przyjęcie zamówienia zależy od tego czy Ci się podoba.Mam nadzieję,że wszystko jest ok jeśli chodzi o regulamin.Z góry dziękuję ^^
    Co do szablonów to są one piękne ^^.Ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobiła ;w;
    Życzę miłego dnia i pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://cyberpunkposmiertnyszum.blogspot.com/
    3.Koncepcja: W klimacie cyberpunku (coś jak w Blade Runerze), najlepiej z motywem futurystycznego miasta, z kontrastem takiego bardzo nowoczesnego i zupełnie zniszczonego.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Zależy mi na czytelności, na formie która bardziej podkreśla tekst niż go przytłacza.
    7.Kontakt: lirymoor@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://i-and-four-crazy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Minimalistyczny. Chciałabym, żeby szablon był w kolorach czarnym i białym. Zdjęcia postaci niżej możesz umieścić obok siebie, jak zespół.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://1.bp.blogspot.com/-szjunlHfoeA/TpEtHMWb-GI/AAAAAAAAAQc/kAw32QmKyCg/s1600/normal_lavigne_avril061.jpg
    http://24.media.tumblr.com/984febf08028a6c8623aea7d1b1151b5/tumblr_mtnik98Juc1sitxhdo1_500.jpg
    http://31.media.tumblr.com/98ef01b240f2800512c6a4baef8029ca/tumblr_mttbkhix8r1ro1npvo1_500.jpg
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10262123_297473040416639_8790442579916860025_n.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-QIcUuciWIOE/TbchF-s31LI/AAAAAAAAAfs/fJlj9teNb94/s400/jinxx_2_by_andy6sglove-d2zxtpw.jpg
    5.Ewentualny cytat: "I love you more, than I can ever scream."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    e-mail: julia.102@wp.pl
    GG: 38106391
    Mam nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte i stworzenie Ci go nie zajmie dużego problemu.
    Pozdrawiam, Abbey : )

    OdpowiedzUsuń
  8. 1202 o 1204 sa genialne... Kurde... Zastanawiam sie, czy moze by nie pasowaly mi na bloga... Na razid chyba jednak zostawie je w spokoju xD

    Przy okazji, moze akurat bedziesz w stanie wykonac moje zamowienie czy cos ^^

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wehaveseeneverything.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Niezbyt mroczne, w kolorze sepii albo piaskowej żółci. Najlepiej trójkolumnowy, ale na dwu narzekać nie będę. Na nagłówku jakaś jasnowłosa dziewoja, na tle jakiegoś pola bądź cokolwiek tam sobie wymyślisz.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "You and me have seen everything to see"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    mail: koczi44@gmail.com
    GG: 39958751

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I w tle naglowka moglyby byc jakies cheerleaderki!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://piwnica-na-strychu.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    - klimat: odrobinkę mroczny, strychowo-piwniczny. Najważniejszym punktem zaczepienia jest tło z elementami cegieł/muru (czerwone/szare, co by pasowało, alb), najlepiej "winetowane" i ewentualnie drewniany nagłówek (jakaś stara surowa decha), suuper by było, jakby "wisiał" na łańcuchach. Moje żałosne próby wykonania nagłówka są niestety widoczne na blogu... Ewentualnie napis może być "namalowany" na murze, albo cokolwiek by pasowało :)
    Obok nagłówka, nad kolumną, zamarzył nam się kufer, zamknięty lub otwarty z jakąś poświatą czy czymśtam ze środka - przykłady wkleiłam w pkcie 4 (te ze złotem poglądowe). Odnoszę wrażenie, że stworzy nieco bardziej fantastyczny klimat :)

    - Czcionka nagłówka:
    Jeśli chodzi o czcionkę nagłówka, mam nadzieję, że to nie sprawi problemu, jakby były te:
    Levi Brush (http://www.dafont.com/levibrush.font)
    Ta sama czcionka została użyta do "cytatu" w teraźniejszym buttonie.
    Bardzo nam zależało na efekcie farby, i pod tą czcionkę przygotowałyśmy znaki wodne na zdjęcia etc. (:

    4.Ewentualne zdjęcia:
    Wkleiłam wszystko, co może pomóc w interpretacji moich wypocin :)
    - tła:
    http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/bricks-wall.jpg
    http://www.atrixforums.com/forum/attachments/motorola-atrix-graphics/13186d1375669535-share-your-wallpapers-14568-brick-wall-wood-floor-1920x1080-abstract-wallpaper.jpg
    http://bgfons.com/upload/brick_texture108.jpg (to akurat jest blade, ale wiadomo, poglądowe :))
    - kufry:
    http://shogun3d.com/images/treasure_chest/treasure_chest_1_large.jpg
    http://www.icoolpages.com/wp-content/uploads/2014/05/treasure_chest_coloring_pages_viewing_gallery_for_-_treasure_chest.jpg
    - Mogę pokazać nieudolnie wymodzone przyciski "stasze posty", "nowsze posty" i "home" - jeśli sie nada i jest to w ogóle możliwe, można wykorzystać :)
    http://i60.tinypic.com/5celx2.jpg
    ttp://i61.tinypic.com/wjdfzq.jpg
    http://i58.tinypic.com/fwrfr7.jpg

    5.Ewentualny cytat: To nie jest cytat, ale pod "Piwnica na strychu" wymyśliłyśmy sobie tekst "fantastyczna sztuka z najwyższej kondygnacji"

    6.Inne uwagi:
    Od razu mówię, że chciałabym tylko jak najbardziej ułatwić pracę, i baaardzo mi zależy na przyjęciu przez Ciebie zamówienia więc w dobrej wierze staram się ułatwić sprawę :> Może to wyglądać na szczegółowy opis, ale to tylko moja dobra wola, bo zdaję sobie sprawę, że blog jest zupełnie nietypowy, jeśli chodzi tematykę - wszystko do dogadania, zmiany. Ty tu jesteś ekspertką ;) Podzieliłam na podpunkty, żeby wszystko było przejrzyście :) W razie czego niemal zawsze można mnie złapać na gg/mailu.
    7. Kontakt
    gg - 3871276
    mail - rzelot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: wieczna-agonia.blogspot.om
    3.Koncepcja: Opowiadanie będzie o zombie, więc chciałabym by był w barwach ciemnych lub w kolorze białym. Najlepiej aby był to szablon minimalistyczny lewo lub prawokolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://img.likely.pl/photo/large/20120805/zombie-girl-likely-pl-722c28a0.png http://belldandy105.deviantart.com/art/Zombie-182373101 http://chadmichaelward.deviantart.com/art/Zombie-Chronicles-119271329 lub co sama znajdziesz :)
    5.Ewentualny cytat: Nawet potwory czują strach
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: siedzibaa@gmail.com


    Uprzedzam, że blog na razie jest zawieszony, ale niedługo znów rusza :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. HASŁO: Narcystyczny delfin
    ADRES BLOGA: http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ (czekamy na szablon, by go rozpocząć)
    KONCEPCJA: Otóż... Na pierwszym planie dwie bohaterki: Troian Bellisario i Kaya Scodelario :) Całość utrzymana w ciemnych kolorach. Zależy mi układ był taki jak tutaj http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/149/2/5/szablon_nr_1188_by_szablony_strayheart-d7k8lqv.png :)
    ZDJĘCIA: Troian: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/273/0/2/troian_bellisario_png_10_by_nonamuskrat-d6oqlck.png
    Kaya: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdazx9BGwz1qgmv1oo1_500.png
    Oczywiście możesz użyć innych zdjęć, to nie problem :)
    CYTAT: Po prostu tytuł bloga: City of the Fallen
    INNE UWAGI: - Chciałabym aby w tle pojawiła się broń, jakaś krew, albo coś w tym stylu. To blog o tematyce kryminalnej :)
    KONTAKT: mail: goferkowaa@gmail.com oraz GG: 3439004
    Z góry dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, a teraz naprawdę muszę wypowiedzieć się o szablonach, a przede wszystkim o tym ostatnim, bo jest piękny. Też kocham tą piosenkę Sii z resztą tak jak każdą jej piosenkę.
      Również jestem zachwycona tym teledyskiem. Jak ona to robi? *o*
      Podoba mi się to, że jest na nim parę momentów z teledysku, a nie np. jeden, to wygląda bajecznie. Jest naprawdę śliczny :)
      Szablon nr 1202 także jest przepiękny *o* Taki milutki, że tak się wyrażę, strasznie ładnie, to wygląda. Wybacz, ale nie znam się na tym i nie potrafię powiedzieć o nich fachowo. To jest opinia osoby, która nie umie nawet posłużyć się gimpem ;)
      Szablon nr 1203 także jest cudowny. Chociaż osobiście wolę jak nagłówek tak jakby jest na całej długości tak jak w szablonie nr 1204.
      Elle jest przepiękna, a Angelina, to legenda. Jestem ciekawa jaki będzie film :)
      Cudowne szablony!
      Pozdrawiam :)

      Usuń

  14. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dotyk-pioruna.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Bardzo bym prosiła o główną bohaterkę moją ( Nadzieję, której w mojej wyobraźni twarzy użycza piękna Avril Lavigne) Wszystko w dość ciemnych kolorach( tak żeby było odrobinę smutno haha) Może gdzieś jeszcze wcisnęły by się pioruny i chmury burzowe ;)
    5.Ewentualny cytat: Proszę... zgaś światło. Boję się go bardziej niż ciemności. (to tytuł mojego bloga z mojego prywatnego wiersza więc nie można to chyba jeszcze uznać za tytuł ;) )
    6.Inne uwagi: W moim opowiadaniu Nadzieja ma białe włosy i blizny od uderzenia pioruna na plecach, może dało by się to jakoś wpleść??
    7.Kontakt: kill3r@o2.pl ( nie posiadam GG)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ukrywam, że mam szczerą nadzieję, iż zainteresuję Cię robienie szablonu do mojego bloga ;)
    Nie jestem w tym dobra więc jest w opłakanym stanie, aż szkoda patrzeć T.T
    Najukochańsza
    Astraothia

    OdpowiedzUsuń
  16. Te szablony są śliczne, nawet nie mogę się zdecydować, który bardziej mi się podoba :") Chyba jednak pierwszy, bo jest taki cudownie minimalistyczny XD
    No i...
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: never-can-say-goodbye-boy.blogspot.com
    3.Koncepcja: Może coś podobnego do tego drugiego szablonu z tej notki, raczej jaśniejszy, dwukolumnowy albo nawet jednokolumnowy, z miejscem na narzędzia u dołu strony :) No i na szablonie dwie dziewczyny, Dianna Agron i Zoeu Deutch, jakoś tak obok siebie, ale jak dokładniej to będzie wyglądać, to nie ma większego znaczenia :) No i jest to opowiadanie, którego akcja dzieje się w Londynie, więc fajnie by było, gdyby gdzieś tam w tle znalazło się jakieś nawiązanie do tego właśnie miasta.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    Zoey Deutch: http://31.media.tumblr.com/eaadea755315f623ee605c2e5b797adb/tumblr_mpm66unYqJ1s5vr0wo1_500.png
    Dianna Agron: http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2010/09/agron1.jpg
    Ale chyba nawet lepiej będzie, jeśli zostaną zmienione XD
    5.Ewentualny cytat: Promise me that you'll leave the light on
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: specificobsession@gmail.com ale jednak nałatwiej jest mi się kontaktować przez twittera - @luvmysanchez :")

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, hej ^^ Jak ja czekałam na twoje delikatne, kobiece prace *-* Nawet nie wiesz c: Cieszę się, że zostajemy już teraz "na swoim" ^^
    O kurde... Nagle mi się tak strasznie zrobiło... Bo tu patrzę: Vic przyjmuje jedno zamówienie, bo urodziny... Ty przyjmujesz jedno zamówienie, bo urodziny... A ja co? Przyjęłam pięć zamówień i jeszcze nic nie mam zrobione na urodzinki D: Wczoraj jak sobie to uzmysłowiłam, to blady strach na mnie padł xD
    1202 - ten szablon jest po prostu piękny... To jest esencja twojej twórczości i to co w tobie kocha się najbardziej *-* Ta delikatność... Ta finezja... O matko... Nic, tylko się zakochać *-* Szczena mi odpadła, serio xD Właściwie to... Tylko tło tytułu bym zmieniła... Jakoś mi nie podchodzi, ale i tak szablon jest mega :3 W ogóle... Znam to uczucie... Taka miłość do jakiegoś obrazka :D
    1203 - też jest super *-* Kolorystyka taka stonowana... Wszystko świetnie dobrane... Do tego zamknięty układ... Kurde... Żyć nie umierać, jak to się mówi xD Wiesz co? Ja prawie na tym byłam, ale jedyny seans kończył się godzinę po moim powrotnym pociągu i wiesz... Ten wybór: wrócić do domu, czy iść na film xD Ale chciałabym to kiedyś zobaczyć ^^
    1204 - coś Cię wzięło na te baletnice, nie? xD Szablon udany bardzo *-* W ogóle... Tak bardzo jaram się sposobem, w jaki zaznaczasz cytaty *-* Bardzo mocno będziesz zła, jak kiedyś też zrobię coś podobnego z cytatami? Bo... No po prostu jest to strasznie inspirujące :D
    Smoku... Też musisz się wziąć za pracę ;_; To taka myśl przewodnia odnośnie końca notki xD
    Trzymaj się, Skarbie c: Nie mogę się doczekać aż zobaczę twoje urodzinowe prace ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś czekał na moje prace? :O Też się cieszę, że razem sobie tutaj zostajemy. :)
      To jedno zamówienie wcale nie będzie jednym zamówieniem. xD Bo ja mam zwyczaj przyjmować więcej, niż obiecuję. Ja na urodzinki dopiero zaczęłam tworzyć, dlatego muszę się mocniej wziąć za siebie, w końcu wcale nie zastało nam wiele czasu.
      1202 - taka miłość do jednego obrazka kiedyś doprowadzi mnie do zguby! xD Na tumblerze tyle ładnych obrazków znalazłam, że ocząt od nich oderwać nie mogę, a przecież mam nad urodzinkami pracować, a nie - gapić się w monitor! I tak naprawdę nie wiem, co odpowiedzieć na te twoje słowa, bo... dziękuję wystarczy? Tak mi miło czytać takie rzeczy, aż nie mogę przestać się uśmiechać!
      1203 - po co wracać do domu? Nie lepiej przespać się w poczekalni? xD Rozumiem ten dylemat - sama mam teraz inny problem: iść na bal gimnazjalny czy na trening. xD Jak na razie trening wygrywa, ale decyzja trudna do podjęcia. Dziękuję po raz kolejny, co do kolorystyki nie byłam pewna, więc mi ulżyło - przynajmniej jednej osobie się podoba. :)
      1204 - nie wiem, czy ta dziewczynka jest baletnicą, bo ona chyba głównie jazz tańczy... ale ręki nie dałabym sobie uciąć. :D I nie, nie obrażę się, jeśli tak pozaznaczasz cytaty. :) Skoro tak ci się to podoba - droga wolna!
      Bierz się, Smoku, bierz. :) W końcu urodzinki coraz bliżej!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. A no skomentuję, bo czemu nie.

    1202 > Bardzo ładny, rysunek przyznam, że fajny tylko obrazek za tytułem trochę przeszkadza tłu, więc uznaję że z bielą w tle wyglądałoby tysiąc razy lepiej ~ Oprócz tego jest naprawdę ładny ! ^^
    1203 > Ten mi się podoba. Prosty wokół nagłówka (który bardzo dobrze pasuje). Jest pewien klimacik i to mi się podoba ^^ CSS pasujący, nie mam się do czego przyczepić :c
    1204 > ...Hm... hm, hm... Ah... '^' Ten jest ciekawy. Serio. Dużo tu tego wszystkiego, a jednak nie czuję, że za dużo. Magia. Znów nie mogę się przyczepić do czegokolw-... a jednak mogę. Strony są, wedłóg mnie, za wysoko. Od dzisiaj wiadomo wszystkim czytającym ten komentarz, że Kryształowa nie znosi jak gadżety zakrywają nagłówek. (jeszcze data posta może być, nawet jest okej, ale strony są na prawdę za wysoko)

    Tak więc czekam na więcej szablonów do oceniania ; jak nie na blogu to w mojej głowie o:

    Pozdrawiam,
    ~Kryształowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na ten komentarz odpowiem!
      1202 - co do tego tła masz rację, ale troszkę za późno na zmiany. :( Ale cieszę się, że mimo to i tak przypadł ci do gustu!
      1203 - i o klimacik mi tu głównie chodziło! I dobrze, że nie masz do czego się przyczepić! Przynajmniej ja się cieszę. :D
      1204 - Ale... ale ja lubię! Nachodzące cosie na nagłówek... cuś się nie zgadzamy. :c Nic, trzeba wziąć głęboki oddech i iść dalej, wmawiając sobie, że to tylko strony. :P
      Dziękuję pięknie za opinię o moich pracach, bardzo mi miło, że ktoś ma jeszcze to coś zamieszczone na górze skomentować! :)
      Równiez pozdrawiam!

      Usuń
  20. Hasło:Narcystyczny delfin
    Adres: sennaopowiastka.blogspot.com
    Koncepcja: Prosiłabym o szablon mroczny.Układ: po prawej stronie strony, a po lewej miejsce na narzędzia.W każdym bądź razie zdam się na ciebie. W tle widziałabym buty, miecze most, lecz niekoniecznie, po raz kolejny zdam się na ciebie.
    Ewentualne zdjęcia: http://www.celebzz.com/wp-content/uploads/2013/10/taissa-farmiga-at-american-horror-story-coven-season-3_1.jpg

    http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_cms/38/3820721/original.jpg

    http://niespodzianka.pl/presents/d0013098cc5701e45e3becbc93b54726.jpg

    Ewentualny cytat: Everyone needs to know who he is.

    Uwagi:-
    Kontakt: natala.diament@gmail.com



    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry. :)
    Chciałabym zamówić szablon na bloga o adresie: pod natchnieniem.blogspot.com

    Narcystyczny Delfin

    Koncepcja: szablon minimalistyczny, prosty, delikatny bez żadnych wtopień i innych takich. Jeśli chodzi o układ chcę, aby miał jedną kolumnę(czy będzie po prawej czy lewej stronie nie ma dla mnie znaczenia) i właśnie tu znajdowały się "Strony" http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2014/145/5/3/1177_by_ejkonke-d7joo6o.png ---> Właśnie taki układ mi mi odpowiadał albo jeszcze lepiej taki ---> http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2014/135/a/1/_013__szablon_1171_by_sanctumsilence-d7ig0ca.png

    Jeśli chodzi o kolorystykę musi dominować kolor niebieski/błękitny/szafirowy ewentualnie fiolet. Ponieważ jest to blog pisany pod "natchnieniem" bardzo proszę, aby znalazło się na nim mitologiczne źródło inspiracji czyli pegaz, a więc:
    Zdjęcia:
    Albo - http://www.deviantart.com/art/Dancing-in-the-Moonlight-270670595
    Albo - http://2.bp.blogspot.com/-8-WrX2Ce7e0/UNXlhgDTG3I/AAAAAAAAAPY/ev5knCT-gfA/s1600/pegaz-chmury-niebo.jpeg
    Albo - http://www.deviantart.com/art/pegasus-22911929
    Albo - http://www.deviantart.com/art/Pegasus-285636744
    Albo - http://3.bp.blogspot.com/-j--k3NlORUU/UHmLCfHn-iI/AAAAAAAAAEA/c6qZJ5xJOzE/s320/k,NTc1ODUxOTAsNDcxOTAxMjI=,f,pegaz_2.jpg

    Chyba że szabloniarka sama trafi na coś lepszego :) I jeszcze jedno: proszę, abyś wykorzystała tylko jedno z tych zdjęć, bo to dla mnie bardzo ważne, aby tylko jeden koń prezentował się na szablonie.

    Cytat: Nie chcę cytatu. Chyba że zmieścisz adres mojego bloga: Pod Natchnieniem, tak aby się ładnie prezentował, ale jeśli się nie uda, nic się nie dzieje.

    Inne uwagi: cóż, chyba tylko dodam, że z tego szablonu musi bić harmonia, spokój, prostota, czystość i uroda. ;)

    Kontakt: Email: Renne2095@gmail.com i GG: 48280961

    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. hasło: narcyztyczny delfin
    2 Adres: http://kompania-z-ak.blogspot.com
    3. koncepcja: Zależy mi na otwartym szablonie. Chciałabym by był w ciemnych kolorach, a w tyle znajdowało się chociaż jedno zdjęcie okupowanej Warszawy. Zależy mi też by był w miarę minimalistyczny.
    4.Ewentualne zdjęcia;
    http://104filmy.pl/wp-content/uploads/2014/03/kamien2.jpg
    http://img.interia.pl/rozrywka/nimg/0/f/Miasto44_6221456.jpg
    5.Ewentualny cyatat: 'Kiedy wojna strawi wszystko..'
    6.Inne uwagi: -
    7 kontakt: kovati500@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra dobra, tylko nie zasypuj nas nie wiedzieć, jak! Już miałam tę nieprzyjemność komentować ponad 30 szablonów o.o No ale ten, gratuluję przejścia stażu!!! :D
    1202 - jak ja nie lubię minimalistycznych... ja narzekam, bo minimalistyczny :c Hm, balet to mi się kojarzy z najbardziej chorym filmem ever: z "Czarnym Łabędziem". Ale mniejsza. Rysuneczek faktycznie fajny c: Ogólnie szablon bardzo ładny, nie wiem tylko, czy potrzebne jest to 'deskowate' tło pod tytułem posta. A poza tym jest świetnie, zwłaszcza że kolorystykę fajnie dobrałaś.
    1203 - CZAAAROOOWNIIICAAAA!!!! Jak ja się jaram tym filmem, to ty pojęcia nie masz! Koniecznie zasuwaj na to do kina, bo to jest prześwietne! Mmm, szablon <3 Hm, od razu napiszę, że szkoda, że te kolory nie są żywsze - ta czerwień do mnie nie przemawia. Prócz tego jest bosko, bo jest prosty, ale przez to bardzo ładny. Nagłówek tak samo, więc generalnie jest super c: tylko ta czerwień, która wszystko... hm, to wygląda, jakby ten szablon zasłonił czerwonawy dym, a jak dla mnie to nie jest najlepszy efekt.
    1204 - TAK, MOJA KOCHANA, TO JEST WŁAŚNIE TAKI SZABLON!!!! O MATKO, O JEJU, JAK MI MIŁO :3 Uwielbiam takie szablony! Przepiękny, wypasiony nagłówek (choć przy jednym zdjęciu, tym, gdzie białowłosa pani siedzi sobie w szpagacie, wyraźnie widać ciemniejszą otoczkę, a lepiej, gdyby pod spodem coś było), nawet te dwa cytaty wyglądają fajnie, choć nie kuma mody na takie cytaty: koniecznie musi być ich minimum dwa, koniecznie oba w innym stylu, w tym jeden (w tym wypadku te na górze) konkretną czcionką. Seri, ostatnio tak jest na wszystkich szablonach, a jak dla mnie ten na dole w zupełności by wystarczył, bo jest świetnie wykonany. Ale ok, ja się nie czepiam xD Kolumna jest świetna - ładnie wygląda to, że podstrony poniekąd włażą na nagłówek, mimo że większość znajduje się na jednolitym tle. Są inicjały, a to dobrze, no i ta rameczka po bokach jest urocza. Na przyszłość nie obraziłabym się, gdyby tło było nieruchome i pełne wszystkiego, bez jednolitego tła - mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi - ale jak na początek jest bosko! Kocham takie szablony, pragnę ich więcej! Jak coś, to podglądnij sobie notki Jill - ona tworzy takie szablony i to dzięki niej właśnie takie uwielbiam. Im więcej wszystkiego, tym lepiej. Ach, toś mi humor poprawiła! :D <3
    Tyle szablonów, aż nam się odechce? Myślę, że jestem gotowa \m/
    Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, w planach mam piętnaście. :D Aż tak was nie zasypię, chyba bym padła.
      1202 - ja wiem, że ty nie lubisz minimalistycznych, ale ten cudny obrazek do żadnego innego szablonu mi nie pasował. :c Czarnego Łabędzia nie widziałam i nie zamierzam, ale dziękuję za to przypadkowe ostrzeżenie!
      1203 - O MATULUUUUUUUUU!!! Jutro się na to wybieram, o jejciu! Się doczekać nie mogę, a przez ciebie nie mogę jeszcze bardziej! :< Jak ja do jutra wytrzymam? ;_; Ale przecież czerwony dywan to hollywood i te sprawy! (nieudana próba zażartowania z tematu :c) A może gdyby tak zasłonić jedno oko, następnie przysłonić czymś drugie... to efekt całkiem niezły, prawda? :D
      1204 - O BORU JAK JA SIĘ CIESZĘ!!! Wiesz, że ta jasnowłosa panna ma ledwie 11 lat? Taka tam ciekawostka.
      I mnie dopadła moda na takowe cytaty, aż musiałam spróbować coś takiego zrobić! Mam słabą wolę, gdy w grę wchodzą takie rzeczy, wybacz. A ta wchodząca na nagłówek kolumna to tak specjalnie, bo ja takie uwielbiam. :3
      Doskonale wiem, o co ci chodzi! Postaram się w najbliższym czasie choć jeden taki wykonać. :)
      Cieszę się, że ci humor poprawiłam, przepraszam za zwłokę w odpisywaniu na komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
    2. No dobra, ewentualnie wybaczam, ale to przez ostatni szablon :3

      Usuń
    3. Uff... a już się bałam, że skarzesz mnie na wieczne potępienie. xD

      Usuń
  24. Hejka! Witaj! Wracam do blogosfery, więc przyszłam męczyć szabloniarzy z ZS <3 Dzisiaj jeszcze krótko, ale następne notki znów będą dostawały ode mnie obszerne komentarze :3
    1- Mogę przeklinać? JA KIEDYŚ PROWADZIŁAM BLOGA O BALETNICY I NIC TU NIE BYŁO, A TERAZ PROSZĘ BARDZO! Kiedy blog już dawno usunięty i nie ma na niego pomysły, zjawia się taka osoba jak panna C. i dodaje szablon z baletnicą ;c Na dodatek jest to zajebisty szablon z baletnicą :c
    2 - nie widziałam jeszcze Andżeliny Żoli w Łicz, więc się nie znam, ale bardzo mi się podoba :D
    3 - TAKIE PIĘKNE, ŻE OJEJU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo! *macha ręką niczym rasowy teletubiś*
      1 - a przeklinaj sobie do woli, podobno przeklinanie pomaga na fizyczny ból. :3 Panna C. musiała w końcu się zjawić - istnieje pewne proroctwo, które głosi, że trzynastego dnia czwartego miesiąca na blogu Zaczarowane Szablony pojawi się notka niejakiej panny C., która kiedyś doda szablon z baletnicą. Nie słyszałaś? O.o
      2 - też się nie znam, ale szablon jest! :) Bo niedługo (już jutro) zostanę znawcą Łiczowej twórczości!
      3 - TAK MI MIŁO, ŻE OJEJU!
      Dziękuję za twój komentarz i do następnej notki! (widownia płacze)

      Usuń
  25. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja byłam na Czarownicy i polecam! ^^ Świetna historia pewna morału, o miłości, ale jakiej dokladnie to Ci nie powiem:) Naprawdę radzę iść na ten film, napewno się nie zawiedziesz, a pozatym kogo obchodzi z kim się pójdzie - i tak najważniejszy jest film :>
    Szablony piękne, ale pierwszy z baletnicą na czele mi nie podpadł. Lubię minimalistyczne szablony, ale jakoś mi się nie spodobał, chociaż kolorystyka jest dobrze dobrana. (już chyba wiem co mi nie pasi, ten "kolorowy" pasek, używany jako tytuł) Bez niego, byłoby super, ale co tam będę narzekać. :)
    Następny jest moim ulubieńcem. Zdecydowanie na tak! Jakbym prowadziła jakiś filmowy blog - a to wcale nie takie głupie, to odrazu go ustawiam.
    Co do trzeciego na oko podoba mi się i więcej się nie wypowiem, bo ja nie odnajduję się w takim szablonach "Tam łeb, a zaraz dalej jakiś kwiat" Oczywiście to nie ma być hejt, bo szablon jest ładny. :)
    Tanecznym krokiem się żegnam! ( w końcu notka trochę taneczna c:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Chodziło mi o to, że lubię szablony jak to zabawnie określiłam "Tam łeb, a zaraz dalej jakiś kwiat" i są śliczne, tylko, że ja nie potrafię je oceniać. Rozumiesz o co mi chodzi:)

      Usuń