g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.06.2014

[1205-1207] I'll seek you out, flay you alive



No cześć! A może dobry wieczór? Dobranoc? Już po dobranocce, pora spać xD Jak tam życie mija co? U mnie powolutku, dzisiaj styka mi kolejny roczek. Notka dość późno jak dla mnie, ale cóż zrobić, trzeba było jeszcze porobić kilka dodatkowych zadań na ocenę, wybaczycie? Szczerze, to nawet nie chce mi się jakoś bardzo rozpisywać. Nowością nie będzie, jak napiszę, że chce już wakacje. Zapewne nie tylko ja ;>


Zamówienie dla Narkotyk fanfiction
Miał być w odcieniach czerni i szarości, ale wyszedł bardziej w szarości niż czerni, mnie się wydaje, że wyszedł nawet dobrze, ale jeśli coś się nie spodoba, to pisz, kontakt do mnie jest na mojej podstronie ;) Karty i nagłówek są ruchome.

Podoba mi się ten szablon, taki prosty, trochę mroczny ;> Jest jedno kolumnowy, ale za to gadżety są w stopce. Tło jest ruchome ;)

Ktoś tu ostatnio marudził, że mało grafiki u mnie (Nie, Meth, wcale nie mówię o Tobie XD), więc postarałam dać trochę więcej do nagłówka i wyszło coś takiego ;> Ogólnie z efektu jestem zadowolona.

No to dobranoc słoneczka <3

Aaa... I jeszcze coś
Przyjmuję zamówienia!
Nie wiem dokładnie ile ich przyjmę, zobaczę co mi wpadnie w oko.
Buziaczki ;*

58 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Hasło: Narcystyczny delfin.
      2. Adres bloga: http://troublemaker-ss.blogspot.com/
      3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był w jasnych odcieniach - np. jasny róż, jasny fiolet, coś w ten deseń.
      4. Ewentualne zdjęcia: Jeśli to nie kłopot, jeśli zdjęcia pasować do siebie nie będą, chciałabym, abyś, również z tumblra lilith kiss, znalazła inne, na które będziesz mieć wizję. (:
      - http://lilithkiss.tumblr.com/image/82541397299
      - http://38.media.tumblr.com/6078f83499a31c0a6d2dd892e9ad8e3d/tumblr_n1gqum5ezm1rqopwmo1_r1_1280.jpg (bez NaruHina)
      - http://lilithkiss.tumblr.com/image/69999195360
      5. Ewentualny cytat - Yes, I'll still be here when you see
      You're not alone, you don't have to run again.
      6. Inne uwagi - brak.
      7. Kontakt: E-mail - Akiyamadeushi@gmail.com. GG - 45094097.

      Usuń
    2. Tyle przegrać, tak bardzo nie zdążyć [*]

      Usuń
    3. Przyjęte! Chciałam je przyjąć wcześniej, ale usunęłaś komentarz xd

      Usuń
    4. Wybacz, musiałam od nowa prolog napisać XD
      Aww, dziękuję, jestem Ci cholernie wdzięczna. <3 Czekałam na Twoją notkę jakieś 3 tygodnie, bo byłam zbyt uparta, żeby zgłosić się do kogoś innego z zamówieniem. XD
      Arigato! <3

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Jeśli to nie problem:
      5. Ewentualny cytat:You just like drawing scars
      And leaving hope to bleed
      So if we fall apart
      Will I ever haunt your dreams?
      6. Inne uwagi - jeśli to możliwe, żeby strony znajdowały się wokół nagłówka, były okrągłe, a po najechaniu na nie - wirowały, aczkolwiek nic się nie stanie, kiedy będą normalne.
      Z góry przepraszam za kłopot ;<

      Wybacz, że tak zmieniam, ale..
      To naprawdę, naprawdę ostatni raz! >.<"

      Usuń
  2. O, w dodatku jestem pierwsza! Zaszczyt.
    Szablon numer 1205 - nie lubię One Direction ani niczego z nimi związanego. Może przez psychofanki? No, wszystko możliwe. XD Mimo wszystko - szablon mi się podoba. I to bardzo. Jest moim drugim faworytem z tej notki. A układ bardzo mi się podoba ^^"
    1206. Jest taki.. mhroczny. I ładny. Też mi się podoba, ale już mniej, nawet za chiny nie wiem dlaczego. Może ten obrazek mi nie pasuje? A może kolorystyka? Nie umiem określić, aczkolwiek coś mi w nim nie pasuje, i o. XD
    1207. Aaach! Faworyt tej notki <3 Jak tylko go zobaczyłam to się w nim zakochałam, naprawdę. XD Miłość od pierwszego wejrzenia. Cud, miód i malinki.

    Oby więcej takich świetnych prac, Sasame! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też nie przepadam za łan di, ale jakoś tak na to miałam wenę, w dodatku to zamówienie ;>
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  3. Zakochałam się w 1207 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w kolorystyce błękitno-granatowej i żeby
    znajdowała się na nim Miley Cyrus (z okresu kiedy miała długie wlosy) iJustin Bieber. Szablon może być dwu kolumnowy, dla mnie to bez różnicy. No i oczywiście na szablonie musi być koń, najlepiej czarny. Strony.niech będą ruchome
    4.Ewentualne zdjęcia: Co do zdjęć nie mam jakiś konkretnych, chcę tylko żeby Miley miała na nim długie włosy, a koń był czarny. Bardzo mi na tym zależy. Co do reszty zdam się na Ciebie.
    5.Ewentualny cytat: Dark Horse, niech mój świat stanie się Twoim światem. Jeśli nie byłby to dla ciebie problem napis może być po angielsku, ale nie musi. To zależy od Ciebie.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: julapasiewicz99@gmail.com GG: 15919395
    Z góry wielkie dzięki i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joł! :3 Życzonka już ci Sasame złożyłam, więc tu sobie daruję, ale jeszcze jako prezent skomentuję szabloniki, a co! Bo ostatnio cię trochę zaniedbałam :o

    1205 - oesuuu, 1D, ratuj! Mam na nich uczulenie, nie tyle nawet na ich muzykę (bo niektóre piosenki jeszcze ujdą), co dosłownie na NICH. No ale szablon sam w sobie naprawdę fajny, podoba mi się ogólny układ, dość oryginalny. Nagłówek wygląda trochę tak, jakby był wycięty z tła i to dało fajny efekt :) No i kolorki ładne ^_^ Jeśli chodzi o nagłówek, to wydaje się dość prosty, dobry, ale nie jakiś powalający na kolana (przyzwyczaiłaś mnie do zajebistości, to teraz marudzę! ;p). Chociaż oglądając twoje speedarty, to i tak mogę założyć, że pewnie ten nagłówek powstał z niczego i po tysiącach zmian, efektach itp xd

    1206 - czegoś mi tu brakuje, coś nie pasuje, takie nieokreślone coś :/ Chyba w tym nagłówku jakoś mi pusto, tam na dole. Albo może ten szary (he he, Szare :3) mnie drażni? Nie wiem, serio nie wiem xd

    1207 - CUDO! ♥ Ten nagłówek jest piękny, takie efektowny i wow! Poza tym podoba mi się kontrast czarnego z żywymi kolorami. No nie mogę się napatrzeć xd

    Buziaki, Sasame :* Jak znajdę skrawek czasu na przyjemności, to zapukam do cb na gg o korepetycje z PS xd
    + pozdrowienia dla całej załogi!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czuję się zaniedbana no ;<
      Mnie się tam nagłówek podoba z 1D xD taki inny niż zazwyczaj robię ;>
      Też mi się najbardziej podoba 1207 <3 :D

      Okej pisz, ja już mam teraz więcej czasu, bo wszystko już mam ładnie zaliczone ;>

      Usuń
  6. Witam, Sasame :D
    Więc i mnie naszło o proszenie Cię o szablon, więc... rzuć swym oczkiem na mój zarys pomysłu XD

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin

    2.Adres bloga: http://ikinokoru-tame-ni.blogspot.com/ (Odnośnik do Waszej szabloniarni widnieje w zakładce Mur Sina)

    3.Koncepcja: A więc tak - ma być ciemno XD Najlepiej czarne tło, a reszta kolorów... Niebieski, biały? Coś w ten deseń. Układ prawokolumnowy (dobrze napisałam? XD), a strony prosiłabym o idealne do napastowania - takie, że tak to nazwę, interaktywne - najeżdżasz kursorem i ona się zmienia... Wiesz, o co mi chodzi? (Mam nadzieję, bo średnio umiem tłumaczyć ._.) I, jeżeli wiesz łats aj min, te strony mogłyby się zmieniać takim błyskiem, chodzi mi o takie mignięcie bieli... Jakby ktoś miecz z kabury wyjmował XD A ponieważ nie wiem, czy to jest wykonalne, to ta ostatnia prośba jest naprawdę luźną propozycją. Jeżeli nie ma takiej możliwości, to nic :D

    4.Ewentualne zdjęcia:
    Dwa, mające być jakby w centrum:
    http://vlep.pl/1rg6w9.jpg
    http://vlep.pl/svkei8.jpg
    I dwa poboczne:
    http://vlep.pl/ijhepu.jpg
    http://vlep.pl/9l2ehs.jpg

    A to ma być tłem, takim jakby znakiem wodnym pod zdjęcia:
    http://static.tumblr.com/88ab66d98eb6abeb2636af806a4a5cdd/tzyhklk/Cgon0coku/tumblr_static_surveycorps.jpg

    5.Ewentualny cytat:
    Wyraźniejsza czcionka - Tamtego dnia ciemność stworzyła jasność
    Pod spodem, bardziej przezroczysta - Aby przetrwać

    6.Inne uwagi:
    Czy mam jakieś uwagi... Raczej, nie. Wszystko wyjdzie w praniu :D

    7.Kontakt:
    rina.shadow@gmail.com
    3427093 (najczęściej siedzę na niewidoku, więc pisz, kiedy chcesz XD)

    No, pozdrawiam, całuję, weny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://miasto-krytyki.blogspot.com
    3.Koncepcja: Jeśli chodzi o kolorystykę najlepiej, żeby był to czerwień albo zieleń, układ najlepiej taki jak w 1207 (przy okazji ten szablon jest boski).
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a) http://www.artleo.com/pic/201108/1366x768/artleo.com-6002.jpg
    b) http://www.tapeteos.pl/data/media/807/big/rozne_2880x1800_015_ksiazki.jpg
    c) http://nawroc-sie.pl/img/aforyzmy.jpg
    d) http://img.likely.pl/photo/large/20120813/dziewczyna-czytajaca-ksiazke-likely-pl-2bea59e1.jpeg
    lub
    http://favim.com/orig/201104/25/Favim.com-23781.jpg
    Oczywiście możesz wybrać inne zdjęcia, jeśli te nie będą pasować :)
    5.Ewentualny cytat: Krytyka kształtuje naszą twórczość - Miasto Krytyki.
    6.Inne uwagi: Czy byłby to kłopot gdybym poprosiła cię jeszcze o zrobienie buttonu na mój blog? (Może to być nawet sam napis „Miasto Krytyki”)
    7.Kontakt: vanilia7428@gmail.com, gg - nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Awwwww 1207 <3 Talentu pozazdrościć :) Chciałam złożyć zamówienie, oto ono :

      1.Hasło:Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga :http://amaze-me-bitch.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Układ zamknięty, czy otwarty, nie ma zbytniej różnicy. Bardzo zależałoby mi na szerokim polu tekstowym i kolumnach. Chciałabym również, by był to szablon współgrający z kolorami na zdjęciach, czyli kremowy, beżowy ( błagam, tylko nie pomarańcz ) :)
      4.Ewentualne zdjęcia:
      1 - https://www.google.pl/search?newwindow=1&rlz=1C1FDUM_enPL555PL555&es_sm=93&biw=1440&bih=799&tbm=isch&sa=1&q=ashley+benson+sesja&oq=ashley+benson+sesja&gs_l=img.3..0l2.50938.51880.0.52002.5.4.0.0.0.0.156.431.0j3.3.0....0...1c.1.46.img..2.3.430.rbamvD8kS3A#facrc=_&imgdii=rkHFPLgsWsmImM%3A%3BpFFBpmuJtZg65M%3BrkHFPLgsWsmImM%3A&imgrc=rkHFPLgsWsmImM%253A%3BnEZBwOSuBF48dM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-BptgQ-g54Zs%252FUYdxOB_BJbI%252FAAAAAAAAJw0%252FnvugBuIoa7U%252Fs1600%252Fab1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpll-fansite.blogspot.com%252F2013%252F05%252Fsesja-ashley-dla-nylon-magazine-2.html%3B500%3B500
      2 - https://www.google.pl/search?newwindow=1&rlz=1C1FDUM_enPL555PL555&es_sm=93&biw=1440&bih=799&tbm=isch&sa=1&q=ashley+benson+sesja&oq=ashley+benson+sesja&gs_l=img.3..0l2.50938.51880.0.52002.5.4.0.0.0.0.156.431.0j3.3.0....0...1c.1.46.img..2.3.430.rbamvD8kS3A#facrc=_&imgdii=_&imgrc=rkHFPLgsWsmImM%253A%3BnEZBwOSuBF48dM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-BptgQ-g54Zs%252FUYdxOB_BJbI%252FAAAAAAAAJw0%252FnvugBuIoa7U%252Fs1600%252Fab1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpll-fansite.blogspot.com%252F2013%252F05%252Fsesja-ashley-dla-nylon-magazine-2.html%3B500%3B500
      5.Ewentualny cytat:
      1. 'It feels like I am falling into sun,
      even on stormy days in everyway
      feels like we're one
      as we watch the years go by
      feels like we're still flying high '
      Chciałabym, by cytat znalazł się tam w całości, w takim formacie, jak został zapisany.
      Cytat nr 2. Drugi napis mógłby zostać umieszczony nad zdjęciem Ashley - ' You Amaze Me '

      6.Inne uwagi: zależy mi na zdjęciach, które wybrałam, ale jeżeli spodobają Ci się inne, to nie ma problemu :)
      7.Kontakt: kcastayclassy@onet.pl, gg - 49770121

      Zamówienie troszkę pogmatwane, strasznie długie, ale może uda Ci się rozczytać :) Ściskam cieplutko Twoją rąsię i do następnej notki ! :)

      Usuń
    2. I jeszcze ocena, bo mam dzisiaj wenę do komentowania :)
      1205 - Cudo <3 Dobrana kolorystyka, fajny pomysł na układ xx
      1206 - nie moje klimaty,ale pomysł ciekawy :)
      1207 - ZAKOCHAŁAM SIĘ<3 Piękny, taki minimalistyczny, a jednocześnie tak dużo pokazuje <3

      Usuń
  10. Boże, Boże, dziękuję! Jest taki idealny, jaram się i w ogóle! Wiesz, może to i nawet lepiej, że jest taka kolorystyka a nie inna! Szablon wspaniały i jeszcze raz dziękuję! Kocham Cię <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon przypadł do gustu <3

      Usuń
  11. 1207 <333333
    NORMALNIE CUUUUUUUDO <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam gorąco, chciałbym złożyć zamówienie ^^:
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://sekretne-zycie-robbiego-cartera.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Widzę szablon w ciemnej kolorystyce (czarny, ciemny szary, granatowy wg twojej wizji. Menu po prawej . Wreszcie treść właściwa. Piszę o chłopaku, który ze zwykłego licealisty zmienił swoje życie. Bohater? Być może! Widzę to jako młodego chłopaka odwróconego plecami do pleców wojownika, asasina, ninja , lub chłopaka kucającego na szczycie budynku, obserwującego miasto.
    Coś na pewno wymyślisz, nie raz pokazałaś, że jesteś w tym niesamowita.
    Więcej informacji jestem w stanie dać ci pod nr gg : 50925308 lub email. robbiecarteroffiecial@gmail.com

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie niezgodne z regulaminem ;>

      Usuń
  13. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://s-sayaku-s.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon w jasnej kolorystyce/pomarańczowy,szary/ Menu po lewej. Szablon najlepiej minimalistyczny,
    4.Ewentualne zdjęcia:
    - http://www.zerochan.net/1699357
    5.Ewentualny cytat: Nigdy nie przegram, a nawet nie zamierzam
    6.Inne uwagi: podobny do ; http://ejkonke.deviantart.com/art/1122-450433687
    7.Kontakt: GG : 50463208 / E-MAIL : akeshinoakiri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co wy, wściekliście się z tymi notkami? Teraz ciągle jakaś wyłazi, wczoraj komentowałam ostatnio! No ale doobra, dobra... xD
    Wczoraj miałaś urodziny, dobrze zrozumiałam? Jeśli tak, to WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ!!! :D A jeśli nie, to spadaj.
    Dobra, tyle ze wstępu, ja już wakacje mam od dawna ;p
    1205 - nawet ładnie to wyszło, ci powiem c: Fajnie pokombinowałaś z ramkami - tam inna, tu taka, tam jeszcze dziwniejsza. Podstrony są umieszczone w dobrym miejscu, kolorystyka też jak najbardziej odpowiada, nawet dobrze chyba, że nie ma tu zbyt wiele czerni. Tylko nagłówka bym się czepiła. KIT Z DWOMA CYTATAMI, KTÓRE SĄ OSTATNIO WSZĘDZIE,W DODATKU JEDEN TĄ SAMĄ CZCIONKĄ U KAŻDEJ SZABLONIARKI, ale ten koleś w czarnej bluzie... on taki ciemny a wokół niego niebiesko. W zasadzie wszędzie niebiesko, tylko nie u kolesia. To deko dziwnie wygląda. A poza tym absolutnie świetny szablon, nieźle się nim pobawiłaś ^^
    1206 - przez to, że u mnie w pokoju jest strasznie jasno (okna wybiegają na zachód ;///), to nie bardzo ten szablon w ogóle widzę, ale jakoś sobie poradziłam. Faktycznie, jest dość prosty i mroczny - czyli jak najbardziej ok! Wreszcie jeden cytat - tyle naprawdę wystarczy! Raaany, ja ostatnio dosłownie z każdym o to walczę! ;o Fajny obrazek ^^ Nie no, generalnie absolutnie nie ma się czego przyczepić c: Te czerwone linie bardzo ładnie uzupełniają szablon.
    1207 - hmmmmm... teraz nie wiem, czy faktycznie marudził ktoś inny, czy to była sugestia przebrana w sarkazm... :D A tak poważnie, to nic na to nie poradzę, że uwielbiam szablony, w których jest się na co napatrzeć, gdzie jest pełno wszystkiego! A ten szablon to spory krok w przód, także winszuję :D Nagłówek przepiękny - do szczęścia mi jedynie brakuje tego, by on nie był zamknięty w tym kwiatku, tylko by rozszerzał się na cały szablon. Ale i tak jest ok ^^ Ech, znowu dwa cytaty... no, dobra, nie czepiam się już, bo nagłówek naprawdę udany. Kolorystyka bardzo przyjemna dla oka :D No i kodami mnie zachwyciłaś - te podświetlane podstrony - cudo! <3 A tak to urocza kolumienka, ładny podpis, no i generalnie ten szablon jest absolutnie przepiękny i w ogóle najlepszy z tej notki, która tak czy siak jest udana! ^^
    Branoc, lol :D A tak serio, to czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ;__; Dziękuję xD
      1205 - Ale to jeden cytat! Tylko nie pasowało mi danie tego wszystkiego razem noo... xd
      1207 - to nie jest kwiatek! to skrzydła <3 xD
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  15. Wczoraj nadrobiłam wszystkie zaległe notki, a dzisiaj kolejną widzę :D Tempo macie, widać, że zaczarowane wciąż idą do przodu z prędkością światła <3 Ale teraz mam dużo czasu, więc będę komentować na bieżąco, a moje komentarze będą w miarę długie :3
    Więc Ty się przed notką nie rozpisywałaś, więc nie mam na co odpisać XD Ale ten gif z tym okiem jest zajebisty! *_* Się gapiłam na niego długo, zanim przeszłam do tekstu <3
    Więc teraz... Co ja to miałam zrobić? Ach, już wiem! Tak, tak! Skomentować szablony :)
    1205 - Nie wyobrażam go sobie czarnoszarego XD Szare musiałabyś zastąpić czarnym, a niebieskie szarym, bo inaczej by chyba nie pasowało XD Układ bardzo mi się podoba. Ale mam problem. To jest szablon minimalistyczny? Bo czasem widać to czarno na białym, a u Was nawet minimalistyczne są tak cudowne, że nie da się ich ogarnąć <3 Czemu ten gostek jest w środku księżyców? To znaczy... Fajnie to wygląda, ale nie jestem dobra w interpretowaniu obrazów >.< Te świeczki mi się podobają. I kolory pasują. Cytat świetnie wygląda <3 Bardzo dobry szablon!
    1206 - sama mam szablon w podobnych kolorach, ale układ mam całkiem inny XD Cytat jakiś niewyraźny. Albo to tylko na podglądzie tak, nie wiem. Ale ciężko mi się było rozczytać. Ogółem grafika fajna :)
    1207 - czy nagłówek na jakieś motyle w bazie? Dużo różu i fioletu <3 Interesująca grafika, zatracam się w niej! *_* Układ fajny, wszystko jest czytelne. Szkoda tylko, że cytat blokowy jest tak słabo wyróżniony, ja lubię jak jest widoczny :3
    Bardzo fajna notka <3 Gratuluję! :* Oto podium:
    I - 1205
    II - 1207
    III - 1206
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1205 - trudno ogarnąć czy to jest minimalizm czy nie ;> hmmm... dobre pytanie, sądzę, że to jakiś wilkołak, który zamienia się w czasie pełni, jednej z faz księżyca (nie pytaj ;___; - jest 23.24 to wszystko wyjaśnia).
      1206 - cytat jest specjalnie niewyraźny xd
      1207 - tak, to skrzydełka ^^ xD

      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  16. 1.Hasło: Narcystyczny
    2.Adres bloga: http://wilkolaki-z-brooklynu.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog o wilkołakach. Kolorystyka taka średnio mroczna. Carnywilk i dziewczyna lub rudy/brązowy wilk i chłopak z ciemnymi włosami. A najlepiej, jak będą te cztery postacie.
    4.Ewentualne zdjęcia: konkretnych nie mam, ale zależy mi na wilkach (czarny, rudawy/brązowy i dziewczynie z chłopakiem)
    5.Ewentualny cytat: Pozostawiam do Twojej dyspozycji
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: karolina-siniecka@wp.pl

    W razie problemów, pisz na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne szablony ^^ z prac moje faworyty to sygnatura i 1 szablon :D POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;>
      To jest gif nie sygnatura :)

      Usuń
  18. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wehaveseeneverything.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Niezbyt mroczne, w kolorze sepii albo piaskowej żółci. Najlepiej trójkolumnowy, ale na dwu narzekać nie będę. Na nagłówku jakaś jasnowłosa dziewoja, na tle jakiegoś pola bądź cokolwiek tam sobie wymyślisz.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "You and me have seen everything to see"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    mail: koczi44@gmail.com
    GG: 39958751


    Co to szblonów... Są genialne. W zasadzie to zastanawiam się, czy 1207 nie pasowałby do mnie... Zostawię go na razie w spokoju.
    co do 1706... Genialny jest!~ Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam!
    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon. :)

    1.Hasło: "Narcystyczny delfin"
    2.Adres bloga: www.burza-po-ciszy.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym szablon nawiązujący do filmu "Szybcy i wściekli", na którym znajdzie się Paul Walker, Genesis Rodriguez, a także Volkswagen Golf MK 2. Na układach się nie znam, byle żeby Menu było po lewej stronie. :) Jeśli chodzi o kolory, to preferowałabym jakieś jasne, żeby było wakacyjnie, nie ponuro, ale jeśli nie pasują, to mogą być ciemne (byle nie bordowy, czerwony ani brązowy)
    4.Ewentualne zdjęcia: (nie mogę się zdecydować, dlatego zostawiam do wyboru, te które pasują :))
    Genesis:
    http://img004.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_ocean_drive_magazine_february_2013_g5j5Prcx.sized.jpg
    http://img003.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_genesis_rodriguez_163264_thumb_58_9ID0cZSU.sized.jpeg
    http://img005.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_2m67f2d_Fggjfm4.sized.jpg

    Paul:
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=193&pid=19845#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=193&pid=19836#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=147&pid=8818#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=147&pid=9223#top_display_media

    Volkswagen:
    http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2010/223/c/6/Vw_Golf_mk2_by_Dariich.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/_We79DfPLZOU/TJiaYiwJZ1I/AAAAAAAACbk/koVFtEbErMY/s1600/DSC_0026+EDIT_resize.jpg
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: E-MAIL: agatatod.95@interia.pl GG: 8623036


    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego "wniosku." ;)
    Pozdrawiam,
    Pogonistka

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Oto moje zamówienie na szablon. :)

    1. Hasło to narcystyczny delfin.
    2. http://mortalmasterwenadimon.blogspot.com/
    3. Kolorystyka mogłaby być ciemna. Najlepiej pomieszanie szarego i białego. Mniej więcej takie kolory jak mam teraz.
    4. http://2.bp.blogspot.com/-_sPPSqNIWys/U1QPSSQuq9I/AAAAAAAAACI/wo7ZNrrbLf8/s1600/tyhfghgfhfg.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/-JRpK0UVUUGM/U1Tm4y7VaXI/AAAAAAAAACk/1frHNWasqR0/s1600/ghgfhgfh.jpg
    5. Cytat: "Being human means losing everything most beloved in this world."
    6.-
    7. E-mail: magda.magdalena.123@wp.pl GG:21043839 <- tu jestem częściej

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://moze-dam-rade.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ niech zostanie taki jaki jest. Kolory ciemne, cały szablon niech będzie raczej przygnębiający. Zdjęcie dziewczyny, ładnej, niskiej szatynki przy motorze, ubrana na czarno, smutna, tylko niech to nie będzie nikt sławny. Jak się da to jeszcze dwa zdjęcia tej dziewczyny, na jednym gdy płacze, a na drugim gdy się uśmmiecha, ale te dwa ostatnie zdjęcia nie są aż tak ważne jak te pierwsze, tzn. są, ale na pierwszym najbardziej mi zależy :)
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat:Czasem śmierć wydaje się najprostszym wyjściem, ale tak naprawdę śmierć to ucieczka, tchórzostwo, a ja nie jestem tchórzem.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: iamnotafraid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) po raz pierwszy składam zamówienie więc może być trochę bałagan :)

    1. Narcystyczny delfin
    2. http://big-love-h-r.blogspot.com/
    3. Chciałabym aby na szablonie znalazł się Harry bądź Barbra... mogą być obydwoje :) Szablon nie ma być czarny, ale nie wykluczam, z enie może być go wcale :) gdzieś w tle mogłyby być dzieci.
    4. -
    5. ...ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami
    6. Lubię, gdy układ jest mniej więcej tak jak tutaj: http://uprowadzona.blogspot.com/
    7. zuzka123201@gmail.com 7279447

    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zdecydowała się wykonać dla mnie ten szablon :)
    Button znajdziesz w zakładce Strony- Szablon :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uhhh... Wybacz, że dopiero teraz ;_;
    Ej, wszystkiego dobrego, zdrówka, szczęścia, miłości, pieniędzy (one szczęścia nie dają, bla bla bla xD Ale dobrze życzyć) i weny, bo o nią tu się głównie rozchodzi, nie? xD Znaczy... Jak ma się już umiejętności, a tego już z całą pewnością nie trzeba Ci życzyć (patrz niżej xD)
    1205 - bardzo podobają mi się kolory *-* I ogólnie ramki robią duże wrażenie c: Pierwszy raz widzę coś w takim stylu... I zdecydowanie się zachwyciłam :D
    1206 - ogólnie to nie przepadam za czerwienią, a zwłaszcza w połączeniu z czernią... No ale wiesz... Nie ma co uogólniać. Jeśli coś jest dobrze wykonane i "zgrabniutkie", to zawsze takie będzie c: A twoje prace mają to do siebie, że są po prostu świetne ^^ Także, chociaż kolorystyka całkiem nie moja, to szablon ciekawy ^^
    1207 - zdecydowanie faworyt *-* Oj tak... Kolory są świetne, takie głębokie i do tego ta grafika... Nie wiem, czy ktoś jeszcze zwrócił uwagę, ale nieziemsko podobają mi się te lampioniki i no po prostu mistrzowskie, w pełni zaczarowane motyle skrzydła ^^ Serio... Zakochałam się, bo szczerze mówiąc za pierwszym razem to ich nie zauważyłam, ale to dobrze o nich świadczy xD To znaczy, że są cudowanie wkomponowane w całość *-*
    Pozdrawiam Cię i w ogóle... Nie mogę się doczekać twoich kolejnych prac :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję Smoczku <3
      Nie zawsze są świetne ;< Ale przynajmniej się staram <3 Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  24. Ja pierwszy raz u Was. Przepraszam, że tak późno.
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: destigatedfire.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby na szablonie znaleźli się Aaron Johnson i Holland Roden. Szablon powinien być delikatny, najlepiej w odcieniach różu, fioletu i pomarańczu.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "Ci, którzy szaleją z miłości, byli wariatami już wcześniej"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: gwenny.montrose@o2.pl

    Z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zły adres * http://designatedfire.blogspot.com/
      Zamówienie przyjęte ;>

      Usuń
  25. 1.Hasło: Narcystyczny delfin!
    2.Adres bloga: http://raised-on-olympus.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby głównym motywem szablonu była dziewczyna z niebieskimi włosami Jest ona główną bohaterką mojego bloga. Jeśli nie uda wam się znaleźć obrazka z dziewczyną o takich włosach to zamiast niej może być jakaś ładna blondynka Chciałabym aby kolorystycznie szablon był w różnych odcieniach niebieskiego.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Wychowana wśród bogów. (chyba że nie można polskich znaków to: Wychowana na Olimpie)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: vizzyjajko@gmail.com
    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hasło:Narcystyczny delfin
    Adres:http://ss-czas-milosci-polly-chan.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym aby na głównym planie było zdjęcie SS. Hmm no i jeśli mogę prosić to chciałabym aby gdzieś w rogu znalazł się mój adres bloga.
    Ewentualne Zdjęcia:
    http://cs409030.vk.me/v409030306/7316/7mLieur2rAI.jpg
    http://cs409030.vk.me/v409030306/7411/KOPxYrL_BEA.jpg
    http://cs409030.vk.me/v409030306/731e/703KuDXI_j8.jpg
    http://cs409020.vk.me/v409020306/6005/MjfGkBnBSBQ.jpg
    Ewentualny cytat: "Chcę być wolny i znać szczęścia smak"
    Inne Uwagi: hmmm Chciałabym aby strony były yyy takie okrągłe :D
    Kontakt:
    gg : 34790768
    buzi031997@o2.pl

    Coś czuję ,że się spóźniłam z tym zamówieniem ;c ale żyjmy nadzieją ! ;c :*
    Pozdrawiam Polly :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale zapomniałam o tym zdj ;c
      Uzupełniam :
      http://cs605231.vk.me/v605231326/80f5/GXS0gzYXaIo.jpg

      Usuń
  27. Ajj :( Jedyna szabloniarka która mi odpowiada już nie przyjmuje zamówień. Cholera :( Tak to jest jak ukochany operator wyłącza neta :(( No ale nic, czekam niecierpliwie na następną notkę ♥ Może mi się uda i wykonasz moje zamówienie ♥ Ah, marzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń