g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.06.2014

[1208-1217] My baby lives in shades of blue

(c)Invisible
StrayHeart
Kto już przesłuchał najnowszy album Lany? Bo ja tak i jestem oczarowana <3 
Tym razem notkę dzielę z Invisible, bo tak strasznie nalegała :D
Dzisiaj dostałam wyniki egzaminów (nie do ręki). Dostałam kod i od razu po lekcji, na której go dostałam poszłam do biblioteki sprawdzić. Trochę się bałam... czekałam na to od kwietnia. Pamiętacie pewnie, jak wam się żaliłam? Odetchnęłam z ulgą, jak zobaczyłam 94% z polaka :3 Resztą wyników nie będę się chwalić, bo nie ma czym, ale powiem, że najgorzej poszła mi matma, zaraz za nią są przyrodnicze - czyli tak jak się spodziewałam.
Łączny wynik punktowy też mam ładny ^^ 
Dobra, kończę. Cieszę się, że gimbazjum też. Szkoda, że bez paska, ale mam nadzieję, że się dostanę ;)

Szablony wolne:
Nie wiem, co mnie wzięło na Gomez. Ładne miała zdjęcia... a poza tym dużo osób potrzebuje z nią szablonów, tak myślę ;) Do tego zaczęłam eksperymentować z układem otwartym i myślę, że taki wygląda lepiej.

Jak zobaczyłam takiego przystojnego Daniela Radcliffe to od razu wiedziałam, że muszę zrobić z nim szablon *-*

Ten szablon, w przeciwieństwie do poprzednich, robiłam niedawno i nie wyszłam jeszcze z dołka graficznego, więc zdaję sobie sprawę, że grafika nie jest tak dobra jak kiedyś robiłam... ale z css'a jestem zadowolona :D

Kiedy zaglądam w zakładkę "Znajdź szablon" to co chwila widzę hasło "konie", "szablon z końmi", więc macie szablon z koniem! Minimalistyczny, żeby był uniwersalny. Myślę, że porobię jeszcze coś więcej ze zwierzątkami.

Invisible
Hej. Dzisiaj ta notka jest z Małpiatką, bo pomyślałam, że samej mi się nie chce :D. Tak wiem, straszny leń ze mnie :D. Mam dla was cztery szablony, trzy z propozycji od Sajlens i jeden taki o sobie, no i dwie współprace z Małpą. Ogólnie kolejna notka ode mnie powinna pojawić się szybko, bo już mam wakacje i będę miała więcej czasu. Przepraszam jeszcze tych, którzy nie doczekali się ode mnie odpowiedzi na komentarz pod ostatnią notką - miałam dodać, ale miałam straszny młyn przez dłuższy okres czasu, a potem stwierdziłam, że już za późno. Dość tego nawijania, czas na grafikę.


podgląd /pobierz

 Sory za kolory, ale tak jakoś wyszło xd

podgląd/pobierz

Wspólne:
Grafika: Invisible, 
Css: StrayHeart
Grafika: StrayHeart
Css: Invisible

StrayHeart przyjmie 2 wybrane zamówienia.
Invisible przyjmie te, które jej się spodobają.

Zamówienia składacie na zasadzie: NIE piszecie kogo chcecie na wykonawcę szablonu, a my wybieramy.
Chyba, że ktoś naprawdę chce...

StrayHeart przyjmuje zamówienia od: laurkaa kSherlockowaPanna i imaginary.
Invisible przyjmuje zamówienia od: Shelsia D., Martyna Styles i Isabel Brown.

59 komentarzy:

  1. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://moze-dam-rade.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Układ niech zostanie taki jaki jest. Kolory ciemne, cały szablon niech będzie raczej przygnębiający. Zdjęcie dziewczyny, ładnej, niskiej szatynki przy motorze, ubrana na czarno, smutna, tylko niech to nie będzie nikt sławny. Jak się da to jeszcze dwa zdjęcia tej dziewczyny, na jednym gdy płacze, a na drugim gdy się uśmmiecha, ale te dwa ostatnie zdjęcia nie są aż tak ważne jak te pierwsze, tzn. są, ale na pierwszym najbardziej mi zależy :)
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat:Czasem śmierć wydaje się najprostszym wyjściem, ale tak naprawdę śmierć to ucieczka, tchórzostwo, a ja nie jestem tchórzem.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: iamnotafraid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło: Źródlana kostucha
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera. Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonawca szablonu jest mi obojętny, ale bardzo chciałbym, żeby wykonała go StrayHeart , robi NAJLEPSZE! <3

      Usuń
    2. Oj, ktoś tu regulaminu nie przeczytał :p

      Usuń
    3. Tylko, że przeczytałem:D

      Usuń
    4. Przepraszam:(( Hasło: Narcystyczny delfin

      Usuń
  3. 1209 - serio przystojny :)
    Najbardziej chyba mi się podoba 1216

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon 1210 śliczny chyba zdradzę mój szablon na zamówienie dla niego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://hunting-more-important-than-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog opowiada o braciach Winchester, którzy przybywają do miasteczka Mystic Falls Na polowanie. Głównymi postaciami będą Dean Elena i Sam gdzieś z boku (może nawet coś więcej) Dlatego chciałabym, aby zdjęcia Eleny i Deana wyróżniały się, były duże. Tak samo Sama. Eh! Sama zdecydujesz! xD
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Dean-Winchester--dean-winchester-69981_963_1450.jpg
    http://images2.fanpop.com/image/photos/11100000/1x01-Pilot-elena-gilbert-11123348-800-714.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/_eHkTwd4aRic/SA4blbcxoVI/AAAAAAAACz8/yVNm8wQY0ik/s1600-h/Sam01.jpg

    5.Ewentualny cytat: The hunters weakness is love (główny) i jakiś cytat po angielsku o miłości. Krótki. <- Jeśli to nie problem ;)
    6.Inne uwagi: - Preferuję układ dwukolumnowy. Kolory, ciemne, ciepłe, żeby były przyjemne dla oka i nadawały klimat. A co do nagłówka, żeby był duży, podobnie jak na głównej stronie zaczarowanych. A jeśli chodzi o pomysł szabloniarki: Jeśli masz własny pomysł, zdjęcia, to śmiało możesz zmienić, aby kolorystyka bloga była ciemna, a zdjęcia postaci były z 1/2 sezonu. Mam nadzieję że któraś z Was przyjmie moje zamówienie :)
    7.Kontakt: 40573178

    OdpowiedzUsuń
  8. StrayHeart, przeszłaś samą siebie *ͺ* Szablon z Gomez <3 Daniel <33

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga:http://zycie-ktore-miales-nie-poznac.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Proszę aby dominowała kolorystyka mroczna i ponura.Jeżeli chodzi o postacie to proszę wybrać jakieś takie smutne z króla lwa,ale jeśli będą kłopoty ze znalezieniem,podam je na mailu.
    4.Ewentualne zdjęcia:Wolałabym je podać na mailu,który napiszę potem.
    5.Ewentualny cytat:Nie trzeba,ale jeśli się uda to:W każdym z nas znajduje się cząstka zła..
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: I najważniejsze pole(tak mi się wydaje xD).Można się ze mną kontaktować tutaj:kartynachodzik@op.pl,ale jeśli będzie wygodniej,podam skypa.
    Będę wdzięczna,jeżeli ktokolwiek to wykona.Oczywiście nie musisz przyjmować zamówienia,aczkolwiek bardzo mi zależy ;-; Jeżeli przyjmiesz zamówienie,proszę napisać mi na mailu powyżej napisanym.. Wiem dobrze,że przyjęcie zamówienia zależy od tego czy Ci się podoba.Mam nadzieję,że wszystko jest ok jeśli chodzi o regulamin.Z góry dziękuję ^^
    Co do szablonów to są one piękne ^^.Ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobiła ;w;
    Życzę miłego dnia i pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry 1215, kocham cię. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło: Narcystyczny Delfin
    Adres Bloga: http://once-upon-a-time-fanfiction.blogspot.com/?m=0
    Zdjęcia: Jeszcze szukam ale bohaterowie będą tacy sami jak w serialu Once Upon A Time tylko na obrazku mają być: Emma, Hook, Snow White i Belle :)
    Tematyka Bloga: Opowiadania opowiadające o mrocznej przeszłości bohaterów, którzy przeżyli klątwy i teraz muszą powstrzymać zbliżające się zło i muszą ochronić mieszkańców Zaczarowanego Lasu...
    Układ : Trasformacja kart po lewej stronie mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi ;)
    Kolorystyka: Mroczna. Kolory mogą być niebiesko czarne :)
    Inne informacje: Chyba już nic :)

    Chciałabym żeby ktoś przyjął moje zamówienie bo mi zależy. Bardzo. Dziękuję i przepraszam że tak pomieszalam ale jestem na telefonie i ja robię swoje a on swoje ;-;
    Ps. Napis na obrazku Bad Things Happen To Good People i jakiś związany z klątwa i magią ;*
    Kontakt: mcz13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dotyk-pioruna.blogspot.com/
    3.Koncepcja: W mojej wyobraźni całość jest ciemna. Niekoniecznie czerna ale z jakimś ciemnym tłem. Nagłówek otwarty ( bo po prostu takie podobają mi się najbardziej) a reszta układu jest mi całkowicie obojętna. Co do tego co miało by się w nim znaleźć; moja główna bohaterka. Śliczna dziewczyna z białymi włosami, której w mojej wyobraźni twarzy użycza Avril Lavigne ( oczywiście z tą delikatną zmianą koloru włosów ;p) lub Devon Jade ( ta zaś ma piegi, które nijak mi nie pasują). Całość dość melancholijna, burzowe chmury i pioruny ( ma to związek z opowiadaniem). Może jakiś promyk słońca, nadziei, gdzieś by się zmieścił? ;) Coś niby smutnego ale ukazującego, że bohaterka daje sobie radę hahaha.
    4.Ewentualne zdjęcia:http://i.pinger.pl/pgr377/b88d6dd70025f55951e46d9e/lightning-strike-scar-lichtenberg-figure-2.jpg ( to są blizny po uderzeniu pioruna, fajnie by było jakoś wykorzystać ten wzór ponieważ moja bohaterka posiada takie na całych plecach)
    5.Ewentualny cytat: Proszę... zgaś światło. Boję się go bardziej niż ciemności.
    6.Inne uwagi:Byle bez brązowego koloru i zielonego ;) ( o różowym nawet nie wspominam ;p)
    7.Kontakt: kill3r@o2.pl


    Mam szczerą nadzieję, że się mną zainteresuje ktoś hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Chciałabym złożyć zamówienie i zgodnie z prośbą nie napiszę, którą z Was wybieram ^^
    Cóż, muszę się niestety przyznać, że znalazłam tę stronkę niedawno, lecz jak tylko weszłam to wiedziałam, że mój szablon będzie właśnie stąd, a dzisiaj nadszedł czas by wreszcie złożyć zamówienie z moim własnym pomysłem, które - mam nadzieję, że zostanie zrealizowane:)
    Co do szablonów, wszystkie są genialne i nie sposób wybrać, który wyszedł najlepiej, a że nie mam wrodzonego talentu do składania tak skomplikowanych komentarzy (Invisible nie jesteś jedynym leniem na tym świecie!;*), nie skomentuję dzisiaj każdego z kolei:)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin

    2.Adres bloga: irrelevant-world.blogspot.com

    3.Koncepcja: Szablon o mocnych, ciemnych, mrocznych barwach, fajnie by było gdyby w tle pojawił się motyw lasu (natury), lub coś nawiązujące do upływającego czasu - nadal utrzymane w mrocznym klimacie. Co do układu, mógłby być podobny do tego (lecz sama zadecyduj): http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2014/167/1/3/1206_by_ejkonke-d7mn830.png

    4.Ewentualne zdjęcia: Miło by było jeśli na szablonie, pojawiłyby się wszystkie te trzy zdjęcia (dwa pierwsze na drugim planie, najbardziej zależy mi na tym trzecim).

    http://www.felicefawn.com/blog/wp-content/uploads/3010135.jpg

    http://www.felicefawn.com/blog/wp-content/uploads/3010136.jpg

    http://www.felicefawn.com/blog/wp-content/uploads/28111307.jpg

    5.Ewentualny cytat:
    Roz­myśla­nie o śmier­ci
    jest roz­myśla­niem o wolności.

    6.Inne uwagi: Oczywiście ogólną decyzję zostawiam Tobie:)

    7.Kontakt:
    Mail: nattallove@gmail.com
    GG: 50931985

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w kolorystyce błękitno-granatowej i chciałabym, żeby znajdowała się na nim Miley Cyrus (z okresu kiedy miała długie włosy) i Justin Bieber. Szablon może być dwu kolumnowy, dla mnie to bez różnicy. No i oczywiście na szablonie musi być koń, najlepiej czarny.
      4.Ewentualne zdjęcia:
      a) http://3.bp.blogspot.com/-VoIYGkEqk7g/UdgaOHoEjNI/AAAAAAAAD4A/uFDUiggSUs0/s1600/c5a0bf55fb.jpeg
      b) http://cdn4.thumbs.common.smcloud.net/common/9/6/s/965769JI6m.jpg/r-600,0-n-965769JI6m_justin_bieber_believe_3d_justin_.jpg
      c) http://pu.i.wp.pl/k,MzM2MzgwMTEsMTY2ODg0,f,a.jpg
      5.Ewentualny cytat: Dark Horse, niech mój świat stanie się Twoim światem. Jeśli nie byłby to dla ciebie problem napis może być po angielsku, ale nie musi. To zależy od Ciebie.
      6.Inne uwagi: Chciałabym, żeby gdy najeżdża się na zakładki i strony, żeby one się powiększały.
      7.Kontakt: julapasiewicz99@gmail.com GG: 15919395
      Z góry wielkie dzięki i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Narcystyczny Delfin
      Adres bloga: niklaus-mikaelson.blogspot.com
      Koncepcja: Nie zabardzo wiem jaki by pasował. Więc daje ci wolną rękę. Co do kolorów, również daje wolną rękę, tak jak zawsze.
      Ewentualne zdjęcia:
      1.http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/The-Hybrid-King-klaus-35220733-250-350.png
      2.http://www.josephmorgan.org/wp-content/uploads/2013/04/03.jpg
      3.http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/The-Hybrid-King-klaus-35220731-250-350.png
      4.http://images6.fanpop.com/image/photos/35200000/The-Hybrid-King-klaus-35220732-250-350.png
      (Któreś zdięcie z jego hybrydzią stroną).
      Jeśli znalazła byś jakieś zdięcie Caroline, było by miło.
      Ewentualny cytat:"I am the original hybrid" i "I can't love".
      Inne uwagi: Jakieś miejsca z np. Mystic Falls lub Nowego Orleanu. Oczywiście wedle uznania.
      Kontakt: GG:50479478 e-mail:katarina.xp@wp.pl

      Usuń
  16. A już myślałam, że Agata tyle sama szablonów zrobiła, a dopiero potem zorientowałam się że notka nie jest jej w całości ;)

    Hm...Selena Gomez, nie przepadam ale w twoim wykonaniu świetnie!
    Jednak bardzo spodobał mi się ten drugi szablon, jest nieziemksi! Świetny miałaś pomysł. Ah...te wasze współne prace aż się napatrzeć nie mogę!
    Czekam na kolejne notki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam już pół komentarza i Internet straciłam :/ Co za ironia! Teraz będę bardzo nisko :( Mam nadzieję, że przeczytacie i się ucieszycie, postaram się, żeby ten komentarz nie był gorszy od poprzedniego :) Tak więc... REZERWUJĘ TU KOMENTARZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wczoraj pozbyłam się internetu na dobre, więc komentuję dopiero teraz :( Dobrze, że sobie zarezerwowałam komentarz, bo dużo ludzi już jest, a nie chcę być na dole XD
      Może od razu do szablonów przejdę, bo jak zacznę gadać, to zanudzę, więc zaczynam:

      1208 - Seleny Gomez nie lubię, ale fakt. Teraz taki szablon się z nią przyda. Często widuje się jej osobę na blogach głównie o 1D. Nie czytam, ale wiem! ^_^ (mądra ja) Ale do rzeczy. Dawno nie widziałam fioletowego szablonu, więc fajnie :) Lubię bardzo fiolet. Do tego dałaś troszeczkę jakiejś fuksji, co troch ożywiło całą grafikę, wciąż zostawiając ją delikatną. Czcionka ładna. Wyróżniona pierwsza literka - super <3 Cytat fajny :) Informacje o notce na górze - oryginalnie :) Ogólnie rzecz biorąc - bardzo przyjemny szablon :)
      1209 - Dan! *_* To już na dzień dobry masz ode mnie plusa XD A tak na poważnie, to nawet okej ten szablon :) Jakiś taki fioletowoniebieski jest, bardzo przyjemny kolorek. Poza tym uzupełniłaś nagłówek czerwienią, która wygląda tam dobrze :D Ale gdybyś nie zrobiła czerwonego suwaka, powiedziałabym, że ta czerwień wzięła się tam znikąd i nijak pasuje. Więc plus za to, że jednak pasuje ^_^ Czcionka fajna, cytat również <3
      1210 - W grafice można się zatracić normalnie! Jest cudowna! Ta zieleń mnie wciąga :D Czarna piękność <3 Bardzo stonowany, fajnie wygląda :D
      1211 - jaki słodki konik! *_* Szablon skromny, ale strasznie mi się podoba :D Cytat blokowy jest naprawdę takim czymś wyróżniony, czy po prostu wkleiłaś sobie taki motyw ładny? Śliczne to jest! Czcionka, układ! Wszystko jest świetne :D

      1212 - jakie super kolory! Jaki piękny cytat! <3 Awwww! *_* Gadżety świetnie ułożone, tytuły wyróżnione <3 Tytuł posta fajnie widoczny i pierwsza literka wyróżniona! Cudo! Cudeńko <3 I mi się nudziło i poczytałam co tam napisałaś w poście próbnym XD
      1213 - Nie wiem, skąd znam tą laskę, ale skądś ją kojarzę XD Jaki świetny cytat! *-* Zapisałam go sobie XD Cudowny jest <3 Bardzo, ale to bardzo podoba mi się kolorystyka. Gadżety i post są do siebie dopasowane i razem tworzą spójną całość <3 Ładnie wyglądają obok siebie. Statystyka wyjątkowa, pierwszy raz widzę, żeby ktoś przy niej majstrował :D Dużo plusików ode mnie :)
      1214 - kto jest na tym szablonie? XD Nie znam :( Szminkowa czerwień i purpura - ciekawe połączenie :) Menu i gadżety mi się podobają :D Post wyraźny i widoczny :D
      1215 - Co to za kochasie? :D Niebieski szablon *_* Bardzo pasuje do ubioru tych ludzi :) "yours" tak ładnie wyróżnione <3 Menu i etykiety świetne :D Wszystko pięknie tworzy wspólną całość <3 Piękny szablon!

      1216 - To Lily, prawda? XD Książki w tle to świetny pomysł, ale szkoda, że po obu stronach są te same. Te kwiatuszki złagodziły ostrość, bardzo fajnie wyglądają :) Trochę mi cytat blokowy do reszty nie pasuje :/ Niby ten sam kolor, ale te zaokrąglone rogi. Fajnie ty wygląda, ale zrobiłabym bez tych białych konturów :D Poza tym nie mam nic do zarzucenia <3
      1217 - I co ja mam powiedzieć? Ten komentarz i tak już jest strasznie słodki XD Może uda mi się powiedzieć o czymś, o czym nie mówiłam wcześniej :D Cytat aż w trzech miejscach, szaleństwo! :D Fajnie wymyślone, że data łączy się z pierwszym tytułem nagłówka :D Zarówno CSS, jak i grafika bardzo przypadły mi do gustu :*

      Pozdrawiam Was i życzę samych udanych szablonów :3

      Usuń
    2. Cieszę się, że prace przypadły ci do gustu. :)
      Co do 1213 to ta dziewczyna to Blake Lively, grała w Plotkarze :>.
      Na 1214 jest jakaś modelka. Zdjęcia mi się spodobały, to z nimi zrobiłam nagłóweczek.
      1215 - Chuck i Blair z Plotkary.
      Także pozdrawiam i dziękuje.

      Usuń
  18. A teraz skoro już zaczęłam oceniać szablony (w końcu się odważyłam) pozwolicie, że wyrażę swoją opinię :D
    1208 - Selenka taka piękna na tych zdjęciach, strasznie podoba mi się kolorystyka i układ, cały szablon askgajdhfajdha gdybym pisała jakieś opowiadanie w roli głównej z Sel to ten szablon byłby idealny :D
    1209 - układ podobny do tego pierwszego, ale też jest niezły. Jedyne co mi nie pasuje to ten pomarańcz czy czerwień, dziwne odcienie. Ale mimo to i tak jest piękny <3
    1210 - zaraz powiecie, że się ciągle przeczepiam do kolorów, ale no muszę. Ta zieleń jest paskudna i trochę mi przypomina glony. Czy każdy szablon ma taki sam układ czy mi się wydaje? Mniejsza o to, pomijając kolorystykę szablon jest śliczny i gdyby był zrobiony jakieś pół roku temu to byłby idealny do mojej "Mechanicznej Księżniczki" którą miałam pisać, ale niestety zatrzymałam się na samym pomyśle :(
    1211 - nareszcie szablon z innym układem :D hura! kolejny minimalistycczny, który ubóstwiam! i muszę się przyznać, że też miałam upomnieć się o konie, bo z nimi u was ubogo, ale liczę na ciebie, że zmienisz ten stan rzeczy :D szablon jest cudny i kolorystyka, która podoba mi się cała <3 jupi!
    1212 - Przepraszam, ale nie podoba mi się. Ani kolorystyka, ani układ, ani zdjęcia. Przepraszam :c
    1213 - ten jest całkiem przyjemny dla oko i bardzo mi się podoba :D wszystko jest idealne!
    1214 - najgorszy ze wszystkich, przepraszam, może jestem okropna i wybredna i na pewno nie umiałabym zrobić nawet takiego, ale wolę być szczera.
    1215 - piękny, jeju jak ja kocham niebieskie kolory *-* nie wiem tylko kto jest na zdjęciach :c
    1216 - OMG Kelsey taka piękna, cudna i najlepsza (wiem, że to Lily Collins ale naczytałam się Dangera i dla mnie to Kelsey na zawsze) NAJPIĘKNIEJSZY SZABLON Z CAŁEJ NOTKI, AMEN.
    1217 - ten jest niczego sobie, ale zamiast tego okropnego pomarańczu wybrałabym jakiś inny kolor, ale dobra bo znów wyjdę na tą której się nigdy kolory nie podobają XDDDDd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1212 - Wiesz, on jest specyficzny. Najczęściej tak jest, że albo się podoba albo nie. :>
      1214 - Wiem o czym mówisz. Po zrobieniu go w takich kolorach zastanawiałam się wql nad jego publikacją.
      1215 - Chuck i Blair z Plotkary.
      Cieszę się, że przynajmniej dwa przypadły ci do gustu :>

      Usuń
  19. Gratuluję 94% z polskiego, Strayheart! :)
    No, to teraz przejdę do szablonów, skoro już pogratulowałam.. *zaciera rączki*

    1208 - zacznijmy od tego, że jest tu Gomez. Gomez, która, skubana, jest piękna i wychodzi świetnie na zdjęciach. Szablon bardzo mi się podoba. Kolorki, układ, wszystko. c:
    1209 - patrz u góry. Plusa masz jeszcze za Daniela, którego notabene uwielbiam. <3 Aż zazdroszczę komuś, kto weźmie go w swoje łapki, jest przecudowny!
    1210 - nie umiem jakoś zabrać się do skomentowania go.. Nie wiem, dlaczego, ale coś mi się w nim nie podoba. Szczególnie chyba odcień zieleni, aczkolwiek sam szablon nie jest taki zły.
    1211 - jest taki.. prosty, taki piękny. I są konie. *-* Coś w moim serduszku się poruszyło. :3
    1211 oraz 1209 moimi faworytami. Dobra robota! :3

    Invisible.. Nie mam słów. Twoje szablony wprost mnie urzekły, są tak fenomelnalne, że brak mi słów. Szczególnie do gustu przypadły mi 1212 oraz 1213.
    1212 - zdecydowanie fawroryt, który, jak u Strayheart, ujął moje serduszko, nawet nie wiem, z jakiego powodu. Po prostu tak cholernie mi się spodobał, że nie mam słów. Kolorystyka, układ, no po prostu wszystko.. cud, miód i malinki :>
    1213 - dziewczyna z nagłówka, och, ach, jakaż piękna <3 Kolorki jak najbardziej mi się podobają, i, to samo co u góry, faworyt, który zmiękczył moje serduszko. Naprawdę, w tych dwóch każdy detal mi się podoba, a jestem dość wybredna, jeśli chodzi o szablony. XD
    1214 - nie wiem, dlaczego, aczkolwiek nie przypadł mi do gustu. Po prostu nie. I, jak Boga kocham, nie mogę stwierdzić, co mi się w nim nie podoba. Może to właściwie kwestia gustu i mojej wybrednej natury? Wszystko możliwe.
    1215 - nie muszę się chyba o nim wypowiadać, ponieważ niemal tak samo jak dwa pierwsze mnie urzekł, choć podoba mi się mniej niż tamte. Może ze względu na obrazki, które totalnie nie są w moim guście? :P Mimo wszystko, jest piękny. :)

    Przedostatni zdecydowanie moim faworytem w tej notce! Jest.. no.. przepiękny, naprawdę! W dodatku ta Lily, w dodatku to wszystko, aww. <3 Gdybym tylko miała bloga, który odbiegałby od tematyki anime i mangi, na pewno bym się nim zaopiekowała. <3

    Kolorki, taki ładny, taki wow. :3 "Cud, miód i malinki" :3
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 1214 wiem, co masz na myśli. Też nie byłam do niego pozytywnie nastawiona, ale pomyślałam, że skoro już go zrobiłam to go dodam - a może komuś się przyda? XD
      Miło mi, że pozostałe ci się podobają.
      Także pozdrawiam. :>

      Usuń
  20. 1.Hasło:Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga:http://och-sherlock.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, aby na blogu dominowały jasne kolory, czyli biel, beż itp. żaden róż. Układ dowolny, daję pełne pole do popisu.
    4.Ewentualne zdjęcia: Blog zawiera miniatury na podstawie serialu Sherlock, więc chciałabym, aby znalazł się na nim Sherlock Holmes. Zdjęć nie podaję, zdaję się na autorkę szablonu i jej gust.
    5.Ewentualny cytat:-
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: karolajn1012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło:Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://its-my-life-julie.blogspot.com
      3.Koncepcja: Prosiłabym, aby pojawiły się jasne kolory... Beż róż, biel...
      4.Ewentualne zdjęcia: -
      5.Ewentualny cytat: Znaczy... Ten xD Chciałabym, aby na nagłówku znajdował sie napis Julie Jackson ;)
      6.Inne uwagi: Prosiłabym, aby wyglądało to podobnie (ale błagam nie identycznie xd) jak tu : http://klaudiagawron.blogspot.com
      7.Kontakt: xxjulusiaxx@gmail.com gg 50523655

      Usuń
  22. 1210, 1216 i 1217 podbiły moje serce... Chyba skuszę się na 1216 na mojego bloga... Kurde, są przepiękne *q* Po prostu nie mogę się na nie napatrzeć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji, może któraś z was skusi się na wykonanie takiego szablonu.

      1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://wehaveseeneverything.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Niezbyt mroczne, w kolorze sepii albo piaskowej żółci. Najlepiej trójkolumnowy, ale na dwu narzekać nie będę. Na nagłówku jakaś brązowowłosa dziewoja, jakieś cheerleaderki, róże, cokolwiek.
      4.Ewentualne zdjęcia: -
      5.Ewentualny cytat: "You and me have seen everything to see"
      6.Inne uwagi: -
      7.Kontakt:
      mail: koczi44@gmail.com
      GG: 39958751

      Usuń
  23. Witam!
    Składałam zamówienie pod poprzednią notką, ale się nie udało. Mimo to nie poddaję się i próbuję dalej. ;D

    1.Hasło: "Narcystyczny delfin"
    2.Adres bloga: www.burza-po-ciszy.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym szablon nawiązujący do filmu "Szybcy i wściekli", na którym znajdzie się Paul Walker, Genesis Rodriguez, a także Volkswagen Golf MK 2. Na układach się nie znam, byle żeby Menu było po lewej stronie. :) Jeśli chodzi o kolory, to preferowałabym jakieś jasne, żeby było wakacyjnie, nie ponuro, ale jeśli nie pasują, to mogą być ciemne (byle nie bordowy, czerwony ani brązowy)
    4.Ewentualne zdjęcia: (nie mogę się zdecydować, dlatego zostawiam do wyboru, te które pasują :))
    Genesis:
    http://img004.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_ocean_drive_magazine_february_2013_g5j5Prcx.sized.jpg
    http://img003.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_genesis_rodriguez_163264_thumb_58_9ID0cZSU.sized.jpeg
    http://img005.lazygirls.info/people/genesis_rodriguez/genesis_rodriguez_2m67f2d_Fggjfm4.sized.jpg

    Paul:
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=193&pid=19845#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=193&pid=19836#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=147&pid=8818#top_display_media
    http://p-walker.org/gallery/displayimage.php?album=147&pid=9223#top_display_media

    Volkswagen:
    http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2010/223/c/6/Vw_Golf_mk2_by_Dariich.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/_We79DfPLZOU/TJiaYiwJZ1I/AAAAAAAACbk/koVFtEbErMY/s1600/DSC_0026+EDIT_resize.jpg
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: E-MAIL: agatatod.95@interia.pl GG: 8623036


    Pozdrawiam,
    Pogonistka

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Hasło: Narcystyczny
    2.Adres bloga: http://wilkolaki-z-brooklynu.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog o wilkołakach. Kolorystyka taka średnio mroczna. Carnywilk i dziewczyna lub rudy/brązowy wilk i chłopak z ciemnymi włosami. A najlepiej, jak będą te cztery postacie.
    4.Ewentualne zdjęcia: konkretnych nie mam, ale zależy mi na wilkach (czarny, rudawy/brązowy i dziewczynie z chłopakiem)
    5.Ewentualny cytat: Pozostawiam do Twojej dyspozycji
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: karolina-siniecka@wp.pl

    W razie problemów, pisz na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  25. Może się załapię... :) Szablony robicie tak piękne, że zaryzykuję. Pewnie i mnie nie wybierzecie, ale marzyć zawsze można :)
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres: varchelin.blogspot.com
    3. Blog fantasy, moje osobiste opowiadanie. Zachwycają mnie spektakularne, rozległe szablony w zielono-beżowych pastelach, w kolorach ziemi, pomarańczach, zamaszyste i rozmyte :)

    Może podam przykład:

    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon825-418552479?q=gallery%3ASzablonyJill%2F39089070&qo=18 ten jest mistrzostwem świata,

    ale ten jest absolutnością: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon742-407820219.

    Zwłaszcza podoba mi się ten: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon696-398297411?q=gallery%3ASzablonyJill%2F39089070&qo=49 z powodu oryginalnego konceptu.

    Jeśli zdecydowałybyście się na mój koncept, to sugerowałabym uczynienie czegoś zawierającego inspirację wszystkich trzech szablonów :) Z mniejszą ilością twarzy, na pewno bez żadnego znanego artysty. Zamki, przyroda, krajobrazy, konie, rycerze, magia :)

    4. Zdjęcia - macie mnóstwo pięknych stocków w szablonach, z pewnością rozumiecie, o co mi chodzi, a że podziwiam Waszą twórczość, nawet nie śmiem sugerować, zdaję się na wizję artysty :)

    5. Cytat: Błądząc wśród baśni - większe, a pod spodem mały napis: "bo nie wszystkie baśnie kończą się dobrze..."

    6. Kolorystyka: kolory ziemi, motywy wiosennej zieleni, ale nie przesłodzony i nie rozmyty w stylu zwiewnych panienek :)

    7. alastrionna1@gmail.com. GG: 1212864, ale korzystam z Gtalka częściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. W 1211 cudownie wykorzystałaś akwarelowy art. Jest prosto, z klasą i uniwersalnie. Nawet układ pasuje do tego konia, nie ucina kropelek. Piękny. c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. 1.Hasło: Narcystyczny delfin

    Jednak zanim podam adres bloga, chciałabym nadmienić, że chcę wrócić do blogowania, a post na moim blogu jest dość stary. Chciałabym wznowić swoją działalność, ale po otrzymaniu nowego wystroju. Jeżeil jednak jest to nadal przeszkodą, chętnie pobiorę szablon gotowy i wstawię nowy post (jakieś stare opowiadanie napewno się znajdzie na tę okazję).

    2.Adres bloga: nienarodzony-aniol.blogspot.com
    3.Koncepcja: chciałabym, żeby wystrój był mroczny, ale bez przesady. Kolorystyka szarości, czerni i może akcent czerwieni? Będzie to opowiadanie dotyczące FF o HP, ale nie chciałabym, aby szablon był jedynie w tej tematyce. Interesuję mnie motyw Kruka, ponieważ kocham te ptaki i przejawiają się one bardzo często w moich wypocinach. Również nie chciałabym, aby panował przepych na blogu. Nie chcę, by było napchane w nagłówku. Prosty, jasny przekaz, lekka tajemniczość.
    4.Ewentualne zdjęcia: linków brak
    5.Ewentualny cytat: "A poza murem płakał głos, dziewczęcy głos zaprzepaszczony" - B. Leśmian
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: spiritosempai@gmail.com / GG - brak

    Pozdrawiam i proszę o informację, czy zamówienie zostało przyjęte.

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Hasło: Narcystyczny delfin (zresztą bardzo oryginalne hasło :D )
    2.Adres bloga: http://by-light-in-the-darkness.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Mam pomys na dość ciemny blog, szarość, albo beż. Głównie prosiłabym o cztery postacie na nim: Draco Malfoy, Hermiona Granger, Pansy Parkinson, oraz Teodor Nott. Szczerze to zdaję się na oryginalność i wspaniałomyślność autorek przyszłego szablonu. Troszeczkę myślałam o motywie oczu (jako wszechobecnych obserwatorów), albo motywie roślinnym (w pewnym sensie secesja) Widzę jak cudowną pracę wykonujecie, więc szczerze wierzę, że szablon będzie niezwykły  Blog będzie filozoficzno-tajemniczy. Będzie chłodny, piekielnie niewyjaśniony. Bohaterowie będą sobą, jednocześnie będąc nieegzystującymi postaciami. Myślę, że koncepcja na mój szabon jest trudna, jest wyzwaniem sama w sobie... Wiem jednak, że wykorzystacie swój talent tak, iż wyjdzie cudownie 
    4.Ewentualne zdjęcia: Znowu zdaję się na artystki :)
    5.Ewentualny cytat: „Jeśli przywiązanie zapanuje niepodzielnie nad życiem człowieka, ziarno zła zacznie kiełkować. Miłość, która została bogiem, stanie się demonem.”
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: dam email, ok? gray.lady.yea@gmail.com a także można pisać na gg: 38157475

    Pozdrawiam i życzę powodzenia, oraz proszę o jakąkolwiek informację :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie słucham Lany, acz 'Born to Die' jest fajne c: To jej jedyny twór, jaki znam i lubię. Więcej poznawać nie mam ochoty ;*
    Dzielone notki, wspólne notki znaczy się... wymysł Sajlens! Ona nigdy nas nie opuści, nawet duchem!!! :(
    Ja mam w piątek wyniki matur - Jezu Chryste... :O Już się pomaleńku zaczynam obawiać... Brawo 94% z polaka! \m/ Nie martw się, my, humaniści, musimy trzymać się razem!
    O tak, cieszę się razem z tobą, że już masz za sobą to zło, jakim jest gimnazjum! Winszuję! XD
    Szaabloooonyyy!
    1208 - kolorki cudne, naprawdę bardzo ładnie się to prezentuje. Podstrony jakie delikatniusie! xD Ale też zgrabnie to wygląda ^^ No i od razu ci powiem, że super, że są tu dwie kolumny, bo z jedną, obojętnie którą, wyglądałoby to po prostu pusto. Ech ech, znowu dwa cytaty, ale ten jeden, znacznie mniej ozdobny, jest malutki, więc to wygląda nawet dobrze c: No i piękne inicjały! Nagłówka nie ma się co czepiać, bo zgrabnie wykonany c: No i generalnie szablon jest super!
    1209 - Radcliffe zawsze spoko B| Ech, tu już mam więcej uwag. Po pierwsze, układ podobny, jak poprzednio. Kody też. A szkoda! Ale to się da wybaczyć. Najgorsze jest to, że te kolumny są tak wysoko - niżej jest strasznie pusto. Nie lepiej było zrobić tak, jak było w poprzednim szablonie? Ogólnie jest ładnie, no i fajna ramka postu.
    1210 - ech, znowu podobny szablon. Niedobrze, że nie ma w nich różnorodności. No i te same uwagi, co poprzednio: za wysokie kolumny. Ale reszta świetna: ja, w przeciwieństwie do ciebie uważam, że grafika jest fajna, nie masz się co jej czepiać. Kolorki świetne, cytat wykonany pięknie, no i generalnie prócz tego, o czym wspominałam, jest super c:
    1211 - mmm, wreszcie coś innego - bardzo miłe zaskoczenie ^^ Minimalistyczne klimaty, ech ech, ale ten szablon jest bardzo ładny. Przede wszystkim świetnie dopasowałaś barwy. Tzn barwę konia ;_; Niemniej pięknie to wygląda na tym białym tle. Generalnie jest prosto, zgrabnie, ładnie c: Cudny szablon! A jeśli mi się podoba minimalistyczny, to jest naprawdę dobrze!
    Invisible, lool, ty leniu ;__;
    No znowu Saljens?! Ileż można!
    A mi odpowiedziałaś, bo nie pamiętam? Aż zajrzę... czekaj.
    ...
    NIE, TY CIEMNY DRANIU!
    Pfff, zapomnij, że wybaczę i zapomnę! O nie, nigdy w życiu! A już zwłaszcza, jak na ten komentarz nie odpowiesz, jak pewnie będzie ;p
    Looooool, czemu na belce nie ma numerka szablonu? Co za szajs... xD
    1212 - no, muszę ci przyznać, że kolumna ci wyszła zawodowo! Nie mam też wrażenia, by było pusto, nagłówek przyjemny, a cytat tylko jeden! Kolorek śmieszny, ale fajny, więc pięknie to wyszło, nie ma się czego czepiać c:
    1213 - hmm tutaj trochę prościej, co nie znaczy, że gorzej. Kurde no, znowu dwa cytaty i znowu napisane tą samą czcionką, w sensie ten drugi, prosty, jest u wszystkich szabloniarek zapisywany tą samą czcionką! No, ale ostatnio czepiam się tego przy każdej notce, więc starczy na razie. Dalej. Kolumna ładna, taka prosta niby... Kolorki pasujące do reszty... Nie nooo, łaadnie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1214 - nie, spadaj, nie wybaczę kolorów!!! Nie no, żartuję, nic do nich nie mam, spoko są B| A tak poważnie, co jest w tych kolorach złego? Generalnie podstrony wymiatają, wygrywają wszystko - są taaakie fajne! :D Nagłówek też niczego sobie, choć zamknięty w ramce, a to nie zawsze jest dobrym wyjściem (przynajmniej tak wynika z moich obserwacji B|). A kolumna wszęęęędzie taka sama...
      1215 - o, wreszcie dwie kolumny! ^^ Mamy postęp! Najpierw, jak zobaczyłam nagłówek, pomyślałam, że jest dziwny. To przez te postacie. Ale jednak jest spoko c: W ogóle kto to jest? Te kolumny takie normalniejsze, prostsze, a i ramka na post ładna. Tzn cieniowa ramka ;__; Mniejsza. Generalnie ładnie tu c:
      Wspólne szablony! No niedoczekanie, lol! xD
      1216 - jak miło, że belki są podpisane numerkami! Lubię takie szablony, w których post ma dużo miejsca, tak jak w tym przypadku. Kolumna ładna, ale zdecydowanie niepotrzebna jest tam ta ramka - przeszkadza nagłówkowi. Nie ma wrażenia pustki, a nagłówek bardzo udany c: I tyle na ten temat c:
      1217 - i po podpisie numer szablonu na belce :C Mniejsza. Więcej tych cytatów na tym nagłówku być nie mogło? :C Mmm, no i menu jakie proste, aż straszne ;o XD Nie no, tylko proste, nie straszne :D Trochę za poważnie tam moim zdaniem, ale jest ok. Nagłówek bardzo ładny, szkoda tylko, że nie wylewa się poza krawędzie, jeśli wiecie, co mam na myśli.
      Czekam na kolejne notki (hehe, żart, mam jeszcze jedną do skomentowania, ale co ja poradzę, że neta nie miałam?) i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wybacz Meth, że nie odpowiedziałam na ostatni :> Wiem, że nie odpisanie na twój komentarz to grzech ciężki. :>
      Cieszę się, że prace ci się spodobały.
      Co do 1214 - jak dla mnie praca jest za bardzo kolorowa, ale może to tylko mi się tak wydaje. Ja już nic nie wiem :D.
      W 1215 to Chuck i Blair z Plotkary. Zrobiłam trzy kolumny, bo nagłówek był dłuuuugaśny. Co prawda nieczęsto się to u mnie zdarza, bo muszę przyznać, że jakoś nie przepadam za trzema kolumnami. Ale cóż. :>
      W 1217 specjalnie zrobiłam tak żeby nagłówek się nie wylewał :D. Po prostu taką miałam wizję co do tego szablonu.
      Także pozdrawiam.

      Usuń
    4. A, no jak wizja, to wizja, z tym kłócić się nie można! :D

      Usuń
  31. HASŁO: Narcystyczny delfin
    ADRES BLOGA: http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ (czekamy na szablon, by go rozpocząć)
    KONCEPCJA: Otóż... Na pierwszym planie dwie bohaterki: Troian Bellisario i Kaya Scodelario :) Całość utrzymana w ciemnych kolorach. Zależy mi układ był taki jak tutaj http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/149/2/5/szablon_nr_1188_by_szablony_strayheart-d7k8lqv.png :)
    ZDJĘCIA: Troian: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/273/0/2/troian_bellisario_png_10_by_nonamuskrat-d6oqlck.png
    Kaya: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdazx9BGwz1qgmv1oo1_500.png
    Oczywiście możesz użyć innych zdjęć, to nie problem :)
    CYTAT: Po prostu tytuł bloga: City of the Fallen
    INNE UWAGI: - Chciałabym aby w tle pojawiła się broń, jakaś krew, albo coś w tym stylu. To blog o tematyce kryminalnej :)
    KONTAKT: mail: goferkowaa@gmail.com oraz GG: 3439004
    Z góry dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://auslly-is-pure-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jest to blog o dwójce przyjaciół - Austinie i Ally - którzy się w sobie zakochują, stopniowo, bo dziewczyna pierwsza. Obrazek z Ally Dawson i Austinem Moon'em, coś o nieodwzajemnionej miłości dziewczyny do chłopaka. Kolorystyka dla mnie powinna być raczej stonowana, neutralna. Nie chcę jakichś różów, czerwieni czy czegoś innego. Coś takiego jak brąz, miedziany, bordowy - byle neutralne. :D
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha. (głowny) drugi najlepiej coś o nieskończoności miłości, po angielsku najlepiej.
    6.Inne uwagi: Chcę coś nowoczesnego z paroma bajerami. Jak poruszanie zakładek itp. ;)
    7.Kontakt: Thebeatofmyheat@gmail.com (przyjrzyjcie się uważnie tam nie ma "heart" tylko "heat" - literówka wyszła ;d) oraz GG: 45459258
    Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam,
    imaginary

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dziękuje za wybranie mnie ;)))) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Narcystyczny delfin
    2. http://harry-styles-fanfictionzuzanny.blogspot.com/
    3.Rudowłosa dziewczyna z niebieskimi oczami+ Harry Styles i jakby mógł być utrzymany w kolorach szarego, brązu i czarnego
    4. ;
    5.;
    6;
    7.zuzaneczek123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń