g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.06.2014

[1224-1228] Nobody can save you now!


Witajcie! Miło mi znaleźć się w załodze Zaczarowanych Szablonów! Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze razem pracowało, a Wy będziecie zadowoleni z tego, co od czasu do czasu Wam tu wrzucę. ;) Część z Was może mnie zna i wie, jakie szablony robię, ale tak ogólnie przypomnę się: lubię bawić się formą, nie przepadam za udziwnieniami w grafice. Uwielbiam prostotę, nie przepadam za przepychem. To tak w skrócie. Na początek pięć szablonów.

Układ dwukolumnowy (prawą kolumnę można śmiało wyrzucić). Nie trzeba ograniczać się z tekstem, nic nie powinno wychodzić poza ramki.



Jeden z moich ulubionych, a zarazem bardzo prostych szablonów! Standardowo układ dwukolumnowy, ale wydaje mi się, że lepiej wygląda w jednej kolumnie (pewnie kwestia gustu i potrzeb ;) ).


A to jedna z moich prac, które powstawały w mękach. Posty wraz z komentarzami są bardzo estetycznie zamknięte w ramce z graficznym suwakiem. Nie polecam grzebania przy tym kodzie - daję głowę, że na pewno ktoś coś zepsuje, a ja akurat w tym wypadku nie mam zamiaru pomagać. Ponadto kod dotyczący graficznego suwaka znajduje się na moim serwerze, więc będę wiedzieć gdzie i kto ten kod przerobił. :P


Kolejny szablon, tym razem z Sherlockiem. Urzekł mnie sam obrazek, bardzo prosty, a jednak jest w nim to "coś", co sprawia, że patrzy się na niego i mówi: "O! Z tego zrobię szablon!".


Na koniec - Loki. Moja dawna słabość. ;) Mój ulubiony rodzaj szablonów pod opowiadanie.


Wiem, że część prac to "odgrzewane kotlety", dlatego obiecuję, że postaram się przeplatać stare prace z co najmniej dwoma nowymi (mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe!).

Okej, teraz jeśli o zamówienia idzie... Przyjmę jedno (sama wybiorę, które), o ile ktoś w ogóle będzie chciał cokolwiek u mnie zamówić (.___.). Z góry zaznaczam, że nie wykonam szablonu z Bieberem, One Direction itp.. Może być manga, może być jakaś realna postać (może być też bez postaci!). Absolutnie nie robię potworów w stylu Ktoś wychodzący Komuś Innemu z głowy na grafice. Ważne, żeby zamawiany szablon był w miarę dokładnie opisany (kolorystyka, mogą być podane stocki, może być też propozycja, do jakiego szablonu ma być podobny, cytat na szablonie, itp. - liczę na inwencję w tym miejscu). Myślę, że po tych kilku powyższych pracach w miarę wiecie, czego można się po mnie spodziewać. ;)

Podejmuję się zamówienia Renfri! Btw. chyba niezbyt uważnie czytacie, bo pojawiło się sporo zamówień dotyczących JB, 1D itp., :P

PS mam nadzieję, że wszystko zrobiłam jak trzeba :c

78 komentarzy:

  1. Cholera jasna, te szablony są świetne. Tego się inaczej nie da powiedzieć. Nawet ten z Katniss, chociaż za nią nie przepadam, ale sama grafika i CSS powala!
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, są po prostu przejrzyste, ale dziękuję, miło mi. :)

      Usuń
  2. 1225 - wspaniały! ♥ mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko komentuję na Zaczarowanych (nie dlatego, że mi się szablony nie podobają, czy coś, ale dlatego, że jestem leniwą kluchą), do tej pory odezwałam się chyba tylko u Nomidy i Szkieletu Smoka, ale nie mogłam sobie odpuścić komentarza po obejrzeniu Twoich prac :)
    Ja straszliwie lubię takie minimalistyczne, ale jednocześnie ciekawe szablony. Na początek mało konstruktywnie, bo powiem, że naprawdę wszystkie jak jeden mąż mnie kupiły :)
    Zacznę od tego, że szablon z Mikasą jest chyba najprostszy z tych pięciu Twoich prac, ale mimo to wcale nie pozbawiony... znów brakło mi odpowiedniego słowa... charakteru? No, anyway, na pewno wiesz o co mi chodzi. Kolorki są super, nienachalne, wszystko jest ładnie i czytelnie, nic boleśnie nie kłuje w oczy, a dodatkowo szalenie mi się podoba taki mały zabieg, jak art wychodzący poza (teoretyczne) miejsce na niego. Wiesz, poza to białe tło :D Kupuję ten szablon w całości i gdybym prowadziła jakiegoś bloga związanego z SnK, to na pewno bym się na niego skusiła :D
    Dalej mamy coś nadającego się właściwie na każdego bloga - strasznie mi się ten szablon podoba, grafika jest ciekawa i uniwersalna, kolory oczywiście ładnie dobrane, nic nie wali po oczach (wiem, po raz drugi to powtarzam, ale to dla mnie ważny element szablonu, bo oczy mi się straszliwie szybko męczą od komputera i mocno walących po oczach kolorów). Z największą chęcią użyłabym i tego szablonu u siebie. I może rzeczywiście kiedyś użyję :D
    Dalej: Katniss. Ten szablon chyba najbardziej przypadł mi do gustu formą i grafiką (mówiłam już, że bardzo mi się podoba taki sposób edytowania, jaki Ty wyraźnie preferujesz?), za to kolorystyką trochę mniej, bo nie przepadam za jasnymi szablonami (co oczywiście nie przeszkadzało mi w zamówieniu białego szablonu ;____;). Mimo, że nie do końca jest to moja dywizja, to te kolory jednak ładnie się komponują i tak czy inaczej muszę bardzo tę pracę pochwalić.
    Odnośnie sherlockowego szablonu właściwie mam do powiedzenia to samo, co wyżej. Minimalizm w najlepszym wydaniu, kolory średnio przypadają mi do gustu, ale ładnie współgrają, więc tak czy inaczej jest super. Ale strasznie mi się podoba wkomponowanie grafiki między kolumny. Tutaj mój wielki approval :D
    Szablon z Lokim widziałam już kiedyś, chyba na jakimś Twoim blogu, ale głowy nie dam. No, w każdym razie on mi się chyba najbardziej podoba. Tego szablonu na milion procent bym użyła, gdybym miała gdzie. Nie wiem, czy dobrze powiem, bo się na grafice nie znam, ale chyba to-to co przypomina mazanie farbą, to się o tym mówi brushe, nie? No, jeśli tak, to są świetne, świetny pomysł na użycie ich, kolory dobrane doskonale i do siebie, i do postaci, i generalnie szablon jest awesome :D A że jeszcze Loki, to już w ogóle, jestem fanką :D
    No, to tyle ode mnie. Cieszę się, że dołączyłaś do ekipy, zetknęłam się już wcześniej z Twoimi pracami i bardzo mi się podobały. I postaram się komentować posty i u Ciebie, bo właśnie Twoje prace trafiły na listę moich ulubionych, zaraz obok prac Szkieletu Smoka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Tyle miłych słów! Co ciekawe ja też nie przepadam za jasnymi szablonami, ale... no nie wiem, ostatnio jakoś tak "same" mi wychodzą. :D
      Bardzo mi miło, nie spodziewałam się, że ktoś może uznać moje prace za jedne z ulubionych! :)

      Usuń
  4. Hasło: Narcystyczny Delfin
    Adres Bloga: http://dark-secrets-ff.blogspot.com/?m=0
    Zdjęcia:Bohaterami są: Marie Avgeropoulos , Kristin Kreuk, Sebastian Stan, Jennifer Morrison, Colin O'donoghue ( jeśli nie będziesz mogła znaleźć to ja znajdę :) )
    Tematyka Bloga: Opowiadania opowiadające o mrocznej przeszłości głównej bohaterki Amber Black, która przy wiedździe do Bostonu potrąca człowieka, ale on później znika zostawiając tylko kartkę z napisem: Znajdź Mnie. Kilka dni później idąc na komisariat wpada na nieznajomego chłopaka. Przeprasza go i idzie dalej. Później jak się okazuje ktoś włamał się do jej mieszkania, a gdy ona wraca do domu znajduje kolejna kartkę: Storybrooke. Wtedy zaczyna się przygoda pełna wrażeń.
    Układ : Trasformacja kart po lewej stronie mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi ;)
    Kolorystyka: Mroczna. Kolory mogą być niebiesko czarne :)
    Inne informacje: Napis na obrazku związany z klątwą i magią :)

    Chciałabym żebyś przyjęła moje zamówienie bo robisz cudowne szablony. Jeśli ci układ nie pasuje to zawsze można zmienić :). Dziękuję i pozdrawiam
    Kontakt: mcz13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi sie dodać szablon na bloga (srodziemna-historia.blogspot.com) ale nagłówek jakoś dziwnie przesuwa sie w prawo, tak, że nie widać jego części. Czy ktos wie jak to naprawić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie udało mi się to naprawić - nie wiem jakim cudem xD
      Ale nadal proszę o odpowiedź: w tym szablonie tekst postów jest zawsze wyśrodkowany - czy to się jakoś da (i czy mogę) zmienić, żeby wyśrodkowany nie był?

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz piękne szablony. Ten z Katniss jest świetny, naprawdę, a i z Sherlockiem również mnie urzekł. Pozostałe też są nieprzeciętnie piękne, takie delikatne...
    Po prostu śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sztywno tak trochę. *nie zwracaj na mnie uwagi, mam to po Meth*
    Wieeelki plusik za to, że robisz minimalistyczne i nie lubisz przepychu. Bratnia dusza *.* Co tu dużo gadać...Szablony są mega. Nie wiem jak ty to robisz. O ile u mnie CSS kuleje, u ciebie jest po prostu idealny. Nie lubię cię. Szablon z Loki'm jest...Jest...Kolory, które od razu przyciągają moją uwagę. CSS. Niby prosty...Bosz, staczam się.

    Uciekam stąd, bo czuję się jakąś nowicjuszką przy tobie xD Smoku, ty to lepiej skomentujesz ♥

    Życzę ci sukcesów samych. I, kurde no, przejścia stażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny? :P E tam, z perspektywy czasu jak patrzę na niektóre szabloniki, to 3/4 rzeczy bym pozmieniała.
      Kurde no, chciałabym przejść staż! (:
      Cieszę się, że zyskałam Twoją aprobatę. :)

      Usuń
  9. Ha, a ja byłam na deviantArcie akurat w chwili, kiedy szablon z Mikasą pojawił się w nowo dodanych. Tyle szczęścia :D Shingeki <3
    Pozdrawiam
    Vanes z Panda Graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a specjalnie dodawałam późnym wieczorem, żeby nikt nie zauważył! :P

      Usuń
  10. Cześć :) Chciałabym zamówić u ciebie szablon.
    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: www.mugglewitches.blogspot.com
    3.Koncepcja: Piszę z koleżanką coś w stylu ff potter'owskiego, ale troszkę odróżniającego się od reszty. Mianowicie jest to historia dziejąca się jakieś 15 lat po książce. Nie opisujemy życia dzieci Harry'ego, są to raczej bohaterowie wymyśleni przez nas same. Dopiero zaczęłyśmy ją tworzyć, planujemy jednak więcej wątków przygodowych niż obyczajowych.
    Proszę więc, żeby Twój szablon był trochę mroczny, najlepiej w zieleniach, czerwieniach i brązach. Nie musisz się zbytnio męczyć z wyrafinowanymi ozdobnikami, ale minimalizm do mojego bloga zdecydowanie nie pasuje. Co do położenia posta itp. itd., chciałabym, żeby wyglądało to mniej-więcej jak w tym szablonie: http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/2014/06/szablon-1183.html
    4.Ewentualne zdjęcia: Jest ich dużo, jeśli przyjmiesz, wyślę je na maila (:
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Sama tworzę grafiki, w html'u jednak jestem ciemna :D Jeśli pasowałoby ci to, chciałabym dostarczyć ci grafikę, a ty zajęłabyś się resztą ;)
    7.Kontakt: ola.kyc@gmail.com ; xchocolateforeveryone.gmail.com (gg nie posiadamy, jeśi to duży problem, koleżanka założy)
    Z góry dzięki :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Minimalistyczne, a tak zachwycające *.* Każdy z osobna mnie oczarował, a ten z Sherlocka to już w ogóle!! Cieszę się, że będę mogła podziwiać na ZS również Twoje prace :3 ^^
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że będę mogła od czasu do czasu coś tu podrzucić. :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, kolejna perełka w załodze! Zaniemówiłam, kiedy tylko zobaczyłam Twoje prace. Są cudowne! Ostatnio coraz rzadziej widzę minimalistyczne szablony, które przyprawiają mnie o szybsze bicie serca.
    1224 - Świetny pomysł z tym wychodzeniem postaci poza nagłówek. Poza tym troszkę zbyt skromny css.
    1225 - Genialny! Od razu wpadł mi w oko. Cudowne kolory i nagłówek. Tylko prosi się, aby go ustawić na bloga. Wygląda naprawdę profesjonalnie.
    1226 - Również przypadł mi do gustu, aczkolwiek myślę, że przydałby się tu dodatkowy kod na cytat. Poza tym - rewelacyjny! Delikatny i cieszący oko.
    1227 - Zdecydowanie podoba mi się tu nietuzinkowy obrazek pomiędzy kolumną, a postem. Znów delikatne kolory, jasny i czytelny.
    1228 - Widzę, że jest w zupełnie innym stylu niż pozostałe, ponieważ nagłówek jest na górze, a nie, jak w przypadku pozostałych, obok. Świetny!
    Czekam na Twoje kolejne prace, mam nadzieję, że pomysły Cię nie opuszczą i będę mogła się zachwycać kolejnymi szablonami. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam też o tym, by ten pierwszy szablon jakoś "urozmaicić", ale ostatecznie zostało tak, jak jest. Może pomyślę o tym w przyszłości. I cieszę się, że reszta przeszła bez większych zastrzeżeń. :D

      Usuń
  14. Są takie piękne *.* Jedynie ten pierwszy nie przypadł mi do gustu. Po prostu nie lubię anime i tego typu rzeczy. Ale twoje szablony ogólnie mi się podobają. Mają jakiś taki swój charakter, który odróżnia je od innych. No i oczywiście są bardzo dopracowane. Nawet w tym pierwszym muszę to przyznać.
    Długo zastanawiałam się czy spróbować powierzyć szablon do mojej ukochanej historii komuś kogo prac nie zdążyłam dobrze poznać, ale zaryzykuję.

    1. Narcystyczny Delfin
    2. http://tajemnice-severusa-snapea.blogspot.com
    3. Zalerzy mi na takich dość mrocznych, tajemniczych kolorach, możesz pojechać zielenią i czernią, ale jak będą ci się bardziej układały inne kolory to nie ma problemu. Ogólnie nie mam zamiaru cię ograniczać, bo wiem że nie kończy się to dobrze. Zależy mi jedynie na jakiejś rudej dziewczynie (np. Karen Gillan) i Alanie Rickamanie w Snapeowskiej wersji w grafice. Jeśli miałoby ci to pomóc to w "Myślodsiewni" znajdziesz krótki opis fabuły opowiadania.
    4. -
    5. Większy napis: Tajemnica Severusa Snape'a, mniejszy: Przeszłość ma wielkie, bursztynowe oczy
    6. Swobodnie puść wodzę wyobraźni ;D
    7. melkazabini@gmail.com Jeśli koniecznie potrzebowałabyś moje prywatne gg to napisz na mail

    Całuję i pozdrawiam.
    Melania Zabini

    OdpowiedzUsuń
  15. No dzień dobry. :D
    Jak zwykle, wypowiem się tylko o jednym. 1226 jest cudny. Rzadko się spotykam z ładnymi, pastelowymi szablonami, które nie byłyby robione na blogaski modowe czy pamiętniki, więc mają u mnie plusa na starcie - ale ten zwyczajnie wygrał. Suwak wyszedł prześlicznie, art ładnie wrzucony do całości, kolory nienachalne, miło popatrzeć, a nie będzie odrywał wzroku od treści. No cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że zestawienie Katniss z tak delikatnymi kolorami może nie wypalić, ale cieszę się, że ostatecznie wyszło. Dzięki! :)

      Usuń
  16. Ostatni szablon podbił moje serce! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! To też jeden z moich ulubionych! (bo Loki! :3)

      Usuń
  17. Hej @.@ Ja bym złożyła zamówienie, ale jeszcze go nie opracowałąm, zresztą dawno nie było u mnie rozdziału, więc nie mieszczę się w regulaminie, a mam dopiero napisane trzy strony XD Ja też się cieszę, że jesteś w załodze ZS, dlatego przejdę do omawiania szablonów <3

    1224 - nie znam się na tej tematyce :/ Ale te miecze (albo cokolwiek to jest) fajnie wyglądają "poza tłem" :D Cytat fajnie wygląda :) Szablon prosty, ale ładny.
    1225 - BARDZO MI SIĘ PODOBA <3 Sporo osób go może wykorzystać, bo jest dość uniwersalny :)
    1226 - NAJLEPSZY, bo Katniss! Ale poważnie. Widać, ile się przy nim musiałaś napracować i widać doskonałe efekty <3 ZŁOTY MEDAL Ci dziś przyznaję :D
    1227 - Sherlock! Ten szablon również jest genialny! Bardzo mi się podoba sam pomysł i w ogóle taki jest... Awwwwwwww! *_* Miałaś bardzo ciekawy pomysł na grafikę.
    1228 - Ciemny *-* Bardzo fajny :) <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz, ale miło mi bardzo, że się podobają! :)

      Usuń
  18. Czy ja widzę SnK w pierwszym szablonie? <333
    Uwielbiam minimalizm, choć mnie on średnio idzie, niestety. A twoje szablony już widziałam na Spadającej Rozgwieździe i byłam nimi zachwycona, więc miło, że znalazłaś się na Zaczarowanych ;)

    Powiem, że każdy szablon to istny majstersztyk! A szczególnie szablon 1225, który aż podbił moje serce, jest idealny ;)
    W sumie każdy szablon z tej notki jest wyjątkowy, są inne od innych (nie wiem jak to opisać, ale mimo, że wszystkie są minimalistyczne, to tak bardzo różnią się od siebie, że to jest niesamowite!).
    Nie będę się rozpisywać nad każdym szablonem, bo każdy wg. mnie jest cudowny, więc co chwile bym powtarzała, jaki to on jest piękny itp.
    Po prostu każdy szablon to istna MAGIA!

    No i witam cieplutko na Zaczarowanych! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad minimalizmem trzeba niestety pracować, żeby jakoś "rozsądnie" rozmieścić niewielką ilość elementów tak, żeby mimo wszystko nie wyglądało na jedną wielką pustkę na blogu. Ale jest to do wypracowania. Łał! Nie sądziłam, że ktoś w ogóle Rozgwiazdę czytał. :D
      Dziękuję za miłe przywitanie! :)

      Usuń
  19. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: http://nawiedzonemolo.blogspot.com/
    3.Koncepcja: kolorystyka szaro-ciemnoniebiesko-czarna, zdjęcia chłopaka -wampira i dziewczyny ( może być czarodziejka )
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Saga Nawiedzone Molo. Oszukać przeznaczenie.
    6.Inne uwagi: proszę by pojawiła się tam latarnia, zegar, las
    7.Kontakt: e-mail: ilasak123@gmail.com
    gg : 50074258

    Bardzo proszę o przyjęcie mojego zamówienia, ponieważ robisz piękne szablony,

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna notka?! Już mnie nimi wkurzacie - co wchodzę, to coś nowego! Nie no, żartuję, ale ie powiem, sporo ich tu ostatnio.
    Zaaaraz, to tyle już po przejściu stażu, a ty dopiero teraz notkę dodajesz? xD Ło maaatko! No ale dobra, Gratulacje, moja droga, życzę ci, byś dłuuugo tu z nami została i nie ześwirowała przy okazji :D
    Brak udziwnień w grafice? Łech :c Uwielbiasz prostotę, nie przepadasz za przepychem? Aaaa... to będziesz miała we mnie ciężkiego komentatora :C
    Czemu. Na belce. Nie ma. Numerka. Szablonu? Ech ech :c
    1224 - hm, zobaczmy, zobaczmy... Pierwsze, na co zwróciłam uwagę to podstrony - świetne są. Fakt, proste są, ale ładnie to wygląda, szczególnie, że mają kolor tła i wyglądają jak jego część. Cytat wykonany świetnie, a na cytaty to ja uwagę lubię zwracać. Długie zdania nie są najlepszym pomysłem, ale tutaj sobie z tym bardzo zgrabnie poradziłaś. Hm, lepiej by ten ktoś, kto ten szablon pobierze, urozmaicił sobie prawą kolumnę, bo na razie dość biednie wygląda. Góra w sumie też, ze względu na to, że nagłówek znajduje się po lewej. Tak, jest dość skromnie, ale mimo to ładnie.
    1225 - o, tym szablonem mnie zachwyciłaś! Bardzo podoba mi się kolorystyka i to coś po lewej pełniące funkcję nagłówka :D Tu faktycznie jest prosto, ale w tym wypadku inaczej tego szablonu nie widzę! Jest prosto, ale nie pusto ani skromnie, tak jak w poprzednim szablonie. Podstrony fenomenalne, nagłówkiem mnie zachwyciłaś: cytat znowu bardzo ładnie wykonany, no i pięknie to wygląda, że kawałek tła jest biały, a reszta... granatowa(?). No nie, moim zdaniem kolumna jest potrzebna, w sensie ta prawa, bez niej byłoby bardzo pusto, a to niedobrze. A tak to absolutnie kocham ten szablon <3333
    1226 - bardzo lubię zamknięte posty, a jak zobaczyłam ten szablon, jeszcze przed przeczytaniem opisu, to się właśnie zastanawiałam, czy to suwak, a skoro tak, to pięknie ci to wyszło ^^ Kurde, te twoje proste, wręcz minimalistyczne szablony naprawdę mi się podobają, a to aż dziwne! Za różowo tu dla mnie, ale kit. Nagłówek i cytat jak zwykle ładnie, podstrony byłyby super, tzn są super, ale ten różowy... xD Generalnie pięknie!
    UUUUUUUUUUU, 1227 NIEZALINKOWANE, TAK BARDZO MINUS NA TWOIM KONCIE ;____;
    1227 - Nie znam się na Sherlocku, nie oglądam tego. Dobra, jak dla mnie, to tam jest za dużo białego. Podstrony dałabym w innym kolorze, chociażby niebieskim, by do... Sherlocka... pasowało. No nie wiem, nie wiem, pusto tam trochę :c I cytat ciut niżej bym dała.
    1228 - o taaaak, taki rodzaj szablonów jest bardzo fajny! No i wreszcie coś z nagłówkiem na środku XD Loki, Loki... nie znam go dobrze, ale kit. Hm, tu bez rewelacji, w sensie nie ma dużo 'wszystkiego', ale i tak jest ładnie i nie ma wrażenia pustki, na którą jestem uczulona. Nagłówek fantastyczny, a reszta stanowi po prostu idealne dopełnienie. I jest gut! :D
    " Z góry zaznaczam, że nie wykonam szablonu z Bieberem, One Direction itp" - itp.? Z Tokio Hotel też byś nie wykonała? ;> Tak tylko z ciekawości pytam, bo mi szablon niepotrzebny.
    NIE, NIE ZROBIŁAŚ, JAK TRZEBA - NIE ZALINKOWAŁAŚ JEDNREGO PODGLĄDU I NIE PONUMEROWAŁAŚ SZABLONÓW NA BELKACH!!! Hańba ci.
    Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma numerka? Jest ._. tylko... trochę dalej.
      A ja lubię długie cytaty! :D Akurat to jedna z niewielu rzeczy, które umiem robić, w sensie ciąć je na kawałki, żeby były w miarę estetyczne.
      Zrobiłabym z TH (PISAŁAM KIEDYŚ O NICH OPKO! :D), słucham nawet ze dwóch, może trzech ich piosenek... *wstydniś*

      Usuń
  21. O szatanie , o szatanie , o szatanie !
    Co to za cudowne szablony ?
    Najśliczniejszy oczywiście z IŚ. Choć i tak wszystkie cudo <333
    (Masz w sobie szatańskie moce -,- )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisałam pakt z szatanem własną krwią!

      Usuń
  22. Dobry. Ja po zamówienie (:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://beautifulfrustration.blogspot.be/
    3.Koncepcja: -
    4.Ewentualne zdjęcia: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/253/e/c/2013_911_by_kubicki-d6luz9g.jpg
    5.Ewentualny cytat: I’ll paint you wings and I’ll set you free
    6.Inne uwagi: chciałabym, by kolorystyka artu została zachowana. Układ dwukolumnowy, strony na górze.
    7.Kontakt: mail: barbarostek@gmail.com / gg: 44956416.

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zamówienie:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://leoncescaopowiadania.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zależy mi, żeby było to jednocześnie proste, ale przykuwające wzrok. Kolorystyka jest mi obojętna, może być zarówno jasna, jak i ciemniejsza.
    Pozostawiam dla ciebie pole do popisu. :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://img31.otofotki.pl/obrazki/iw165_tumblr_mlrpqjIsnL1r76zz6o2_1280.gif
    http://img31.otofotki.pl/obrazki/ju208_c512c59e00122ce853761c38.jpg
    http://img31.otofotki.pl/obrazki/lr742_9a36595b001a6cf653110107.jpg
    (Drugie zdjęcia niekoniecznie musi być zawarte w szablonie)
    5.Ewentualny cytat: "Tantas diferencias, el amor verdadero"
    6.Inne uwagi: Może, żeby kolumna była po lewej stronie. Zależałoby mi na bogatym css, ale przejrzystym. Jest to blog z opowiadaniami, dlatego poprosiłabym o zawarcie głównych postaci w nagłówku, które w uściśleniu są w sobie zakochani. :)
    7.Kontakt: email- oliwia.m19@wp.pl /gg niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wilkolaki-z-brooklynu.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog o wilkołakach. Kolorystyka taka średnio mroczna. Carnywilk i dziewczyna lub rudy/brązowy wilk i chłopak z ciemnymi włosami. A najlepiej, jak będą te cztery postacie.
    4.Ewentualne zdjęcia: konkretnych nie mam, ale zależy mi na wilkach (czarny, rudawy/brązowy i dziewczynie z chłopakiem)
    5.Ewentualny cytat: Pozostawiam do Twojej dyspozycji
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: karolina-siniecka@wp.pl

    W razie problemów, pisz na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czeeeeść! I ja przybywam, by odpowiednio skomentować twoje prace (na które - swoją drogą - długo czekałam).
    Ja cię znam! Z betowania (ale to kiedyś), Karnego Kaktusa (dawno i nieprawda), ze Spadającej Rozgwiazdy... i nawet mam wybrany ulubiony szablon z twoich prac (http://oi40.tinypic.com/6oda2a.jpg), ciekawe czy dzisiaj znajdę jeszcze lepszy? :3
    1224 - czy to nie jest jeden z szablonów jeszcze ze Spadającej Rozgwiazdy? Dobrze kojarzę? :) Strasznie podoba mi się kolor tła w tym szablonie - taki czerwono-różowo-bordowo-nie-wiem-jeszcze-jaki. Jeszcze zanim powiem coś więcej na jego temat, dodam, że twoje minimalistyczne szablony zachwycały mnie od dawna - niby wszystko w nich takie proste, ale razem tworzy niepowtarzalną całość. Tutaj jest tak samo - prosty css, bez zbędnych udziwnień, a cieszy oko. Do takich rzeczy trzeba mieć po prostu smykałkę i ty ją masz. ;)
    1225 - o! A ten szablon widziałam na którymś z twoich blogów (tak, też lubię zaczynać zdania od "A" ;))! Kiedyś próbowałam zrobić podobny nagłówek, wykonać go właśnie w takim stylu, ale wyszło jak zwykle, czyli nie wyszło. :c Będę próbować dalej, a co!
    Podoba mi się dobór czcionki do tytułu posta - nadaje całemu szablonowi takiej... siły. W jak najbardziej pozytywnym sensie. :)
    1226 - o. Mój. Boru. Szumiący! Jak ty to zrobiłaś? *wpatruje się w ekran oniemiała* Nie dość, że ładny rysunek Kotnej znalazłaś, to jeszcze ten kosogłos tak sobie kolorki zmienia! A ten suwak! Toż to mistrzostwo! Jeszcze nigdzie tak zmajstrowanego suwaka nie widziałam, masz u mnie wielkiego plusa za oryginalność. Teraz przez kolejne dni będę się głowić, jak coś podobnego zrobić (mam już pewną teorię), ale moja duma nie pozwoli poprosić o pomoc. :D Dodam jeszcze tylko, że ładnie wychodzą ci wszystkie cytaty, nawet jeśli są długalaśne. :)
    Czemu. Nie zalinkowałaś. Miniatury?! Udawajmy, że super wielkiego plusa za suwak z poprzedniego szablonu nie było...
    1227 - pomysłowy ten nagłówek! Sherlock w Watsonie... nie wpadłabym na to! ;p Sama nie wiem, co pisać o tym szablonie. Wszystko jest stonowane, zewsząd otacza mnie bezkresna biel i to chyba wszystko, co mogę o twojej pracy powiedzieć. Ładnie i tyle!
    1228 - kolejny szablon z Rozgwiazdy! Do tego mój drugi ulubieniec, zaraz po tym z łódką! No toś mi humor poprawiła, naprawdę! Nie dość, że Loki, to jeszcze w takim pięknym wydaniu. Ta zieleń, ta czerń, ta prostota... wszystko w tym szablonie mi się podoba! Ach, zbyt mocno ci słodzę, a miałam być wredna... :c W takim razie muszę poczekać do następnej twojej notki, byś poznała moje drugie, potworne ja!
    Nie licząc małej wpadki z niezalinkowaną miniaturką (bo ona przecież powinna posiadać hiperłącze! ;p), to wszystko zrobiłaś dobrze. Może aż za dobrze... :)
    Mam nadzieję, że jest to choć w miarę ogarnięty komentarz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to szablon z Rozgwiazdy jeszcze ;)
      Próbuj koniecznie! Im więcej wprawy tym lepiej!
      W szablonie z Katniss całość była prosta, tylko suwak zjadł masę mojego czasu :c
      No przez przypadek nie zalinkowałam ;<

      Usuń
  26. podobają mi się nazwy stron. To tak na marginesie "nobody can save you now" o wiele lepsze od link 1 i link 2. ja tak ogólnie powiem, a nie każdy szablon oddzielnie bo ja tak jakoś nie umiem niestety. Bardzo podobają mi się twoje szablony. Nie są jakieś mega skomplikowane graficznie, ale wszystko do siebie pasuje css jest ładnie zrobiony nie wygląda na niedorobiony i ogólnie to cieszę się, że jesteś na zs. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imo te nazwy "link 1" itp. wyglądają zbyt sztucznie, dlatego zdecydowałam się na takie zagranie ;)
      Też się cieszę! :) Dziękuję!

      Usuń
  27. Płacicie za używanie strony deviantART?

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://double-life-vampires.blogspot.com/
    3. Koncpecja:
    Aktorka Lucy Hale, aktor Ian Somerhalder, Taylor Lautner oraz Ashley Benson to postacie które chciałabym by były widoczne na szablonie. Na pierwszym planie, główni to Lucy i Ian, dalej Taylor i Ashley. Taylor może patrzeć się w stronę pary głównej. Jest to opowiadanie fantastyczne, w tle mogłabyś dodać budynek (odpowiednik Akademii) oraz na przykład jakąś dużą bramę, oczywiście no jeśli da się to jakoś łądnie wszystko skleić :)
    Kolorystyka raczej ciemna, stonowana, nic jasnego. Podobnie jak mam teraz :)
    4. Ewentualne zdjecia.. niestety nie mam, ale ufam szabloniarkom z Zaczarowanych, więc :)
    5. Ewentualny cytat: "Wybór jednej drogi, nie oznacza rezygnacji z innych. Decyzja, pokazuje kim jesteś.."
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt ze mną.. GG: 28955237

    Bardzo zależy mi na szablonie, bo to blog w którym pokładam dużą nadzieję. Zresztą zwracam się tylko do sprawdzonych i zaufanych szabloniarni, stąd mój komentarz tutaj. Liczę na to, że przyjmiesz! Proszę, byłabym wdzięczna niesamowicie, bo w końcu świetny szablon, to podstawa :)
    Pozdrawiam, Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Button dodam jutro ponieważ zamówienie pisałam z telefonu.

      Co do układu jeszcze (dwu cży trzykolumnowy) nie mam pojęcia.. Ufam :)
      Ściskam raz jeszcze!

      Usuń
  29. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera.
    Chciałbym, żeby po stronie Justina panowała "ciemność", ponieważ w moim opowiadaniu będzie grał rolę psychopaty XD a Selena i Dylan zakochają się w sobie i chcę, żeby wyglądali razem przyjemnie .. jak prawdziwa para:)
    Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://slodkie-kamstewka-news.blogspot.com/
    3. Koncepcja: http://pll-fansite.blogspot.com/ chciałam coś podobnego do tego, tylko inne zdjęcie, ale na dole też miałby być link, jasny kolor i taki sam uklad
    4. Ewentualne zdjęcia:
    coś takiego: http://www.serialowa.pl/wpr/wp-content/uploads/2013/03/pll-9595.jpg
    https://www.axnspin.pl/sites/pl.axnspin/files/styles/image_940x529/public/ct_series_f_primary_image/pretty_little_liars_season_3_940x529.jpg?itok=_E_GcBqD
    http://www.spoilertv.pl/uploads/gallery/3410/normal/22a864af3889e37a34f415eabeb57cc5.jpg
    http://hatak.pl/system/articles/images/000/037/514/big/1378143141.jpg?1378143140
    http://www.serialowa.pl/wpr/wp-content/uploads/2013/02/pll01.jpg
    5. Cytat: link do bloga jak jest na dole
    6.nie
    7. mail: weraguzenda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. :O
    To na początek... Gdy zobaczyłam szablon 1225 moja reakcja: ALE ŚLICZNE! *_* Najlepszy z notki, na 100%! Taki pół minimalistyczny, a jednak treściwy!
    Potem przechodzę do następnego szablonu: Oh, wait, Katniss? Też super! Ej... Ten cytat jest znajomy... OBOŻEBOŻEBOŻE! Ten szablon jest zbyt wspaniały, by był prawdziwy!

    I tak się skończyło xD Więc tak - te dwa szablony to moi niekwestionowani faworyci, nie wiem, czy nawet nie wszystkich szablonów jakie widziałam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest prawdziwy ten szablon, gdyby nie był, to by chyba zniknął :)
      Bardzo mi miło!

      Usuń
  33. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. adres bloga: www.szosty-krag.blogspot.com
    3. koncepcja: im prościej , tym lepiej (dlatego bardzo chciałabym zamówić szablon u Ciebie, bo minimalizm, który wygląda elegancko a nie wybrakowanie to rzadki towar na szabloniarniach). Zależy mi na w miarę jasnej kolorystyce (blade szarości?) z dobrze kontrastującą i sporą czcionką (taka jak na czwartym szablonie na przykład). Układ dwukolumnowy, bez znaczenia w którą stronę, byle ramka na posty była szeroka, bo nie ma nic gorszego niż ściśnięty tekst i połacie niewykorzystanej przestrzeni. Menu nie musi być duże, takie na trzy, cztery strony i przydałaby się ramka z tekstem oraz miejsce na gadżet obserwatorów tuż nad stopką, bo nie lubię, jak mi się ciągnie z boku bloga.
    4. ewentualne obrazki: na przykład taki - http://allstarme.files.wordpress.com/2012/01/1482125-ouroboros_large.jpg
    Nie musi być konkretnie ten, ale chciałabym, żeby na szablonie pojawił się Uroboros, wąż zjadający swój własny ogon (choć nie ten z anime Fullmetal Alchemist, bo nie chcę zwodzić czytelników - nie piszę fanfika) . A gdyby był zwinięty w ósemkę, to już w ogóle byłabym wniebowzięta. Generalnie chciałabym, żeby główny element grafiki wyglądał jak logo jakiejś organizacji. Reszta absolutnie wedle Twojego uznania.
    5. cytat: Zło nie jest naszą domeną - wolimy zdradę, spiski i Armageddon.
    6. inne uwagi: nie do końca kojarzę jak to tu jest z polityką wyłączności, czy Twoje szablony na zamówienie są ogólnie dostępne, czy tylko dla zamawiającego, ale jakby co, to ja nie mam nic przeciwko udostępnieniu ewentualnego szablonu dla wszystkich chętnych
    7. kontakt: tanczaca.ze.slowami@gmail.com i oczywiście na blogu

    OdpowiedzUsuń
  34. (znów późno, znów jestem leniwą bułą ;_; Dobra, nieważne)
    Witamy, witamy w naszych skromnych progach ^^ Noo... Jak już to wcześniej było mówione, ja też Cię znam (chociażby z Kaktusa) *-* I cieszę się niesamowicie, że dane nam będzie pracować na jednym blogu :D
    Lubisz prostotę? A ja się jej dopiero "uczę", ale ogólnie to nie mam nic do minimalizmu, jak zresztą do każdego stylu szablonów xD
    1224 - chyba pierwszy raz widzę coś tak minimalistycznego i mangowego *-* Kolory są fajne, Mikasa jest fajna... Żyć nie umierać, jak to się mówi xD
    1225 - chyba już kiedyś gdzieś widziałam tę pracę, ale nie wiem... Nie zmienia to oczywiście faktu, że jest ona świetna. Chyba nawet przebiła ten szablon z Mikasą ^^ Myślę, że będzie on dla mnie taką ikoną minimalizmu... ^^
    1226 - w mękach? Skąd ja to znam xD Ale u Ciebie to się przynajmniej opłaciło *-* Grafika na mega poziomie i te kody... Suwak mnie po prostu uwiódł i bezczelnie ukradł moje smocze serducho xD
    1227 - obrazek rzeczywiście fajny... Taki bardzo tajemniczy... Tak jak Sherlock... Znaczy tak myślę, bo w sumie nie jestem dobra w tych sprawach xD W ogóle... Tak bardzo podoba mi się to, jak robisz napisy ;_; O matko... Są takie... Nie przesadzone, chociaż jest ich sporo... I nie są tak inwazyjne, jak czasem u mnie :c
    1228 - ogólnie to nie lubię zielonego... I ogólnie to nie ogarniam tej postaci xD (jeszcze nie *^*), ale nie zmienia to faktu, że ogólnie szablon mi się podoba :D Chyba bardzo pokocham Cię za tę prostotę *-* Tak właśnie mi się wydaje...
    W sumie to już nie mogę się doczekać twoich kolejnych notek... Jestem ciekawa co wymyślisz *-* Mam nadzieję, że znów pojawi się coś z anime ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty jesteś leniwą bułą ._. nie martw się.
      No ten suwak łatwy nie był, teraz, jak już mam gotowy to mogę go dowolnie przerabiać, ale wcześniej to była tragedia xD
      Musisz koniecznie nadrobić filmy Marvela! :D
      Pojawi się coś z anime - na pewno! :)

      Usuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj! :)
    1225, 1226 i 1228 najlepsze. ^^ Twoja grafika naprawdę pokazuje klasę. Idealna do opowiadań. Historie oprawione w Twoje szablony będą jak cudowne danie dla oczu. Dlatego zwracam się z prośbą o wykonanie dla mnie szablonu.
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://zatruty-fiolet.blogspot.com/
    3.Koncepcja: No cóż, nie mogę się zdecydować. Najlepiej, aby szablon utrzymany był w odcieniach fioletu i czerni. Trój- lub dwukolumnowy. W nagłówku miło by było zobaczyć zmarszczki wody a na nich fiołki. Lub otwierany wisiorek, z którego wychodzić będzie jakiś fioletowy kwiat. Albo jakieś wiktoriańskie detale. Tak, żeby nagłówek tworzył mroczne centrum szablonu, a pod spodem można było umieszczać wyśrodkowane posty. Coś jak w 1228.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: W większości daję Ci wolną rękę. :P
    7.Kontakt: pelagia234@gmail.com
    Dziękuję i pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  37. 1225 i 1226 ♥ cudne prosto-skomplikowane nagłówki. Tylko mogłabyś urozmaicić czcionkę, bo przy szablonie m.in. z igrzysk słabo wygląda taka nuda, aż się prosi o coś delikatniejszego! Ale lubię twoje prace, jestem fanką prostoty, ponieważ sama raczej nie kombinuję z grafiką za wiele xd

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie mam nic przeciwko przerabianiu moich prac wedle własnych upodobań (dlatego czcionkę pozwoliłabym zmienić... :P), akurat w tym wypadku ogranicza tutaj każdego tylko regulamin Zaczarowanych, bo ja, prawdę mówiąc, nie patrzę na to, czy ktoś przerabia mój szablon, czy nie. :P

      Usuń
  38. Deneve, że ta Deneve? ;>
    Nie skomentuję szablonów, bo brakuje mi ostatnio na to czasu, ale waham się pomiędzy Sherlockiem a Lokim. Lokiego kocham bardziej, ale ten obrazek w Sherlocku... Ach!
    Życzę powodzenia i może skuszę się na dłuższy komentarz w wolnej chwili i mam nadzieję, że choć raz wyrobię się z komentarzem zanim post zostanie zasłonięty przez kilka kolejnych notek i mój komentarz nie zginie w tłumie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest jakaś inna Deneve w polskiej blogosferze? ;)
      Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć! :D

      Usuń
  39. Jeej! Uwielbiam Wasze szablony. Jesteście wprost genialne. Gdybyście znalazły chwilę czasu, to mogłybyście coś skręcić z Reign, czy z Sherlocka *bbc*? :D
    Zakładam, że wyglądałyby genialnie, ale nie naciskam. Wy też macie kupę roboty, to nie będę Was zachciankami dobijać... A może będę? xD
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dame-tu-amore.blogspot.com/
    3.Koncepcja:Miło by było, gdyby szablon utrzymany był w odcieniach błękitu i zieleni.. Trój- lub dwukolumnowy. W nagłówku miło by było zobaczyć przerobione zdjęcia, które podsunę poniżej.
    4.Ewentualne zdjęcia: - http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/f3/dd/ce/f3ddce0c671be279911c11a044e6d35d.jpg
    ORAZ http://screencapped.net/movie/lotr/albums/userpics/10002/thehobbit-000287.jpg *sam Thorin*
    5.Ewentualny cytat: Dame tu Amor
    6.Inne uwagi: Liczę na twoją pomysłowość :)
    7.Kontakt: ashka.morgan@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejj! Niedawno założyłam bloga, i chciałabym zamówić u Was szablon :)
    1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres: leoncesca-naxi-fedemila.blogspot.com
    3. Więc chciałabym, aby po wejściu na mojego bloga, czytelnik chociaż w najmniejszym stopniu domyślał się, jakie będzie opowiadanie. Tzn. czy dramatyczne, czy zabawne i na luzie, czy też pełne akcji, pozytywne, ale też nie pozbawione delikatniejszych spraw. Mój przypadek jest ten ostatni. Chciałabym, żeby było tam żywiołowo. Jakaś fuksja, może jasny fiolet czy niebieski/granatowy. Układ lewokolumnowy :)
    4. Zdjęcia:
    http://i.pinger.pl/pgr57/baf638e10010e0d052f35097/

    http://i.pinger.pl/pgr350/2896eb880007fb6f52fbd995

    http://3.bp.blogspot.com/-Sz4KYD5_QN4/UiYfz6unWPI/AAAAAAAAB_E/lbcrqNl0rGk/s1600/3165148534_1_2_o9evoo4s.png
    5. Cytat; Nawet w nocy nie jesteś sam, bo masz swoje marzenia, a inni śnią o Tobie.
    6. Brak uwag :)
    7. GG nie posiadam, ale to moja poczta: lidia.str@onet.pl
    Bardzo chciałabym, żebyś przyjęła :)
    Z góry dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej fantastycznie widzieć tu taaakie prace. W końcu bez jakiegoś wielkiego przesytu, ze smakiem i pomysłem. W dodatku nie powielasz jakiegoś schematu, tylko każda praca jest inna. Wszystkie są estetyczne i wydają się praktyczne.

    Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zostać! :) miło mi!

      Usuń
  42. jejku, na ZS chyba nie byłam od wieków. kiedyś, kiedyś, kiedyś bywałam, ale od baaaaardzo długiego czasu zniknęłam z blogosfery. chyba mi trochę się tęskno zrobiło.tako jestem. prawdę mówiąc, tak wchodzę,patrzę na załoge i jestem zdziwiona. tyle nowych dusz. no naprawdę. niewiarygodne. ale czego się spodziewać. nowe osoby przychodzą, inne odchodzą. taka kolej rzeczy w końcu.
    dobra, szablony.
    1124. bardzo podobają mi sie kolory. szablon nie jest taki przesycony. jest prosto. a przecież jeśli coś wygląda pięknie w prostocie to po co wpychać tam na siłe coś? niepotrzebnie. prawdę mówiąc coś trochę mangę ruszyłam. ostatnio czytałam rabbit doubt. całkiem przyjemnie sie czyta. XD no i napis bardzo korzystny dla oka.
    1125. ten ejst dosć zakręcony. bo w zasadzie jest i nieskomplikowany, ale i budzi podziw. w sumie teraz zastanawiam się czy nie rzucić go na podstronę swoją. Napis mnie urzekł w całej okazałosci. to samo mogę powiedzieć o stronach. bardzo fajny efekt.
    1126. zalatuje IŚ. muszę w końcu doczytać to. bo w sumie wstyd się przyznać, ale niedawno przeczytałam pierwszą część. wiem, że to Katniss, bo zwiastuny robią swoje. jest tak jasno. różni się od poprzednich, ale miło sie ogląda. przyznam, że lubię, gdy nagłówek świeci nam z boku.
    1127. o tym właściwie ciężko powiedzieć. ale strasznie podoba mi sie ten obrazek. Sherlock w Watsonie. wokół nich roztacza się czyściutka biel, co jest akurat fajne, bo nadaje kontrast całemu szablonowi.
    1128. jeśli można się zakochać, to w sumie chyba tylko w tym. jest taki piękny. wspomnę, że przy okazji to moje ulubione kolory. ta zieleń jest taka hipnotyzująca. jest też tajemniczo, no bo czerń i ten zielonek. marzenie *-*

    Dobra, a skoro wróciłam to chce zamówić. Chociaż liczę się, że możesz nie przyjąć, gdyż na blogu jest prolog tylko z lutego. Spieszę z wyjasnieniem, może to pomoże. On był zawieszony i w sumie teraz jakby go reaktywuje, wiec przydałby mi się i szablon. Aczkolwiek jeśli nie przyjmiesz teraz, to będę jedynie pracować nad rozdziałami by za pewien czas spróbować znów.

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://psychic-unusual.blogspot.com
    3.Koncepcja: Wiec tak, chciałabym, żeby szablon był w kolorach ciemniejszych, ponieważ tu chodzi o przebywanie w zakładzie psychiatrycznym, przejęcie umysłu, ogólnie też bohaterka ma objawy psychozy, co jest u niej zdiagnozowane. Na szablonie chciałabym właśnie zobaczyć coś w tym stylu, tj. zakład psychiatryczny, może jakieś 'uwięzienie', porwanie, ewentualnie coś z negatywnym stanem umysłu. bardzo zależy mi także na pokazaniu głównych bohaterek. Hannah Murray i Vanessa Hudgens. Jednakże jeśli miałaby być jedna, to Hannah.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: You're unusual? [jeśli bylyby dwie postacie, to ten przy Vanessie]. No, I'm psychic. [przy Hannie; jeśli jednak byłaby jedna postać to raczej na róznych wysokościach]
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: mail: karia.chrivin@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło,
    Karia.

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://misconceptions-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w kolorach: czarnym, czerwonym i szarym. Opowiadanie jest o tym, że chłopak podkochuje się w dziewczynie swojego przyjaciela (Alex), lecz na jego drodze staje inna dziewczyna (Mila)- przyjaciółka Alex. Napisałam ci o czym to mniej więcej jest, żeby lepiej było ci stworzyć szablon pasujący do opowiadania :) Jeśli nie zgadzasz się z kolorystyką, możesz śmiało coś zmienić.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a)http://pl.tinypic.com/r/2eakz5y/8
    b)http://pl.tinypic.com/r/5vq5b9/8
    c)http://pl.tinypic.com/r/a3cxzn/8
    5.Ewentualny cytat:---------
    6.Inne uwagi: na moim blogu w nagłówku napisane jest "Misconceptons- Zayn Malik fanfiction", ale wystarczy, że napiszesz tylko "Misconceptions"
    7.Kontakt: mail: kingakcjulitke@gmail.com

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hasełko: narcystyczny delfin
    adres: http://czarna-gwiazdka.blogspot.com/
    cytat: Run from the light ( czcionka: http://seanowa.tumblr.com/post/90176408877 jak TU na górze)
    obrazki:
    http://myxchemicalxsouls.tumblr.com/post/70894065689
    http://seanowa.tumblr.com/post/74719522892
    http://seanowa.tumblr.com/post/74719526371
    http://seanowa.tumblr.com/post/83716452263
    http://seanowa.tumblr.com/post/85525431542
    http://seanowa.tumblr.com/post/85910929382
    http://seanowa.tumblr.com/post/85929740522
    http://seanowa.tumblr.com/post/86224532572
    http://seanowa.tumblr.com/post/86313227477
    http://seanowa.tumblr.com/post/87386177107
    http://seanowa.tumblr.com/post/89848411952
    http://seanowa.tumblr.com/post/90074718677
    http://seanowa.tumblr.com/post/90077753652
    http://seanowa.tumblr.com/post/90176408877
    kolorystyka: biel i czern
    układ: po stronie w dwoch kolumnach jedno po drugim zamieszczone obrazki. lewejhttp://seanowa.tumblr.com/ - tak jak tu. lecz tylko po lewej stronie! prawa strona to miejsce na posty. ksztalt prostokata. bialy. w miejscu postów cien rozy, szary. lekka poswiata. pod spodem miejsce na gadzety, i inne duperele. tlo czarne. jesli wykonujesz faf. to prosze o czarna parasolke/ lenonki/ gitarke elektryczna

    Dziękuje : )

    OdpowiedzUsuń
  45. 1.Hasło: narcystyczny deflin
    2.Adres bloga: http://blue-eyes-black-wings.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon minimalistyczny, najlepiej skupiony na dwóch kolorach: czarno-biały, lub odcienie szarości z czarnym i białym. Oczywiście mogą też pojawić się jakieś wzmianki kolorystyczne w sensie jakieś czerwone ślady lub niebieskie bowiem te kolory najbardziej pasują do tematyki opowiadania. Opowiadanie jest bez obsadowe, tak więc zależało mi by na szablonie nie pojawiła się żadna znana postać. Opowiadanie to kryminał opowiadający o mafii zwanej Czarne Ptaki tak więc to one powinny odgrywać znaczącą rolę na szablonie (ptaki), chciałabym coś w stylu twojego szablonu numer 1228, podoba mi się gra cieni tam, tak jak to wszystko się zespala razem.
    Ogólnie to co tam wrzucisz jest mi obojętne, może to być jakiś zarys dziewczyny którą otaczają czarne ptaki, mogą to być same ptaki plus jakieś ślady krwi, może to być człowiek z tatuażem z czarnym ptakiem, serio ,pozostawiam to tobie i twojej wyobraźni. Jeśli chodzi o tą całą budowę ,gdzie ramki itp to dla mnie nie ma to znaczenia, chcę tylko by było to przejrzyste.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Wystarczy tytuł opowiadania
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: xoxolean@gmail.com (nie mam GG tak więc podaję tylko e-mail)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wiadomości ( o ile się nie pogubiłam , a to może być możliwe)
    wynika ,że jeszcze nie wybrałaś szablonu ,więc tak nieśmiało dodam swój ;--;

    Hasło: Narcystyczny delfin { nie wiem czemu najpierw przeczytałam kaczka szukając go XDXDXD}

    Adres : http://rihan-kenejla.blogspot.com/

    Koncepcja : Szablon zdecydowanie ciemny , może z dodatkami lekko złoty lub oliwkowy , to już od ciebie zależy . Kolumny możesz sobie wybrać jak ci wygodniej , no chyba ,że nie wiesz to prawo kolumnowy . Zdjęcia a będzie ich [pięć] , żeby jakoś na siebie lekko nachodziłi i jeśli będzie jedna kolumna ,ze trochę po boku były. Teraz tak nie chcę nazwy bloga na szablonie . To pewne
    Jeśli o budowę czy ramki , napis itp twoje zachcianki :) ale tło bym prosiła bardzo czarne ze zdjęciami i lekkimi plamami kolory podałam wyżej :0

    Ewentualne zdjęcia : http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20111110123557/nurarihyonnomago/images/2/22/The_Death_of_Rihan.PNG
    http://ginnodangan.files.wordpress.com/2011/12/nurarihyon223-28.jpg
    http://img165.poco.cn/mypoco/myphoto/20111011/17/55911737201110111730161972465144628_013.jpg
    http://ginnodangan.files.wordpress.com/2011/12/nurarihyon234-56.jpg
    http://ginnodangan.files.wordpress.com/2011/12/nurarihyon223-45.jpg [ no jak widać tutaj jest napis , to po proszę aby był widoczny,ale jeśli się nie da to trudno XD :) ]

    Ewentualny cytat : Ja bym chciała aby były dwa , które byłyby oddalone od siebie znacząco np jeden na górze drugi na dole
    "Higurashi ya
    kyu ni akaruki
    umi no kata

    Cykada dzwoni
    i nagle zajaśniało
    jezioro w zmierzchu"

    "Samazama no
    koto omoidasu
    sakura ka na

    Różnych wydarzeń
    wspomnienia niesie zwiewne
    kwiat wiśni"

    Inne Uwagi : No cóż sama nie wiem
    Kontakt
    zauza13pg@gmai.com /wp.pl [taki sam]


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE , NIE NIE XD Już wrócił stary adres

      http://kenejla.blogspot.com/ Tak ,więc przepraszam za kłopot i zachęcam do przeczytania nowej notki z nowego opowiadania

      Usuń
  47. Get all your favorite spirits and wines on Duty Free Depot!

    All the world famous brand name drinks for unbelievable discounted prices.

    OdpowiedzUsuń
  48. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Follow our signals NOW & gain up to 270% a day.

    OdpowiedzUsuń