g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.06.2014

[1229-1231] All I want is nothing more to hear you knocking at my door

*kocham ten film*
Dzisiaj szybciutko, bo właściwie chciałam tylko oddać zamówienia.
Wreszcie odebrałam wszystkie dokumenty i czekam, aż do 3.07, na zawiadomienie gdzie się dostałam... To czekanie jest nużące. Naprawdę wolałabym już wiedzieć i być spokojna.
Na zakończeniu (które miałam 26) nadal nie mogło do mnie dotrzeć, że te 3 lata już minęły i nie wrócą. To rozstanie z klasą... też do mnie jeszcze nie dotarło. Niby uroniłam łzę, ale jakoś tak... nie bardzo to czułam.
Może dotrze do mnie jak pójdę do LO i nie będzie tam tych samych ludzi...
Ale śmiesznie było na tym zakończeniu, bo co chciała dyrektorka powiedzieć coś o naszym roczniku to sprzęt nie domagał XD nauczyciele mówili, że odchodzimy z hukiem. Jeszcze były puszczane prezentacje klas i oczywiście nasza była najlepsza <3 Do tego wychówa dostała filmik z podziękowaniami od nas, kochani jesteśmy <3

Dobra, czas na grafikę:
Nie wiem czy trafiłam z kolorami, ale szczerze powiedziawszy mnie się podoba.
Rozmawiałyśmy o nagłówku... trochę go przerobiłam, jeśli chodzi o kształty :D Mam nadzieję, że ci się spodoba ;) Co prawda biel występuje bardziej jako akcenty, ale nie chciałam, żeby za bardzo waliło po oczach.
Chyba nie umiem zrobić bajeranckich szablonów, ale efekt kart jest fajny :D
Mam nadzieję, że mimo wszystko się spodoba.

Nie przyjmuję zamówień.

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu szablonów stwierdzam, że ostatni podoba mi się najbardziej. :>

      Usuń
    2. Fajnie, że w ogóle którykolwiek ci się podoba :>

      Usuń
  2. 1228 i 1230 sa genialne <3
    Ten pierwszy zapewne dlatego, ze jest tam Nina xd No i w ogole fajne kolory.
    1229 nie przypadl mi jakos do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają ;)
      A co do 1229 rozumiem, że nie każdemu pasują minimalistyczne ;)

      Usuń
  3. Film jest całkiem dobry, ale moim skromnym zdaniem książka to prawdziwy bestseller. ♥
    1128 - Supernatural i Nina... całkiem mi się podoba, oprócz tego napisu który widnieje na Samie.
    1129 - Sherlock to oczywiście moje klimaty i szablon mi się bardzo podoba. Świetna kolorystyka i dobrze dobrane sceny z filmu zamieszczone w tych kołach ;)
    1130 - To chyba jeden z seriali lecących na Disney Channel? Wygląda fajnie, podoba mi się kolorstyka, jedyne moje ale to ten napis przy torach. Jak dla mnie jest troszeczkę za bardzo w tyle.
    Ogólnie bardzo dobre prace ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do książki się jeszcze nie dorwałam, ale postaram się, bo nie mam zamiaru zostawić tak po prostu obejrzanego filmu :D
      1228 - takie napisy robię... miał dodawać klimatu :c
      1229 - cieszę się bardzo <3
      1230 - taaak, Austin i Ally. Hm... mówisz? Nie odnoszę takiego wrażenia ;)
      Dziękuję bardzo za opinie <3

      Usuń
  4. OMG! STRAY UWIELBIAM CIĘ! Ja wiedziałam, no po prostu wiedziałam komu powierzyć zrobienie tego szablonu. Świetny, genialny i cuudo! <3 Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, Gwiazd naszych wina <3. Byłam wczoraj i łezka poleciała. Piękny film. Stwierdzam, że... nie mam faworyta xD. Pierwszy szablon jest cudny. Mroczny, taki jaki lubię ^^. Drugi idealny pod każdym względem. Minimalistyczny i uroczy <3. Osobiście zrobiłabym ten nagłówek nieruchomy, ale to już moje zdanie. A co do trzeciego... jak to nie umiesz? Dziewczyno, on jest super. Koloryzacja zachwyca, a css jest idealnie dobrany <3. Po prostu cud, miód i orzeszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak <3
      Jejciu, nawet nie wiesz jak mnie cieszą twoje słowa <3
      Co do tego z Sherlockiem to tam nagłówek jest nieruchomy ;p
      Dziękuję bardzo ;**
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Szablon jest cudowny, dziękuję Ci za jego wykonanie. W sumie to teraz nawet bardziej podoba mi się ten nagłówek niż jak wcześniej mi go pokazywałaś. I te zdjęcia w kołach... Zachwyca mnie ta praca. :)

    Ach, ale niestety mam problem z pobraniem, bo tu jest rar. a mi szablon wczytuje się tylko w zip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam o tym zipie dla ciebie, bo szablony pakowałam na szybko... Jak zasiądę do kompa to to naprawię ;)
      I cieszę się, że ci się podoba ♥

      Usuń
    2. Jest genialny, brak mi słów, aby wyrazić, jak bardzo mi odpowiada. :)

      Dziękuję i przepraszam za problem.

      Usuń
    3. Rozszerz sobie tylko kolumny, bo widzę, że ciut za wąskie ci się zrobiły ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ty przynajmniej uroniłaś łzę. Ja skakałam z radości jak głupia, że te trzy lata wreszcie dobiegły końca. Ale to czekanie na wyniki rekrutacji jest trochę denerwujące. Niby wiem, że się dostanę, bo egzaminy mi dobrze poszły, oceny też mam nie najgorsze i świadectwo z paskiem, ale jednak... Musimy czekać w niepewności, co wcale mi się nie podoba.
      A teraz szabloniki :)

      1228 - och, ach! Lubię te kolory. Sama mam od Ciebie w podobnym odcieniu :3 I fajnie, że Nina ma taki kolor bluzki, jak inne dodatki. Nagłówek bardzo mi się podoba. Nic dodać, nic ująć. Jest taki... tajemniczy. Trochę mroczny i bardzo wciągający. Trochę zmniejszyłabym gościa po lewej, bo największy jest i uwaga skupia się na nim i Ninie, a ten drugi taki mniej widoczny przez to jest. Cytat wygląda świetnie, bardzo mi się podoba. Wyróżnione pierwsze literki wyglądają bardzo fajnie. No i nie wzięły się znikąd, bo są podobne do nagłówka. Cytat blokowy wyróżniony skromnie, ale to nawet dobrze. Jedno, co mi się tak mało podoba to fakt, że wszędzie dałaś czcionkę bezszeryfową, a w gadżetach jest szeryfowa, choć w sumie... Pasuje ona do cytatu w nagłówku, więc z dwojga złego lepiej w tę stronę, co?

      1229 - Sherlock! Na wstępie powiem, że tutaj czcionka szeryfowa już bardziej drażni moje oczy, bo została już tylko w gadżecie tekstowym. Ale chyba można zmieniać ją ręcznie? Jeśli tak, to okej. Podoba mi się pomysł na grafikę. Trzy koła, a w środku nasi kochani bohaterowie. Zdjęcia fajnie dobrane i jakoś chyba przez Ciebie urozmaicone różnymi teksturami, bo wszystkie są w dość podobnym stylu, co raczej rzadko się zdarza mając do czynienia z trzema całkiem różnymi grafikami. Menu bardzo fajne, pasuje do innych białych wykończeń. Czcionka w tytułach bardzo ładna. Niby skromna, a jednak ma w sobie to coś. Cytat blokowy wyróżniony bardzo delikatnie i bardzo dobrze, bo nic innego niż ta biała oblamówka tutaj nie pasuje. Tło mi się strasznie podoba. Jest takie bardzo delikatne, stonowane, a jednak nie jest gładkie. Fajny szablon.

      1130 - Czemu na deviantart napisałaś, że to jest szablon 1127?! Ktoś tu już wakacje ma i liczyć nie potrafi ._. Co to w liceum będzie? Chyba na mat-fiz i na mat-ang Cię nie przyjmą, jak to zobaczą. Och, żartuję oczywiście. Ale popraw, jeśli się da edytować. Ja się nie znam. Do rzeczy. Cytat ten polski - bardzo mi się podoba. I jego treść i wygląd. Ja jednak nie mieszałabym cytatów angielskich i polskich. Nie wiem, kto tak chciał, czy autorka bloga, czy szabloniarka, ale to takie moje zdanie. Grafika bardzo ładna. Te stare okna i tory bardzo mi się podobają. No i kolory! Takie upozorowane na coś bardzo starego. Lubię takie. Komentarze i autor na górze - wciąż nie umiem się do nich przyzwyczaić, choć spotykam coraz więcej takich układów. Te dwa kolory, szary i brązowy, ładnie się ze sobą komponują. Pierwsza literka wyróżniona bardzo ładną czcionką. Cytat blokowy mi się podoba. I tutaj znów jest czcionka szeryfowa w gadżetach, ale wygląda lepiej, niż w poprzednim szablonie, bo tytuły postów i gadżetów również są czcionką szeryfową. To by było chyba na tyle.

      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia, trzymam kciuki, żebyś dostała się do wymarzonego liceum. Życzę dużo pięknych szablonów no i... czekam na piękną odpowiedź :)

      Usuń
    2. Woho, ale się rozpisałam :O XD

      Usuń
    3. Oj no ja taka jestem, czasem się wzruszam. Czasem coraz częściej mi się to zdarza :D Szczególnie na filmach XD
      Właśnie ja nie mam tak dobrze jak ty, bo ani świadectwa z paskiem, ani jakichś szczytowych wyników, oceny piękne tylko z przedmiotów punktowanych... Więc moje życie do 3 lipca to istna rozterka.

      1228 - tak wychwalasz... a potem się czepiasz :P Tak miało być! Sam miał być mniejszy od reszty! Zamawiająca była taka niezdecydowana jeśli chodzi o umiejscowienie postaci, że w końcu poszłam na mały kompromis z tym co mi pisała ;p A co do tych czcionek, znawco, to tak mam na tym próbnym blogu, że w gadżecie "Tekst" mam czcionkę "Times New Roman", a w reszcie sobie ustawiam, bo tam mam ustawioną w kodzie gadżetu.

      1229 - no i znowu ta czcionka! Tak mam! Po robieniu któregoś z rzędu szablonu w końcu zmieniłam tę czcionkę, ale w kodzie ogólnego szablonu jest ustawiona taka jak w poście, i to widać na blogu zamawiającej. Co do tych zdjęć w kołach, to tak - są urozmaicone texturami i tak dalej, bo najpierw zrobiłam normalny nagłówek, w normalnych rozmiarach, a potem wpadłam na pomysł, żeby go pociąć i wyszły takie kółka.

      1230 - ocho! Matematyk kolejny się znalazł! Po prostu było tak, że robiąc podglądy i pakując szablony źle spojrzałam i wpisałam nie te numerki. Oczywiście Baśka zwróciła mi na to uwagę i musiałam wszystko poprawiać, a i wraz znalazło się coś czego nie zmieniłam. Dziękuję, że zauważyłaś, poprawiłam. I jeśli chcesz tak bardzo wiedzieć to na żadne mat-fiz, mat-ang czy nawet mat-inf się nie wybieram ;p w każdej szkole wybierałam profil humanistyczny, bo dobrze wiem, że na matmę się nie nadaję :P
      Tak chciała zamawiająca! Nie mieszałabym, gdyby tak sobie nie zażyczyła. Czepiaj się tego co jest na szablonach, kiedy są wolne, ok? ;p to wtedy będę miała inne wytłumaczenie niż "tak chciała zamawiająca".

      W każdym razie bardzo dziękuję za ocenę.
      Również pozdrawiam i dzięki za kciuki, przydadzą się ;)

      Usuń
    4. Aj, ja się nie czepiam! XD Może tak wyszło, bo nie miałam czasu na pisanie emotek :c A co do tych czcionek, to tak mi jakoś informatyczka wpoiła, że jednych i drugich się nie miesza XD I tak mi jakoś zostało, że ja nie stawiam ich obok siebie :3 A ten cytat, to sama napisałam, że nie wiem, kto tak chciał :c Potrzebowałam się podzielić tym, co czułam :( Ale w sumie nigdy nie weszłam na blogi zamawiających, żeby porównać je do podglądów XD Chyba zacznę to robić :)
      A ja idę na biol-ang-chem/pol :D Dziwny kierunek - humanistyczno-przyrodniczy O.o
      Znów pozdrawiam :3

      Usuń
    5. A tak w ogóle, to szkoda, że zamówień nie przyjmujesz, bo szablon potrzebuję :c Historia się zmienia, muszę coś bardziej romantycznego dostać :c Wiadomo coś, kiedy ktoś ma jakąś nową notkę? :c

      Usuń
    6. Możliwe, że to przez emotki ;p Co do tej czcionki to ma racje - nie powinno się łączyć. Ale już to zmieniłam na blogu próbnym i powinno być wszystko ok.
      humanistyczno-przyrodniczy? Ciekawie... u mnie takich nie ma. Znalazłam jedynie (i wpisałam na 3 miejsce) psychologiczno-dziennikarską :D, czyli pol-bio, bo mnie jakoś zaintrygowało...

      Zamówienia będę przyjmować na urodzinach albo na moim prywatnym jak dodam notkę ;>

      Usuń
    7. U mnie jeden na całe miasto :( Ale psychologiczno-dziennikarskiego nie ma XD
      Dużo czasu :(

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się 1229. Fajnie zrobiłaś, że obrazy są w kołach. Jest jednak bardzo, bardzo prosty.
    W szablonie 1228, bardzo podobają mi się kolory. Bardzo ładny nagłówek, ale razi mnie koleś po lewej. Jest bardzo...duży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają ;)
      W 1228 on miał być na równi z Niną ;)
      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
  9. Jest genialny! Taki sobie wymarzyłam, kolory idealne! DZIĘKUJE!

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://forbidden-love-dylena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: po środkowej części nagłówka chciałbym, żeby znalazły się twarze Seleny Gomez i Dylana O'Briena. W tylnej części twarz Justina Biebera.
    Chciałbym, żeby po stronie Justina panowała "ciemność", ponieważ w moim opowiadaniu będzie grał rolę psychopaty XD a Selena i Dylan zakochają się w sobie i chcę, żeby wyglądali razem przyjemnie .. jak prawdziwa para:)
    Wszystkie linki do zdjęć podam niżej w innym punkcie.
    Nie chcę, żeby w kolorystyce występowały odcienie brązu, żółci. Chcę żeby panowały: czerń, biel, szarość, granat i trochę czerwień (bez przesady).
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Seleny:
    - http://37.media.tumblr.com/b88570d7c277f79e8853e4060dc4ffcf/tumblr_mmj5v5rv3l1spdsfmo1_500.jpg
    - http://www.celebritysunglasseswatcher.com/wp-content/uploads/2013/04/selena-gomez-clubmasters.png
    - http://s8.favim.com/orig/72/selena-gomez-Favim.com-702322.jpg
    Dylana:
    - http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/158/1/f/dylan_o_brien_png_by_iamsmiler-d6847m8.png
    - http://37.media.tumblr.com/400af5cee7220f7f1b38ea8736d61433/tumblr_n4t5ps1pNO1soagx1o1_500.jpg
    Justina:
    - http://37.media.tumblr.com/dc581f9a63c8d90383c2af311db26f24/tumblr_mknaamhHmz1s4qtnqo1_500.png
    - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/17/article-2465401-18B9B71C00000578-330_634x793.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Forbidden love" i "Love, which no one apart."
    6. Inne uwagi: Na razie wasz button jest na moim jednym blogu: http://co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com/ Ale po wykonaniu dla mnie szablonu (jeśli moje zamówienie was zachęci) to dodam button do was, ponieważ wy robicie po prostu najlepsze szablony i nagłówki , moim marzeniem jest mieć waszą grafikę na swoim blogu. Nie da się opisać inaczej, jak cudownie robicie takie rzeczy.
    7. Kontakt:
    email: kaper-11@o2.pl lub casperselenator@gmail.com
    niestety nie posiadam GG :(

    Dziękuję, że mogę wysłać do was zamówienie i liczę, że otrzymam odpowiedź:) Pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że nie przyjmuję zamówień.

      Usuń
  11. Cudowny szablon z Sherlocka <333 Po prostu nie mogę się napatrzeć, jeszcze użyłaś moich ulubionych kolorów :D Super też ten brązowy, chociaż nie mam pojęcia kto się na nim znajduje XD Życzę weny i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1228:
    Szablon z Nie z Tego Świata - CUDO! Mój faworyt. Taki... tajemniczy, i z cudownymi zdjęciami! Niestety, nie lubię Niny. Nie przypadła mi do gustu.
    1229:
    Sherlock - omomomom. Podbiłaś nim moje serducho. :D Uwielbiam minimalistyczne szablony, a kolory, idealnie współgrają ze sobą.
    1230:
    Nie podobają mi się postacie z nagłówka... Br. Natomiast kolorki i pasek boczny... świetny! ♥
    Pozdrawia,
    Gall Anonim

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się podobają, każdy ma w sobie coś innego. Pierwszy i ostatni są bardziej rozbudowane graficznie, mają nieziemskie kolory a całość współgra. Drugi jest minimalistyczny co także mi się podoba, w dodatku urzekły mnie kolory i tło Jak wspomniałam na DA, robisz najcudowniejsze szablony o SPN

    OdpowiedzUsuń
  14. Y xD wiem, że po czasie, no ale postaram się zreflektować. Co do SPN - nie lubię dużych nagłówków, ale w tym szablonie tak jakoś mi pasuje, no, po prostu. Podoba mi się też stonowana kolorystyka.
    A tak btw - czy Ty wiesz, ze dodałam szablon 1228 i Ty też dodałaś ten numer? xD
    Najbardziej podoba mi się ten z Sherlockiem, chociaż osobiście postawiłabym na węższe "Strony". Bardzo lubię też kolory w tym szablonie.
    Co do ostatniego - ładnie dopasowane kolory, masz moją miłość za dużą kolumnę z tekstem, ale w grafice jest chyba za dużo kwiatów i nie przepadam za używaniem polskiego i angielskiego na grafice :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka jest lepsza niż film :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu też tak uważam, ale film też dobry :>

      Usuń