g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.06.2014

[1232-1234] Somebody better show me how I feel.

Witam. Nie wiem, co tam u was, ale u mnie już początek wakacji nie za wesoły. Okropnie się czuję i mam gorączkę. Co prawda może nie jakąś tam ogromną, ale zawsze. Ogólnie to mam zawroty głowy i takie tam. Także nie ma się z czego cieszyć. Właśnie pada. No cóż, jakby jeszcze było gorąco to wql bym się ugotowała. Dziś przybywam do was tylko z zamówieniami. Co prawda tylko trzy, ale może mi wybaczycie. Oszczędzam siły na kolejną notkę. No i właśnie.. Co do notki - bardzo chętnie zbiorę jakieś wasze propozycje na szablony. Także proponujcie, a ja zobaczę co da się zrobić. ^^



Zamówienie dla Shelsie D.
Ogólnie jest całkiem mrocznie. Mam nadzieję, że o taki klimat ci chodziło. 

Zamówienie dla Isabel Brown
W sumie całkiem mi się podoba. Mam nadzieję, że tobie także się spodoba.

 Zamówienie dla Martyna Styles
podgląd/pobierz
 Mówiłaś o kartach po lewej, są po lewej. Kolorystyka czarno-niebieska tak jak chciałaś. Ogólnie to nie powiem, że mi się nie podoba. Całkiem fajnie wyszedł, przynajmniej w moim odczuciu. Mam nadzieję, że ci się spodoba.

W tej notce zamówień nie przyjmuję. Ale proponujcie :>.

33 komentarze:

  1. O rany, strasznie dziękuję za tak piękny szablon! Jest idealny, właśnie taki sobie wymarzyłam, dziękuję. Jednak nie mogę go porządnie ustawić, nie wiem, co jest nie tak. Mogłabyś mi pomóc? Albo luknąć tutaj - http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/
    Proszę o pomoc :) Moje gg 3439004 albo mail - goferkowaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ! Brak słów ... oczywiście to pozytywne odczucie xD. Szablon ... cudowny, piękny, niesamowity :* Dziękuje kochana. Bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak koleżanka z góry też mam problem. Układ szwankuje i nie mogę go ustawić. Pomóż proszę ! :C GG: 50635277
      Blog : http://once-upon-a-time-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
    2. Wszystko działa, tak samo jak i u koleżanki tylko nie wstawiłaś nagłówka.

      Usuń
  3. Drugi najlepszy <3
    Ostatni też ładny, ale te plamy krwi są niewyraźne i wszystko niszczą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, tobie podoba się drugi, a ja jakoś wql nie jestem do niego przekonana.
      Co do tych plam, niestety jakość padła i tak to wygląda.

      Usuń
  4. Uuuu współczuje Ci choroby :\
    Ale przejdę do szabloników xoxoxoxo xd
    Szablon 1 - OHHHH EHHHH AHHHH XD <3 Śliczny <3
    Szablon 2 - Mroczny, nie lubie takich klimatów (xdd) ale szablon mi się podoba :3
    Szablon 3 - *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*
    No po prostu brak słów :3 Zdecydowanie mój faworyt! Śliczny <333
    Pozdrawiam :*
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.
      Cieszę się, że prace ci się podobają. :>

      Usuń
  5. Nie mogę się zdecydować, który najlepszy... Wszędzie cudowna kolorystyka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.
      Także pozdrawiam. :>

      Usuń
  6. Świetne szablony, świetne kolory. Wcześniej wspomniałaś coś o propozycjach.
    Taylor Marie Hill i James Daniel McVey. Postacie po środku, w tle plaża i opuszczony dom, Całość pod kolor fioletowy. Z napisem : is only one life, do not waste it"
    Szybkiego powrotu do zdrowia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają.
      Może coś pokombinuje. :>

      Usuń
  7. Och, och! Piękne szablony! Mroczne i kryjące w sobie tajemnice, piękno i lekkość. Też takie chce robić :c !
    Poprosiłabym jakieś detektywistyczne szablony. Przydałby mi się jeden do opowiadanka... c: Żałuje, że nie mogę takich znaleźć.
    Pozdrawia, i życzy dużo weny w tworzeniu,
    Gall Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Miło mi, że prace ci się podobają.
      Hmmm... Okej, ciekawy pomysł. Może coś więcej na ten temat? Jak wyobrażasz sobie taki szablon? :>
      Także pozdrawiam :>

      Usuń
  8. Propozycja:
    1. z Niną Dobrev - samą
    2. Dean i Sam Winchester - Nie z tego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne propozycje. Postaram się coś zrobić. :>

      Usuń
  9. Hej!
    Moja propozycja to prosty, z delikatną kolorystyką szablon, z głównym motywem Paryża. Mogą też występować dwie dziewczyny bądź dziewczyna z mężczyzną. Od dłuższego czasu szukam czegoś w tym stylu i byłoby świetnie jakby Ci się ta propozycja spodobała! :D
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia, abyś mogła w pełni cieszyć się rozpoczynających się wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajny pomysł, coś pokombinuje. :>
      Także pozdrawiam. :>

      Usuń
  10. Drugi jest magiczny :) szalenie mi się podoba :) zwłaszcza układ - jest czytelny, ale obrazek jest pięknie wyeksponowany.
    Jeśli miałabyś ochotę zrobić coś podobnego, mrocznego, to z chęcią przyjmę :) coś w fioletach i zieleniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiem, co do tego szablonu, bo jakoś zupełnie mi nie wychodziło te zamówienie. Zrobiłam, bo przyjęłam, ale jakoś chyba... takie szablony nie są dla mnie.

      Usuń
  11. Jak już komentuję, to hurtowo, a jak!
    Podoba mi się pierwszy szablon. Bardzo lubię akurat ten odcień niebieskiego. I w ogóle rozpływam się nad tym czarnym tłem za gadżetami i postami!
    Drugi też jest uroczy, chociaż nie przepadam za takimi kolorami. I ewentualnie pomniejszyłabym trochę tytuły gadżetów, w sensie ramki na nie wydają mi się trochę za duże w kontraście z resztą, ale to ja, nie przejmuj się moją paplaniną... :P
    Co do ostatniego - kurczę. Coś mi nie pasuje z grafiką. Chyba twarze postaci są zbyt jasne. Ogólnie szablon jest dość ciemny, a te twarze świecą jak dwa neony na nagłówku. Gdyby nie ten drobny mankament, to chyba byłby najlepszy szablon w tej notce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z tej notki podoba się najbardziej ten z OUaT. Z tymi plamami krwi to wiem, ale zamawiająca o nie prosiła. :>

      Usuń
  12. Śliczne szablony! :3
    Bardzo podoba mi się kolorystyka i ich czytelność. Naprawdę super wykonanie i wygląd.
    Co do propozycji:
    Mogłabyś zrobić coś w stylu post-apokaliptycznym lub science-fiction. Chciałabym zobaczyć motyw zrujnowanego miasta czy kosmosu w twoim wykonaniu. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają. Dziękuję za opinię. :)
      Jakoś sobie nie wyobrażam mnie robiącej taką pracę. Chyba nie mój styl.
      Także pozdrawiam. :>

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja chora nie jestem. Na szczęście. Ale narzekam na brak pogody. Dupiata jakaś :c Nie można iść na basen, ani nic. Ciągle pada :c Jeszcze fakt, że siedzę dwa miesiące w domu......................
      Ale przejdźmy do szablonów, które bardzo mi się spodobały :3

      1231 - najlepszy z całej notki :3 Wszystko bardzo mi się podoba. Kolorystyka, układ, ozdobne dodatki. Cytat, nagłówek. Wszystko jest świetne, więc nie wiem, czy trzeba się bardziej rozpisywać <3

      1232 - Ten szablon również bardzo mi się podoba. Gdyby nie fakt, że za chwilę wychodzę, rozpisałabym się bardziej, ale... Zakupy z mamą czekają <3 Ten szablon ma najlepszą grafikę z tych trzech.

      1233 - Jeśli chodzi o układ, zestawienie kolorów i tak dalej, to wydaje mi się bardzo, ale to bardzo ciekawy. Chyba najciekawszy z tych trzech. Szablon sam w sobie bardzo mi się podoba. Ale jest jedno, co mi się mniej podoba. Te plamy krwi są takie trochę sztuczne, mało naturalne :(

      Świetna notka <3 Gratuluję :*
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
    2. Cieszę się, że prace ci się podobają. Co do tych plam krwi to wiem, mi one też nie bardzo pasowały, ale zamawiająca o nie prosiła.
      Także pozdrawiam. :>

      Usuń
  14. Jeju, jak dawno mnie nie było na całym blogspocie... aż mi głupio :c
    No to hm, zdecydowanie z tej trójki szablon 1232 jest wg mnie najlepszy <333 jest taki... agrharhahhaha c:
    Numerek 1233 najmniej mi się podoba :c ogólnie kolorystyka jest fajna, układ też przyjemnie wygląda, tylko jakoś tak... ehh, nawet nie wiem co mi się w nim najmniej podoba xD może po prostu wypadł "najbladziej" przy pozostałych dwóch, bo 1234 też jest ładniutki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, chciałabym zamówić szablon z Emmą Roberts (w ciemnych włosach), ogółem chciałabym by dominowały ciemne kolory, fiolety, zielenie, czernie, ciemne odcienie niebieskiego i może bordowy. Jak Ci będę pasowały do całej kompozycji to już Twoja sprawa. W tle ma być las, a napis ma głosić - Nigdy i na zawsze. http://data1.whicdn.com/images/68713859/large.jpg to zdjęcie Emmy byłoby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, że tak późno komentuję ale dopiero teraz zdołałam wejść na internet, co do szablonu - boski, lepszy niż sobie wyobrażałam, dziękuję Ci bardzo że wybrałaś go do zrobienia:)
    Już ustawiam i serdecznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń