g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.07.2014

[1277-1289] II URODZINY: We are all illuminated lights are shining on our faces


(klikajcie w serduszko!)
Cześć wam! Drugie urodziny zaczarowanych, moje pierwsze :D Właściwie nawet niepełne, bo jestem tu pół roku!
Jak pewnie mogliście zobaczyć po powyższym linku (a także zobaczycie poniżej, w szablonach) przechodzę aktualnie strasznie głęboką fascynację HP *-* Nie no, to jest po prostu cudowne <3 (zapraszam w wolnym czasie na mojego tumblra) Kocham wszystkie fanvideo, jak znajduję na yt i oczywiście lecą do playlisty :D Oglądam je na okrągło. No i za każdym razem, czy to oglądam film, czy fanvideo, po prostu nie mogę powstrzymać się przed łzami ;c 
Powiedzie o mnie beksa, przesadza, ale ja uwielbiam wszystko przeżywać na 1000% bez skojarzeń.
Mam też dobrą wiadomość. Pamiętacie może, kiedy mówiłam, że będę mieć operację dzień przed urodzinami? No to została ona przełożona na poniedziałek za dwa tygodnie :D Nieźle, nie? ;3 Okazało się, że ci co byli w kolejce przede mną się pochorowali. 
Ostatnio też czytam i czytam. Teraz przeczytałam Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej pioruna. Wzięłam się też za następną część.

A teraz... taradararatadam - szablony:
podgląd/pobierz
Te szablony zostały wykonane w odpowiedzi na wasze krzyki: Wilki! Wilki z dziewczyną! Gra o tron! Intruz! Książki! Książki, książki, książki!
Wasze krzyki zostały przeze mnie wysłuchane ;*

Minimalistyczne. Ostatnio jakaś dziwna moda na nie :D

A ten zrobiłam tak se o. Bo mi się nudziło.

A teraz czas na moją ulubioną część. POTTEROWSKIE!
Dramione. Wszyscy znają, wszyscy kochają.
Naprawdę bardzo, bardzo, ale to bardzo się powstrzymywałam, żeby nie napisać na nagłówku Bitch please, I'm gorgeous XD
Ja po prostu uwielbiam ten szablon <3 Ustawiłam sobie aż nagłówek na tapetę :D Z mojej ulubionej - trzeciej części <3
Przyznam się wam, że ten szablon startował na główny na ZS. Niestety okazał się za ciemny :c
Ale mi nadal się podoba i pomyślałam - co się będzie marnował, ktoś sobie weźmie ;) Więc oddam w naprawdę dobre ręce <3 (max. ilość kart w menu = 11).
 Szablon z tym gifem. Bardzo mi się podoba <3 Głównie ze względu na gifa, którego sama robiłam :D
Mój ulubiony. Może kolorki są trochę... za słodkie. Ale i tak bardzo jestem z niego dumna. Włożyłam w niego całe moje serduszko <3 

Aktualnie przebywam nad jeziorem, więc tę notkę pisałam dzień wcześniej.
Przyjmuję zamówienia, które wybiorę!
Bardzo ucieszę się z potterowskich <3 Albo Danielem,  on ma tyyyyle cudnych sesji *-*
Niestety odpowiem, które zamówienia przyjęłam dopiero jak wrócę, więc bądźcie cierpliwi ;**
notkę też poprawię, jak wrócę.
A tak btw to mam do was mega prośbę! Piszcie jakie szablony z HP najchętniej byście zobaczyli. Jakie paringi, jakie sceny, może gify? Mam już kilka pomysłów, mam nadzieję je zrealizować ;)
Także ten no. Trzymajcie się i nie opuszczajcie nas, bo to dopiero półmetek ;>

xoxo

58 komentarzy:

  1. Ale ładna ilość szablonów w tytule! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyzia zaburzyła swoją nieobecnością harmonogram i widzę, że się trochę posypało, ale to nic ;c Jest tu tyle ślicznych szablonów, że po prostu napatrzeć się nie można! Mimo to moi faworyci to numerki:
      3 - lubię takie kolorki, a w skromnym nagłówku nie ma dużo nawalonego. Jest wręcz w sam raz!
      5 - strasznie podoba mi się ten art, a te kolorki sprawiają, że biel na tle aż tak bardzo nie razi w oczy. Kurczę, śliczny jest!
      10 - to jest najwspanialszy Potterowski szablon jaki kiedykolwiek widziałam! *-* Kurczaczki, patrzę i nie mogę się napatrzeć. Ten Harry na pierwszym planie wygląda w tym wszystkim idealnie i wgl wszystko jest idealne. Po prostu cudo. Będę się przez następne kilka godzin na niego patrzeć, serio.
      11 - bardzo chciałabym zobaczyć go na głównym, ale widocznie nie będzie mi to dane. I co, że za ciemny? Internety rządzą się swoimi prawami! :) Jedyne, co mi się nie podoba to ten tekst na nagłówku, ale poza tym - cud i miód!
      12 - ten też ładny, ale gdyby była tylko Lily i James...
      Opisałabym wszystkie, ale złapał mnie leń ;c
      Pozdrowionka,
      F. ♥

      Usuń
    2. Ech, ta Cyzia :c
      Co do 10, to już odsunę na bok swoją skromność i absolutnie się z tobą zgodzę :D Mnie też się on straaaasznie podoba <3
      Jeśli chodzi o 11 to tam był napis "Zaczarowane szablony" i wyglądało to dobrze, ale potem musiałam zmienić i nie miałam kompletnie pomysłu :/
      12 to moje shipy :D
      Dzięki i również pozdrawiam ;**

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o pierwszą część to najbardziej spodobały mi się pierwszy z wilczkami - boski:) - i ostatni - ta dziewczyna w masce . Ale reszta tez spoko
    Z minimalistycznych za którymi za bardzo nie przepadam to ten drugi ładny :) i ten zaraz za nimi ładny. Co to za dziewczyna tak w ogóle?
    Potterowskie :
    Dramione naj naj najlepszy ! te kolorki fajnie wyglądają .
    Kolejny haha ta mina! Tez super
    Dalej... Boski . Ta zieleń jest ładna. Trzecia część tez jest moją ulubioną. Może dlatego że tam pierwszy az pojawia się Syriusz , a on jest naj :*
    Kolejny wcale nie jest za ciemny. Wszystko dobrze widać.
    Hmmm. następny taki całuśny :) Tu Lily i James a tam ich synek z Giny:) Świetne.
    I ostatni... z roku na rok coraz starsi :) Także uroczy.
    Rzadko się zdarza żeby mi się wszystkie szablony z notki podobały zwłaszcza jeśli jest ich tak dużo... A u ciebie wszystkie genialne ;) Brawa się należą
    Pozdrawiam
    Marzycielka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dziewczyna jest od Emily Soto z da, jedna z nowszych sesji, więc możesz sobie sprawdzić ;)
      Syriusz najbardziej podoba mi się w 5 części, w tej taki wycieruch :D Ale co poradzić? W końcu przecież był w Azkabanie :P Ogółem facet jest super <3
      Jejciu, dziękuję ci za tyyyle pochwał <3 Jestem mile zaskoczona, że wszystkie ci się podobają ^^
      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
  3. Ja bym z chęcią zobaczyła jakiś szablonik z Draconem i Ginny! *-*
    A szablony cudne! *-* ten z gifem mi się podoba, ale i tak Dramione najlepszy. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Draco i Ginny? Nie wiem czy mi się uda takie połączenie, bo nie mój ship, ale obiecuję spróbować ;)
      Cieszę się <3

      Usuń
  4. Sevmione. Jak najwięcej Sevmione. Sevmione everywhere.... *.*
    Poza tym fajnie byłoby zobaczyć może coś z nowego pokolenia - Rose Weasley, Scorpius Malfoy, Rose i Scorpius... Albus w barwach Slytherinu. Może Teddy i Victoire? Jeszcze może coś z Huncwotów by się przydało - Lily i James, Lily i Syriusz. Może wszyscy razem, cała piątka Huncwotów. Może jakiś z Severusem albo z Severusem i Lily... A z obecnego pokolenia fajny byłby jeszcze jakiś z Draco i Ginny albo z Blaisem i Ginny...

    A szablony piękne. Ten minimalistyczny biały, z rudą dziewczyną i ten jasny z czarnym też przepiękny! Z Potterowskich najbardziej mi się chyba spodobały dwa ostatnie, tak najbardziej w moim stylu. Ale wszystkie były piękne <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, ale wymyślacie :D
      Zgodzę się na Severusa i Lily! To na pewno. Nad Huncwotami też myślałam, ale nie wiem czy dojdzie do skutku. A może zaproponujesz jakieś gify? Chętnie skleję ;)
      Bardzo się cieszę, te szablony też należą do moich faworytów :d
      Dziękuję i również pozdrawiam :**

      Usuń
    2. Popieram propozycję Sevmione. Sevmionemaniaczki chcą szablony z Sevmione! :D

      Usuń
  5. No więc tak... Szablony baaaardzo fajne :D.
    1, 2, 3 genialne <333.
    11 jeszcze mi się bardzo podoba. :>
    Ogólnie to wow, co do ilości szablonów. :D
    Oby tak dalej. :>
    Trzymaj się Małpeczko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, tak bardzo się cieszę, że Ci się podobają <3
      Dziękuję, Małpko ;**
      Też się trzymaj <3

      Usuń
  6. Szablony niesamowite. Są przepiękne. Aż zapiea wdech w piersi.
    Masz talent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, weź przestań, bo się zarumienię ;3
      dziękuję <3
      również pozdrawiam :**

      Usuń
  7. Dramione więcej, Dramione! *o*
    Tymczasem ja kradnę 5 szablonik na http://classical-graphics.blogspot.com/ :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeej piękne szablony. :)
    Potterowskie naprawdę robią wrażenie.
    Ja z chęcią zobaczyłabym jakiś z Cedrikiem z 4 części. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na potterowskich bardziej się starałam :D
      Oo, Cedrik dobry pomysł!
      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
  9. Te szablony są piękne :D Zwłaszcza podoba mi się ten z Danielem :D
    Jeszcze więcej Potterowskich! Widać, że lubisz je robić :) Ten z gifem również jest urzekający :3
    Bezzwłocznie składam zamówienie!

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://harrymione-forever.blogspot.de/
    3.Koncepcja: Blog to historia o Harmione z małymi elementami Dramione. Chciałbym aby na środku znajdowali się Harry i Hermiona, jeszcze trochę dalej tak jakby za tą scenerią mogą znajdować się również oni np. w pocałunku :). Wokół tej głownej scenerii jakieś chwile z ich życia. Chciałbym aby pojawił się tam również Draco. Mniej więcej tak mógłby wyglądać. Kolorystka może być w odcieniach szarości lub takich melancholijnych barwach :). Z góry mówię, że jeśli zmienisz cokolwiek, albo cały szablon to się nie obrażę, bo nadal nie wiem czy mój pomysł jest dobry. Dlatego to były tylko wskazówki, a szablon może wyglądać inaczej :) Ważne aby było w nim duuużo Harmione :3
    4.Ewentualne zdjęcia: zdaję się na Ciebie ;)
    5.Ewentualny cytat: "Drwi z blizn, kto nigdy nie doświadczył rany."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: martyna_rave@wp.pl
    Pozdrawiam,
    Avis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      No i przyjmuję zamówienie, bo lubię H&H :D
      Tylko nie ukrywam, że chociaż przykładowe zdjęcia bardzo by mi pomogły.
      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
  10. Ile szablonów! Jejku, naprawdę musiałaś się napracować :D Niesamowicie lubię Twoje prace, są prześliczne :)
    1 - Piękne wilki! :D Boże, mam nadzieje, że to wilki haha, oczywiście żartuje. Ładny, choć brązowy to nie mój ulubiony kolor.
    2 - Też prześliczny. Podoba mi się ta figura? linie? to coś zza dziewczyny, co ma taki geometryczny wzór. I coś bardzo podobnego jest na tych górach, co też mi się podoba :)
    3 - Intruz <3 W ciemnych kolorach, przez co wygląda tak tajemniczo. Lubię takie szablony, dlatego ten też mi się podoba.
    4 - Najbardziej podoba mi się ten niebieski odcień, który tak fajnie się wyróżnia.
    5 - Kocham minimalistyczne szablony, a ten mi się strasznie podoba.
    6 - A tam, moda, nie moda na nie, to i ten mi się podoba :) Najbardziej, to chyba to zdjęcie, które przypomina strzały (po przybliżeniu xD) nie, bardziej zboże haha :D
    7 - Choć nie za bardzo lubię taki odcień zielonego, to tutaj w zestawieniu z czerwienią podoba mi się :D
    8 - Tu też mi się podoba zestawienie kolorów i te pętle? okręgi? wkoło postaci :)
    9 - Powiem szczerze, że ten szablon najmniej przypadł mi do gustu. To może przez ten nagłówek, bo css mi całkowicie odpowiada :)
    10 - Tutaj znowu na odwrót – podoba mi się nagłówek, a css już mniej :D
    11 - Naprawdę, jeden z najlepszych ze wszystkich, dzisiejszych szablonów. Szkoda, że nie jest na głównej, bo chciałabym zobaczyć, jak się w praktyce prezentuje :)
    12 - Kolejny minimalistyczny, tym razem z gifem :) Mi się zarówno gif jak i szablon podoba ;)
    13 - Tym szablonem, podbiłaś moje serce! Jest najpiękniejszy i po prostu wszystko mi w nim odpowiada! Po prostu śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że ci się chciało... XD Komentować każdy oddzielny szablon :D Robiłam je już od jakiegoś czasu, więc się zbierały i czekały. Oczywiście są wymieszane, ale zdradzę, że dwa pierwsze są w dobrej kolejności.
      1 - tak, to wilki :D Bo co innego? ;p Fajnie, że ci się podoba <3
      2 - to kółeczko? Szczerze zastanawiałam się, czy aby na pewno pasuje. Ale fajnie się dowiedzieć, że tak :3
      3 - ♥
      4 - mi tam się najbardziej podoba to światło w klatce :D Najpierw tam był ptaszek, ale myślę, że tak wygląda ciekawiej ;)
      5 - ♥♥♥
      6 - to nie strzały! to zboże :D Bo to art na jakiejś łące, czy pastwisku :D
      7 - były lekkie problemy z koloryzacją, ale jakoś tak wyszło :D
      8 - to bardziej taki okrąg i tam są, jeśli się nie mylę, znaki zodiaku. Niewiele ma to do rzeczy, ale podoba mi się ten stock i dobrze się wpasowuje ;)
      9 - mi najmniej odpowiada tło :D
      10 - no właśnie! css'em się nie popisałam. Ale trudno robić coś do takiego nagłówka na całej szerokości, więc i tak nie jest źle ;)
      11 - kocham cię za te słowa ♥♥♥
      12 - łiiii <3
      13 - oochh, nawet nie wiesz jak się z tego cieszę ;3
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  11. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: http://harrymione-forever.blogspot.de/
    3.Koncepcja: Blog jest o Harmione, więc chciałabym by na szablonie było to widać. Może być tak, że w pierwszej scenerii są oni, np. na przeciwko siebie, a tak jakby za tą scenerią bardziej rozmazani oni. np w pocałunku :D A wokół tego wszystkiego jakieś momenty z ich życia, chciałabym aby pojawił się tam też Draco, ponieważ w moim opowiadaniu występuję drobne elementy Dramione :) Kolorystyka mogłaby być w odcieniach szarości, albo w melancholijnych barwach :). Poza tym chciałbym zaznaczyć, że to tylko koncepcja, a szablon może wyglądać zupełnie inaczej, bo ja nawet nie wiem czy mój pomysł jest dobry, więc jak coś zmienisz (ewentualnie wszystko) to się nie obrażę :) Ważne by było dużo Harmione :) Daję ci wolną rękę :)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat:"Drwi z blizn, kto nigdy nie doświadczył rany."
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: martyna_rave@wp.pl
    Pozdrawiam,
    Avis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wilki *.*
    Ten drugi jest też bardzo piękny <3 Uwielbiam <3
    Ten James/Lily i Harry/Ginny jest piękny, ale ja tak bardzo nienawidzę Jily... Nie, nie, nie ;_; Chciałabym zobaczyć taki sam, tylko zamiast mógłby być obrazek z jakąś inną parą ;-;
    No i ten ostatni... Taki sweet <3

    Ach, właśnie... We are all illuminated <3 https://www.youtube.com/watch?v=eCRc7egI7Fk

    Pozdrowionka
    always

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, cieszę się <3
      Tam jeszcze jest Ron i Hermiona :D
      Nienawidzisz Lily? :O Ale jak to?!

      Hahah, o matko, ja nie wiem naprawdę co wy widzicie w tej Sevmione XD To jest... dziwne xd. Stary dziad w przetłuszczonych włosach i młoda piękność... czy to nawiązanie do Pięknej i Bestii? XD Wolę mój filmik ;3

      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
    2. Sory, nie Lily, tylko Jily XD

      Usuń
  13. Kocham cię za drugi szablon. Nie wiem gdzie go wykorzystam, ale coś z nim muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne szablony. Najbardziej podobały mi się 1289 i 1286. Też uwielbiam trzecią część Harry'ego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ogarnę się z dłuższym komentarzem może w końcu, kiedyś. pewnie nie, ale sie staram. 1286 jest super pięknie cudownie wspaniały. a co do szablonów potterowskich to Ginny i Draco i sam Draco i Luna, i Neville, i Lily i wgl takie postaci drugoplanowe bo zawsze fajnie z nimi coś zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedz, że czekam na ten moment XD
      Ooo, dobre, dobre! I bardzo chętnie zrobię coś z nimi <3

      Usuń
  16. OMG! Te szablony są naprawdę cudowne. :D Oczywiście twój tumblr dodaję do obserwacji. :33

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wcięło mi zarąbiste wypracowanie na temat dzieł z dzisiejszej notki, nosz po prostu... >,<
    Pierwotnie brzmiało to mniej więcej tak:
    Jejku, jejku, jejkuuu!
    Zanim zajmę się szablonami Potterowymi, których obiektywną ocenę uniemożliwia mi moje zdrowe hopla na punkcie sagi, muszę na wstępie wyznać, że wilczy szablon skradł moje serce! Może to dlatego, że uwielbiam wilki, a może po prostu jest tak baardzo uroczy... Gdyby nie to, że prowadzę bloga o zupełnie innej tematyce, to gdyby tylko czas na to pozwalał, dorobiłabym kolejnego bloga, specjalnie pod ten szablon, żeby móc go skraść :3
    Wiele trudu przysporzyło mi pozbieranie szczęki z podłogi po zobaczeniu Potterowego 1287... Majstersztyk! Brak mi słów i nie mogę wyjść z podziwu :O
    A skoro już jesteśmy przy Potterze... Bardzo ciekawa jestem Twoich interpretacji szablonowych z udziałem Huncwotów, Severusa (osobiście nie przepadam za Sevmione, a rzadko się spotyka szablony z samym Snapem w roli głównej, a to ma potencjał :D) i może coś niecodziennego, co warto byłoby spróbować - młodość Dumbledore'a? Nie wiem czemu, ale czuję, że w Twoim wykonaniu wyszłoby z tego coś baardzo ciekawego :D
    Wracam do kompletowania części opadniętej szczęki, tymczasem życzę jeszcze więcej weny i wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wahałam się, czy tak wypada, ale plułabym sobie w brodę, gdybym nie spróbowała szczęścia u Ciebie - może zechcesz zerknąć na moją propozycję zamówienia? :3 Cierpliwie poczekam ile będzie trzeba, dla efektów takich jak wyżej jak najbardziej warto :O
      1. Hasło: Narcystyczny delfin
      2. Adres bloga: http://piwnica-na-strychu.blogspot.com/
      3. Koncepcja:
      - klimat: odrobinkę mroczny, strychowo-piwniczny. Najważniejszym punktem zaczepienia jest tło z elementami cegieł/muru (czerwone/szare, co by pasowało, alb), najlepiej "winetowane" i ewentualnie drewniany nagłówek (jakaś stara surowa decha), suuper by było, jakby "wisiał" na łańcuchach. Moje żałosne próby wykonania nagłówka są niestety widoczne na blogu... Ewentualnie napis może być "namalowany" na murze, albo cokolwiek by pasowało :)
      Obok nagłówka, nad kolumną, zamarzył nam się kufer, zamknięty lub otwarty z jakąś poświatą czy czymśtam ze środka - przykłady wkleiłam w pkcie 4 (te ze złotem poglądowe). Odnoszę wrażenie, że stworzy nieco bardziej fantastyczny klimat :)

      - Czcionka nagłówka:
      Jeśli chodzi o czcionkę nagłówka, mam nadzieję, że to nie sprawi problemu, jakby były te:
      Levi Brush (http://www.dafont.com/levibrush.font)
      Ta sama czcionka została użyta do "cytatu" w teraźniejszym buttonie.
      Bardzo nam zależało na efekcie farby, i pod tą czcionkę przygotowałyśmy znaki wodne na zdjęcia etc. (:

      4.Ewentualne zdjęcia:
      Wkleiłam wszystko, co może pomóc w interpretacji moich wypocin :)
      - tła:
      http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/bricks-wall.jpg
      http://www.atrixforums.com/forum/attachments/motorola-atrix-graphics/13186d1375669535-share-your-wallpapers-14568-brick-wall-wood-floor-1920x1080-abstract-wallpaper.jpg
      http://bgfons.com/upload/brick_texture108.jpg (to akurat jest blade, ale wiadomo, poglądowe :))
      - kufry:
      http://shogun3d.com/images/treasure_chest/treasure_chest_1_large.jpg
      http://www.icoolpages.com/wp-content/uploads/2014/05/treasure_chest_coloring_pages_viewing_gallery_for_-_treasure_chest.jpg
      - Mogę pokazać nieudolnie wymodzone przyciski "stasze posty", "nowsze posty" i "home" - jeśli sie nada i jest to w ogóle możliwe, można wykorzystać :)
      http://i60.tinypic.com/5celx2.jpg
      ttp://i61.tinypic.com/wjdfzq.jpg
      http://i58.tinypic.com/fwrfr7.jpg

      5.Ewentualny cytat: To nie jest cytat, ale pod "Piwnica na strychu" wymyśliłyśmy sobie tekst "fantastyczna sztuka z najwyższej kondygnacji"

      6.Inne uwagi:
      Od razu mówię, że chciałabym tylko jak najbardziej ułatwić pracę, i baaardzo mi zależy na przyjęciu przez Ciebie zamówienia więc w dobrej wierze staram się ułatwić sprawę :> Może to wyglądać na szczegółowy opis, ale to tylko moja dobra wola, bo zdaję sobie sprawę, że blog jest zupełnie nietypowy, jeśli chodzi tematykę - wszystko do dogadania, zmiany. Ty tu jesteś ekspertką ;) Podzieliłam na podpunkty, żeby wszystko było przejrzyście :) W razie czego niemal zawsze można mnie złapać na gg/mailu.
      7. Kontakt
      gg - 3871276
      mail - rzelot@gmail.com

      PS - Lumosowy komentarz przez niewylogowanie, prowadzę równolegle drugiego bloga "na spółkę" za pośrednictwem tego konta, ten, o którym piszę w zamówieniu to coś innego :>

      Usuń
    3. Wow, w życiu nie widziałam podobnego zamówienia! Zaintrygowałaś mnie i tym i myślę... że warto byłoby spróbować swoich sił i umiejętności ;)
      Przyjmuję.

      Usuń
    4. Cieszę się jak szalona :D Dziękuję!

      Usuń
  18. Okej wiem, ze już powstał nowy post, ale mam nadzieje, ze jak wrócisz to zobaczysz ten komentarz. Po pierwsze genialny gif,po drugie mam tak samo, seria HP jest najlepsza.
    Teraz chciałam powiedzieć co myśle o twoich szablonach:
    1277 - genialny szablon, gdy na niego patrzę układa mi się w głowie myśl o utworzeniu bloga do którego ten szablon by pasował. Może kiedyś.
    1278 - Az brak mi słów gdy patrze na ten szablon, nie potrafię powiedzieć dlaczego, ale uwielbiam ten szablon.
    1279 - to jest chyba z tego nowego filmu. Nie oglądałam go, znaczy oglądałam początek z klasą. Szablon bardzo fajny. Podoba mi się wyglad tych etykiet po przeciwnej stronie od zdjęcia.
    1280 - tu użyłaś mojego ulubionego koloru - niebieskiego, jednak mimo to według mnie nie umywa się co do tych poprzednich, również jest ładny, ale osobiście wolę poprzednie.
    1281 i 1282 - fakt minimalistyczne, jednak z tych dwóch najlepszy jest 1281, podobaja mi się jego jasne kolory
    1283 - ten szablon w podglądzie się jakos rozdwoił, mam nadzieje, ze to na blogu jak ktoś sobie ustawi nie będzie tak wyglądać, ale kolorystyka bardzo ładna.
    Yeah wreszcie potterowskie
    1284 - szablon super! Chociaż nie przepadam za blogami o tej parze
    1285 - I w końcu Daniel. Ten napis Xd dobre, ale teraz na serio to jest cudowny, ale nie najlepszy
    1286 - ten szablon jest najlepszy, gdy patrzę na ten szablon przypominaja mi się wszystkie 7 części HP i chcę mi się płakać. T.T
    1287 - ach cóż za kreatywność, Harry za pomocą różdżki stworzył napis Harry Potter, przynajmniej tak to wygląda.
    1288 - gify wprawdzie super, ale to dziwnie wygląda, no cóż, jest Harry, więc jestem szczęśliwa
    1289 - Teraz doprowadziłaś mnie do płaczu. Ja się tu spodziewałam zwykły szablon z zamkiem, ale ty mnie chyba chcesz do histerii doprowadzić. Jakie to piękne. I ten tekst mamy coś o co warto walczyć. Po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej skoro już skończyłam ryczeć, mogę złożyć zamówienie? Okej, moje zamówienie jak sobie zażyczyłaś jest w klimatach HP, ale nie stety samego Daniela tam nie będzie. Cóz może innym razem.
      1. Hasło: Narcystyczny Delfin
      2. Adres bloga: nowa-era-hogwart.blogspot.com
      3.Koncepcja: chcialabym, zeby na szablonie pojawił się zamek Hogwart, a nad nim bohaterowie ktorych zaraz przedstawie, jeśli będziesz miec lepszy pomysł który będzie lepiej wyglądal to rób po swojemu, wazne by efekt był dobry.
      4. Ewentualne zdjęcia: http://1.fwcdn.pl/ph/56/24/285624/114654.1.jpg (skandar keynes)
      http://images4.fanpop.com/image/photos/20300000/Lucy-Hale-lucy-hale-and-ashley-benson-20304232-300-448.jpg ( Lucy Hale)
      http://1.fwcdn.pl/ph/49/16/494916/176268.1.jpg (Dianna Agron)
      http://1.fwcdn.pl/ph/76/71/227671/310318.1.jpg (Logan Lerman)
      http://1.fwcdn.pl/ph/08/23/240823/413255_1.1.jpg ( Chloe Moretz)
      http://codysimpson2011.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1388786/files/blog_gh_5024628_7791156_tr_1709-alex-pettyfer.jpg (Alex Pettyfer)
      http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/elle-fanning/elle-fanning-20100920-591759.jpg (Elle Fanning)
      Bohaterowie mają byc przedstawieni młodzszym wieku, niektórzy są na pierwszym roku itd.
      5.Ewentualny cytat: Nowa Era - Hogwart/ siła jest w nas
      6.Inne uwagi: brak
      7.Kontakt: weraguzenda@gmail.com
      Mam nadzieje, ze mimo wszystko przyjmiesz zamówienie

      Usuń
  19. 1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://emma-winchester-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Opowiadanie jest o Supernatural w innym wydaniu, gdzie bracia mają siostrę- Emmę (Nina Dobrev) która okazała się być w połowie aniołem (ojj długa to historiaaa ;) ), w opowiadaniu jest też Castiel. Chciałabym by szablon nie był za mroczny, na nagłówku znaleźli się : Dean, Sam, Emma (Nina) i Castiel oraz jakieś symbole związane z spn, na przykład znaki odsyłające anioły, pułapki na dmeony itp, ale tak naprawdę pozostawiam to tobie, i twojej wizji :).
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat: the birth of the huntress / We will rise from the ashes / the angels watch over you ( wybierz ten który według ciebie jest najlepszy, ale nie są one wymagane, jeśli żaden nie będzie Ci pasował, możesz nie wykorzystać żadnego)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: xoxolean@gmail.com
    Pozdrawiam,
    BloodyLean/ KredOll

    Wow, wytrzymałam do 18 ^^ tak jak obiecałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O Dzięękuje prześlicznie ^^ nawet nie wiesz jak się cieszę :D

      Usuń
  20. 1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://dramione-fight-for-love.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jest to blog o Dramione, więc chciałbym, żeby znajdowali się tam Draco i Hermiona :-) Prosiłabym jeszcze,żeby pomimo tego, że to blog o ich miłości na szablonie niekoniecznie się całowali, gdyż muszą o tę miłość najpierw zawalczyć :-D Jednak mimo tego co tu napisałam, docenię każdy Twój pomysł, każdą wizję i w ogóle zdaję się na Ciebie.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: "Bo prawdziwa miłość jest wtedy, kiedy trzeba o nią walczyć". Ale nie jest on konieczny.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: susannah39@interia.pl gg: 50493906
    Pozdrawiam :-)
    Ps. Śliczne są te szablony, byłabym głupia, gdybym nie spróbowała zamówić u Ciebie szablonu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jestem mega szczęśliwa! Bardzo Ci dziękuję <3

      Usuń
  21. hej skoro lubisz fanvideo z hp to przesyłam ci linki do kilku moich ulubionych może ci się spodobają ;-)
    https://www.youtube.com/watch?v=b3lreGnDM-w
    Alana uwielbiam kocham i co tylko ale ciekawie byłby zastąpić go na tym aktorem ;-) taka ciut młodsza wersja
    https://www.youtube.com/watch?v=vJcPqnhhnTI -kocham tę piosenkę
    https://www.youtube.com/watch?v=FqC-PIo8dKA
    miłego oglądania

    OdpowiedzUsuń
  22. StrayHeart ty wredna, mała żmijo! Przez ciebie teraz ryczę, jak oglądam to video to ryczę jak bóbr. Jeśli o filmiki chodzi, to nie kwestionowanie, masz gust :3 Teraz przejdę do komentowania, które zawsze wychodzi tak, że ja piszę i piszę jak bardzo podobają mi się szablony, a więc...
    1277 - Łohohoł! Cudny ten szablon! *-* Te wilki są super, a uroku i dzikości dodaje ta dziewczyna. Ten brąz... jest fajny, nawet bardzo fajny! Taka tajemniczość i dzikość. Przedtem nie prosiłam o wilki, ale teraz chyba zacznę :D Lubię to.
    1278 - Prosty, ale jednak tak urzekł... Podoba mi się ta kolorystyka, nawet bardzo. Takie delikatne, acz niekiedy bardzo wyraźne, kolory, to jest to w tym szablonie! Piękny... Kolejny szablon , z którym mnie nie zawiodłaś. Zresztą wy zawsze wykonujecie przepiękne szablony i zawsze kiedy chcę zmienić, to czekam tylko, żeby napisać u którejś w nowej notatce. Grzej mi miejsce, bo mam pomysł na dwa nowe blogi :D Jeszcze raz świetny szablon Start *taki tam skrót od StrayHeart xD* urzekł mnie *-*
    1279 - Ciemność *-* Uwielbiam mrok, mrok wszędzie mrok! Cholernie podoba mi się nagłówek, ale ja uwielbiam nagłówki, kocham nagłówki! <333 Zachwycam się tym, taaak, i to bardzo <3 Boże... Jakie to czudne, czudne c: Kolorystyka i układ również mi się bardzo podoba, jednak nagłówek rządzi! Ta "ramka" w której jest ta cuuudna parka nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z Niezgodną... :3 Soreczka, ale moja logika jest naprawdę dziwna xD Jeszcze raz prześwietny szablon <3
    1280 - Ja cię pierdzielę *-* TEN PRZECUDNY NAGŁÓWEK RZĄDZI <333 Ten niebieski jest... zaajebisty :3 Kurde tak dobrze się zgrywa z tym nagłówkiem, więc jest cudownie! Nie wiem jak, nie wiem kiedy, ale ten szablon jeszcze użyję! KOCHAM TEN NAGŁÓWEK I SZABLON I ZARAZ ZROBIĘ ZA DUŻO WYKRZYKNIKÓW!!!!! *mówią, że jeśli ktoś robi więcej niż trzy wykrzykniki, to jest z nim coś nie tak... zgadzam się z nimi :D* Jedno co mi się nie podoba to kolor ten niebieski w zakładkach, no ale co tam reszta jest cudowna i piękna i SUPER *-*
    1281 - CUDNY ART *-* Kurna... Tu to jest dopiero prosto! Fajna kolorystyka i układ :3 No i tytuł jest nad tekstem, też superowy pomysł! Przepjenkny szablon, Start! <3
    1282 - Łaał, cudny *-* Wiesz... Te minimalistyczne szablony są naprawdę świetne, a twój trafił na czołówkę w mojej liście ulubionych, właśnie w kategorii minimalistycznych :3 Łał, kolorystyka, to jest takie, łał, cudne, łał, czarno białe, łał, to takie, łał <333 Uwielbiam twoje szablony *-*
    1283 - Ten co zrobiłaś se tak se o, jest naprawdę CUDOWNY *-* Ciemne kolory rządzą, uwielbiam je! Ta dziewczyna jest świetna, pasuje do tego nagłówka! :3 Te róże też się świetnie komponują i pasują do wystroju szablonu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POTTEROWE <3

      1284 -
      DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-*
      DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-*
      DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-* DRAMIONE *-*
      To chyba dużo wyjaśnia, co? Z góry było przesądzone, że pokocham ten szablon i naprawdę jest świetny <3 Kolorystyka jest zajebista, tak jak ten szablon :3 Przepraszam, że teraz nie na temat, ale jak przybliżyłam sobie szablon, to przeczytałam ten tekst i padłam xD Cytuję: "Elżbieta I była tak okropnie brzydka, że nie mogła znaleźć męża. Dlatego wszyscy nazywali ją brzydką dziewicą" - słowo daję, po tych słowach jebłam xDD Świetny, świetny, cudowny, zajebisty, świetny, świetny szablon *-*
      1285 - JA PIERDZIELĘ <333 Kocham, kocham, kocham, kocham! *-* Qcfdfvfvdvg, matko, jaki cudny szablon <3 Chyba mam pomysł na kolejnego bloga i to wszystko przez ciebie! Uwierz... Ja jeszcze tu wrócę i porwę ten szablon do moich lochów *bez skojarzeń proszę*, Boże, zakochałam się w szablonie *-* Lubię Harry'ego, ale zaczynam go lubić jeszcze bardziej :3 Jezu, jeszcze w ciemnych kolorach <333333 KOCHAM TO *-*
      1286 - MATKO JEDYNA... KOCHAM... KOCHAM TEN SZABLON <3 ORZESZ W MORDĘ *-* CZY TO TY HARRY? TAK TO HARRY :3 Jeszcze ten sraczkowaty <3 Znaczy... zielony! Uwielbiam ten szablon przez wielkie "K" jak "KOCHAM" *-* On jest cały taki cudowny i świetny i zajebisty i super i hiper fajny <3333 Kocham go, kocham! Czy ja już mówiłam, że go kocham? Nie?! No to teraz mówię, kocham go! :3
      1287 - Cholernie teraz przepraszam, że przeklnę tu kilka razy, ale inaczej się nie da. KURWA, TEN SZABLON JEST MISTRZOWSKI! JA PIERDOLĘ, JA GO JESZCZE DORWĘ, SPODZIEWAJ SIĘ MNIE KIEDYŚ! *-* <333 CIEMNE KOLORY, MROK, UWIELBIAM! BOŻE... ŚWIETNY TEN SZABLON! JEJKU JA CHYBA WYMYŚLĘ COŚ NA POCZEKANIU, BY DODAĆ SOBIE TEN SZABLON <3 JEJ, UWIELBIAM, KOCHAM TO! ŁOŁ, JACIE PIERDZIEJĘ <333 KOCHAM :3
      1288 -
      JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-*
      JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-*
      JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-* JILY *-*
      Pierdzielić Hinny, ja kocham Jily <3 Wow, czarno białe, łał, łał, piękny szablon, łał, jestem twoją fanką, łał, jestem fanką twoich szablonów :3 Piękne, to ci muszę przyznać, ten szablon jest piękny <3 Kocham go, wielbię i uwielbiam *-*
      1289 - Jaki wspaniały szablon! Słowo... Pierwszy raz się z takim spotykam i naprawdę cholernie mi się podoba. Kolorystyka jest również świetna i jestem z ciebie dumna Start :3 Och... Przepiękny, przesłodki i przecudny ten szablon <333 Jezu normalnie jaram się nim jak nie wiem czym, jest przepiękny *----* Kocham ten szablon <333

      Usuń
    2. No to chciałaś wiedzieć z kim chcemy zobaczyć szablony, więc ja daję takie:
      Harry Potter&Pansy Parkinson *of course*
      Huncwoci *oczywiście moja fobia*
      Syriusz Black&Dorcas Meadowes
      James Potter&Lily Evans (uwielbiam tu jako Jamesa Aarona Johnsona *młodszego*, a Lily oczywiście Karen Gillan *młodszą*)
      Blaise Zabini&Ginny Weasley (Blaise to Ben Barnes *starszy*, a Ginny to Ginny xD czyli Bonnie Wright)
      Rose Weasley&Scorpius Malfoy * o to błagam, bo nie mogę trafić na żaden fajny :3 *
      Bellatrix, Narcyza i Andromeda *to by było soł słit*
      Jedno też mam, ale trochę opisowe (Kamień Filozoficzny, no taki czerwony *wszystko fajnie* kolorystyka czarno biała albo taka, że ten czerwony by się wyróżniał i zakapturzona postać, w której widać tylko czerwone jarzące się oczy. Napis "Kamień Filozoficzny wreszcie jest mój!". Wiem pokręcone, ale zabawne. No, ale strasznie bym chciała widzieć ten czerwony Kamień i żeby nadawał szablonowi tajemniczy klimat)
      Oooo! Finał mistrzostw świata w quidditcha *-*

      Dałam moje propozycje, ale mam ich o wiele więcej, więc bój się. No i wpadłam na kolejny pomysł z blogiem. Własnie kiedy opisywałam ten szablon z Kamieniem xD Tworzysz śliczne i naprawdę genialne szablony, Start :3 Nawet nie wiesz jak bardzo mi się podobają <3 Podziwiam cię :*
      Fanka twoich szablonów i twojej twórczości,
      Zgredek
      PS. To video naprawdę zasługiwało na serduszko, żmijo :*

      Usuń
  23. O Boże, o Boże, o Boże *o*
    Potterhead! <3 Żółwik! Robi się nas coraz więcej :3
    Ja Czarę Ognia bardzo lubię, ale moją ulubioną częścią jest Zakon Feniksa!
    Szablony bardzo ładne, najbardziej podoba mi się z Jily <3
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Okay, pomyślałam, co tam, zamówię sobie szablon na bloga. Ale uwierz, żeby znaleźć tą jedną szabloniarkę, która (myślę) spełni moje wcale nie wygórowane oczekiwania, musiałam przejść przez te wszystkie oczojebne zakładki, strony, regulaminy i galerię... Aż w końcu Cię znalazłam. C:
    Wszystkie szablony u góry są boskie. Straaaaasznie mi się podobają, choć najbardziej nr 1282. Cudny.
    Więc, jeżeli masz choć krztę serca (tak, tak, biorę na litość) bądź tak dobra i chociaż przeczytaj zamówienie, nie mówiąc już o przyjęciu go.
    So,

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: simple-story-about-life.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chcę, żeby był prosty i minimalistyczny. Zależy mi na kolorystyce biało-czarnej (z przewagą na biały!), kontrastującej ze sobą. Niech będzie przejrzysty. Straaaasznie mi się podoba akcent graficzny w szablonie nr 1282, chciałabym coś podobnego.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: ''Życie ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec'' - nie musi być koniecznie. Jeżeli się nie wpasuje według twojego uznania. Nie zależy mi na nim.
    6.Inne uwagi: Prosiłabym o menu główne ze stronami w pasku u góry bloga, nie po boku, jeżeli nie zrobiło by to problemu.
    7.Kontakt: moon.ratliff@autograf.pl i GG 23733099. Wolę e-mail.

    Uff.
    Mam nadzieję, że w swoim wielkim wirze z Potterem (też go uwielbiam *-*) znajdziesz chwilę na mnie. C:

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukałam i szukałam, aż w końcu znalazłam, mam nadzieję, szabloniarkę, która podoła moim gustom, które są często są dość wygórowane! Przekonałaś mnie szablonem, pod którym napisałaś "Dramione. Wszyscy znają, wszycy kochają". ;) A więc zaczynam:
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://dramione-jestesmy-jednoscia.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Minimalizm, przejrzystość, prostota. Nie chcę żadnych oczojebnych kolorów. Zależy mi na ciemnym, czarny/grafitowy/granatowy. Zależy mi na czymś delikatnym. :) Nie chcę żadnych zdjęć Draco i Hermiony, po których będzie widać, że głowa dziewczyny stojącej obok Draco została wklejona.
    4. Ewentualne zdjęcia: wstawię tutaj kilka, ale głównie po to, aby pokazać, na czym mi zależy. Oczywiście mogą pojawić się inne zdjęcia, nie ma problemu.
    https://31.media.tumblr.com/9b84e7b9f1fc19d456588fd0575e33fc/tumblr_n89hzjZf1A1r2jps0o2_500.png
    https://31.media.tumblr.com/0656536d16fb65af26301298d88c0f1b/tumblr_n89hzjZf1A1r2jps0o1_500.png
    https://31.media.tumblr.com/c0b0b8cd1444a49dd38a4e26301912aa/tumblr_n913uukL4q1sr6vrgo1_500.gif
    5. Ewentualny cytat: "Pomimo dzielących nas przepaści, wciąż jesteśmy jednością".
    6. Inne uwagi: Jeśli chodzi o menu główne, to zależałoby mi, aby znalazło się na boku, najlepiej z prawej strony, o ile to nie byłby problem.
    7. Kontakt: pensieeve@gmail.com GG: 9008818

    Liczę na to, iż przyjmiesz moje zamówienie, bardzo mi na tym zależy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Hej :) Robisz bardzo fajne szablony, więc dlatego się do Ciebie zgłaszam :)

    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: by-sweet-czekoladka.blogspot.com
    3. Koncepcja: Minimalizm, przejrzystość, prostota. Chcę, żeby to było co jasnego. Zależy mi na czymś delikatnym. Chcę, żeby obraz przedstawiał płaczącą dziewczynę. Z resztą zdaję się na Ciebie :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Zależy mi na tym, ale jak nie pasuje to wybierz sama :)
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fri.pinger.pl%2Fpgr475%2Fc1392396000af98053b3c21a%2F032e623df593a7655bd5f5e037d1b8b1%2C62%2C37.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fniezdecydowanaxd.pinger.pl%2F&h=294&w=500&tbnid=mJGqwKf3zjxamM%3A&zoom=1&docid=VkDkJ13fFs74dM&hl=pl&ei=4fvYU9_KEOem4gTRpYDoDQ&tbm=isch&ved=0CCYQMygGMAY&iact=rc&uact=3&dur=1654&page=1&start=0&ndsp=11 , albo to : http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi2.pinger.pl%2Fpgr182%2F7b216f52002a5c0650718998%2Fp%2525C5%252582acz%2525C4%252585ca%252Bdziewczyna.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fmonczii5.pinger.pl%2F&h=333&w=400&tbnid=WoGt7TQbshFwZM%3A&zoom=1&docid=IZadwnY4T1aEOM&hl=pl&ei=4fvYU9_KEOem4gTRpYDoDQ&tbm=isch&ved=0CFgQMygvMC8&iact=rc&uact=3&dur=422&page=4&start=43&ndsp=16
    5. Ewentualny cytat: Życie to nie bajka ...
    6. Inne uwagi: Pierwsze zdjęcie jest dość ciemne, ale jest lepsze. Można by było jakoś potem to rozjaśnić, np. kolorem postu ?? Zdaję się na Ciebie :)
    7. Kontakt: email: werka_2606@wp.pl , sweet.czekoladka.26@gmail.com , GG- 23952367

    Liczę na to, iż przyjmiesz moje zamówienie, bardzo mi na tym zależy.
    Pozdrawiam :)

    P.S. Link jest w banerze, a także w zakładce Ulubione Blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam komentować wszystkie urodzinowe notki, ale przez brak internetu nie dałam rady (trochę też zawiniło to, ze nie umiem pisać komentarzy :c )
    Ale zostawię taki krótki komentarzyk :)
    Wszystkie szablony urzekły mnie, szczególnie te potterowskie <3
    Miałam nawet zamawiać u Ciebie szablon Dramione, ale ten tutaj tak mnie urzekł, że zaraz go pobiorę :D
    Co do propozycji, to moze by coś z Huncwotami? Albo z Jamesem i Lily? Albo Syriuszem? Sama nie wiem. Dzisiaj zobaczyłam takiego rudego kota, to mi się z Krzywołapem skojarzył, a tak wogóle, to również ostatnio mam fazę na serię HP i chyba zaczynam gadać od rzeczy.
    Weny życzę ;*
    Miłych wakacji ;*
    Ściskam ;*
    s. ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń