g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.07.2014

[1235-1239] I'm feeling like I'm sinking

(Gify na początku posta rządzą \m/)


Cześć wszystkim! Wakacje się zaczęły (takie ambitne stwierdzenie na początek xD"). Macie jakieś plany? Bo ja ogólnie mam troszkę. Za trochę ponad tydzień wybieram się z moim Aniołkiem i Okcią-chan (o której na pewno też już wspominałam...) na Animatsuri. Ktoś jeszcze jedzie? ^^
Poza tym... Szablony, nie? 50 prac... Ja pamiętam, naprawdę! Ale nie wiem, czy się wyrobię... Wiecie... Jest wolne i wychodzi ze mnie cała leniwa buła, doskonale skrywana przez cały rok szkolny. No i wzięłam się za książki Kossakowskiej :3 Czytam teraz "Zakon Krańca Świata", bo tylko to było w bibliotece... Ale szykuję się też do innych powieści tej autorki.

No i jeszcze rzecz, o której wspomnę na początku (spokojnie, jeszcze pod koniec sobie troszkę pogadam xD) to urodzinki bloga. Na szczęście zaczęłam już pracę nad pracami (kurde, fajnie to brzmi ^^) i myślę, że się wyrobię, bo mówię wam... Miałam chwilę zwątpienia...
Ale teraz przejdźmy do tego co jest tu i teraz i jest najważniejsze, czyli szablonów. Można powiedzieć, że jest skromnie, bo tylko zamówienia, ale zawsze to coś, nie?
~*~

Elusive
Miała być Alicja. magia i miało być delikatnie ^^ Mam nadzieję, że wyszło nieźle. Tak, tak... Przyznaję się, uwielbiam motywy galaxy. Można powiedzieć, że w ogóle to do mnie nie pasuje, ale... No kocham te małe gwiazdeczki na szablonach *-*


Szablon nad którym pracowałam dosyć długo. Wiele razy zmieniałam o i owo ^^ Można powiedzieć, że na początku wyglądał zupełnie inaczej, ale tak myślę, że się opłaciło :3 Poza tym najważniejsze jest to, żeby zamawiającemu wszystko grało, prawda? ^^

To zamówienie jest magiczne *-* I nie mam tu na myśli szablonu... Świat jest mały, nawet bardzo, a ja znów trafiłam na osobę z mojego miasteczka ^^ Co prawda chodzimy do różnych szkół, no ale... Magia jest magią xD Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały okazję się zobaczyć~

Moja, kochana Freyja~ Jak mogłam nie przyjąć zamówienia od Ciebie? ^^ I to w dodatku tak ciekawego zamówienia. Z tego co już wiem, szablon zrobił dobre pierwsze wrażenie xD O! Właśnie! Bo Freyja mnie też bardzo miło zaskoczyła. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz, jeśli pokaże ludziom ten specjalny obrazek~  Lubię takie niespodzianki c:

No cóż... Minimalizm zdecydowanie zawładną dzisiejszymi zamówieniami (Meth będzie krzyczeć xD"). Bardzo ciekawe zamówienie. Dostałam duży obrazek z zastrzeżeniem, że mam go nie zmieniać... Nigdy jeszcze czegoś takiego nie robiłam, no jak mogłabym odmówić? ^^
~*~

To byłoby na tyle, jeśli chodzi o zamówienia i szablony i w ogóle... Ale mówiłam, że jeszcze pogadam, nie? ^^ No więc... Muszę wam maznąć po oczach jeszcze jednym obrazkiem. Nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam swój avatar... Wszędzie gdzie tylko mogłam... A to dlatego, że rysunek jest autorstwa mojego Aniołka *-* Zdolna z niej bestia, nie? Po prostu kiedyś przy rozmowie powiedziałam: "Patrycja, narysuj mi Szkielet Smoka.", a ona się zgodziła *-* No i oczywiście zaczęła o wszystko wypytywać i razem ustaliłyśmy jak ma to wszystko wyglądać ^^ Moimi jedynymi zastrzeżeniami była: obecność jakichś, fajnych smoczych rogów, długie włosy i taka urocza empatia na ryjku xD Ogólnie nie będę już więcej lać wody i opowiadać wam całej rozmowy, ale była doprawdy epicka xD"
(No nic, tylko cieszyć oko *q*)

Jeśli chodzi o zamówienia, to przyjmę jedno, ale oddam je dopiero gdzieś tak w sierpniu xD" Nie wiem, czy ktoś się skusi na taki układ ^^"
Przyjęłam zamówienia od:
Bezimienna3
Qun4
.recovery

47 komentarzy:

  1. Dzień dobry. :)
    Chciałabym zamówić szablon na bloga o adresie: pod natchnieniem.blogspot.com

    Narcystyczny Delfin

    Koncepcja: szablon minimalistyczny, prosty, delikatny bez żadnych wtopień i innych takich. Jeśli chodzi o układ chcę, aby miał jedną kolumnę(czy będzie po prawej czy lewej stronie nie ma dla mnie znaczenia) i właśnie tu znajdowały się "Strony" http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2014/145/5/3/1177_by_ejkonke-d7joo6o.png ---> Właśnie taki układ mi mi odpowiadał albo jeszcze lepiej taki ---> http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2014/135/a/1/_013__szablon_1171_by_sanctumsilence-d7ig0ca.png

    Jeśli chodzi o kolorystykę musi dominować kolor niebieski/błękitny/szafirowy ewentualnie fiolet. Ponieważ jest to blog pisany pod "natchnieniem" bardzo proszę, aby znalazło się na nim mitologiczne źródło inspiracji czyli pegaz, a więc:
    Zdjęcia:
    Albo - http://www.deviantart.com/art/Dancing-in-the-Moonlight-270670595
    Albo - http://2.bp.blogspot.com/-8-WrX2Ce7e0/UNXlhgDTG3I/AAAAAAAAAPY/ev5knCT-gfA/s1600/pegaz-chmury-niebo.jpeg
    Albo - http://www.deviantart.com/art/pegasus-22911929
    Albo - http://www.deviantart.com/art/Pegasus-285636744
    Albo - http://3.bp.blogspot.com/-j--k3NlORUU/UHmLCfHn-iI/AAAAAAAAAEA/c6qZJ5xJOzE/s320/k,NTc1ODUxOTAsNDcxOTAxMjI=,f,pegaz_2.jpg

    Chyba że szabloniarka sama trafi na coś lepszego :) I jeszcze jedno: proszę, abyś wykorzystała tylko jedno z tych zdjęć, bo to dla mnie bardzo ważne, aby tylko jeden koń prezentował się na szablonie.

    Cytat: Nie chcę cytatu. Chyba że zmieścisz adres mojego bloga: Pod Natchnieniem, tak aby się ładnie prezentował, ale jeśli się nie uda, nic się nie dzieje.

    Inne uwagi: cóż, chyba tylko dodam, że z tego szablonu musi bić harmonia, spokój, prostota, czystość i uroda. ;)

    Kontakt: Email: Renne2095@gmail.com i GG: 48280961

    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Narcystyczny Delfin
    zdięcie:https://31.media.tumblr.com/cc10f89f88e6543a7887ea32681f7362/tumblr_n7y051K0Uh1sgjrhao1_500.jpg
    button:jest
    kolorystyka:jasny róż
    układ:dwukolumnowy
    adres:http://ksiazki-recenzje-pobrania.blogspot.com/
    w tle książki
    napis,,Recenzje książek o upadłych aniołach itp.''
    proszę cię przyjmij moje zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza będę z komentarzem, a co! Ale na razie tylko klepnę miejsce, bo jeszcze na zakupy muszę iść, żarcia w domu nie ma, chlip chlip, mieszkanie samemu takie ciężkie ;_; Na wieczór jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy zrobione, żarcie jest, to mogę w spokoju napisać komentarz :D
      Okej, zacznę może od początku posta, a nie od mojego szablonu, to zostawimy sobie tak, żeby było po kolei, i nie było w komentarzu bałaganu :D
      Mam plany na wakacje, i nie wiem, czy to Tobie się chwaliłam, czy nie, ale PLANUJĘ JECHAĆ DO SZWECJI :D Taka szczęśliwa ja, wow <3
      50 szablonów to wielkie plany, mówiłam Ci już wcześniej, ale też trzeba mieć czas na odpoczynek :D A książki to jest świetna sprawa - ja teraz też w pracy wałkuję książkę za książką, chociaż ja to akurat w jakieś historyczne powieści chwilowo celuję. POTOP ZAWSZE SPOKO. ZAWSZE.
      Okej, dobra, to może przejdę do rzeczy, bo jak zwykle wyjdzie mi komentarz na długość kilometra ;_;
      Pierwszy szablon jest super, niby nie minimalistyczny, a jednak za dużo się na nim nie dzieje, i to jest wielki plus, przynajmniej jak dla mnie. Jedynym zarzutem, jaki osobiście bym miała, to fakt, że po lewej stronie zupełnie nic się nie dzieje, przez co szablon wydaje się trochę pusty. Ale podsumowując, to wrażenie jest jak najbardziej fajne, masz mój approval :D
      Drugi podoba mi się zdecydowanie bardziej. W ogóle, ja wolę ciemniejsze kolory (A CHCIAŁAM BIAŁY SZABLON, PATRZ JAKA JESTEM UBERZDECYDOWANA), a już w ogóle szalenie mnie ujmuje zestawienie granatu z czerwienią, włosy pani z nagłówka wyglądają świetnie. Układ fajny, menu bardzo ładne, dla mnie git.
      Teraz Hetalia - matko święta, jak mi wstyd, że jestem w tym fandomie, jest taki przykry XD - ale szablon super, i moim skromnym zdaniem do takiej typowej, mocno kanonicznej (a nie takiej, jaką ja preferuję, czyli właściwie pozbawionej wątpliwego humoru, a opartej tylko i wyłącznie na faktach historycznych) Hetalii bardzo pasuje. I chociaż akurat ci panowie to nie moja dywizja (ja się jaram Słowianami i nordycką piątką, soraski ;_; NO DOBRA, PRUSAKIEM TEŻ SIĘ JARAM.), to w sumie fajnie na polskim blogspocie zobaczyć trochę mojego pociesznego ultimate fandomu, i to jeszcze w Twoim wydaniu :D No, a co do szablonu, to też mi się bardzo podoba, mimo, że to zdecydowanie nie moja Hetalia, ale tym bardziej powinnaś uznać to za komplement :D
      I TERAZ NAJLEPSZY SZABLON WE WSZECHŚWIECIE AKA MÓJ SZWEDEŁ :D Serio, stara, podoba mi się najbardziej, bo minimalistyczny, a wiesz, że to uwielbiam, jest prosty, przejrzysty, nic czytelnika nie rozprasza, a to też było dla mnie ważne, chociaż oczywiście zapomniałam o tym wspomnieć w zamówieniu ;_; Anyway, podoba mi się jak wkomponowałaś mojego Bercię w kolumnę (tak czułam i miałam nadzieję, że zrobisz to podobnie jak z wampirem z poprzedniej notki i naprawdę się cieszę, że rzeczywiście tak zrobiłaś, bo jest super :D) Co jeszcze - napis też bardzo fajnie wkomponowany, zastanawiałam się właśnie jak to zrobisz, no i bardzo mi się podoba :D Co ja Ci mogę rzec, jesteś wielka, kocham Cię za Szwedeła i w ogóle feel my love <3 Już Cię zresztą rozsławiłam wszem i wobec pod najnowszym rozdziałem XD
      No i widzę, że mój pieseł dla Ciebie robi tu karierę XD Cieszę się, że moja derpowatość dała Ci tyle radości XD
      No i ostatni szablon też bardzo mi się podoba, chyba najbardziej w sumie prócz mojego, oczywiście :D Jest taki bardzo przejrzysty i w sumie paradoksalnie, to mimo, że bardzo mi się podoba, to nie mam wiele do powiedzenia, bo ten szablon zwyczajnie jest super. I już.
      No, tom się wypowiedziała XD Zauważyłaś, że 3 na 5 zrobionych przez Ciebie zamówień były związane z Hetalią? TO JEST STRASZNY FANDOM. STRASZNY. Powiedziała ta, co nie ma przez niego życia ;_; Polecam, pozdrawiam ;_;
      No i propsy dla koleżanki za rysunek, jest naprawdę bardzo k :D
      PS. Wiem, że zalegam Ci z odpowiedzią na maila, ale odpowiem. Jutro albo w sobotę. Sorcia, ale z czasem jest u mnie bardzo cienko, a i przy okazji chcę Ci coś przesłać, ale muszę dopracować :D Więc niestety tym bardziej zajmie to więcej czasu ;_; Ale nie zapomniałam o Tobie! :D

      Usuń
    2. Znam ten ból, kiedy nie ma w domu nic :c To znaczy: Albo nie masz na nic ochoty, albo trzeba coś przygotować i Ci się nie chce (jak to kiedyś powiedział mój przyjaciel ^^). Wiem, bo ostatnio zepsuł nam się samochód, a mieszkamy na odludziu bez sklepu xD
      Tak, tak ^^ Mówiłaś mi już o Szwecji *-* Zazdroszczę Ci jak nie wiem co c: Mam nadzieje, że przywieziesz swojemu zaufanemu Szkieletowi chociaż kilka ładnych zdjęć :D
      Ja, jeśli chodzi o lekturę, to wręcz nadzwyczaj standardowo - fantastyka ^^ Ale ostatnio nie mogłam trafić na nic dobrego i zaczynałam się załamywać już powoli xD Wiesz, moja siostra ostatnio też cały czas leci powieściami historycznymi ^^ Jakby zabrakło Ci pomysłów na książki, to mogę ją podpytać o coś dobrego :3
      Pierwszym szablonem może rzeczywiście nie odkryłam Ameryki xD Chciałam, żeby wyszło delikatnie ^^" Chyba nie jestem w tym jeszcze dobra, ale będę się starała *^*
      Jesteś po prostu z mojego gatunku :3 "Ooo... Lubię róż... Dlaczego nie zrobić mrocznego szablony z dodatkiem czerwieni? c:", ale my lubimy być zmienne, nie Freyjciu? (mogę tak mówić? *-* To brzmi uroczo c:) Pani z nagłówka jest bardzo piękna *-* Serio... Troszkę się naszukałam odpowiedniego zdjęcia, ale opłaciło się, chyba xD
      Ja nie siedzę aż tak bardzo w tym fandomie ^^ Nie wiem jak to wszystko wygląda tak dokładniej... Hetalie tak naprawdę znam tylko z (czasem naprawdę epickich) artów *-* Kurcze... Nie mam ulubionego kraju z tego anime :c Znaczy... Mam na dysku swój ulubiony art z Chinami w żeńskiej wersji *-* Jest taki śliczny~ Dzięki, że mi o nie przypomniałaś, zrobię z nim szablon :3
      Jeśli chodzi o twój szablon... Tak bardzo się cieszę, że Ci się podoba <3 W sumie... Jak tylko zobaczyłam, że chcesz ode mnie minimalizmu i w ogóle, to pomyślałam o takim układzie *-* Wyczułam to moim smoczym zmysłem xD Wiesz, dałaś mi długi tekst i w sumie długo się głowiłam, co z nim zrobić ^^ Ale... Wiesz... Ja uwielbiam takie wyzwania *^* Uhuhuh~ Fejm mi leci, nie ma co :D Ale... To zawsze cieszy, kiedy ludzie nie traktują mnie tak przedmiotowo i coś tam jednak o mnie napomkną dla niepoznaki ^^
      Noo... Ostatni szablon... W sumie sama nie wiem co o nim więcej powiedzieć XD On chyba taki jest, że ktoś powie o nim "podoba mi się", lub "nie podoba mi się" i na tym skończy xD Pierwszy raz zrobiłam taką pracę :3 Ale w sumie obrazek, który dostałam i zalecenia zamawiającej nie pozwoliły mi na nic innego ^^
      Noo... Mój Aniołek to największa artystka na świecie *-* (mam nadzieję, że tego nie zobaczy xD Zawsze na mnie krzyczy, kiedy ją tak wychwalam, ale dla mnie to jest święta prawda *^*). Cały czas ją namawiam na założenie jakiegoś bloga i w ogóle, a ona nie chce się zgodzić :c
      Spokojnie ^^ Ja okropnie zalegałam z odpowiedzią nawet na twój komentarz... Jestem gotowa na przyjęcie kary xD I wiesz co? *-* Jestem niesamowicie ciekawa tym, co chcesz mi przesłać :3 Już nie mogę się doczekać ^^

      Usuń
  4. Super szablony! Bardzo podoba mi się zróżnicowane wykonanie. A obrazek: genialny! :3

    Ale przejdźmy do zamówienia:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://vincere-vita.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym o zachowanie szablonu w klimacie science-fiction lub post-apokaliptycznym. Mile widziani narysowani walczący żołnierze na ulicach miasta, czy elementy technologiczne. Mogą być statki kosmiczne, na tle Ziemi, choć miasto jest chyba najbardziej pasującym elementem. Chciałabym, żeby kolorystyka pasowała do obrazka, ale dodawała całości aury tajemniczości. Prosiłabym o układ prawokolumnowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na szabloniarkę.
    5.Ewentualny cytat: Chcesz poznać wolność... A boisz się zdjąć kajdany....
    Do wolności prowadzi tylko jedna droga - zdecyduj się!
    6.Inne uwagi: Prosiłabym o otwarty nagłówek.
    7.Kontakt: e-mail : bezimienna09@gmail.com GG : 43096963

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej, hej! Przybywa pierwszy zamawiający. *Taka sława, nie?XD* Strasznie polubiłem te anime! To wszystko dzięki Tobie Szkieleciku *.* W następnej notce zrób jakieś zamknięte szablony :D To takie Kawaii! Zamówienia takie spełniasz :'3 Tyyyle szczęścia :_: Nie wiem co napisać Szkielecie ;-; Szablony ładne, co prawda ten z krainą czarów mi się jakoś mniej podoba, ale wszystkie fajne. Hmmm... jakby co to moje stare GG jest nieaktywne i musiałem założyć nowe :_: Tyle nieszczęścia ;_; Prawdopodobnie coś u Ciebie niedługo zamówię, mam nadzieje, że przyjmiesz ;o Już prawie kończę tego bloga o Rue, na który ten szablon robiłaś ;3 Tyyyle szczęścia! Sorry, tekst mi zablokowało i musiałem skopiować ;3 Miłego szkieletowania ;'3 Wszystkiego najlepszego z okazji zmiany avatara, wszystkiego najlepszego z okazji... yyy... nie wiem :_: Wszystkiego najlepszego! Cocacola w puszcze... Lubisz?xD Emmm. dobra... bez sensu gadam xD :_: Nie wypowiedzialem sie nawet na temat szablonow xD Lol... znaczki mi zepsulo ;-; øæßøá Taki wredne ;-;
    1235 - jak mówilem, niezbyt mi sie podoba ;-; Ale i tak ladny ;3
    1236 - Jesli Snow to chlopak to oznacza, ze nie jestem jedynym chlopakiem odwiedzajacym tego bloga ;-; taki fajny szablon.
    1237 - Awww xD Niby taki prosty a taki fajny :3
    1238 - Tez ladny
    1239 - Ladny, ladny ;3
    Takie slyczne ;3 Nastepna notka - Skyrim i Asassin!
    Pozdrawiam,
    Fynnyk Odayr,
    pozdrawiam
    Szkieleciku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sori, rze taki krutki komentaz i nie temat, ale okay ;-; Idem czytaci! Takom ortografiem mam ogarnietom nieprawdarz?

      Usuń
    2. Ja taki wredny ;c Co tam u Ciebie Szkieleciku?:3

      Usuń
    3. Snow to chłopak :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Cześć Fin~ Właśnie przytulam Cię swoimi wirtualnymi, mentalnymi szponami ^^ Oj, fejm Ci leci, co nie? xD
      Właśnie! Cieszę się, że udało mi się Cię przeciągnąć na dobrą stronę mocy ^^ Ej, ja Ci poleciłam Wolf's Rain (bo w sumie mogłam Ci polecić jeszcze jedno i teraz mi wypadło z głowy, o którym Ci opowiadałam D:)? Ale ogólnie, to strasznie się cieszę, że Ci się podoba c:
      Nie martw się o mnie, w następnej notce dostaniesz sporo naszych ulubionych, zamkniętych szablonów xD
      Ojej, GG takie niedobre :c Jak chcesz, to możesz do mnie zawsze napisać, z tego nowego numeru xD W sumie... Coś tam mi mówisz o tym, że chcesz coś jeszcze u mnie zamówić? He he... Więc i tak się dowiem, jaki masz nowy numer (Szkielet Smoka taka podstępna xD).
      Jeeeej~ Życzenia z okazji braku okazji~ Zawsze najlepsze na świecie, co nie? XD Cocacola w puszcze? Lubię xD Nawet jedną zabieram ze sobą nad morze jutro :3
      Zepsuło Ci znaczki... To jest... Klawiatura przestawiła Ci się na angielską? XD Mi się kiedyś tak zrobiło i się wystraszyłam, bo nie ogarnęłam o co chodzi ^^"
      Wiesz, Finn, ja myślę, że ty i Snow w ogóle nie jesteście jedynymi chłopakami tutaj, ale nie będę Cię już dobijać XD Za to możesz być spokojny, zaszczytnej pozycji pierwszego zamawiającego nikt Ci już nie odbierze ^^ He he... Pamiętam jak już na wstępie pisząc do Ciebie rąbnęłam się w swoim nicku ze szczęścia, że ktoś chciał u mnie coś zamówić xD
      U mnie? Stabilnie xD Dużo pracy przed urodzinkami na Zaczarowanych, ale nie ma co narzekać ^^
      Pozdrawiam Cię, Finnciu~ :3

      Usuń
  6. Witam.
    1236 poprostu genialny. I mam pytanie co do kobiety na tym szablonie. Mogłabyś dać mi link do jakiegoś jej zdj albo powiedziec kto to ? Bo ja ją już na paru szablonach widzialam i pasujemi do mojej bohaterki
    Z góry dzięki :)
    Fallen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej ^^
      Cieszę się, że szablon Ci się spodobał :3 Panienkę z nagłówka znajdziesz na DeviantArcie jako faestock c:
      http://faestock.deviantart.com/
      Podrzucam Ci link do jej galerii, co by Ci nieco ułatwić poszukiwania ^^ Wybacz, że tak długo musiałaś czekać na odpowiedź :3

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://koniemoimzyciemipasja.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Kolumny mają być po obu bokach. Szablon... Taki zielony, jasny. I żeby dało się zrobić podstrony :) Zdjęcia, które podam, mają być nałożone na jakieś liściaste tło.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdjęcia mają być zmniejszone. http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/207585_siwy_kon_arab_uzda_grzywa.jpg http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/207581_siwek_uzda_lejce.jpg
    5.Ewentualny cytat: ---
    6.Inne uwagi: ---
    7.Kontakt: tymbarkowniczka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. hasło- narcystyczny delfin
    adres bloga-http://todayimfuckingperfect.blogspot.com
    koncepcja- układ może być wyśrodkowany, a te wszystkie informacje fajnie by było jakby znajdowały się tak jakby w kółkach lub czymś takim a jak nie no to tak jak jest teraz ;)
    ewentualne zdjęcia- https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=uawlnJWOyR_BoM&tbnid=3LyU2w3-ES5VtM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fdo-zycia-trzeba-sie-przyzwyczaic.blogspot.com%2Fp%2Fczonkowie.html&ei=i8q1U9H-NcKHOPe-gLAJ&bvm=bv.70138588,d.ZGU&psig=AFQjCNHwSXymnddyEe07NA89a2L6trVIww&ust=1404509174800718
    byłabym również wdzięczna jeśli taki obrazek był w prawym dolnym rogu okna tekstowego ; http://st.depositphotos.com/1053677/514/v/450/depositphotos_5140986-Black-cat-and-fish.jpg
    cytat- dla mnie też niezbyt łaskawy był dzień ( chciałabym by był on jakoś szczególnie uwidoczniony tak fajnie
    inne uwagi ze względu na to żę blok bedzie utrzymany raczej w czerni okno tekstowe w sensie tak gdzie piszemy (nie wiem jak się nazywa) dobrze by było białe lub no jakieś jaśniejsze ale to już według uznania
    kontakt- stracone.marzenie@gmail.com
    a co do buttonu czy czegoś takiego promującym waszego bloga to nie wiem jak to się robi więc jak się da możesz sama ustawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: Narcystyczny delfin

    2. Adres bloga: http://oddana-fanfiction.blogspot.com

    3. Koncepcja: Vlog o tematyce Niezgodna. Fajnie by było gdyby był prosty i przejrzysty. Poza tym bardzo podoba mi się kiedy nagłówek kończy się zlewając z tłem jak np. w 4 i ostatnim szablonie. Jeśli chodzi o czcionkę zdaję się na ciebie...

    4. Ewentualne zdjęcia:

    https://divergentfaction.files.wordpress.com/2014/01/20140110-063021.jpg

    http://cdn.hitfix.com/photos/3381104/Tris-in-training_gallery_primary.jpg

    http://www.alicemarvels.com/wp-content/uploads/2013/07/tris.jpg

    http://www4.images.coolspotters.com/photos/1076046/shailene-woodley-and-beatrice-prior-gallery.jpg

    http://www4.images.coolspotters.com/photos/1076044/shailene-woodley-and-beatrice-prior-gallery.jpg

    http://www3.images.coolspotters.com/photos/1076043/shailene-woodley-and-beatrice-prior-gallery.jpg

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a9/c9/50/a9c95053f155a8aac6306e4f273f2936.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-Rdrx-z9vw-E/UhUJxJeVs6I/AAAAAAAAASA/xPm8ZnW_iQA/s1600/tris.jpg

    http://static.tumblr.com/wpdxmsy/4gMmw9wmx/tris.png

    http://images6.fanpop.com/image/photos/34700000/-Divergent-still-beatrice-tris-prior-34776241-612-612.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZ79g4umJiFOR_E09fzGKTUVgeYfB478k3EDx_xQQvuGxFVYqbxA

    http://37.media.tumblr.com/6b0fca978cfb7e61164a155b56ff72ad/tumblr_n5w555mhj21ssodxpo1_500.jpg (chodzi tylko o to zdj Tris z boku)

    http://divergentdiscussion.pbworks.com/f/1369780369/Divergent-city-e1368721329418.jpg

    http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2013/258/3/a/divergent_tris_and_four__book_version__by_nickelbackloverxoxox-d6mgqu1.png

    http://img2.timeinc.net/ew/i/2013/11/13/divergent-trailer.jpg

    http://static.tumblr.com/juclhgy/BW0m2wpcb/diverahjkhgj.jpg

    http://37.media.tumblr.com/bf4a5bc7c99663ca708e823098e7e025/tumblr_mlob3e4qVF1roi6joo1_1280.png (chodzi tylko o ten symbol nad tytułem)

    http://www.indecisionforever.com/files/2012/10/biden-train-570x320.jpg

    http://o.aolcdn.com/hss/storage/adam/f446812dafccc2e53ceea61393752569/divergent%20lake%20michigan.jpg

    http://thenypost.files.wordpress.com/2013/11/divergent.jpg

    http://api.ning.com/files/FRt8kzbhXkYDtbPA7AhlTpSFvbULoL6OT3kOEokzo4PeKVzxSVaRzfhiGDAqB3w4iNVuVT*AvsbXzkEHPelLjqXRLMmHZ48u/3ravens.png

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/c6/ee/78/c6ee78b2fb659556f0ddf5eae5faa0cb.jpg
    (Bez napisu)

    5. Ewentualny cytat: Większymi literami "Wounded", a pod spodem "One choice can save you".

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: gabi20008642@gmail.com

    Proszę, żebyś zrobiła ten szablon, bo to dla mnie naprawdę ważne. Piszę do Was już kilka razy ale nikt nie przyjął zmówienia :( Jeśli nie przyjmiesz to trudno.

    PS: Świetne szablony, szczególnie dwa pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://przewodnik-prawosci.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Prosiłabym o dowolne, ciemne kolory:burgundowy, złoty, czarny, szary itp. Układ prawo lub lewo kolumnowy. Jeśli byłaby taka możliwość to podobny do użytego w tych szablonach:
    http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2014/184/c/2/podgl__d_by_sanctumsilence-d7p14d7.png
    http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/184/7/7/podgl__d_by_sanctumsilence-d7p14jz.png
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/131/7/0/woman_warrior_by_llewllaw-d3g2ymi.jpg
    5.Ewentualny cytat: Przewodnik prawości...Powstała aby poprowadzić je do zwycięstwa
    6.Inne uwagi: Jeśli byłaby taka możliwość to wolałabym, aby art pozostał wolny od specjalnych ozdobników.
    7.Kontakt: mavelle.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: thechewinggun.blogspot.com
    3.Koncepcja: chcę żeby była na nim aktorka Grace Phipps i rewolwer/lub motyw rewolwerów. Kolory - czarny, biały, odcienie niebieskiego i fioletu, chciałabym aby tło było ciemno szare. Układ najlepiej prawo kolumnowy, ew. podobny do tego pod numerem 1235 z tego posta.
    4.Ewentualne zdjęcia: Grace Phipps - http://www.teenidols4you.com/blink/Actors/grace-phipps/grace-phipps-1388858914.jpg
    5.Ewentualny cytat: I'm a gun, not a gum (I'm a gun fajnie by było gdyby szczególnie się wyróżniało)
    6.Inne uwagi: bardziej jasny niż ciemny, nie chcę żeby było tam cokolwiek z krwią, żadnego emo, efektu upadłego anioła. Może być bajerancki, niech wpadnie lekko w styl 007.
    7.Kontakt: GG - 50699564, email - nataliesstyles@gmail.com

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + strasznie podoba mi się zamówienie 1238, mogłoby mieć podobny układ *o*

      Usuń
    2. Okey, znalazłam czas, więc dodaję moją opinię.
      1235 - Straasznie się jaram Alicją w Krainie Czarów, szablon cudo. Może przyczepiłabym się do tej pustki po lewej stronie nagłówka, fajnie by było, gdyby jednak coś tam się działo. Taki pasek boczny i środeczek wygląda cool, chcę takie częściej widywać!
      1236 - Nom niestety, z tym trochę gorzej. Nagłówek, kolorystyka itp. cud, miód i orzeszki, hmm, niestety nie podobają mi się paski boczne, zwłaszcza ten po lewej jest ciut za wysoki (jak na moje oczko). Reszta, jak wyżej, powala ♥
      1237 - Tutaj same ohy i ahy. Nagłówek miodzio, tak właściwie, nagłówek tutaj najbardziej mi się podoba. Lubię taki a la minimalizm ♥ No może się trochę przyczepię do paseczków, takie bez jaj.
      1238 - I tutaj werble (trumtu rum trum)... Najlepszy szablon! Po prostu kocham! ♥ Może ten gościu na obrazku jest ciut przerażający, ale sam efekt jest cudo cudowny. Najlepsze to, że nie ma przepychu. Strasznie podobają mi się te napisy po jakimś tam (fińsku? szwedzku? łacinie? Never mind) i wszystkie czcionki. Heheszki, nie jestem sobą, nic tu nie skrytykowałam ♥
      1239 - Hmmm... ciekawe. Ciekawe i ciekawe. I wszystko cudne! ♥

      Usuń
  14. Skoro Minori w akompaniamencie Korn zaprasza na notkę to musi być coś cudownego.
    Nie będę się tutaj zbytnio rozpisywać na temat 'swojego' szablonu bo jak sama wiesz jest idealny (jeszcze raz dziękuję), ale postaram się napisać coś mądrego (albo i nie) na temat pozostałych prac. No to lecimy z tym koksem ^^
    1235 - Szablon delikatny, pastelowy, zaczarowany jak sama Alicja. W moim wyobrażeniu Kraina Czarów jest troszkę bardziej mroczna, ale na taką wersje też bym się skusił.
    1236 - Heh, co ja mogę więcej dodać o tym cudzie?
    1237 - Śliczna kolorystyka. Postacie wyglądają znajomo, ale za cholerę nie wiem kim są owi panowie. Pomimo, że mamy wakacje kojarzy mi się ze szkołą i zeszytami. Przypadek czy specjalnie zaplanowane? Liczę na odpowiedź, ale jak najbardziej na tak.
    1238 - Kto powiedział, że mniej znaczy więcej miał rację. Świetny szablon. Pierwsze skojarzenie - dobry kryminał z detektywami, pięknymi kobietami i szybkimi samochodami.
    1239 - Ostatni szablon w notce, ale równie udany co pozostałe. Kolory, grafika, układ, wszystko jest idealne. Jedynym minusem, jak dla mnie, jest miętowy odcień czcionki, który kuje w oczy, ale tym zajmie się mój okulista. Kolejny raz wychodzi na to, że mniej znaczy lepiej!

    No to koniec. Miało wyjść mądrze, ale patrząc na godzinę nie dam rady napisać nic co byłoby w jakimkolwiek stopniu mądre. Co tu jeszcze pisać? Zaskakujesz i to bardzo. Jestem pod wielkim wrażeniem i z dumą mogę przedstawiać swój blog. Cieszę się, że wybrałaś moje zamówienie, chociaż wiem - było trudno (pozdrawiam bloggera, który mnie nienawidzi). No to chyba tyle ode mnie. Na koniec życzę udanych wakacji i miłego wypoczynku. Niech moc będzie z Tobą!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, oficjalnie uznaję się za debila. Przecież to oczywiste, że to Hetalia. Tak, po dłuższym namyśle to anime samo wpadło mi do głowy. Eh, wychodzi na to, że mózg też wyjechał na wakacje...

      Usuń
    2. Delikatna Minori (swoją drogą z nią też muszę kiedyś zrobić szablon, jest świetna *-*) i Korn... Iście szatańskie połączenie xD To musi być Szkielet Smoka, prawda? c:
      Jeśli chodzi o Alicję... Mój organizm jest w stanie przyjąć ją w każdej postaci w dowolnej dawce xD Jestem zakochana w tej mrocznej stronie, na przykład pod postacią gry Alice Madness Returns, ale też w tym uroczym ujęciu, jakie jest na przykład w "Alicji w Krainie Serc", mandze, którą swoją drogą mam w całości na półeczce w pokoju :3
      Bardzo się cieszę, że twój szablon nadal jest w stanie wywrzeć dobre wrażenie ^^
      Tak, tak... To Hetalia ^^ Spokojnie, każdemu zdarza się zapomnieć coś i w ogóle ^^ Poza tym... Niektóre arty mają to do siebie, że można się nie poznać c: Czasem tak patrzę, patrzę, widzę podpis i myślę: "Kurde, to naprawdę on D:", także się nie przejmuj ^^ A jeśli chodzi o ten szkolny klimat... Może podświadomie to planowałam, nie wiem... Ci wszyscy panowie mają takie ładne, niemal szkolne mundurki i do tego ta kartka w tle... Moja podświadomość już pragnie powrotu do szkoły... Chyba do reszty zgłupiała xD
      Z tego co wiem, praca dla Freyji jest na bloga i potopie szwedzkim, ale wiesz... Skojarzenia to subiektywne odczucia każdego ^^ W sumie dlatego też lubię tworzyć c: Bardzo często spotykam się dzięki temu ze skrajnymi opiniami, no i różnymi skojarzeniami ^^ To naprawdę jest niesamowite *-*
      W ostatnim szablonie... No cóż... Chciałam jakoś ożywić go tą czcionką xD W sumie nie wiem jak mi to wszystko wyszło ^^
      Spokojnie, spokojnie ^^ Wszystko co napisałeś miało sens c: Cieszę się, że jestem jeszcze w stanie czymś zaskoczyć, bo w sumie największą porażką dla mnie byłoby zostanie kimś przewidywalnym do bólu ^^"
      Polecam się na przyszłość i w ogóle... Też udanych wakacji Ci życzę, mój drogi ^^ Dużo weny i zapału do pisania :3

      Usuń
  15. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://markizalaura.blogspot.com/
    3.Koncepcja: jakbyś mogła zrobić taki szablon królewski, żeby tam gdzieś był zamek itp. (pomysł należy do Ciebie <3) i jakbyś mogła, żeby tytuł posta był taką jakby zakładką, czy coś, mam nadzieję że rozumiesz, a jeśli nie masz ochoty to nie musisz robić ;) I żeby cały szablon był taki jasny kremowy :)
    4.Ewentualne zdjęcia: 1) http://4.bp.blogspot.com/-sb74zzPcSHU/U2kE-leqirI/AAAAAAAADF4/GRycGwliJyQ/s1600/lol.jpg
    2) http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2014/094/c/9/ross_lynch_muscle_morph_4_by_theology132-d7cysx6.jpg
    3) http://www.incentivepower.pl/public/foto/m4_204_0_1323350114.jpg
    5.Ewentualny cytat: Markiza Laura ("Laura" takie bardziej wyróżnione)
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: markizalaura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, że szablonem jestem zachwycona i dziękuję Ci jeszcze raz za wykonanie go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ^^Ten szablon naprawdę wspaniale się robiło c: Uwielbiam motywy z Alicji *-* Swoją drogą... Zastanawiam się, czy już mówiłam Ci, że masz świetny avatar? Bo jeśli nie, to mówię teraz~ Jest super ♥ Frozen rządzi :3

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: Narcystyczny Delfin.
    2.Adres bloga:
    3.Koncepcja: szablon ma być wypełniony zdjęciami, prosiłabym tylko o to aby między zdjęciami były przerwy a same zdjęcia wklejone na widok ośnieżonych gór.
    4.Ewentualne zdjęcia: to:http://tsvetka.deviantart.com/art/Ice-153231471
    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/140332_osniezone-gory-skaly-jezioro-kanada.jpg
    http://tsvetka.deviantart.com/#/art/Beautiful-horses-169782140?hf=1 http://tsvetka.deviantart.com/art/WIP-Detail-Preview-134526489 http://tsvetka.deviantart.com/art/Allijay-Creed-435161373 http://tsvetka.deviantart.com/art/J-A-292045584
    5.Cytat: Time is only the time.No one never changes it...
    6.Inne uwagi: nic ewentualnie jakaś ramka na obrazkach
    7.Kontakt: e-mail miukkasimiener@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i co do koncepcji : kolory pastelowe najlepiej niebieski i coś pod kolor miętowego, tytuł posta w takiej jakby zakładce i coś podobnego do tego : http://sanctumsilence.deviantart.com/art/005-Szablon-1083-447775181 tylko że nie jedno zdjęcie tylko kilka różnie umieszczonych

      Usuń
  19. Adres bloga to :http://timeisthetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jako, że wakacje to i ja postanowiłam zawitać na zaczarowane. kiedyś tu coś bywałam, a później jakoś nie. a w sumie, takie ładne tu szablony, że szkoda nie przychodzić.
    no, ale nie o tym. tak, też jestem mega zadowolona, że już są wakacje. w końcu trochę się odpocznie. Sama muszę nawet przyznać, że ostatnie tygodnie czerwca były istną katastrofą. Zero snu, zero wolności. A teraz? Spać można do woli. Takie pocieszenie dla wszystkich uczniaków.
    Pięć szablonów, do których zaraz przejdę, ale zamówieniem też zaryzykuje. Zobaczymy. może się skusisz.
    1235. jest tak jaśniutko. po kolei. panienka ma takie jasne te włoski. niczym albinoska. ale co tam postać, mnie to się straszliwie podoba tło. takie obłoki. no i to galaxy coś tam, też fajnie się komponuje w całością. i napis ten wonderland jest taki...czarodziejski. *,* CSS, cóż, nie moja bajka, wiec nie krytykuje, bo sama nic nie umiem, ale nie przepadam za zaokrąglanymi postami.
    1236. ten to mi się chyba najbardziej podoba. tak trochę taki pasowałby do opowiadania fantasy. ta laska jakoś tak według mnie pasuje do łowczyni. wytworzony fajny klimat. no i kolory też współgrają ze sobą. jedynie napisu bez okularów nie przeczytam. ;cc
    1237. tak bardzo mangowo. podoba mi się, bo nie jest taki przekombinowany. nie jest przesadzony, ale wszystko wygląda schludnie i przejrzyście. no i kolory zarówno kolumny jak i postu nie są takie zlane, co dosyć ciekawie wygląda.
    1238. zacznijmy od tego, że chyba nigdy nie ogarnę co tam pisze. nie powiem, ten koleś lekko mnie przeraża, tym wzrokiem mógłby mnie chyba zabić. też jest w miarę prosty nagłówek. i like it, but i'm scared.
    1239. dobra, nie wiem czy jest jakaś specjalna nazwa na to, co on trzyma w dłoni, ale takie coś było na tych bajeczkach, co je kiedyś oglądałam jak byłam mała. nosili to na jakieś święto. och, tak jakoś mi się przypomniało. nie wiem dlaczego. kolory nie są zbyt przesłodzone, chociaż są elementy różu. jak tu nie kochać takich prac? przeważnie gdzie róż, to było uroczo, słodko. a tu masz ci losie! Szkielet smoka znalazła złoty środek. chwała jej za to.

    Łał. naprawdę ładny ten rysunek. Prawda, ma talent. Cóż, też bym chciała umieć rysować, ale niestety. Chociaż jakby tak komuś wmówić, to moja sztuka to abstrakcjonizm. Hah, będę kiedyś przez to sławna!
    Hm, mówisz, że w sierpniu? Co tam, mogę poczekać. O ile przyjmiesz.
    ale zamówienie napisze w odpowiedzi na komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://haunt-fanficction.blogspot.com
      3.Koncepcja: Okej, więc na pewno zależałoby mi na klimacie...takim coś powiązanym z horrorem. dziwnie to brzmi. Blog co prawda fanfic,ale o zabarwieniu horroru. Pojawia się tam motyw krwi. Prawie w każdym krótkim rozdziale, jakby opętany dom. Może powiem, że głowny bohater po prostu nęka bohaterkę, chce ją zniszczyć, żeby opuściła ten dom. Wiec jakies elementy horroru mile widziane, jak nawiedzony dom, krew, no coś takiego scary.
      4.Ewentualne zdjęcia: Okej. Główni bohaterowie to:
      Emily Rudd i Harry Styles [to on jest dym demonem/duchem/tym strasznym]
      O ile cos z Emily mogłam znaleźć, to z Harrym szło beznadziejnie.
      Emily:
      1. http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2013/016/7/b/emily_rudd_64934_by_cobra69pl-d5rome2.jpg
      2. http://37.media.tumblr.com/tumblr_ma58n2b4T71qb9o83o1_1280.jpg
      3. http://wallpaperpassion.com/upload1/39099/emily-rudd-2013-image.jpg
      4. http://www.webzeest.com/articleimages/8f14e45fce_1388061180267d39e73890df2e3c46445006bc9c8efd4.jpeg
      5. http://i.imgur.com/pk7iO.jpg
      6. https://farm3.staticflickr.com/2806/9327659233_e7598598a3_b.jpg
      7. http://www.viewwallpaper.com/wp-content/uploads/2014/06/emily-rudd-beautiful.jpg [jest strasznie ciemne, wiec chyba do niczego. ;cccc]

      Harry:
      1.http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/924379_874201679262955_2089198869_n.jpg
      2. http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/923662_1388629048042997_1921433814_n.jpg
      coś mi się wydaje, że oba są beznadziejnie i nei da się z nich nic zrobić. ;cc co szukałam, to były za małe. no, ale jakby sie nie udało dorzucić Harry'ego to niech będzie sama Emily.
      5.Ewentualny cytat: Haunt [takie większe, w sensie, że widać to tak od razu jak się spojrzy na nagłówek, jakoś fikuśnie].
      You don't belong to here, Carrie [ to mniejszą, ]
      6.Inne uwagi: na pewno zależy mi na tym, żeby było...coś pod mroczny nastrój. a właśnie, bo on czasem zabija jej bliskich. tak z trójkę z jej otoczenia.
      7.Kontakt: mail: true.another.girl@gmail.com
      GG: 47852433

      Mam nadzieję, że przyjmiesz!
      Udanych wakacji, dużo słońca!
      Pozdrawiam gorąco,
      Kliii.

      Usuń
    2. w adresie zrobiłam błąd.
      powinno być http://haunt-fanfiction.blogspot.com

      Usuń
  21. Człowieki ze wszystkich narodów świata, szykujta się na komentarz .recovery !

    Podziwiam cię za twoje, jakże niesamowite szablony, w które wgapiam się w 4 calowy ekran telefonu, ale nie mogę wyjść z podziwu *ͺ*

    Może będziesz miała ochotę na wykonanie mojego zamówienia, ale licz się z tym, że nie prześpisz kilku nocy :D

    Hasło: Narcystyczny Delfin
    Adres bloga: towers-fanfiction.blogspot.com
    Koncepcja: Bardzo zależy mi, by kolorystyka pasowała do zdjęć,  układ kolumnowy.
    Ewentualne zdjęcia: ( No, może nie ewentualne, zależy mi, by znalazły się właśnie te ;) )Na środku - http://m.weheartit.com/entry/117233036 , po lewej stronie - http://m.weheartit.com/entry/122521685/explore?autoplay=1&context_user=DIVAliciousBlog , po lewej stronie - http://m.weheartit.com/entry/125150861/tag/flowers?context_user=JeffsonBessa
    Ewentualny cytat: ' You never brought me flowers
    Never held me in my darkest hours ' pod zdjęciem bukietu kwiatów,
    ' And towers
    Once we were made like towers
    Everything could've been ours ' nad zdjęciem zachodu słońca , 
    ' But you left it too late now my heart feels nothing nothing at all ' - pod zdjęciem Victorii.
    Zależałoby mi, by fragmenty tekstu zostały przepisane w formie ' zwrotek ' pod każdym zdjęciem.
    Inne uwagi: Zdjęcie Victorii mogłoby się znaleźć ciutkę niżej, niż dwa pozostałe ;)
    Kontakt: kcastayclassy@onet.pl

    Przepraszam za nadużycie słowa ' zależy '...
    Moje zamówienie okazało się strasznie skomplikowane, ale nie dam rady inaczej go opisać ;) Mam nadzieję, że je przyjmiesz, bo borykam się ze starym szablonem... Pozdrawiam serdecznie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu ja, głupia... Chciałam zgłosić kolejny błąd. Zdjęcie zachodu słońca powinno znaleźć się po prawej, nie po lewej stronie... Przepraszam za pomyłkę i kłopot :)

      Usuń
  22. Chciałabym zgłosić pomyłkę ! Adres bloga to - http://towers-fanfic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Hasło: Narcystyczny delfin

    2.Adres bloga:http://kidrauhlbigheart.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był taki romantyczno-dramatyczny,
    chce żeby się znalazł Justin Bieber i Selena Gomez ,kolorystyka : szary połączony z bielą i czernią ,układ kolumnowy

    4.Ewentualne zdjęcia: Justin Bieber:http://instagram.com/p/pMbsPzgvt_/?modal=true

    Selena Gomez: http://instagram.com/p/n9WD-yujGY/?modal=true

    5.Ewentualny cytat: Nigdy nie trać nadziei,I want you to believe me

    6.Inne uwagi: -

    7.Kontakt: Ewa11217@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałam wszystkie szablony i pierwszy jest najpiękniejszy <3
    Inne też niczego sobie :)
    Udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu:
    http://hibonnalife.blogspot.com/2014/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  27. JBEDKWBFGKRENGOLERNJFOKWHLNKERN MÓJ SZKIELET. *klik. klik. klik. klik. klik.*

    Alicja > Jest taki piékny, magiczny, wspaniały, niebiański, spokojny ** Szkoda tylko że Alicja jest... cosplayem (czy to z filmu kadr ? '-')... W wersji rysowanej by lepiej pasowała. (tak, na prawdę zaczynam mieć problem z szablonami ze zdjęciami...).
    Drugi > Fuj. Zdjęcie to nie to, zdecydowanie. Uważam że ten Ci nie wyszedł, nawet pod względem CSSu itd. No i kolumn za dużo.
    6 typków > ** Bardzo mi się podoba -ale nie najlepszy z dzisiejszej notki-. Wszystko ładnie i w ogóle, harmonijnie i miło się na niego patrzy ^^
    Gość z krwią > Strasznie mi przypomina ten szablon z tym wampirem czy demonem którego nie lubiłam... I tu obrazek mi się nie podoba, ale nie psuje efektu. Do cytatu dobre czcionki i style, CSS tym razem mi się podoba, mimo tej wielkiej... pustki.
    Ostatni > Zdecydowanie drugi na podium dzisiejszej notki. Przypomina mi książkę. Strasznie ją przypomina '-' Ale to w tym ładne ! Nie razi w oczy, jest spokojnie i brązowo-beżowo, a to bardzo piękne, stonowane kolory ! ^^

    Ogólna ocena dziś będzie na 7,5/10 o: Ciesz się ciesz, i lepiej pracuj nad tymi 50cioma szablonami, bo inaczej nakrzyczę o: (nie lubię krzyczeć na moich idoli, no ale cóż ._.) Ganbatte !! ^w^

    ~Kryształowa

    P.S. : Przepraszam że tak na szybko, ale mi się spieszy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogę przyjąć zamówienie? ZALEŻY MI, PROSZĘ.
    Cytat: "Nie sztuką jest grać setki razy i być sławnym. Sztuką jest zagrać raz i stać się legendą."
    Kolorystyka: fiolet/róż (W sumie obojętne)
    Postacie: około szesnastoletnia brunetka (Najlepiej długie proste włosy z grzywką na bok, zielono-szare oczy i ubrana w strój piłkarski), chłopak szatyn lub brunet (Jak chcesz to może być Oscar (oscar dos santos emboaba junior https://www.google.pl/search?q=mistrzostwa+fifa&stick=H4sIAAAAAAAAAGOovnz8BQMDQwqH0CPGeG6BJxd7JaXChES42ByTSzLz84S4uDjC84tyUpxLC4TEuTiDC_KLSvwSc1NBEvq5-gZGZRUmQqpcbD6piemlqULSQpJc3G5FqalJicWpvpkpMGXGBoXmPBsr8rrav33O6bNIVt6Wry4eKzLdGwAtoghngQAAAA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PHG9U6TNDqjb7AaBtIHQAg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1152&bih=749#q=oscar+dos+santos+emboaba+j%C3%BAnior&tbm=isch)
    Dodatki: Liczę na wyobraźnię: piłka, stadion, murawa, koszulka z "10" lub "11", szpital..
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM ZA KŁOPOT, ALE MI ZALEŻY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń