g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.07.2014

[1243-1246] II URODZINY: Upadamy, aby powstać.

Dzisiaj mijają dwa lata od założenia Zaczarowanych. Przez ten czas przez blog przewinęło się ponad 30 szabloniarek, które łącznie stworzyły 1242 szablonów. Odwiedziliście nas ponad 845 000 razy. Jak dla mnie jest to oszałamiająca liczba. Pewnie się powtarzam, ale nigdy nie sądziłam, że uda nam się osiągnąć tak wiele. Dziękujemy za każde wejście, komentarz, pobranie i miłe słowo. Gdyby nie Wy, nie byłoby nas :)
Dla mnie osobiście ostatni rok był bardzo ciężki. Nie zliczę, ile razy zastanawiałam się, czy to ma jeszcze sens, czy nie lepiej zamknąć bloga i rzucić to w cholerę. Przez kilka miesięcy czułam, że nie nadaję się do tego. Za każdym razem, gdy otwierałam AP miałam pustkę w głowie. Gdyby nie Avia i pozostałe dziewczyny, to ZS dawno zniknęłoby z blogosfery. To one dalej tworzyły szablony i utrzymywały stronę w dobrej formię za co należą się im ogromne brawa :)
Od dziś do 26 lipca będziemy świętować. Każdy z załogi (i nie tylko) doda coś od siebie, więc na pewno będziecie zadowoleni. Rozsiądźcie się wygodnie i czekajcie na nowe szablony. A może będzie wśród nich jest ten jeden, wymarzony? ;) Jeśli jesteście ciekawi, to z prawej strony macie rozpiskę notek urodzinowych.
Podoba Wam się szablon główny? Niby nic specjalnego, ale jestem zadowolona.

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1243-467515930
Zdecydowanie najlepszy szablon z tej notki. Na początku miałam duży problem z kodami, ale w końcu jakoś to poszło. Bardzo podoba mi się kolorystyka, co łatwo można zauważyć, bo ostatnio chętnie jej używam. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu.

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1244-467516471?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=2

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1245-467516912?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=1

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1246-467533708?q=gallery%3ASzablonyJill&qo=0
Nie jestem przekonana, co do tej pracy. Chciałam odejść od niebieskiej kolorystyki i stworzyć coś wiosennego, ale to raczej nie dla mnie. 

Przyjmę kilka zamówień, które wybiorę.

49 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle prace Jill są cudne, więc nie mam jak cię tu "nowo" pochwalić. 1243 i 1244 moje ukochane :)

      Usuń
  2. 1244 mój faworyt :3 śliczne szablony :)
    Składam całemu zespołowi ZS życzenia :) niech kolejne lata będą jeszcze lepsze i równie owocne w szablony :3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://heksville.blogspot.com
      3.Koncepcja: Myślałam, żeby wyglądał mniej więcej jak w tym linku:
      http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/315/a/e/szablon787_by_szablonyjill-d6tuxx3.png
      Wszystko mi się w nim podoba, jedynie kolorystyka gdyby była w kolorze czarnym (ewentualnie bardzo ciemnoniebieskim, wręcz granatowym) i gdzieniegdzie odcienie czerwonego. Co do nagłówka, również chciałabym coś w podobnym stylu, jedynie co, to by był on w kształcie trójkąta.
      4.Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/_V61ib4LuctE/TIXvKIXnM0I/AAAAAAAACd0/yKBgkIOOMX8/s400/4490135400_642ff8e48e_z.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/_V61ib4LuctE/TIXyQCayVwI/AAAAAAAACe8/v1WQ_lHGeKw/s400/3966398162_67369c78b8_z.jpg
      5.Ewentualny cytat: “Heksville” i “Tu nikt nie mówi, tu wszyscy tylko wiedzą…”
      6.Inne uwagi: Bardzo chciałabym etykiety i linki z fajną funkcją, jeśli to nie stwarza żadnego problemu.
      7.Kontakt: secondvisageblog@gmail.com, GG: 50404937

      Usuń
    2. Po pierwsze; szablon główny CUDO! W ogóle od jakiś 2 h regularnie odświeżam w kółko stronę, jak psychopatka, bo naprawdę czekałam na te urodziny jak nienormalna. No i w końcu są! :D

      1243 – Szczerze mówiąc, to też mój faworyt z tej notki. W ogóle zauważyłam, że w kilku szablonach jest taki jeden stock, z tym kółkiem i napisami ułożonymi w okręgu, który niesamowicie mi się spodobał (wiem, że pewnie nie rozumiesz, bo tak to jest, jak zacznę coś tłumaczyć, ale nieważne) :D

      1244 – Widzę tą samą kolorystykę i piękne zwierzę, które zdobyło moje serce <3 Oraz znowu ten świetny stock! :)

      1245 – Kocham takie układy! :) A tak z innej beczki, to bardzo mi się podoba jak łączysz stocki, że tak płynie przechodzi jeden w drugi. A, i pani modelka też jest niczego sobie. Ogólnie ten szablon ma taką tajemniczość, jeśli wiesz o co mi chodzi :) Naprawdę ładny :D

      1246 – W pierwszej kolejności podobało mi się menu, a w drugiej pani na nagłówku. W sumie takie kolory – pomarańczowy-czerwony-niebieski, która są oparte na kontraście, niesamowicie ze sobą współgrają i łączą ładną całość. Raczej radosny, taki że, nie wiem dlaczego, ale kojarzący się z wakacjami :D Przynajmniej dla mnie :D

      No, i w sumie tyle :D Przepraszam, że tyle komentarzy wtrąciłam, ale naprawdę tak rzadko coś tu komentuję, choć każdą notkę zawsze sprawdzam :D Nie mogę się doczekać kolejnego dnia. No, i oczywiście gratuluje urodzin! Dwa lata z szablonami to naprawdę wiele :)

      Ściskam,
      ~ Carmen

      Usuń
  4. Napisałabym mega długi komentarz, ale mi się nie chce i muszę trzaskać kody, bo za kilka dni moja kolej, a końca nie widzę. Dlatego pokrótce powiem kilka słówek o szablonach, których jest mało. ZA MAŁO.
    1243 - śliczny. Lubię tą kolorystykę, chociaż kody mnie nie przekonują za bardzo. I ten Arial w tytułach gadżetów razi bardzo ;c
    1244 - o! Ten mi się podoba! Tylko mój odwieczny problem - nie podoba mi się napis. Ale nie przejmuj się - większości szablonów nie podobają mi się napisy! :)
    1245 - ten już nie skradł mojego serducha ;c
    1246 - pani? Ładna. Kwiatuszki? Śliczne. Napis? Dlaczego czarny?! Toż to nijak pasuje. I nie podoba mi się toto na górze. Ta zieleń, liście... ;c Tytuł gadżetów? Arial. Znowu. Ja akceptuje tylko 11px ;c
    Koniec. Krótki, bo krótki, ale jest.
    Pozdrowionka,
    Faith ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hasło: Narcyztyczny Delfin
    2. Adres bloga: http://no-one-can-save-me-now.blogspot.com
    3. Koncepcja: Zależy mi na szablonie z gifami które podam ci poniżej. Nie chciałabym by szablon był jakos specjalnie strojny, ale i nie za bardzo minimalistyczny. Najlepiej żeby był utrzymany w kolorach granatu i czerwieni.
    4. Ewentualne zdjęcia/gify:
    http://giphy.com/gifs/13x3KpqnPZGnrW
    http://giphy.com/gifs/ies1yrTOWrWdG
    http://giphy.com/gifs/o30VvH7pOmTvi
    5. Ewentualny cytat:
    Tylko miłość może cię ocalić
    Tylko miłość może cię zabić
    ale choćbyś nie wiem jak chciał to
    Miłość to jedyna rzecz której nie masz i nie dostaniesz
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: ella.nightmare@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje. Ja obserwuje Wasze poczynania od jakiegoś czasu i zastanawiam się nad zgłoszeniem po szablon. Jednak obecnie muszę poczekać. Piękne prace wykonujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.
    Szablony wszystkie są świetne ale zgadzam się że pierwszy najlepszy.
    I drugi też. Są w podobnych odcieniach. Takie... hmm inne. Ostatnio każdy szablon jaki widzialam miał mase kolorów i odcieni aw tym dominuja dwa i to jest fajne.

    Cieszę się że ZS przetrwaly bo to chyba najlepszy blog graficzny jaki dotychczas widziałam.

    To tyle jeśli chodzi o notke.
    A zamówienie złożę trochę później .
    Pozdrawiam
    Marzycielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://it-had-to-be-you-by-fallen.blogspot.com/
      3.Koncepcja: To jest romans więc ma być romantycznie :) Chciałabym aby kolory były jasne ( jakiś róż, pomarańcz albo inne) Na szablonie zdjęcia Keiry Knightley ( z czarnymi włosami) i Josh Duhamel . w tle jakieś wybrzeże ( morze,fale, plaża, klify, latarnia morska itp. ) i chyba tyle, ale zawsze możesz coś zmienić lub dodać. Zdaję się na ciebie
      4.Ewentualne zdjęcia:
      Josh Duhamel:
      1) http://i.pinger.pl/pgr320/17d2c855001242e64d7a7e4f/1.jpg
      2) http://wallpaperfast.com/wp-content/uploads/2013/08/Josh-Duhamel-hd-wallpaper-819x1024.jpg
      3) http://i.pinger.pl/pgr17/cedd6e81002392374d7a7e6f/2.jpg

      Keira Knightley:
      1) http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2007/08/venice-keira/venice-film-festival-keira-knightley-17.jpg
      2) http://res.vtc.vn/media/vtcnews/2012/08/17/Keira_Knightley_19.jpg
      3)http://www.mendaily.com/wp-content/uploads/2013/02/Keira-Knightley-Marie-Claire-Magazine-Photoshoot-2012-01-3.jpg
      5.Ewentualny cytat: It Had To be You...
      6.Inne uwagi: -
      7.Kontakt: carmen.story16@gmail.com

      Z góry dziękuje :)
      Pozdrawiam
      Marzycielka <3

      Ps. A i szablon śliczny :) Tak tu się jasno zrobiło

      Usuń
  9. Od samego rana sprawdzałam zaczarowane w oczekiwaniu na notkę :D
    Wilczek i niebieska pani najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto lat Zaczarowane Szablony ! Nie wiem, kiedy zleciały te dwa lata. Przez ten czas stworzyłyście wspaniałe szablony, sygnatury, które cieszyły oko. Wkładałyście w swoje prace wiele serca, by wyszły idealnie, i wierzcie mi, były perfekcyjne. Życzę całej Załodze wielu sukcesów i składam najlepsze życzenia ! :)

    Chciałam złożyć zamówienie, Jill, jesteś moją jedyną nadzieją.

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin,
    2.Adres bloga: his-voice-calum.blogspot.com
    3.Koncepcja: szablon minimalistyczny, kolory szare ( dominujące ), pastelowe niebieskie, delikatne przebłyski białego. Zdjęcie Emily mogłoby się znaleźć po prawej stronie, a zdjęcie Caluma po lewej :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://m.weheartit.com/entry/121077133 i to - http://m.weheartit.com/entry/125106338/tag/5%20seconds%20of%20summer?context_user=thenouisbourhood albo to -  http://m.weheartit.com/entry/125099874 a w tle to - http://m.weheartit.com/entry/125099667 , ale zależy mi, by znalazły się właśnie te.
    5.Ewentualny cytat: Nad postaciami - ' His Voice ' w zupełności wystarczy :)
    6.Inne uwagi: w tle mogłaby się znaleźć gitara, płyty, mikrofon.
    7.Kontakt: kcastayclassy@onet.pl

    Myślę, że to tyle, zdaję się na Ciebie :)
    Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! :)

    Ps. 1243 i 1245 najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hasło : Narcystyczny delfin

    Adres bloga : http://lodoweserce.blogspot.com/

    Kolorystyka : Biały, błękit, niebieski ( coś zimowego )

    Opis bloga : Dziewczyna budzi się na lodowej pustyni nic nie pamiętając. Nie wie jak się nazywam, ani skąd pochodzi. Wędruję bez celu znajdują staruszka, który nazywa ją Arissą i daje jej bransoletkę w kształcie smoka. Arissa ma białe włosy do pasa i jej mocą jest lód.

    Ewentualne zdjęcia :

    Arissa : https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcToR9ZIKk6qWWjwllJ6XQ76oo84kfMFqvGX6WZflq7u3LqImkAI0w

    Tajemnicza postać : https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmq3fZk5WTnDMW0JVeNbzMMTIPTibwdK3-u1-MnPayFh-2L4MC

    Dwór : http://magiczne.pun.pl/_fora/magiczne/gallery/2_1330012309.jpg

    Phoenix : https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfwbiUs1394f3KMTNFZIAo2717etOsJ6bngV875Jh6Gw1_YexLFg

    Lodowy smok : https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS-3cgDQLafdA0pYM1fGDFK-ORsKBWC6xauR9jul8rmzl60fgKB

    Cytat : Brak

    Kontakt : ewelinasikora12345@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to szybko przeminęło! Wydawałoby się, że jeszcze kilka dni temu dodałaś notkę z pierwszymi urodzinami... Jakoś ten rok tak szybko przeminął. Oczywiście wszystkiego najlepszego dla szabloniarni, dużo sukcesów, więcej szabloniarek i aby przetrwała ona kolejny rok i jeszcze więcej. ;)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: www.sniezka-musi-umrzec.blogspot.com
    3.Koncepcja: Układ może być taki jak w powyższych szablonach, chociaż najbardziej odpowiadałby mi z tego pierwszego. Jest przepiękny! Kolorystyka utrzymana w ciemnym granacie, czyli bardziej ciemna, ale nie przesadnie. W stockach m.in. mogłoby się znaleźć zdjęcie jakiegoś biegnącego mężczyzny lub kobiety, miasto, łańcuszek, nawet mogłaby być broń, ale bardziej w tle.
    4.Ewentualne zdjęcia: Jakieś zdjęcie Naya'i Riviera, może wybierzesz coś stąd: https://www.google.pl/search?newwindow=1&biw=1600&bih=765&tbm=isch&sa=1&q=naya+rivera+photoshoot&oq=naya+rivera+&gs_l=img.1.7.0l10.170767.171589.0.176272.5.5.0.0.0.2.264.760.1j3j1.5.0....0...1c.1.48.img..3.2.232.QhXi8IL1f3Q#facrc=_&imgdii=_&imgrc=briNx6cFWH0dBM%253A%3BjNcF606PT3-JzM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F_l3MQ8JfPZjY%252FTRGP2MbDXQI%252FAAAAAAAAAPc%252F9XWaEygfRvw%252Fs1600%252FNaya%252B2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.regardmag.com%252Fnaya-rivera-photoshoot-featured-on-wetpaint%252F%3B335%3B504
    5.Ewentualny cytat: Maybe we're lying - to takimi większymi literami, inną czcionką i pod tym napisem: then you better not stay
    6.Inne uwagi: Jakbyś mogła dać taki kod, że jak się najedzie na link, to robi się cień i kursywa?
    7.Kontakt: email: inna.samobojczyni@gmail.com lub gg: 47920939

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie! :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no i oczywiście o czymś zapomniałam! Piękny szablon główny. :)

      Usuń
  13. Obecny szablon jest bardzo czytelny. Szablony, które dodałaś miałam okazję już na dA ujrzeć i wilczek jest the best. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat, sto lat! :)
    Gratuluję kolejnego udanego roku i z całego serca życzę Wam jeszcze wielu hucznych urodzin, ponieważ z wielką przyjemnością stwierdzam, że tworzycie najlepszy blog graficzny, jaki dane było mi odwiedzić. Wasze prace są niepowtarzalne - każdy szablon ma unikalny charakter, jest dopracowany i widać, że wkładacie w niego masę pracy. Wszystkiego najlepszego i oby kolejny rok był jeszcze lepszy niż poprzedni :)
    Szablon główny mnie oczarował - ma przepiękne barwy. Natomiast z notki najmocniej przypadł mi do gustu szablon 1244 - uwielbiam wilki, a w tej kolorystyce prezentują się zjawiskowo, jednak pozostałe prace również bardzo mi się podobały. Jill, jesteś mistrzem grafiki ^^
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra, najpierw jak chodzi o powyzsze szablony :)
    1243 i 1244: są przepiekne! Ogromnie podoba mi sie polaczenie tej czerwieni z szaroscia do tego wszystkie zdjecia sa idealnie do siebie dopasowane i tworza przepiekna calosc. Najbardziej ze wszystkich podoba mi sie szablon z wilkiem bo jest po prostu idealny <3
    1245: szalenczo podoba mi sie ta glebia w szablonie. Kolory sa idealnie ze soba zespojone co daje piekny efekt :)
    1246: uwazam ze ten szablon ma idealnie dobrane kolory co podkreslaja tez zolto pomaranczowe kwiaty perfekcyjnie komponujace sie z reszta <3 jednak masz racje i widac to (oczywiscie nie w negatywnym znaczeniu!) ze duzo lepiej i pewniej czujesz sie w szablonach z ciemna kolorystyka dlatego mam nadzieje ze moje zamowienie w jakis sposob cie zainspiruje (zloze je rano pod komentarzem :) ). Jeszcze co do II urodzin to ciesze sie ogromnie ze powstal taki blog jak ten bo robicie wspaniale szablony, pelne blasku, oddania, pasji i przede wszystkim widac w nich to uczucie ktore przekazujecie przy tworzeniu. Wszystkie szablony sa idealne i perfekcyjnie i nie raz z nich korzystalam za co bardzo dziekuje :) po drugie kocham wasz skład bo jestescie bardzo dobrze dobrane i kazda z was odgrywa inna, ale tak samo wazna role w udoskonalaniu bloga :) jedym slowem: bardzo dziekuje :) <3
    *jak juz wspomnialam zamowienie zloze rano bo musze to zrobic z komputera a ogromnie mi na tym zalezy*
    Pozdrowienia i 'wszystkiego najlepszego'! :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Narcystyczny Delfin
      Adres bloga: http://abducted-harry-styles.blogspot.com/
      Koncepcja: Chciałabym szablon o takim samym układzie (kolumna, post, kolumna) i bardzo podobnej kolorystyce do tego http://city-of-the-fallen-ff.blogspot.com/ z gdzieniegdzie pojawiającymi się plamami czerwieni (symbolizującymi krew) przechodzącymi w złoto, żeby pasowały do zdjęcia głównego. Co do zdjęcia to chciałabym żeby to http://data3.whicdn.com/images/126198357/large.png było zamieszczone tak jak w szablonie który zamieściłam na górze, czyli na środku, wyeksponowane i lekko przyciemnione żeby ten czerwony i złoty do niego pasował  co do głębi szablonu czyli zdjęć w tle za głównym to jakieś pistolety, noże, motory i ogólnie wszystko co złe, ale też żeby nie było tych zdjęć za dużo bo wtedy będą się zlewać. Ale nie martwię się bo ta głębia akurat w twoich szablonach wychodzi ci idealnie więc myślę że wiesz o co mi chodzi ;)
      Ewentualne zdjęcia : http://data3.whicdn.com/images/126198357/large.png
      Cytay : "I wish that I could wake up with amnesia" z uwydatnionym słowem "amnesia" oraz jeszcze jako tytuł bloga słowo: Abducted
      Uwagi- brak
      Kontakt : directionerki2328@gmail.com
      tt: @AlexloveLondon3

      Jesteś moją ostatnią deską ratunku bo składałam już jakieś 5 zamówień z tym szablonem i nikt go nie przyjął a naprawdę mi na tym zależy   Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. *zmiana zdjęcia głównego* na http://s5.favim.com/orig/54/beautiful-pretty-vic-justice-victoria-justice-Favim.com-512844.jpg a obok to https://31.media.tumblr.com/a280b749aaad786835fa2e9d48d4f212/tumblr_mynanihnd11ra3gfvo1_500.jpg i nw czy tak się da ale fajnie by było, gdyby jednak nie był tylko czarno biały . Zdjęcie z Vicki na środku, a Hazzy obok niej a ich układ itd. tak jak napisałam powyżej :) Ps: do tych plam to jeszcze jakiś brązowy i 'rudy' ;) Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, szablon profiilowy przepiękny, przyznam że znacząco lepszy i wyrazistszy od poprzedniego :)
    Ładna kolorystyka i cudny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urodziny to takie piękne święto. Kolejny rok za wami i w sumie za mną też bo lipiec to też miesiąc moich urodzin. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że przyjmiesz kilka zamówień. Nie liczę oczywiście, że wybierzesz akurat moje, ale przynajmniej mam szansę je złożyć.
    1243 - Uwielbiam taką kolorystykę. Szablon wydaje się dzięki niej taki prosty ale kiedy lepiej się przyjrzymy dostrzegamy z jak wielu elementów się składa. W sumie tak ja nasze życie ;-). Mówiłam ci już że uwielbiam te twoje wysokie okna?
    1244 - W tym szablonie ujęłaś moje ukochane motywy. Wilki i kwiaty wspaniałe jednocześnie silne i delikatne. Piękne.
    1245 - Bardzo ładny. Świetna kolorystyka. Nie wiem dlaczego ale skojarzył mi się ze "Śpiącą królewna" nie wiem czy taki był zamiar, ale to na prawdę moje pierwsze skojarzenie. Jakby uśpiony świat i ta smutna kobieta czekająca w najwyższej wierzy na swojego księcia.
    1246 - Miał być wiosenny? Ten rudy kolor bardziej pasowałby do jesiennego. Co nie zmienia faktu że i tak mi się podoba. Te przebłyski niebiesko-fioletowego nadają takiego specyficznego klimatu.
    Wspaniale, że ciągle jesteście z nami i tworzycie dla nas takie cudeńka. każdy szablon na tej stronie ma coś w sobie. Zapytacie co? Serce i pasję każdej z autorek. Dziękuję, że jesteście z nami i życzę kolejnych sukcesów.
    pozdrawiam rapsodia89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Narcystyczny Delfin
      Adres bloga: mroczne-czesci-duszy.blogspot.com
      Koncepcja: Ciemne kolory. Klimat grozy i erotyzmu.
      Zdjęcia:
      http://www.razorfine.com/print/emma-watson-is-british-gqs-woman-of-the-year/#jp-carousel-73827 (to lub to następne to będzie jedna z dwóch głównych postaci)
      http://3.bp.blogspot.com/-XqyBGK2gOdY/URwA8juAtjI/AAAAAAAABog/qibte_y4EAY/s1600/emma_watson_magazine_Mark_Seliger_0013.jpg (to chyba jednak będzie lepsze od tego poprzedniego)
      http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110614092910/harrypotter/pl/images/thumb/3/31/GinaWeasley_hp6.jpg/250px-GinaWeasley_hp6.jpg (druga główna postać)
      http://epsthian-artist.deviantart.com/art/Death-Eater-mask-2-92035507 (chciałabym aby ta postać tworzyła coś w rodzaju cienia za Ginny)
      http://pl.forwallpaper.com/wallpaper/elegant-background-black-silk-wallpaper-256766.html (to mogło by być jako tło pod tekstem lub boczną szpaltą)
      http://www.fanpop.com/clubs/draco-and-slytherin/images/22474368/title/draco-malfoy-promo-photo
      http://1.fwcdn.pl/ph/60/21/476021/247377_1.1.jpg
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b9/Ootp076.jpg
      http://4.bp.blogspot.com/-eHv0WIWvIlM/UClQ1CpzHLI/AAAAAAAAAdc/VN5q3Lv9HcU/s1600/lucjusz06%5B1%5D.jpg
      http://www.tapeta-sowa-ksiezyc-plomykowka.na-pulpit.com/zdjecia/sowa-ksiezyc-plomykowka.jpeg (tego nie musi być w szablonie po prostu strasznie mi się podoba i mogło by gdzieś tam pasować)

      Cytat: Najskromniejszy dom wydaje się pałacem w blasku świec. (– Elizabeth Haydon „Rapsodia” )
      Inne uwagi: Właściwie najważniejsze są dla mnie tylko Hermiona i Ginny reszta postaci mogłaby gdzieś się pojawić jako zamazane lub malutkie ale w miarę rozpoznawalne. Moje komentarze powinny być jakoś wyróżnione, prosiłabym o bogatą grafikę.
      Kontakt: im.rhapsody89@gmail.com ewentualnie rapsodia89@o2.pl nr GG 39488079

      Mam nadzieję, że spodoba ci się moje zamówienie i je przyjmiesz. Z góry dziękuję i przesyłam wielgachny tort urodzinowy ;-)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Jak ten czas szybko leci. Sto lat Zaczarowane Szablony :*. Może zacznę od wychwalenia szablonu głównego, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jest cudny, CSS nie przesadzony i w ogóle bajka. A co do notki... obłędna. Kocham nagłówki w ramkach i uważam, że prezentują się lepiej niż te na całą szerokość bloga :). Moim faworytem jest trzeci szablon. Genialny :*.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama nie wiem, co powiedzieć. Może zacznę od początku.
    Zaczarowane Szablony, to najlepsza szabloniarnia, jaką kiedykolwiek odwiedziłam. Odkąd półtora roku temu weszłam w blogosferę, szablony zawsze znajduję właśnie tutaj. Jedne są lepsze, inne gorsze - nic nie może być idealne. Szablony tutaj są chyba w każdej możliwej tematyce. Dzięki nowym szabloniarkom i szabloniarzom są one coraz bardziej urozmaicone. Atmosfera jest bardzo przyjemna i przyjazna. Chyba każdy czuje się tu dobrze. Soboty są chyba moim ulubionym dniem, odkąd dołączyłam do grupy ZS na facebooku.

    Nie będę pisać tego pod każdą notką, więc mam nadzieję, że wszyscy zainteresowani to przeczytają:

    Z OKAZJI DRUGICH URODZIN SKŁADAM SERDECZNE GRATULACJE. GRATULUJĘ WAM WYTRWAŁOŚCI I TALENTU. ŻYCZĘ WAM JESZCZE WIĘCEJ WSPANIAŁYCH PRAC, CUDOWNYCH NAGŁÓWKÓW, NIESAMOWITYCH SZABLONÓW I ZAŁOGI TAK WSPANIAŁEJ, JAKA JEST TUTAJ TERAZ. STO LAT! STO LAT! (chociaż tego raczej nie dożyję XD).

    A teraz kilka słówek do Ciebie, Jill! :*

    Każdy ma chwilę słabości, ale wiedz jedno! W tego bloga nigdy nie możesz zwątpić! Dajecie radość tak wielu blogowiczom, że nie wyobrażam sobie, abyście nagle mogli stąd zniknąć. Jesteś wspaniałą osobą! Ten blog to Twój wielki sukces! <3

    No i oczywiście... Kilka zdań na temat szablonów :3

    1243 - Ten blog bardzo mi się podoba. Ciekawe połączenie kolorów. Nagłówek jest świetny! Cytat bardzo mi się podoba. Zarówno jego słowa, jak i jego wykonanie. Bardzo proste, a jednak efektowne. CSS zdjęć bardzo mi się podoba, pasuje do CSS całej reszty. Jedno pytanko :D Czemu data to 2012?! :O Czy to jeden z szablonów, które znalazłaś w otchłani swoich folderów, czy to po prostu błąd blogspota? Od razu weszłam na resztę szablonów i patrzę, że każdy z nich ma jakąś inną dziwną datę O.o Ale wracając do tego. Dziewczyna na nagłówku wygląda bardzo efektownie. Hm... To chyba wszystko :) A nie! Czemu w pasku nawigacyjnym jest e-mail Raiona?! :O

    1244 - Zacznę od tego, co najbardziej rzuciło mi się w oczy. Jak bardzo podoba mi się podkreślenie tych różnych tytułów, np. "Aktualności" itd. To ciemne tło wygląda trochę jak mapa hipsometryczna, ale bardzo mi się podoba XD Jasne tła też przypadły mi do gustu :) Kolorystyka bardzo efektowna. Ja nie potrafię łączyć kolorów w tak ciekawy sposób ;c Wilczek taki słodki, a cytat taki prawdziwy! Kolejny bardzo fajny szablon :)

    1245 - Ten już trochę bardziej mroczny. Cytat blokowy ciekawie wyróżniony. Data fajnie wystaje. Ta dziewczyna na nagłówku wygląda świetnie! Ten stary zamek w prawym rogu nadaje tajemnicy, a czaszki mroku, a opuszczona sala strachu. "Dark" w cytacie ma bardzo fajną czcionkę. Tytuły również mają bardzo fajną czcionkę. Taką delikatną (kobiecą, jeśli mogę tak powiedzieć XD). Tytuł posta odgrodzony delikatnie i dobrze, bo pasuje do czcionki. :) Znowu muszę powiedzieć, że bardzo mi się ten szablon podoba. *_*

    1246 - Był najbardziej mroczny, to teraz jest najweselszy, bardzo wiosenny szablon! Rude dziewczyny są modne, a ta ma wyjątkowo piękny odcień włosów. Tło wygląda jak mój papier czerpany, który robiłam na technikę XD Fajny :) Kuleczkowe menu! Aaaaaaa *-* Mam nadzieję, że te kuleczki się kręcą! To najlepsza frajda na szablonach :D Kwiaty na nagłówku bardzo mi się podobają. Bardzo fajne teksturki wykorzystałaś. CSS bardzo mi się podoba!

    Bardzo, bardzo, ale to bardzo przyjemna notka!
    Szablon główny jest świetny :D

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. To już dwa lata? Jak ten czas szybko leci! Jill, rozumiem, że Twój post oznacza Twój powrót? Nawet nie wiesz jak się cieszę! Stęskniłam się za Tobą i Twoimi pracami. ;)

    Składam zamówienie. Może coś się uda. :D
    1. Hasło - Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga - http://taboo-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja - Ogromnie cenię sobie minimalizm, więc i szablon chciałabym mieć taki minimalistyczny. Fajnie by było, gdyby w szablonie było ewentualne zdjęcie, ale jeśli nie wyjdzie - nie załamię się. :D. Szablon najlepiej żeby był w dwóch/trzech kolorach - czarny i biały, ewentualnie z dodatkiem czerwieni. Kompozycja otwarta (chyba. Znaczy... jak się przesuwa obrazek to kompozycja zamknięta czy otwarta? Bo o to mi chodzi :D.) Wolałabym przewagę czerni niż bieli.
    4. Ewentualne zdjęcia - http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/073/6/9/sshg_and_the_sea_of_hair_by_zenecchi-d4ssnta.png
    5. Ewentualny cytat - "War­to jest kochać za­kaza­ny owoc, dla sa­mego choć pos­ma­ku miłości."
    6. Inne uwagi - brak.
    7. Kontakt - e-Mail - papryczka.chili@poczta.fm lub GG - 4672767

    Ale się cieszę, że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne prace <3 Jestem pełna podziwu dla tego, co robicie.
    Moim faworytem jest chyba szablon 1246. Może dlatego, że jest taki .. hmm, ciężko mi znaleźć słowo ... ale w każdym razie bardzo podoba mi się kolorystka. Jest taki wiosenny i barwy. A do tego jeszcze ruda (ach jak ja bym chciała być ruda) :D
    Inne prace również przypadły mi do gustu. Wszystkie szablony są takie dopracowane i jak dla mnie idealne <3
    Czekam z niecierpliwością na notkę Avii :)
    Weny ;*
    Ściskam i życzę miłych wakacji ;*
    s. ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome *.*
    Moim faworytem jest w stu procentach 1244. (Gdyby nie te wilki, to aktualnie już miałabym go na blogu :3) O! Jeszcze 1243 też jest śliczny, się z Tobą zgodzę.
    Ogólnie uwielbiam Wasze prace na tym blogu (za każdym razem ilość komentarzy mnie demotywuje do napisania własnego, który zgubiłby się w tłumie, ale dziś, skoro urodzinki, to postanowiłam zostawić jakiś tam ślad)
    NAJLEPSZEGO! :D
    I miłych wakacji życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Składam zamówienie. Może coś się uda. :D
    1. Hasło - Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga - http://milosc-wszystko-wybaczy.blogspot.com/
    3. Koncepcja –Blog jest Dramione ;) Jednak nie będą się tam pojawiały słodkie opowiadania o miłości. Chciałabym aby szablon był w ciemnych kolorach z ładną czcionką, która nie powoduje bólu oczu przy czytaniu. Najlepiej kolumna, post, kolumna – chociaż Twoje szablony są tak piękne, że zgodzę się na każdą koncepcje 
    4. Ewentualne zdjęcia – zdjęcie jakieś Hermiony w długich włosach i Toma Feltona. Jednak wybór zdjęć pozostawiam Tobie  Jestem zachwycona Twoimi szablonami więc chciałabym zostawić Ci jak największe pole do popisu ;)
    5. Ewentualny cytat – Może być o nieszczęśliwej miłości – zostawiam to Tobie 
    6. Inne uwagi - brak.
    7. Kontakt - e-Mail – kaja.chorbotowicz@gmai.com – gg podam jak się skontaktujemy na email


    Mam nadzieje, że mi sie uda :D załapać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaz kolory też mogą być błękity albo zielenie :)
      W sumie chce coś pięknego - a Twoje pracę są piękne :D

      Usuń
  27. Kontakt - kaja.chorbotowicz@gmail.com,

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam:). Chciałabym złożyć zamówienie na swojego bloga.
    1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://sila-tkwi-w-twoich-oczach.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, by szablon był w odcieniach zieleni, czerni i ciepłego rudego (jeśli by pasowało, bo ni w ząb się nie znam!), żeby znajdowała się na nim Ginny Weasley/Bonnie Wright, ale w długich włosach. :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Chciałabym po prostu najpiękniejsze zdjęcia Gin/Bon, jakie uda się znaleźć, np.http://2.bp.blogspot.com/-Br1alVtH6sM/UXLtJMVVDvI/AAAAAAAABJw/n5sacBvhjZE/s640/%D0%B1%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B81.jpg czy też http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=46886905 bądź Ginny z różdżką, ale tak naprawdę mogę zdać się, o ile na mnie padnie, na Ciebie i Twój wybór:).
    5. Ewentualny cytat: Coś o wyjątkowej sile - bez żadnych wytycznych albo przykładów.
    6. Inne uwagi: Dobrze by było, gdyby Ginny była poważna, nie uśmiechała się. +W tle może być lew, ponieważ jest on formą animagiczną bohaterki:).
    7. Kontakt: e-mail - lizenne.66@onet.pl; gg - 39584105.
    Pozdrawiam i gratuluję powyższych świetnych dzieł, Lizz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :D Chyba jak każdy, ja też mam nadzieję, że zaliczę się do tych kilku wybranych ^^
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://spisownia-blogowa.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Tutaj oddaję szablon w Twoje ręce. Mianowicie chciałabym polegać na Tobie i Twojej wyobraźni. Chodzi jedynie o to, że to spis i wiesz, żeby układ był taki do odczytania xD. Tak to masz wszystko do dyspozycji. Mogą być tu ptaszki, słoniki, ludzie, czarodzieje, co chcesz, tak jak mówiłam niech działa Twoja wyobraźnia.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Spisownia blogowa
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: p.lubaszewska@wp.pl
    gg: 50403444
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze, muszę w końcu się zebrać i nadrobić komentowanie, bo jest o czym opowiadać :3
    Te wszystkie ogromne liczby i dwa lata sprawiają, że pomimo tego, że niezbyt długo, to niesamowicie się cieszę, że mogłam stać się częścią historii tej szabloniarni :D Jeśli miałabym od siebie życzyć czegoś naszym kochanym Zaczarowanym, to zapewne byłaby to wieczność xD A szabloniarkom (w tym też sobie, a co mi tam xD) dużo weny i zapału do pracy ^^
    Co do prac...
    W pierwszej data jest taka super *-* Taka nietypowa i w ogóle :3 Tak normalnie to nie przepadam za czerwieniami, ale ten szablon rzeczywiście potrafi podbić każde serce :D
    Ten wilczek tak słodko się do mnie uśmiecha, nie sposób go nie polubić ♥ W dodatku... Znów czerwień i o dziwo znów mi się strasznie podoba :3 Twoje szablony chyba mają tę moc xD
    Uwielbiam zamknięte szablony... Uwielbiam kolor niebieski... Kuurde, czego tu chcieć więcej? :3
    Z całej siły chcę Cię przekonać do ostatniej pracy :3 Co prawda jest wiosenna umiarkowanie... Ale kurcze... Robi wrażenie *-* Nigdy nie sądziłam, że tak ostry kolor może się tak dobrze gdzieś prezentować ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) Wiem ,że piszę późno, ale mimo wszystko spróbuję :)
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://oh-baby-its-not-a-dream.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby był dość ponury, ciemne kolory np. Czerń, szarość jakieś jasne dodatki, białe fioletowe, żółte. Ogólnie chodzi mi o wzór na "szybcy i wściekli" taki klimat bloga. Szybkie auta, wyścigi uliczne, gangi.
    4. Ewentualne zdjęcia: To już zostawiam tobie abyś wybrała zdjęcie Barbary Pavlin :) I Jakieś sportowe auto np. Lamborghini w tle jakiś pistolet, i Ścigacz :) + Jakieś zdjęcie ścigających się samochodów.
    5. Ewentualny cytat: Fast-and-bad-baby. Chciałabym aby był duży ponieważ to tytuł :) I mniejszy Oh baby it's not a dream. Delikatną czcionką
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: Jestem cały czas dostępna na asku więc chciałabym abyś tu mnie poinformowała bo z e-maila nie korzystam specjalnie :/ http://ask.fm/LifeIsEasy0
    8. GG : 49719980
    Mam nadzieję ,że wybierzesz mój :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piszę późno i raczej nie uda mi się uzyskać od Ciebie już szablonu, no ale cóż spróbuję XD
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://raura-in-the-name-of-love.blogspot.com/
    3. Hmm wiem, że się na tym znasz i sama nie wiem czy moja koncepcja jest dość dobra, historia będzie lekko kryminalna i ponura, więc chciałabym aby górowała czerń, granat i ogółem ciemne kolory. A w miarę możliwości pojawiły się przebłyski jasności jak biel, czerwień, błękit czy żółty. Resztę zostawiam Tobie o ile przyjmiesz moje zamówienie.
    4. Ewentualne zdjęcia: Pozostawiam to Tobie. Chcę aby na nagłówku pojawiło się dużo takich gwiazd jak: Laura Marano i Ross Lynch, bo to opowiadanie o nich. Jeżeli mogę chcę także, aby jednorazowo pojawił się tam obrazek zespołu R5. Zdjęcia wybierz sama, ale o ile mogę o to prosić, chciałabym aby były nowsze tak z 2014 roku o ile to nie problem :)
    5. Ewentualny cytat: 'Raura ~ In The Name Of Love'
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: mail: szanelltorres@gmail.com
    GG: 43122411
    To tyle, byłoby mi miło gdybyś wybrała moje zamówienie, tym bardziej, że osoba, która robiła mi szablon, no cóż, zaniemogła, komputer w naprawie i tak naprawdę, nie wiem co robić, bo potrzebuję pilnie ładnego szablonu, a wiem, że Ty i ogólnie ten blog mi to zapewni jeżeli przyjmiesz moje zamówienie. Dziękuję z góry i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://opowiadaniabytori.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Będę wdzięczna za umieszczenie tam postaci takich jak: Ahsoka Tano, Anakin Skywalker (Hayden Christensen w Star Wars) oraz jeśli będzie ona pasować; Tori Black. Chciałabym żeby szablon nie był ponury, bo nie cierpię ciemnych kolorów. >.<
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Long time ago in a galaxy far far away...
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: kissciwczterylitery@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: sineserce.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kolorystyka raczej mroczna, w ciemnych kolorach - najlepiej żeby było dużo sinego (o ile jest taki kolor).
    4.Ewentualne zdjęcia: http://pokazywarka.pl/2r80vl/
    5.Ewentualny cytat: Po prostu tytuł bloga - "Sine serce"
    6.Inne uwagi: Zdjęcie proszę pozostawić takie, jakie teraz jest, m.in. nie zmieniać kolorystyki i wpasować w resztę ;3
    7.Kontakt: E-mail: kowalskyy@poczta.fm; Nr. Gadu Gadu: 28612804

    OdpowiedzUsuń
  36. moja kochana, najlepsza Jill! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Strasznie mi się podobają Twoje szablony :) Spróbuję szczęścia i zamówię :)
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://maddie-zwiadowcy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Moje opowiadanie to fan fiction związane z serią "Zwiadowcy" Johna Flanagana, jednak szablon nie musi być w ogóle związany z tą serią. Ogólnie pozostawiam Ci dużą dowolność, bo właściwie kompletnie nie znam się na grafice. Zależy mi jedynie na tym, żeby znalazło się na nim coś z natury (najlepiej góry albo las) oraz jeśli to możliwe jakiś zamek (może być gdzieś z tyłu, w tle). Jednak koniecznie prosiłabym o umieszczenie jakiejś pary zakochanych trzymających się za ręce, patrzących sobie w oczy (coś w tym stylu), ale raczej nie na pierwszym planie (jest tylko taki problem, że nie mogą mieć czarnych włosów), ich twarze nie muszą być widoczne. Dodatkowo może się znaleźć jakiś element związany z serią "Zwiadowcy", np. zwiadowca w kapturze czy z łukiem, ale jeśli nie to nic się nie stanie. Kolorystyka dowolna.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: „Słuszną decyzję podejmujesz wtedy, gdy wybierasz to, czego chcesz najbardziej" - John Flanagan
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: agdzia13@interia.pl gg: 7434216

    Byłabym wdzięczna :) Myślę, że byśmy się dogadały, nie jestem wybredna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Na prawdę, bardzo podobają mi się Twoje szablony. :)
    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://walka-o-wolnosc-milosci.blogspot.com
    3.Koncepcja: Kolorystyka mroczna, tak jak ktoś wyżej napisał. :) Chcę, żeby czytelnik patrząc na nagłówek czuł taką tajemnicę i żeby od razu rozpoznał, że blog jest o tematyce fantasy. Nie za jaskrawe barwy, ale też nie za ciemne, lecz przyjemne dla oka.
    4. Ewentualne zdjęcia: Chciałabym, aby w nagłówku pojawiły się te dwie postacie:
    http://i.pinger.pl/pgr113/e09f128d0028a1da519e000b/przystojny-chlopak-likely-pl-204de307.jpg
    http://p2.kimono.pl/p2.kimono.pl/2d3f3afa39d5b6fc890ee43c9917871b.jpg
    5.Ewentualny cytat:
    ''Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy, dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy.''
    Jeśli znajdziesz jakiś ładniejszy, to śmiało możesz zmienić. :)
    6.Inne uwagi: Byłabym wdzięczna, gdybyś również wstawiła mi ten szablon na bloga. Ja się na tym nie znam, a na tel i tablet nie da się pobierać szablonów, o czym już pisałam w zakładce "Pytania".
    Dodam Cię do współautorów bloga. Tylko byłabym wdzięczna, jeślibyś zostawiła mi tutaj informację, kiedy mam Cię dodać no współautorów. Bo nie wiem, czy teraz, czy później. :)
    7.Kontakt: marixa.m@wp.pl

    Pozdrawiam,
    MariXa M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyno... Robisz niesamowite szablony! Są tak piękne i pełne życia, że... Wow. Wiem, że pochlebstwami nie przekonam cię, abyś wykonała dla mnie szablon... Choć wspomnę, że to pierwszy jaki chciałabym zamówić u was i mam nadzieję, że podejmiesz się tego wyzwania... :)
    Na wstępie napiszę, że nie mam kompletnie pojęcia jak ma wyglądać mój szablon, więc możesz zdać się na siebie.Wybredna nie jestem i wszystko mi się spodoba. Fajnie jakby dla ciebie była to przyjemność, a nie tortura :) I przepraszam za takie ,,chaotyczne" zgłoszenie. Następnym razem mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej.

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://nowa-w-hogwarcie.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był żywy. Raczej wiosenny. Najlepiej jakby królowała zieleń i purpurowy (ale raczej zdam się na ciebie XD). Jest to blog o Harry Potterze - Nowym Pokoleniu, więc fajnie jakbyś nawiązała do tego tematu. Czyli, żeby było coś z Hogwartu... I moja specjalna prośba, żeby był to raczej ,,smoczy szablon". Nietypowe, ale piszę także o smokach, więc fajnie jakby gdzieś w tle lub z boku pojawił się jeden lub dwa smoki. Reszta naprawdę zależy od ciebie.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie zależy mi na konkretnym zdjęciu. Chcę tylko, żeby były dwie ,,gwiazdy". AnnaSophia Robb (która wygląda jak moja główna bohaterka) i Antonia Thomas (która jest moją drugoplanową bohaterką i jest dziewczyną od smoków :)).
    Możesz użyć tego zdjęcia: http://www.fanpop.com/clubs/annasophia-robb/images/28092476/title/annasophia-robb-photoshoot-photo
    i http://www.polyvore.com/antonia_thomas_tumblr/thing?id=48053986
    Ale jak znajdziesz inne, lepsze to je weź :D. Naprawdę nie mam pomysłu - i chyba to widać, co? :)
    5.Ewentualny cytat: ,,Carpe diem"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: gzdrojewska1@wp.pl

    Bardzo serdecznie pozdrawiam!
    Nieogarnięta, już zażenowana tą prośbą, baaardzo mała i nieważna
    Gabsone nene

    OdpowiedzUsuń