g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.07.2014

[1258-1266] II URODZINY: I'm bringing sexy back!




Kurczaczki! To już drugie, a moje pierwsze urodziny na Zaczarowanych! Wyobrażacie to sobie? WOW. Oby ZS funkcjonowało jeszcze długi czas, bo gdzie ja pójdę, hm? Będzie żal i rozpacz, po prostu. Co tam porabiacie? Ja się cieszę, że w końcu jest chłodniej, jest noc, bo w dzień było strasznie. Nie dość, że upał to jeszcze z samego rańca poszłam na siłownie i wtedy to już w ogóle gorąco jak na pustyni <klik> i nic, tylko stać koło wiatraczka. Swoją drogą to chyba muszę zainwestować w taki wiatraczek, bo to tragedia jest :c Dobrze, że już w niedzielę jadę na wakacje, ale takie wakacje-wakacje, kumacie? :) Mam nadzieję, że wiatr nad tym zalewem, czy jeziorem będzie jakiś wiał, bo inaczej nic tylko walnąć o coś głową. Serio, serio. W ogóle to mam ostatnio jakąś niemoc twórczą, bo nie potrafię stworzyć żadnego szablonu z bogatą grafiką. Tylko takie minimalistyczne. Nie mogę jakoś ruszyć. To chyba przez te upały, a jak nie przez to, to przez seriale, a jak nie to nie wiem. Mam ostatnio szał na Arrow. Kocham Arrow, wielbię i uwielbiam ♥ To jest zaje-fajo-odlotowy serial ;-; Kto nie obejrzał, niech się zapozna, bo naprawdę warto! Długo mnie nie było, prawda? To wszystko przez urodziny. Chciałam mieć jak najwięcej szablonów, a i tak zaczęłam ogarniać tydzień przed. Nie chciało mi się wcześniej. Nawet teraz (godzina 23:11) robię jeszcze szablony, pakuje te co już dodałam i linkuje na dA. To żmudna robota. Nienawidzę linkować i pakować ;-; Jest już za dziesięć dwunasta i szczerze wątpię, że dzisiaj się wyrobie, serio. Czemu ja się nigdy nie wyrabiam z notkami?! Ach, no tak. Wolisz stracić czas, w którym mogłabyś szykować, na coś kompletnie innego, a kiedy wybije ostatni dzwon dopiero się za to zabierać. Tak, Fejf, to szczera prawda. Godzina 1:15. Dodaje :)

Nie ma mnie 20-27, więc się nie dobijać, bo nie otrzymacie odpowiedzi. A, i jutro u mnie na osiedlu nie ma prądu ;c

I w końcu coś na co wszyscy czekaliście: szaaaaaaaaaablony! Zrobiłabym coś poza tym, ale jakoś nie mogę się wdrążyć w tematy sygnatur czy tekstur. Kompletnie nic mi nie wychodzi. Dobra, koniec mojej gadaniny :)
http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1258-by-FAITH-468312350?ga_submit_new=10%253A1405458236

Jak widać - użyte to samo tło po obu stronach, a wszystko przez to, że nie wiedziałam co mogę dać, a wszystko co wstawiałam nie pasowało. Smóteg ;c

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1259-by-FAITH-468319842?ga_submit_new=10%253A1405459945
Mój pierwszy prawdziwy minimalistyczny. Takie wiecie - minimalistyczny, że mini. Podczas robienia kodów do tego szablonu były wzloty i upadki - czasami trafiał mnie szlag i wychodziłam do kuchni po coś do jedzenia, ale wracałam i zabierałam się znów do roboty. Dość długo nad nim siedziałam, ale myślę, że było warto.

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1260-by-FAITH-468320287?ga_submit_new=10%253A1405460069
Miałam ochotę na coś z aktorką grającą Fleur w HP i oto moje wyczyny. I tu podobna sytuacja jak w szablonie z Crystal aka Allison.

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1621-by-FAITH-468321030?ga_submit_new=10%253A1405460307

Pierwszy zrobiony szablon na urodzinki. Robiło mi się go wspaniale! Już dawno nie czułam czegoś takiego przy robieniu kodów. Długo siedziałam, ale jestem zadowolona z efektów :)

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1262-by-FAITH-468321993?ga_submit_new=10%253A1405460418

Tutaj już trochę kombinowałam. Przez kilka dni miałam obsesje na punkcie takich supcio paseczków ;-;
Natchnienie znalazłam w Arrow. Kocham Arrow ♥.♥

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1263-by-FAITH-468322266?ga_submit_new=10%253A1405460482
Robiłam go dość dawno. Znalazłam go w czeluści pendrive'a i po krótkich oględzinach stwierdziłam, że zrobię do niego proste kody, zero wymysłów.

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1264-by-FAITH-468323021?ga_submit_new=10%253A1405461002

Ocho. Moja szaleńcza miłość do Olicity się ujawniła. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham ♥ Rajne powiedziała, żebym przyciemniła niebieski, ale już nie chciałam kręcić. Miałam za mało czau. Wybacz.

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1265-by-FAITH-468324663?ga_submit_new=10%253A1405461284&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

Kolejny raz Olicity. Wiecie, że Olivier zaprosi Felicity na randkę w 3 sezonie?! Razem z Sajlens nie możemy się doczekać. Tutaj też Rajne miała jakieś zastrzeżenia, ale już nie wiem jakie ;c

http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1266-by-FAITH-468341731?ga_submit_new=10%253A1405465682
Skończyłam go równo o 1:05 ;-; Zrobiłam go w pół godziny. Szablon zawiera gif!

Koniec. Papatki i nie roztopcie się przez te upały! ♥


Faith

19 komentarzy:

  1. Oki, rano pojawi się tu komentarz. Jestem pierwsza, wygrałam życie ! *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie dedykacja dla mnie i Sajlens?! Wstyd, ból i żal

    OdpowiedzUsuń
  3. A na Zaczarowanych jak zawsze śliczności, oby było tak zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy, trzeci i ostatni są dla mnie najlepsze :3 a Ostatni jeszcze gifa zawiera, więc już w ogóle jest awesome :3 A pierwszy ma najlepsze kolory ze wszystkich!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1263 - ten mi się najbardziej spodobał. Oczywiście wszystkie śliczne, ale tutaj tak się wszystko fajnie komponuje.
    same kwiaty... to by było nudno , a ten zegar sprawia że jest ciekawiej. Przynajmniej jak dla mnie. No i ta dziewczyno oczywiście idealnie pasuje do całości.
    Tak więc ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon 1258 jest piękny *.* Na dodatek cytat pasuję do mojego bloga, co innego z postacią, ale chyba zdecyduję się go dodać :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra, jak sypnęłaś taką pokaźną ilością szablonów, nie wypada nie skomciać. Wpadnę po południu i coś o nich powiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1258, 1259, 1265, 1266 <3
    W pierwszym właśnie fajnie wygląda to tło! Jak zasłonki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1260, 1258 cudeńka. Wykonane do prawdy świetnie, tylko pogratulować autorce talentu. Perełki~

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne szablony ;)
    Fajnie, że wykonałaś szablony z serialu Arrow ^^ Zdradzę Ci sekret i powiem, że też uwielbiam ten serial! :) Nie mogę się już doczekać trzeciego sezonu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa, szablony z Olicity najlepsze! ^.^
    Mam obsesję na ich punkcie i cały czas czekam na to, żeby coś więcej się między nimi zadziało :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejj chciałabym u ciebie zamówić szablon :)

    Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres bloga : iloveyouroza.blogspot.com
    Koncepcja : Chciałabym aby szablon przedstawiał Zoey Deutch i Danile
    Kozlovsky'ego ( w długich włosach , bo na niektórych zdjęciach ma krótkie ) i był raczej w ciemnych kolorach .
    Ewentualne zdjęcia : Tu zdaję się całkowicie na ciebie , ponieważ sama nie umiałam wybrać żadnego odpowiedniego zdjęcia :)
    Ewentualny cytat : " Love fades . Mine has. "
    Inne uwagi : Aby ułatwić Ci wyszukiwanie zdjęć dodam , że osoby , które mają być na szablonie występowały razem w filmie pt : " Akademia Wampirów "
    Kontakt : belive86@wp.pl + niestety nie posiadam gg .

    OdpowiedzUsuń
  14. 1261 moim ulubionym! <3 To chyba Holland Roden, prawda? W każdym razie kolorystyka i wszystko mi się podobają :)
    1262 też te paski mi się podobają :D
    A w 1263 tło, to po prostu jedno, wielkie cudo *,*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zamówić przeróbkę szablonu

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://blackjack-ocenia.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zależy mi na przeróbce Twojego szablonu (nr 1) chodzi mi o pozostawienie kolorystyki szablonu, a zmianę dziewczyny na nim, najlepiej żeby była to dziewczyna z szablonu nr 2 w takiej samej pozie.
    4.Ewentualne zdjęcia: szablon 1: http://touchthedreams.deviantart.com/art/Szablon-1096-by-FAITH-449329311
    szablon 2: http://sanctumsilence.deviantart.com/art/040-Szablon-1357-478662722?q=gallery%3ASanctumSilence%2F48475147&qo=6
    5.Ewentualny cytat: Cytar może pozostać z szablonu nr 1
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: mail: sex.on.the.red.beach@gmail.com
    gg: nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Porywam dziewkę numer 1264 i 1265 do lochu http://figithing-for-humanity.blogspot.com/ .. Szablony będą się zmieniać ale na razie pozostaje ten co jest : ) Pozdrawiam ! Alice xx

    OdpowiedzUsuń