g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.07.2014

[1267-1276] II URODZINY: I got sunshine in a bag



Cześć wam, Skarby ^^
Okazja nie byle jaka, to i Smok musi się pojawić... A jak! W sumie nie siedzę tu zbyt długo, zresztą sami wiecie... To moje pierwsze urodziny, no ale tak ogólnie to drugie, nie? ^^ W sumie... Jak na tego typu bloga to poważny wiek, nie ma co. Dlatego też... Życzę całej wieczności naszym kochanym Zaczarowanym, a wszystkim szabloniarkom dużo weny i zapału do pracy i weny twórczej! ♥
Wpadam dziś do was ze sporą liczbą szablonów... Przynoszę 10 prac. Można powiedzieć, że chciałam od siebie zrobić coś "specjalnego" na tę okazję, dlatego te wszystkie szablony będą prezentowały obecne top 10 obejrzanych przeze mnie anime ^^ Mam nadzieję, że podoba wam się taka opcja :3
~*~


Miejsce 10 zajmuje anime "Kamisama hajimemashita". Bardzo lubię nawiązania do wszelkiego rodzaju bóstw, demonów, aniołów i w ogóle... Zwłaszcza w anime z tak ładną kreską i niezłą fabułą ^^

A to jest "Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui", swoją drogą... Znacie anime z dłuższym tytułem, bo ja nie xD" Normalnie to anime nie znalazłoby się na tej liście, gdyż odebrałam je bardzo negatywnie... Jako żałosną komedię, ale można powiedzieć, że w pewnym sensie utożsamiłam się z główną bohaterką. Jeśli ktoś chce mieć porządnego kaca społecznego, to zapraszam do oglądania xD"

Kuro... "Kuroshitsuji" chyba zna każdy, co nie? I zaczęła wychodzić niedawno nowa seria, prawda? Właściwie to kiedyś było moje ulubione anime... Wszystkie moje koleżanki z klasy, które tylko chciały dowiedzieć się, co to jest anime, musiały obejrzeć przynajmniej kilka odcinków xD A dlaczego szablon z tak niekultowymi postaciami? Właściwie to nie wiem... Chciałam być bardziej oryginalna xD

To anime kojarzy mi się nieodłącznie z "Mirai Nikki", tylko moim zdaniem jest lepsze. Na pewno większość postaci jest barwniejsza i sama idea też mi się podoba. Walka o przetrwanie, ale też możliwość wyboru i te sprawy... Które to już miejsce? 7, tak? Więc na Siódmej pozycji "Danganronpa the Animation".

Uwielbiam to anime... A właściwie to postaci z niego. A jeszcze dokładniej mówią, moje serce podbiła Dekomori (panienka z dzisiejszego gifa :3). Sama się zastanawiam, czy "Chuunibyou demo Koi ga Shitai" nie powinno być nieco wyżej, ale... Chyba później są dla mnie jednak ważniejsze serie. Chociaż naprawdę świetnie bawiłam się przy oglądaniu tego anime *-* I szczerze polecam je każdemu, jest lekki i wręcz absurdalne miejscami, ale o dziwo w dobrym sensie :3

Chyba większość osób mogła przewidzieć, że to anime prędzej, czy później znajdzie się na tej liście ^^ "Shingeki no Kyojin" podbiło moje serce od pierwszego odcinka... Było to coś nowego, coś, co aż chciało się oglądać... Pamiętam, że kiedy zaczynałam oglądać tę serię byłam mocno zniechęcona do anime w ogóle, bo nie mogłam trafić na nic, co w moim mniemaniu byłoby dobre xD" No i przez to właśnie anime wróciłam do oglądania :3

Piękna seria... Po prostu... Sama nie wiem już kiedy ją oglądałam, ale nadal utrzymuje się niezwykle wysoko w tym rankingu, jak zresztą sami widzicie. Szczerze mówiąc fabułę pamiętam jak przez mgłę, ale za to doskonale wiem, jak bardzo płakałam przy jednej scenie xD No ale... Bez spoilerów ^^

Proszę państwa... Podium. Brązowy medal otrzymuje... "Makai Ouji: Devils and Realist", czyli kolejny przykład na to, jak wasz Smok lubi anioły i demony i te wszystkie boskie sprawy. Może i powiecie, że to anime nie jest niczym specjalnym, ale tak mnie jara ukazanie demonów jako tych bardziej ludzkich i dobrych, a aniołów jako wrogów ludzkości, że nawet nie wiecie ^^

Srebro dla "Psycho-Pass", czyli dla dobrej muzyki, ładnej grafiki, wspaniałej fabuły i pytania, czy idealne państwo jest w stanie w ogóle zaistnieć ^^ No i do tego, jak to ładnie moja znajoma nazwała... Taka wspaniała klamra kompozycyjna... Nic tylko obejrzeć i się zakochać :3

I wreszcie... Złoto oraz pierwsze miejsce w moim serduszku należy do dosyć starej serii: "Wolf's Rain". To od tego zaczynałam... Słowo daję ^^ Znaczy... Wiecie... Poza "Czarodziejką z Księżyca" i "Pokemonami". Kocham bohaterów tego anime, muzykę, a nawet kreskę, która czasem pozostawiała wiele do życzenia. Z ciekawostek... Kilka razy robiłam podejście do zakończenia tego anime. Kiedy byłam młodsza, nie mogłam po prostu znieść bohaterskiej śmierci swojej ulubionej postaci xD" 
~*~

Znów się rozgadałam przy pracach... Ale... Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza, jeśli troszkę sobie pogadam o głupotkach xD
Właściwie co tam u was? ^^ Ja ostatnio byłam na konwencie... Udało mi się spotkać tyyyle wspaniałych osób i wszystkie z tego miejsc chciałabym serdecznie pozdrowić ^^ Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję się zobaczyć :3
Co do zamówień... Mam już kilka i dlatego pod tym postem nie będę ich przyjmowała, wybaczcie...
No i tak całkiem na koniec... To jest 10 prac z tych 50... Jak myślicie, uda mi się? xD

32 komentarze:

  1. Pracę ŚLiczne ! Nic dodać nic ująć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ I brawo xD Mi nigdy się nie udaje być na podium XD

      Usuń
  2. Nie lubię anime, ale prace są genialne po prostu *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przepadasz za anime... Ale w takim razie tym bardziej cieszę się, że prace Ci się podobają :3

      Usuń
  3. Attack on titan! :D Pokochałam od pierwszego odcinka :3
    Chyba mnie przekonałaś do zapoznania się z "Wolf's Rain" :D
    Szablony mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie akcje... W dodatku Shinegki to coś nowego, coś czego wcześniej jeszcze nie było ^^
      Wolf's Rain do najlżejszych anime nie należy, ale i tak gorąco polecam! :D
      I w ogóle to dzięki za miłe słowo odnośnie moich prac :3

      Usuń
  4. Nie lubię anime...

    Ale chyba zacznę lubić. c': Boże, cudowne są, Smoku :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, przy mnie się przełamiesz ^^ Ale w sumie... Po tym maratonie z renderami teraz chętnie ochłonę przy czymś bardziej fantasy, baaa... Może nawet sama z siebie zrobię coś ze zdjęciami? XD I w ogóle to dzięki ^^ Już nie mogę się doczekać twoich prac *-*

      Usuń
  5. Witam.
    Szablony prześliczne. *.*
    Jeśli nie miałabyś nic przeciwko, złożyłabym zamówienie. :)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://fairy-tail-adventures.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zdałabym się na twoją wyobraźnię. :D W każdym razie... chciałabym, aby szablon został wykonany w jasnych kolorach z domieszką czerwonego i różowego... No xD W tle mogłyby się znaleźć jakieś roślinki. >< czy coś xD
    4.Ewentualne zdjęcia: http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/030/6/f/lineart_nalu_05__color__by_reikai_9-d5t9onm.jpg
    5.Ewentualny cytat: Fairy Tail - Odwieczna zagadka, Odwieczna przygoda
    6.Inne uwagi: Nie mam innych uwag xD
    7.Kontakt: GG: 50534629 email: werkosspl@interia.pl

    Mam nadzieję, że czegoś nie zrobiłam źle xD Jak to ze mną często bywa ;-;
    Button już jest na moim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że nie powinnam się wtrącać ale jak to autorka posta napisała : " Co do zamówień... Mam już kilka i dlatego pod tym postem nie będę ich przyjmowała, wybaczcie... ".

      Usuń
  6. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! DANGANRONPAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! <3
    Jeszcze bardziej Cię kocham qwq

    1267 > Znowu obrazek nie taki jakbym chciała. Ale co tam, brąz i/lub bordowy pasują do białego, żółty do tych brązowych bordów i chyba kody kolorów nawet z obrazka pobrany, więc co do tego czepiać się nie będę. Ale jak ta prawa kolumna jest tak mała, to gorzej to wygląda. I chwalę bardzo za CSS do cytatu (bo to do tego jest tek Kotek pije mleko, nie ?) !

    1268 > Piękna kolorystyka ! No i właśnie... czy to przez te kwadraty mi się z informatyką kojarzy ? x') Nie no ale serio, bardzo ładne... Tylko może data mogłaby znaleźć swoje miejsce gdzie indziej ? Bo tak nijak wygląda tak samotnie. Taki chudy, mały napisik...
    Już wiem co by mi się przydało kiedy znajdę czas (i inspiracje) na opowiadanie o jakiejś sztucznej inteligencji lub czymś w tym stylu. **

    1269 > Och, znam Kuroshitsuji z nazwy. I nawet nie wiem czy dobrze napisałam xp Ale tu jest tak...słodko, spokojnie. Kocham tego typu szablony u Ciebie... *przypomina sobie ten jeden z IA* Ale naprawdę kłopot z datami u Szkieleta @.@ Znów mi miejsce nie pasuje :') Choć dobrze wiem że trudno znaleźć jakieś inne miejsce '-' I tym razem pochwała za czcionkę do cytatu i otaczające go { i }.

    1270 > Nareszcie ♥ Nie ma lepszego anime od DR Q.Q (chociaż... no dobra, jest. ale gry nie !). W anime akcja działa się za szybko, więc wolę ją niż grę. Ale i tak kocham DanganRonpę. No i Monokumę <333 W każdym razie ; ta żółta kolumna boczna... co ona tu robi ? W tym kolorze ? Na prawdę ? Smok postradał zmysły .-.' Ale wybaczam kolumną na posty. W końcu dobrze postawiona data ! C: I kolorystyka (wzięta od Kirigiri ?) piękna. Mam nadzieję że więcej DanganRonpy Twojego autorstwa zobaczę. Może coś co oddaje ten wspaniały klimat gry/anime ? ^^

    1271 > O MATKO. NA PRAWDĘ ? SERIO ? TAK DOBRZE WYGLĄDA BOCZNY NAGŁÓWEK WCHODZĄCY NA KOLUMNĘ ? *W* więcej. pragnę więcej. natychmiast ! D8<
    Tego anime nigdy nie skończyłam (zatrzymałam się w trzecim odcinku pierwszego sezonu) ale może kiedyś... kiedyś dokończę. Choćby by jeszcze bardziej polubić ten szablon, który jednak ma marną kolorystykę w kolumnach ^^' Ale grafika niczego sobie, pięknie się zgrywa z resztą <3 No i dawno nie widziałam dashowatych borderów (co ja przed chwilą powiedziałam ? o_o). A pięknie tu z nimi. I czyżby były cienie za kolumnami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1272 > Shingeki no Kyojin. Attack on Titan (s?). I szablon tak lekki i piękny, jakby wszyscy już do nieba poszli x') (...czyżby tak się stało ? '-' *jeszcze nie skończyła oglądać*). Piękny, magiczny. Już mówiłam że kocham tego typu szablony u Ciebie... I coraz bardziej się o tym przekonuję. Powiedz, komu ukradłaś talent ? Bo żeby wymyślić te ramki, to tło, tą kolorystykę dla takiego anime, trzeba mieć dużo wyobraźni. I jeszcze więcej talentu, by to wykonać.

      1273 > To aż tak kochacie to anime ? To chyba No.6 muszę zobaczyć, nie ? Ale znów piękny szablon, z tymi cieniami wygląda tak inaczej niż inne, śliczny jest. Na prawdę. Nie mam NIC do zarzucenia. NIC. Gratulacje, znowu awansujesz w moim rankingu myślowym (taak, dało się być wyżej !).

      1274 > CUKIERKI I CZEKOLAAAADKI. I DASHED BORDER. ...1px #kurcze dashed @.@ Mogę znów się czepić grafiki ? .-.''' Bo ta dziewczyna jest brzyyydka ! D: Kocham ten pomysł z zaokrągleniem tytułu gadżetu z jednego boku a z drugiego go przylepić do ramki. Pięknie to wygląda ! A co do 'cytatu', to mi tu całkowicie nie pasuje. Do kosza !

      1275 > I z czym mi się sans-serif (czy jaka to tam czcionka była) może kojarzyć jak nie z jakimiś zabytkowmi komputerami ? Za dużo informatyki w tym poście (choć nie mam w sumie nic przeciwko) ! Pewnie bym na tło ponarzekała, bo czemu jakieś kółka jak stary Windows, no ale cóż, tu akurat nawet pasuje. Tekts pewnie razi w oczy przy długich opowiadaniach i to jedyna wada. (A Psycho-Pass ma ładny op.)

      1276 > Och. Akurat prosiłam o nachodzące '-' Ale jak na to patrzę to mam wrażenie że mama przyjdzie i zacznie mi kazania robić i pytać czemu jakieś obrazki z gołymi babami oglądam xDD Mogłaś wyśrodkować tytuł posta, wyglądałoby lepiej. No i ładnie bardzo, czcionka cytatu (obie) jest piękna, CSS do stron (kart) lekki.

      8,5/10 za dzisiejszy post !

      Oczywiście że uda Ci się dobić 50, nawet więcej jak się postarasz ! I jak było na konwencieee ? '^' Jestem ciekawa, bo nigdy na polskich konwentach nie byłam. Wiesz, ja się po Japan Expo Belgium i Made in Asia włóczę, tam u mnie !

      Usuń
    2. Cześć, cześć ^^ Miło Cię znowu widzieć... Yyyy... Czytać? XD No... Powiedzmy ^^
      Ej, uwielbiam Cię za to, że piszesz co myślisz... W sensie... Chwalisz (i to się chwali, bo wasz mały Smok lubi być oceniany pozytywnie xD), ale też pokazujesz mi co mogę zrobić lepiej... I to się chwali nawet jeszcze bardziej ^^ Dobra nieważne...
      Co mi się tak naprawdę rzuciło? Te daty... Kuurde... Ja naprawdę muszę na tym popracować :c Ale... Spokojnie! Nie poddam się i będę się dalej starała i w ogóle ^^
      Tak jak o ten szablon z Kuro chodzi... Ja uwielbiam takie układy *-* W sumie mogłabym robić tylko takie xD No i sam ten szablon miał być ukłonem w stronę mojego najstarszego, zamkniętego szablonu xD Tak sobie pomyślałam, że fajnie będzie zrobić coś podobnego ^^
      Co do Danganronpy... Zapewne kiedyś coś jeszcze się trafi ^^ Nie będę mogła się powstrzymać od zrobienia czegoś z (Uwaga~ To chyba jest lekki spoiler, nie czytać, jak ktoś nie oglądał! xD) jednym z moich rysunkowych mężów, czyli Fujisakim ^^ No co ja na to poradzę, że mam słabość do takich dziwaków? XD
      Uuu... Szkoda, że nie oglądałaś Chuunibyou... W sumie to aż dziwne, że tak polubiłam tę serię, ale... Niektóre sceny są tam naprawdę godne zapamiętania xD Owszem, za kolumnami są delikatne cienie ^^ Punk dla Ciebie, moja droga za spostrzegawczość :3
      Szczerze mówiąc... W kilku szablonach tutaj starałam się zatracić myśl przewodnią z samego anime ^^ Tak zrobiłam właśnie w SNK, DR i troszkę też w Kuro (chociażby przez sam brak głównych postaci w nagłówku xD). Jak teraz w sumie myślę, dlaczego w ogóle to zrobiłam, to jedyną, słuszną odpowiedzią, jaka mi się nasuwa jest: "Bo taki miałam kaprys" XD Oj tam zaraz talent... Ja po prostu wolę tworzyć zamknięte szablony ^^
      Noo... No.6 to coś, co naprawdę można pokochać... Za wiele rzeczy ^^ Jeśli kiedyś najdzie mi ochota, to zapewne obejrzę to drugi raz, chociaż nigdy tak nie robię z anime xD Ten szablon sprawiał mi najwięcej frajdy w fazie tworzenia i... W sumie z tego co piszesz to chyba to widać ^^
      No cóż... Dziewczyna może i nie za piękna z tej postaci, ale za to jaki uroczy chłopaczek, nie? *-* Spokojnie... Ja też zanim zaczęłam oglądać myślałam, że ponad połowa postaci to kobiety... Nawet nie wiedziałam wtedy jak bardzo się mylę xD I w sumie to też troszkę przyczyniło się do tego, że wręcz pokochałam to anime, już dawno nic mnie tak nie zrobiło w konia, mówiąc bardziej kolokwialnie xD
      Psycho-pass chciałam wystylizować na taką troszkę artystyczną bazę danych... Tak właśnie bym to ujęła xD A muzyka tam rzeczywiście jest super :3 Op znam na pamięć \m/
      Hahaha xD Ona nie jest goła! XD No dobra... Na pierwszy rzut oka może troszkę... Ale ciii xD Zawsze możesz powiedzieć mamie, że to twoja pasja, czy coś... Nie wiem xD Ale miałam podobnego stresa przy robieniu tego szablonu w sumie ^^"
      Mam nadzieję, że mi się uda... Ale nic nie wiadomo ^^ W sumie... Sukcesem dla mnie i tak są już te urodzinowe prace... Bo to znaczy, że jakiś tam zapał mam ^^
      Na konwencie było super :3 Nie ma to jak po raz pierwszy zobaczyć kogoś, kogo zna się ponad rok *-* Poza tym... Znów nie miałam odwagi, żeby się przebrać, ale w przyszłym roku sobie tego nie podaruję! *^* Wow, zazdroszczę Ci tych konwentów... Pewnie są dużo większe od tych naszych ^^"

      Usuń
  7. Tyle świetnych prac, naprawdę musiałaś się napracować :) Nie znam się na anime, ale nie muszę, by stwierdzić, które szablony najbardziej mi się podobają. 1269 i 1275 moimi faworytami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę pracy poszło, ale w sumie dla mnie to czysta przyjemność ^^ Cieszę się, że moje szablony Ci się podobają :3

      Usuń
  8. Witaj Smoczku!
    Kolejna notka i ponownie cudowne szablony! Tyle genialnych serii w tak wspaniałym wydaniu! Pozowlisz, że się troszkę rozpiszę? Cóż, chyba nie masz wyboru :) No to lecimy z tym koksem:
    1267 - Anime nie oglądałem, jednak wygląda zachęcająco. Uwielbiam mitologię japońską i wszystko co związanie z bogami, demonami, duchami. Co do szablonu to świetne połącznie. Bardzo ładna kolorystyka, wręcz 'azjatycka'. Kolejnym plusem jest wygląd ramek, które (tak po raz kolejny moje skojarzenia) przynoszą mi na myśl zwoje.
    1268 - Co do anime to zgadzam się z twoją opinią, jednak dzięki specyficznej kresce zapadło w mojej pamięci. Szablon jest jednym z moich dzisiejszych faworytów. Układ, kolorystyka, nagłówek - wszysko jest świetne. Gdybym pokusił się o blog związany z M&A z całą pewnością bym go podkradł :)
    Jeśli chodzi o dłuższe tytuły to do głowy przyszły mi cztery:
    Corpse Party: Tortured Souls - Bougyakusareta Tamashii no Jukyou
    Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai.
    Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru
    Toaru Kagaku no Railgun: Entenka no Satsuei Model mo Raku Ja Arimasen wa ne.
    1269 - Teraz pewnie polecą hejty, ale jak dla mnie Kuro-SHIT-suji jest strasznie słabą pozycją. Oglądnąłem pierwszy sezon, przeczytałem kilka rozdziałów i stwierdzam, że totalnie nie trafia w mój gust. Jeśli chodzi o szablon to jest naprawdę ładny. Delikatny i zwiewny. Oczywiście duży plus za brak głównych bohaterów!
    1270 - Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation, ojejku pamiętam jak to anime było nowością i z niecierpliwością czekałem na kolejne odcinki. Porównałaś je do Mirai Nikki i muszę się zgodzić, jednak według mnie jeszcze dużo brakuje aby mogło w pełni dorównać Pamiętniką. Szablon jest świetny. Nagłówek skojarzył mi się z Madoką (Puella no Magi Madoka Magica) i historią Skaury. Kolorystyka jest niezwykle delikatna i nic nie wskazuje na krwawe wątki w serii.
    1271 - Nareszcie przechodzę do mojego dzisiejszego numeru jeden! Uwielbiam serię Chuu2, widziałem wszystko co z nią związane (2 sezony, wszyskie Ova, Speciale, bonusy itp.) Uwielbiam postać Rikki i Dekomori, chociaż każdy z bohaterów jest niezwykle barwny i sympatyczny. Szablon jest idealny pod każdym względem! Cudowne kolory, świetny układ. Jednym zdaniem - Cud, miód, orzeszki. Kolejny, który z miłą chęcią bym ukradł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1272 - Attack on Titans (SnK), seria która jak żadna nie wywołała u mnie tyle sprzecznych emocji i opinii. Z jednej strony jest jest niecodzienna i wyjątkowa, z dugiej zaś fandom i krzyk wokół tego anime mocno mnie odstraszył przez co dokończyłem je dopiero po około dwóch miesiącach po premierze. Jeśli chodzi o szablon to jest śliczny. Delikatny i dopracowany. Nie skupia się na głównych wątkach z anime za co wielki plus. Sam wygląd i styl przywiódł mi na myśl moje ukochane i jednocześnie pierwsze anime - Angel Beats!
      1273 - Mój numer dwa dzisiejszej notki. No. 6 <3 Jedno z najbardziej wzruszających anime jakie w życiu widziałem. Chociaż nie przepadam za yaoi/shonen ai to No.6 jest całkowitym wyjątkiem. Kocham bohaterów, a szczególnie Nezumiego. Szablon jest cudowny. Delikatny, a jednocześnie z charakterem. Bardzo, ale to bardz mi się pdoba.
      1274 - Uhm, anime nie widziałem więc nie mogę się wypowiedzieć. Szablon bardzo słodki i nie w moim stylu. Całość przynosi mi na myśl lody czekoladowo-truskawkowe. Pomimo, że jak już wspomniałem nie w moim guście to i tak kawał dobrej roboty.
      1275 - I kolejny faworyt. Psycho-Pass! Ah, cudownie. Szablon jest przepiękny. Kolory, układ, wszystko jest idealne. Z miłą chęcią bym go wykorzystał! (bez skojarzeń :)
      1276 - Ostatni dzisiaj, ale na pewno nie najgorszy! Jest świetny. Całość jest niezwykle inspirująca. Aż, zabrakło mi słów żeby napisać cokolwiek mądrego.

      No to dobrnęliśmy do końca. Tak wiem i tak pewnie nikt tego nie przeczytał, ale musiałem. Szablony są genialne! Kochany Szkieleciku zaskakujesz! Na zakończenie życzę wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin i mam nadzieję, że to dopiero początek. Pozdrawiam i dzielę się piosenką, która podbiła moje serce:
      https://www.youtube.com/watch?v=N_GPxe91hWE

      Usuń
    2. Cześć, Śnieżynko ^^ (boże, wybacz... Musiałam ;__; Mam nadzieję, że się za to na mnie nie obrazisz xD)
      Wiesz, ja uwielbiam kreatywne komentarze ^^ Możesz rozpisywać się ile tylko wlezie :3
      Kamisama jest całkiem niezłe ^^ Trzyma poziom jako romans, nie jest zbyt absurdalne i te sprawy... No i pełno tam wszelkiego rodzaju demonów, czy tak bardziej z japońskiego, to youkai ^^ Co do stron... Chciałam, żeby chociaż troszkę przypominały zwoje, czyli skojarzenie po raz kolejny trafione w punkt ^^
      Specyficzna kreska i sam klimat... To jest to, co czyni to anime godnym zapamiętania ^^ No i jeszcze ta ciągła myśl: "Boże, ja nie chcę być taka jak ona! D:", przynajmniej ja tak miałam ^^ I wiesz... Moje smocze ramionka są zawsze dla Ciebie otwarte, więc... Jeśli kiedyś pokusisz się o tego mangowego bloga, to wiesz gdzie mnie szukać, a ja chętnie zrobię coś nawet specjalnie dla Ciebie ^^ I w ogóle to wow... xD Te tytuły są naprawdę przerażające xD Ale ogólnie ostatnio mam wrażenie, że panuje moda na tego typu nazwy anime ^^"
      Kuro... No cóż... Hejtów nie będzie xD Wiesz, że w ostatniej chwili zamieniłam "Free!" właśnie na Kuro? ^^ Chyba głównie z sentymentu... Znaczy... Według mnie było kilka ciekawych akcji, baa... Nawet teraz pokuszę się o zobaczenie tego najnowszego sezonu... A co do bohaterów... Tę serię robiły postaci drugoplanowe i nie da się tego ukryć xD Ja nawet nie brałam pod uwagę robienia szablonów z Cielem, czy Sebastianem ^^ W ogóle... Wzięłam postaci, które nie były raczej pozytywnie odbierane, to na mnie powinny polecieć hejty xD
      Serio? Mnie chyba w Mirai Nikki przybijali główni bohaterowie... Krwiożercza Yuno i ciapowaty Yukki xD Jedyną dobrą postać z tego anime była Dziewiąta, pokochałam ją wtedy *-* No dobra... Jeszcze Akise był fajny... Ale moim zdaniem było za duże pomieszanie z poplątaniem na końcu tej serii...
      Chuunibyou jest super *-* I tego się nie da zaprzeczyć :3 Obejrzałam je przez jedną noc razem z moim Aniołkiem, kiedy u niej nocowałam xD Do dziś pamiętam, jak stanęłam na łóżku i w swoich różowych piżamkach zaczęłam nadawać o tym, jak to ja bardzo jestem mistrzynią czarnych płomieni xD
      Szczerze mówiąc ja też zwykle uciekam od tego, czym najmocniej interesuję się fandom, ale tutaj jakoś na początku nie ogarnęłam tego krzyku odnośnie SnK, a później się wciągnęłam i już z grzechem było mi przestać ^^ Ale do mangi nie sięgnęłam... Wydawała mi się... I w sumie nadal wydaje się być mniej ciekawa niż anime v.v W sumie jeszcze nie widziałam delikatnego szablonu z SnK, więc pomyślałam, że czemu by nie spróbować zrobić coś w ten deseń ^^
      No.6 to jest magia... Przy jednej scenie płakałam jak dziecko, mam nadzieję, że kojarzysz przy której ^^ Wiesz... Ja to tam jestem yaoistką, także... Ale nadal nie lubię absurdalnych linii fabularnych, a takich zdecydowanie nie dało się zaznać w No.6 ^^
      Różowe szablony to coś, co swego czasu bardzo mocno kochałam ^^ Przy tym szablonie bardziej myślałam o jakiejś uroczej kawiarence, ale... Twoje skojarzenie jest nawet lepsze *-*
      Oj... Dużo tych faworytów :3 Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy ^^ Mam nadzieję, że naprawdę kiedyś Ci się te moje prace przydadzą :3
      Inspirująca? *-* Jakie to świetne słowo do określenia szablonu... Serio... Pierwszy raz ktoś powiedział coś takiego o mojej pracy ;__; Boże, jakie to miłe ^^
      Wiesz, że czytałam to kilka razy? ^^ Tak po prostu... Żeby nacieszyć oko tym, że moja praca jest przez kogoś doceniana :3 Dobrze, że Cię mam, Śnieżynko (boże, to brzmi tak uroczo ;__; Nie mogę się powstrzymać xD"). W ogóle... Uwielbiam kiedy ktoś dzieli się ze mną muzyką ^^ Zaraz zabieram się za słuchanie :D Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wpadniesz pooglądać moje przyszłe prace ^^

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jejku jak miło, chyba się zaczerwieniłem.
      Śnieżynka, w sumie w każde wakacje wymyślam jakiś inny nick więc czemu nie? Chociaż aktualnie używam 'Nieosiągalna Jadzia', ale to długa i głupia historia.
      Jak tu nie doceniać czegoś tak wspaniałego?! Inspiracja, magia i chęć doskonalenia się. Gdyby chociaż w połowie tak dobrze pisał jak Ty tworzysz szablony to zostałbym włączony do kanonu Polskich Wieszczy. (tak, kolejne mądre stwierdzenie. Oj snow, chyba czas zmienić dilera..)
      Co do blogów to rozmyślam nad pewnym projektem, ale z moim słomianym zapałem to trochę potrwa. Zresztą, gdzie ja znajdę kilka osób, które wytrzymają ze mną i będą chciały prowadzić blog o kulturze azjatyckiej, ciekawostkach, historii, stylach, anime, mandze, dramach i całym tym bałaganie... No, ale kończymy z marudzeniem (zawsze jak tak mówię to przypomina mi się Agatka z Krainy Grzybów - jak skutecznie jabłko i ta jej przerażająca mina :c).
      Oj sama wiesz, że jestem jak wrzut na d... (no nieważne). Sam nie wiem czego chcę i w dodatku blogger mnie nienawidzi i przestawia kody. Nie kuś, nie kuś bo jeszcze wrócę tutaj z Holie, a tego byśmy nie chcieli bo mój szablon jest, hmm jak ja to mówię - Najsuper.
      No to chyba kończę kolejną jakże mądrą wypowiedź ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałych wakacji i dużo, dużo inspiracji oraz weny twórczej.

      Usuń
  9. JEZU SZKIELECIE TYLE DOBRA, TYLE PIĘKNYCH SZABLONÓW AHHHHHHHHH
    Ale skomentuję CI to jutro, dobra? Tylko miejsce klepnę :D Ale żebyś wiedziała, że nie zapomniałam, i pojawię się z obszernym komentarzem. A PÓKI CO TO POWIEM JEDNO - CZY TY TEZ UWAŻASZ, ŻE MAKISHIMA NIE BYŁ WCALE CZARNYM CHARAKTEREM, A NA PEWNO NIE BYŁ ZWYCZAJNIE ZŁY?! DAMN IT TO BYŁ CUDOWNY IDEALISTA, TYLKO ZE ZŁYMI METODAMI ALE DAAAAAAAAAAAAAAAAAMN ;______;
    Dobra, będę jutro XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, jestem :)
      Wow, 10 szablonów to ładnie, już jedna piąta planu na wakacje za Tobą :D A i pomysł ze zrobieniem z nich toplisty anime tez uważam za udany :D
      Okej, więc po kolei:
      1267 - anime nie znam, szablon mi się podoba, jak zwykle u Ciebie jest prosty i przejrzysty, a dla mnie osobiście to jest najważniejsze. No i szalenie mi się podoba taki nagłówek, powiedzmy, wcięty w środek, między kolumny. Generalnie fajny i propsy :D
      1268 - bardziej mi się podoba. W sumie kompozycją jest podobny do tamtego, więc nie mam tu za wiele do powiedzenia. Za to kolorystyka tutaj odpowiada mi o wiele bardziej :)



      Usuń
    2. 1269 - Chryste, jak ja dawno nie zetknęłam się z Kuro! nie jestem jakąś wielką fanką, generalnie uważam to anime za trochę przereklamowane, chociaż nie powiem, fajnie mi się oglądało i wątek rodziców Ciela, matko, do dziś mnie ciarki przechodzą. Fajnie tak wrócić do początku mojego jakiegoś tam, choć nie za dużego, zainteresowania anime. A ta dziewczyna na szablonie, to chyba Angela, nie? I w ogóle szablon bardzo ładny, choć róż to nie do końca moja dywizja, ale podoba mi się taki pastelowy odcień. No i ma fajną formę, taką trochę inną od tego co zwykle robisz :) podoba mi się bardzo :)
      1270 - Danganronpy mi zostały dwa odcinki. Albo trzy. Pamiętam, jak się bałam, że zginie panicz. Ale podobno to ma jakiś plot twist, więc może nie będę o nic pytać, tylko sobie zwyczajnie jak człowiek obejrzę :) Ale szablon super, fajne kolory, a i podoba mi się to wychodzenie tytułów poza ramki :D Propsy :D
      1271 - bardzo mi się podoba kolorystyka, chyba najbardziej, póki co. I też jest super efekt z wchodzeniem nagłówka na ramki. To znaczy, wizualnie on jest bardzo ładny, ale czy to nie sprawia, że teksty stają się nieczytelne? No nie wiem, ale wygląda bardzo fajnie :)
      1272 - szablon z tytanami jest super, jest przejrzysty i ma świetne kolory, i generalnie póki co mój faworyt :D To takie delikatne tło z deseczek jest super, a i idealnie komponuje się z błękitem. Art też bardzo fajny, moim zdaniem - niby nic ciekawego, ale z drugiej strony to fajnie, że pokazuje większość głównych bohaterów. Ale i tak smutłam, że Marco już nie ma D: A i jeszcze coś, Erwin Smith to mój husband XD A tak poważnie, to może jeszcze kiedyś zrobić jakiś szablon z nim, Rivaillem albo Hanji? Albo z Jeanem? :D
      1273 - o, ten mi się juz teraz najbardziej podoba. Anime oczywiście nie znam, ale szablon jest super. I w sumie to jest bardzo słabe w moim wydaniu, ale im bardziej mi się coś podoba, tym mniej mam do powiedzenia. Ale jest super :D
      1274 - szablon trochę zbyt cukierkowy jak na moje gusta, ale jednocześnie podoba mi się połączenie takiego czekoladowego brązu z różem. Kompozycja też jest super, tylko po prosty całość sprawia trochę zbyt cukierkowe wrażenie jak dla mnie, ale być może pasuje w ten sposób klimatem do anime, którego też nie znam, oczywiście ;_;
      1275 - O matko, Psycho-Pass! TO jest najlepsze anime jakie widziałam, serio. Już wylałam swój żal na temat Makishimy, ale damn, ja się nie zgadzałam tylko z jego metodami, ale mimo wszystko z jego ideami już tak. Idea samego Psycho-Pass jako wskaźnika jest straszna, ale jednocześnie chyba się sprawdzała. TO anime naprawdę skłania człowieka od przemyśleń, ot co. Świetnie dobrane kolory, świetny układ, świetnie tło. Ten szablon by wygrał, gdyby nie...
      ...1276 - to jest absolutnie najlepszy szablon jaki zrobiłaś. Serio. Bardzo ciekawe tło, nie męczy oka, ale jednocześnie coś tam się dzieje. No i to jest jakiś powiew świeżości. W ogóle piękny art, świetnie wkomponowany, kolorystyka super i masz za to wielkie propsy. Poważnie, podoba mi się nawet bardziej, niż mój Szwedek, chociaż to przecież zupełnie coś innego, wiadomo. Ale jestem pod wrażeniem, Szkielecie :)
      A inna sprawa, że jeśli uważasz, że to anime jest lepsze od Psycho-Pass, to koniecznie muszę je obejrzeć. MUSZĘ.
      No, ja oczywiście w Ciebie wierzę, że dasz radę z tymi 50 :D A ja z chęcią sobie popatrzę :D A ogółem to czekam ciągle na szablon z Frozen :D I tak sobie pomyślałam, ale to tylko taka luźna propozycja, może byś trzasnęła coś z Melkorem i Sauronem od Phobs? :D Jakbyś reflektowała, to jej tumblr: melkorwashere
      No, cieszę się, że na konwencie się podobało :D Ja nadal użeram się z pracą, ale chyba rezygnuję od poniedziałku, pieprzę to w takie temperatury, a i jeszcze z innych powodów D:
      WIEM, ŻE CIĄGLE CI NIE ODPISAŁAM. WIEM. Chciałam ogarnąć fragment tłumaczenia i Ci podesłać, ale przez tę robotę praca nad Dragonrendem stanęła w miejscu. Ale nic to, jak już ogarnę życie po pracy, to i tekst ogarnę. No nic, chciałam dobrze i nie wyszło D: W każdym razie nad tłumaczeniem pracuję :D

      Usuń
    3. Hej, kochanie ^^
      Ostatnio wypadło mi kilka wyjazdów i wyjść, więc można uznać, że też mocno zwlekałam z odpowiedzią, ale... Gdybym tylko mogła, odpisałabym o wiele szybciej :3
      Co do Makishimy... Zdecydowanie jest wyjątkową postacią. Nie odbierałam go jako takiego złego do cna i w ogóle. Rzeczywiście był idealistą, ale wiesz... Z drugiej strony naprawdę jego metody bywały okrutne, a manipulowanie innymi przychodziło mu wyjątkowo łatwo... Ale... Zdecydowanie był cudowną postacią *-*
      Pierwsze dwa szablony (które robiłam jako dwa ostatnie xD) rzeczywiście są podobne... Wiesz, że wcześniej nie rzuciło mi się to w oczy? XD Kuurde... A tak bardzo chciałam uniknąć powtarzalności... Mimo wszystko cieszę się, że prace Ci się podobają :D
      Kuro ma już swoje lata, nie ma co ^^ Też oglądałam je na początku mojej "kariery" otaku (boziu... Już nie pamiętam kiedy ostatni raz się tak nazwałam xD). To chyba było moje czwarte anime, nie licząc oczywiście Pokemonów i Czarodziejki z Księżyca. Bardzo je lubiłam swoją drogą, ale też nie chciałam robić niczego z głównymi postaciami... Chciałam polecieć bardziej kreatywnie... Miałam do wyboru jeszcze art z Grellem i Madame Red, albo Lau'em i Ran-Mao (gdzie i tak pewnie zrobię coś z tą dwójką xD), ale w końcu wybrałam Asha i Angele... Miłość do aniołów zwycięża u mnie wszystko xD

      Usuń
    4. Szablon z DR bardzo mnie cieszył w fazie tworzenia xD Tak jak nie lubię powtarzalności, tak motyw maleńkiego teatru pojawi się jeszcze nie raz u mnie *-*
      Chyba nie jest aż tak źle z tym wchodzeniem w ramki xD Znaczy... Z tego co pamiętam, tak mi się wydawało ^^" Ogólnie to starałam się dać trochę tej groteskowej magii do tego szablonu, takiej samej jaką dawało oglądanie anime :3
      Muszę przyznać, że od dawna już chciałam zrobić coś z deseczkowym tłem ^^ I takie: "Kurcze... Mam robić szablon z SnK... (w ogóle pracowałam według rozpiski pierwszy raz... Wiesz, żeby o niczym nie zapomnieć D:) Nie wiem co zrobić. Tło z deseczek w ogóle nie będzie pasowało... No dobra, zabieram się za to! *^*" - czyli cała logika Szkieletu Smoka: Coś nie pasuje? Zrób to! XD Jeszcze kiedyś zrobię coś z Snk... Planowałam jakąś Petrę, czy coś... Bo w sumie... Kochałam ją tak bardzo ;_;
      Jeju *-* Uwielbiam czytać twoje komentarze, wiesz? :3 Pozytywna energia tak bardzo, wow~ Jeśli nie oglądałaś No.6, to gorąco polecam ^^ Też o próbie stworzenia idealnego świata, ale troszkę inaczej niż w Psycho-pass...
      Huhu... Chyba już tylko ja jestem fanką cukierkowych szablonów xD Serio... Jeszcze na onecie uwielbiałam róże i słodkość i w ogóle ^^ Czy szablon pasuje do anime? Chyba tak... A zwłaszcza do tego chłopaczka w nagłówku :D Ogólnie ta seria była taka... Noo... Nie cukierkowa, jak typowe magical girl, ale... No po prostu była miejscami przeurocza ♥
      Psycho-pass to naprawdę jest perełka wśród anime... Nie da się zaprzeczyć... Uwielbiałam wszystkie wątki poboczne, często się nimi inspirowałam, kiedy jeszcze podejmowałam próby pisania ^^ Ale wątek główny też był cudowny... Jeszcze po części takim anime od przemyśleń było dla mnie SAO, ale to już przemyślenia na inny temat ^^ No i zwalili drugą część tego anime, dlatego tylko nie ma go na tej liście :3
      Myślę, że zaskoczyłam kilka osób pierwszym miejscem na tej liście... Bo wcześniej coś chyba wspominałam o samym Psycho-pass, a raczej nie mówiłam o tym anime... Akcja tam rozkręca się trochę wolniej, trzeba mieć cierpliwość do tego anime i przeżyć ostatnie kilka odcinków zalewając się łzami (tak jak ja xD), ale zdecydowanie jest to jedyna seria, która wywołała u mnie tyle uczuć ^^
      Wielka 50, jak ja to nazywam... Nawet jeśli mi się nie uda, to chyba w tych sprawach lepiej jest mierzyć wyżej niż brak... Gdybym sobie nie postawiła jasnego celu, to nawet z tymi 10 szablonami miałabym problem xD"
      A szablon z Frozen... Racja D: Ty wiesz, że ja całkiem o tym zapomniałam? XD Kuurde... Ale na pewno się pokaże... Nawet ostatni raz oglądałam tę bajkę po raz... Hmm... 6... Tym razem z kuzynką, bo do mnie wpadła i nie wiedziałyśmy, co robić ^^
      Lubię kiedy coś mi proponujesz, skarbie :3 Zerknę na tych jegomości, obiecuję :D I wiem, że coś, co ty mi proponujesz nie może być złe, więc... Spodziewaj się tego razem z pracą z Krainy Lodu ♥
      Oja *-* Ale to by była niespodzianka ^^ No ale... Najważniejsze, żebyś ogarnęła wszystko to, co najważniejsze (Tsaa... Mądrości Szkieletu Smoka cz. 1 xD), na tekst przyjdzie czas... A z odpisywaniem też się nie spiesz... Jestem bardzo cierpliwą stertą starych kości xD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem krótko - nie jestem wielbicielką anime/mangi i tych spraw, ale szablony wyglądają naprawdę genialnie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem jeszcze krócej - Dzięki xD
      Nie no... Ale... Zawsze cieszę się, kiedy komuś, kto w ogóle nie ogarnia anime i mangi podobają się moje prace :3

      Usuń
  12. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Text Your Ex Back?

    OdpowiedzUsuń