g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.07.2014

[1290-1299] II URODZINY: Ariel

Hej. To już dwa lata ZS. Pamiętam jak mniej więcej rok temu Jill przyjęła mnie do załogi. Było to jakoś parę dni przed I urodzinami. W przeciągu tego roku tak trochę tutaj byłam i nie byłam. Najpierw jako xslaveex, teraz jako Invisible. Niedługo po czasie kiedy stwierdziłam, że kończę z grafiką, usunęłam konto na blogerze i w ten sposób znikłam... Jak się okazało nie na długo. Po prostu nie mogłam wytrzymać bez grafiki. Ale tak to już czasami jest. :>
Dobra, nie przedłużając, chciałabym życzyć Jill oraz Avii jeszcze więcej wytrwałości - aby Zaczarowane Szablony przetrwały w blogosferze jeszcze wiele, wiele lat.
Dziś mam dla was 10 szablonów. W tym 4 jeszcze z czasu, kiedy dopiero co wróciłam do blogosfery, czyli jakoś z marca. Miały być na GraphicPoison, bo po powrocie tylko tam można było mnie znaleźć - jednak odeszłam stamtąd... I stwierdziłam, że skoro już je zrobiłam to szkoda je tak teraz wyrzucić. 


Podgląd/Pobierz

 Podgląd/Pobierz

 Podgląd/Pobierz

Podgląd/Pobierz
Nagłówek robiony jeszcze za czasów xslaveex. Nagłówek i menu nie przewijają się wraz ze stroną.

Podgląd/Pobierz
 Pamiętam jak nie mogłam wymyślić do końca, co z nim zrobić i milion razy zaczynałam wszystko od nowa.

Podgląd/Pobierz
Miasto Kości. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam coś z nimi zrobić. Nagłówek nie przewija się wraz ze stroną.

Podgląd/Pobierz
Co do tego to sama nie wiem. Jak ktoś lubi kolorowe to może mu się spodoba.

Podgląd/Pobierz
Stydia <3. Uwielbiam ich. I tak jakoś... zrobiłam z nimi szablon. Jak ja dawno nie robiłam czarno-białego.

Podgląd/Pobierz
Tutaj nagłówek nie przewija się wraz ze stroną.

Pod tą notką przyjmę wybrane zamówienia.
Możecie także proponować.

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też zrobiłaś pokaźną sumkę szablonów :3
      1, 3, 4, 6, 9 najlepsze <3
      Trzym się Małpo ;**.

      Nadal mam na ciebie focha.

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię.
      A gniewaj się ile chcesz <3.

      Usuń
  2. Nie mam weny na wstęp, więc poniżej znajdzie się zaraz komentarz do szablonów. Sorki memorki, ale nie stać mnie dziś na cokolwiek twórczego i mającego skład i ład ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno stać cię na rymy :D

      Usuń
    2. 1290 - och, Adelaide! Nie powiem - ma jakiś dziwnie przyćmiony wzrok ;) Podobają mi się te róże. Tak fajnie kontrastują z tym niebieskim. Tylko usunęłabym tą co jest pomiędzy dwoma zdjęciami Adelaide.
      1291 - nie podoba mi się ;c Może dlatego, że nie lubię brązowych szablonów.
      1292 - Reign! Reign! Och, mój Bash ♥ Byłby śliczny, gdyby nie te fioletowe kwiatki po lewej na dole. Jakoś strasznie rażą mnie w oczy i wcale nie pasują.
      1293 - Regina, Zła Królowa. Szkoda mi jej ;c Emma sprowadziła żonę jej wybrańca, ugh ;c Kolorystyka śliczna, chociaż nie przepadam za różowym. Ostatnio mam szał na takie! Tylko ta meduza na odzieniu wygląda strasznie ;c
      1294 - lubię fiolety. Nawet mam fioletowe ściany w pokoju. Fejf, mogłaś to pominąć ;-; Paczam i śmiecham, bo głowa Lily wygląda jakby wisiała w powietrzu '-' Przez to tło to jakoś mi się wydaje przepełniony, ale pewnie tylko ja tak uważam. Jak zwykle.
      1295 - śliczne zdjęcie *-* Ja bym je jeszcze obramowała, ale ja to ja. I zmniejszyłabym tytuł gadżetów, bo troszkę za wielki.
      1296 - Dary Anioła! Och, Jace *-* Przypomniałaś mi, że miałam przeczytać książki. Ciągle zapominam żeby je skombinować od kogoś/skądś. Powiem, że układ jest dość ciekawy, kolorki też niczego sobie. Ogólnie fajny :)
      1297 - o nie! Ale to tło wali po oczach. Nawet chyba gorzej niż na mojej oczowalącej podstronie ;-; Lubię jak strony się wysuwają z nagłówka i jest takie dyngs. Wiesz o co mi chodzi, prawda? Grafika nie przepełniona, ale może troszkę przyciemniłabym Ashley. Bo to Ashley Grey, co nie?
      1298 - ooooooooooooo! Stydia! Moja kochana, urocza Stydia ♥ Od razu powiem, zanim zapomnę, że statystyka jest fajnie wkomponowana w nagłówek. Nawet fajny, niektóre elementy bym usunęła, ale Stydia ♥
      1299 - och! Jakie śliczne kolorki. Takie, takie... Wiesz jakie. Nie mogę znaleźć słowa. CSS pomimo ilości "warstw" nie przeszkadza, chociaż zmniejszyłabym krycie tła.
      Ale dzisiaj posypało się uwag. Ho, ho, ho! Mam jakiś zły dzień, albo po prostu jest za gorąco (nadal nie mam wiatraczka ;c). Mam nadzieję, że się na mnie nie fochniesz ;c Ale jak to mówią - nie wszystkim dogodzisz :)
      Pozdrowionka,
      F ♥

      Usuń
    3. Jeśli to są rymy to każdemu poecie witki by opadły ;c

      Usuń
    4. Ashley Grey, ahahhahahahahaha

      Usuń
    5. Ciekawe co by powiedziała Ashley Greene jakby przeczytała o sobie Grey :D
      Jeeeju, jak tak popatrzyłam na samą długość twojego komentarza to zwątpiłam i stwierdziłam, że mi w życiu nie chciałoby się tyle pisać. :D
      Tak czy inaczej, dziękuję za opinię. :>

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No, można powiedzieć, że na podium :D Ja jestem jakąś psychopatką, co chwilę ZS odświeżam w oczekiwaniu nowej notki :)
      1290 - Śliczna pani, której imienia nie pamiętam, ale kojarzę ją z Reign oraz 3 sezonu Teen Wolfa :) Coś na A… o, Adelaide :D Cały szablon szary i te czerwone róże. Podoba mi się :)
      1291 - Nagłówek mi się podoba, w sumie ogólnie cały szablon jest ładny, jedynie co, to kolorki mi nie odpowiadają, ale to już kwestia gustu :D I kolor kart i etykiet tak kojarzy mi się z moją koleżanką, która tak przepada za tym odcieniem.
      1292 - Och, i Reign! <3 Cudowny, łącznie ze zdjęciem :) Wszystko mi się w nim podoba i aż naszła mnie ochota na nadrobienie zaległości w nim :D
      1293 - Tu podoba mi się nagłówek, i to bardzo :D Ten róż fajnie wyłania się z takiego mroku :) I ten obrazek z okręgiem, borze liściasty, nawet nie wiem jak to nazwać, ale tak, czy siak, przypadł mi do gustu :)
      1294 - Ach, szablon z Lily :) Bardzo ładny, w sumie wszystko mi w nim odpowiada. Nie mam się do czego przyczepić :)
      1295 - Ten jest jeden z moich ulubionych w tej notce. Minimalistyczny, wszystko duże i wyraźne. Nagłówek jest całkowicie w moim guście, a karty fajne i wielkie i nie często szablony takie mają, więc za to idzie duży plus :)
      1296 - O, Miasto Kości <3 I tu znowu naszła mnie ochota na oglądnięcie tego filmu :) A tak przy okazji, to i ekranizacji drugiej części nie mogę się doczekać :D Szablon ładny, przejrzysty i z pięknym cytatem. Nic dodać, nic ująć :D
      1297 - Ten mi się podoba najmniej z całej notki, ale nie jest brzydki, tylko inne go po prostu przebijają. Tu podobają mi się karty i tło oraz zestawienie kolorów.
      1298 - Stydia! <3 Drugi najlepszy z całej notki. Szkoda, że więcej szablonów z tą dwójką nie robią :) W nim odpowiada mi po prostu wszystko. Od nagłówka, po css i nawet czcionkę haha Idealny <3
      1299 - Podoba mi się najbardziej nagłówek i tło, choć kolory, jak dla mnie, są za mdłe, ale raczej innych nie widziałabym na tym miejscu :)

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię. :>
      Że też chciało ci się tyle pisać o.o
      Pozdrawiam, Invisible :>

      Usuń
  4. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://misconceptions-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w kolorach: czarnym, czerwonym i szarym. Opowiadanie jest o tym, że chłopak podkochuje się w dziewczynie swojego przyjaciela (Alex), lecz na jego drodze staje inna dziewczyna (Mila)- przyjaciółka Alex. Napisałam ci o czym to mniej więcej jest, żeby lepiej było ci stworzyć szablon pasujący do opowiadania :) Jeśli nie zgadzasz się z kolorystyką, możesz śmiało coś zmienić.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    a)http://pl.tinypic.com/r/2eakz5y/8
    b)http://pl.tinypic.com/r/5vq5b9/8
    c)http://pl.tinypic.com/r/a3cxzn/8
    5.Ewentualny cytat:---------
    6.Inne uwagi: na moim blogu w nagłówku napisane jest "Misconceptons- Zayn Malik fanfiction", ale wystarczy, że napiszesz tylko "Misconceptions"
    7.Kontakt: mail: kingakcjulitke@gmail.com

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jestem:c Pod presją, bo pod presją, ale jestem. Więc sto lat, wszystkiego słodkiego, spełnienia marzeń, no i zdrowia, bo jak wiadomo - zdrowie jest najważniejsze.
    1290 - O, jakie śliczne kolory. Uwielbiam kiedy tło jest czarne lub granatowe, a tylko pojedyncze stocki są czerwone. Adelaide pięknie się uśmiecha, napis estetycznie wygląda, wszystko jest cudne. Zmieniłabym jedynie hover stron. Zamiast czarnego ustawiłabym kolor tła.
    1291 - Ou, ten mi się już nie podoba:c Css bardzo ładny, jednak nie przemawia do mnie grafika. Jakoś te tekstury po bokach mi przeszkadzają, a postacie zbyt wyróżniają się kolorystycznie, I trochę za bardzo naciapane stocki.No i nie lubię tego brązu:<
    1292 - O! A ten już dzisiaj widziałam. Tylko pokazywałaś mi go w innej wersji kolorystycznej i wydaje mi się, że tamta była lepsza. Powiem Ci, że przestałam oglądać Reign. Zdenerwowałam się w bodajże 14. odcinku, który był tak bez sensu, że po prostu skończyłam moją przygodę z tym serialem.
    1293 - O, ten też już widziałam. Jest cudny, mogłabym się na niego patrzeć i patrzeć. Wszystko w nim jest idealne.Począwszy od kolorystyki, poprzez napisy, aż po css. No i cudowna Lana, moja serialowa miłość:<♥
    1294 - Hm. Mam mieszane odczucia. Najsampierw koniecznie powiedz mi co to za czcionka w tytule posta i tytułach gadżetów, bo jest śliczna. Podoba mi się układ, ogólnie to chyba mój ulubiony. Ogólnie wszystko jest niby ładne i przyjemne dla oka, ale coś mi nie pasuje. Chyba te kolory. Połączenie fioletu i czerni zazwyczaj wygląda ładnie, ale tutaj jakoś mi nie do końca pasuje odcień fioletu w stronach. Jakby zbyt oczojebny. :<
    1295 - Oh, Doctor! Sama miałam w planach szablon z tym artem. Uwielbiam te muszki wylatujące z jego ciała. Ogólnie jako Whovian wybrałabym zupełnie inny cytat, gdyż ten zupełnie do Doctora mi nie pasuje. Jednak podoba mi się układ i css. Tylko co zrobiłaś z zaokrąglonymi stronami?! Jakoś bardziej mi pasowały :<
    1296 - Ten też mi pokazywałaś. W sumie widziałam 3/4 szablonów z tej notki ;-; A gdzie element zaskoczenia? :< Prześliczny nagłówek. Chyba najlepszy z notki. Css pasuje, ładne tło, wszystko super, jak w większości twoich prac:< Śliczna kolorystyka i w ogóle, ah :<
    1297 - O, to jest Ashley? Czy tam Alice ze zmierzchu, jak kto woli. Podoba mi się to raczej niespotykane połączenie kolorów. Serio, chyba nigdzie go nigdy nie widziałam. Wszystko ładnie, lubię ten układ, css estetyczny, grafika cudna. Tylko to tło wydaje mi się zbyt krzykliwe, trochę za duże.
    1298 - Och Stydia, moje kochanie ♥ W sumie lubię Malię, śmieszna jest i widać, że zależy jej na Stilesie, ale no wiadomo, jak to powiedziała Holland wczoraj w wywiadzie "Stydia has history". Nie przepadam za czarno białymi szablonami, chociaż ostatnio zdarzyło mi się takowy zrobić. Ogólnie bardzo ładna grafika, css pasuje, tylko strasznie denerwuje mnie ta statystyka na nagłówku. Agrrr.
    1299 - O! Ten jest świetny. Szkoda, że wybrałas ten nagłówek, a nie ten z Amandą :< Bardzo podoba mi się kolorystyka i czcionka i te kropeczki u górze i w ogóle wszystko super :<
    Dobra, idę, bo mnie ręce bolą :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna z dłuuugim komentarzem. :>
      Dziękuję za opinię. :>

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1290 - fajnie wygląda taki ciemny kolor i czerwone róże. Super.
    1291 - ten szablon już niestety mi się nie podoba, mam wrażenie, że postacie mają przebłysk fioletu, co nie pasuje do reszty
    1292 - Reign, uwielbiam, ten szablon przypomniał mi o moich zaległosciach, chyba czas je nadrobić.
    1293 - Chociaż zazwyczaj nie przepadam za tym kolorem musze przyznać, że ten róż fajnie wygląda na tym szablonie.
    1294 - OOOO Lily Collins, fioletowy, wszystko co kocham, tylko irytuje mnie to, ze podspodem jest ten sam obrazek i pod nim tez, nie lubie takich szablonów, nie wyglądaja estetycznie.
    1295 - ten szablon wygląda tak magicznie!
    1296 - to jest cudowne, oprocz tła, jakoś mi się nie podoba.
    1297 - znowu tło mi nie pasuje
    1298 - uwielbiam czarno białe szablony yeah!
    1299- znowu jakoś zdublowane, nie przepadam za czymś takim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Narcystyczny delfin.
      Adres bloga: http://lozavip.blogspot.com/
      Koncepcja: na blogu będę pisać o swoich przemyśleniach na temat wielu rzeczy, ale myślałam o tym, by na środku dać coś jak kilka osób siedzących tyłem jak w kinie, albo coś podobnego.
      Ewentualne zdjęcia: sama wybież, zdam się na ciebie
      Ewentualny cytat: link do bloga
      Inne uwagi: -
      kontakt: weraguzenda@gmail.com

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1290 i 1292 sa najlepsze :) Ale oczywiście reszta tez śliczna .
    Z jakiego to filmu jest ten 1292?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię.
      Z serialu Reign. :>

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Bardzo was proszę o przyjęcie mojego zamówienia bo bardzo długo na to czekam!!

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin.
    2.Adres bloga:http://timeisthetime.blogspot.com/
    3.Koncepcja: szablon ma być wypełniony zdjęciami, prosiłabym tylko o to aby między zdjęciami były przerwy a same zdjęcia wklejone na widok ośnieżonych gór.kolory pastelowe najlepiej niebieski i coś pod kolor miętowego, tytuł posta w takiej jakby zakładce i coś podobnego do tego : http://sanctumsilence.deviantart.com/art/005-Szablon-1083-447775181 tylko że nie jedno zdjęcie tylko kilka różnie umieszczonych
    4.Ewentualne zdjęcia: to:http://tsvetka.deviantart.com/art/Ice-153231471
    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/140332_osniezone-gory-skaly-jezioro-kanada.jpg
    http://tsvetka.deviantart.com/#/art/Beautiful-horses-169782140?hf=1 http://tsvetka.deviantart.com/art/WIP-Detail-Preview-134526489 http://tsvetka.deviantart.com/art/Allijay-Creed-435161373 http://tsvetka.deviantart.com/art/J-A-292045584
    5.Cytat: Time is only the time.No one never changes it...
    6.Inne uwagi: nic ewentualnie jakaś ramka na obrazkach
    7.Kontakt: e-mail miukkasimiener@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://piekielny-dar.blogspot.com/
    3. Koncepcja: szablon ten, który mam na blogu bardzo mi się podoba, jednak według mnie jest trochę ubogi. Czy można było dodać coś tam jeszcze? Zależy mi, żeby szablon był z dziewczyną z niebieskimi włosami, a ten jest niemalże idealny. Prosiłabym też, żeby był dwukolumnowy i każda z nich zaokrąglona po bokach :*
    4. Cytat: Only say , that this isn't the end
    5. Kontakt: ostatnitaniec@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Grr! Komentarz mi się skasował! :C

    1. Hasło - Narcystyczny delfin
    2. Adres: wybrani-albus-scorpius.blogspot.com
    3. Koncepcja: Zależy mi na tym by szablon był zachowany w barwach Slytherinu.
    4. Zdjęcia:
    Scorpius:
    1. http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2012/203/8/8/draco_malfoy_by_jinxedfool-d589nt5.jpg
    2. http://fc06.deviantart.net/fs41/f/2009/005/0/1/Scorpius_Malfoy_by_Lelia.jpg
    3. http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e5/f0/7f/e5f07f0a2682da665ca378285e1fa6ba.jpg
    Albus:
    1. http://data1.whicdn.com/images/64604619/large.jpg
    2. http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/16d2972430aa0c8ea56be1063aa05413/http://i1055.photobucket.com/albums/s506/kazzilee1125/davidash3_zps388672b5.png
    3. http://data.whicdn.com/images/55262721/0e6707a235964e2d8e45715afd3e8d1341c94908_large.jpg

    Razem:
    https://lh4.googleusercontent.com/-9HRu3NjUvwU/UyKKvwOuDUI/AAAAAAAAClc/tMMTgVyZwhM/w500-h735/14%2B-%2B6
    http://th09.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/097/8/d/albus_x_scorpius___wonderwall_by_twilights_star-d3deop5.png
    http://31.media.tumblr.com/tumblr_lnmftrpzvx1qjihxto1_500.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2011/277/f/3/after_the_match_by_lynneh-d4bsn8i.jpg
    http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2011/016/3/1/next_gen__al_and_scorpius_by_ichan_01-d37bgpw.png
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_maolpq9tty1rs644io1_1280.png

    5. Cytat: Idealnie dopasowani. Wybrani czy Skazani?
    6. Uwagi: Wiem, aż za dużo dałam tych zdjęć ale będziesz mogła sobie wybrać co ci odpowiada :)
    Mam jeszcze małą prośbę. Jeśli będziesz używała kodów do arkuszu CSS to mogłabyś mi je podać? W dziedzinie CSS'a jestem niedorozwojem ;___;
    7. Kontakt: katsumi.rey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham twoje szablony. <3 Są śliczne. Chciałabym umieć takie robić. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają. :>

      Usuń
  15. O matko :o Uwielbiam Twoje prace. Naprawdę są świetne!

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://magiafilmu.blogspot.com
    3.Koncepcja: Blog będzie zawierał recenzję filmów, seriali i książek, więc wydaje mi się, że dodanie do szablonu postaci z filmów, seriali, które są najbardziej kojarzone będzie najlepszym rozwiązaniem (np. aktorzy z Harry'ego Potter'a, z Czarownicy, z Domu Kości itd.). Najlepiej by te postacie nie były tylko z jednego dzieła, a z kilku - myślę, że przekaz blogu byłby wtedy bardziej wyrazisty. Jeżeli chodzi o układ i kolorystykę - zdaję się na wizję wykonawczyni. :)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Wprawdzie w pkt. 5 nie podałam żadnego cytatu, ale jakby jakiś Ci wpadł do głowy, to możesz go dodać. :)
    7.Kontakt: e-mail: justa197@o2.pl gg: 13218461

    OdpowiedzUsuń