g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.07.2014

[1300-1304] II URODZINY: W poszukiwaniu szczęścia


Cześć! Jak Wam mijają wakacje? Ja muszę przyznać, że ciągle przebywam poza domem :) Dlatego dzisiaj tak mało szablonów. W sumie to ledwo zmieściłam się w minimum. Cały dzień mnie nie ma, a do domu wracam około dwudziestej, a potem się nic nie chce robić - w dodatku kiedy są takie upały jak ostatnio. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak skromną notkę.
Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w drugich urodzinach Zaczarowanych. Mam nadzieję, że Zaczarowane będą istnieć jak najdłużej! W końcu ta szabloniarnia(albo bardziej ekipa), wiele przeszła. Miło, że nadal tutaj tętni życiem XD Oby za rok dane mi było znowu z Wami świętować :>
Aaaa! I wybaczcie, że tak mało tutaj ostatnio komentuję xD Serio nie mam do tego głowy, a co tylko siadałam na laptopa to robiłam szablony... Eh, w końcu są wakacje, no xd
W ogóle dzisiaj przeglądając yt, wpadłam na baaaardzo specyficzny teledysk - zapraszam miłośników damskich biustów (serio ;___;)... Osobiście trochę miałam bekę przez pomysłowość twórców tego teledysku, dlatego może poprawi komuś humor tak jak mnie xD Zbytnio nie lubię nagości w teledyskach (ten też jest dość.. a co będę opisywać xd), ale to po prostu mnie rozwaliło, made my day :D 
Dobra koniec mojej paplaniny, trzeba było trochę tutaj się nagadać, bo ja zawsze tak... No streszczam się :>

Prosty szablon z pomarańczami, mnie się on podoba - jest taki zwykły, ale jakoś kojarzy mi się z latem, może to przez te kolory. 

Szablon z dedykacją dla Chusteczki aha <3 Patrząc na ten art myślę tylko o tobie, więc mam nadzieję, że się nie obrazisz. Po za tym Akemii wie, że jest piękny, więc musiałam go wykorzystać. I na prawdę się przy nim starałam! Chyba najlepszy z całej notki :) - muszę też przyznać, że coraz bardziej lubię ShikaTema <3
W szablonie jest dodatkowe menu, instrukcja jak go dodać jest w paczce z szablonem w pliku "PRZECZYTAJ!"

Ktoś w propozycjach pisał o szablonie z Fullmetal Alchemist, więc postanowiłam coś wykombinować. Jak zobaczyłam ten render z Edwardem, to... musiałam z nim zrobić szablon! Ach, ten mój fetysz na męskie plecy... <3 Mam do nich cholerną słabość, co nawet widać, gdyż to mój drugi taki szablon :)

W sumie ten szablon był taki spontaniczny, miał wyglądać zupełnie inaczej. To mój pierwszy szablon w takiej kolorystyce, więc nie bić ;___; Ale w sumie efekt nie jest najgorszy... Chyba xD

Ten już robiłam dzisiaj na szybko, jak wróciłam z działki. Opierałam się na jednym z moich wcześniejszych szablonów z Igrzysk, co widać po CSS. Ale nie jest jakiś zły, lubię ten układ. Nagłówek przewija się wraz z blogiem.

To by było tyle na dzisiaj.
 Nie przyjmuję zamówień.
Mam do oddania jeszcze sześć zaległych. 
Trzymajcie się :*


19 komentarzy:

  1. PIERWSZA!
    JEDNYM SŁOWEM - ŚLICZNE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To jest mężczyzna... ;---; Edward Elric z Fullmetal Alchemist.. xd

      Usuń
    2. Jejku pomyliły mi się numerki! Sorki. Chodziło mi o 1303 :)
      Ogólnie ten szablon jest Sliczny

      Usuń
    3. Niestety nie wiem :< Znalazłam w sumie ją przypadkiem na weheartit :>

      Usuń
  3. O matko! Zwariowałam na punkcie szablonu z pomarańczą i ShikaTema! Ukłony dla autorki! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Starałam się ^^

      Usuń
  4. Pierwszy i przedostatni <3
    Cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że pomarańcze mają branie :3 Dziękuję ^^

      Usuń
  5. 1300 - Uwielbiam pomarańcze! Bardzo przyjemny i letni szablon.
    1301 - Świetna kolorystyka. Mimo obszernej treści szablon nie wygląda na jakiś, kurde wypadło mi słowo, którego chciałam użyć XD, nie wygląda na jakiś zatłoczony.
    1302 - Kolorystyka na plus, ale jakoś wydaję się ten nagłówek taki pusty :c
    1303 - O, całkiem przyjemna praca. Świetnie wycięty nagłówek. Bardzo lubię takie wyraziste wykończenia :D Ja bym pewnie zmniejszyła szerokość ale to już moje uzależnienie XD Zawsze staram się jak najbardziej skrócić wszystko xD
    1304 - Fajny, minimalistyczny szablon. I kosogłosek nawet jest :D Chyba mój faworyt z tej notki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 1302 nie chciałam dawać zbyt wielu tekstur, aby nie "przyćmić" tego artu :D W 1303 jakoś tak czasami wolę szersze szablony xD Znaczy się nie przesadnie, bo potem nie wygląda to fajnie... XD
      Dziękuję bardzo za opinię <3

      Usuń
  6. 1304 b. ładny, taki minimalistyczny c:

    ale kurcze... kolorki w 1303 i 1302 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podobają w nich kolory <3

      Usuń
  7. Wspaniała Temari w gifie! To moja naj-naj postać ;)

    1300 – nie przemawia do mnie pod żadnym względem.
    1301 – Rozpracowanie tego na 3 kolumny i belkę u góry dało dobry efekt, nawet pomimo sporych rozmiarów szerokości. Nie przepadam za bielą, ale tutaj akurat pasuje (+szarość). Grafika? Beznadziejna, to naprawdę kiepski rysunek pod względem wykonania, który psuje cały efekt.
    1302 – Bardzo, bardzo, bardzo... zielony. Wydaje mi się, że postać za bardzo odstaję od tła. I dziwnie mocno skupia wzrok. Kompozycja bardzo udana.
    1303 – Połączenie białego i pstrokatych kolorów to moja zmora, dlatego od razu jestem na NIE. Grafika również do mnie nie przemawia, jest stosunkowo mała i napaćkane jest tam sporo. Nie, to nie jest to.
    1304 – To chyba miała być jakaś forma minimalizmu, a dla mnie ociera się o kicz. Przepraszam, jeśli uraziłam, takie jest moje odczucie.

    Gdyby 1301 posiadał inny rysunek (tak rysunek, koniecznie czarno-biały) byłby bardzo udanym szablonem.
    Najbardziej podoba mi się 1302, urzekł mnie. Jest bardzo spójny przez tą zieleń, która jest wszędzie. Jedynym zagrożeniem jest zielona czcionka na zielonym tle. Nie wiem jak na dłuższą metę wyglądałoby czytanie czegoś takiego. Jednak i tak mi się podoba. To co jest tłem bohatera w przyjemny sposób nawiązuje relację z kolumnami bloga. Jestem bardzo na TAK.

    Pozdrawiam
    Makowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu, ostatnio mam wrażenie, że jak ktoś myśli "ShikaTema" to ta myśl jest połączona z moim nickiem i na odwrót. Trochę to śmieszne, ale też miłe, bo chyba znaczy, że wypracowała sobie jakąś renomę pośród fanów-i-nie-fanów tej parki. Heheszkyy.

    Oczywiście szablon 1301 bardzo mi się podoba, już jak Akemii uraczyła mnie tym artem to byłam wniebowzięta i chciałam sama zrobić z nim szablon, nawet o podobnym układzie, ale nie miałam ani czasu, ani "weny twórczej", więc może dobrze, że ty zabawiłaś się magika. Pewnym jest, że ten szablon wyląduje u mnie na TL ♥ (oczywiście najpierw zapoznam się z regulaminem itp itd....)

    1300 - pomarańczki bardzo ładnie, nie napracowałaś się jeśli o grafikę chodzi, z kodami raczej też mało porobiłaś. Szablon po prostu ładny :)
    1302 - zupełnie mi się nie podobają kolory, taka zgniła ta zieleń, nieeeee, nie, całość NIE. A zielona czcionka na zielonym tle to bardzo zły pomysł, kochana. Moje oczy by tego nie zniosły przez dłużej, niż akapit. Tak zauważyła, że czasami zapominasz o praktyczności szablonu :(
    1303 - mój faworyt. Lubię połączenie kolorków z białym, tak rześko to wygląda, wiosennie. Nagłówek jak dla mnie idealny, a kolorki takie miłe oku ♥
    1304 - minimalistyczny, ale bardzo ładny. Z resztą jak sama wiesz minimalizm to mój konik ;p

    Buziaki :*

    P.S. To trzeba być naprawdę mną, żeby ogarnąć dopiero teraz, że Jill wróciła do załogi. Ja pierdziele, uwielbiam mój ogar! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Teledyskiem po prostu 'zrobiłaś mi dzień' XD Konkretnie.
    Szablon z Edwardem zdobył moje serce, aż znów się chce oglądać FMA. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie 1303 i 1304. :>
    1303 - nagłówek bardzo mi się podoba :>, ogólnie szablon taki delikatny, a jednak z pazurkiem.
    1304 - prosty i czarno-biały. czego chcieć więcej? XD
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń