g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.07.2014

[1305-1311] II URODZINY: Wiadomo, że siódemka jest najpotężniejszą magiczną liczbą...

... to może na siedem?

Cześć! Czy tylko ja jestem załamana faktem, że minęła już prawie połowa wakacji? I zamiast się cieszyć, błagam, by czas nie leciał tak szybko?
Na dzisiejszą notkę przygotowałam tylko/aż (niepotrzebne skreślić) siedem szablonów! I właśnie się zorientowałam, że źle ponumerowałam miniatury, cholera! Jak sami widzicie, nawet Tom Marvolo Riddle czy Lord Voldemort (nie jestem pewna, pod jakim imieniem go znacie) popiera tę notkę, gdyż liczbę siedem trzeba promować! W końcu najsilniejsza jest, prawda?
Tutaj powinnam napisać, że strasznie się cieszę, że mogę uczestniczyć w urodzinach Zaczarowanych, ale w głowie mam tylko jutrzejszy dzień, albowiem *werble* jutro są moje urodziny! Więc dzisiaj cieszę się umiarkowanie, by trochę radości zostawić na jutro.
Powiem wam w sekrecie, że moja wena postanowiła zrobić bunt i zostać nad morzem, stąd taka a nie inna liczba szablonów. Miało ich się pojawić piętnaście, miały być w całkiem innej tematyce (trzy magiczne literki: GoT), ale wyszło jak zwykle, czyli nie wyszło. Jednak coś zrobić na urodzinki musiałam, dlatego mam nadzieję, że bez względu na upartego pana Wena, ta notka mi się uda. I szablony nie będą takie nijakie i ble i fuj i w ogóle.
Skoro zmieniłam już numerki na miniaturach, to przestanę ględzić i zacznę wstawiać powoli szablony. Nienawidzę tego, uch!

Ten szablon (i grafikę, i css) robiłam jeszcze dziś rano. Powstał na miejsce szablonu Potterowskiego, bo nie mogłam znaleźć dostatecznie dużych i wyraźnych zdjęć związanych z Turniejem Trójmagicznym. Wykonany pod wpływem impulsu i, szczerze mówiąc, nawet mi się podoba. Zwłaszcza grafika, bo za nic w świecie nie potrafiłam napisać jakiś ładnych i interesujących kodów.

Pierwotna wersja tego szablonu była w kolorze niebieskim, ale tak jakoś wyszło, że skończyłam na zielonym. Jestem zadowolona z tego szablonu, zwłaszcza, że umieszczony na nim cytat pochodzi z piosenki, którą kocham (James Blunt – Tears and rain). Na dodatek jest to jeden z tych szablonów, w których starałam się dodać więcej czegoś (stocków zamiast samych tekstur), a to zazwyczaj mi nie wychodzi.

Oto i jeden z moich faworytów tej notki! I mówię tu zarówno o grafice jak i o kodach. Ten nagłówek wykonałam jakieś dziewięć dni temu (z grubsza), zaraz po powrocie znad morza. Zapisałam się na Obozowe Wakacje ze Spisem Graficznym; moją nauczycielką została Bleachowa i to była pierwsza praca, jaką jej wysłałam. I jak dotąd najbardziej mi się podoba.

W tym szablonie najbardziej podoba mi się grafika. Kody, które robiłam dziś rano, nie są specjalnie wyszukane, chciałam raczej skupić wzrok odbiorcy na nagłówku. Jestem z tego szablonu zadowolona, gdyż nagłówek robiłam w ramach eksperymentu i chyba nie wyszedł najgorzej. Starałam się urozmaicić grafikę stockami (których i tak jest niewiele) i – o dziwo! – nawet tego nie spaprałam. Co wy o tym sądzicie?

Oto pierwszy i jedyny szablon w tej notce, na którym nie zobaczycie jakiejś kobiety. Minimalistyczny, zarówno pod względem grafiki jak i kodów, bo jakoś mi się nie widziało do tego obrazka nic wyszukanego. Zdjęcie pochodzi z cudownej strony pottermore.com, na którą zapraszam wszystkich, zwłaszcza wciąż niezalogowanych fanów Pottera! A ponieważ to o szablonie, nie o wspaniałości stworzonej przez Rowling strony miałam mówić, to dodam, że mi się podoba i tyle.

Taaak... znów mam okazję do wymienienia tych trzech magicznych literek: GoT! Jeden taki szablon musiałam zrobić, to było silniejsze ode mnie. :D Dlaczego akurat Sansa? Ponieważ w przeciwieństwie do 90 procent społeczeństwa, coś w tej postaci bardzo mi się podoba. Lubię ją i tyle. W rankingu najwspanialszych bohaterów GoTu znajduje się na drugim miejscu, tuż za ukochanym Tyrionkiem.

Ten szablon, wraz z numerkami 1307 i 1310 to moje faworyty. Jestem niezwykle dumna z efektów moich mąk i załamywania głowy nad wciąż niedostatecznie dobrym css'em. Tak, z całą pewnością mogę powiedzieć, że ten szablon mi się podoba (zwłaszcza kolorystyka). Dodam jeszcze tylko, że na zdjęciu jest Taylor Swift i tekst z nagłówka pochodzi z jednej z jej piosenek.

Cza–czam! Oto koniec mojej notki! Cieszycie się? Bo ja bym tego ględzenia nie przeczytała, naprawdę! A skoro to koniec, czas na ogłoszenia parafialne! Po pierwsze – propozycje! Jakie szablony chcielibyście zobaczyć (nie licząc Turnieju Trójmagicznego i Komnaty Tajemnic, bo takowe mam w planach)? Od razu ostrzegam, że możecie odpuścić sobie propozycje wszelkiego rodzaju mang/anime, bo nie znam. ;p Po drugie – mam w planach kilka notek tematycznych, w których będę robiła szablony z ulubionymi/znienawidzonymi (niepotrzebne skreślić) bohaterami filmów i seriali. Może chcecie zobaczyć jakieś konkretne? I po trzecie – zamówienia! Wybiorę sobie kilka, ale jeszcze nie wiem ile. Edit wstawię 24, więc macie trzy dni.
To by było na tyle! Miłej reszty wakacji (nigdy nie wiem, jak zakończyć notkę :c)!

Edit. Przyjęłam zamówienia od Apalogie, Xary i Solaris.

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No, i w końcu mam czas na jakieś konkretniejsze skomentowanie :) Wszystkie pracę są śliczne. Uwielbiam ciemną kolorystykę, dlatego wszystkie szablony mi się podobają. Co prawda, jakoś nie za bardzo odpowiada mi brązowy, ale nagłówek w szablonie 1307 jest prześliczny i jeszcze cytat z piosenki Chandelier <3 A mój faworyt z tej notki, to 1306 jakoś tak te kolorki i pani na zdjęciu mnie uwiodły :) No i css :D

      Usuń
  2. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wojownicy-wolnosci.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Menu główne boczne, kolorystyka w połączeniu ciemnej zieleni, taki liściasty odcień proszę, jakieś takie pierdołki nadające magii blogu dotyczącemu przygodom, walce. Według twojego uznania.
    4.Ewentualne zdjęcia: 1. http://photos.posh24.com/p/1305525/z/the_hunger_games/jennifer_lawrence_katniss_ever.jpg oraz 2. http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2013/11/Jennifer-Lawrence-katniss.jpg Zdjęcia są mam nadzieję w wystarczającej dla Ciebie rozdzielczości!
    5.Ewentualny cytat: "Jeśli noc może być dniem, dzień może być udręką"
    6.Inne uwagi: Chciałabym aby zdjęcie drugie znajdowało się za zdjęciem pierwszym i było w miarę małe. Zależy mi na takim klimacie dżungli, bo właśnie tam bohaterzy się udają w podróży do Senetu.
    7.Kontakt: 49390461
    Bardzo podobają mi się twoje szablony, nagłówki. Ten szablon jest dla mnie ważny, chcę abyś ty go zrobiła, chcę by twoja praca widniała na moim blogu!
    Dodaję button Waszej szabloniarni i życzę jak najmilszych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, wcisnął się drobny błąd w punkcie piątym.
    Cytat powinien brzmieć "Jeśli noc może być dniem, dzień może być koszmarem"
    Za jakiekolwiek utrudnienia bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3 zakochałam się w szablonie nr 1309.
    Pozdrawiam
    ps. śliczny główny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie szablony z tej notki są super, ach ta magiczna liczba 7, najwidoczniej przyniosła ci szczęście. Najbardziej lubię szablon 1, 3 i ostatni, ale tak naprawdę, nie potrafię powiedzieć, ze któryś mi się nie podoba. Twoje szablony są naprawdę genialne, dlatego chciałam dzisiaj złożyć u ciebie zamówienie:
    Hasło: Narcystyczny delfin.
    Adres bloga: http://lozavip.blogspot.com/
    Koncepcja: na blogu będę pisać o swoich przemyśleniach na temat wielu rzeczy, ale myślałam o tym, by na środku dać coś jak kilka osób siedzących tyłem jak w kinie, albo coś podobnego.
    Ewentualne zdjęcia: sama wybież, zdam się na ciebie
    Ewentualny cytat: link do bloga
    Inne uwagi: -
    kontakt: weraguzenda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się ostatni z tych szablonów, ale ja na razie nie planuję zmian design'u u siebie, ale za jakiś czas pewnie skorzystam z Waszej galerii, na razie pobrałam jakiś archiwalny szablon z Huncwotami, ale to na jeszcze nieistniejącego bloga, którego założenie mam w planach za jakiś czas ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;
    you-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: http://learn-love-again.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym coś w stylu jak zrobiłaś szablon z baletnicą. Myślałam żeby go pobrać, ale wolałabym mieć własny. Chciałabym żeby był w jasnych kolorach: beżowy, pudrowy róż, coś koło tego. Bohaterami są Ashley Tisdale(w brązowych włosach) i Daniel Sharman, ale nie muszą być ich twarze. Chyba wolałabym żeby było jak z tą baletnicą, tylko żeby była jakaś para.
    Zdjęcia: 1-http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F48499050%2Fthumb.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fweheartit.com%2Felisandracamini&h=200&w=240&tbnid=ii3pN_uMGS6AuM%3A&zoom=1&docid=VwDcfLdqfSpAPM&ei=mk3OU7X-KcTe7Abn64C4AQ&tbm=isch&client=opera&ved=0CCMQMygDMAM&iact=rc&uact=3&dur=510&page=1&start=0&ndsp=17
    2-http://weheartit.com/entry/87837364/search?context_type=search&context_user=talishka&page=9&query=dance+couples+
    Cytaty: All i can do is be me. Whoever that is
    Kontakt: mari.h@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://jakzostalamnocnymlowca.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby wszystkie gadżety były po prawej stronie tak ja mam teraz ;) Jedyne co przeniosłabym na lewą stronę to Archiwum. Błagam też, żeby na stronie głównej nie wyświetlały się wszystkie notki. Prosiłabym, by utrzymać barwy bloga w takiej kolorystyce jak mam teraz. Fioletowo-niebiesko...
    4.Ewentualne zdjęcia: http://eu-photo0.ask.fm/850/615/780/910003003-1rpp407-5pqltggmp9qbne5/original/IMG_20140721_091732.jpg
    5.Ewentualny cytat: "- He said that only he could love a monster like me.
    - He was wrong." i drugi cytat "If you be my star, I'll be your sky"
    6.Inne uwagi: Prosiłabym by cytaty znajdowały się koło postaci na zdjęciu... 1 cytat obok dziewczyny, 2 obok chłopaka. A, i czy mogłabym jeszcze prosić, by czcionka nie miała zbyt wielu zawijasów i była prosta? Dzięki ;)
    7.Kontakt: mania.wika2@gmail.com , GG niestety nie mam :c
    Z góry dziękuje i życzę udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry! :)

    1305 – W tajemniczości i fantastyce znalazły się okna bloku – dziwnie to wygląda, ale kiedy człowiek nie zastanawia się co one tu robią w towarzystwie panny i zamku, to jest w porządku. Skontrastowane odcienie szarości nie gnębią wzroku przy czytaniu, a pasują do graficzki. Szablon jest ok ;)

    1306 – Śliczna dziewczyna, jednak przez te mgliste rozmycia jakoś nie przypadło mi to wszystko do gustu. Jasny tekst na jasnym tle też nie jest za wygodnym rozwiązaniem. Gdyby był czerwonawy jak w menu, bardziej zjadliwe mogłoby to być.

    1307 – Och, obrazek cudowny i czcionka też, jednak zbyt skromnie jest rozpracowany pod względem kolumn, które nie wiele wyróżniają się między sobą. Nie ma tutaj granicy i to mnie gryzie. Tak czy siak! Na razie to mój faworyt!

    1308 – Kolejna urocza grafika, która rozanieliła mój wzrok kwiatkami. Mimo że nie ma tutaj rozgranicznika między kolumnami, to ten szablon bardziej przypadł mi do gustu niż poprzedni. Klasyczne kolory czcionki i tła, sprawiły, że jest bardzo przyjemny w odbiorze. Bez udziwnień, a jak miło.

    1309 – Oj no, uwielbiam tematykę HP, ale ten szablon jest dla mnie za skromny. Jest ładny, ale za skromny!

    1310 – Nie, stanowcze nie. Chyba tylko „chmurzaste” tło przypadło mi do gustu.

    1311 – Ciemny tekst na ciemnym tle, oczy wyciekłyby mi po kilku notkach, jednak fajny ten odcień różu. Grafika przyjemnie wgryza się w treść bloga, aczkolwiek te gałęzie które są na pierwszym planie trochę odpychają...To ta pani powinna być na pierwszym miejscu, a nie biedna, taka niewyraźna... I te ślimaczki... Nie wiem o co chodzi :D Pod względem estetycznym kolorystyka rzeczywiście jest bardzo atrakcyjna, ale niekoniecznie funkcjonalna. Ujdzie, gdyby nie te dziwne muszelki :D

    Pozdrawiam
    Makowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie o taki efekt wam chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, przede wszystkim muszę powiedzieć, że wakacje zawsze tak szybko lecą i nie ważne czy masz je przez 5 miesięcy czy 2. I tak w połowie zorientujesz się, że już prawie koniec i stwierdzisz, że powinny być one dwa razy dłóższe. Aczkolwiek za długo też nie, ja na przykład tracę rachubę czasu i mylą mi się dni, daty, masakra.
    Jeśli chodzi o szablony to najbardziej podoba mi się ten 1311 jest taki prosty, w moim stylu. Nie wiem czemu, ale strasznie mi się takie zwykłe szablony z ciekawymi nagłówkami podobają ;P Kolejny który mi się spodobał to 1310 - znówu ta piękna prostota :D Oraz 1305, ale układ ramek mi trochę nie odpowiada. Bardziej podobały by mi się gdyby były na równi, ale bardzo ładny nagłówek i czcionka. Niby trochę tutaj jest, ale nie jest napaćkane i wszystko jest czytelne. Przynajmniej dla mnie.

    Teraz chciałabym cię poprosić o szablon, już wiem jakie wykonujesz, strasznie mi się podobają, więc mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie ci do gustu :)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://corka-severusa.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Na szablonie powinien znajdować się Severus Snape oraz Phoebe Tonkin. W tle Hogwart, może pociąg Hogwart-Londyn. Nie znam się za bardzo na takich rzeczach, więc zostawię to tobie. Wierze, że na pewno będzie pasować. Kolorystyka "średniawa", że to tak nazwę. Bez zbyt mrocznych klimatów ani zbyt jaskrawych (typu róż czy żółć), myślę, że najlepiej będzie pasować coś niebieskiego/brązowego/fioletowego. Jeżeli uznasz, że lepszy będzie inny, to też nie mam z tym problemów. Lubię dawać wolną rękę twórcy ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Główny: Córka Severusa Snape'a i poboczny: Kłamstwo nie staję się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
    6.Inne uwagi: Chciałabym aby menu znajdowało się w stronach i umieszczone było w pasku nad szablonem. Przydała by się też prawa lub lewa kolumna na spis rozdziałów, chat, statystykę etc.
    7.Kontakt: tescka@hotmail.com i GG: 10447852 ale wolałabym kontakt przez email ponieważ sprawdzam go częściej niż gg

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, pierwszy szablon wyszedł przepięknie. Szablon nr 1308 też jest ładny, ma taką ładną poświatę... Bardzo mi się podoba ostatni. :) Zazdroszczę talentu, kiedyś próbowałam robić szablony, ale traciłam cierpliwość, ilekroć GIMP samoistnie się wyłączał. Naprawdę wielkie uznanie :P

    Chciałabym złożyć zamówienie, tyle, że niedawno założyłam właśnie bloga i będzie tylko jedna notka... :P

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://umbrhart.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Myślałam nad tym, by na szablonie panował mroczny nastrój. Znajdowały się ciemniejsze kolory, może na przykład czarny z czerwonym... Na pierwszym planie znajdowałaby się Avril Lavigne, a gdzieś dalej w mniejszym rozmiarze Gilderoy Lockhart i Dolores Umbridge. I cytat fajnie by było, gdyby był umieszczony jak w 1 szablonie. :P
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Miłość, sen i śmierć przychodzą po­mału, schwyć mnie za włosy i moc­no pocałuj.
    6.Inne uwagi: Układ jest mi ogólnie obojętny, chciałabym może, żeby na górnym pasku znajdowało się miejsce na strony. I kolumna z prawej strony. :P Na różne informacje itd.
    7.Kontakt: mademoiselle7luna@gmail.com i 49240555 (Częściej korzystam z GG)
    Byłabym naprawdę Ci wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesć, powiedziałas, że wybierzesz kilka zamówień, więc mam nadzieję, że się załapię :)
    1. Narcyztyczny delfin
    2. http://weasleyowie-w-krzywym-zwierciadle.blogspot.com
    3. Zależy mi na otwartym nagłówku z lewego boku bloga oraz półprzezroczystym tle postów, które w razie przewijania w dół, poruszałoby się wraz z nagłówkiem tak jak tu: http://sciezkami-uczuc.blogspot.com. Kolorystyka najlepiej pastelowa.
    4.
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/259/d/d/i_can__t_go_back_again___by_viria13-d4a02ye.jpg
    http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/255/e/d/weasley_dance_by_viria13-d49n31p.jpg
    http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/256/b/a/you_must_have_seen_your_face_by_viria13-d49qe0o.jpg
    http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2011/270/1/1/mischief_in_managing_by_viria13-d4b2jci.jpg
    5. Tak pięknie nienormalni mogą być tylko oni
    6. Inne uwagi: -
    7. ella.nightmare@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Ella

    OdpowiedzUsuń
  16. 1309 i 1310 najlepsze moim zdaniem. :>
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za przyjęcie zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do podziękowań i wierzę, że szablony będą równie niesamowite jak zawsze. :)

      Usuń
  18. Dziękuję ślicznie za przyjęcie zamówienia. :)

    OdpowiedzUsuń