g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.07.2014

[1312-1319] II URODZINY: Ah, gravity - thou art a heartless bitch.



Drugie urodziny. Wowowow. Rok temu byłam po stażu na zaczarowanych i moje prace były raczej słabe. Dzisiaj moje prace są tylko trochę lepsze, a zaczarowanym przybyło szabloniarek i obserwatorów. To tak jak z twoim ulubionym serialem. Bohaterowie się zmieniają, fabuła czasami też ale ciągle to ten sam serial i na szczęście ciągle mamy głównych bohaterów. :) Chcę jeszcze raz podziękować Jill za szansę. Uwierzyłaś we mnie nie raz, a dwa razy i gdyby nie ty pewnie nawet nie byłabym szabloniarką.
Przepraszam was za tę porównanie do serialu no, ale co innego można robić w wakacje? 
Jak można zobaczyć na gifach oglądam od nowa Teen Wolfa i myślę nad The Big Bang Theory. W międzyczasie dużo czytam. Znalazłam kilka świetnych fanfików potterowskich [ Ginny i Draco to moja ulubiona para więc czytam przede wszystkim o nich ] Nie mam pojęcia co jeszcze dodać. 
A może jednak mam. Notka dedykowana Silence i Faith. Sprawiłyście, że mój pobyt na zaczarowanych jest jedną z najlepszych rzeczy w moim życiu. Nie pamiętam jak to było bez was i boże nie chcę sobie przypomnieć. To wszystko dla was i dzięki wam.

We wcześniejszej notce przyjęłam zamówienia. Jeśli zamawiające dalej są zainteresowane niech dadzą mi znać.



Robiony baardzo dawno temu. Chyba nie planowałam go dodawać bo miał być dla mnie, ale znowu zmieniłam zdanie. Nie lubię css trochę mi nie pasuje, ale nie umiałam zrobić nic lepszego.

Również stary i chyba też przez jakiś czas miał być dla mnie i stąd podobny układ i css.

Dobra przyznaję się. Zakochałam się w najdziwniejszej parze całego serialu. Coś co nigdy się nie zdarzy, ale hej dziewczyna może sobie pomarzyć. Na youtubie jest kilka niesamowitych filmików z tą parą.
  Szablon z gifem.

Kocham ją. Jedna z moich ulubionych postaci w Grze o tron. Powiedziałabym, że pierwsza w kolejności, ale to miejsce zajmuje Sansa, a drugie chyba Tyrion. Boże tak ciężko się zdecydować.
Szablon z gifem.

Podobało mi się zdjęcie Ashley więc...

Musiałam coś zrobić z tą piosenką, a pomyślałam, że Damon i Elena pasują najlepiej.
Szablon z gifem.

Szablon robiony z Silence. Lekka improwizacja. Mega spontaniczna decyzja. Chyba mój ulubiony.

Kto nie kocha Stydii? Musiała być w notce urodzinowej.
Szablon z gifem.

Kocham tę scenę. Aż mam ochotę obejrzeć Castle jeszcze raz.


Co do  zamówień  przyjmę   jedno albo dwa
Dam znać które przyjęłam do czwartku do 17:00


PS. Wszystkiego najlepszego dla naszej Caireann.  :)


EDIT
Przyjęłam zamówienie Eveneth Black.




40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja mogłam być 1 ale oddałam ci ten zaszczyt :c

      Usuń
    2. No więc szablonów w sumie nie ma co komentować, bo każdy widziałam i mówiłam, że jest najs, a ostatni zasłużył nawet na very najs. Jakbym miała wybrać najlepszą pracę, to postawiłabym 1319, 1318 i 1316 na pierwszym miejscu, a resztę tuż za nimi, bo takie piękne szablony tworzysz.
      Szczerze łezka mi poleciała jak przeczytałam tę dedykację:c Też nie pamiętam jak to było zanim Was poznałam, ale domyślam się, że było suabo. Nie miałam z kim gadać o serialach, zachwycać się Stilesem i nie miałam komu wysyłać głupie filmiki znalezione w odmętach youtube. To znaczy zapewne miałam takie osoby, ale większość by nie zrozumiała z czego się śmieję :C Uwielbiam naszą przyjaźń i każdy jej drobny szczegół jak mleko, chusteczki aha, Paul Weasley i jego żona, wszystkie seksiaki z seriali, wspólne robienie szablonów, Fejfunia jako Jackson, najs, niewyrabianie się z notkami i robienie wszystkiego na ostatnią chwile, Hannah Montana, Bogdan, Rajne sędzia, oki dwie foki, nasze głupkowate zdjęcia i wszystko inne co się nam nazbierało przez te siedem miesięcy:c Rzadko kiedy zawiera się takie znajomości przez internet, a nasza znajomość jest jedną z najlepszych jakiew życiu nawiązałam i nieskromnie mówiąc, ludzie mogą nam pozazdrościć:c
      Kocham Was Agencie Rajne i Fejfunię z Piekiełka całym serduchem:c
      (I Weasleyową też, której wszystko powyżej się tyczy również:c Policja hahahahahah ♥)

      Usuń
    3. Zapomniałaś o nieogarniętej Fejf która ogarnia po 10 minutach i dokładnym wytłumaczeniu. Słoneczko nasze małe. Kocham cię. Wiesz o tym prawda?

      Usuń
    4. Hahahaha, no tak:c♥ Czasami się czuję jakbyśmy były jej rodzicami i musiały wszystko tłumaczyć od początku do końca :c
      Wiem:c♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oh, Fejf. Aż znalazłaś internety ♥

      Usuń
    2. Och Fejfunia:c Najbardziej wzruszająca notka:c♥

      Usuń
  3. Margaery <3 Od razu mi humor poprawiłaś, cudowny jest ten szablon!
    I dziękuję za życzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie szablony mi się podobają, ale... ale ta Stydia... piękny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stydia jest super. Najlepsi na świecie i wgl. Z nimi zawsze mi coś wychodzi. Twój avek też cudowny ♥

      Usuń
  5. 1314 urzekł mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Stydia!!!! ♥ Cudeńko, planuję zabrać na mojego nowego bloga! ♥ masz moje uznanie, za tą pracę. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli piszesz o Stydii musisz podać mi adres ♥ kocham ich ♥

      Usuń
  8. Omgggg Emilia i Natalie. Moje dwie ulubione postacie w got. znaczy nie one, po części chodzi o Margaery i Dany ;___;
    Też planowałam ostatnio zrobić sobie rewatch Castle.
    Co do szablonów mi się najbardziej podoba: 1315 i 1318. Ale wszystkie są śliczne ;_;


    Teraz ta mniej przyjemna część, lub bardziej czyli zamówienie XDD

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://killer-inme.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby nagłówek był tradycyjnie u góry na środku, chcę żeby menu było pod nagłówkiem też na środku, a po prawej stronie osobna kolumna. Kolorystykę zostawiam tobie. Jeszcze proszę żeby nie było żadnych zaokrągleń w układzie chyba że obrazki w postach czy avatary w komentarzach i żeby zdj w postach były bez ramek, wszystko inne ale bez ramek.
    4.Ewentualne zdjęcia:

    Wersja 1:

    http://2.bp.blogspot.com/-WayyglWV9s8/Uaed3SQwq7I/AAAAAAAAWew/WgeI90ScV4g/s1600/tumblr_mnm5uq0wcR1qggswco2_500.jpg - osoba na zdj to felicity jones więc możesz coś znaleźć jeśli by to zdj było złe lub coś.
    W tle chciałabym londyn, jesli to nie problem. jeśli tak w odpowiedzi dodam zdj.

    Wersja druga:

    http://29.media.tumblr.com/tumblr_luspdhYmNo1qa98nao1_r1_500.gif

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4fmxz5sV91rs1bgio1_500.gif
    http://31.media.tumblr.com/24b1614c429f9235137b30c08b6f5a56/tumblr_mgg3rbEEI91qbjvfco2_250.gif
    I też londyn w tle.
    Zuważyłam w tym poście szablon z gifami więc nie mogłam się powstrzymać.
    5.Ewentualny cytat: "There's a killer in me, beneath my smile. It makes me want hurt people"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: leatherqueen00@gmail.com
    Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewatch Castle to super pomysł tylko w cholerkę dużo odcinków i nie jestem pewna czy mam czas.

      Usuń
    2. może być minimalistyczny szablon?

      Usuń
  9. Rayne! <3 Wróciłaś :3 Piękne prace, piękne! Co do tych zamówień... "We wcześniejszej notce przyjęłam zamówienia. Jeśli zamawiające dalej są zainteresowane niech dadzą mi znać." Ja nadal jestem zainteresowana. Bardzo zainteresowana :D A więc... zgłaszam się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okok postaram się jak najszybciej ci go oddać bo przez pewien czas miałam zastój i nic mi nie wychodziło.

      Usuń
    2. Dobrze :3 Mi tam wszystko pasuje ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ostatni lubię ze względu na Stydie, ale te kody mogłyby być lepsze.
      Ps. Ciągle mam twój szablon na tapecie. Informuję cię żebyś wiedziała jak coś ja jestem największą fanką twoich szablonów ever. :c

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że się załapię, bo próbuję już od kilku tygodni :)
    1. Narcyztyczny delfin
    2. http://pierwsze-lata-hogwartu.blogspot.com
    3. Chciałabym by nagłówek znajdował się z boku, a tło postów było półprzezroczyste i poruszało się wraz z nagłówkiem. Kolorystyka mogłaby być taka jak na szablonie nr. 565 czyli delikatny, pastelowy pomarańcz.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/216/1/e/avatarded_hogwarts_by_viria13-d59reb6.jpg
    http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2011/148/3/8/hogwarts_castle_wallpaper_by_hardgamerpt-d3gt1em.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2011/066/9/c/it__s_quidditch_tomorrow_by_viria13-d3b45j7.jpg
    5. Ewentualny cytat: 'Nikt tak naprawdę nie wie, od czego ta magiczna przygoda się zaczęła'
    6. Inne uwagi: -
    7. ella.nightmare@gmail.com
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ile cudnych szablonów! Czas je skomentować! *-*
    1312 - Moje pierwsze słowa: EMILIA!!! *-* Uwielbiam ją <3 Układ też bardzo mi się podoba. Fajnie zrobione, że nick autora i liczba komentarzy są nad postem, a nie tak jak zawsze, czyli pod. Kolorystykę wybrałaś też świetną. I ten cytat w nagłówku! :D
    1313 - Bardzo podobny do poprzedniego, a jednak inny. Nie znam dziewczyny z nagłówka, ale jest baardzo ładna. Co do układu, kolorystyki, itp, napisałam w ocenie 1312 :)
    1314 - Czyto Damon z Caroline? Och! Cudownie! :D Szablon taki troszkę mroczny i minimalistyczny... Dostaje okejkę ode mnie! :D
    1315 - NATALIEEEEEEE <3 Kolejna wspaniała aktorka z Gry o Tron *-* Wszystko mi się w tym szablonie podoba. Jeden z najlepszych z tej notki! Ba, mój faworyt!
    1316 - Uwielbiam takie niebiesko-czarne szablony. Układ też w sam raz. Super :D
    1317 - Bleh! Nie lubię Deleny... Ale szablonik jest w sam raz! :3 Ta szarość!
    1318 - Faaaajniutki i tyle napiszę, bo jestem pod wrażeniem! *-*
    1319 - Słodki :D i fajna kolorystyka :)

    Na tym kończę i chyba zamówię szablon u Ciebie... Ale najpierw zapoznam się z regulaminem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin przeczytany, więc zamawiam! :D
      1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://nothing-goes-as-planned.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Prosiłabym o w miarę szeroką kolumnę boczną. Nagłówek w układzie otwartym (czy jakoś tak), może być na górze, lub z boku. Obojętnie. Co do kolorystyki: przeważać ma fiolet (lekki, ciemny, różne odcienie) i czarny. Czasem lekki akcent zielonego, ale bardzo lekki. :)
      4.Ewentualne zdjęcia: http://www.razorfine.com/wp-content/uploads/2013/10/emma-watson-gq-uk-woman-of-year-08.jpg
      http://37.media.tumblr.com/74602daa899d46cce6e013c7fb328fc6/tumblr_mspeu9NPu71qimvebo1_500.jpg
      http://24.media.tumblr.com/71fa82b27fad98acc39c9b3f3f3df441/tumblr_mukpt8NPgk1sx2zfgo2_r1_500.jpg
      http://25.media.tumblr.com/9a9cd6866f864699f922da2be6e94f6f/tumblr_mukpufpdZS1sx2zfgo2_r1_500.jpg
      http://25.media.tumblr.com/ee4b93a1d0e6fc23705c59447ce37dcb/tumblr_mkhalo2o771s7rgwno1_500.jpg
      http://static.tumblr.com/bac639f2628e12d302648a222fd5c4cb/llp0cjj/vdbmitl00/tumblr_static_hogwart.jpg
      5.Ewentualny cytat: "Wszystko ulega zmianie...", albo " Nothing goes as planned"
      6.Inne uwagi: Mogą pojawić się gdzieniegdzie jakieś kwiaty. Najlepiej róże, lub inne zmysłowe ;)
      7.Kontakt: eveneth.96@gmail.com, a gg nie posiadam :c

      Z góry dziękuję :*

      Usuń
    2. Natalie i Emilia są cudowne i w sumie są głównym powodem dla którego oglądam Grę o Tron. Chociaż Emilia ostatnio nie. Nie lubię jej w tym sezonie co nie zmienia faktu, że jest cudownie, wspaniale piękna.

      Usuń
    3. No... W 4 sezonie Daenerys się trochę popsuła :c

      Usuń
  13. 1316 i 1317 *___*
    Zdecydowanie najlepsze moim zdaniem :>
    Pozdrawiam, Invisible :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w 1317 mi nie gra, ale cieszę się, że tobie się podoba :)

      Usuń
  14. Jakoś tylko 1315 spodobał mi się szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bardzo go lubię i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  15. Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: www.nieobliczalna-marzycielka.blogspot.com
    Koncepcja: Smok po prawej, blog po lewej. Pod smokiem jakieś menu. Coś jak w szalbonie 1152, tylko żeby menu było pod obrazkiem. No i ta kolorystyka, ciemne fiolety, szarości i może jakieś złoto? Żeby zbyt mocne kontrasty nie biły po oczach i dało się łatwo czytać.
    W menu ma być tylko „amira”, „linki” i „spam”, bez żadnego spisu treści (przywiązałam się do mojej długiej listy, jest najwygodniejsza). I chyba tyle. Najważniejsze, żeby szablon miał klimat magii, smoków, czarów…
    Zdjęcie: http://img.photobucket.com/albums/v316/DragonKatet/Dragons/Purple_Dragon_by_deligaris.jpg
    Cytat: Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne C. R. Zafon (z czego sam cytat może jakąś ozdobną, złotą czcionką, a autora poniżej, drobniej i prościej)
    Inne: Proszę szabloniarkę, żeby puściła wodze wyobraźni i wylała na to swą twórczą pasję, ot i tyle (ale bez przesady, żeby nie było tego za dużo). To co mam obecnie na nagłówku jest tak jakby wyznacznikiem tego, ile rzeczy może być maksymalnie w nagłówku, a że teraz chcę to trochę inaczej i zdjęcie będzie mniejsze, to proszę, żeby było ciut mniej nawrzucane dodatkowych obrazków (nie wiem, jak to się profesjonalnie nazywa). I żeby nagłówek jakoś pasował do reszty bloga, bo w obecnym szablonie tego nie ma i bardzo mnie to razi. I apropos postów: Obecnie nie dość, że każdy wyraz w tytule zaczyna się wielką literą (co w ogóle mi się nie podoba), to brakuje mi tam daty.
    Kontakt: gg: 8146722
    W razie pytań czy wątpliwości – pisz śmiało. Chętnie pomogę, żeby szablon był jak najlepszy i żeby wszyscy mi go zazdrościli ^u^

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne szablony <3
    Pisanie komentarzy niezbyt dobrze mi wychodzi, więc powiem tylko, że najbardziej do gustu przypadły mi pierwsze 2, 1315, 1316 i 1318 <3
    Są prześliczne <3
    Lecę nadrabiać zaległości dalej :)
    Weny ;*
    Ściskam ;*
    Miłych wakacji ;*
    e_schonheit ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że sie podobają. :) Ja też nie umiem pisać komentarzy więc całkowicie cię rozumiem.

      Usuń
  17. Ojej, ojej, ojej! Dziękuję za przyjęcie mojego zamówienia! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka, chciałabym zamówić u cb szablon :3
    Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: wjaponskiejkrainie.blogspot.com
    Koncepcja: całkowicie zdaję się na ciebie :)
    Zdjęcia: http://www.tapeta-kicius-wisnia-oczka.na-pulpit.com/zdjecia/kicius-wisnia-oczka.jpeg
    http://4.bp.blogspot.com/-1Hlw54OnZSo/UWiIHGH5ZDI/AAAAAAAACXo/kYffcyWoIaA/s1600/night-bloom-summer-in-japan-wallpapers-1600x1200.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/46152962/original.jpg
    http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/174309_kwitnaca_wisnia_japonia.jpg
    Cytat: Czy to może być tytuł bloga? Bo jeśli tak to poproszę "Kraina kwitnącej wiśni"
    Inne uwagi: Chciałabym, żeby szablon wyglądał tak japońsko, tak delikatnie, mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :P
    Kontakt: Email: zuzychalak@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń