g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.07.2014

[1320-1324] II URODZINY: Sherlock is actually a girl's name.


Elliott Smith - Between the bars

Zakochałam się w tej piosence ♥



Znowu notka spóźniona .__. Ja się nigdy nie wyrobię ._. 
No ale nie ważne. Wow, to już II urodziny Zaczarowanych. Zarazem są to pierwsze w których biorę udział. Na blogu szablonuję dopiero kilka miesięcy, ale i tak jestem wdzięczna za możliwość rozwijania się wśród tylu wspaniałych osób c: 

A teraz zupełnie inny temat - wczoraj poszłam z mamą pobuszować w antykwariatach. Wyszłam biedniejsza o 70 zł, za to do mojej biblioteczki trafiło 7 dramatów Shakespeare'a, dwie części Mary Poppins, pierwsza część Igrzysk Śmierci oraz, do przeglądnięcia i ewentualnego zakupu, Krabat i Most do Terabithii. Nie ma to jak samej kupować sobie prezenty urodzinowe ♥ 

Zarzucę wam piosenkę, którą słucham ostatnio na zmianę z tą z góry notki. Sielok ♥


W tym momencie możemy przejść do szablonów. 


Ben ♥ Strasznie mi się podoba ten szablon. Nagłówek poprawiany był tyle razy, że straciłam rachubę, przez jakiś miesiąc kurzył się na dysku, w pierwszej wersji widniała na nim rudowłosa dziewoja, której po pierwszej koloryzacji włosy zmieniły się na jaskraworóżowe, po drugiej na jaskrawopomarańczowe, potem plik leżał nie tknięty, bo mi się nie spodobał. Po zmienieniu napisu, postaci i koloryzacji w końcu jestem zadowolona c: 


Za oknem albo burza albo upały, a więc zimowy szablonik z Lucy na ochłodę.  


Ponieważ fantastyczny dziewiąty jest fantastyczny. Nie rozumiem, jak można go pomijać.  [KLIK] Po za tym, jeszcze się nie spotkałam z szablonem z 9 czy 10. Albo z pozostałą ósemką. Szkoda :c



Co do tego szablonu mam mieszane uczucia... Z jednej strony mi się podoba, a z drugiej... wydaje się zbyt napchany, że tak powiem. 


Dlaczego tak mało osób zna ten serial? :c A jest taki świetny. Olivia Colman ♥ David Tennant ♥ Arthur Darvill ♥ David Bradley ♥


Nagłówki:





To tyle. Przyjęłam cztery zamówienia pod poprzednią notką, więc dzisiaj 
NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ.




Dobra, mam dość. Wpół do 4 nad ranem .__. Idę spać .__.

17 komentarzy:

  1. Omg <3 Szablon z Benem jest taki afsdhgj *.* Chcę już Sherlocka :c
    No i ostatni z 10. David Tennant ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ben najlepszy. I ładnie wytarte krawędzie ja tak nie umiem. Zazdro bierze :c

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się najbardziej ten z Tennantem podoba <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gif najlepszy, a jeszcze lepszy szablon z Benem, Łucją i panem Tumnusem (no sentymenty są xD) i z Dziewiątym Doktorem <3 Ogółem cała notka mi się podoba :D
    Pozdrawiam i duuużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sherlok OMGfshj *O* Jest taki piękny *o* Ten z X-men'ów też *O* <3 Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szablony <3
    Najbardziej spodobał mi się drugi i ostatni :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Fassy, jest impreza <3 Wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam komentować wszystkie notki urodzinowe,ale mi nie wyszło, bo nie umiem pisać komentarzy, więc powiem tylko, że wszystkie szablony są przecudowne, a najbardziej mi się spodobał drugi o ostatni. Są prześliczne <3
    Lecę nadrabiać zaległości ;*
    Weny ;*
    Ściskam ;*
    Miłych wakacji ;*
    e_schonheit ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony cudne! Potem skomentuję dokładniej! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stooo lat! Bo to chyba urodziny, nie? :D
    Oby wiodło wam się tak dobrze jak do tej pory!
    Piosenka śliczna...
    A najbardziej spodobał mi sie ten szablon z Opowieści z Narni. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mystique i Magneto, tak bardzo raaadość <3

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG! <3
    Tak, tak i jeszcze raz tak, dla epickiego szablonu z Mystique i Magneto <3

    OdpowiedzUsuń
  13. moja ukochana Narnia, yeah przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałaś się z szablonem z 10.? A ten z LD? I ten z mojej notki pożegnalnej? :<
    1322 najlepszy♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ._. Pamięć o 4 nad ranem szwankuje :<

      Usuń
  15. Cześć! Jak widze, to twój ostatni post, więc to tu musze złożyć zamówienie. :/
    1.Hasło: Nrcystyczny delfin
    2.Adres bloga: moj-swiat-do-gory-nogami.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, by w tle było widać morze i by było na nim zamieszczone zdjęcie, do którego link podam poniżej, najlepiej na pierwszym planie, gdzieś tak po boku... Zależało by mi jeszcze na tym, by na tle byłyby gdzieś jakieś perły, w różnych miejscach, tak pobokach. I warto by było, gdyby było jakieś nawiązanie do Posejdona, jakiś trójząb może...? ;) Zależałoby mi na tym, by kolorystyka była głównie zielona, z wstawkami morskiego i może na tle też by poumieszcać gdzieś randomowo perły...? Na tym mi najbardziej zależy i nie pogardze jakimiś twoimi poysłami. ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: "Attractive look", zaznaczam, że zdjęcie jest poniżej opisu, nie powyżej.
    http://stylonica.com/selena-gomez/
    5.Ewentualny cytat: "Nie przeczekuj burzy. Naucz się tańczyć w deszczu."
    6.Inne uwagi: Głównie zależy mi na tym, by nagłówek nie był ograniczony przez jakieś ramy, tylko "wolny". :)
    7.Kontakt: majallison@wp.pl
    Z góry dziękuję i mam szczerą nadzieje, że zechcesz wykonać ten szablon dla mnie. :)
    Pozdrawiam,
    Majalissa

    OdpowiedzUsuń