g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.07.2014

[1328-1332] II URODZINY: Hook me up!

Zaczarowanym życzę wszystkiego najlepszego, weny do tworzenia szablonów, radości przy każdym otwieraniu programów graficznych i aby nigdy nie było problemów z kodami! Dwa lata to sporo czasu! Zresztą wystarczy spojrzeć na to, ile jest tu pięknych szablonów! Zbliżamy się do 1,5 tysiąca, a będzie jeszcze więcej!
Dziś typowo minimalistycznie i to raczej ostatnie odgrzewane kotlety. Od teraz z mojej strony, jeśli ktoś pamiętał te prace z poprzedniego bloga, będą pojawiać się tylko nowości!

Mam nadzieję, że u Was pogoda dopisuje, bo ja, mając wolne, wyjechałam z mamą na krótkie wakacje i codziennie leje. :(

Ciemny, jedna kolumna (nie wiem, czemu, ale jakoś tak chodził za mną szablon jednokolumnowy!)


Kolejny raz szablon typowo "pod opowiadanie" ;)


Minimalizm w czystej postaci! Dwie kolumny, dość pusto, ale nie sprawia wrażenia, że czegoś brakuje.


Kolejny zamknięty szablon z graficznym suwakiem.


I jeden z popularniejszych szablonów na poprzednim moim blogu. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie go gustu!


Tym razem nie przyjmę żadnego zamówienia, bo naprawdę nie mam czasu (to znaczy mam, ale przez tych kilka dni chcę go wykorzystać na coś innego niż siedzenie przed komputerem :P), dlatego jeśli ktoś chciałby coś u mnie zamówić – muszę Was poprosić o zaczekanie do następnej notki.
I proszę Was, ja naprawdę nie robię szablonów, w których skleja się kilka postaci ze sobą, bo... po prostu nie potrafię. :P (to takie info na przyszłość). Szablon, który zamawiała Renfri już do niej trafił. Wstawię go w następnej notce.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ta O Yea xD
      Wszystkie szablony są śliczne, ale najbardziej z nich spodobał mi się 1330 i 1331 <3
      Ciekawy pomysł ;D
      Pozdrawiam :D
      ~ Julie

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jej. właśnie wstałam :c
      Podobają mi się te minimalistyczne, ostatni jest świetny.

      Usuń
  3. 1328- Widac, że lubisz minimalizm i, że dobrze ci to wychodzi. Ta dziewczyna na samym srodku (Uwielbiam ten film :) ) bardzo wpasowuje się w tło. Dobrze wyczułas to, że przy tak ciężkiej tematyce jak Czarny Łabędź nie można przesadzać z ozdobami i kolorami :)
    1329- Jak można się było spodziewać mój faworyt! Uwielbiam Harrego i wszystko co z nim związane, ale to co mi się w nim podoba to to, że nie ma w nim żadnych postaci, czyli można go dopasować pod jakies nietypowe opowiadanie, bo zazwyczaj w szablonach potterowskich jest Harry, Hermiona czy inni uczniowie. W każdym razie ta naturlna kolorystyka też przypadła mi do gustu :)
    1330- Nie przepadam za mangą czy anime (czy ja to się tam zwie, ja się nie znam), ale ten szablon akurat mi się podoba. Ostatnio coraz więcej na zaczarowanych jest szablonów minimalistycznych, które z czasem zaczęły mi się podobać. Szablon zaczął mi się podobać dopiero gdy dokładnie mu się przyjrzałam i taki chyba jest jego urok. Bardzo podoba mi się kolorystyka i ta górna kolumna :)
    1331- Nie wiem za bardzo o czym tu się wypowiedzieć, bo jest bardzo minimalistyczny, ale moge powiedzieć, że gdy tak na niego patrze, to kojarzy mi się z brytyjskim swiadectwem ukończenia jakiejs szkoły. Nie wiem czemu, ale to pewnie przez ogólny zarys. Szablon jest dobry, ale po prostu nie w moim stylu :)
    1332- Najlepszy z dzisiejszych od razu po Harrym. Bardzo podoba mi się ta czerń i biel w szablonie i ten poplątany supeł z boku jest swietny. Bardzo podoba mi się też kolumna. Byle takich więcej, ale jestem tu od niedawna i mam nadzieję, że w końcu zobaczę cię w czyms mniej minimalistycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarta..
    Szablony przepiękne, jak każde inne. Ale szablon nr. 1330 najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie te szablony,ale i tak zachwycają jak za pierwszym razem. Są proste i bardzo estetyczne. Drugi kojarzy mi się z Rewą Halweth, ten sposób robienia szablonów ze swiatną grafiką i minimalistycznym kodem, bardzo mi się podoba. 1330 był moim faworytem na rozgwieździe i to chyba najlepszy szablon od dłuższego czasu na ZS.

    Jakoś secjalnie nie spodziewam się odpowiedzi na komentarz, ale jak udało Ci się zrobic graficzny suwak tak, żeby wyglądało to tak schludnie, bez rozjadów i że działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz piszę komcia, bo wcześniej w złym miejscu go dodałam :(

      Trochę to zasługa JavaScript, trochę kodu ogólnodostępnego, który wyglądał nieco inaczej w pierwotnej postaci. ;) W każdym razie nie da się tego zrobić samemu bez odpowiedniego pliku :P

      Usuń
  6. 1329 z płonącym Hogwartem najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace mi się podobają :) szczególnie ta z płonącym Hogwartem i ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham za gifa <3 Uwielbiam ten film :3
    Wszystkie szablony piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szablon z Hogwartem jest świetny! Aż czuć taki potterowski nastrój. Magia, magia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są te "odgrzewane kotlety", chociaż muszę przyznać, że nie mogę się doczekać porcji nowych, nowiuteńkich szablonów twojego autorstwa :D
    Co do szablonów z tej notki, to moim faworytem jest numer dwa, chociaż fanką Harrego Pottera nie jestem, bo o ile się nie mylę ten płonący budynek (zamek) to właśnie z HP jest. Natomiast trzeci szablon ma taki cudny układ, a czwarty jest.... genialny.
    Podsumowując: uwielbiam twoje szablony! Ten minimalizm połączony z prostym artem! Takie właśnie prace kocham, a tobie one wychodzą cudownie. Oby więcej takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuuuu *-* Ostatni! CU-DO-WNY. :o Aż musiałam skomentować, jak go zobaczyłam ^^

    OdpowiedzUsuń