g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.07.2014

[1333-1336] II URODZINY: Dance in the dark.

Witaj ludu!
Co tam u was? Żyjecie? Jak mijają wam wakacje? Tak, tak, TAK. Raion do was piszę. Tak, żyję. Tak, wiem - nie było mnie tu dawno, ale jestem. Pojawiam się zakończyć wielką Zaczarowaną Imprezę, bo to właśnie dziś kończymy świętowanie drugich urodzin tego bloga. Ach, jak ten czas mija. Pamiętam dość dobrze te pierwsze, a tu się kończą drugie. Co by jeszcze powiedzieć? Ano tak. Szmat czasu od mojego ostatniego postu i... i nie spodziewajcie się kolejnego. To tak, jednorazowo. Ani grafika, ani kodowanie mi nie idą. Może się to zmieni gdzieś zimową porą? A tak z innej beczki: Zaczarowanym Szablonom życzę masy sukcesów, pięknych prac i obyśmy doczekali się trzecich urodzin!

 W miarę mi się podoba, choć grafika mogłaby być bardziej rozleglejsza. No, ale i tak chyba nie jest aż tak źle, nie?

 Macham do ciebie siostra! Szablon według twojego pomysłu, więc śmiało pobieraj. Trochę z nim powalczyłem, nie czuję się pewnie w minimalizmie i nigdy nie wiem, czy jest za mało czy za dużo różnych dupereli :P
 
To 7 wersja tego nagłówka ;-; 

Kiedyś, daaawno temu wstawiłem tu szablon o bardzo podobnym układzie, w tym jest dodatkowo wysuwana stopka.  

Miał być jeszcze z osłem szablon, ale nie zdążyłem. Ogólnie prac zaplanowałem sobie 10. A wyszło co wyszło. Zamówień nie przyjmuję, bo nie figuruję w załodze.

R.  

16 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Co tu taki kompletny brak komentarzy przez czterdzieści minut oO'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie dawno nie było? Moja aktywność robaczka dopiero musi osłabiać Jill i Avię. Taki ze mnie beznadziejny pasożyt, kurczę no... :c
      1333 (jaka śmieszna liczba) - mam wrażenie, że cały nagłówek jest rozmazany. Siadło trochę na ostrości. Jeśli chodzi o rozległość, dla mnie jest w porządku. Nie narzuca się, ale też nie ginie.
      1334 - och, przepiękny! Taki minimalistyczny, oficjalny, bardzo elegancki i estetyczny. Jedynie styl górnego napisu dodaje nutki szaleństwa, kreatywności. Również delikatny fiolet po najechaniu na zakładkę nieco ożywia. Dzięki takiemu wystrojowi większy nacisk pójdzie na treść, a to bardzo ważne. Muszę przyznać, że ze wszystkich tak skrajnie minimalistycznych szablonów, które widziałam do tej pory - tutaj czy gdzie indziej, Twój podoba mi się najbardziej. Ha!, może kiedyś ustawię go na swojego bloga? Aż mnie korci, choć równie mocno kocham mój obecny. Ach, trudna decyzja :<
      1335 - same wspaniałości. Piękna koloryzacja, fenomenalnie połączone zdjęcia, urocza ramka wokół postów, bardzo fantazyjna przy okazji. Nie mam żadnych uwag, wszystko idealnie do siebie pasuje. I mimo że nie przepadam za wilkołakami, kocham ten szablon!
      1336 - dla odmiany, ten mi się ani trochę nie podoba. Znów mam wrażenie, że zdjęcia są nieostre, co bardzo mnie irytuje. Obramowanie stopki wydaje mi się za grube, zbyt niedelikatne w stosunku do reszty. Ponadto nie przepadam za półprzezroczystym tłem pod postami, za tymi prześwitującymi teksturami... Brr! Kiedyś non stop tworzyłam takie szablony i było to bardzo nieestetyczne w moim mniemaniu, ale taka moda, cóż. Chociaż nie, jeden element zwraca moją uwagę - napis. Ładny i zgrabny c:

      Pozdrawiam!
      Zmartwychwstała alatum.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nono!
      Wszystkie szablony są naprawdę śliczne, a najbardziej spodobał mi się trzeci tej notki :D
      Uwielbiam Lady Gagę :D
      Wszystkie fantastyczne!
      Pozdrawiam
      ~ Julie

      Usuń
  3. Witam :) Czy istnieje możliwość zamówienia szablonu u Jill? Było by mi niesamowicie miło, gdyby się zgodziła.
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: www.schizofrenicznapasja.blogspot.com
    3.Koncepcja: Wymarzyłam sobie subtelny, kobiecy i jasny szablon. Tematyka całego bloga to w większości pielęgnacja włosów, kosmetyki (rzadziej), książki a także kulinarne eksperymenty. Pomyślałam, że w nagłówku można w kółeczko wziąć obrazek z każdej kategorii, ale jest to jedynie sugestia, która właśnie wpadła mi do głowy.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na autorkę, gdyż sama jestem beznadziejna w doborze jakiejkolwiek grafiki...
    5.Ewentualny cytat: W pełni usatysfakcjonuje mnie jedynie adres bloga :)
    6.Inne uwagi: Brak
    7.Kontakt: ciuuum69@gmail.com i gg: 37571194

    Mam nadzieję, że nie powymyślałam nic dziwacznego i że Jill nie weźmie mnie za niestabilną psychicznie :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek, ojeju c:

    Nie przepadam za Lady Gagą, aczkolwiek szablon z nią bardzo mi się spodobał c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nikt o mnie nie pamięta, to ja się nie będę fatygowała, bo gdyby ktoś o mnie pamiętał, to może bym się pofatygowała i skomentowała te KILKA STRON, a więc PONAD STO SZABLONÓW, choć nie wiem, czy tak się da - pracowałam, to co miałam zrobić? :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to w tym poście powinnam zamówić szablon. Jeśli nie to bardzo przepraszam :(. Nie podaję autorki która by mogła go wykonać, ponieważ chciałabym, żeby podjęła się tego ta, której odpowiada tak koncepcja
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://jasna-strona-ciemnosci.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w ciemnych kolorach, Po środku stałaby Ashey Benson, a po jej dwóch stronach Harry Styles i Louis Tommlinson. (1D) W tle Londyn i fortepian. Ogólnie blog jest o gangach i chciałabym, żeby w tle było coś nawiązującego do tego, ale nie mam pomysłu. Chodzi tylko o górną "strefę" nic po bokach oprócz kolumn.
    4.Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na autorkę
    5.Ewentualny cytat: Wystarczy nazwa bloga
    6.Inne uwagi: chciałbym żeby układ w kolumnach się nie zmienił, a i żeby pod postem znajdowały się strzałki by przejść do kolejnego
    7.Kontakt: andziulka123@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie regulaminu aż tak boli?

      Usuń
  7. Przepraszam Cię braciszku, ale też teraz do Ciebie macham. I nie bój się, ładnie wyszedł, chociaż musiałabym go pobrać i zobaczyć kody, żeby obejrzeć. Komentarze na przykład.
    Kocham minimalizm <3
    Szkoda, że nie jest ciemny, miałabym z głowy szablon na Zdechnięte dla Oldżi D:

    Twoja kochająca siostra
    Ces <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybaczcie, że piszę dopiero teraz komentarz. Ale wyjazd nad morze i takie te... Czasu brak na laptop.
    Też niezwykle cieszę z urodzin ZS, podobają mi się szablony. Tak, naprawdę to pierwszy raz widzę szablony twojego autorstwa i myślałam, że nie mamy tutaj innych autorek oprócz Jill.

    OdpowiedzUsuń