g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.08.2014

[1337-1341] I don't speak human

(Wybaczcie mi tego gifa, musiałam xD)


Witajcie moje skarby ^^ Nawet nie wiecie, jak się za wami stęskniłam... Naprawdę! I to tak bardzo, że chwilę temu zerknęłam na zegarek z myślą: "Heh, jutro notka... Nie mogę się doczekać *-*", po czym dotarło do mnie, że jutro jest dziś, więc od razu zabrałam się za wstawianie szablonów na dA i pisanie notki.
Jak tam wakacje? Połowa już za nami... Kto jeszcze prawie nie wychodzi z domu? \m/ Ale mówię wam, już dawno nie miałam takiego braku zapału do szkoły i niechęci do nauki... Z wiekiem robię się coraz gorsza... Ale przejdźmy może do prac. Mam dziś dla was pięć szablonów ^^
~*~

Zamówienia:

Bardzo mnie ucieszyło to zamówienie... Miało taki fajny klimat *-* He he... Od tego zaczęła mi się faza na otwarte szablony, dla których nagłówek jest jakimś widoczkiem. Mój Aniołek myślał, że zrobiłam to z jednego obrazka... W sumie potraktowałam to jako komplement xD

Dużo ludzi lubi ten układ w moich szablonach... Tak mi się zauważyło... Tym razem też dostałam zastrzeżenie co do układu, ale mi to w sumie pasuje. Lubię robić tego typu szablony ^^ W ogóle... Widzicie ten art? *-* Jest taki piękny! Nie mogłam nie przyjąć takiego zamówienia...

Wolne

Widzicie? Mówiłam, mam fazę na tego typu szablony ostatnio... A będzie ich więcej, chociaż racja... Chciałam tworzyć różnorodnie i się rozwijać... Będę musiała się powstrzymywać ^^

Obiecanki cacanki, a Szkielet Smoka i tak zrobi co chce... xD Dokładnie... Już dawno miałam wykonać coś z Frozen, nie? Ale urodziny i w ogóle... Jakoś tak wypadło mi to z głowy... Dlatego też ten szablon jest ze specjalną dedykacją dla mojej kochanej Freyji, za to, że raczyła mi przypomnieć o moich smoczych obietnicach ^^

Ostatnia praca dzisiaj... I z tego miejsca chciałam baaardzo, bardzo mocno podziękować kilku osobom, a konkretniej po nickach mówiąc to Vanes, bo mi pomogła, kiedy przyleciałam do niej z płaczem i tekstem: "Chcę robić każdą kartę inną, a nie wiem jak się nauczyć! ;_;", wysyłając mi instrukcję. No i oczywiście muszę podziękować Lizz i Kaeru za nagranie owej instrukcji, bo to jest kawał naprawdę świetnej roboty *-*
~*~

To wszystko na dziś, moi drodzy... Jakby ktoś był ciekawy, jak idzie mi z robieniem szablonów to aktualną liczbę zrobionych prac macie tutaj, na mojej podstronie~ Nie wyrobię się, ale będę stała się chociaż zbliżyć do końcowego wyniku ^^ Taki mam plan... Poza tym, stałe aktualizowanie tej listy jakoś dziwnie dodaje mi sił...
Co do zamówień... Noo... Pewnie kilka... Wiecie, jak to ja... Powiem jedno, wezmę pięć... Powiem pięć, wezmę trzy. Straszna oszukistka (ktoś jeszcze tak mówi? Czy tylko ja i Aniołek jesteśmy takie jakieś specjalne? ^^") ze mnie jest pod tym względem xD Dlatego powiem, że przyjmę kilka zamówień~ I teraz mnie już nikt nie zagnie...
A teraz lecę spać. Pewnie piszę same głupoty, a nikt mnie tu nie upomina ^^
Trzymajcie się i do następnego, prawda?

Przyjęłam zamówienia od:
Dominika Szatanik
Chelle

(Mało, ale mam jeszcze jedno zaległe i jeszcze takie jedno... Później wam powiem xd)

55 komentarzy:

  1. Szkieleciku, zamówiłam u Ciebie szablon ( notka z3 lipca )c pod nickiem .recovery i zostało ono przyjęte, a tu go nie widzę.. Nie gniewam się, oczywiście, mogłaś zapomnieć, ale chciałam Cię tylko powiadomić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem... Ja zapisuję sobie na dysku wszystkie przyjęte zamówienia, co by później nie szukać i w ogóle ^^" Ale u Ciebie był pewien problem... Mianowicie blog, który mi podałaś nie istnieje. Teraz pomyślałam, że to jakiś głupi błąd blogspota, ale znów sprawdziłam i nadal nic D: Więc pomyślałam, że po prostu rozmyśliłaś się z szablonu i bloga i w ogóle... Takie sytuacje też bywały ^^"

      Usuń
    2. Podałam pod spodem właściwy adres, zaraz po dodaniu komentarza z zamówieniem, sprawdź :)

      Usuń
    3. Ojacie D: Racja ;_; W takim razie to ja przepraszam za swoją nieuwagę i w ogóle... Za to, że musisz tyle czekać na szablon, oczywiście wykonam go jak najszybciej, obiecuję ;_;

      Usuń
  2. Wow, druga D: Niedługo ocenka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!

    1338 i 1339 wygrywają, bezapelacyjnie!

    Chciałabym również złożyć zamówienie:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dziennikkoncaswiata.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Blog to opowiadanie w formie dziennika, spisanego przez osobę, która przeżyła III Wojnę Światową i teraz walczy o przetrwanie w zniszczonym świecie. Chciałabym, aby szablon utrzymany został w szarościach, raczej takich ponurych. Zdjęcie to zniszczone miasto, ruiny, ślady po wojnie. Co do reszty - czyli jaki układ itd, pozostawiam to Twojej decyzji, ja się nie znam. Zależy mi na prostym, skromnym szablonie w szarych, ponurych barwach. Jedyne, za czym bardzo, bardzo optuje to to, aby kolumny miały jasne tła i ciemne czcionki. Jeśli jest to możliwe chętnie widziałabym kolumnę na notki wystylizowaną na starą kartkę papieru - w kolorze pożółkłej bieli.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://elnarcotube.com/wp-content/uploads/2013/07/en-2002-grozny-la-ciudad-capital-de-chechenia-fue-nombrada-como-la-mas-destruida-del-planeta.jpg jednak jest to tylko sugestia, jeśli posiadasz na stocku jakieś inne, a pasujące do konwencji chętnie 'zrezygnuje' ze swojego
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt:
    e-mail: szatanikd@gmail.com
    GG: nie posiadam, ale jeśli będzie nagląca potrzeba mogę ściągnąć i zainstalować

    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz powiem krótko, zaraz dotrze do ciebie coś dłuższego: FROZEN!!! ♥ :3

    OdpowiedzUsuń
  5. SZKIELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET ! Ja tu takim smętnym ruchem myszki otwieram blogspota, a tu taka nispodzianka !

    1337 > Piękny ! Obrazek... znaczy, obrazki z tyłu są piękne, ta częściowa przezroczystość gadżetów i posta jest piękna (i dobrze wygląda z tymi obrazkami). Ładnie wybrane są czcionki, dobre kolory i styl do cytatu, odpowiednio ustawiona data (!)... Jedyne co mnie parzy w oczy (jak ktoś mi powie że tak się nie mówi, to się załamię) to kolory tekstu i tytułu. Dlaczego żółty ?! Q.Q Bardziej byś mogła wstawić coś w stylu #5f4a48. Co do bieli, nie wiem czym by ją można zastąpić, więc tak ją zostawiam, mówiąc tylko że niekoniecznie pasuje.
    No więc, wszystko jest piękne (nawet twój credit jest piękny '-')

    1338 > Eh, szpetny obrazek D8 No cóż, tego raczej przeżyję. Cytat jest jakby częścią obrazka, dobrze się spisałaś ! Kolory kolumn jednak dobrałabym raczej pod pomarańczo-czerwienie lub coś w tym stylu. Jeszcze jak ten ciemny brąz pasuje, to reszta kolorów niekoniecznie (i znów żółty ?!). Ale muszę cię pochwalić za dobre wstawienie daty i za ładny CSS cytatu i kart.

    1339 > OMG. Obraz piękny, wszystko dobrze położone, dobre wybrane kolory - choć przydałoby się coś ciemniejszego na datę - i piękny cytat, idealnie wykonany ! Czego chcieć więcej ? Tylko czegoś pod kolumnami, pół-przezroczystego nawet, ale cokolwiek. Bo takie przezroczyste jednak nie jest najlepsze, raczej po prostu dobre. Ojeju, Kryształku, jakaś ty wybredna !

    1340 > *_____* piękny ♥ I to nie dlatego że Frozen, bo nigdy filmu nie oglądałam. A ten szablon jest idealny ! Czcionki dobrane, kolory również, układ oryginalny (znaczy... bo gadżety pod obrazkami) i dobrze umieszczona data ! No nie wiem co więcej powiedzieć przy tak pięknym szablonie... Czekaj... Czy tym razem nie dałaś creditu ? ô.o

    1341 > Zdecydowanie mój faworyt. Piękne tło z ładnym... księżycem (?), znów idealne kolory i style cytatu. Ile czasu Ci zajęło dowiedzenie się jak tak ustawić karty ? Bo wygląda to przepięknie ! Boczną kolumnę dałabym tego samego koloru i pół-przezroczystą tak jak posta, ale to tylko mały detal. Bo ten cień, te kolory, w poście znów idealnie postawiona data, pięknie. Czasem się zastanawiam skąd masz takie wspaniałe pomysły i determinację by je wykonać >.>'

    Jak to nie dasz rady ? Mamy jeszcze duuuuużo czasu przed końcem wakacji ! Ja wierzę, że Ci się uda ♥

    Pozdrawiam,
    ~Kryształowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz? Wasz stary szkielet jeszcze nieraz zaskoczy wszystkich xD Tak myślę... W ogóle miło Cię znów widzieć, Kryształku~
      He he... W tych szablonach nauczyłam się dwóch rzeczy, podpisu i tych nieszczęsnych kart xD Ale o podpisach zapomniałam wspomnieć... :c
      Serio nie lubisz tego typu obrazków jak jest w drugim szablonie? D: Mi się on szczególnie podobał... Lubię takie... Wojownicze klimaciki~ Chociaż ostatnio kręci mnie też steampunk xD
      Chwalisz mnie za cytaty... Lubię je robić, naprawdę i z tego co mówisz to chyba widać co mnie niesamowicie cieszy ^^ Mój kochany Kryształku... Nie nazwałabym Cię wybredną... Ty po prostu mi nie słodzisz, tylko naprawdę chcesz, żebym się uczyła i stawała lepsza, tak przynajmniej myślę... Mam nadzieję, że się nie mylę ^^ Ale twoje komentarze mnie bardzo motywują do dalszej pracy, o wszystkim mówisz tak jasno i otwarcie...
      Co to tego oryginalnego układu... Już nic nie mówiłam, ale jest to dla mnie pewnego rodzaju osiągnięcie, bo pamiętam, że na początku swojego stażu starałam się zrobić podobny szablon jak jest ten z Frozen, ale wtedy jeszcze nie potrafiłam... Ano i jak nie oglądałaś to musisz kiedyś zerknąć *-* To jest takie śliczne~ Razem z moim Aniołkiem nazwałyśmy to "Królem Lwem nowego pokolenia" xD
      Jeśli chodzi o karty to długo szukałam instrukcji... Naprawdę... Bo ja nie lubię narzucać się ludziom i o wszystko pytać xd Ale teraz po prostu musiałam... I w sumie jest jeszcze jedna rzecz, którą bardzo chcę ogarnąć, ale póki co sama spróbuję się tym zająć ^^
      Oj tam zaraz wspaniałe pomysły... Ostatnio mam wrażenie, że cały czas się powtarzam xD
      Ej, Kryształku, a gdzie cyfrowa ocena pościny? Już się do tego przyzwyczaiłam xD
      I mogę nie dać rady, ale nadal będę się starała, tego możesz być pewna :D

      Usuń
    2. Ciebie też miło widzieć ^^
      Najwyraźniej nie mamy tego samego gustu do obrazków :c Szkoda ! Choć steampunk już lepszy o:
      No bo takie piękne css'y do cytatów przygotowujesz ! Zresztą, dzięki tobie sprawdziłam jak to się robi i już w swoim opowiadaniu posłowia po rozdziale nie muszę oddzielać wielką kreską ! xD Oj widać, widać, tak miło się na nie patrzy !
      Tak mówisz ? A już się bałam że się zdenerwujesz tą moją wybrednością ! Wiedz, że ten Kryształek będzie oglądał dokładnie kaaaaaaaażdą Twoją pracę i będzie je oceniał. I dzięki temu Szkielet będzie wiedział nad czym popracować i w czym zdecydowanie się poprawił ♥
      To wspaniale, że Ci się udało ! Gratulacje ! ^^ Mam w planach to obejrzeć odkąd wyszło, ale jakoś czasu brak... Ale obiecuję, że kiedyś w końcu to zrobię ! '^' Król Leeew... Q.Q *ryczy pod biurkiem*
      To dobrze, że się w końcu spytałaś, popatrz tylko na efekt ! I nie przemęczaj się, dobrze ? >.>
      Powtarzać ? Może tylko drugi szablon był podobny do dwóch, może trzech innych które u Ciebie widziałam, dwa w tej notce są do siebie podobne, ale oprócz tego - ciągle coś nowego !
      ...ocena... O NIE. Zapomniałam cyfrowej oceny !! *rwie sobie włosy z głowy, zastanawiając się co robić*
      Trochę spóźniona, ale podam ją teraz : 8,5/10 za całość ! Spadła ocena przez drugi szablon, inaczej byłoby ponad dziewiątkę. *klaszcze*
      Ale ja Ci mówię, że DASZ RADĘ >,<' Ale staraj się, staraj, będę czekać na nowe prace !

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Cześć. :D
    1337 to szablon, który moim zdaniem wypada średnio. Wszystko jest bardzo rozmyte, kolory się mieszają, i na ich tle pojawiają się półprzezroczyste gadżety. I tekst. Pewnie w praktyce ciężko się skupić na opku. Może lekkie dodanie koloru czcionce coś by pomogło...? Ale, powiem Ci, doszłam do tego dopiero po chwili - od strony czysto kolorystycznej szablon wyszedł pięknie.
    1338 - obrazkiem mnie kupiłaś. :D Przypomina mi jakąś zgrabnie narysowaną wojowniczkę z Ameryki Południowej, która doczepiła sobie krzyż Ankh, okej. ;__; Ale ten art robi szablon, po to pod niego ułożyłaś kolorki i układ, prawda? Nie powiem, nieźle to wygląda. :D
    1339 - Ale to śliczne! Kolorki stonowane, głębokie, czcionka doskonale dobrana, nie powinna za bardzo męczyć wzroku(no dobra, dla ludzi ze słabszym wzrokiem jej wielkość może być męką, ale ten). Układu chyba nie mogłaś zrobić lepszego, idealnie się tutaj wpasował, tak samo, jak tamta data notki. Niby takie nic, ale cieszy dbałością o szczegóły. :D
    1340 - hm, ślicznie wcisnęłaś bohaterkom cytaty. Zamiast archiwum lepiej sprawdziłaby się lista szeroka, jeśli mam narzekać, ale to taki drobiazg. No. I cieszy mnie biel tego szablonu, wygląda elegancko.
    1341 - zwykle galaxy do mnie nie przemawia - tutaj wpasowałaś je bardzo zgrabnie. Tak samo ładnie wyszły strony - ułatwiają nawigację, od razu je widać, a poza tym są estetyczne. c: Gadżety może mogłyby być w innym odcieniu, bo tego tam nie ma, ale tylko tak gadam. Wracając, znów widzę datę z boku posta - i znów mnie to cieszy. Nie pytaj, dlaczego, po prostu szablon z ładnym zastosowaniem czegoś takiego ma +10. Może dlatego, że nieregularnie zaglądam na szabloniarnie i jestem zapóźniona. ;___;

    Gifulec wygrał. XD

    Pozdrówki,
    Athemoss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej ^^
      Wiesz że w pierwszych dwóch wolnych pracach miałam najpierw zaplanowany od dawna układ, a dopiero później długo szukałam obrazków... Zupełnie inaczej niż w ostatnim szablonie, bo tu w sumie wszystko robiłam dokładnie pod art, który znalazłam xD Tak już mam, że za wszystko się różnie zabieram...
      W ogóle data obok posta rules~ xD
      No i dzięki za opinie i to do tego taką szczerą i miłą *-* Aż chce się dalej pracować czytając takie kreatywne komentarze :D
      Kocham tego gifa i kocham mojego przyjaciela (prawie brata xD) za podsyłanie mi tego typu rzeczy *-*

      Usuń
  8. Co prawda wpadłam tutaj złożyć zamówienie, jednak przy okazji udało mi się pooglądać kilka genialnych prac, między innymi Twoich :) W tej notce zdecydowanym faworytem jest szablon 3. Chociaż 6 też jest genialny. Kurczę, podobają mi się wszystkie. Podziwiam Cię za tak piękną grafikę. Kiedyś sama coś tam próbowałam, jednak wyglądało to... źle, że tak powiem. Liczę, że przyjmiesz moje zamówienie. Byłoby mi cholernie miło. :)

    1. Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: living-on-the-edge-with-aerosmith.blogspot.com
    3. Niech na blogu pojawi się jedna kolumna po prawej stronie. Prosiłabym także, aby gadżety i inne pierdoły były podświetlone cieniem, czy jak się to tam zwie. Podoba mi się to bardzo. :)
    4. - GŁÓWNE :
    https://www.google.pl/search?q=brigitte+bardot+La+Verit%C3%A9&newwindow=1&client=firefox-a&hs=uVJ&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RyzSU9zKK4Ow7AaywoHwCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1252&bih=602#facrc=_&imgdii=_&imgrc=gwQS-eNmv8XMXM%253A%3BZEL7w6p-Uc5lMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimage.toutlecine.com%252Fphotos%252Fv%252Fe%252Fr%252Fverite-1960-08-g.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.toutlecine.com%252Fimages%252Fstar%252F0020%252F00203804-brigitte-bardot.html%3B1200%3B889

    -TŁO (pierwsze zdjęcie, czyli logo proszę aby było w miarę widoczne, jednak niech się wtapia w tło. Tak wiem, baardzo logiczne xD)
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&client=firefox-a&hs=28y&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=sb&biw=1252&bih=602&tbm=isch&sa=1&q=aerosmith+png&oq=aerosmith+png&gs_l=img.3..0i19.67079.69606.0.71206.13.10.0.3.3.0.201.904.0j6j1.7.0....0...1c.1.49.img..3.10.911.EWEVAeM-Lhw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=8AUL0ZONbSMEeM%253A%3B_hHpA9iSB7LJMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimgsrv.classichits957.com%252Fimage%252Fkksr2%252FUserFiles%252FImage%252FAEROSMITH%252520PNG%2525200.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.classichits957.com%252FAerosmith-The-Gorge%252F18758318%3B700%3B272


    Jeśli chodzi o rosztę zdjęć do tła, to polegam na Tobie. Na pewno prosiłabym o jakieś kwiaty. Zależy mi, aby nagłówek przypominał hippisowskie lata 60-te. Widzę to w takiej delikatnej, lekkiej wersji z nutką czegoś mrocznego. Może butelka whisky, jakieś dragi. Coś co będzie kontrastowało z tą piękną i lekką stylistyką :)

    5. Dream on... Dream until your dream come true.
    6. Kolorystyka ma być jasna. Może żółć, zieleń, błękit... No sama nie wiem. Coś w tych odcieniach.

    Love,
    Chelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, może jeszcze coś napiszę o blogu, abyś lepiej mogła to sobie wyobrazić :D
    Opowiadanie jest o dziewczynie, która żyje w latach 80-tych, jednak mentalnie jest w 60-tych. Ojciec nauczył ją zamiłowania do muzyki i przyrody, gdyż sam był dzieckiem kwiatem. Dziewczyna poznaje wokalistę rockowej grupy z lat 70-tych, Aerosmith - Stevena Tylera. Tak zaczyną się ich historia, która będzie przeplatana cudownymi wydarzeniami, ale i tymi mrocznymi (chodzi mi tutaj o uzależnienia, odwyki itp.) Tak to mniej więcej wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i kontakt xD
      michellerose@interia.pl (gg nie mam ;___; )

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. 1340 *O* Ten szablon jest niesamowity *U* Genialne... Oczywiście pozostałe też świetne ;)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://jakzostalamnocnymlowca.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby układ był taki jaki mam. Prosiłabym, by utrzymać barwy bloga w takiej kolorystyce jak mam teraz. Fioletowo-niebiesko... Reszta? Zdaje się na ciebie ;)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://eu-photo0.ask.fm/850/615/780/910003003-1rpp407-5pqltggmp9qbne5/original/IMG_20140721_091732.jpg
    5.Ewentualny cytat: "- He said that only he could love a monster like me.
    - He was wrong." i drugi cytat "If you be my star, I'll be your sky"
    6.Inne uwagi: Prosiłabym by cytaty znajdowały się koło postaci na zdjęciu... 1 cytat obok dziewczyny, 2 obok chłopaka. Dzięki
    7.Kontakt: mania.wika2@gmail.com , GG niestety nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć i czołem kluski z makaronem! Ups, chyba coś pomyliłem...
    No nic bywa i tak. Powracam z porządną dawką bełkotu! Wiem, pewnie nikt nie tęsknił... No cóż i tak dorzucę swoje trzy grosze. No to lecimy!
    1337 - Widzę, że zaczynasz z grubej rury kochana! Jeśli miałbym określić czym jest piękno z całą pewnością byłby to ten szablon! Jest cudowny! Aż zabrakło mi epitetów.. Napiszę coś więcej jak już znajdę słownik i może przypomnę sobie jakieś słowa... Czarujesz!
    1338 - Będąc szczerym mam mieszane uczucia. Z jednej strony mi się podoba z drugiej jednak czegoś brakuje. Nie wiem, ale na pewno swój urok ma. (Wybacz, jestę hejterę.)
    1339 - Kolejne cudo! Patrząc na niego czuję spokój, relaks, ale i nutkę niepewności.. Coś w stylu 'Co się zaraz stanie?'. Kolejne magiczne zjawisko!
    1340 - Frozen! Jeden z faworytów! Naprawdę kawał dobrej roboty. Do tego stopnia, że nie będę pisał zbędnych komplementów bo dzieło broni się samo!
    1341 - Świetny pomysł ze stronami! Wręcz genialny! To tak jakby każda zakładka była na innej gałęzi drzewa! Imponujące!. Ogólnie ślicznie, chociaż kolejny raz jasny kolor zakładek lekko mnie razi, ale to już sprawa dla okulisty. Jest świetnie!
    No to dotrwaliśmy do końca! Przez pierwszy szablon zabrakło mi słów żeby skomentować pozostałe! A idź w pierony z taką robotą! Jesteś genialna i z każdą notką się rozwijasz co widać! Kolejny raz wywarłaś na mnie ogromne wrażenie! Ah Szkielecie, weź Ty oddaj mi trochę talentu...
    Na koniec standardowo podzielę się piosenką:
    https://www.youtube.com/watch?v=NBIIXD7yUPQ
    Pozostało się już tylko pożegnać...
    Więc do następnego, pozdrawiam, no i cześć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Śnieżynko~ Zawsze mam takiego zaciesza, kiedy widzę, że jednak zostałeś ze mną na dłużej ^^ Emm... Ty wiesz, ja szczerze i prawdziwie kocham twój uroczy... Eee... Bełkot jak to niezbyt ślicznie nazwałeś ^^ Ja bym raczej powiedziała, że jest to motywator... Albo bomba pozytywnej energii xD
      Skarbie, twoja głowa jest pełna tak pięknych komplementów ;__; Uwielbiam je czytać ^^ Obiecaj mi, że kiedyś się ze mną ożenisz! Musisz mi obiecać! xD I nie jesteś żadnę hejterę, ja zawsze sobie cenię szczerość w ocenach :D A ty poza szczerością jesteś jeszcze tak bardzo uczuciowy ;__; Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie, kiedy czytam to wszystko... Moje prace zdają się wtedy żyć własnym życiem *-* Dziękuję Ci za to wszystko~ Normalnie gdyby radość miała skrzydła, to wyleciałabym teraz z pokoju i pomknęła aż na księżyc... Tak właśnie myślę xD
      No i lubię jak dzielisz się ze mną muzyką :3 Bo ja w sumie też to robię... Noo... Tylko na początku posta ^^ Ale piosenka od Ciebie jest całkiem ciekawa... Podoba mi się ^^
      Trzymaj się, Śnieżynko i do następnego, mam nadzieję :D

      Usuń
    2. Szkoda, że blogger nie posiada opcji lubię to, chociaż z drugiej strony głupi przycisk nie wyraziłby tego jak bardzo ucieszyła mnie Twoja cudowna odpowiedź *O* Kochanie, już ją drukuję i oprawiam w ramkę! A co do ślubu, jestem gotowy nawet teraz. Mieć tak utalentowaną żonę to marzenie i już wyobrażam sobie te tłumy facetów, którym trzeba by poprzestawiać zęby... (hehe, taki wojownik)
      Prace żyjące swoim życiem! Dokładnie takie odnoszę wrażenie gdy na nie patrzę! To tak jakby każdy szablon niósł swoją historię, jakby fantazje mieszały się z rzeczywistością i przenikały się wzajemnie tworząc coś wspaniałego, nierozerwalną i spójną całość. Jeśli szablon mógłby zastąpić treść na blogu to z całą pewnością ukradłbym te wszystkie wspaniałość!

      Usuń
  13. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga:http://skrywany-smutek.blogspot.com/
    3.Koncepcja:mmm kolory najlepiej jasne .... A reszta ? Zdaje się na ciebie
    4.Ewentualne zdjęcia:http://ri.pinger.pl/pgr472/7ade0116000c9c8752a19a4c/3184452495_1_2_4kdH2Ibf.jpg (to zdjętko najlepiej zboczku ^^ ) , http://i.pinger.pl/pgr438/a0395719002c9d5f52c71a25/fran%20i%20diego.png ( to także z zboku ) . http://cs616926.vk.me/v616926731/9c8e/-kVm3L3gW9I.jpg ( a to na pierwszym planie tak bardziej na środku )
    5.Ewentualny cytat:Kłam­stwo za­bija przy­jaźń, a praw­da miłość.
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: Masz tu moje GG 51112264

    Gdybyś nie przyjęła to napisz , bo zależy mi na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze Nic nie czytałam/nie obejrzalam, tylko klepnę sobie miejsce, bo na działce jestem, to nie będę komentowała z telefonu... Spodziewaj się komentarza ode mnie dziś bardzo późno wieczorem, ale będę na pewno, tylko muszę się na kompa dostać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, obiecałam i jestem :D Ech, na wsi trochę posiedziałam, Internety były cienkie, ale na jeden wieczór jestem w domu, no to trzeba zaległości ponadrabiać :D
      To może od razu do rzeczy, a potem prywata :D
      1337 - podoba mi się, ogólne wrażenie jest jak najbardziej k, szalenie podoba mi się kolorystyka, taka ulotna i delikatna, podobnie jak przezroczystość szablonów. Dodatkowo podoba mi się to, jak tekst jest kolorystycznie dopasowany do reszty, ja ślepa jestem, więc mnie by się takie coś cudnie czytało, oczy by się tak nie męczyły. Ale mimo to, ten szablon moim zdaniem jest najsłabszy. Więc wyobraź sobie, jak Cię dalej będę zachwalać :D
      1338 - TO JEST CUDO. Zazdroszczę zamawiającej tego szablonu. Podoba mi się tu wszystko - od układu, przez czcionki, a na kolorystyce kończąc. Ja wiem, że to nie Twoja robota, ale muszę to dodać - art tutaj jest przepiękny, a Ty idealnie dobrałaś do niego wszystko. Ten szablon to jeden z dwóch, który moim zdaniem zasługuje na drugie miejsce :D Bo naprawdę nie jestem w stanie z tych trzech wybrać D:
      1339 - TO JEST PIĘKNE. Ten szablon wygrał, to mój niekłamany faworyt, pięknie wkomponowałaś całość szablonu na arta, który robi jako cudowne tło, ten szablon ma tak niesamowity klimat, że nie mam słów. Moje oczy ciężko znoszą kontrastowe połączenia kolorów czcionki i tła, ale jednocześnie paradoksalnie takie zestawy estetycznie najbardziej mi podchodzą. Ten szablon jest przepiękny i jeśli przyda mi się kiedyś na jakiegoś bloga coś w tych klimatach, to z największą chęcią go sobie pobiorę. I święta racja, dobrze, że próbujesz czegoś nowego w tworzeniu. Bardzo ładnie Ci to poszło. Propsy za to, mój Ssssskarbie :D
      1340 - I TERAZ FEEL MY LOVE, NAPRAWDĘ DEDYKACJA DLA MNIE? <3 AASDFGHJKL <3 Jejku jejku, tak się okrutnie cieszę <3 MIŁOŚĆ <3
      Szablon jest cudny :D Skromna kolorystyka, czyli tak jak lubię, trochę się dzieje, ale jednocześnie nie aż tak, żeby głowa od tego bolała, bardzo mi się podoba Elsa z jednej strony, a Anna z drugiej, szczególnie takie arty, jak są profilem - naprawdę ładnie dobrane :D W ogóle ten szablon ma taką ładną, zamkniętą kompozycję. Podoba mi się bardzo, to jest ten drugi, który dałabym na drugie miejsce :D
      1341 - A ten podoba mi się na równi z tym pierwszym. Nie do końca moja dywizja, aczkolwiek bardzo ładny, sama kolorystyka kojarzy się bardzo z nocnym niebem, już pomijając te motywy Galaxy, a to wielki plusik, dla mnie, znaczy, bo ja baaaardzo interesuję się astronomią, także sama rozumiesz :D Ciekawa zagrywka z kartami w menu, bardzo mi się podoba :D Ogółem dobre wrażenie :D

      Szkoda, że Ci te 50 nie wyjdzie, ale nic to, ile byś ich nie zrobiła, to i tak będzie super, bo dla mnie to zawsze sama przyjemność nacieszyć sobie oczka Twoimi szablonami :D Zresztą, co ja Ci tam będę gadać, Ty już to wiesz :D

      A tak z prywaty, to dodam, że cały czas pracuję nad tłumaczeniem, może na wyjeździe w końcu coś sensownego urodzę :D

      I chyba tyle ode mnie na dziś :D Pozdrawiam :DD

      Usuń
    2. Czeeeść ^^
      Kurde... Zastanawiam się, czy wszyscy graficy mają kilka takich osób, od których komentarze zawsze bardziej cieszą, czy tylko mnie spotkało takie szczęście xD
      Co do pierwszego szablonu, to rzeczywiście chciałam, żeby był taki delikatny, rozmyty, ulotny... Cieszę się, że w twojej ocenie udało mi się coś zrobić w tym kierunku :D
      Art jest naprawdę super *-* Wiesz... Ja zawsze najpierw przy zamówieniach zerkam na podane linki, a później czytam całość, ale... Kuurde... Ten art mnie tak ujął, że wzięłam go od razu... Miałam wtedy taką myśl: "Kurdę! Muszę coś z tym zrobić! Muszę!", zwłaszcza, że teraz coraz rzadziej trafiają się zamówienia z artami ;_;
      Dalej będę starała się tworzyć różnorodne prace... Bo mówię Ci, nic mnie tak nie przeraża, jak to, że kiedyś popadnę w szablonową rutynę D: Dlatego w sumie mam takie parcie na naukę coraz to nowych rzeczy xD Ale cieszę się, że łodziany szablon Ci się podoba... Ostatnio takie wodne klimaty się mnie trzymają... Myślę nad czymś o piratach *-* Ale ciii... To tylko takie plany c:
      No cóż... Musiałam Ci w dedykacji podarować ten szablon... Po prostu musiałam ^^ No bo komu, jak nie tobie? :3 Gdyby nie twój "kopniak" w moje zapominalskie, smocze cztery litery, prawdopodobnie dalej nie zrobiłabym szablonu z Frozen ^^
      Ja uwielbiam motywy galaxy *-* Pamiętam, że jak zabierałam się za ten szablon to tak strasznie nie miałam weny... Ale tak okropnie! Już myślałam, że to koniec mojego szabloniarskiego natchnienia D: Ale tak... Od arta do art i coś jednak z tego wyszło xD Dlatego teraz pierwszą, żelazną zasadą Szkieletu Smoka będzie: "Jeśli nie wiesz co robić, rób galaxy!" XD
      Też żałuję, ale też pocieszam się tym, że ten cel od początku był mocno wygórowany... Ale dzięki niemu przynajmniej troszkę nie siedziałam jak leniwa buła, tylko jednak coś robiłam ^^" Ostatnio mój Aniołek stwiedziła, że: "Marta, ty to w ogóle nie masz wakacji! Ty chyba cały czas te szablony robisz! D:", no cóż... Brutalnie wyprowadziłam ją z błędu tłumacząc... "Kochanie, grałyśmy wczoraj i przedwczoraj cały czas w Aura Kingdom... Nie pracuję całe wakacje, niestety" xD
      Pracuj, pracuj ^^ Ja już nie mogę się doczekać twojego tłumaczenia *-* O matko... Tak bardzo chciałabym już to przeczytać... No i oczywiście zająć się szablonem xD
      Pozdrawiam, skarbie~

      Usuń
  15. Zostawię swoje zgłoszenie, jednak coś wątpię w jego zrealizowanie, bo trochę się spóźniłam ><
    Nadzieja matką głupich, ale podobno każda matka kocha swoje dzieci, więc... ._.
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres: www.kesshite-ni.blogspot.com
    3. Koncepcja: Hmmm, to dość trudny do napisania punkt.
    Chodzi mi o coś, jak szablon 1339 z tej notki. Chciałabym, żeby było tam sporo obrazów nałożonych na siebie, jednak w taki sposób, aby blog był przejrzysty. Przyznaję się, że szablon na "http://aishiteru-itachi.blogspot.com/" jest praktycznie tym, czego potrzebuję. Obrazki do których zostawię linki są raczej jasne, choć tematyka bloga pasuje jedynie do ciemnych kolorów. Byłoby super, gdyby pomimo tego udałoby ci się odwzorować dość mroczny klimat ;] Uwielbiam wszystkie odcienie bordo czerwonego, prócz tych jaskrawych (Y) jednak nie blokuję reszty kolorów, jeśli nie jest to zielony i pomarańczowy. Generalnie granatowy też by tu pasował, nawet bardzo.
    Główne postaci to Itachi i Sheeiren, jednak musi się tam znaleźć również Shisui.
    Byłoby świetnie, gdybyś wcisnęła tam gdzieś jeszcze kruka, coś związanego z deszczem i klucz wiolinowy.
    4.Zdjęcia:
    http://i60.tinypic.com/2qsm7h3.jpg
    http://i61.tinypic.com/efs29e.jpg
    http://i62.tinypic.com/2rf3eyt.jpg
    http://i60.tinypic.com/2j33zbp.jpg
    http://i57.tinypic.com/1qmv6c.png
    http://i61.tinypic.com/15f5gmu.jpg
    http://i58.tinypic.com/34i0prq.jpg
    http://i59.tinypic.com/25a22aq.png
    http://i60.tinypic.com/2s7ucdy.jpg
    http://i60.tinypic.com/nz3mkp.jpg
    http://i58.tinypic.com/33245qg.png
    http://i57.tinypic.com/53l83a.jpg
    http://i58.tinypic.com/11sjuxt.jpg
    http://i58.tinypic.com/e64p47.jpg
    http://i60.tinypic.com/23qxz5e.jpg
    http://i59.tinypic.com/1zcd66s.png
    http://i58.tinypic.com/2im6j3s.jpg
    Zdaję sobie sprawę z tego, że obrazków jest dużo. Jeśli chcesz mogę podesłać ci je mailem. Myślę, że byłoby ci wygodniej ;]
    5. Kesshite Ni
    Jest tylko jedna, taka świata strona, gdzie coś co nie istnieje wciąż o pomstę woła.
    6. Chyba wszystko zawarłam w punkcie 4.
    7. mail: sheeiren.imai@gmail.com
    gg: 3222534
    ewentualnie tu znajdziesz mnie najszybciej https://www.facebook.com/SheeirenImai
    Sprawiłabyś mi ogromną przyjemność przyjmując to zamówienie, miałabyś chyba spore miejsce do popisu :> Jednak, gdybyś jednak nie dała rady wziąć Kessh, proszę, daj mi znać. Będę zmuszona szukać dalej.
    W razie pytań pisz śmiało, odpiszę z pewnością :D
    Pozdrawiam

    PS Szablony 32,39,40 są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Porywam dziewkę numer1162 do lochu http:/lovatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Rzadko komentuję na szabloniarniach, ale dzisiaj mam na to wyjątkową ochotę, więc why not?
    1137 - Przyznam szczerze, że na początku mi się nie podobał. Przeglądałam Twoje szablony wczoraj i ten nie przypadł mi do gustu. Wydawało mi się, że wszystko się zlewa w tych delikatnych kolorach. Jednak dzisiaj otworzyłam go po raz kolejny i podoba mi się! Może napis jedynie mi nie pasuje, ale kolumny są świetne i tło też mi się podoba.
    1138 - Ten szablon jest świetny. Przyznam, ze kocham minimalizm, dlatego od razu mi się spodobał. Ma nieruchome tło, right? Ten patent też uwielbiam. Kolory są ciepłe i dobrze dobrane. Css prosty, ale już napisałam, że to lubię.
    1139 - WOW. Szablony, które praktycznie same są jednym obrazem zawsze mnie fascynowały. A tutaj jeszcze te kolory są tak dobrane i spokojne. Aż mam ochotę popływać sobie łódką i złowić jakąś rybę xd. O! Lubisz Leśmiana! Cóż za gust :D Nawet napis mi się podoba.
    1140 - FROZEN! Bjutiful! Mój absolutny faworyt tego wpisu. Uwielbiam granat!
    1141 - Ogromnie podoba mi się Css. Świetnie umiejscowione karty. Jest tak magicznie, wciąga.
    Napiszę jeszcze, że szablon na Twojej podstronie jest śliczny.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że postanowiłaś wyrazić swoje zdanie na temat moich prac ^^
      Co osoba, to opinia ^^ Naprawdę potrafię się nasłuchać tak skrajnie różnych opinii o szablonach, że sama później nie wiem co myśleć D: Ale to w sumie też jest fajne... W sensie czytanie tych przeróżnych wypowiedzi :3
      Też lubię minimalizm... Znaczy... Ostatnio się tak jakoś polubiliśmy bardziej ^^ Si, si... Tło tam jest nieruchome ^^ No cóż... Prosty css zawsze spoko xD
      Od dawna chciałam zrobić taki szablon z jednym obrazkiem stanowiącym jednocześnie tło... Poza tym... Tak, pokochałam Leśmiana tak naprawdę od kiedy usłyszałam aranżacje jego wierszy w wykonaniu Żywiołaka *-* A później się okazało, że kiedyś w jakimś konkursie wygrałam taaaki gruby tom z jego poezją i całkiem o nim zapomniałam xD
      No cóż... Ty uwielbiasz granat, a ja uwielbiam Frozen ^^ W sumie do tego arta pasowały mi jedynie te kolory :3
      Karty w ostatnim szablonie to... No cóż... Można powiedzieć, że pewnego rodzaju osiągnięcie dla mnie... Cieszę się zatem, że się podobają :3
      Również pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję usłyszeć twoją opinię ^^

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, jak ja dawno tutaj nic nie komentowałam xD

    1337 - Oczarował mnie *w*, jest śliczny, eh, chyba nie zrobię nigdy tak pięknego szablonu, ale co zrobisz, nic nie zrobisz xD
    1338 - Fajny, minimalistyczny, ale efekt gadżetów mi kompletnie nie pasuje, psuje całą prostotę szablonu.
    1339 - Jeeeeeest cudowny! Choć mogło by być jedną kolumnę mniej, to i tak wygląda świetnie! Sama chciałabym zrobić szablon w takim klimacie, ale chyba nie potrafię :>
    1340 - ładny, prosty. Podoba mi się kolorystyka, taka stonowana. Nie oglądałam Krainy Lodu, ale mam zamiar, więc no... Mam nadzieję, że fajne xD
    1241 - Mój faworyt z notki, jest prze genialny! Taki prosty. Ta grafika, strony... Uwielbiam no!

    Ja ostatnio nie wychodziłam z domu, bo... leje, albo taki skurcz mnie w nodze złapał, że przez 3 dni nie mogłam stanąć na jedna nogę (Y). Takie rzeczy dzieją się tylko mi xD

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię tchnęło na komentarz pod moim postem xD
      Już nie przesadzaj, bo aż się zarumienię xD Twoje prace są super i to chyba ja powinnam powiedzieć to co ty przed chwilą ^^
      No cóż... Cały czas muszę pracować na swoim minimalistycznym drygiem ^^ Ale zobaczysz, kiedyś dam radę :D
      Chciałam zrobić taki mniej typowy układ... Pomyślałam, że będzie bardziej pasował do tego typu szablonu ^^
      Co do Frozen, to naprawdę polecam... Sama jakoś w ogóle nie miałam zapału do tej bajki i mój drogi Aniołek mnie w pewnym sensie przymusiła i dobrze w sumie zrobiła... Naprawdę warto poświęcić chwilę dla tej bajki *-*
      Cieszę się, że podoba Ci się ostatni szablon ^^ No... Jakby nie było to poszło na niego najwięcej pracy... Głównie przez te strony...
      Chciałabym, żeby u mnie zaczęło lać... Póki co jest duszno i parno i ogólnie okropnie D: Mówię Ci! Nie idzie wytrzymać xD Mam nadzieję, że z nogą jednak jest już wszystko dobrze ;_;
      I w ogóle to też pozdrawiam ^^

      Usuń
  20. 1. GIF - HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH TAK BARDZO GO KOCHAM!!!!! :D
    2. Bardzo przepraszam za moją nieobecność, ale najpierw praca, potem Wood i tak dopiero wczoraj wieczorem wróciłam. Nie jestem w stanie wszystkiego skomentować, chociaż tak dla zasady chyba dziabnę kilka słów, jak je będę przeglądać, bo przejrzę na pewno. A więc będę komentować tak jak zwykle od tej notki, mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
    3. Nikt za mną nie tęsknił. prawda?
    4. ZAPRZEPASZCZOOOOOOONEEEE SIIIIŁYYYYYY WIEELKIEEEEEJ AAARMIIIIII ŚWIĘĘĘĘĘTYYYCH ZNAAAAKÓÓÓÓW!!!! NIEPOŻĄDAAAAANE MYYYŚLI, KLĘĘĘĘĘSKA WIAAAARYY, FAAAALEEE STRAAAACHUUUU!!!!!
    5. Przejdźmy do rzeczy.
    No ja też strasznie się za wami stęskniłam, uwierzcie! Za długo mnie tu nie było, to nie jest normalny stan rzeczy!, a przynajmniej nie dla mnie! Także.... WITAJCIE, KOCHANI! NIENAWIDZĘ WAS TAK SAMO, JAK ZAWSZE <3
    Moje wakacje są przecudowne! Lipiec pracowałam, to sobie pieniążki na koncerciki zarobiłam <3 Potem WOOD - NAJPIĘKNIEJSZE CHWILE W ŻYCIU! Ciekawych zapraszam do mnie na Fejsbuki, to opowiem, a raczej wkleję zapisaną już relację. Matma mi pomogła, dzięki czemu w sierpniu już nie pracuję, gdyż muszę się przygotować do poprawki - tak, ambitna ja nie zdała z matmy <3 Ale zbytnio się tym nie przejęłam, żyjemy dalej ;)
    POŁOWA ZA NAMI!!! HAHAHAHA!!! Maturzyści z wolnym wrześniem pozdrawiają ;* Tak, to jest prawda, że z roku na rok będziesz coraz mniej ambitna, jeśli chodzi o naukę, zobaczysz xD
    Łok, szablony.
    A GDZIE NUMER SZABLONU NA BELCE?!
    1337 - o ty kurde :D Albo ten szablon jest ładny, albo ja po prostu dawno nie oceniałam szablonów xDDD Nie no, ale serio, podoba mi się. Dziwne kosmiczne klimaty, ale ok xD Cytat bardzo ładnie się wkomponował, udało ci się :D Czcionka chyba nawet też pasuje. Kolumienki są ok, podoba mi się ta cieniutka otoczka wokół nich. A NIE, CZEKAJ!!! Ja tu klimaty postapokaliptyczne dostrzegam! Ooo, faajne :D No, generalnie ładne to :3
    1338 - art faktycznie fantastyczny! Hm, wracając do poprzedniego szablonu, to dobrze, że podobają cię otwarte szablony, bo ja bardzo takie lubię. Ale ok, taki układ też może być xD Ale powiem ci, że klimat jest tu wyśmienity! W sensie na szablonie :D Podpis też całkiem ładnie wykonałaś - pewnie, że dostrzegłam :D A tak poza tym kolumienki ładne, wszystko do siebie pasuje, no i jest ok ^^
    1339 - różnorodność może być, ale ja się naprawdę ni cholera nie obrażę, jak ci faza na otwarte szablony na trochę dłużej zostanie :D Bo wychodzą genialnie, jak tak patrzę na te szablony ^^ No, cudnie - cytaty naprawdę ładnie ci wychodzą c: HEH, TE KOLUMNY SĄ ŚWIETNE! :D Raz, że są pod taką delikatną powłoczką, którą lubię, ale dwa, że ta mniejsza jest tuż obok tej większej - podoba mi się taki układ, gdzie są dwie kolumny obok siebie, bo to jest takie nietypowe - zawsze są po obu stronach albo w ogóle tylko jedna, lub ewentualnie brak. Ta linia po lewo jest ładna, no i nagłówek... świetne zdjęcie! O tak, zdecydowanie uwielbiam ten szablon!
    1340 - ło matko. jakby to moja przyjaciółka zobaczyła, pokochałaby cię z miejsca - uwielbia tę bajkę! Ja też bardzo ją lubię, ale ona to ma obsesję xD Taaak, szablon z tym motywem to na pewno dobry pomysł c: W ogóle Elsa jest pierwszą królową Disneya, nie? xD Piękne arty! Ładnie wpasowałaś się w klimat, bardzo ładnie wyglądają kolumny! Nie ma co wiele o tym szablonie opowiadać, ale jest naprawdę świetny! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1341 - JAAAAAKIEEEEE GEEEENIAAAALNEEE POOODSTROOOONYYY!!!! JAAA TEEEŻ CHCĘĘĘ TAAAKIEEE!!!!! No po prostu coś niesamowitego, bardzo efektownie to wygląda. No i wokół prześlicznego obrazka, więc w ogóle super! No właśnie, wspaniały klimat, coś takiego uwielbiam! Zastanawiam się, jaki kolor pasowałby lepiej dla kolumn, bo choć ten jest ok, to ja bym jeszcze pokombinowała. Bo na przykład część z tekstem wyszła ci genialnie! A, no i nie wiem, czy to dobre miejsce dla cytatu, bo tuż obok jest strona i to tal trochę dziwnawo wygląda, ale jest ok. Łaaadne to!
      No, więc generalnie więcej otwartych szablonów, więcej!!!
      No to ja czymam kciuki, żeby kiedyś się z tymi wszystkimi pracami wyrobiła :D Oszukistka zawsze spoko, choć najprościej nazwać drania draniem.
      Branoc! No to czekam na kolejne posty i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Ojej, Meth ;_; Jak miło Cię znów widzieć ;__; Mówisz, że nikt nie tęsknił... Nie pomijaj mnie! Nawet nie wiesz jak mi brakowało twoich dokładnych i długaśnych komentarzy D: Wiesz, że aż się zastanawiałam, gdzie też zniknęła nasza maleńka Meth xD No ale przechodząc do konkretów...
      Wiem, ten gif niszczy system, zdecydowanie... Uwielbiam osobę, która raczyła mi go podesłać ^^
      Co do twojej nieobecności i tego nietęsknienia to już Ci na wstępie powiedziałam... No ale... Przecież każdy ma prawo do prywatnego życia xD Chociaż w sumie mam nadzieję, że już nie znikniesz na tak długo ;__; Jakoś tak pusto tu bez Ciebie...
      Wood zawsze wydawał mi się przerażającym miejscem... Ale to dlatego, że jestem aspołeczna i boję się gadać, czy nawet sama podejść do kogoś xD Ale... Są dużo osób z którymi piszę było i mówiło, że to super sprawa ^^ Jestem w stanie uwierzyć na słowo...
      Mam cały czas nadzieję, że pod koniec wakacji ambicje same wrócą xD Ale jakoś nadal tego nie czuję... Ba! Wszelkie reklamy o szkole tak mnie drażnią, że głowa mała D: Ale to dlatego, że strasznie boję się swoich przyszłych rozszerzeń... ;_; Będzie ciężko :c
      Co do pierwszego szablonu... W sumie to wolałabym, żeby to jednak była pierwsza opcja xD Ale cieszę się, że Ci się podoba :3 Szczerze mówiąc ostatnio najprzyjemniej robi mi się napisy... Tak jakoś... Sama nie wiem dlaczego D:
      No cóż... Jak się dostaje taki super art, to aż grzechem byłoby zepsuć go... Albo odmówić zrobienia z nim szablonu ^^" Kolejny szablon na pozytyw... Czuję się doceniona xD
      Jak to stwierdził mój Aniołek: "Różnorodność to twój styl! Trzymaj się go!". Taka już nasza logika... Ale naprawdę jarają mnie otwarte projekty, a zwłaszcza takie jak ten szablon z łódką... Na pewno będzie więcej czegoś w tym stylu... Bo szczerze mówiąc są takie obrazki, których po prostu nie widzi się w innym układzie, niż taki jak owa łódka ^^
      Też mam obsesję... Oglądałam ją z 10 razy już... Właściwie to co ktoś do mnie raczy przyjść, a bodaj nie będzie co robić, to pada jedyna słuszna propozycja: "Ej, oglądamy Krainę Lodu? *-*", noo... Chyba, że ktoś jest drugi raz to wtedy: "Ej, oglądamy Strażników Marzeń? *-*", a jak znajdzie się taki stwór, co to wytrzyma do kolejnego przyjazdu i spotkania ze mną, to jest ostatnia opcja: "Ej, oglądamy Dzwoneczka? *-*", tak to już w sumie ze mną jest xD I chyba tak... W sensie pierwszą dobrą królową... W ogóle ta bajka łamie tyle Disney'owskich stereotypów, że aż miło xD
      Oj tam zaraz genialne... To była raptem próba nowo nauczonej rzeczy xD Ja dalej będę z tym wszystkim kombinować *^* Jeszcze wam się znudzą te moje udziwnienia xD Wyleczyłam się z problemu z datami, to zaczął mi się problem z kolorami... Ale dobrze... Przynajmniej wiem nad czym muszę jeszcze pracować ^^
      Postaram się zastosować do zaleceń o otwartych pracach, chociaż ja kocham zamknięte szablony... Ale w sumie jestem tu by się uczyć, nie mogę zostawać tylko przy tym, co lubię najbardziej, prawda? ^^
      Kiedyś na pewno... Ważne, że nie spędziłam całych wakacji na lenieniu się, bo w sumie zawsze tak je spędzałam... ^^
      Trzymaj się Meth i już więcej nigdy nas nie opuszczaj ;_; ♥

      Usuń
  21. Zamówionko :)

    Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: moje-opowiadanie-mnjw.blogspot.com
    Koncepcja: Chodziłoby mi o odcienie brązu.
    Zdjęcia: 1.http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/156/b/6/lucy_hale_png_by_bernadett98-d67x1xw.png
    2.https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/user_profile_images/png_de_ross_lynch_by_nikiluna200-d6ucung.png
    3.http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20131126021848/livandmaddie/images/d/d5/Liv_promotional_17.png

    Cytat: Love. You are not worth of her.
    Uwagi: -
    Kontakt: email: patinkaj341@wp.pl ( GG akurat nie mam :/ Mam nadzieję, że to nie problem)


    OdpowiedzUsuń
  22. Och, ja również postanowiłam złożyć zamówienie i mam nadzieję, że rozpatrzysz je pozytywnie ;)

    Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: http://severhermione.blogspot.com/
    Koncepcja: Prosiłabym raczej o ciemne barwy.
    Ewentualne zdjęcia: -
    Cytat: Nienawiść to miłość, która poszła złą drogą.
    Uwagi: -
    Kontakt: email: neverdontsay@wp.pl GG: 50981100

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, od dawna szukałam jakiejś zdolnej szabloniarki, a Twoje szablony niesamowicie mnie urzekły *.* Nie pozostaje mi nic innego, jak złożyć zamówienie i liczyć, że je wykonasz. :D

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://memoryisnotdevice.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby kolory nie były nazbyt mroczne, ale dopasowujące się do klimatu opowiadania, a mianowicie będzie ono się toczyć w przyszłości, gdzie świat będzie podzielony i duża część opowiadania będzie miała miejsce w takim jakby powrocie do średniowiecza, więc nie wiem, jakie kolory by tu pasowały. Jakieś brązy czy złoto, sama nie jestem do końca pewna, ale na pewno odpadają jasne typu niebieski czy żółty. :) Chciałabym, żeby w nagłówku widniał Dylan O'Brien, jako główny bohater oraz Shay Mitchell, jako główna bohaterka. Do tego nie tak w tle, ale też nie równo z nimi dwojgiem Shelley Hennig, ponieważ ona pojawi się w późniejszych rozdziałach, ale będzie bardzo ważną postacią. W tle nagłówka może być jakiś zamek czy coś podobnego. Prosiłabym o układ otwarty z trzema kolumnami - środkowa na publikowanie postów, a dwie po jej bokach na różne gadżety.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: Memory is not device
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: julixa003@gmail.com
    To już chyba wszystko, liczę, że pozytywnie rozpatrzysz moje zamówienie! :)
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/213/3/0/podgl__d_by_sanctumsilence-d7t9tw8.png --> bardzo podoba mi sie delikatnosc tego szablonu i to, ze gadzety i posty sa takie lekko przeswitujace. A uklad i cieplo tego szablonu --> http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2014/135/f/c/_010__szablon_1168_by_sanctumsilence-d7ifz28.png

      Pozdrawiam! :):*

      Usuń
  24. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://niech-milosc-zwyciezy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Coś typu szablon główny, tylko prosiłabym o cieńszą kolumnę.
    4.Zdjęcia: Syrena z niebieskim ogonem i chłopak w czarnych ubraniach (coś typu Nocny Łowca)
    5.Cytat: Morze, gdy raz rzuci urok, na zawsze utrzyma cię w swej sieci cudów
    6.Inne uwagi: Wolna ręka.Nie musisz się kierować koncepcją. Daj się ponieść wyobraźni i swoim talentom graficznym :)
    7.Kontakt: gg: 28989789 mail:resovija@gmail.com

    Pozdrawiam gorąco
    Ress

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://take-me-to-neverland.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Zdaje się na Ciebie ; )
    4. Ewentualne zdjęcia: Harry Styles i Chrissy Costanze, żeby były ich zdjęcia. Hm... I może jeszcze, żeby mieli jakieś fajne tło, ale to zdaje się na Ciebie. xd
    5. Ewentualny cytat: Take Me To Neverland. - żeby był w lewym dolnym rogu.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: natka.directioner@gmail.com , GG: 2124058

    Pozdrawiam i dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. No heej, Smoczku :* Strasznie mi głupio, bo nie skomentowałam ostatniej twojej notki, ale obiecuję, że wszystko nadrobię, słowo skauta. Zauważyłam, że lubię oglądać wasze przepiękne szablony, bo motywują mnie do pisania i komentowania. Jestem dziwna, nie? Ołkej, nawet bardzo i nie zaprzeczam :D Wakacje, wakacje... chodzę spać wcześnie (rano), a wstaję późno (po południu). Jeśli tak dalej pójdzie, to mama palnie mi w łeb za moje lenistwo. Dwa tygodnie obozu, a fe, a fe. Nie chcę już na niego jechać... Na dodatek nie będę miała wolnego czasu. :c Bez sensu... przerwałam komentowanie i teraz już jestem na tym pieprzonym obozie i nie ma nic do roboty, możemy tylko próbować nawiązać kontakt z Niemcami na migi XD Przejdę do komentowania, bo pletę głupoty c:
    1337 - OTWARTY SZABLON *-* On jest taki cudowny! Tajemniczość, kolory... Przecudowny jest, naprawdę genialny <3 Uwielbiam twoje szablon, ten też jest świetny :D
    1338 - TEN. ART. JEST. GENIALNY! <3 Taak! Lubię ten układ, fajnie zgrywa się z całym szablonem. Podobają mi się też te kolory, miłe dla oczu c: W nagłówku strasznie podoba mi się ten napis, jest genialny, a o arcie lepiej nie gadam, bo rozpisałabym się na sześć stron Worda XD Oczywiście musi być kotek, który pije mleko! Za każdym razem, kiedy oglądam szablony i widzę tę piosenkę, to od razu zaczynam ją sobie nucić :D
    1339 - Zielony... zielony... zielony... KOCHAM ZIELONY <3 Bardzo podobają mi się tutaj kolory i oczywiście cały nagłówek, ale układ też jest genialny! Tytuł też świetnie wygląda, ogólnie przecudowny ten szablon. Wprawia w taką zadumę, aj, jak mądrze XD
    1340 - CUDNY SZABLON *0* Cholernie podoba mi się ten szablon i dwa nagłówki? :D W ogóle świetny pomysł, zresztą jak każdy ^^ Kolory... Też cudowne, uwielbiam takie ciemne, szare, ale też jasne, kolorowe i żywe. Te jednak podchodzą mi do gustu :3
    1341 - NAJLEPSZY SZALON NOTKI <333 Piekny, cudny i te karty też piękne i cudne! Świetny nagłówek, genialny tytuł :D Układ jest fajny, ale kolory... Zajebiste :3 Podoba mi się w tym nagłówku tło, ten zajebiastyczny księżyc *0*
    Dobra koniec oceny, bo ona zawsze jest dziwna i pełno w niej jest "ochów i achów", ale ja zawsze piszę tylko te dobre rzeczy, bo tylko one są! Nie widzę w szablonach nigdy tego złego, bo raczej tego nie ma, nie? XD Kocham te wasze cudowne szablony :* Mam jednak jedno małe pytanko... Planuję założenie bloga, o The Vampire Diaries, i chcę się zapytać, czy wykonujesz takie szablony? Jeśli tak, to... SUPER <3 Zgłoszę się wtedy w następnej notce *-*
    Pozdrawiam i życzę dużo weny pomysłowej,
    Zgredzio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czeeeść :3
      Spokojnie, smok jest cierpliwy i smok wybacza ^^ Poza tym... Też mi się ostatnio nic nie chciało, na nic nie miałam czasu i w ogóle, więc masz moje pełne zrozumienie xD A co do inspiracji... Każdy musi gdzieś jakąś podłapać, nie? :3 Mnie inspirują konkretne arty, ale i muzyka... Wszystko dosłownie mnie może zainspirować ^^ Poza tym to bardzo miłe, że nasze prace są dla Ciebie motywacją :D
      No cóż... Ja też prawdopodobnie zniknę za jakiś czas na jakiś czas... Powiedzmy, że to będzie regeneracja, ale ja już czuję w swoich smoczych kościach, że nie odpocznę, bo cały czas będę się zastanawiała co tu się dzieje i w ogóle xD
      Ojejku, dziękuję Ci, mój kochany Zgredku za tyyyyle miłych słów *-* Ależ przyjemnie czyta się o tym wszystkim :3 (a później się kurde boję robiąc kolejne prace, że was zawiodę poziomem wykonania, albo czymś XDD Dobra, nieważne...) Co do kotka... Dawno już tego nie słuchałam w sumie... Ale jestem tak przyzwyczajona do tego tekstu, a właściwie to do jednego z trzech tekstów, że normalnie chyba nigdy go nie zmienię xD
      Noo... Także jeszcze raz ze szczerego serduch dziękuję Ci za ocenę i w ogóle te wszystkie miłe słowa *-*
      A teraz przejdźmy do "prywaty", jak to powiada pewna pani, która komentowała kilka miejsc przed tobą xD (kurde, uwielbiam przechodzić do "prywaty" xD Zwłaszcza jak temat zajmujący ^^). Mój mały Zgredku... Ja tam robię szablony w każdej tematyce ^^ Tym bardziej, jeśli ktoś decyduje się na zamówienie u mnie czegoś drugi raz... *-* W sumie to już raz mi się zdarzyło, że ktoś mnie polecił innej osobie, ale tak, żeby znów u mnie coś zamówić, to pierwszy raz mi się zdarza xD Ale strasznie mnie to cieszy :D Jeśli tylko z blogiem wypali to jestem gotowa podjęcia się wykonania szablonu *^*
      Również pozdrawiam i chyba twoje życzenia pomogły, bo wreszcie wzięłam się za robotę... Noo.. Ja też Ci dużo weny życzę :3

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga : http://duszaduszypotrzebna.blogspot.com/
    3. Koncepcja : chciałabym by kolorystka była w ciemnych kolorach, najlepiej ciemozielony i ciemnoniebieski z odcieniami szarego, proszę by w tle była tańcząca dziewczyna ( nie baletnica ) oraz piłakrski element. np . piłkarz strzelający gola. Te dwa zdjęcia, które podaje proszę by były jako " element główny " czyli dwie główne postacie.
    4. Ewentulane zdjęcia : http://img1.ask.fm/assets2/043/115/320/576/normal/9Bjxw8XqpXMjpg1.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/BuYO_B6IMAAsC5x.jpg:large
    5. Ewentualny cytat : Praw­dzi­wa miłość zaczy­na się tam, gdzie nicze­go już w za­mian nie oczekuje.
    6. Inne uwagi : -
    7. kontakt :
    e-mail : ilasak123@gmail.com
    gg: 50074258

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, Szkieleciku, dziękuję Ci serdecznie za przyjęcie zamówienia! Nikt nie chciał przyjąć, bo zbytnio nie wiedział jak się do tego zabrać. Jeszcze raz dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe szbalony, zwłaszcza ten z tym drzewem - w deseń choinek :3 no i ten księżyc... Brawo! Skradłaś moje serce, Szkieleciku :*

    Moje zamówienie:
    1) Adres bloga: http://violetta-story.blogspot.com
    2) Linki do zdjęć: http://i58.tinypic.com/a163w3.png ; http://i60.tinypic.com/1ev07.png ; http://i59.tinypic.com/e0h6vo.jpg ;
    3) Mam wszystko, bo mam Ciebie
    4) Kolorystycznie... hmm... Zastanawiałam się nad błękitem bądź różem: chodzi mi o pastele. Jeśli chodzi o krajobraz w tle, chciałabym, by był to Madryt o zachodzie Słońca. Chodzi o budynki, jakiś rynek... Wiem, że masz w głowie już mnóstwo pomysłów :) Nie musi być dokładnie jak ja chcę, w końcu to Ty tu jesteś grafikiem :) Ty masz w oku ten dryg, więc zrób, jak będziesz uważać!
    5) Hasło:Narcystyczny delfin
    6) Układ:chciałabym, by był taki jaki mam obecnie na blogu... chyba, że masz jakiś lepszy pomysł, jestem otwarta na propozycje ;)
    7) kontakt: zuzia.maszniew@gmail.com ; nie używam GG


    Wykonasz moje zamówienie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, teraz przeczytałam, że już nie przyjmujesz :<

      Usuń
  31. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga:http://wataha-montes-celebrities.blogspot.com/
    3.Koncepcja:chciałabym,by w nagłówku były oczywiście wilki.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: e-mail agatka1p2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, jeśli można to teraz uczynić, chciałabym złożyć zamówienie :)
    1. Narcystyczny delfin
    2. http://breath-of-suicide-ff.blogspot.com/ Blog jest jednak jeszcze nieaktywny, zamierzam zacząć zamieszczać na nim rozdziały dopiero, kiedy będę miała szablon :) (jeżeli nie jest to problemem)
    3.Chciałabym, aby w tle były jakieś ręce zombiaków czy coś takiego, jakieś groby... A w centralnej części zdjęcie Hanny Murray. Hannah "gra" zombiaka na moim blogu, więc wybierz stosowną fotografię.
    4. -
    5. Chcę, aby znalazł się tam oczywiście tytuł bloga: Oddech Samobójcy oraz gdzieś z boku, niedużymi literkami: "Do not go gentle into that good night
    Rage, rage against the dying of the light..."
    6. Szablon, wiadomo, ciemna kolorystyka. Zależy mi na tym, aby boczny pasek był tylko po jednej stronie i żeby ten główny pasek, na którym znajdują się posty był w miarę szeroki.
    7. GG- 49864665
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. A więc nie określiłaś ile przyjmujesz zamówień więc spróbuję u Ciebie, ale jeśli ktokolwiek chciałby chapnąć to zamówienie nie ma problemu za każdą pracę będę wdzięczna. :)

    1. Hasło: narcystyczny delfin
    2. Adres: http://bialelubczarne.blogspot.com
    3. Koncepcja: A więc na szablonie ma się znajdować Loki, bóg kłamstw z filmu Thor, układ szablonu najlepiej jakby był taki jaki jest czyli 3 kolumny, bo lubię mieć wszystko na wierzchu
    i po bokach mam sporo pierdół, kolorystyka najlepiej ciemnozielona i czarna, ogólnie chciałabym, żeby szablon był ciemnny
    4. Lokiego najlepiej chociaż oczywiście niekoniecznie:
    http://31.media.tumblr.com/tumblr_lx1umb2S4A1qfxwtoo1_500.jpg
    lub
    http://hdscreen.me/walls/art-design/loki-norse-thor-movie-capes-gods-2552377-1920x1080.jpg
    lub
    http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2013/09/thor-2-poster-loki-tom-hiddleston.jpg
    Czyli zdjęcia coś w ten deseń :P dowolność zostawiam
    Fajnie jeszcze jakbyś umieściła tą babkę razem z Lokim bo taką twarz dałam głównej bohaterce, ale nie jest ona konieczna, to może być albo nie być i wtedy prosiłabym przerobić jej oczka na zielono
    http://33.media.tumblr.com/754b134c20e6ac85438eb6b7422177ca/tumblr_ms62mhRAXI1s7xoeto1_r1_500.png
    5. It's a beautiful lie
    It's the perfect denial
    Such a beautiful lie to believe in
    So beautiful, beautiful lie makes me
    6. -
    7. kszykszybadjazz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze coś dodam, bo zaczęłam przeglądać twoją stronę, jestem za galxy smaczkami jak najbardziej, przecież to się dzieje w kosmosie :D

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń