g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.08.2014

[1342-1347] Rock and roll


Cześć! Jak tam? :> Ja w sumie niedawno wróciłam z zumby i leżę, i nie wstaję XD Nie mam siły nawet czegokolwiek tutaj pisać. Ostatnio po pilatesie nie mogłam chodzić, bo mnie skurcz taki złapał w łydce, że masakra... - nie polecam, chociaż zajęcia są fajne :3 
Cieszę się, że z zamówieniami wyrobiłam się przed wyjazdem, potem chyba nie miałabym siły, żeby je robić. Nawet miałam o jedno mniej niż przyjęłam, gdyż jeden z blogów został usunięty xD Ale za to jest jeden szablon wolny. 
W dodatku chciałam się skontaktować przed dodaniem notki z zamawiającymi, do ostatniej nie pisałam, bo i tak bym nie wyrobiła, ale tylko dwie osoby mi odpisały... Fajnie tylko, że teraz nie będę miała czasu na poprawki. Przykro mi, ale czeka mnie sprzątanie, pakowanie itp. Jedynie tak do piątku, jeśli ktoś naprawdę będzie chciał minimalnej zmiany, bo z szablonem od podstaw na pewno nie wyrobię. 
A Wy, wyjeżdżacie gdzieś? Macie jakieś plany? Ja przez dwa tygodnie będę smażyć się na plaży... Mam tylko nadzieję, że będzie słoneczko :>


Zamówienie dla Shattered SS
Szablon wyszedł nie najgorzej, trochę się z nim męczyłam, bo trudno mi było dobrać układ, jaki chciałaś - zresztą widziałaś już szablon :> 

Zamówienie dla Ikinokoru tame ni
W sumie jak zobaczyłam te arty, to byłam troszkę przerażona, bo nie wiedziałam, czy wyjdzie mi tak jak chciałaś. Ale potem wpadłam na pomysł zrobienia nagłówka w takim klimacie i w sumie jestem zadowolona. Szablon już widziałaś, więc już nie ma co do gadania xD

Zamówienie dla Miasto krytyki
Wykorzystałam podane zdjęcia... Trudno mi było dobrać do niego zieloną lub czerwoną kolorystykę... Wyszedł taki pomarańczowy, mam nadzieję, że nie będziesz zła xD Sama nie wiem co o nim myśleć. Buttony masz w paczce tak jak chciałaś.

Zamówienie dla Amaze me bitch
Pisałam do zamawiającej na gg, ale nikt mi nie odpisywał ;---; Przykre xD Nie mogłam dobrać zbytnio kolorystki takiej jakiej chciałaś. Ale chyba efekt końcowy nie jest najgorszy... Starałam się xD No chciałaś też, żeby kolumny były szerokie, wyszły takie średnie, bo w sumie szersze nie wyglądałyby najlepiej.

Zamówienie dla Designatedfire
Wyszedł troszkę ciemniejszy niż przypuszczałam, ale chociaż jest w takich kolorach jakich chciałaś. Nie znam się zbytnio na tych wszystkich gwiazdach itp, więc mam nadzieję, że nie pomyliłam się, jeśli chodzi o to, jakie osoby chciałaś na szablonie :>

Wolny
Jak zobaczyłam ten kubeczek z kawą, to stwierdziłam, że muszę zrobić z nim szablon <3 Jest taki uroczy :D Szablon wyszedł prosto i minimalistycznie, w sumie podoba mi się :>

No to a tyle, jeśli ktoś chciałby jakieś większe poprawki w szablonie, to niestety musi poczekać do końca sierpnia :) Będę oczywiście dostępna i na e-mailu i na gg, bo internet będę miała, ale nie aż tak wystarczający, aby bawić się z szablonami.
Nie przyjmuję zamówień.
Do zobaczenia <3

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No siema! *wejście smoka, oł jee!* Nie mam na nic czasu, bo od rana do wieczora siedzę na jakimś pieprzonym obozie z Niemcami. Nie dość, że nie umiem germańskiego, to jeszcze takie pindy tam się wożą, że normalnie można nie wyrobić... Jednakowoż znalazłam czas na skomentowanie twojej notki :* Przejdę może do komentowania, bo moja logika jest dziwna XD
      1342 - Ciut różowy, ale to taki fioletowy róż, taki kosmiczny XD Lubię twoje właśnie w takim stylu, pasują mi do ciebie, są takie twoje :D Nie powiem... Świetny jest ten szablon i układ równie genialny *0*
      1343 - O w dupę... Zajebisty! c: Taki soł mroczny, oł jee! ^^ Kurde no fajny jest, ten nagłówek i układ... po prostu cudo :3 Co tu więcej mówić, lubię takie mroczne, są takie wtedy tajemnicze <3
      1344 - Piękny jest... taki naprawdę magiczny :3 Uwielbiam książki, więc ten szablon jest przecudowny i taki serio magiczny <3 Czy ja się zawsze muszę powtarzać? XD Świetny poza tym układ ^^
      1345 - Taki jasny... anielski wręcz! :D Mi tam się podoba, nawet bardzo <3 Mimo iż nie przepadam za jasnymi barwami w szablonach, to muszę ci powiedzieć, że ten jest cudowny *0*
      1346 - Ha! Wiedziałam, że potterowski :3 Byłam pewna i to w stu procentach :D Świetny jest, genialny! Awww *0* Na dodatek o Lily i Jamesie... Soł słit <3 Podoba mi się kolorystyka, jednak nagłówek rządzi, kochana! :* Układ też jest świetny, cudny! ^^
      1347 - Ale słodziaśny szablon *0* Chcem taką kawę, chcem ją :3 Może prosty, ale mi podoba się strasznie ten układ! Taki wyraźny mi się wydaje ^^ Taki cudny mimimalistyczny <3
      No to do zobaczenia w sierpniu albo we wrześniu, Sasame :*
      Pozdrawiam i życzę ci weny pomysłowej,
      Zgredzio :*

      Usuń
    2. A ja bym chętnie sobie pojechała na obóz XD
      Co do 1344 - specjalnie taki "magiczny" w sumie cieszę się, że wyszło tak jak miało wyjść xD
      Potterowski? Serio? XD Nawet nie wiedziałam ; O
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Druga ^^ Sasame, przepraszam cię za to GG, ale usunęłam je z telefonu i tak jakoś wyszło... Szablon jest piękny, nieco naśniejszy, niż sobie wyobrażałam, ale prezentuje się pięknie :) Wgram go jutro, bo mam problem z blogiem, mimo wszystko bardzo, baaaaardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, tylko tak nie byłam pewna, bo nikt się nie odzywał :> Ważne, że się podoba :D

      Usuń
  3. Cześć, Sasame! c':
    Widzę, że masz opierdaling, skoro leżysz i nie wstajesz. XD O, gdzie wyjeżdżasz? :3
    Moje plany są następujące: anime, anime, plażing, plażing, dwór, dwór i jeszcze raz: dwór. Mam nadzieję, że pogoda nie będzie do rzyci. I żeby nie było tak gorąco jak ostatnio. Q.Q"

    1342 - znasz już moje zdanie na ten temat. Szablon mi się podoba, wręcz urzeka i jest taki, jaki chciałam. W dodatku obrazek, który na nim jest, idealnie odzwierciedla historię, dlatego cieszę się, że jest taki, a nie inny. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić, to kolor tła, ale już się przyzwyczaiłam i mi się podoba. XD Naprawdę się namęczyłaś? Q.Q" Wybacz, mam czasami swoje "wymagania". :'c
    O, i, korzystając z okazji: właśnie przed chwilą zmieniłam adres bloga. http://shattered-ss.blogspot.com/ - nowy adres. :>

    1343 - Shingeki! <3 Levi! <3 Mikasa! <3
    Patrząc na obrazki, które wysłała Ci zamawiająca, miałam takie WTF na twarzy. Na początku pomyślałam, że będzie to ciut dziwnie wyglądało, że obrazki nie będą do siebie pasować, czy cholera wie co jeszcze.. Ale jak zobaczyłam gotowy szablon, opadła mi szczęka. :> Kolorki bardzo mi się podobają, a ten nagłówek jest przepiękny. *.* W dodatku układ jest jednym z moich ulubionych. XD
    Faworyt, jak na razie, z tej notki. :>

    1344 - Nagłówek i kolorki zawarte w tym szablonie bardzo mi się podobają. <3 Układ też mi się podoba. :>

    Dobra, nie będę jechać numerkami, bo już wena na komentowanie mi się skończyła - tak, typowa ja. <3 Jest taki słodziutki, a sam szablonik jest prosty, minimalistyczny i wprost przeuroczy. :'3

    Pozdrawiam, dziękuję za szablon, biję pokłony za tyle świetnych prac, czekam z niecierpliwością na rozdział na Szarych (bom wierna czytelniczka, której nie chce ruszyć się dupy i w końcu skomentować, ALE to zrobię [kiedyś]!), życzę weny na szablony i blogi..
    No i udanych Wakacji! Żebyś miała na tej plaży super pogodę i wróciła czorna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, ucięło mi komentarz. XDD
      "Dobra, nie będę jechać numerkami, bo już wena na komentowanie mi się skończyła - tak, typowa ja. <3
      Ogólnie wszystkie mi się podobają, no. Mogłabym pisać w sumie to samo co w szablonie nr 1344, więc rozpisywać się nie bynde, bo to sensu ni ma. Mogę dodać, że przedostatni jest moim drugim faworytem i o.
      A co do ostatniego szablonu - gdy go zobaczyłam, miałam banana na calutkiej twarzy! Jest taki słodziutki, a sam szablonik jest prosty, minimalistyczny i wprost przeuroczy. :'3"

      Usuń
    2. Opierdaling po zumbie jak najbardziej na tak B| W końcu byłam pierwszy raz... i padam xD
      Jeśli chodzi o tło, to wyszło takie pod wpływem koloryzacji xD Bo było ciut jaśniejsze :)
      Ostatni miał być taki uroczy <3 Chyba najbardziej podoba mi się z całej notki xD

      Usuń
  4. 1345 Ci ślicznie wyszedł :D Chociaż i tak ten z kubeczkiem jest najbardziej cudowny.

    Tylko wpadłam, także miłego plażowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ten z kubeczkiem wymiata :d

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo, szablon jest prześliczny, kolorystyka również♥! I przepraszam, że się nie odzywałam, ostatnio nie mam na nic czasu :(.
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    Vanilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, nic się nie stało. Chciałam się wcześniej tylko skontaktować, bo potem nie miałabym czasu na jakiekolwiek zmiany. Cieszę się również, że szablon się podoba :)

      Usuń
  6. Ten z kawą jest genialny! :)

    xoxo
    Lexie

    OdpowiedzUsuń
  7. 1342 - Niby lilia, ale taka bardziej ostra, a, że ja oglądam to trochę bardziej wieczorem, to mi po oczkach dało. Kolorystyka jest trochę średnio dobrana, (to jest taki kasztan, czyli rudawo-brązowy - nawet nieźle współgra z lilią) no i cudowne kółeczka. Lubię takie trochę "wymyślne" szablony, więc plusik. Rozumiem, że to postacie z anime, z tyłu jakieś cienie za nimi (to jakiś potwór? :D) , ogólnie taki "magiczny", świetny efekt połączenia fioletu z lilią (to chyba jakaś tekstura((?)) ), co daje właśnie taki zaczarowany efekt. Ogólnie szablon w porządku, chociaż nie koniecznie bym go ustawiła, gdybym miała blog o jakimś anime. (dobra, ja się na tym nie znam, uznajmy, że tego nie było, co napisałam)
    1343 - Yay, znowu postacie z anime. :3 Chociaż nie oglądam, to lubię oglądać szablony z anime/mangi, bo.. Tak. xD W sumie te menu mi się nie podoba (jakoś tak nie "spółgra" z nagłówkiem) a tak to jest pięknie. I chwalę za nagłówek, podoba mi się!
    1344 - U, odrazu zwróciłam uwagę na kolorystykę, trafiłaś w dziesiątkę, jest taka magiczna i dobrze dopasowana do nagłówka:) Odrazu poczułam się, jakbym weszła w jakiś magiczny świat książek, przepełniony pyłem wróżek. A co to jest nad tą książką? Jakieś schody? Nigdy nie miałam problemu ze wzorkiem, ale teraz nie mogę tego rozkminić xD Może warto iść do okulisty :P W ogóle super motyw takiego "przezroczystego" bocznego paska i środkowego, do postów. To wszystko jest takie magiczne, wiem, powtarzam się :D A i co to jest po prawej? Ten pasek? Jakiś suwak?
    1345 - Świat pasteli i blondynka - to jest to! Lubię takie połączenia, szablon jest w takim stylu "romantyczno-delikatnym" Troszeczkę ta żółć nie pasuje mi do tego białego tła i ogólnie całego szablonu, ale i tak nie psuje to jego dziewczęcości. A i jeszcze myślę, że zbędne były te "kwadraciki" - ja bym zamiast tego dała np. serduszka.
    1346 - Ee, nie chcę, ale znowu muszę ponarzekać. (ach ja) Niezbyt spodobało mi się połączenie pastelowego różu z fioletem i kasztanem, czy tam czerwono-pomarańczowym, jeden pies. No i dodanie różu w paski tego kasztanu też takie... średniawe. Nagłówek jest już lepszy, chociaż te pngi jakoś nie jednoczą się w "całość" jak np. nutella z chlebem (xd). Poprawka: Doczytałam, że ta kolorystyka była w zamówieniu, więc bardzo przepraszam za zamieszanie!
    1347 - O Boże, jakie cudo! Jakie to słodkie i urocze, i wspaniałe, i prześwietne, i... Brak mi słów! Kawy nie zwykłam pić, ale szablonik cudowny. Lubię prostotę, czyli minimalistyczne szablony,(chociaż takimi "wymyślnymi" też nie pogardzę :>) ogólnie "kochany" szablon.
    Mam nadzieję, że nie byłam za "ostra" i ucieszę się, jeśli przeczytałaś go całego. :) Pozdrawiam.
    PS Coś mi mówi Twój nick, musiałam widzieć Cię gdzieś wcześniej.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jeszcze na kilku innych blogach, więc mogłaś przypadkiem gdzieś wyczaić mój nick xD
      Tak to tesktura :)
      Ten pasek po prawej to scrollbar ( czyli ten suwak na blogu, co zawsze jest po prawej stronie).
      Tak to są schody :>
      A tam nie byłaś za ostra :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No cześć :D U mnie bosko - ja po Woodzie, a teraz uczę się matmy... XD A poza tym nie mam pojęcia, o czym bredzisz :3
    Przed jakim wyjazdem? ;> Nie, ja już się nigdzie nie wybieram, cały lipiec byłam na wyjazdach, więc starczy mi. W domu najlepiej :3
    1342 - ŁEEEEEEE, JAK TU RÓŻOWO, PASTELOWO I W OGÓLE BLEEE! xD Kurde, nie było mnie tu miesiąc, ale durnowata moda na dwa cytaty, na dodatek WSZĘDZIE wykonywane tą samą czcionką, zachowała się nadal. O zgrozo... xD Nie no, ja zdania nie zmieniłam - dobrze to to nie wygląda, zwłaszcza jak się to spotyka w co drugim szablonie. Dlatego tak doceniam ładnie zrobione napisy. Ale podstrony za to ładne całkiem c: Co prawda kółka to nic oryginalnego, ale to zawsze dobrze wygląda. No i nie są banalnie poukładane, a to też plus. Cóż, o kolorystyce już wspominałam... :D Ale to w kwestii gustu, a ogólnie jest CHYBA ok :D Podpis ładny, lubię takie, a kolumny takie zwyczajne dość, a szkoda, że nie ma tu jakiejś większej wariacji, ale i tak jest ładnie C:
    1343 - o faktycznie ładnie sobie poradziłaś z tymi artami, bo nagłówek wyszedł naprawdę świetnie :D Ogólnie już teraz ci mówię, że szablon mi się cholernie podoba - cóż, raz, że to są po prostu moje klimaty, a dwa, że jest dość ciekawie. Kolorystyka jest ok, chociaż nie powiem, ta czerwień strasznie rzuca się w oczy. O, i tutaj napis wyszedł ci bardzo ładnie! A nie, jak tamto podwójne czupiradło :D No i ogólnie ładne podstrony, lubię takie paseczki, ładnie to wygląda. Kolumny takie zwyczajne, ale całość naprawdę świetnie wygląda i nie wyobrażam sobie do tego innych kolumn, także jest gut ^^
    1334 - no dobra, czerwony faktycznie byłby dziwny, ale czemu nie zdecydowałaś się na bladą zieleń? Wyglądałaby moim zdaniem całkiem nieźle. Byłoby trochę wiosennie, ale ostatecznie efekt chyba byłby całkiem ciekawy. Cóż, kolorystyka znowu nie dla mnie - za jasno tu :D Ale kolumna mi się podoba, to ci na pewno powiem. No i nagłówek oczywiście, bo bardzo ładnie sobie z nim tu pokombinowałaś. Nie ma też na szczęście efektu pustki, za co chwała ci.
    1345 - kurde!, znowu tak jasno! Jak zobaczyłam podgląd to myślałam, że to jakieś takie aniołowate będzie, ale niestety nie, bo wówczas tak jasne kolory jakoś bym zniosła. Ale nie martw się, to przez cały czas jest kwestia gustu. Hm, tekst znowu w większości wykonany tą nędzną czcionką, ale przynajmniej jest jeden. Długi, ale jeden. Plus ostatnie dwa słowa inną czcionką, co wygląda ładnie, więc jest ok. Mmm, ta kolumienka złączona z kolumną postową bardzo ładnie ci tu wyszła. No i ta delikatniusia czcionka... :D Tak, ona też tu idealnie pasuje. O zgrozo, jak tu cukierkowo :D Ale ładnie, jeśli idzie o wykonanie c;
    1346 - HAHAHAHAHAHAHHA ALE ŚMIESZNIE BY BYŁO, GDYBYŚ SIĘ POMYLIŁA XD No ale ja nic nie mówię :c XD Mmmmm, kolumny od nieba do ziemi to jest coś, co Metki lubią najbardziej :3 I ta też jest bardzo przyjemna, chociaż znowu natykamy się na róż. Ech ech... Nagłówek jest ok, ogólnie w zasadzie szablon jest ok, nie ma się czego czepiać (no, prócz ZNOWU cukierkowych barw, ale to nadal mój rąbnięty gust).
    1347 - ech, wy minimalistyczne szablony. Nie lubię was. O taaaak, nie ma to jak zrobienie szablonu z kubkiem :DDDD Ale faktycznie, jest zarąbisty :D Nie no, powiem ci, że jak minimalistyczny jest dobrze i ciekawie zrobiony, to nawet mi się spodoba i tak też jest w tym przypadku. Faktycznie, szablonik prosty, no bo w sumie jak tu kombinować, kiedy motywem przewodnim jest ni mniej, ni więcej, jak kubek :D Więc w zasadzie ja jestem za, bo, o dziwo, wszystko mi się tu podoba c:
    Do zobaczenia/napisania/przeczytania :D No i ogólnie czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to nie byłoby śmieszne! Serio nie znam się na tych wszystkich ludziskach, modelkach, aktorkach itp - no dobra, może niektórych kojarzę, ale jednak nie wszystkich XD
      Kolorki w 1345 miały być jasne XD A 1334 - miałam robić szablon w kolorze bladej zieleni, ale jak zobaczyłam całość na blogu, to wyszła koszmarnie...

      Też bym chciała być na woodzie, ale nie miałam z kim pojechać... :<
      A wyjeżdżam sobie nad morze, na 2 tyg, będę się smażyć XD
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Jestem tak zachwycona tym szablonem, że pewnie będę miała problemy z napisaniem konstruktywnego komentarza ;_; No i jeszcze lud internetowy go zaakceptował, co jest pochlebstwem dla Ciebie, no ale podejrzewam, że cieszę się tak samo, jak Ty :3

    A co do artów, to trzeba było napisać, ja bym coś zmieniła, a tak musiałaś się męczyć ;_; Ogólnie to już mam pomysł na następną katorgę, ale to dopiero za trzy miechy (czytało się regulamin) XD

    Ogólnie to na początku miałam takie zastrzeżenie do czerwieni, ale później się przyjrzałam, zastanowiłam i... zachwyciłam - połączenie idealne, podbijające serducho i, chociaż miałam inną wizję, to właśnie ten szablon lepiej nie mógł wyglądać. Łapki Sasame to jednak łapki Sasame :D

    Dobra, dobra, tak zachwycam się tym moim szablonem, że nie powiedziałam ani słowa o pozostałych, a więc:

    1342 dostał ode mnie Fav'a na DA, bo... jest cudowny. SasuSaku, Naruciak i klimat postaci na nagłówku. Ten róż niby słodki, a całość z pazurem. Trochę punkowo :D

    1343 jest cudowny, najlepszy, kochany, fascynujący XD
    (Tak naprawdę jest równie cudowny, co reszta, ale ja ciągle jestem zachwycona :D)

    1344, ło jeju, bardzo słodko, kolorowo, chyba nawet jakiś Magiczny Pył się pałęta XD O gustach się nie dyskutuje, co jest prawdą, bo nie trawię za bardzo "cukierkowości", ale szablon naprawdę dobry. Nagłówek jest piękny, przyciąga uwagę, a reszta nie oślepia, jest przejrzysta, więc dobra :D
    ...A tak w ogóle, to chyba do nich zawitam z oceną XD

    1345. Kojarzy mi się z dobrym filmem obyczajowym, może trochę z gatunkiem romantycznym, ale bez przesadyzmu, no i z kartką z dziennika. Nie wiem, czy tak miało być, ale efekt genialny.

    1346, noo... Istny romans, szaleństwo, Paryż, Nowy Jork, Rzym XD Menu mi się podoba, kolorystka niekoniecznie (ale wiadomo, dlaczego XD). Jeżu, braknie mi argumentów, bo męczę się, żeby ich nie powielać XD Mogłabym wszędzie wlepiać: fenomenalne, genialne, arcydzieło, cudo (Y)

    A 1347 jest boski! Jeżeli ktoś go weźmie, to chcę adres, bo idealnie pasuje na jakiś fajny portal do poczytania, może recenzje, takie mydło i powidło, ale zawsze miło poczytać :D

    No cóż, nie wiem, czy komentarz mi wyszedł, bo nie umiem oceniać ;-; (Jeżeli ktoś ma talent, to zachwycam się wszystkim, no).
    Alee... Ale pozdrawiam ciepło, całuję i dziękuję za szablon, o!
    Idealne podsumowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, kolejny wymysł Riny... Jak ja to wstrzymam xD Dobrze, że jednak nie marudzisz tak jak Shee, bo bym chyba umarła, do niej to trzeba mieć cierpliwość (zmień mi to, tamto, a nie! jednak wcześniej było lepiej! ale zmień ten niebieski na zielony! o tak.. a może jednak nie.. - tak wygląda praca z Shee ;---;).
      Szablon z kubeczkiem już gdzieś zawitał na blogu, bo widziałam, także szukaj xD
      <3

      Usuń
  13. Mogę złożyć u ciebie zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję zamówień :)

      Usuń
    2. Aha dziękuje. Po prostu nie do końca rozumiem o co chodzi z tym limitem pod postem opisanym w regulaminie i wolałam się zapytać i upewnić. Bardzo dziękuje :*

      Usuń
  14. 1346 po prostu idealny! Naprawdę świetnie go wykonałaś. I tak, chodziło mi dokładnie o tę dwójkę! Jak już mówiłam, szablon po prostu bajka! Idealny. DZIĘKUJĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe szablony, podziwiam talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń