g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.08.2014

[1348-1354] Mental House

  Invisible
 
Hej wam. Od razu wyjaśniam. Wielka faza na Afromental is back. :D
Ogólnie to po przesłuchaniu Mental House już się doczekać nowej płyty nie mogę. Co jest bardzo dziwne, bo jeśli muszę się przyznać to podczas tego roku bardzo zmienił mi się gust muzyczny. I w sumie niczego poza rockiem, bluesem czy metalem nie słuchałam.
---
Jak widzicie liczba szablonów w tym poście jest powalająca, tak wiem. Ale to wszystko przez to, że ostatnio za dużo tego wszystkiego. Miałam dorobić wolnych, ale wyszło jak wyszło. Ogólnie to jak pomyśle, że dziś jest już 9 sierpnia to nie wierzę. I się załamuje. W tym roku matura... A w wakacje miałam nadrobić lektury... Hmmm, no właśnie - miałam. Także no, powoli (właściwie to już nie powoli) muszę się zabierać. Od razu mówię, że będziecie mnie tu teraz bardzo rzadko widywać, bo jak zacznie się rok szkolny, matury próbne i wql to pewnie czasu na grafikę nie będzie wcale. Częściej (choć pewnie wcale nie często) będzie mnie można spotkać na Unfaithful Heaven. Także trzymajcie się i no, miłej końcówki wakacji. ^^


http://inviisiiblee.deviantart.com/art/1348-474315078?q=gallery%3AInviisiiblee&qo=1

dla magiafilmu 
http://inviisiiblee.deviantart.com/art/1348-474315078?q=gallery%3AInviisiiblee&qo=1
 podgląd/pobierz

Zamówień nie przyjmuję, ale oczywiście możecie proponować. Kiedy będę przygotowywała notkę to chętnie te propozycje uwzględnię.

 StrayHeart
Cześć! Postanowiłam chamsko się podpiąć :D Mam do oddania zamówienia. Nie są to niestety wszystkie, które miałam do zrobienia, także czekajcie cierpliwie dziewczyny! Cassiopea! Nad twoim muszę się jeszcze porządnie zastanowić, bo podałaś tyle szczegółów, że nie wiem czy uda mi się wszystkie zmaterializować. Może spróbujesz podać taki mniej więcej zarys, ja to zrobię według siebie, a potem się dogadamy co zmienić? Zresztą nie wiem, muszę jeszcze nad nim pomyśleć.
U mnie nic się nie dzieje. Siedzę sobie całymi dniami w domu, a wszystko przez to, że miałam operację (o której wspominałam) i nie mogę za bardzo chodzić. Przynajmniej mam co robić! Czytam po raz pierwszy w życiu serię HP, jestem już na 4 części! ^^ "Już", bo niedawno zaczęłam :D Szybko idzie :D

Wolne:
Długo się zastanawiałam, czy wstawić tu ten szablon. Ale w końcu pomyślałam, że po co się będzie kisił w folderze. Może nie jest jakiś wysokich lotów, ale pamiętam, że przy robieniu nagłówka poleciało kilka łez... także całe moje serduszko w tym szablonie <3

Jak was poprosiłam o propozycje potterowskich...tyle ludzi chciało Sevmione, że musiałam coś zrobić. To mój pierwszy i ostatni szablon z nimi, bo naprawdę nie znoszę tego shipu :P

Spodobał ci się art z tamtego szablonu, więc wykorzystałam podobny, z tej samej paczki. Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu :)

Nagłówek zrobiłam dawno temu, a css dzisiaj. Nagłówek mi się podoba, css w ogóle. Ale mam nadzieję, że tobie nie będzie on przeszkadzał ;)

Przyznam, że nad twoim zamówieniem myślałam dniami i nocami, jak je zrobić... aż w końcu coś wymyśliłam i jestem szczerze zadowolona z efektu. Jak dla mnie mój najlepszy szablon z tej notki. Oczywiście zdjęcie pocałunku jest takie, bo ten pocałunek Harry'ego i Hermiony w filmie... screen był strasznie ciemny i niewyraźni. Mam nadzieję, że nie obrazisz się, że umieściłam takie zdjęcie ;)

Nie przyjmuję zamówień!
Ale przyjmuję propozycje z HP. Parringi, sceny, gify, części... co wam przyjdzie do głowy! Propozycje, które padną najczęściej na pewno będą zrealizowane ;)
Pozdrawiam ;***
 ---
Korzystając z okazji chciałybyśmy
was bardzo serdecznie zaprosić na imprezę,
 która odbędzie się na Unfaithful Heaven już 31 sierpnia!

37 komentarzy:

  1. 1354 najlepszy <3
    Invisible dwa razy ten sam zalinkowałaś. A StrayHeart 1353 sie otwiera blog tej co zamawiała a nie szablon

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 1348 - Ładny, dobrze zrobiony. Nie przepadam za Zaynem, ale szablonik jak najbardziej miły dla oka :)
      1349 - Nie ocenię, bo jak klikam na podgląd, to włącza się 1348 o.O
      1350 - Nie dziwię się, że łezka Ci poleciała, przy tworzeniu tego szablonu. Śmierć Syriusza była okropna! Faworyt notki! :'c <3
      1351 - Sevmioneeee kocham po prostu! *o* Wiem, że ten pairing jest chory, ale tak mi się podoba! Układ szablonu super, wszystko super, super, super!
      1352 - Taki prosty i śliczny. Cud, miód, malina. Kocham takie!
      1353 - Kolejna para z Hogwartu, którą ubóstwiam c': Szablonik świetny c':
      1354 - Czy tylko według mnie Harmiona na samym końcu powinna być z Harrym, albo z Draconem? ._. Byłoby tak cudnie... Nevermind. Patrząc na szablon mam uśmiech na twarzy. Cudny jest <3

      Komentarz już kończę, czytaj dalej HP! Pamiętam jak czytałam Księcia Półkrwi... Ostatnie 200 stron książki to był sam ryk, bo wiedziałam, co spotka Dumbledore'a :c Zarwałam noc i płakałam jak dziecko... WARTO BYŁO <3
      Papa!
      Eveneth.

      Usuń
  3. 1352 - kocham ten szablon <3 Zabieram go na opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kurde bosko, napisałam komentarz, opublikowałam, a się nie pojawił!!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Invisible: szablony są śliczne. Zakochałam się. ;D Bardzo fajnie dopracowane.
    StrayHeart: twoje szablony też są śliczne, ale najbardziej spodobały mi się szablony z numerem: 1351, 1354 <3 śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga StrayHeart, po prostu kocham Cię pod każdym względem. Twoją grafikę, którą uważam za wzór oraz to, że mamy te same zainteresowania. Kochasz serie Potter więc już masz u mnie baaaaaardzo duży plus! Jesteś przy czwartej części, hahaha xD Dobrze, że czytasz książki, bo niektórzy fani nie przeczytali nawet słowa xD Ja przeczytałam wszystkie w przez cały rok szkolny i bardzo polecam przeczyć wszystkie. Zrobiłaś szablon z moją ulubioną postacią czyli z Mr. Snape, szablon śliczny, ale nie uszło mi uwadze zdjęcie Hermiony. Również nienawidzę tego paringu, bo uważam to za świństwo. fuj xD Moim faforytem z tej notki jest szablon nr 1353 *o* Kocham *-* I miłego czytania ;3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy przyjmujesz zamówienia? Czekam na odpowiedź :))

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://czarodzieje-z-beacon-hills.blogspot.com/
    3.Koncepcja:
    Chciałbym, aby w nagłówku znalazły się trzy postacie: główną (na środku) była Selena Gomez,
    a obok niej po lewej stronie Dylan Sprayberry (serialowy Liam z Teen Wolf), a po prawej stronie Dylan O'Brien
    (Serialowy Stiles również z Teen Wolf). Wokół nich mogą znajdować się różne stocki np. znak Dereka (Alfy) -
    http://4.bp.blogspot.com/-jxbEiHsBbxM/U61chzCk8OI/AAAAAAAAB0M/Stw9X92WXGE/s1600/tumblr_inline_mls8dkKkQu1r7fnmm.png
    znak Scotta (Bety) - http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20131012042931/teenwolffanon/images/9/91/Symbol_McCall_Pack.png

    Chciałbym, aby kolorystyka nie była za ciemna; w kolorach: zieleń, błękit, turkus, czerń i biel albo czarno-biała
    Ale innymi kolorami też nie pogardzę (błagam tylko nie róż XD).
    Szablon mógłby się trochę różnić od wszystkich innych np. "menu" po prawej stronie, układ postów na środku
    ( zależy od pomysłów szabloniarki :) )

    4.Ewentualne zdjęcia:
    Selena:
    http://static.tumblr.com/9bf900bb874e36c2a1fc5a45ee237a61/odch4au/tlvn1vc6f/tumblr_static_large.png
    Dylan Sprayberry:
    (1) http://dylansprayberry.com/wp-content/uploads/2014/05/dylan-sprayberry--w800h800.jpg
    (2) http://www.teenidols4you.com/blink/Actors/dylan-sprayberry/dylan-sprayberry-1376866699.jpg
    Dylan O'Brien:
    (1) http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/starcrush.com/files/2013/06/Dylan-Da-Man-1.jpg
    (2) http://static.tumblr.com/4c066ceffab841fa358c2881b86ca57d/0vr5jfa/3LHmpqj7c/tumblr_static_hot-dylan-ox27brien-sexy-stiles-favim_com-629611.jpg
    5.Ewentualny cytat: Czarodzieje z Beacon Hills
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: GG: 51283090 i e-mail: kaper-11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Invisible, kiedy dodasz nową notkę na Unfaithful Heaven???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć, bo mam kodowanie do pięciu szablonów do zrobienia. Postaram się żeby było jak najszybciej. :> Ale nic nie obiecuję.
      Pozdrawiam, Invisible. :>

      Usuń
  9. Szablon wolny numer 1352 wolny, świetny!
    Pobieram go na mojego bloga http://moja-hisotria-leonetty.blogspot.com/

    Mili

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz tego, że piękne szablony to ogólnie super Ci idzie :D
    A teraz, skoro propozycje są zapełnione (trzeba by było usunąć), to ja rzucam tutaj propozycję z Jeffem the killerem, ale tą wersją "anime", że tak powiem xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, w końcu udało mi się dorwać do komputera i napisać do Ciebie w miarę składnego maila. Twoja propozycja jak najbardziej mi odpowiada, co więcej - możemy być w kontakcie i ustalać wszystko na bieżąco :) Jestem pewna, że razem uda nam się wymodzić coś wspaniałego!

    ... Może nawet podobnie wspaniałego jak 1354 z dzisiejszej notki? To poeeeeeezja <3

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź na mailu :>

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. ​Hasło: narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://strona-swiata.blogspot.com
    3. koncepcja zostawiam to Tobie chciałabym jednak by kolory były stonowane i nie zbyt jaskrawe. Resztę pozostawiam w Twoich bardziej doświadczonych dłoniach niż moje
    4. https://teenwolfczdotcom1.files.wordpress.com/2014/02/teen-wolf-image-teen-wolf-36134783-467-700.jpg -(Kira z Teen Wolf )
    http://www.fandicted.nl/upload/content/images/Teen%20Wolf/007.jpg (również Kira)
    http://i.imgur.com/8MzDk16.png Lub to zdjęcie Kiry
    http://www.fangirlish.com/wp-content/uploads/2013/04/68334-teen-wolf-scott-mccall.jpg (Scott Mccall z Teen Wolf)
    5. Cytat to ten który widnieje w tytule bloga: The other side of the world
    6. jeśli nie będą odpowiadały Ci zdjęcia wystarczy napisać a ja poszukam nowych.
    7. 49058783- mój numer gg lub email z którego już do Ciebie pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. StrayHeart jesteś fenomenalna, Twoje szablony są przewspaniałe, a ten na mojego bloga, po prostu MEGA <3 Nie wiem, ja chciałbym Ci jakoś podziękować, ale nie znam słów, które mogłyby opisać moją radość i wdzięczność, kiedy go zobaczyłam. Jest taki jaki sobie wyobrażałam, a nawet 100 razy lepszy! Dziękuję Ci z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie szablony jak zawsze są niesamowite. :)
    Dziękuję bardzo za wykonanie szablonu dla magiifilmu, ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie: Czy szablon numer 952 zrobiony przez Jill można pobrać? Czy jest czyjś? Bo klikałam w 'pobierz' i przerzucało mnie na stronę główną i przyszło mi do głowy, że może nie jest ogólnodostępny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szablon wolny numer 1138 wolny, świetny!
    Pobieram go na mojego bloga areyouhappy-lusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Szablony przepiękne! Najbardziej przypadły mi do gustu 1349 i 1351 :)
    Mam nadzieję że StrayHeart będzie niedługo przyjmować zamówienia, bo chciałam je u niej złożyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne szablony. Z chęcią zobaczyłabym prace z bohaterami serialu The Walking Dead... Parringi takie jak Beth&Daryl albo Glen&Maggie ;)
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Słuchałaś bluesa, mówisz? Huh, ja tam nigdy nie byłam przekonana do tego typu muzyki, za to rock i metal, a przede wszystkim mój kochany Linkin Park... Awr! A za Afromental tak nie szaleję, bo nie miałam okazji przysiąść do YT i posłuchania więcej niż 1 kawałka. Huhuh.
    MATURA! UCZYĆ SIĘ, UCZYĆ! Będzie ciężko, obiecuję, jeżeli masz zaległości z lekturami, ohohoho! Krótko mówiąc, bój się! (to było moje pocieszenie. *głaska po głowie* )

    Mniejsza o rozmówki, kochana. Jeszcze ocena szabloników i kolejna rozmówka ze Stray♥ .

    1348 - Kochana, śliczna praca, no! Nie przepadam za tego typu blogami ( tzn. pairing jakiejś gwiazdki z kimśtam ) ale szanuję czyjśtam wybór, bo praca zachwycająca i cieszy oko. Ocena... 4/5. Jestem wredna, skarbie!

    1349 - null. Error. WHY. Na prawdę nie wiem. Popsułam. Jestem niedobra. Buuuuu...

    __
    ♥ ! A ty, niedobra, a ty! Ah, skoro już się zchamiłaś i wpięłaś , to i Ciebie zjadę, istoto niewdzięczna! O! Jeżeli chodzi o Harrego Pottera, ja czytałam 2 części, nie po kolei i nie do końca. Ciamajda z tej Hon, ciamajda do potęgi... Ale starczy mi po obejrzeniu filmu i sceny ze śmiercią Dumbka. Kochany dziadzio :,c *ryczy* Huhuh...

    1350 - Widać , że z całego serduszka pracowałaś nad tym szablonem. Bardzo EMOCJE, bardzo SEGZI. OUH.

    1351 - tylko nie Sevmione D: To jest pedofilia jakaś, fó. No ale szablon przyzwoity. Trochę mi nie leżą te czcionki ( nie wiem czemu ;_; ) ale generalnie jest w porządku. GIŃ SEVMIONE GIŃ.

    1352 - Śliczne i proste. przecudowna kolorystyka, obrazek, ten klimacik, doskonale pasuje do bloga dziewczyny, która to zamówiła. Mhm! Te menu jest świetne, cudowne, w ogóle, cudniecudnie, podoba mi się przejście pomięzy tym obrazkiem a menu. Cudnie!

    1353 - Ten jakoś mi się nie podoba, przepraszam. Ale to zamówienie, obrazy nie twoje, więc nie będę grymasić...

    1354 - Trochę zbyt mroczny jak dla mnie, lubię stonowane szablony jak i te rzygające kolorami, ale niezbyt lubię tonację czerń-biel ... Nje. No ale gdyby nie to wszystko cacy, super i tańczy i gra.

    Kochane, lul, Breaker.


    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Piszę tutaj, gdyż w pytaniach mój komentarz się nie wyświetla. Pobieram stąd szablony odkąd pamiętam i nigdy nie było problemów, aż do teraz. Chodzi mi mianowicie o szablon 681 autorstwa Jill [http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon681-397170335?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=9] w którym menu znacząco różni się od tego na moim blogu http://syriusz--black.blogspot.com/
    Czy można coś z tym zrobić, żeby menu wyglądało tak jak powinno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z racji iż nie otrzymałam odpowiedzi, pozwoliłam sobie na samodzielne zrobienie menu. Jeżeli jest to problem to prosiłabym o pomoc w uzyskaniu takiego, jak w oryginale.
      Pozdrawiam ;)
      http://syriusz--black.blogspot.com/

      Usuń
    2. Musisz się skontaktować z Jill. Nie mamy obowiązku odpowiadania na pytania, które nie są zadane w odpowiednim miejscu.

      Usuń
    3. W porządku. Napisałam na chacie, dodałam komentarz w pytaniach oraz wysłałam wiadomość do Jill na e-mail. Jeżeli nadal nie trafiłam w odpowiednie miejsce to się poddaje ;)
      przepraszam za kłopot i pozdrawiam.

      Usuń
  25. 1.Hasło ; Narcystyczny Delfin
    2. Adres bloga ; http://bad-boy-love-good-girl.blogspot.com/
    3. Koncepcja: chciałabym aby układ i kolory były podobne do tego szablonu tego bloga. http://outforbloodtlumaczenie.blogspot.com/p/about.html oczywicie nie identyko,ale aby były dość podobne. Układ taki sam;Na prawo menu lecz w nim niech znajduje się tylko ''rozdziały'' i 'kontakt''
    4.Ewenttualne zdjęcia ;
    Justin : http://stupiddope.com/2014/02/24/justin-bieber-blake-kelly-broken-new-music/
    Lily : http://theberry.com/2012/11/21/hey-you-i-like-your-style-lily-collins-25-photos/lily-collins-4-3/
    5.Bez cytatów.
    6.Inne uwagi-brak
    7.Kontakt
    PaullaSWAGG@wp.pl
    GG 37621819
    Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś wykonała ten szablon :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Hasło: narcystyczny delfin

    2.Adres bloga: http://unicorn-bloood.blogspot.com/

    3.Koncepcja: chciałabym, żeby szablon był podobny do tego: http://zaczarowana-strayheart.blogspot.com/ :) W ciemnych kolorach i nagłówkiem z boku.

    4.Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/-PF74aYlOFYo/U_XjJv-cXdI/AAAAAAAABk0/wwPPawKSny8/s1600/P1200711_edited_edited.jpg

    5.Ewentualny cytat: jeśli da się gdzieś wcisnąć: The rebel in me will never die

    6.Inne uwagi:-brak

    7.Kontakt: soniussowa@gmail.com GG nie mam :(

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zrobiła ten szablon C:
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Porywam dziewkę numer 1091 do lochu http://hospitalfanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń