g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.08.2014

[1355-1356] I want the freedom to try eve­rything.



Cześć, cześć. 


Tak, jest to mój ostatni post na ZS. Wiedziałam, że koniec nadejdzie prędzej czy później...Naprawdę spędziłam tu wspaniałe chwile, związałam się z wieloma osobami...to było naprawdę niesamowite doświadczenie. I nie chodzi o to, że znudziło mi się to wszystko. Niestety od września będę dojeżdżać do szkoły, więc pochłonie to wiele mojego czasu. Po prostu nie chciałabym Was zaniedbywać, zważywszy, że posiadam drugiego bloga. Trochę mi smutno i nie powinnam przecież się tak przywiązywać! Ale co ja na to poradzę! Tak bardzo Was uwielbiam! :< 

Z miejsca pragnę podziękować wszystkich osobom, które znalazły czas by skomentować moje szablony. Meth, pani Wołtosz, pani Rachoń, Krakenowi, Ces Black i wszystkim ludziom z SOBÓTEK!!!

Podziękowania dla Jill, która była pierwszą osobą wprowadzającą mnie w ZS!
Dla Avii, która zawsze mi dużo przypominała! :<
Dla Rowindale, Fejf, Rajne, Cyzi, i całej ekipy! 
Dla Was, że wpadacie tu i zadajecie głupie pytania!

I W KOŃCU DLA SAJLENS
Są to moje największe podziękowania, bo jesteś taką kochaną osóbką! 
:<♥ Jesteś z nielicznych człowieczków, które są tak samo dziwne, zakochane w serialach i nienormalne! Pamiętam, że Doctor Who nas złączył i to pozostanie w mojej pamięci, bo jesteśmy Whovians :<♥!

[last-doomsday] - znaleźć można mnie tutaj jako Oswin!

Dobra, a teraz dwa zamówionka, które muszę oddać. :c Moje ostatnie zamówionka.


25 komentarzy:

  1. Wielka szkoda,że odchodzisz :c Twoje prace są świetne ! Dziękuje za cudny szablon♥ Szkoda że to był jeden z twoich ostatnich :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest problem z pobraniem szablony :/ Gdy się go pobiera wyskakuje pobieranie od nowa i tak w kółko :/

      Usuń
    2. Napisz do mnie na gg:c 42525392

      Usuń
  2. Będziecie cię tutaj brakowało :c

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że odchodzisz, żegnaj i drugi szablon jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholera, zjadło mi komentarz, bo się przelogowałam ;/ Przeklęta siostra!!!
    No dobra, to jeszcze raz. To ja się ucieszyłam, że tu nowy post, a tu taka informacja :c A idź ty w cholerę :c DOBRA, ŻARTOWAŁAM, NIE! :C Kurczę, aż ciężko uwierzyć, bo przecież ciebie w sumie można nazwać takim Zaczarowanym Weteranem - byłaś tu z nami bardzo długo. Strata więc tym bardziej smuci i dziwi. Ale cóż, nie wnikam w powody, chociaż... Twierdzisz, że się przywiązałaś. W takim razie mam nadzieję, że to prawda, bo to daje nam nadzieję, że jeszcze wrócisz, chociaż na chwilę c: Twoje odejście z ZS to duża strata, bądźmy szczerzy. Tworzysz znakomite szablony - przecież niejednokrotnie ja i inni komentujący ci o tym pisali. Ech, my też cię uwielbiamy :c Dlatego mamy nadzieję, że jeszcze się tu pojawisz :)
    Ech ech, ostatnie szablony? Łeee, tak to ja się nie bawię...
    1355 - hm, dość prosty ten szablon, wiele się tu nie dzieje. No ale cóż, jeśli komuś taki odpowiada i nie potrzebuje mnóstwa dodatków i ozdobników, to ten jest w sam raz. Nagłówek bardzo ładny, kolorystyka zresztą też, ale tam na dole dałabym jeszcze jakiś wzorek czy cuś. A tak to jest gut c:
    1356 - o, ten szablon jeszcze bardziej mi się podoba :3 Co prawda różu bardzo nie lubię, skromniutki też on dosyć, ale nagłówek jest po prostu przepiękny! A i n apis jest super - to znaczy ułożenie, bo w treść nie wnikam ;) Tylko ta kolumienka takaś jakaś skromna, ale wybacza, bo szablon i tak świetny ^^
    No ale gif to idealny na tę okazję ;_;
    No nic. Jak już wspominałam, mam nadzieję, że jeszcze się tu pojawisz. A jak nie, to sami cię dorwiemy! Tak czy tak - powodzenia! I wiedz, żeś genialna i cię kochamy!
    No dobra, czekam na kolejną notkę, bo ostatnio na ZS bida z nędzą :c Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, no nie może być :C
    Kurczę, jaki piękny gif <3
    Prawie tak świetny jak szablony. No, może są na równi. Chociaż może nie. :C
    Jeju, szkoda. Mam nadzieję jednak, że jakimś cudem jeszcze tu wrócisz.. c:
    W każdym razie http://toofondofbooks.com/wp-content/uploads/2013/08/blowing_a_kiss.gif i http://media.tumblr.com/5c89be80a7599832f1846a4296cec1f4/tumblr_inline_n4jqvmQiFs1qzem8g.gif Baj baj :c Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz odejść! Dobra, rzadko tu bywam, ale nie mam neta na kompie, a na fonie trudno się przegląda, ale darzę was wszystkich bezwarunkową miłością, którą można było odczuć na sobótkach <3 Tak w sumie, to wpadnij na jakąś. Będę ci wysyłać linki do kolejnych badziewnych opowiadań, które znajdę w odmętach internetu. Tak, pani Grządziel pozdrawia <3
    Czy na pierwszym szablonie jest Alex? *o* Zakochałam się w nim! Ale więcej komplementów nie dostaniesz! Popełniłaś grzech, odchodząc z ZS i musisz się wyspowiadać. To tyle <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dzisiaj nie ma Prima Aprilis :c
    Nie odchodź :c
    Popełniasz grzech, ale spokojnie ja jestem księdzem i odpuszczę ci grzechy, jeśli tylko wrócisz :'c
    Jednak szanuję twoją decycję i będę tęsknić za twoimi szablonami :') :'c
    To czekam w konfesjonale, czy cuś... XD
    Spowiednik-ksiądZgredek

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam <3
    Przepraszam, ze z takim opóźnieniem, ech... ;_; Strasznie dziękuje za szablon. Ogromny plus za ten nagłówek, który, o matko, jest po prostu przecudny! Nie myślałam, ze tak szybko go dostanę i bardzo dziękuje <3 Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  13. ALE ŻE MNIE?! ALE ŻE ZA CO?!

    ~Ces Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, no. Nie ma za co :) <3 <3 <3 Ten, tego. Sobótki the best <3

      Usuń
  14. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange service, then you should pick YoBit.

    OdpowiedzUsuń