g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.08.2014

[1357-1360] We don't need no education!

[Dobra Jinx nie jest zła ♥ Swoją drogą... Nigdy nie miałam okazji nią grać...]


Witam was wszystkich, moje drogie skarby ^^ Jak tam końcówka wakacji? No u mnie widzicie już po tytule notki... Boże, jak ja nie chcę wracać do szkoły ;_; No ale jak trza, to trza, nie? Dzisiaj jestem wyjątkowo mało gadatliwa (jeśli chodzi o początek, później jeszcze będzie kilka spraw do omówienia, spokojnie).
W ogóle... Weasleyowa zrezygnowała :c Tak mi strasznie smutno, jej prace nieraz stawały się natchnieniem dla mnie i założę się, że nie tylko dla mnie ;_;
No ale bez większych wstępów przejdziemy do grafiki... Mam dla was dzisiaj 4 szablony i od razu mówię, że są to same zamówienia v.v
~*~

Szablony:


No cóż, to zamówienie jest stare jak świat D: Na szczęście oddałam je tak szybko jak tylko mogłam ^^ Jeszcze raz chciałam przeprosić autorkę bloga za niewielkie nieporozumienie, które spowodowało, że musiała czekać dłużej na szablon... 

To zamówienie było bardzo ciekawe ^^ W sumie przez samą formę, bo było takie bardziej prywatne... Zwykle staram się tego nie robić, ale no co jak co, ale pomocy znajomym nigdy nie odmawiam ^^ Poza tym blog naprawdę jest godny uwagi, od niedawna nawet ja zaczęłam się udzielać i w ogóle... Dla kogoś, kto lubi takie klimaty to prawdziwy skarb :3

Podobało mi się to zamówienie ^^ Było wyjątkowo ciekawe, zresztą wiecie, że uwielbiam minimalizm :3 Nie mogłam odmówić...

Ta notka chyba w całości twoi pod znakiem niezwykłych zamówień. Nie wiem jak wy, ja jednak pierwszy raz spotkałam się z tego typu blogiem, tym bardziej cieszyło mnie to, że mogłam zrobić dla niego szablon.

Plany lekcji:



Tak, tak moi mili... Z okazji zbliżającego się roku szkolnego mam dla was trzy plany lekcji, kto wie, może komuś przypadną do gustu ^^ Ogólnie przeprosiłam się już z rednerami (których miałam dość po notce urodzinowej xD) i ostatnimi czasy mam nastrój tylko na rendery... Moja kolekcja znacznie się powiększyła w ostatnim czasie i szczerze mówiąc mam nadzieję, że przynajmniej część dam radę wykorzystać ^^
W ogóle... Pierwszy raz (jako Szkielet Smoka oczywiście) opublikowałam coś, co nie jest szablonem. Dajcie znać, czy to ma sens... Bo w sumie chciałabym w przyszłości zacząć teraz robić tła na facebooka :3
~*~

A teraz mam jeszcze dwie sprawy (mówiłam, że się rozgadam ^^).
Moi kochani, pierwsza jest dla mnie wyjątkowo ważna, bo dotyczy mojego Aniołka... Która teraz uparła się, żeby być Chochlikiem i pod takim też pseudonimem zaczęła publikować swoje prace ^^ Zapraszam was wszystkich bardzo serdecznie, bo naprawdę zdolna z niej bestyjka :D
Druga sprawa to coś znacznie mniej przyjemnego xD Wakacje się kończą, nie? Przyszedł czas na całkowite rozliczenie się z tego, co obiecałam wam na początku ^^" No więc ze wstępnej i ostatecznej analizy wynika, że przez te wakacje zrobiłam 23 szablony... Niestety nie jest to 50 prac, ba... To nawet nie jest połowa tego, co chciałam osiągnąć... Myślę jednak, że pracowałam w te wakacje naprawdę sporo, dlatego też proszę, nie krzyczcie na mnie xD
No i to chyba tyle na dziś... Wypadałoby już skończyć tę paplaninę...
~*~

Co do zamówień to coś tam przyjmę, nie martwcie się ^^

Przyjęta zamówienia:
Insane
Finnick Odair
Kryształowa
Panna Zgredkowa
Vera Stone
Saphira Trancy
Macie pojęcie, że ja chyba jeszcze nigdy nie przyjęłam tylu zamówień, nie? ;_; Bosz... Toć to jest materiał na dwie notki... Do tego zaczyna się rok szkolny D: Ale spokojnie, obiecuję, że zrobię co w mojej mocy, żebyście szybko dostali swoje zamówienia *^* 

56 komentarzy:

  1. Hej :)
    Szablony są piękne, plany lekcji też fajne :)
    Chciałam u ciebie złożyć zamówienie.

    1.Hasło: narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://story-of-mystic-diary.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Mój blog to opowiadanie dotyczące podróży w czasie, więc chciałabym, żeby szablon się z nimi kojarzył. Wiesz, żeby był taki tajemniczy. Jakieś zegary, kwiaty w tle... i żeby znalazło się tam zdjęcie głównej bohaterki. Kolorystyka taka żółto-pomarańczowa.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=bF_VTonVeQtIzM&tbnid=kvTY7NYRa672pM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fsweattearsanddigitalink.com%2F2012%2F08%2F25%2Fcharacter-feature-lyra-belacqua%2F&ei=aDH_U5bEGsnuOuKegYAG&psig=AFQjCNHVIRMDGE0cydBF7y6c6-zebNsTxw&ust=1409319651549949 (główna bohaterka)
    5.Ewentualny cytat: Welcome here, time traveller. You've got all the weapons you need. Now do what you have to do.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: mail: hania_bialas@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że po wejściu w link, który ci podałam, pojawia się cała strona. Żeby nie było nieporozumień, chodzi mi o to zdjęcie: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages2.fanpop.com%2Fimages%2Fphotos%2F8500000%2FLyra-Belacqua-lyra-belacqua-8511592-2560-1707.jpg%253F1345662088896&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsweattearsanddigitalink.com%2F2012%2F08%2F25%2Fcharacter-feature-lyra-belacqua%2F&h=1707&w=2560&tbnid=kvTY7NYRa672pM%3A&zoom=1&docid=bF_VTonVeQtIzM&hl=pl&ei=Oof_U6afMunl4QS1k4GIBA&tbm=isch&ved=0CCEQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=471&page=1&start=0&ndsp=13&biw=1138&bih=528

      Jeszcze raz pozdrawiam :)

      Usuń
  2. 1. Hasło: narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://sowi-przyladek.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Zdecydowanie skromna. Obecny szablon bardzo mi się podoba, ale zdecydowanie za bardzo mnie razi po oczach. Stawiałabym na coś minimalistycznego, ale nie kwadratowego, jak w przypadku szablonu nr 1359. Jakoś mi się to nie podobało. Jedyny wymóg to to, aby znalazł się napis "Sowi Przylądek" i oczywiście sowa :)
    4. Ta dziewczyna ma pełno fajnych sówek: http://apofiss.deviantart.com/gallery/?offset=48 w całej galerii. Ale jeśli Ci to nie pasuje możesz sama coś wybrać.
    5. Cytat: brak
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: email: eweb@onet.pl

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać o układzie dwukolumnowym i niezbyt ciemnej kolorystyce, ale w miarę jednolitej.

      Usuń
  3. Szablony piękne. Ale cem Skyrima. Więcej. Ostatniej notki nie skomentowałem za co przepraszam i mam nadzieje, że wybaczysz > . < Z racji tego iż potrzebuje szablonu, niedługo złożę zamówienie.z nadzieją, że je przyjmiesz.
    Dobranoc(moje nowe pożegnanie :'3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim odpowiesz na ten komentarz poczekaj na ten pod nim, bo tam będą jakieś ''ciekawsze sprawy''.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Szkieleciku XD Mam nadzieje, że pamiętasz pierwszego zamawiającego. Jak tam Ci życie mija? Mi bardzo dobrze i źle. Mam kotkę, całą czarną i nie wiem, jak ją nazwać. Właśnie przed chwilą po raz pierwszy się załatwiła na dworze i mogę być z niej dumny XD Obejrzałem całe Wolf's Rain i nie wiem, co teraz, więc możesz polecać. Te Plany Lekcji są takie urocze ;'3 No niestety wakacje zbyt szybko mijają. Na stronie mojej szkoły nadal nie ma planów lekcji :'3333333 Ech, to tak szybko minęło. Eee.. no nie wiem. Odpisz szybko na ten komentarz i powiedz co tam u ciebie. A ja niedługo złożę zamówienia, dobrze?XD Blog, na który zrobiłaś pierwszy szablon jest zakończony. :'3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 1. Hasło: Narcystyczny Delfin
      2. Adres bloga: http://walka-o-sprawiedliwosc.blogspot.com/
      3. Koncepcja: Eee... no to jest blog na podstawie Niezgodnej. Taki fanfic. No i w tej części będzie raczej więcej strzelanin, walk itp. XD Układ dowolny, a kolor to zależy mi na czerwonym, ale, jak taki nie będzie pasował, to wybierz. Tylko NIE niebieski.
      4. Ewentualne zdjęcia: No to może jakiś pistolet? Jakaś siedziba? I może jakieś postacie w oddali biegnące tunelem albo coś w tym stylu. Ale jeśli nic z tego nie przypasuje, to nie dodawaj. XD No i... obowiązkowo ten chłopak; http://33.media.tumblr.com/c58fb392ccc530079d3c521f5b570c3b/tumblr_mowhe9SLeq1s88ss5o1_1280.jpg | http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130712153602/teenwolf/images/d/d3/Teen_Wolf_Season_3_Episode_6_Motel_California_Dylan_O'Brien_Stiles_Tears.png | http://scifimafia.com/wp-content/uploads/2013/12/Teen-Wolf-Styles-Dylan-OBrien-S3B_Credit-Matthew-Welch.jpg | Możesz wybrać, któreś z tych albo własne wybrać. Tylko, żeby on nie był obcięty na krótko tylko tak, jak na zdjęciach. :'3
      5. Ewentualny Cytat: Jeden wybór może cię zniszczyć.
      6. Inne uwagi: Eee. Chyba nie.
      7. Kontakt: finnick977@gmail.com | 50723305(myślałem, że zaczyna się na 52 XD

      Usuń
    3. Cześć, Finnuś ^^
      Ja bym o tobie zapomniała?! No przestań xD Pamiętam, kto pierwszy powierzył bloga w moje ręce, spokojnie ♥ Moje życie? Jakoś tak... Normalnie? Niee... To chyba złe słowo, chociaż w sumie... Normalność to pojęcie względne, nie? xD No, nieważne... Ogólnie to nie jest źle ^^
      Imię dla kotki wymyślisz, spokojnie... Ja nie mam już zwierzątek :c Chociaż kiedyś przychodził do nas kot sąsiadów xD Myślałam, że to kotka, więc jak raz zaczęłam ją nazywać "Petra", no ale później przyszedł do nas sąsiad i zwrócił się do kota per "Maćku", troszkę rozczarowanko, nie? XD
      Koniecznie musisz mi opisać wrażenia, skoro już całość obejrzałeś :3 To może teraz Psycho-pass? Mówiłam Ci już o tym? ^^ Też jest naprawdę świetne *-*
      Rzeczywiście wakacje zbyt szybko uciekły :c Chętnie posiedziałabym sobie jeszcze miesiąc w domu... Ewentualnie aż do świąt... Przyszłych... XD Ale tak chciałam osłodzić ludziom życie tymi planami... I jakoś sama też się pocieszyć xD
      Skarbie, pomimo całej sympatii do Ciebie, muszę Cię jeszcze prosić, żebyś umieścił button Zaczarowanych u siebie (a teraz nie mów nikomu, ale jak odpiszę na wszystkie komentarze, to podam listę przyjętych zamówień i ty tam będziesz na 1000% ♥).

      Usuń
    4. Ej, dobra, zwracam honor... Odnośnik jest xD Głupia ja xD

      Usuń
  6. Szablony są prześliczne,plany lekcji tak samo :)
    Mogłabym zamówić u ciebie szablon?

    1.Hasło: narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://fallen-angel-fanfic.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Prosiłabym o to aby szablon był w odcieniach czerni i bieli albo szarości,jednym słowem proszę aby nie był zbyt kolorowy.Mógłby być taki ...tajemniczy.Proszę aby znalazła się na nim Nina Dobrev z Ashton Irwinem lub sama Nina :)
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mogłam znaleźć żadnych dobrej jakości,przepraszam
    5.Ewentualny cytat: Zna­lazłam swo­jego upadłego anioła, który może mnie zniszczyć al­bo ocalić
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt mail: storyoflove@o2.pl

    Pozdrawiam ;) x

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne szablony. ^O^ Bardzo zainteresowały mnie plany lekcji. Czy w następnej notce mogę liczyć na trochę ich więcej, bo niekoniecznie przepadam za anime, mangą. Dobra robota! c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ I w sumie to nie wiem, czy podejmę się stworzenia jakiegoś planu lekcji z niemangowymi postaciami... Zwłaszcza biorąc pod uwagę swoją obecną fascynację mangowymi renderami ^^ Ale kto wie, może inni graficy podłapią pomysł z planami lekcji? W sumie fajnie by było :3

      Usuń
  8. Szkieleeeeeeeeeeeeet ♥
    Mimo, że nie zrobiłaś nawet połowy, to się cieszę. Bo wiesz, 23 to zawsze więcej niż nic ! Przejdźmy więc do prac ;

    1357 > Jest taki... świąteczny, moim zdaniem. Fajny, ale zdecydowanie nie najlepszy z tej notki ! Usta modelki wydają się takie grube, blah >< Dużo cytatu, ale to poprawia wygląd całości. Nawet nie spytam, ile stocków i tekstur użyłaś przy tym nagłówku. x) Te lustra są nijakie, ale zapewne bez nich byłoby gorzej. Szkoda że wybrałaś taki ciemny szary do gadżetów, to mi się nie podoba, ale reszta jest spoko. I data w dobrym miejscu ♥

    1358 > Dobry, na prawdę dobry. Podoba mi się strasznie umiejscowienie i wygląd kart (/stron). Nagłówek przewspaniały (chyba się zakochałam hoho) tylko mam wrażenie że ten ptak jest złej jakości. Czcionki odpowiednio dobrane, kolory idealne ale nie podoba mi się wysunięcie bocznej kolumny tak w górę :c Ale nie, serio, bardzo ładny !

    1359 > Cudo ! Tło trochę mnie przestraszyło jak screen się ładował, ale okazało się to być perełką dzisiejszego postu. Czcionka i kolory są idealnie dobrane a to zaokrąglenie bocznej kolumny dodaje charakteru. W ogóle tu pasują te wszystkie border-radius'y ! No i te... cienie (?) przy cytatach + kartach... ♥

    1360 > DREAM ON, DREAM ON *ryczy* Co ten żółty/pomarańczowy cień robi za tytułem ? nie pasuje, nie pasuje ! CSS do cytatów piękny ♥♥ No i kolumn też w takim razie. W ogóle, zawsze byłam fanką tych takich łuków... no wiesz, jak są na górze i na dole gadżetów tutaj !

    KOCHAM TEN PIERWSZY PLAN LEKCJI. Kocham kocham kocham ! Wydrukowałabym go sobie. Ale nie mogę. Szkoda, jest taki piękny... serio, podoba mi się tak bardzo bardzo baaardzo ! Dwa inne nie są w moim klimacie, ale ten... **w**

    Kontynuuj z takimi bonusami, miło tak zobaczyć coś innego niż szablon tutaj ! I Ci dobrze wychodzi ♥

    Za szablony... 9/10 (pomarańczowy cień, za wysoka kolumna, ...) a planów nie będę oceniać ^^' (10/10 za sam pierwszy lajflejr **)

    ~Kryształowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra... Może jednak coś zamówię, bo sama sobie z tym nowym szablonem nie dam rady...

      1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: http://zycie-toczy-sie-dalej.blogspot.be/
      3.Koncepcja: Blog jest kontynuacją serii Inazuma Eleven, mangi/anime/gry o piłce nożnej. Fajnie by było gdyby kolory były pastelowe, róż może, albo błękit. Najlepszy byłby szablon zamknięty, ale rób jak wolisz ~ Coś niezbyt ciemnego, mój blog zamienił się w słodki romansik szkolny ! Najlepiej dwu-kolumnowy, ale tu też nie jestem pewna i daję Ci swobodę. Widzisz, dużo wolności daję Ci w koncepcie.. Ah, i gdyby gdzieś znalazło się miejsce na jakąś czerwoną męską czuprynę (by twarzy nie było widać)... Ale to wiesz, tak tylko jeśli Ci będzie pasować ! Sakura Nanako (aka Anastasia) jest główną bohaterką, trudno coś dla niej znaleźć bo prawie same obrazki ecchi wyskakują =w= ; Aki chce się zmienić i może wejdzie w małą depresję ale najlepiej będzie jak zapłacze na nagłówku ; Kazemaru Ichirouta ; Endou Mamoru ; Ichinose Kazuya i to tyle z tych które najlepiej byłoby zobaczyć.
      4.Ewentualne zdjęcia: (Anastasia) http://www.zerochan.net/1555131
      Kino Aki ; http://www.zerochan.net/1162245
      5.Ewentualny cytat: Życie toczy się dalej
      albo Każdy koniec oznacza nowy początek
      albo coś co Ci pasuje do szkolnego życia/romansu
      6.Inne uwagi: Czy to że Cię kocham się liczy ? '0' ; Wiem że wolisz teraz rendery no ale cóż >< Mam nadzieję że chociaż pomyślisz nad tym czy pasuje Ci to zrobić
      7.Kontakt: 49057073 (gg) ; emilka.blanka@gmail.com (e-mail)

      Usuń
    2. Kryształek ♥ Miło Cię znów widzieć ^^
      Jejku, nikt na mnie nie krzyczy, a ja sama to chyba bym się opieprzyła za takie lenistwo, normalnie xD No ale... Lud mnie kocha 8D (przepraszam musiałam xD)
      Pierwszy szablon to rzeczywiście nie jest moje najlepsze dzieło xd Tak przynajmniej w duszy mi szepcze, chociaż, ciii, bo obiecałam, że nie będę się sądzić nad własnymi pracami xD
      Bardzo chciałam zrobić coś steampunkowego w końcu, więc to zamówienie spadło na mnie jak gwiazdka z nieba *-* Cieszę się, że zostało ono pozytywnie odebrane :D
      Lubię minimalizm, naprawdę... To chyba widać, prawda? XD Poza tym nieczęsto mam okazję robić coś stricte czarno-białego, także... To było ciekawe zabrać się za taki szablon :3
      Eksperymentowałam z cieniami w tej notce 8D No cóż... Czasem bardziej, a czasem mniej udanie xD Łuczki są fajne, ale też nie można z nimi przesadzić, prawda? ^^ Tak jak z niczym... Następna notka cała kwadratowa! Nie no... Żartuję xD Ale wiesz, muszę co jakiś czas coś zmieniać, co by nie popaść w rutynę xD Wiesz, że ja już prawie 50 prac (tak w ogóle) na Zaczarowanych zrobiłam *-* Tak się komuś musiałam komuś pochwalić... xD
      Plany lekcji chciałam zrobić w różnych stylach... Chociaż w sumie to wynika z tego, że wszystkie trzy w pierwszej kolejności były robione dla konkretnych osób... Pierwszy dla mojego Aniołka, drugi dla mojego ukochanego przyjaciela (mogłam jeszcze w tym wypadku zrobić coś ze Strażnikami Marzeń, ale ciężko o ładne rendery :c) no a ostatni robiłam całkiem pod siebie xD
      W sumie nie wiem, czy wymyślę coś jeszcze poza tłami na fb, ale to i dla mnie jest ciekawa odmiana... A nie tylko: Nagłówek, kod, spakować plik, nagłówek... No, sama rozumiesz ^^
      Dziękuję za to, że nadal przy mnie jesteś i za zamówienie *-* Za chwilę się przekonasz, czy je przyjęłam, hy, hy xD (Szkielet Smoka taka tajemnicza, wow) Nie no... Bez głupich żartów... Muszę się jakoś ogarnąć xd No ale co do zamówienia to odpowiedź jest oczywista, nie? ♥

      Usuń
  9. Zgłaszam się!
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://maddie-zwiadowcy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Moje opowiadanie to fan fiction związane z serią "Zwiadowcy" Johna Flanagana, jednak szablon nie musi być w ogóle związany z tą serią. Ogólnie pozostawiam Ci dużą dowolność, bo właściwie kompletnie nie znam się na grafice. Zależy mi jedynie na tym, żeby znalazło się na nim coś z natury (najlepiej góry albo las) oraz jeśli to możliwe jakiś zamek (może być gdzieś z tyłu, w tle). Jednak koniecznie prosiłabym o umieszczenie jakiejś pary zakochanych trzymających się za ręce, patrzących sobie w oczy (coś w tym stylu), ale raczej nie na pierwszym planie (jest tylko taki problem, że nie mogą mieć czarnych włosów), ich twarze nie muszą być widoczne. Dodatkowo może się znaleźć jakiś element związany z serią "Zwiadowcy", np. zwiadowca w kapturze czy z łukiem, ale jeśli nie to nic się nie stanie. Kolorystyka dowolna.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: „Słuszną decyzję podejmujesz wtedy, gdy wybierasz to, czego chcesz najbardziej" - John Flanagan
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: agdzia13@interia.pl gg: 7434216

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablony są prześliczne.! Chciałabym zamówić jeden :)

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: zaczytan-a.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chcę żeby szablon był w beżach. Coś jak kawa z mlekiem i posiadał czarne akcenty. Na nagłówku napis Z książką w fotelu. odręcznym pismem. i chcę żeby składał się z trzech kolumn. po środku posty a po bokach ramki z gadżetami.
    4.Ewentualne zdjęcia: wybierz co będzie Ci pasować, ale prosiłabym alby na pewno znalazlo się zdjęcie nr 7
    1. http://38.media.tumblr.com/tumblr_md6im0h92B1qder5oo1_500.jpg
    2.http://38.media.tumblr.com/9947faf9c8a332dc414019dc25b6e6fa/tumblr_nav2ulUg0F1sq9k6do1_400.jpg
    3.http://31.media.tumblr.com/29ded182d819fad306190a4003f6857e/tumblr_msqbaea9cL1r21xygo1_500.png
    4.http://33.media.tumblr.com/8e2ef1e59682ff07ef8d117cd2a28f36/tumblr_n2xj4wFpfW1sookyjo1_500.jpg
    5.http://38.media.tumblr.com/18ddbe0be20611362d81d3e2a6356ac3/tumblr_mthyd8FQrq1rkukq7o1_500.png
    6.http://38.media.tumblr.com/3ed7922caad591964afe60b13cf16cdd/tumblr_n7e2b4rYqo1roimoio1_400.jpg
    7. https://33.media.tumblr.com/f1e5ee9bfb61e113cd50a7bf50a67e0c/tumblr_na59wyxgQZ1shbcplo1_500.jpg
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: Chciałąbym aby zachował się ten klimat vintage. Niektóre zdjęcia można trochę postarzyć.
    7.Kontakt: alexblog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeeść :3 Tak jak obiecałam zamówienie będzie, ale to potem, bo teraz muszę skomentować dwoje cudowne szablony, bo uwielbiam już je, chociaż dopiero załadowuje mi się XD <3
    1357 - Mimo iż nie przepadam za tą aktorką, to powiem ci, że szablon naprawdę udany. Choć nie lubię tych kolorów, to wyszło ci genialny i podoba mi się. Taki inny niż wszystkie, ale taki fajny! Dobry pomysł z tymi ramkami, a w nich zdjęcia! Podoba mi się ten szablon, jest świetny :3
    1358 - Jak zwykle urzekł mnie od samego początku! Tam ten mały ptaszek *czyżby gołąb?* jest uroczy i zdecydowanie pasuje do tego szablonu. Kolory są spoko, podobają mi się! Układ też spoko, bardzo ciekawy. Co więcej mówić? Świetny jest! <3
    1359 - Ciekawe… Zaiste, bardzo ciekawe! Zaintrygował mnie tutaj układ, bardzo mi się spodobał. Oczywiście też uwielbiam te minimalistyczne, bo są naprawdę świetne! Ten „nagłówek” jest cudowny, bo taki mroczny! <3
    1360 - Bardzo ciekawy, miły dla oczy *nawet bardzo*. Wiem już na co będę się gapić jak będzie mi smutno, bo to są takie ciepłe kolory, że od razu cieplej na sercu mi będzie! Jest taki anielski, a ten napis u dołu nagłówka jest świetny <3
    Na początek porywam dziewkę numer 2 *czy plany lekcji mają numer?* do lochu mojesekszibiureczko! *0*
    Tak, na moje to ma sens. To jest coś w stylu… Tak jak u mnie miniaturka na blogu, nie jest to rozdział, tylko coś innego i ludziom to też się podoba. Myślę, że u ciebie to też przecież jest tworzenie grafiki, tylko trochę innej. Jeśli chcesz to to rób, a ja jako pierwsza rzucę się po tło na fejsa XD :*
    Nie jest 50 szablonów, mimo, że nawet nie połowa tego, to i tak są naprawdę śliczne i jak już prędzej pisałam, motywują mnie do pisania. Jesteś naprawdę utalentowana, jak wy wszystkie, Chochlik również. Podziwiam was za każdy szablon na Zaczarowanych, bo je wszystkie uwielbiam <3 :’3
    Mówiłaś również, że jesteś gotowa podjęcia się wykonania tego szablonu, o którym pisałam ci w poprzedniej notce, więc… Za chwilę tworzę bloga, a potem składam zamówienie, bo zależy mi, by był od ciebie <3 :*
    Szykuj się, mój Szkieleciku ;*
    Pozdro c:
    Weny twórczej c:
    Miłej końcówki wakacji c:
    Zgredzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
      Adres bloga: http://skazana-na-smierc.blogspot.com/
      Koncepcja: Układ, wszystko... Tak jak ci się podoba, daję tobie wolną rękę. Proszę o ciemne, mroczne kolory, choć kolory pożądania też mogą tam zawitać. Jeśli chodzi o postacie, czy sławne osoby, to jest nią Candice Accola. Właśnie to ona będzie główną bohaterką mojego bloga, więc na szablonie musi być obowiązkowo. Reszta to tylko i wyłącznie twoja koncepcja :3
      Ewentualne zdjęcia: ---------------
      Ewentualny cytat: "She invented myself, that sometime be happy"
      Inne uwagi: Chciałabym coś co wyróżniłoby wygląd mojego bloga wśród innych c:
      Kontakt:
      GG: 50148793
      E-mail: martyna___chmielecka@wp.pl
      Ask.fm: http://ask.fm/ksiezniczkaskrzatow

      Pozdrawiam *znowu* i czekam na kolejną nocię :3
      Zgredzio :*
      -----------------
      Button już jest <3

      Usuń
    2. Cześć kochana, tęskniłaś? ♥ xD
      Cieszę się, że chcesz powierzyć kolejnego bloga w moje kościste szpony :3
      Wiesz co? Ja nawet nie znam tej aktorki xD Ale to zamówienie było takim jakby wyzwaniem dla mnie, sama rozumiesz, nie mogłam odmówić ^^
      Sprawa z gołębiem wyszła mi w sumie na końcu xD Bo tak robię ten nagłówek i robię i skończyć nie mogę, bo "jakoś pusto tam jest..." i nagle mi się skopiowała inna warstwa niż powinna i zobaczyłam gołąbka... Troszkę się z nim pobawiłam i oto jest :D
      Co do mojego minimalizmu z tej notki... Cieszę się, że się podoba :3 Próbowałam mierzyć się z troszkę innym cieniem niż zawsze ^^ Naprawdę ciepło się robi na serduszku, gdy ktoś mówi, że wyszło ok ^^
      Logo na dole nagłówka było podane w zamówieniu ^^ I w sumie miałam straszny problem z tym, gdzie je umieścić... Mówię Ci D: Myślałam, że nie wybrnę z tego obronną ręką, ale skoro mówisz, że jest dobrze, to chyba mi się udało ^^
      Ojejku, cieszę się, że plan lekcji przypadł Ci do gustu :3 Jeśli chodzi o numerację... Ja tam je sobie na dA numeruję, ale to przez moją chorą potrzebę segregowania wszystkiego xD Poza tym... Zawsze to zawsze jakaś odmiana, nie? ^^
      Przekażę Chochlikowi ciepłe słówka jak tylko znów się z nią zobaczę :D
      Co do zamówienia, no to nie ma co gadać, nie? ^^ Ale ciii, nie mówimy nic zanim nie napiszę tego oficjalnie w notce xD

      Usuń
  12. Co do Jinx, jest banalnie prosta, niestety nie ma zbytnio systemu ucieczki. Osobiście ją uwielbiam.
    Co do szablonów, nie znam się zbytnio, ale posiadają swój urok.
    A plany lekcji bardzo mi przypadły do gustu. Szczególnie ostatni. Być może go wydrukuję? O ile drukarka nie odmówi mi współpracy. Chętnie zobaczę w Twoim wykonaniu tła na facebooka.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja zawsze kochałam Ezreala *-* No po prostu to była miłość od pierwszego zagrania xD Chociaż w lolu i tak zawsze rajcowały mnie najbardziej same postaci, a gra to już tak średnio xD
      Cieszę się, że odebrałaś moje prace pozytywnie :3 Bardzo się cieszę, że plany też się podobają, bo naprawdę miałam mieszane uczucia co do tego, czy w ogóle zaczynać się w to bawić... No ale... Odbiór jak najbardziej pozytywny, więc mogę się bawić dalej :D
      Ty również się trzymaj :3

      Usuń
  13. Już Ci dziękowałam, ale podziękuję raz jeszcze, szablon jest naprawdę świetny :)

    Bardzo fajne te plany lekcji! Gdybym jeszcze chodziła do szkoły na pewno bym sobie ściągnęła ten trzeci. Niestety, lekcje już dawno za mną więc się nim tylko z daleka pozachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się cieszę, że szablon Ci się spodobał i że nie bałaś się, by doradzić mi zmianę tła na ciemniejsze ^^ To była dobra zmiana, nie ma co *^*
      Cieszę się, że plany się podobają :3 No cóż, szkoda tak nie mieć szkoły w sumie xD Boże, co ja ze sobą pocznę za te dwa lata? XD

      Usuń
  14. Witam serdecznie ;)

    Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: anayanna-story.blogspot.com
    Koncepcja: układ trój-kolumnowy, kolorystyka ciemna, może z elementami czerwieni, ale ogólnie to w pełni zdaję się na ciebie, zależy mi tylko na tym, żeby szablon był taki... mroczny? Trochę niepokojący i tak dalej :)
    Zdjęcia:
    https://imageshack.com/i/ipKjiyrLj
    https://imageshack.com/i/ipjM1P3Tj
    https://imageshack.com/i/iqclMEjgj
    Cytat:
    You're the perfect drug when it hurts like hell
    I never needed anyone so much
    Inne uwagi: -
    Kontakt: adusia1010@amorki.pl / GG nie posiadam

    Co do szablonów, to świetne, chociaż moje serce momentalnie skradł 1358 :D
    Plany lekcji same w sobie bardzo ładne, ale jak sobie pomyślę, dlaczego je stworzyłaś, to mój entuzjazm mija ;c

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, nie wiem który szablon bardziej mi się podoba <3
    a co do planów lekcji.. ostatni jest przecudny, a drugi taki... burtonowski :3
    Szkoło, go away :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace Ci się podobają :3 To naprawdę motywujące *-* Swoją drogą... Święte słowa z tą szkołą xD Chociaż jak trzeba, to trzeba, nie? v.v

      Usuń
  16. JAK ZWYKLE BĘDĘ SPÓŹNIONA. ALE JAK ZWYKLE BĘDĘ :D JUTRO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię bardzo bardzo bardzo, że dopiero teraz, ale naprawdę nie wiedziałam ostatnio w co ręce wsadzić, no i wyszło jak wyszło D: Ale już jestem, zwarta i gotowa do zostawienia komentarza :D
      Odzywa się we mnie wrodzona złośliwość, więc napomknę, że ja mam jeszcze cały miesiąc wakacji :D Ale za to będę cierpieć za rok, Wy macie wakacje od czerwca, a ja jeszcze w lipcu sesje, chlip chlip D:
      To może teraz szablony :D
      1357 - Bardzo mi się podoba. Widać w nim takie, że tak powiem, Twoje stałe elementy, jak na przykład ramki i czcionki, które mnie osobiście cię podobają. Użyłaś fajnych, odważnych kolorów, które ciekawie kontrastują z delikatnym dość nagłówkiem, co dodatkowo, przynajmniej moim zdaniem przykuwa uwagę. Generalnie szablon ma bardzo fajny, sumarycznie delikatny dość klimacik i bardzo mi się podoba :D
      1358 - TEN SZABLON WYGRAŁ INTERNET. Serio, jest prześwietny, padam Ci do stópek, i paradoksalnie, mimo że szalenie mi się podoba, to pewnie niewiele na jego temat powiem. BO JAK COŚ JEST DOBRE TO NIE MA CO SIĘ ROZWODZIĆ. Powiem tylko, że jest taki baaaardzo steampunkowy, kojarzy mi się mocno z klimatem Dishonored i pewnie dlatego mnie kupił :D Serio, propsy, jestem zachwycona.
      1359 - ten ma ciekawą formę. Kolorystyka też mi się podoba, ale przede wszystkim widać tu, że znów próbujesz wychodzić poza ramy tego, co robisz zwykle, no i moim zdaniem to jest bardzo super :D Fajnie, że dałaś jakieś niejednolite tło, no i jeszcze, co mi się akurat bardzo podoba, to dobrałaś tu fajną czcionkę, kojarzy się z pisaniem na maszynie i zdaje mi się, że bardzo pasuje do klimatu szablonu :D
      1360 - ten z kolei jest bardzo, bardzo nie w Twoim stylu, tak mi się zdaje. Znaczy wiesz, chodzi mi o to, że o ile w tych wcześniejszych, gdybym nie wiedziała, że to Ty zrobiłaś, to spokojnie bym poznała w nich Twoją robotę, a w tym nie. Ten szablon też jest nie do końca w moim stylu, chyba trochę zbyt delikatny, ale to absolutnie nie ujmuje mu uroku - jest naprawdę ładnie wykonany, wszystko świetnie ze sobą współgra, i - ja oczywiście się na tym za bardzo nie znam - ale zdaje mi się, że technicznie to chyba jednak właśnie ten jest najlepszy z całej notki.
      Co do planów lekcji, to zaczęłam cieszyć mordkę do kompa jak głupia, jak zobaczyłam to z Jackiem :D Ogółem mnie takie bajery już raczej niepotrzebne, ale bardzo fajnie CI to wyszło, podoba mi się :D
      Koniecznie pochwal ode mnie swojego Chochlika, bo jest zdolniacha :D
      No i jeszcze te szablony... kurczę, szkoda, że się pięćdziesięciu nie udało, ale dwadzieścia trzy to i tak jest bardzo dobry wynik. No, nawet dwadzieścia cztery w sumie, bo właściwie to chyba Ty się więcej przy szwedzkim kotku narobiłaś, niż ja :D
      No ja jak zwykle jestem zachwycona pracami, ale Ty to na pewno wiesz :D Kurczę, nikogo tu nie komentuję, tylko Ciebie, TO COŚ ZNACZY :D
      Jeszcze raz przepraszam, że się tyle spóźniłam, WSTYD I HAŃBA D:

      Usuń
    2. Cześć, skarbie ^^
      Spokojnie, wszyscy jesteśmy, albo będziemy zarobieni ^^" Cieszę się, że o mnie nie zapominasz i w ogóle... To się liczy ♥
      Spokojnie, cieszymy się twoim szczęściem, tak samo jak szczęściem Meth xD Mnie takie szczęście czeka dopiero za dwa lata, ale co tam, poczekam xD
      Wiesz, co? Chyba cieszę się tym określeniem "stałe elementy" i w ogóle... To w sumie zabawne, że chcąc próbować cały czas nowych rzeczy wypracowałam sobie jakiś tam styl :3 Ale to chyba dobrze, nie? ^^
      Steampunk rules, nie ma co ^^ Naprawdę długo robiłam ten szablon, ale to nie była męcząca praca... To chyba był najprzyjemniejszy szablon jaki robiłam ostatnimi czasy ^^ No ale z tego co mówisz to chyba widać :3
      W sumie kiedy tylko zobaczyłam obrazek do tego zamówienia, to pomyślałam: "Kurcze! Ja już wiem co chcę z tym zrobić!" tak przynajmniej mi się wydawało, że wiem xD Później oczywiście kilka razy wszystko zmieniałam, no a efekt jaki jest każdy widzi ^^
      Ostatni nie jest w moim stylu? *-* Wiesz co? W sumie to się cieszę c: Znaczy... Może nie tyle cieszę, co odbieram to pozytywnie, bo to w sumie znaczy, że cały czas się rozwijam, nie? ^^
      Strasznie się cieszę, że plany lekcji przypadają do gustu ^^ To znaczy, że nie zmarnowałam tego czasu...
      Obiecuję, że jak tylko zobaczę się z Chochlikiem, to wszystko jej przekażę (chociaż mały szpieg pewnie już wie, bo czasem czyta moje komentarze xD).
      Naprawdę jestem aż zdziwiona, że nikt na mnie nie krzyczy, tylko wszyscy są dumni już z tego, co osiągnęłam xD Boże, ludziska, kocham was ♥ Za rok pewnie postaram się bardziej 8D
      Co do naszego szwedzkiego kotka... Takie robótki to ja mogę ^^ Fajnie było~ Pierwszy raz miałam z kimś taką kooperację xD No i udało nam się osiągnąć cel, a to też się liczy, nie? ^^
      Mam nadzieję, że jeszcze nieraz uda mi się Cię czymś zaskoczyć no i być może zachwycić :3 Naprawdę łapię niesamowitego zaciesza, kiedy czekam na komentarz od Ciebie i wiem, że zostałaś ze mną już taaaki kawał czasu *-*
      Oj tam spóźnienie... Mówisz do osoby, dla której normą jest przychodzisz na wszystko pół godziny po czasie (i jeszcze mającą czelność twierdzić, że granica przyzwoitości mija dopiero po godzinie xD), także nie przejmuj się ^^

      Usuń
  17. Hasło: Narcystyczny delfin
    Adres: http://poprzednie-dni-historia-reyny.blogspot.com/
    Koncepcja: układ zrób taki jak chcesz, kolorystyka ciemna z elementami purpury. Obowiązkowo musi być czarnowłosa dziewczyna (najlepiej młoda).
    Ewentualne zdjęcia: brak
    Ewentualny cytat: Senatus Populusque Romanus
    Inne uwagi: -
    Kontakt: annabeth1009rr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, witam i o drogę pytam! :)
    Jak zdrówko kochany Szkieleciku?
    No to po jakże mądrym przywitaniu przejdę do sedna komentarza (wszyscy uciekają! snow będzie gadał głupoty)
    1357 - Bardzo ładny szablon pod względem kolorów i ułożenia, ale pani ze zdjęcia mnie przeraża ;__; Jej wzrok jest za bardzo przenikliwy.
    1358 - Ślicznie, pięknie, steampunkowo! Świetny pod każdym względem. Pomysł z umieszczeniem daty genialny, aż nie mam się do czego przyczepić.. Jak żyć?
    1359 - Mniej znaczy więcej! Ja bym zrezygnował z tej ściany w tle i postawił na jednolity kolor żeby zachować jeszcze większy minimalizm, ale to tylko moje widzimisię. Naprawdę cudownie.
    1360 - Uhm, trudno coś mi napisać. Z jednej strony jest super z drugiej zaś trochę bym zmienił.. Jednak i tak jest dopracowany i świetny. Zresztą jak wszystkie... :)

    No to dzisiaj króciutko. Naprawdę świetna robota! A jeśli chodzi o plany lekcji to są świetne! Kradnę tak ten z Miasteczkiem Halloween! Ozdobi mój nowy pokój :D
    Eh a tak w ogóle co u Ciebie słychać? Mam nadzieję, że jest znacznie lepiej niż u mnie. Zresztą, chyba trudno by było gorzej...
    Chyba nie jestem w stanie napisać nic mądrego. Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Śnieżynko :3
      Zdrówko? Chyba moje uczulenie na szkołę zaczyna dokazywać xD Nie no, żartuję... W ogóle... Obcięłam dzisiaj włosy *-* Wiesz, taka norma dla wielu, ale ja od zawsze nosiłam taaaaakie długaśne te kudełki, a teraz nagle mam ledwo co do ramion D: To dopiero zmiana na nowy rok szkolny 8D
      Skarbie, dziękuję Ci za tyleeee miłych słów c: Zawsze mogę na Ciebie liczyć jeśli o to chodzi ♥ Naprawdę chcesz wydrukować ten plan lekcji? *-* O matko, ale super *-* Jak coś, to koniecznie podeślij mi zdjęcie jak wyszło xD
      U mnie naprawdę po staremu (poza dużą zmianą w wyglądzie xD), teraz będę miała mniej czasu na grafikę, ale nadal będę starała się robić dobre wrażenie ^^
      Oj tam, kochany, ty piszesz same mądre rzeczy, spokojnie ^^ Ty też się trzymaj i uważaj na siebie no i oczywiście mam nadzieję, że do zobaczenia :3

      Usuń
  19. Witam. Mam pytanie. Otóż mam zrobiony cały nagłówek lecz nie mam reszty szablonu. Dałoby radę zamówić szablon ale ze zrobionym już nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej ^^
      Niestety, ja nie podejmę się takiej roboty, wybacz :c Może jakaś inna szabloniarka, ale dla mnie to chyba zbyt wielkie wyzwanie ^^"

      Usuń
  20. Świetne szablony tak jak również plany :)

    1.Hasło: narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://spis-fanfiction-x.blogspot.de
    3.Koncepcja: Układ (tak jak Ci się podoba :) ) Najlepiej, aby był w odcieniach czerni, bieli oraz beżu, aby na nagłówku znajdowały się książki oraz jakaś dziewczyna w okularkach (nastolatka)
    4.Ewentualne zdjęcia: Mógł/mogłabyś sam/a wybrać? C:
    5.Ewentualny cytat: Bardzo wiele książek należy przeczytać po to, aby sobie uświadomić, jak mało się wie oraz Spis Fanfiction.
    6.Inne uwagi: - Brak
    7.Kontakt mail: pairilis@gmail.com

    Z góry Dziękuję nawet jeśli nie przyjął/jęłabyś C:

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć! :)
    Chciałabym poprosić o jakąś małą ramkę na temat Lekcji matematyki, ponieważ wróciłam po przerwie spowodowanej przez studia.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    lekcja-matematyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://miedzy-stronami-ksiazki.blogspot.com/
    3. Koncepcja: recenzuję głównie książki dark fantasy, więc pomyślałam, że blog byłby czarno-biały, może trochę sepii... W każdym razie bez żywych kolorów. Miałam pomysł na otwartą książkę, na jednej stronie tekst (niżej) a na drugiej rozmyty kolaż zdjęć (niżej), ale to zostawiam tobie.
    4. Zdjęcia:
    http://p1.i.ntere.st/da48ff49ecf6c9b0f615c3c0da58f9d1_480.jpg
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/db/b3/fc/dbb3fcf2179c7bc54cb6d5bced940d2b.jpg
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/093/6/4/katniss_by_selene231-d4uucdp.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-Kd1d4ljRpq8/UY8vXkDeV3I/AAAAAAAAAa8/LAEN5F7C0u8/s1600/Ren-14.jpg
    http://4.s.dziennik.pl/pliki/3154000/3154537-ksiazka-300-227.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fe/0e/95/fe0e9527824c0cd7592d2b383b4128fb.jpg
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120117170300/harrypotter/pl/images/a/a6/Normal_hog2.jpg
    5. Ewentualny tekst: Są czymś więcej niż tylko słowami
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: racheldare007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś- najlepszy byłby układ dwukolumnowy i żeby szablon Łatwo się edytowało :)
      To tyle. 1358 jest cudowny *w*

      Usuń
  23. Witaj! Przysłała mnie tutaj Paryżanka z http://paryzanka1889.blogspot.de/, która niestety nie da rady wykonać dla mnie szablonu.
    Skrupulatnie przeczytałam podstrony każdego członka Waszej ekipy i muzyka folk przekonała mnie do Ciebie ostatecznie :)
    Szukam szablonu na mój blog o tematyce dramione (mam nadzieję, że Cię tym nie odstraszę :) ), a tutaj formularz:

    1.Hasło: Narcystyczny delfin

    2.Adres bloga: http://byc-kochanym.blogspot.com

    3.Koncepcja: Blog jest opowiadanie fanfiction o HP z parringiem Hermiona/Draco. Jedyne na czym mi zależy, to stonowane kolory (beże, brazy, brudne złoto...), trzy kolumny i przede wszystkim czarna i dobrze czytelna czcionka w Arial.

    4.Ewentualne zdjęcia:
    - mój absolutny faworyt: http://img2.blog.zdn.vn/47090376.jpg
    - ewentualnie: http://images5.fanpop.com/image/photos/30300000/Dramione-dramione-30375275-604-452.jpg lub: http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/286/b/5/draco_and_hermione_love_by_evgeniasummer-d5hql2x.jpg

    5.Ewentualny cytat: ------ (zdam się całkowicie na Ciebie)

    6.Inne uwagi: Jeśli chodzi o szablony i zaplecze techniczne bloga to jestem kompletnie zielona, dlatego byłabym przeszczęśliwa jeśli szablon byłby prosty w obsłudze (dodawanie gadżetów itd)

    7.Kontakt: vittel.adka@gmail.com


    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. NOTKA NA ZS!!!!!!!!!!!!! :O Jei!! I to normalna!!!
    Jaka końcówka wakacji? B| Ja mam jeszcze wrzesień B| Do szkoły, jazda! Nie chcesz być większym głupkiem, niż jesteś, nie? :c XD Wic czeba się edukować.
    No, mi też cholernie przykro, że odeszła :c
    Łok, szabloniki!
    1357 - no noooo!, ładnie tu! Ujęłaś mnie nagłówkiem i jego tłem. Jest piękne, przyciąga uwagę i cieszy oko! Serio, nie ma się do czego przyczepić: te litery w tle, bardzo ładnie umieszczony cytat (chociaż jest ich AŻ TRZY!!!, to wybaczę, bo jednak nieźle to wygląda - nie wiem, jak ci się to udało), kolorystyka też jest bardzo ładna. Postać idealnie tu pasuje, a i kolumny ładnie tu wyszły. No nic dodać, nic odjąć, moja droga!
    1358 - ło siet, ależ genialny klimat!!! :O Ta grafika, ta kolorystyka, ten cytat tak idealnie wpasowany i kolumny, które przegenialnie uzupełniają całość... :O Ja się tu za bardzo rozpisywać nie będę, bo to żadnego sensu nie ma - to jeden z najlepszych szbalonów, jakie ostatnio widziałam (albo w ogóle)! <3 Tak bardzo wielkie i cholerne brawo!
    1359 - łojoj, jaki prościutki szablon! Ale cieszy to, że nie powtarzasz schematów. Dość ponure klimaty, trzeba przyznać, takie trochę wręcz dołujące. To przez tyle szarości i obrazek z ruinami, który też nie kojarzy się zbyt pozytywnie. Mnie tam się podoba :3 Kolumienki ładne, pasujące... No no! Nienaganna notka się zapowiada :D
    1360 - a co to za blog, że on taki dziwny, hm? Ou, to już nie moje klimaty, bo zbyt pięknie i cukierkowo. Ale za to wykonania absolutnie nie ma się co czepiać, no bo... nie ma co! Wiem, że mało twórczy ten komentarz, ale co zrobić? xD No, czyli faktycznie - notka wyszła ci rewelacyjnie! \m/
    Genialne są te plany!!! :O TAK, TO MA ZDECYDOWANIE SENS!!!
    Chochlika obejrzę. Oj tam, ilość nadrabiasz jakością <3
    Czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Meth <3 Miło Cię znów widzieć ♥
      Zazdroszczę Ci tego września... Chociaż w sumie to nie wiem, czy nie zaczęłabym się już nudzić (taaaak, Smoku... Oszukuj się dalej... Kłamstwo powtórzone 1000 razy bla bla bla... xD).
      Chyba pierwszy raz nasłuchałam się tylko komplementów pod jedną notką *-* Czy to znaczy, że robię postępy? XD W sumie ostatnio ze wszystkim dużo śmielej eksperymentuję, staram się sama coś wymyślać (na przykład sama próbuję robić koloryzacje moich prac i odchodzę powoli od gotowców xD).
      Co do ostatniego bloga... Pierwszy raz miałam do czynienia z taką tematyką, przynajmniej tak mi się wydawało, kiedy autorka podesłała mi krótki opis historii w zamówieniu ^^
      Jeszcze raz Ci dziękuję za to wszystko, wiesz... Za ten mega pozytywny odbiór tej notki, to dla mnie naprawdę ważne ♥
      No dobra, czyli już wiem, że mogę dalej bawić się w te dziwaczne dodatki @.@ Chociaż myślę, że zostanę już przy tłach na fb od czasu do czasu ^^" Mój mały Chochlik na pewno się ucieszy, jeśli rzucisz okiem na jej prace :3
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  25. Hej słoneczko :) Przeglądałam tutaj twoje szablony i naprawdę masz talent <3 Świetny dobór zdjęć, perfekcyjna kolorystyka i ciekawe pomysły :) Bardzo chciałabym u ciebie zamówić, ale kiedy zobaczyłam ile osób wpadło na ten sam pomysł co ja to straciłam wiarę, że akurat mój szablon wybierzesz :( Ogromnie mi zależy, żeby był on wykonany przez ciebie <3 ! Proszę cię zgódź się wykonać mój szablon kochanie :') Myślę, że nie jest skomplikowany :D
    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://nothing-happens-without-a-reason34.blogspot.com/
    3.Koncepcja: opowiadanie jest o prostej dziewczynie jeżdżącej na deskorolce, więc nie chcę tutaj za dużo wymyślać ^^ byłoby fajnie, gdyby szablon był w troszkę ciemniejszy kolorach, bardzo podoba mi się taka kolorystyka: http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/search/label/Jill, ale myślę, że chciałabym raczej ciemny szablon z elementami fioletu :) zostawiam to już tobie, bo wiem, że właściwie wszystko dobierzesz :) jeżeli chodzi o układ to z lewej strony chciałabym strony oraz obserwatorów, za to z prawej statystykę i spis rozdziałów ;*
    4.Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-faFleoJFsVE/U-6GJfeooUI/AAAAAAAAAgc/tcvz3ztN_rE/s1600/547912_482012035193618_241528876_n.png lub http://data.whicdn.com/images/54638479/Jade-jade-thirlwall-32331948-500-667_large.jpg zależy, które twoim zdaniem będzie lepiej pasować :) bardzo mi zależy na tym zdjęciu: http://2.bp.blogspot.com/-NPHrzF2AT-s/U_uGGk4GSeI/AAAAAAAAAss/nxPplze-Jlc/s1600/BvvHtNLCIAEHHJq.jpg jeśli jednak nie będzie ono dla ciebie odpowiednie (chodzi, że nie będzie pasowało) to może być również takie http://8tracks.imgix.net/i/001/658/682/tumblr_msr32m9Y4w1rlrb97o1_500-6834.png?q=65&sharp=15&vib=10&fm=jpg&fit=crop
    5.Ewentualny cytat: We are such stuff as dreams are made on.
    6.Inne uwagi: chciałabym, aby mój blog wyróżniał się czymś w wyglądzie od innych blogów :)
    7.Kontakt: onedirectionpoland469@interia.pl GG: 48564218
    Byłabym ci ogromnie wdzięczna gdybyś zgodziła się przyjąć moje zamówienie, ponieważ cholernie mi na nim zależy <3 ;* Pozdrawiam serdecznie skarbie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga: http://akademia--magii-beauxbatons.blogspot.com
    3.Koncepcja: Strony z boku, reszta układu wg twojej wizji :) kolory raczej jasne, może w niebieski, szary. Resztę pozostawiam tobie :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Abraksany ciągnące powóz z Beauxbatons (po lewej stronie nagłówka), w tle jakiś zamek, może krużganki. Po prawej może tańczące reprezentantki AMB, ale generalnie jak wolisz :)
    5.Ewentualny cytat: Bez cytatu :)
    6.Inne uwagi: - Brak
    7.Kontakt mail: livciaak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://chapters-on-order.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby blog był dość jasny, jednak wybór koloru pozostawiam tobie. Chciałabym też, żeby strony były oddzielone od całej reszty w rogu :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://pu.i.wp.pl/k,ODEyNzE5MzEsNTA5ODEwNjY=,f,victoria_justice_roz_20_medium.jpg
    lub to:
    - http://3.bp.blogspot.com/-yNIRZ1YUBhA/TtuKlxSdFQI/AAAAAAAAADU/SPioJfFPbMQ/s320/victoria-justice-piekne-zdjecie.jpg
    5. Ewentualny cytat: Chapters On Order
    6. Inne uwagi: ----
    7. Kontakt: E-mail: E-mail: believeindreamshs@gmail.com, GG: 51066386

    OdpowiedzUsuń
  28. Hasło: Narcystyczny Delfin
    Adres bloga: http://how-to-love-jeff-the-killer.blogspot.com/
    Koncepcja: Cóż, cały szablon ma być zrobiony w mroczny sposób, kolory najlepiej czerń, ciemny szary z dodatkami czerwieni (wiadomo, krew xD). Chciałabym także, żeby nie było tam zdjęć tego realnego Jeffa tylko tych fanowskich, czyli wersja manga/anime, podam niżej obrazki, które mogą być użyte. Chciałabym, żeby pojawiło się tam także zdj. dziewczyny (również wersja anime) w czarnych włosach. Cóż, dwu lub trzy kolumnowy, resztę pozostawiam w twoich łapkach :D
    Ewentualne zdjęcia:
    http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2013/027/8/d/jeff_reflecting_jeff_the_killer_by_kumn-d5szsuo.png

    http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/208/0/b/image_by_kim_tam-d6fgcya.jpg

    http://img.likely.pl/photo/large/20120827/sad-girl-likely-pl-be4cf527.jpeg

    http://anime-wiki.pl/html/images/4/48/Ja_xd.jpg

    Ewentualny cytat: Smile at life at all times! You never know when you will die! Go to sleep..
    Inne uwagi: Prosiłabym, żeby na pewno nie było zdjęć realnego Jeffa, ani dziewczyny typu: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--p0A36kMB--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/18vxcgwq8bi3fjpg.jpg
    Kontakty: saphira.wolf.blood@gmail.com, 41287880 - gg

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże, jakie to piękne! Uwielbiam Cię Szkeleciku! Kocham! Jak tylko ujrzałam szablon, to skakałam ze szczęścia, po czym wgapiałam się w niego z 30min. Dziękuję Ci, jesteś wspaniała! :)

    PS Zaaplikuję go sobie 01.09 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: www.theeternalexile.blogspot.com
    3.Koncepcja: Szablon raczej w chłodnych kolorach które kojarzą się z niebem. Zależy mi mniej wiecej na ukazaniu ze upadki których losy opisuje byli w niebie a teraz są na ziemi...
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://data3.whicdn.com/images/134962786/large.png
    http://data1.whicdn.com/images/102501181/large.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-JH5glYRAov4/U9_xEHJBjgI/AAAAAAAAAWE/Ve-w7l4e2kU/s1600/blogger-image-310604794.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/111543996/large.jpg


    5.Ewentualny cytat: It was the pride that changed angels into humans, but its humility that makes human as angels
    6.Inne uwagi: Nie zależy mi na jakimś super mega skomplikowanym szablonie. Chciała bym po prostu aby pasował do Historii przedstawiał głównych bohaterów i miał w tle coś niebiańskiego i nowojorskiego. Skrót fabuły jest u mnie w zakładce TMSIDK
    7.Kontakt: verrsacetee@aol.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. gg nie mam ale moge dac skype/fb lub coś innego jeśli trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkielecik przyjęła moje zamówienie *0*
    *udajmy, że się tego nie spodziewałam*
    Boże, ale się cieszę! Kurde... Dużo tych zamówień :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Również i ja chciałabym się zgłosić po szablon.
    1. Hasło: Narcystyczny Delfin
    2. Adres bloga: http://ruda-uroda.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Przede wszystkim - daję Ci pełną dowolność. No, prawie ;) Chciałabym, żeby był to szablon w barwach podobnych do tła zdjęcia. Ilu kolumnowy będzie - zostawiam to Tobie. U góry i u dołu zdjęcia głównego chciałabym odnośniki (o, coś takiego jak tu: http://aneczkaa123.blogspot.com/ ). Nie wiem jeszcze sama, jakie chciałabym tam konkretnie rzeczy umieścić, czy mogłabyś zatem postawić tam na razie same cyfry, czy jakieś przypadkowe słowa? Co do samego zdjęcia - znaczy tego u góry, w szablonie, wiesz o co mi chodzi :D - chciałabym zdjęcie rudej kobietki (dam Ci je u dołu) z fajnie wmontowanym w nie adresem mojego bloga.
    4. Ewentualne zdjęcia: https://40.media.tumblr.com/baf4a59ebd47e2e0112d292a29037b62/tumblr_mra64dVfVk1qatkk4o1_500.jpg
    5. Ewentualny cytat: -
    6. Inne uwagi: Wiem, że to nie jest to, czym zazwyczaj się zajmujesz, ale Twój opis podsunął mi, że chyba lubisz wyzwania ;)
    7. Kontakt: agnieszka.wos@interia.eu Nie posiadam gg

    OdpowiedzUsuń
  35. Ever wanted to get free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń
  36. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Why your ex will NEVER get back...

    OdpowiedzUsuń