g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.09.2014

[1366-1368] „There! ‘X’ marks the spot!”

„X” never, ever marks the spot. ~ Indiana Jones

Notkę miałam dodać już wcześniej, ale najpierw zjadły mnie wykopaliska, a później bez reszty pochłonęła mnie kampania wrześniowa, z której na szczęście wyszłam zwycięsko. ;) Mam nadzieję, że ci z Was, którzy wrócili już do szkoły, dobrze sobie radzą, a ci, którzy mają jeszcze wakacje (hehe!), dobrze z nich korzystają!


Dziś mam dla Was tylko dwa szablony wolne i jedno zaległe zamówienie (które oddałam już wcześniej przez gg, ale wrzucę je tutaj dla podglądu, a nuż, jeśli Renfri znudzi się szablon, to udostępnię go do pobrania? ;) ).

Prosty, kwiecisty szablon. Nie krępujcie się – jeśli obrazek po prawej się Wam nie podoba, śmiało go wyrzućcie.

Niestety deviantArt w podglądzie zjadł jakość, więc wygląda, jakby była pikseloza, ale musicie mi zaufać: pikselozy nie ma. ;)


Na dziś niestety to tyle. Teraz uciekam uzupełniać czcionki i inne graficzne „duperele”, skoro jestem już na czysto po formatowaniu komputera. :P


PS przyjmę JEDNO zamówienie, sama wybiorę które. Zasady są proste: ... robię tylko szablony MINIMALISTYCZNE (żadnych sklejek pięciu ludzi, schodów, drzwi i innych, z tym nie do mnie, bo takie zamówienia zwyczajnie zignoruję).

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam minimalizm oO wszystkie bardzo mi się podobają, jednak 1367 jest jak dla mnie ciut za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłam się doczekać notki od ciebie ;3 uwielbiam twoje szablony, ten minimalizm, ta prostota, a jednocześnie takie piękno :D
    Najbardziej podoba mi się szablon na zamówienie (ach te szablony z artem ;p). Podałabyś adres bloga, na którym się on znajduje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: http://beautifulfrustration.blogspot.be/ :)

      Usuń
  4. Ładne szablony, a najbardziej podoba mi się ten na zamówienie. Uwielbiam minimalizm. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. ;)
    Szablony przepiękne! Od początku przeglądam Twoje prace i naprawdę bardzo mi się podobają. Mam wielką nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Pozdrawiam!

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: www.sniezka-musi-umrzec.blogspot.com
    3.Koncepcja: Nie mam konkretnej, może jedynie, aby było to coś podobnego do 1367 (poza tym, jest przepiękny!). Kolorystyka może granat/brąz/bardzo ciemny fiolet - coś z tych kolorów.
    4.Ewentualne zdjęcia: Ja nie mam specjalnych artów, może jakieś zdjęcie Shay Mitchell lub Chace'a Crawford'a. A jeśli nie, to jakiegoś mężczyzny z pistoletem lub w garniturze. Coś z tego.
    5.Ewentualny cytat: Nie kłamstwa, lecz prawda zabija nadzieję.
    6.Inne uwagi: Link w "perełkach"
    7.Kontakt: gg: 47920939, email: rozwydrzona.wariatka@gmail.com - odpiszę prędzej na gg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczarowałaś mnie szablonem 1367 ♥ Do tego to zdjęcie i cytat. Naprawdę genialnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NARESZCIE!! Night czeka już długo na notkę i Night się doczekała!!! Night wygrywa życie!! Night tera złoży zamówienie, bo jej ktoś miejsce podwędzi xDD

    1.Hasło: Narcystyczny Delfin,
    2.Adres bloga: http://chelsea-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Jak mówisz, że szablon minimalistyczny, to Night właśnie taki zamówi xd Zdjęcie Seleny mogłoby znaleźć się na środku, gdzieś tam samo London Eye. Zależy mi, by szablon był w kolorach fiolet ( ciemny ) i szary :) Bardzoooo podoba mi się układ tego szablonu ( http://amnesia-becouse-i-want-to-forget-5sos.blogspot.com/ ), więc jakbyś mogła zrobić coś podobnego, byłabym wdzięczna <333
    4.Ewentualne zdjęcia:http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=t3Wuvg5Ks9WlVM&tbnid=xMdWLHX4l5xxjM:&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fcelebmafia.com%2Fselena-gomez-photoshoot-adidas-neo-autumn-2014-164464%2F&ei=JdcSVMGMD8jAONuXgMAD&bvm=bv.75097201,d.ZWU&psig=AFQjCNH7wW7OMQ18gm3JNGrN-BUB0bKwBQ&ust=1410607055792294
    5.Ewentualny cytat: ' Close your eyes. Do you hear? It Chelsea. '
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: kcastayclassy@onet.pl

    Night czeka na odzew i pozdrawia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://chleba-i-igrzysk.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był wykonany w jasnych barwach. Najlepiej, żeby tło postu był jasne, a litery czarne, ogólnie ciemne, dobrze widoczne. Układ szablonu taki, jak na tych, które opublikowałaś tutaj, czyli nagłówek po lewej/prawej stronie, a nie nad postem.
    W nagłówku mógłby znaleźć się kołczan ze strzałami, ewentualnie górski krajobraz, góry, może jakiś las. To już jak woli autorka szablonu, jak będzie lepiej wyglądać.
    4. Zdjęć brak. Zdaję się na Szabloniarkę.
    5. Cytat: Walka jest wychowawczynią wolności. Najlepiej jakby był umieszczony pod czy nad nagłówkiem.
    6. Inne uwagi: brak
    7. Email: karolajn1012@interia.eu, gg- 42323264

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://war-of-dragons.blogspot.com/
    3.Koncepcja: układ wszystkiego może być mniej więcej taki jak tutaj: http://rimuto.deviantart.com/art/Szablon-nr-1330-Blogger-layout-470609941 Dalej kolorystyka taka, która będzie pasować do zdjęcia, które wybierzesz, bo wiadomo - moja wizja niekoniecznie się połączy dobrze z kolorystyką zdjątka :) Więc kolorystykę zostawiam Tobie :) Jeśli chodzi o całą resztę, to wolałabym, żeby pole tekstowe było wyraźnie odcięte innym kolorem od reszty szablonu - było w takiej jakby ramce - nie chcę, by, tak jak na szablonie, wszystko było na jednym tle. A tak to reszta może być :D
    4.Ewentualne zdjęcia: http://sandara.deviantart.com/art/dark-dragon-442639109?q=favby%3Aisabel-photo%2F57339728&qo=39 lub http://heylenne.deviantart.com/art/Elwen-Branduir-Mora-135388711?q=favby%3Aisabel-photo%2F57339728&qo=29 lub ewentualnie http://haryarti.deviantart.com/art/Portrait-2-314438934?q=favby%3Aisabel-photo%2F57339728&qo=31 ale ten ostatni w ostateczności ;) Ewentualnie, jeśli masz jakieś śliczne arty smoków lub panien z długimi czarnymi włosami i fioletowymi oczami na ten przykład, to super, bo ja takowych na tę chwilę nie posiadam :)
    5.Ewentualny cytat: So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    6.Inne uwagi: Chyba takowych brak, ale w razie pytań pisz na Gadu :)
    7.Kontakt: Gadu Gadu to 5067542 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://dontremember-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Najlepiej szaro-niebieskie kolory :) W tle Harry (Styles) Ze skrzydłąmi (anielskimi)i Barbara Plavin . Tło możesz wybrać sama ale takie, żeby jakoś pasowało. ☺
    4.Brak zdjęć. Zdaję się na Szblonirkę. ☺
    5.Cytat: "Dont Remember About Me, Beauty"
    6: Kontakt: stylesolesi@gmail.com ☺

    Z góry Dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, że miałam skomentować wcześniej, ale tyle się tu dzieje, że aż nie nadążam z komentowaniem...
    Wykopaliska, powiadasz? xD
    Hehehehehe studenci pozdrawiają :D
    1366 - to kwieciste tło, choć nie w moim stylu, jest bardzo fajne ^^ Bardzo fajnie to wszystko wszystko wszystko do siebie pasuje. E tam, ten obrazek jest nawet uroczy i pasuje kolorystycznie. Nie mam zbyt wiele do powiedzenia, bo do taki drobniutki szablon. A, fajne karty, acz niestety trochę mało widoczne. Ale i tak szablon bardzo mi się podoba c;
    1367 - BOŻE, JAKIE TO GENIALNE!!! I ten Snape, i te kolory, i ten napis na Snape... xD No, wiadomo jaki napis. Potterhead który go nie zna nie ma prawa być Potterhead. Nie ma tu zbędnych ramek, podstron, kart i innego badziewia, bo gdyby było, to zepsułoby efekt. A teraz jest tak ponuro, tak wręcz... dramatycznie! Cudo! <3
    1368 - a co to, deviant się zbuntował? Mmmmm, kocham takie ponure szabloniki <3 Jest ciemno, baba nieco przeraża, podstrony sprawiają wrażenie bardzo tajemniczych - wyglądają jak menu w horrorowatych grach ^ ^ A to niewątpliwie plus. Ogólnie taka psychodela trochę - kocham to <3 Ten niebieski też ładnie tu pasuje. Generalnie piękna rzecz <3
    Łok, czekam na kolejne posty i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. drugi jest absolutnie najlepszy, ojejku. no naprawdę. Sbape ejst tam taki no, nie widac jego wtarzyczki, ale no wiadomo jaki. szablon jakby oddawał jego całą naturą, no. kolory są perfekcyjne wręcz, tak ponuro, że aż pasuje. zgadzam się, że brak tych gadżeciorów działa tylko na korzyść. jutro chyba wezmę go na swoją podstronę.
    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka
    Pierwszy szablon wymiata. Jest doskonały w swojej prostocie. Do tego świetenie dobrane kolory. Drugi jest tylko w porządku, ale to chyba dlatego, że na deviantarcie odjęło mu sporo od jakości. Niby szablonowi nic nie brakuje, ale ten wzorek mi nie leży dobrze na tej postaci. Swoją drogą to Snape czy Darth Vader? Trzeci tez oczywiście bardzo łądny. Użyłaś jakiegoś filtra czy ten obrazek był wykonany taką techniką a'la szpachelka? Temu szablonowi niczego nie brakuje, ale jako, że pierwszy był tak doskonały to reszta już tak nie powala ;) Jak widać kolejność ma znaczenie.

    Pozdrawiam,
    Nikumu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mi tam, spróbuję szczęścia.
      1.Hasło: Narcystyczny delfin
      2.Adres bloga: oszukac-smierc.blogspot.com
      3.Koncepcja: To oczywiście w grę wchodzi szablon jak najbardziej minimalistyczny. Ważne by było miejsce na jakieś poziome, niezbyt krzykliwe menu oraz rozwijaną listę postów (reszta niekoniecznie, ale fajnie byłoby gdzieś u dołu uwzględnić ramkę na obserwatorów); Chciałabym żeby głównym kolorem był biały, a reszta żeby nie kłóciła się z grafiką (komu ja to piszę).
      4.Ewentualne zdjęcia: http://jack0001.deviantart.com/art/team-7-new-65728970 lub http://sorceressmyr.deviantart.com/art/a-chat-66047772 lub każda inna grafika jaka Ci przypasuje przedstawiająca drużynę 7 z Naruto.
      5.Ewentualny cytat:- [Nie trzeba]
      6.Inne uwagi: Jakby to był szablon w stylu tego pierwszego z powyższego postu, to byłabym całkiem szczęśliwa.
      7.Kontakt: arianka1104@gmail.com

      Usuń
  16. Hej! :)

    Bardzo urzekły mnie Twoje szablony (te prezentowane w tej notce i poprzednie...) i licząc na to, że nie wybrałaś jeszcze zamówienia postanowiłam się zgłosić :)

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://wielokoty.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Z poniższego zdjęcia najważniejsza jest dla mnie tylko postać kota, więc jeśli jest możliwe wykadrowanie go jakoś, żeby pozbyć się niechcianych elementów tła, to będzie fajnie :) Sam szablon chciałabym, żeby był w ciepłych, miłych kolorach: beżach, jasnych, czekoladowych brązach, dobór kolorów pozostawiam Tobie. Jedyne, na czym mi bardzo zależy to to, żeby tło notek było jak najjaśniejsze, białe, a czcionki ciemne. Co do samego układu: wiem, że przyjmujesz tylko minimalistyczne zamówienie więc tak jest i tu. Żadnych fajerwerków. Fajnie by było, gdyby udało Ci sie umieścić zdjęcie obok kolumny na notki (czyli podobnie, jak w prezentowanych przez Ciebie szablonach),
    4.Ewentualne zdjęcia: http://pl.tinypic.com/r/25zr1gy/8
    5.Ewentualny cytat: "Wielokotów kocie żywoty" to jest co prawda tytuł bloga, ale gdyby udało Ci się go wkomponować w całość layout'u, było by super!
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: szatanikd@gmail.com GG też mam ale chwilowo nie pamiętam nr, w razie potrzeby podrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Hasło:Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga:hurt-jb.blogspot.com
    3.Koncepcja:Ojej hm... Nie mam bladego pojęcia jaka ma byś kolorystyka. Zdaje się na Ciebie jeżeli oczywiście jest taka możliwość. Bardzo pododba mi się układ z szablonu nr: 829. Zależy mi jedynie by czcionka byłą ciemna i czytelna na tle.
    4.Ewentualne zdjęcia: Nie mam . Tylko by prosiłam by te zdjęcia były z Nina Dobrev i Justinem Bieberem. Takie straszne :)
    5.Ewentualny cytat: '' Chciałbym byś była wiecznie w moim sercu''
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: dustinswagshawty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://hinowe-kity.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Zależy mi na tym by tekst był ciemny na jasnym tle. Bardzo miło by było gdyby gdzieś pojawił się art z obecnego nagłówka i obecny napis czyli "highly illogical" (nagłówek kleciłam z tego artu: http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2013/195/9/2/trek_038_by_dave_daring-d6di07r.jpg). Ozłocę za kolorystykę ze Star Treka (niebieski, czerowny, żółty) gdzieś w linkach czy cytatach.
    4.Ewentualne zdjęcia: jak wyżej
    5.Ewentualny cytat: jak wyżej
    6.Inne uwagi: Zależy mi na prostocie i przejrzystości tekstu, więc mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie ;)
    7.Kontakt: skiperowa(małpa)gmail.com, ale preferuję kontakt przez gg: 48404604

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Hasło: Narcystyczny delfin.
    2.Adres bloga: http://www.zlote-grzywy.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby blog był w jasnych kolorach, najlepiej w złotym/żółtym/kremowym i.t.p. Powinien nawiązywac do koni i indian ponieważ o nich jest blog.
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: thelolstudios38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń