g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.09.2014

[1369-1372] I can't compete with a she-wolf


Cześć robaczki! Jak, tam? Co tam? Ja jakoś żyję xD Ostatnio mam fazę na piosenki Shii, chociaż ta z Eminemem nie za bardzo mi podchodzi... Ale może się jeszcze do niej przekonam :> 
Dawno mnie tutaj coś nie było, taka straszna cisza tutaj :< Ale zaczęła się szkoła i jakoś nie ma czasu robić szablonów - i siły też ;/ Co zrobisz, nic nie zrobisz. Ja tylko czekam na wycieczkę... I myślę o jakiejś kolonii na przyszły rok, ale sama nie wiem dokładnie gdzie xD Zobaczymy jak to będzie :)
Na dzisiaj mam kilka szablonów wolnych (dokładnie trzy) i jedną poprawę zamówienia. Wiem, nie jest to wiele, ale lepsze to niż nic, prawda? XD
No to lecimy!

Zamówienie dla Shattered SS
Szablon już widziałaś, więc nie mam za bardzo co się rozpisywać. Mnie się ogólnie podoba, jest taki delikatny i przyjemny dla oka. Tło jest ruchome :>

Prosty szablon z Shingeki no Kyojin. Jestem z niego zadowolona, wyszedł tak jak chciałam. Menu jest nieruchome.

Postanowiłam zrobić coś z szablonów potterowskich i tak o to powstał ten szablon. Myślę, że nie jest zły - podobają mi się w nim kolory :> 

Szablon z Fairy Tail. Można zauważyć trochę podobieństwa do szablonu 1369, bo trochę na nim bazowałam. Ogólnie mi się podoba. Tło jest ruchome :)



Wiem, że skromnie - bida z nędzą - i mogło być więcej, ale nie ma czasu, nie ma chęci ;/
Co do zamówień...
Przyjmę dwa zamówienia!
Edit
Przyjęte zamówienia: Now the world is gone, SS Konoha dance
Tematyka jest mi całkowicie obojętna (no, chyba, że nie wykonuję szablonów z danej tematyki, wszystko jest na mojej podstronie).
Pozdrawiam :3

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wygrałam :D
      Pierwszy wyszedł bardzo delikatnie, róż i arty na nagłówku raczej sugerują temat opowiadania. Bardzo dobry zabieg, moim zdaniem :D Drugi podoba mi się najbardziej z całej notki, bo z jednej art dobrałaś sobie cudny, z drugiej... Te kolorki są takie proste, a takie eleganckie. Powiem tak, moim zdaniem znacznie lepsze na szablon od czerni i bieli, bo od niej oczy bolą okropnie. A tu można czytać i po dwadzieścia stron z przyjemnością, tak tu czysto i elegancko. W tym minimalizmie pasuje do siebie wszystko, co mam jeszcze powiedzieć ;_;
      W trzecim wklejenie postaci troszkę słabiej wypadło, ale ładne kolorki i eleganckie lampy jakoś tam to rekompensują. Czwarty wyszedł Ci bardzo korzystnie. :D Różowe szablony to teoretycznie nie mój styl, ale ten jest bardzo zgrabny i... I cytat jest taki adekwatny do tego wszystkiego. :D Może to trochę przez tę fakturkę tła.
      Z mojej strony to chyba tyle, ogólnie szablony wypadają, jak widać, bardzo pomyślnie.
      Pozdrówki,
      Athemoss.

      Usuń
  2. Wreszcie zdecydowałam się złożyć zamówienie :)

    1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://chapters-on-order.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby blog był dość jasny, jednak wybór koloru pozostawiam tobie. Chciałabym też, żeby strony były oddzielone od całej reszty w rogu :)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://pu.i.wp.pl/k,ODEyNzE5MzEsNTA5ODEwNjY=,f,victoria_justice_roz_20_medium.jpg
    lub to:
    - http://3.bp.blogspot.com/-yNIRZ1YUBhA/TtuKlxSdFQI/AAAAAAAAADU/SPioJfFPbMQ/s320/victoria-justice-piekne-zdjecie.jpg
    5. Ewentualny cytat: Chapters On Order
    6. Inne uwagi: ----
    7. Kontakt: E-mail: E-mail: believeindreamshs@gmail.com, GG: 51066386

    Mam nadzieję, że je przyjmiesz.
    Believe. xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://now-the-world-is-gone.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon zachowywał się w zgniłozielonej kolorystyce, z ewentualnymi elementami brązowego. Prosiłabym także, żeby to był szablon otwarty z nagłówkiem na górze, a kolumny były umieszczone po obu stronach. Chciałabym, żeby w nagłówku dominowały akcenty wojenne, no nie wiem, czołgi, żołnierze, może jakiś wybuch w tle... tego typu rzeczy. Na pierwszym planie mogłaby się pojawić pani z linku poniżej.
    4.Ewentualne zdjęcia: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10339626_258984204285121_7896072804412051085_n.jpg?oh=e726901606cf724947326f76bf3e17e1&oe=54CDFA8A
    5.Ewentualny cytat: "Now the world is gone, I'm just one Oh God, help me"
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: kamulag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. *_* Załapałam się w końcu? *_*

    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://ss-truth-or-dare.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Hmm, blog jest o SasuSaku w świecie rzeczywistym, także ta dwójeczka musi się tam znaleźć. Kolorystyka nie ma większego znaczenia, może być ciemne, jasne, pośrednie - zdaję się na Ciebie. Układ prawokolumnowy. Karty muszą być, najlepiej z boku, jednak nie będzie problemu, jeśli znajdą się też gdzieś u góry - to zależy od Twojego pomysłu. Tło nieruchome, no i oczywiście nagłówek.
    4. Ewentualne zdjęcie: Brak konkretnego zdjęcia, muszą się tam po prostu znaleźć Sasuke i Sakura w stylu świata realnego.
    5. Ewentualny cytat: Tonight we're alive for the very first time
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: E-mail: mari.ss.tor@gmail.com GG: 48165497

    Pozdrawiam :3
    Mari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nah, minuta, naprawdę?

      Usuń
    2. Zamówienia wybieram dzień później, więc nie trzeba się spieszyć :> Tutaj nie ma zasady "Kto pierwszy ten lepszy" :)

      Usuń
  5. Jej, pierwszy raz komentuję. Nie za bardzo wiem jak mam się rozpisywać na temat szablonów, bo po prostu się na nich nie znam xD Ale spróbuję, co mi tam! :D

    1369. Szczerze to mimo tego różu, nie wydaję mi się on przesłodzony. Tak jak napisałaś, jest delikatny i przyjemny dla oka.

    1370. Śliczny art ^^ Ogólnie szablon prosty, a jednak mający coś w sobie.

    1371. Yay, potterowski :D Masz rację, kolorki bardzo ładne, pasujące. Dały śliczny efekt wraz z tymi latarniami w tle. Jak dla mnie, najlepszy :)

    1372. W sumie tu mogłabym napisać to samo, co przy 1369.

    Ta... Opisywanie szablonów wychodzi mi do dupy, nie oszukujmy się. Ale może nabiorę wprawy, a przynajmniej będę się starać XD

    A teraz spróbuję swojego szcześcia, ze złożeniem zamówienia :D

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://ss-konoha-dance.blogspot.com/
    3.Koncepcja: SasuSaku, jednak wizję zostawiam Tobie, chociaż co nieco opisałam niżej, ale to tylko taki ogół. Kolorystyka? Według Twojego pomysłu. Nie chcę Ci nic narzucać i liczę na Twoją wenę twórczą, jedyne o co bym prosiła to, to żeby szablon nie był zbyt cukierkowy.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/103/0/4/i__ll_come_around_by_girlunknown-d3dwxz6.jpg - Bardzo mi się to podoba *-* Nie jestem jednak pewna, czy udałoby się to wpasować do szablonu tak, by nie wyszedł on zbyt ciemno.
    http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2011/031/f/e/when_we_kiss_by_girlunknown-d38hf4m.jpg - Te obrazki mnie urzekły, więc szablon z nimi również mile widziany, chociaż jeślibyś wykorzystała tylko 1-2 zdjęcia i miałby wyjść prosty szablon, nie miałabym nic przeciwko. :D
    5.Ewentualny cytat: My heart's a mess. Tylko jeśli udałoby się go wpasować :D
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: alutek16@op.pl / 51229513 Gg mam załączone zawsze jak jestem na kompie, więc jak coś tam zawsze można do mnie napisać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię. Miło, że szablony się podobają :>

      PS. Zamówienie przyjęte :)

      Usuń
  6. Hasło:Narcystyczny delfin
    Adres bloga: omoide-ss.blogspot.com
    Koncepcja; Kolorystka, mroczna ale z przebłyskami błękitu lub bieli :3 Karty w takich kółeczkach <3 (moja słabość)
    Ewentualne zdjęcie:
    http://31.media.tumblr.com/c2b5c1e01ee9fcd6fb1c6e8f51af10ab/tumblr_n7scjtXUc81rptppmo1_500.png
    http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/241/b/f/bf8f7d71dfd75ea00b8597d73de8ae25-d6k61yu.jpg
    Ewentualny cytat: Omoide (to nazwa bloga) i gdzieś obok : And last for a lifetime. And never let go till we're gone.
    Kontakt:
    GG : 34790768

    Pozdrawiam :3
    Polly-chan :3
    ( obym tym razem zdążyła ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A noo i ma to być szablon SasuSaku :D ! takie tam uzupełnienie :)

      Usuń
    2. Ewentualne zdjecia : https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10670184_1466256396995956_1595425314370976991_n.jpg?oh=b3947030d833e324e52c4ca52c5ad5f0&oe=54C8AA71&__gda__=1422867739_903870268f28caf67cb6410d6bcedcac

      Usuń
  7. 1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://akademia--magii-beauxbatons.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Kolory jasne, najbardziej widziałabym ten szablon w srebrze i błękicie, ale jak wolisz ;) Po lewej stronie powóz ciągnięty przez abraksany, po lewej mogą być tańczące dziewczyny z Beauxbatons, ale niekoniecznie (za to koniecznie konie!). Menu stron pionowe, ogólnie układ taki, że wszystko na górze bądź po prawej.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Wybierz coś z tych (nie wszystkie oczywiście, ale te, które ci podpasują):
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140117040359/harrypotter/images/a/a0/BeauxbatonsCarriage.png
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130831130721/harrypotter/pl/images/a/a9/Beauxbatons_carriage_GOF_1.jpg
    https://36.media.tumblr.com/e65d77a1bc0b682a56f29200fa173b5e/tumblr_mtytxrohz51s516d0o2_500.jpg
    http://smile-travel.pl/Files/Trips/50c83a288ddb360c5d0833fd53069cd2.jpg
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120509151343/harrypotter/pl/images/thumb/7/7d/Beauxbatons123.jpg/176px-Beauxbatons123.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    6. Inne uwagi: ----
    7. Kontakt: livciaak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Sasuke i jestem hepi. Widzę Sasquacza tulącego różową landrynę i jestem engri. Nie lubię SasuSaku, ale tematyka Naruto, więc cię wielbię. ^u^
    SnK. @o@ Cudowny. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można wszystkim dogodzić, ja tam uwielbiam SasuSaku, więc... no xD Chociaż ostatnio szablony mi z nimi zbrzydły, bo tylko ciągle to SS i SS xD
      Dziękuję bardzo za opinię :)

      Usuń
  9. Komentuję chyba po raz pierwszy twoje pracę. Lubię klimaty mangi i anime, ale szablony jak dla mnie za jasne. Co nie oznacza, że szablony są są wypchane po brzegi lukrem. Na wielki plus jest prostota i elegancja. Nie skłamie, kiedy przyznam, że do gustu przypadł mi zacny nr 1371. Należą ci się za to brawa, bo nie siedzę w klimacie fandomu HP.
    Może spróbuje swoich sił i coś zamówię?

    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://i-and-my-battle.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Krótko i rzeczowo. Bogaty graficznie nagłówek, reszta prosta. Kolorystyka ciemna/mroczna. Osobiście widziałabym to w formie dwóch kolumn z zaznaczeniem, że ta z dodatkami była o wiele wyżej niż z treścią posta. Oczywiście to forma propozycji. Jestem otwarta na wariacje w twoim wykonaniu.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2014/004/b/6/___black_tears____by_whitespiritwolf-d70s1mh.jpg
    5. Ewentualny cytat: A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. lub Nie uwierzysz, jak głęboko oszustwo, podłość i skurwysyństwo zakorzenione są w naturze ludzkiej.
    6. Inne uwagi: Była by możliwość wykonania ikony i bannera do bloga? Oczywiście po konsultacji.
    7. Kontakt: szczurbatman@gmail.com, simbabatman@gmail.com, gg 10177448, podaje również twittera @tbawolf

    A teraz módlmy się, aby wpadło zamówienie w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam dodać, że fantastyczny gif!

      Usuń
    2. Cóż, szablony miały być wypchane po brzegi lukrem, więc cieszę się, że takie są xD Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  10. Witam!
    Komentarz dotyczący szablonów opublikuję później, a teraz pozwól, że złożę zamówienie.


    1.Hasło:
    Narcystyczny Delfin
    2.Adres bloga:
    http://shinda-doragon.blogspot.com
    3.Koncepcja:
    /motyw przewodni ---- http://ejkonke.deviantart.com/art/Szablon-dla-Lusia-Nox-452195717\
    Kontaktowałam się z tobą już wcześniej, przez GG. Podałam Ci tam kilka informacji, które teraz streszczę. Potrzebny mi jest szablon ładny, przejrzysty, prosty o podobnym CSS do szablonu przewodniego, ale sęk w tym, że ma być trochę inny. Otóż karty w kółkach wokół obrazka, identycznie prawie jak w szablonie na twoim blogu Szare Blokowiska. A też może być podobnie co do twojego bloga graficznego Sayonara Namida. O takie karty w kólkach mi chodzi, nie muszą wcale „latać”, ale ważne aby było podobne.
    Jeśli chodzi o resztę, prosiłabym, aby wszystkie kolory były białe, szare i czarne, ale nie aż tak bardzo. Możesz dodać kilka kolorów, ale takich bardziej wyblakłych. Mi zależy jedynie na tym, aby cały wystrój był typowo smutny i wojenny, bo idealnie będzie pasowało do tematyki bloga.
    A i ten, no ten, nie mogę się wysłowić, nie moja wina w sumie. Ten tydzień był męczący. Odbiegłam trochę od tematu, kurcze.
    Szablon chciałabym też, aby był z lekka minimalistyczny, ale nie za bardzo.
    Tło, tło, czy może być to co ujrzysz w zdjęciach? Reszta informacji na dole.
    4.Ewentualne zdjęcia:

    http://nekoma-neko-world.tumblr.com/post/98061211262

    Tu podałam Ci link do notki z mojego beznadziejnego tumblr’a. Są tam wszystkie zdjęcia, które pragnę ujrzeć w szablonie.
    Pierwsze zdjęcie przedstawia Stinga i Rogue – to oni mają być najbardziej widoczni. Można nazwać to głównym obrazkiem w szablonie.
    Drugie, trzecie oraz czwarte to tekstury, które są mniej ważne niż obrazek główny, ale chciałabym, aby były widoczne.
    Czwarte to tło. Tak jak na Sayonara Namida. Może być inne deskowate coś, ale błagam – kolor taki sam lub podobny, może być jaśniejszy, ale żeby pasował tylko.
    5.Ewentualny cytat: Bez światłości nie może istnieć ciemność.
    6.Inne uwagi:
    Czy byłaby możliwość stworzenia dla mnie buttonu? Oczywiście po konsultacji.
    7.Kontakt: 51217365, kenotsukken@gmail.com

    A teraz muszę się modlić o to, abyś wykonała moje zamówienie.
    Do zobaczenia i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne prace w szczególności spodobały mi się dwa szablony
    1370 i 1371 :) po prostu boskie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cześć! :)
      Jeśli to nie problem - chciałabym prosić o jakieś info/notkę o treści:
      Lekcja matematyki potrzebuje szablonu!
      Jeśli potrafisz tworzyć szablony oraz masz czas i chęci - więcej informacji w NOTCE (link: http://lekcja-matematyki.blogspot.com/2014/09/szablon-potrzebny-od-zaraz.html) :)

      Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  14. 1.Hasło:Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: ss-spotkanie.blogspot.com
    3.Koncepcja:myślałam kartach, które wysuwają się z pod posta
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://dymx.deviantart.com/art/Anbu-469754080
    http://dymx.deviantart.com/art/How-did-you-get-to-be-such-a-beautiful-creature-387813285
    5.Ewentualny cytat: Open Your Heart And Let In Begin
    6.Inne uwagi: ;
    7.Kontakt: ayamatsui@inetria.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne szablony w szczególności ten pierwszy z SasuSaku no i ten drugi jest na prawdę beatiful <3

    OdpowiedzUsuń
  16. W 1371 Emma ma zbyt żywe kolory na tle Toma Feltona ;p i dziwnie się to odznacza, a poza tym bez zastrzeżeń.
    Bardzo podoba mi się reszta szablonów, szczególnie 1370! :) Bardzo dobrze dobrane kolory i art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Emma ma zbyt żywe kolory, próbowałam coś z tym zrobić, ale niestety wychodziło tylko gorzej, więc postanowiłam zostawić to tak jak jest. Dziękuję bardzo za opinię :)

      Usuń
  17. Czeeść, Sasame. :> Wczoraj wróciłam z Białogardu, bo byłam na ślubie, a jak wróciłam, to po prostu miałam lenia i nie skomentowałam notki. XD

    Szablon 1369 - znasz moją opinię na temat tego szablonu. Jest śliczny i cholernie mi się podoba. Szczególnie kolorki ma ładne; nie wydaje się przesłodzony ani nic w tym stylu. c':

    Nr 1370 - Shingeki! Art jest przecudowny, omamuniu *>* Ogólnie szablon jest prosty, aczkolwiek ma coś w sobie. Podoba mi się! :d

    1371 - Emma cholernie mi tu nie pasuje. Tom, owszem, Emma, nie. Po prostu za bardzo się odznacza na tym szablonie i to dość brzydko wygląda. Nie mam się już do czego przyczepić. xd Kolorki są ładne; przynajmniej nie dają po oczach. xd

    1372 - *.* *.* *.* *.* Kolejne cudeńko, w dodatku z Natsu i Lucy! <3 Wielbię Cię, Sasame. :D W sumie nie mogę tu nic więcej napisać, bo jest podobny (i to bardzo) do "mojego" szablonu. ;>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Emma odznacza się kolorystyką, próbowałam również innych koloryzacji, ale w tej i tak wypadła najlepiej :>
      Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  18. 1371 - istne cudo *-* Jej Potterowski :D I gdyby nie to to chętnie wzięłabym go do siebie :) Ogólnie piękne , szablony . Cóż .... szuakam kogoś kto zrobi mi , dosyć prosty szablon , ale widzę , że u ciebie niestety już nie mogę zamówić , bo już nie przyjmujesz ... :(
    Nie dało by się jakoś u ciebie jeszcze zamówić szablonu ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę?! Musze was zapisać na bloggera bo chce zamówić ten szablon gdzieś a tutaj Sasame zawsze ma ładne a ja nigdy nie potrafię zamówić szablonu i w końcu zrozumiałam jak się zamawia... (XD)
    Jak będziesz miała wolny termin to jestem jakaś w kolejce... 1 500 824 tak? ;_; Ja to nie mam szczęścia ale warto spróbować, najwyżej będę to skopiuje i wyśle następnym razem :3 Ale jestem takim leniem, że zapisze to sobie w notatniku najlepiej i będę Cię śledzić! Muahahaha... a-ale jak coś to czekam aż będą wolne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam, wie ktoś może co z Caireann Devin? Bo zamówiłam u niej szablon w lipcu, zamówienie przyjęte. Nie dostałam jednak żadnej informacji ani na gadu ani na maila, a mamy już koniec września i nie wiem czy to dalej aktualne. Czy Caireann Devin nadal robi szablony? Jest na jakimś urlopie, a nie jest napisane?
    Z góry dziękuje za odpowiedź,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz zamawiam szablon, więc istnieje możliwość że w czymś się pomylę ...
    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://stay-fanfiction-o-harrym-stylesie.blogspot.com
    3.Koncepcja: Prosiłabym o szablon w ciemnych kolorach, chciałabym aby był taki mroczny ... na pewno wiesz o co chodzi :):):) W szablonie mógł by się pojawić motyw aniołów. :):):)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://indiamonaestyle.files.wordpress.com/2014/03/20140331-164412.jpg?w=474 http://media.tumblr.com/5e7e020e40d7502e36a9254d25374fab/tumblr_inline_n77j0lWI0A1szr76h.jpg
    http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/41/411151__white-wolf_p.jpg co do zdjęć to zdaję się na Ciebie, ważne żeby po prostu był to Harry Styles i Zandaya Coleman no i może jakiś anioł :)
    5.Ewentualne cytaty: "Nie ma ta­kiego mro­ku, które­go nie da się rozproszyć."
    "I anioł może mieć diabelskie spojrzenie".
    6. Inne uwagi: Ponieważ ja na szablonach się kompletnie nie znam to róbta co chceta. Ale jednak chciałabym żeby tytuł bloga był widoczny :):):) I chciałabym jeszcze zapytać kiedy mniej więcej mogę spodziewać się szablonu (nie poganiam żeby nie było, to tylko tak orientacyjnie) :):):)
    7.Kontakt: stay_fanfiction@o2.pl 51592295

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zamówić szablon.

    1. Hasło: Narcystyczny delfin
    2. Adres bloga: http://kickinit-inna-historia.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym jedynie, żeby miał jasny przyjemny odcień, ewentualnie wchodzący w beż lub jasny brąz.
    4, Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Frien­ds are an­gels who lift us to our feet when our win­gs ha­ve troub­le re­mem­be­ring how to fly
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: ana-howard@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Hasło: Narcystyczny delfin.
    2. Adres bloga: http://wdymhmb-translate.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Granatowy odcień, z elementami szarości/czerni czy nawet z przebłyskami bieli (chociaż uważam, ze wybierzesz lepiej) co do zdjęć w nagłówku, liczę na twoją inwencję twórczą. Jedyne wymaganie, chociaż bardziej prośba to taka, żeby po prawej stronie był Hary, po lewej Louis a w środku Dakota Fanning.
    4. -
    5. never judge someone without knowing the whole story.
    6. -
    7. d.wisniewska94@gmail.com / whatdoyouthinkx@gmail.com / gg: 42177177

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah no i prośbę o wykonanie szablonu kieruję do panny Wesleyowej. <3

      Usuń
  26. Witajcie!
    Już od jakiegoś czasu podglądam Wasze szablony, ale.. czy nie chciałybyście zrobić coś bardziej neutralnego, jakiegoś pory roku, żeby pasowało do każdej tematyki? Strasznie ciężko coś takiego znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. A dla mnie z kolei Emma jest w porządku ;) jeśli ktoś prowadzi bloga z opowiadaniem głównie o niej, albo z jej perspektywy to jest to szablon idealny :) pokazuje, że to ona jest w centrum uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepraszam za zamieszanie ale nie rób tego szablonu, ponieważ moja ślepota nie zawodzi. Znalazłam szablon z tygrysem.

    OdpowiedzUsuń